کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 4 از 6 نخستنخست ... 2 3 4 5 6 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 58

موضوع: بداهه نوازی در سبک Rock / مهرزاد مهرگان

  1. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman57 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    من همه ی
    عزیزانو دعوت به شنیدن از تایم 1:35
    تا
    1:40
    میکنم.
    دیگه حرفی ندارم
    راجب این تاپیک.
    اگر
    بیراهه حرفی زدم
    منوببخشید
    هر دو
    دوست عزیز.

    اصلا حرف ِ شما درست !
    پس چرا حس ِ فالش و خارج از گام بودن به شنونده دست نمیده ؟!
    اگه واقعا این حرکت فالش باشه ، حتی شونده ی عادی هم متوجه میشه که یه اتفاق ِ ناخوشایندی در این تایم افتاده .
    چرا کسی اشاره نمیکنه به اینکه در این قسمت یه حرکت ِ نا خوشایند اتفاق میفته ؟!
    از چند تا از دوستای هنرمند و با سوادم دعوت میکنم که بیان نظر بدن در مورد تایم 1:37 از این قطعه و بگن که آیا در تایم ِ 1:37 حرکت ِ فالشی اتفاق افتاده یا خیر ؟!
    ببینیم نظر اونها چیه .
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #31 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ در ساعت 05:33

  2. 8 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Ties1 آواتار ها
    Ties1
    شماره کاربری
    56570
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۲
    843
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی820
    946
    سپاس از شما 997 بار در 524 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خب نکته ایجاست که این دو نت بند شدن و بعد برگشتن سر جای قبلی خودشون .
    اینجوری نبوده که بند بشن و رو هوا و در حالت ِ بند بودن رها بشن !
    اینو در جواب ِ دوست عزیزمون پیمان هم عرض کردم که گفتن این بندینگ به نا کجا آباد رفته .
    به همه اینها ایمپرو وایز بودن ِ این ملودی رو هم اضافه کنید .
    باور کنید این یک ملودی ِ از پیش نوشتته شده نبوده
    بله برادر بنده که نظرمو تو پست های اول اعلام کردن پس نیاز به متقاعد کردن بنده نیست !
    بله درسته که نت Bend شده Release شده اما اگه از نت ذکر شده استفاده میشد میتونست در حالت Bend هم رها بشه و حس ناآشنایی هم نداشته باشه . البته بزرگنمایی این مورد برای یک بداهه نوازی , مو رو از ماست کشیدنه و مطمئنا اگه از پیش , پارت نویسی میشد از فرم بهتری استفاده میشد .
    دوستمون تا حدودی درست میگن اما نمیشه این مورد رو اشتباه در نظر گرفت شما هم حق دارید .
    بهتره دیگه این بحث هم زیاد کش دار نشه چون مهرزاد عزیز هم تو پست اول نظر کلی خواستن نه نگاهی موشکافانه و تکنیکی .
    به امید پیشرفت روز افزون شما عزیزان هنرمند .


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #32 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ در ساعت 05:34

  5. 2 کاربر زیر از Ties1 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    اصلا حرف ِ شما درست !
    پس چرا حس ِ فالش و خارج از گام بودن به شنونده دست نمیده ؟!
    اگه واقعا این حرکت فالش باشه ، حتی شونده ی عادی هم متوجه میشه که یه اتفاق ِ ناخوشایندی در این تایم افتاده .
    چرا کسی اشاره نمیکنه به اینکه در این قسمت یه حرکت ِ نا خوشایند اتفاق میفته ؟!
    از چند تا از دوستای هنرمند و با سوادم دعوت میکنم که بیان نظر بدن در مورد تایم 1:37 از این قطعه و بگن که آیا در تایم ِ 1:37 حرکت ِ فالشی اتفاق افتاده یا خیر ؟!
    ببینیم نظر اونها چیه .
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوست
    عزیزم.
    همه میدونیم
    که
    d و
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درجات سی مینور
    هستن.
    اما
    وقتی
    Bend
    کردید
    رفتن تو
    گام
    بندری
    قربان
    دستان هنریتون
    هیچ وقت
    سوم و
    پنجم
    گامو بصورت دوبل
    Bend
    نکنید.
    چه زمانی که
    سوم پایین باشه
    چه بصورت دهم
    بالای
    پنجم.

    تازه در بهترین حالت
    بد صدا میده
    مثل تریتون
    چه برسه به اینکه
    بندینگ
    هم اشتباه باشه.

    Mediant +dominant--> bending forbidden


    #33 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ در ساعت 05:54

  7. MasoudYazdi آواتار ها
    MasoudYazdi
    شماره کاربری
    34050
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    Mashhad
    243
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی476
    457
    سپاس از شما 572 بار در 177 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    اصلا حرف ِ شما درست !
    پس چرا حس ِ فالش و خارج از گام بودن به شنونده دست نمیده ؟!
    اگه واقعا این حرکت فالش باشه ، حتی شونده ی عادی هم متوجه میشه که یه اتفاق ِ ناخوشایندی در این تایم افتاده .
    چرا کسی اشاره نمیکنه به اینکه در این قسمت یه حرکت ِ نا خوشایند اتفاق میفته ؟!
    از چند تا از دوستای هنرمند و با سوادم دعوت میکنم که بیان نظر بدن در مورد تایم 1:37 از این قطعه و بگن که آیا در تایم ِ 1:37 حرکت ِ فالشی اتفاق افتاده یا خیر ؟!
    ببینیم نظر اونها چیه .
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود مهرزاد عزیز ..
    از لطفت سپاسگذارم برادر .
    دوبل نت نواخته شده در ثانیه 1:38 دو نت ر و فا دیز در گام سی مینور هستند که فواصل سوم و پنجم اکورد تونیک محسوب میشوند . این دوبل نت پس از اجرا دچار تغییر pitch میشوند که احتمالا حاصل از کشیده شدن دست روی سیم است و از انجایی که بداهه نوازی ان هم در سبک جز است این مسئله طبیعیست و می توان ان را افکتیو فرض کرد هرچند که برای جلوگیری از دقیقا چنین مسائلی اگر از ان اجتناب نمائیم ، بهتر خواهد بود.

    به نظر من به موسیقی ایرادی وارد نیست زیرا در موسیقی جز ایجاد چنین فضاهایی کاملا شناخته شده و مورد استفاده است و به نظرم تنها اگر pitch دو نت تغییر نمی کرد ، این ابهام کاملا رفع می شد .
    پیروز باشید.

    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman57 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    قربان
    دستان هنریتون
    هیچ وقت
    سوم و
    پنجم
    گامو بصورت دوبل
    Bend
    نکنید.
    چه زمانی که
    سوم پایین باشه
    چه بصورت دهم
    بالای
    پنجم.

    تازه در بهترین حالت
    بد صدا میده

    مثل تریتون
    چه برسه به اینکه
    بندینگ
    هم اشتباه باشه.

    Mediant +dominant--> bending forbidden
    برادر جان من تا به حال چنین چیزی نشنیده ام که اگر دو نت سوم و پنجم گام را bend کنیم بد صدا می دهند .
    لطفا لینکی برایمان بگذار تا از جهل خارج شویم .

    پیروز باشید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    دست نوشته های من برای موسیقی ارکسترال : http://Orchestral.IR
    آخرین آثار آهنگسازی من در ساندکلود : https://soundcloud.com/masoud-yazdi



    #34 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ در ساعت 19:20

  8. 4 کاربر زیر از MasoudYazdi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13868
    9,505
    سپاس از شما 19,341 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط MasoudYazdi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود مهرزاد عزیز ..
    از لطفت سپاسگذارم برادر .
    دوبل نت نواخته شده در ثانیه 1:38 دو نت ر و فا دیز در گام سی مینور هستند که فواصل سوم و پنجم اکورد تونیک محسوب میشوند . این دوبل نت پس از اجرا دچار تغییر pitch میشوند که احتمالا حاصل از کشیده شدن دست روی سیم است و از انجایی که بداهه نوازی ان هم در سبک جز است این مسئله طبیعیست و می توان ان را افکتیو فرض کرد هرچند که برای جلوگیری از دقیقا چنین مسائلی اگر از ان اجتناب نمائیم ، بهتر خواهد بود.

    به نظر من به موسیقی ایرادی وارد نیست زیرا در موسیقی جز ایجاد چنین فضاهایی کاملا شناخته شده و مورد استفاده است و به نظرم تنها اگر pitch دو نت تغییر نمی کرد ، این ابهام کاملا رفع می شد .
    پیروز باشید.



    برادر جان من تا به حال چنین چیزی نشنیده ام که اگر دو نت سوم و پنجم گام را bend کنیم بد صدا می دهند .
    لطفا لینکی برایمان بگذار تا از جهل خارج شویم .

    پیروز باشید
    درود مسعود عزیزم .
    من همه اینها رو میدونم و کاملا با علم و دانش ِ قبلی اون دبل نت رو نواختم .
    تا قیامت هم اگه شده دفاع خواهم کرد از این حرکتم .
    فقط میخواستم شما هم که دانش ِ کافی در موسیقی دارید و به تایید من رسیده اید ، این موضوع رو به دوست عزیزمون @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید بگید !

    سپاس از حضورت


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #35 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ در ساعت 19:26

  10. 4 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. Omid 74 آواتار ها
    Omid 74
    شماره کاربری
    6044
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۰
    400
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی783
    5,422
    سپاس از شما 797 بار در 279 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام آقای مهرگان.

    تازه کارتون رو دیدم. خیلی زیبا بود.

    والله مشکل خاصی توی کار ندیدم. اون ثانیه 1:37 تا 1:40 هم که دوستان گفتن و مشکلی هم نداشت.

    صادقانه یه اعتراف هم بکنم

    قبل از گوش کردن به کار، وقتی متن رو خوندم گفتم پس آقا مهرزاد مثل همیشه از نت آلتره کرده که شنونده به شک افتاده

    ولی دیدم نه بابا. نت آلتره هم نبوده که بگیم حداقل یه لحظه حس فالشی بهمون دست بده، درسته فالش نیست ولی خب، ما که کارمون نیست یه لحظه دوبه شک میفتیم

    کار خیلی زیبایی بود با اینکه بداهه نوازی بود



    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #36 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ در ساعت 20:42

  12. 2 کاربر زیر از Omid 74 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط MasoudYazdi تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود مهرزاد عزیز ..
    از لطفت سپاسگذارم برادر .
    دوبل نت نواخته شده در ثانیه 1:38 دو نت ر و فا دیز در گام سی مینور هستند که فواصل سوم و پنجم اکورد تونیک محسوب میشوند . این دوبل نت پس از اجرا دچار تغییر pitch میشوند که احتمالا حاصل از کشیده شدن دست روی سیم است و از انجایی که بداهه نوازی ان هم در سبک جز است این مسئله طبیعیست و می توان ان را افکتیو فرض کرد هرچند که برای جلوگیری از دقیقا چنین مسائلی اگر از ان اجتناب نمائیم ، بهتر خواهد بود.

    به نظر من به موسیقی ایرادی وارد نیست زیرا در موسیقی جز ایجاد چنین فضاهایی کاملا شناخته شده و مورد استفاده است و به نظرم تنها اگر pitch دو نت تغییر نمی کرد ، این ابهام کاملا رفع می شد .
    پیروز باشید.



    برادر جان من تا به حال چنین چیزی نشنیده ام که اگر دو نت سوم و پنجم گام را bend کنیم بد صدا می دهند .
    لطفا لینکی برایمان بگذار تا از جهل خارج شویم .

    پیروز باشید
    لینکش
    چکیده ی رساله ی هارمونی دوبوا+
    یه کوچولو زمان که روش بزارید
    .
    بنده از همه ی اساتید این حوزه
    عذر خواهی میکنم.
    گوش دیاپازون دارید
    دیگه رفرنس واسه چی.
    ایشا... با ممارست من هم پیدا کنم این توانایی رو.
    با تشکر از استاد
    Violinist


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    پیمان نژادعسگر
    #37 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ در ساعت 21:08

  14. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود مسعود عزیزم .
    من همه اینها رو میدونم و کاملا با علم و دانش ِ قبلی اون دبل نت رو نواختم .
    تا قیامت هم اگه شده دفاع خواهم کرد از این حرکتم .
    فقط میخواستم شما هم که دانش ِ کافی در موسیقی دارید و به تایید من رسیده اید ، این موضوع رو به دوست عزیزمون @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید بگید !

    سپاس از حضورت
    آقا رسید .
    تا آخر عمر 150 ساله
    دفاع کنید.

    ببخشید از دخالتم.
    موفق باشید استاد


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    پیمان نژادعسگر
    #38 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ در ساعت 21:11

  15. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود مسعود عزیزم .
    من همه اینها رو میدونم و کاملا با علم و دانش ِ قبلی اون دبل نت رو نواختم .
    تا قیامت هم اگه شده دفاع خواهم کرد از این حرکتم .
    فقط میخواستم شما هم که دانش ِ کافی در موسیقی دارید و به تایید من رسیده اید ، این موضوع رو به دوست عزیزمون @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید بگید !

    سپاس از حضورت
    رک گویی منو میبخشید
    راستش اینکه شما قبول کنید یا نه
    برای من کوچکترین اهمیتی نداره استاد.
    من هدفتم از کامنت هایی که میذارم
    کسانی هستن که مثل شما و دوستان هنوز به درجه ی استادی نرسیدن.
    این سایت رو به عنوان محل یاد گیری انتخاب کردن.
    من اصلا انتظار ندارم نظارت منو قبول کنن و ماله شما رو رد.
    فقط و فقط به عنوان یه گزینه که احتمال داره درست باشه بهش نگاه کنن.
    تفکر کنن
    دنبال رد یا صحتش با دلیل و پرسو جو باشن.
    آگاهانه ردش کنن تا
    لجوجانه بخوان تایید کنن.
    یادمون نره
    موسیقی قانون ساخته ی بشر هست.
    شدیدا علمی است تجربی ونه مطلق. صداهایی که زمانی شدیدا نا مطبوع بودن بعدها کاملا بکار گرفته شدن. اونم توسط بزرگان این حرفه.
    بتهوون یکی از مصادیق قانون شکنی.

    آقای Roshan.j
    حتما یادشون هست گفته های استاد دیبازر
    یا استاد صاحب نسق در باره ی
    قانون شکنی گذشتگان توسط نسل های بعدی آهنگسازان.
    ایشون بهتون بگن راحتتر میپذیرید .
    اگر توهینی تصور کردید حرفای منو
    من عذر میخوام از همه.

    ( دوباره بیاندیشیم)


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    پیمان نژادعسگر
    #39 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ در ساعت 21:33

  16. do_re_mi آواتار ها
    do_re_mi
    شماره کاربری
    87093
    کاربر بسیار فعال
    آذر /۱۳۹۳
    216
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی441
    303
    سپاس از شما 591 بار در 103 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman57 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    رک گویی منو میبخشید
    راستش اینکه شما قبول کنید یا نه
    برای من کوچکترین اهمیتی نداره استاد.
    من هدفتم از کامنت هایی که میذارم
    کسانی هستن که مثل شما و دوستان هنوز به درجه ی استادی نرسیدن.
    این سایت رو به عنوان محل یاد گیری انتخاب کردن.
    من اصلا انتظار ندارم نظارت منو قبول کنن و ماله شما رو رد.
    فقط و فقط به عنوان یه گزینه که احتمال داره درست باشه بهش نگاه کنن.
    تفکر کنن
    دنبال رد یا صحتش با دلیل و پرسو جو باشن.
    آگاهانه ردش کنن تا
    لجوجانه بخوان تایید کنن.
    یادمون نره
    موسیقی قانون ساخته ی بشر هست.
    شدیدا علمی است تجربی ونه مطلق. صداهایی که زمانی شدیدا نا مطبوع بودن بعدها کاملا بکار گرفته شدن. اونم توسط بزرگان این حرفه.
    بتهوون یکی از مصادیق قانون شکنی.

    آقای Roshan.j
    حتما یادشون هست گفته های استاد دیبازر
    یا استاد صاحب نسق در باره ی
    قانون شکنی گذشتگان توسط نسل های بعدی آهنگسازان.
    ایشون بهتون بگن راحتتر میپذیرید .
    اگر توهینی تصور کردید حرفای منو
    من عذر میخوام از همه.

    ( دوباره بیاندیشیم)
    سلام
    ببخشید بنده دخالت میکنم ، همه پستها رو خوندم شما هم رک گویی بنده رو ببخشید ،اگر قراره من تازه کار بعد از چندین سال زحمت بخوام مثل شما بشم ، همون بهتر که استاد نشم ، تمام حرفهای شما همراه با کنایه های توهین آمیزه ، و غرض و تخریب رو توی همه حرفاتون میشه حس کرد. دوست عزیزجدای از اینکه حرف شما درسته یا نه ولی این کار بداهه نوازی بوده شما بهتر میدونید بداهه نوازی چی هست تا منه تازه کار
    حالا گذشته از همه این حرفها وجداناً از نظر شما هیچیش خوب نبود؟ یعنی نه ملودی خوب بود؟ نه حس گرفتن نوازنده؟ نه تکنیک؟ و . . . چه خوب بود شما توی صحبتهاتون یک بار هم به یکی از محاسن و زیبایی های کار اشاره میکردید تا من تازه کار شما رو سر لوحه کار خودم قرار بدم
    یک بار به تمسخر استاد صداشون کردی یک بار دیگه گفتی مطمئنا که هیچ کدومتون استاد نیستید، خوب که چی؟ استادی از امروز تقدیم به شما ولی روش انتقاد رو یاد بگیر
    در ضمن سایتتو معرفی میکردی تا ما تازه کارها دیگه این سایت رو به عنوان محل یاد گیری انتخاب نمیکردیم.
    سعی کن شما هم دو باره بیاندیشی
    موفق باشی


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    از ديگران تقليد نكن، خود را بشناس و آنچه هستي باش؛ بدان كه در دنيا كسي مثل تو نيست.
    ((ديل كارنگي))
    #40 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ در ساعت 23:28

  17. 3 کاربر زیر از do_re_mi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. بازسازی یکی از موزیک های بازی Resident Evil
    توسط yousefgholipour در انجمن پروژه های تکمیلی کاربران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۷/۰۳, 17:46
  2. اهنگ سازی برای بازی (Game Audio Creating Music For Games)
    توسط m.j در انجمن انجمن عمومی سایت
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۰۹, 21:49
  3. فروش درام پیشرفته آهنگسازی و بیت سازی Ocean Way Drums Gold
    توسط Solo در انجمن vst ها و سمپلهای فروشگاه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۰۱, 19:24
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۰۵, 01:21
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۲۹, 01:30

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 145 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست