کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 2 نخستنخست 1 2
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

موضوع: ضرب ضعيف و قوي اين ميزان

  1. Ties1 آواتار ها
    Ties1
    شماره کاربری
    56570
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۲
    840
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی816
    939
    سپاس از شما 993 بار در 522 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sevadax6 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اگه طرف واقعا مجبور باشه فقط و فقط از آکوردهای گام استفاده کنه ( مثلا استاد بهش گفته باشه یا موسیقی کلاسیک باشه)حرف شما درست. اما اگر چنین محدودیتی نباشه باز هم نمیپذیرم.
    گام اصلی فا ماژور هست، اما در اینجا من مدلاسیون موضعی انجام دادم و روی دو ماژور یا می ماژور فرود اومدم که بلافاصله در میزان بعدی (با توجه به نتها) میشه با یک دومینانت گام رو برگردوند.
    در مورد این هم که میفرمایید چون گام فا ماژور هست بنابراین اصلا نمیشه به فا ماژور دست زد موافق نیستم.



    منظورتون رو متوجه نمیشم. من در کامنت اول عرض کردم که آکورد رو نمیشه به این سادگی نوشت و باید بسته به احساس، زنجیره نتهای قبل و بعد و سبک آهنگ نوشت، اما اگر فقط همین یک میزان به من داده بشه و بگن آهنگ فقط همین یک میزان هست، من این آکوردها رو مینویسم. اگر آهنگ ادامه داشته باشه قضیه کلا عوض میشه.
    من تعجب میکنم از سوالتون. در اینجا یک زنجیره (فا - لا - دو - ر - می) نوشته شده نه یک نت!

    در کل من هرچند به تثبیت گام در کلیت آهنگ اهمیت میدم اما برای من صدها آکورد وجود داره نه فقط یک گام و آکوردهاش
    دوست عزیز اتفاقا من اصلا آدم متعصبی نیستم و اگه منو میشناختید میفهمیدید که من تو ساخت موزیک بسیار هنجار شکنم ! اما اول باید یه قانونی باشه تا بشه ازش سرپیچی کرد و به حوزه ی ابتکار پا گذاشت !
    ما تو انجام مدلاسیون آزادیم اما راه های انجام مدلاسیون باید طوری باشه که قوائد گام اصلی رو از بین نبره . حداقل تو زمینه ی مدلاسیون موقت این آکورد درست نیست . چون واقعا هیچ نوع ارتباطی بین آکورد فا مینور تو گام فا ماژور وجود نداره !
    شما خودتون جواب سوالتون رو دادید ! توی نت های فا لا دو ر می چطور آکورد فا مینور 6 بدست میاد ؟
    بنده هم با انواع مدلاسیون و مباحث آکورد شناسی آشنایی دارم اما به دنبال یک توجیه قابل قبولم . . .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    Music Is Part Of Me
    بعد از سکوت، در بیان آنچه قابل گفتن نیست، هیچ چیز به پای موسیقی نمیرسد.
    "آلدوس هاکسلی"
    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ در ساعت 00:05

  2. کاربران زیر از شما Ties1 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. sevadax6 آواتار ها
    sevadax6
    شماره کاربری
    70587
    همیار سایت
    خرداد /۱۳۹۳
    92
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی71
    65
    سپاس از شما 81 بار در 29 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ties1 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوست عزیز اتفاقا من اصلا آدم متعصبی نیستم و اگه منو میشناختید میفهمیدید که من تو ساخت موزیک بسیار هنجار شکنم ! اما اول باید یه قانونی باشه تا بشه ازش سرپیچی کرد و به حوزه ی ابتکار پا گذاشت !
    ما تو انجام مدلاسیون آزادیم اما راه های انجام مدلاسیون باید طوری باشه که قوائد گام اصلی رو از بین نبره . حداقل تو زمینه ی مدلاسیون موقت این آکورد درست نیست . چون واقعا هیچ نوع ارتباطی بین آکورد فا مینور تو گام فا ماژور وجود نداره !
    شما خودتون جواب سوالتون رو دادید ! توی نت های فا لا دو ر می چطور آکورد فا مینور 6 بدست میاد ؟
    بنده هم با انواع مدلاسیون و مباحث آکورد شناسی آشنایی دارم اما به دنبال یک توجیه قابل قبولم . . .
    من البته شما رو نمیشناسم و قضاوتی هم نکردم. تنها نظرم رو گفتم که میشه از محدودیتها خارج شد. من میتونستم برای این دوستمون یک آکورد ساده مثل فا ماژور بگم، اما چون احساس کردم ایشون تازه کار هستن فقط و فقط خواستم راه رو براش باز و بازتر کنم تا بعدا خودش رو محدود به چند تا آکورد نکنه.

    در مورد فا مینور سیکس هم من قبلا توضیح دادم. من برای دو نت اول آکورد فا ماژور رو گرفتم که آکورد پایه هست. بعد با در نظر گرفتن اینکه میشه برای نت می آکورد دو ماژور گرفت که میشه دومینانت گام، تصمیم گرفتم برای نتهای دو و ر آکورد فا مینور سیکس بگیرم که در حقیقت درجه چهارم از آکورد (یا گام) دو ماژور هست و همونطور که میدونید، مینور سیکس درجه چهارم یکی از قویترین فرودها چه در عصر کلاسیک و چه در عصر حاضر هست. بنابراین در حقیقت با یک تیر دو نشون زدم. هم اینکه از «آکورد» دومینانت یعنی دو ماژور استفاده کردم و هم اینکه از «گام» دو ماژور با یک مدلاسیون موضعی استفاده کردم. در آکورد بعدی اگر نتها اجازه بدن میشه همین دو ماژور رو 7 کرد و بعد دوباره وارد گام فا ماژور شد


    My System info:

    CPU: intel Core i5, 3.10 GHz | RAM: 4*4 (16) GB DDR3 1600 | Mother Board: Asus H97-Pro | GPU: Nvidia Geforce GT730 |
    HDD: WD 1T + 3T , Sound Card: Line 6 UX2 | Linux Ubuntu 15.10 & Win7 x64 bit

    و الحال این سه چیز باقیست: ایمان، امید، محبت، و بزرگتر از اینها محبت است
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ در ساعت 00:16

  5. Ties1 آواتار ها
    Ties1
    شماره کاربری
    56570
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۲
    840
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی816
    939
    سپاس از شما 993 بار در 522 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sevadax6 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    من البته شما رو نمیشناسم و قضاوتی هم نکردم. تنها نظرم رو گفتم که میشه از محدودیتها خارج شد. من میتونستم برای این دوستمون یک آکورد ساده مثل فا ماژور بگم، اما چون احساس کردم ایشون تازه کار هستن فقط و فقط خواستم راه رو براش باز و بازتر کنم تا بعدا خودش رو محدود به چند تا آکورد نکنه.

    در مورد فا مینور سیکس هم من قبلا توضیح دادم. من برای دو نت اول آکورد فا ماژور رو گرفتم که آکورد پایه هست. بعد با در نظر گرفتن اینکه میشه برای نت می آکورد دو ماژور گرفت که میشه دومینانت گام، تصمیم گرفتم برای نتهای دو و ر آکورد فا مینور سیکس بگیرم که در حقیقت درجه چهارم از آکورد (یا گام) دو ماژور هست و همونطور که میدونید، مینور سیکس درجه چهارم یکی از قویترین فرودها چه در عصر کلاسیک و چه در عصر حاضر هست. بنابراین در حقیقت با یک تیر دو نشون زدم. هم اینکه از «آکورد» دومینانت یعنی دو ماژور استفاده کردم و هم اینکه از «گام» دو ماژور با یک مدلاسیون موضعی استفاده کردم. در آکورد بعدی اگر نتها اجازه بدن میشه همین دو ماژور رو 7 کرد و بعد دوباره وارد گام فا ماژور شد
    شما خودتون میگید که ایشون تازه کارن . خب وقتی یه تازه کار هنوز تو درک یک گام مستقل و درجاتش مشکل داره انجام مدلاسیون بیشتر گیجش میکنه !
    بنده با فرود درجه ی چهارم آشنایی دارم و این فرود تو گام دو ماژور نوعی مدلاسیون موقت به حساب میاد چون درجه ی ششم گام بمل شده و باعث ایجاد تغییر جدیدی تو احساس مخاطب میشه . اما تو گام فا ماژور هیچ توجیهی نداره چون مدلاسیون دقیقا مربوط به درجه ی تونیک گامه . شاید اگه آکورد دیگه ای جز فا مورد مدلاسیون قرار میگرفت میشد ارتباطی بین شون پیدا کرد ! (با این حساب میشه یه مدلاسیون داخل یه مدلاسیون دیگه !)
    با این حال نت های فا لا دو ر تشکیل آکورد فا ماژور 6 رو میده نه فا مینور 6 چون نت لا داریم نه لا بمل !


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    Music Is Part Of Me
    بعد از سکوت، در بیان آنچه قابل گفتن نیست، هیچ چیز به پای موسیقی نمیرسد.
    "آلدوس هاکسلی"
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ در ساعت 00:35

  6. کاربران زیر از شما Ties1 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. sevadax6 آواتار ها
    sevadax6
    شماره کاربری
    70587
    همیار سایت
    خرداد /۱۳۹۳
    92
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی71
    65
    سپاس از شما 81 بار در 29 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ties1 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با این حال نت های فا لا دو ر تشکیل آکورد فا ماژور 6 رو میده نه فا مینور 6 چون نت لا داریم نه لا بمل !
    حرف شما متین اما من به هارمونی کروماتیک لا - لا بمل - سل توجه میکنم. البته من باز هم میگم، نت می به من احساس می ماژور میده. حتی اگه ملودی دست من بود به جای ر نت می بمل میدادم و آکورد فا 7 و بعد می ماژور میگرفتم. بهرحال نت می برای من کاملا آکورد می ماژور رو تداعی میکنه در این زنجیره. باز هم این رو بدون در نظر گرفتن نتها و آکوردهای قبل و بعد این میزان میگم. مسلماً با توجه به اونها همه چی عوض میشه. اما زنجیره فا - لا - دو - ر - می به گوش من آکوردهای فا ماژور و بعد می ماژور رو می طلبه (فا مینور 6 رو در صورتی گفتم که بخوام برای نت می آکورد دو ماژور بگیرم).


    My System info:

    CPU: intel Core i5, 3.10 GHz | RAM: 4*4 (16) GB DDR3 1600 | Mother Board: Asus H97-Pro | GPU: Nvidia Geforce GT730 |
    HDD: WD 1T + 3T , Sound Card: Line 6 UX2 | Linux Ubuntu 15.10 & Win7 x64 bit

    و الحال این سه چیز باقیست: ایمان، امید، محبت، و بزرگتر از اینها محبت است
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ در ساعت 01:01

  8. کاربران زیر از شما sevadax6 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. Ties1 آواتار ها
    Ties1
    شماره کاربری
    56570
    کاربر پیـشرفته
    آذر /۱۳۹۲
    840
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی816
    939
    سپاس از شما 993 بار در 522 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sevadax6 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    حرف شما متین اما من به هارمونی کروماتیک لا - لا بمل - سل توجه میکنم. البته من باز هم میگم، نت می به من احساس می ماژور میده. حتی اگه ملودی دست من بود به جای ر نت می بمل میدادم و آکورد فا 7 و بعد می ماژور میگرفتم. بهرحال نت می برای من کاملا آکورد می ماژور رو تداعی میکنه در این زنجیره. باز هم این رو بدون در نظر گرفتن نتها و آکوردهای قبل و بعد این میزان میگم. مسلماً با توجه به اونها همه چی عوض میشه. اما زنجیره فا - لا - دو - ر - می به گوش من آکوردهای فا ماژور و بعد می ماژور رو می طلبه (فا مینور 6 رو در صورتی گفتم که بخوام برای نت می آکورد دو ماژور بگیرم).
    بله حق با شماست . نمیشه بدون در نظر گرفتن میزان های قبل و بعد نظر قطعی در این رابطه داد .
    شاید این اختلاف به خاطر تفاوت دیدگاه باشه که نمیشه بهش خرده ای گرفت چون موسیقی به عقیده ی من یعنی : قانون بی قانونی ! و نمیشه براش چهارچوب تعیین کرد .
    در هر صورت نظر شما هم برای من محترمه .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    Music Is Part Of Me
    بعد از سکوت، در بیان آنچه قابل گفتن نیست، هیچ چیز به پای موسیقی نمیرسد.
    "آلدوس هاکسلی"
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ در ساعت 01:30

  10. 2 کاربر زیر از Ties1 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. سوال درباره بيس آهنگ مجنون معين
    توسط amir_alavi در انجمن درخواستها و مشکلات VST
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۵/۰۲, 23:24
  2. اينتروي آهنگ دوست دارم سيروان خسروي
    توسط mo-hammad در انجمن اف ال استودیو FL Studio
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۰/۰۵, 18:43
  3. ترانه (دل بلور) با صداي ابوالفضل اسماعيلي و يونس ايوبي از آلبوم دنياي من توسط نسرين سعيدي
    توسط نسرين سعيدي در انجمن ترانه های اجرا شده ترانه سرایان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۶, 03:30

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 32 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی