کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: سعید مدرس: آهنگ.های من بدون ویدیو هدر می.روند

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض سعید مدرس: آهنگ.های من بدون ویدیو هدر می.روند

    موسیقی ما - مجید رئوفی: شخصا به کار سعید مدرس خیلی علاقه.مندم. جنسش را متفاوت از مسیر رایج مارکت موسیقی فارسی زبان می.دانم. او کاراکتری از خود ساخته که نمونه.اش را در موسیقی پاپ کشور کمتر دیده.ایم. تبحرش در بخش.های مختلف هم به این کاراکترسازی خیلی کمک کرده است؛ هم می.خواند، هم ملودی می.سازد، هم تنظیم می.کند، هم در عرصه میکس و مستر بسیار تواناست و از همه مهم.تر در زمینه ویدیو سازی صاحب سبک است. او در دوره.ای که به شکل غیررسمی فعالیت می.کرد، دوره موفقی را از سر گذراند اما آلبوم خوب تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید با چند آهنگ خیلی خوب آنچنان که انتظار می.رفت، نتوانست موقعیت او را در عرصه رسمی تثبیت کند. او اما گام به گام به حرکتش ادامه داد تا دوباره روی ریل بیفتد و احساس من این است که در مسیر نسبتا درستی قرار گرفته است. چند روز پیش از او ویدیویی منتشر شد که در نوع خود یگانه بود. به مناسبت انتشار این ویدیو روی ترانه «من بی دلیل خوشحالم» سراغ او رفتم و با او گفت.و.گویی داشتم.
    .من برای کلیپ «من بی دلیل خوشحالم» باید ریش می.گذاشتم. چون می.خواستم سن.های مختلف و حالات مختلف یک انسان منزوی و تنها را در این کلیپ نشان دهم. بعد از آن دوستانم به من گفتند که قیافه.ات خوب شده و به.ت می.آید. برای همین هم تصمیم گرفتم که این استایل جدید را مدتی حفظ کنم.
    .طبیعتا من به این مساله خیلی اهمیت می.دهم و یکی از موضوعات مهم در عرصه موسیقی را توجه به این موضوعات می.دانم. اما سعی می.کنم در ترانه.هایی هم که انتخاب می.کنم، به این موضوع توجه کنم و کارم به این استایل که درباره اش صحبت می.کنی، بخورد.
    .درست است. به همین دلیل هم در این مدت دو کلیپ آماده و منتشر کردم. بعضی کارها با تصویر معنا و مفهوم عمیق.تری پیدا می.کنند و کارهای من هم از این دسته است. وقتی احساس کردم زمینه برای تهیه کلیپ فراهم شده با توجه به سابقه.ای که در این عرصه داشتم، دست به کار شدم تا خلا کارم را پر کنم. از این به بعد هم بیشتر به این موضوع خواهم پرداخت. این روزها پر از ایده.ام برای کارهای نو و متفاوت در عرصه ویدیوکلیپ. اهنگ.هایی در سبک موسیقی من اگر تصویر نداشته باشند، هدر می.روند. من غیر از آلبوم «تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید » در این مدت حدود 10 تک.آهنگ ساخته و منتشر کرده.ام که خیلی.هایشان را دوست دارم و باید برای.شان ویدیو بسازم.
    .اصلا بحث اختلاف در میان نیست. من به ایشان و کارشان احترام می.گذارم و با هم تماس هم داریم.
    .ترانه.سراهایی داریم که به قول خود شعرا، کارهایشان کوششی است. مثل خانم مریم اسدی که یک حرفه.ای در عرصه ترانه.سرایی است که خیلی راحت می.تواند یک کار کوششی بگوید. به اعتقاد من، مونا برزویی یک ترانه سرای جوششی است. باید دغدغه.ای داشته باشد تا این دغدغه تبدیل به یک کار شاعرانه و هنری شود. من فکر می.کنم مساله این است که ایشان دغدغه.هایشان عوض شده است. طبیعتا جنس کلام.شان هم تغییر می.کند. ممکن است کسانی امروز این تغییرات و این کلمات را بپسندند و خیلی هم راضی باشند ولی من که با آن مونا برزویی کار کردم و ایشان را می.شناسم، با کلام امروزش مثل آن کلام دیروزی نمی.توانم رابطه برقرار کنم. شاید مشکل از من است یا شاید امروز سلیقه من عوض شده باشد اما من امروز با ترانه.سرایانی کار می.کنم که کارشان را جدا می.پسندم. چون این ترانه.ها دستم را در بخش آهنگسازی و تنظیم باز می.گذارد. طبیعتا هیچ اثری صد در صد خواسته.های من را براورده نمی.کند اما من این کارها را واقعا دوست دارم. مثلا «ساحل چمخاله» خیلی سبک و راحت بود؛ این قدر کار کردن با این ترانه راحت بود که احساس می.کردم ترانه شبیه نت است. من دیگر درگیر این مساله نبودم که مخاطب را با ترجیع بند کار همراه کنم. دیگر لازم نبود آرام حرف بزنم تا مخاطب منظورم را بفهمد. همین آهنگ «من بی دلیل خوشحالم» یکی از کارهایی است که من به تندترین وجه ممکن، ترانه را می.خوانم. چون ترانه قابل فهم و روایی و راحت و سبک است. اگر روزی به ترانه.ای از ایشان بربخورم که به سلیقه امروزم نزدیک باشد، حتما کار می.کنم. برای کارشان هم احترام قائلم.
    .صد در صد. یک نکته مهم این بود که من از توانمندی و هنری که برایش زحمت کشیده.ام، درآمد داشته باشم و نکته بعدی هم این است که من وابستگی.های زیادی نسبت به ایران و ........ام دارم. برایم خیلی سخت بود که ایران را فراموش کنم. من دارم فارسی می.خوانم و تمرکز فارسی.زبان.ها در ایران است. شما در خارج از کشور با مخاطب پنج شش میلیونی پراکنده طرف هستید اما اینجا در ایران در یک شهر مثل تهران 12 میلیون جمعیت هست.
    .من از یک بخش.هایی اساسا نمی..گذرم. اگر در ایران کسی بگوید که می.خواهم بخوانم، شعر بگویم یا تنظیم کنم که پول در بیاورم، به نظر من کل زندگی.اش را باخته است.
    .یعنی اگر من بخواهم از موسیقی پول دربیاورم، مسخره.ترین راه را انتخاب کرده.ام. چون اگر شما نصف خلاقیت، فکر، تلاش و حرص و جوشی را که در این کار صرف می.کنید، در هر کار دیگری بگذارید، عایدی بیشتری خواهد داشت و موفق.تر خواهید بود. کما اینکه مثلا من با تحصیلات مهندسی عمرانم اگر روی کار ساختمان انرژی می.گذاشتم، چند برابر کار موسیقی درآمد داشتم. پس مساله صددرصد پول و درآمد نیست. ولی وقتی شما درگیر کار هنری می.شوید، این قدر این کار، وقت و فکر و دغدغه.تان را به خود مشغول می.کند که دیگر نمی.توانید به کار دیگری برسید.
    .می.توان از یک بخش.هایی گذشت. مثلا من می..توانم در ویدیو ساختن از ایده.آل.هایم بگذرم اما هیچ وقت موزیکم را فدای ذائقه غالب بازار نمی.کنم.
    .درست می.گویی. ولی من این کار را نمی.کنم. فکر می.کنم گوش جامعه امروز ما کمی آسیب دیده.
    .مصاحبه.ای دیدم از یکی از خوانندگان قدیمی که می.گفت چهل سال پیش در خیابان جمهوری با 4 نوازنده دیگر، کارهای بیتلز را می.زدیم. آدم حیرت می.کند که چقدر گوش.ها تغییر کرده است. حتی موسیقی هاوسی که امروز می.شنویم، به سبک درستش نیست. من ضمن احترام به این ذائقه، معتقدم که موسیقی.ای در دنیا جاری است که با این موسیقی ملودی محور ما فرق دارد و از یک جنس دیگر است. یک موسیقی چند صدایی است که به هارمونی وابسته است و من نمی.توانم از این سبک خارج شوم، چون سلیقه.ام این است.
    .البته این طور هم نمی.ماند. امروز بچه.های هفت هشت ساله که در بازار موسیقی تاثیری ندارد، هفت هشت سال بعد مهم خواهد شد و باید به این نسل هم توجه کرد که سلیقه.اش طور دیگری است.
    .اکثر ترانه.های قبلی من از یک ضربه ای حکایت می.کرد که در یک رابطه زده شده و حس بسیار دردمندی در آنها جریان داشت. این قدر واقعی بود که تاثیرگذار هم می.شد. این احساس من نبود و احساس ترانه.سرای آن قطعات بود. من چون چنین حسی را ندارم نمی.توانم از ترانه.سراهای دیگر بخواهم که از این حس بنویسند. ولی در این مدت متوجه شده.ام ترانه.سرایان دیگر در عرصه.های دیگر توانا هستند. مثلا خانم رویا شکیب در بخش تصویرسازی خیلی توانمند هستند. انگار ترانه.هایشان نقاشی است. شما رنگ.های خارج از این دنیا را در ترانه.هایشان می.بینید. یا آقای علیرضا عبداللهی نگاه خیلی مردانه.ای به مسائل دارد و احساساتش برای مردها خیلی قابل درک است. از میان اینها انتخاب می.کنم. اما حتما قبول داری که مدل عشق امروزی هم با مدل عشق دیروز متفاوت است.
    .من بيش از ٤٠ ويديو ساخته.ام كه ميان شان هيت..هاي زيادي هم هست. آن زمان، بالاترين دستمزد را میان ویدیوسازها من مي گرفتم. چهره.هاي زيادي هم با ويديوهاي من معرفي شدند. كساني مثل زانيار و مهدي اسدي و ... حتي امير تتلو كه امروز براي خودش جرياني است، مي خواست بيايد تا برايش ويديو بسازم. از همان زمان، در استوديوي من، مهم.ترين بحث ميان من و اين دوستان اين بود كه اين كار مي.گيرد يا نه. به شدت درگير اين ماجرا بوديم. پيش.بيني بازار كار بسيار سختي است. وقتي دنياي وارونه منتشر شد، كلي بحث پيش آمد. عده.اي مي گفتند چرا اين قدر بيس خوانده.اي. يكي مي.گفت با توجه به ريتم آهنگ، چرا شات.هاي كليپ اين قدر طولاني است. كار انرژي بيشتري مي.خواهد. يكي مي.گفت اصلا چرا ويديوي انيميشين ساخته.ي. اما بعد از ٢ ماه نتيجه كار را ديديم.
    .در تاريخ موزيك ويديوي ايران تا حالا كار انيميشين سه بعدي نداشته.ايم. فقط يك كار را براي يك خواننده لس.آنجلسي ساختند كه خيلي ابتدايي بود. در بخش.هاي ديگر هم ما تجربه «سيا ساكتي» و «تهران ١٥٠٠» را داشته.ايم كه مي.دانيد به شدت به آنها پرداخته شد و ادعاي بالايي هم داشتند. من نظرم اين است كه بايد دست به تجربه.هاي نو زد. اما طبيعتا وقت.هايي هست كه مي.خواهي كار خارق.العاده و عجيب كني و مي.داني كه با بازتاب.هاي منفي هم رو به رو مي شوي. به ويژه از سوي كساني كه توان انجام اين كار را دارند اما انجامش نداده.اند. آنها بیش از بقیه انتقادات تند می.کنند.
    .خانم شراره فرنژاد به من مراجعه كردند و از من خواستند يك قطعه با ملودي خودشان را تنظيم كنم. كار كه انجام شد، موزيك را به آقاي رجب.پور دادند. ايشان هم خوش.شان آمد. علي پهلوان هم همين طور. علي هم گفت ملودي او را هم تنظيم كنم. چون رضايت.شان جلب شد، چند كار ديگر هم به من سفارش دادند و همكاري.مان بيشتر شد. در اين آلبوم هم سه چهار قطعه با تنظيم.هاي من هست.
    .آریان یک گروه نوستالژیک است و خوشحالم که با آریانی.ها همکاری کردم اما راستش كار را نشنيده.ام. چون آلبوم خيلي دير منتشر شد و تب و تاب و هيجانش خوابيد.
    .اما حتي روي اين مساله مانور هم ندادند.
    .من موافق این ماجرا هستم اما نه در رابطه با همه کارها. مثلا روی کاری مثل «هی من بدون تو/ هی تو بدون من» من می.خواهم روی ریتمم تمرکز کنم. در این کار علاقه داشتم که روی ریتم و فضاسازی و بیت( Beat) ماجرا فوکوس کنم. به همین دلیل هم کلام را ساده انتخاب کردم. برای موزیک آرام و ریتم کندتر که به مفاهیم خاص می پردازد و باید کلام به خوبی شنیده شود، می توان از ترانه های متفاوت استفاده کرد.
    .این کار را با آرمان حسن.زاده خواندیم. من برای او یک آلبوم تنظیم کرده.ام که در مرحله اخذ مجوزهای ارشاد است. در این آلبوم ترانه.ای بود به اسم کاناپه که من از ترانه اش خیلی خوشم آمد. پیشنهاد دادم هم برای معرفی کار او و هم به این دلیل که حودم از کار خوشم آمده بود، این کار را با هم اجرا کینم. این ترانه ویژگی.هایی داشت از جمله اینکه قافیه را کنار گذاشته و قافیه.هایش بیشتر شنیداری.اند. وزنش هم رهاست. چون از کاناپه و یک فضای خودمانی می.گفت، من هم تصمیم گرفتم یک تنظیم خودمانی و آنپلاگد برایش در نظر بگیرم.
    .سلیقه موسیقایی من دایره وسیعی است. من کاری داشتم به نام. «حال سهراب» که رینم شش هشتم داشت و از سنتور و حتی آواز ایرانی در آن استفاده کرده بودم. در دایره سلیقه من تعصب جایی ندارد.
    .یک ویدیو در دست ساخت دارم که خیلی خاص و متفاوت است. احتمالا ریمیکسی از آهنگ دیوونگی را که جزو تک آهنگ.های موفقم بود، آماده خواهم کرد و برای بقیه کارها هم به تدریج ویدیو می.سازم.

    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ در ساعت 14:40

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. ویدیو ساخت اهنگ Animals توسط Martin Garrix در محیط اف ال استودیو
    توسط Owais.S در انجمن آموزشهای اف ال استودیو (FL Studio)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۱۱/۲۱, 14:09
  2. اثبات کیفیت صدای اف ال استودیو با دلیل و مدرک(ویدیو)
    توسط Owais.S در انجمن آموزشهای اف ال استودیو (FL Studio)
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۰/۳۰, 23:41
  3. ویدیو 11 دقیقه ای از امکانات اف ال استودیو 12
    توسط Owais.S در انجمن آموزشهای اف ال استودیو (FL Studio)
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۰/۲۵, 17:39
  4. استدیو شخصی محسن یگانه (ویدیو)
    توسط m.j در انجمن انجمن عمومی سایت
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۰/۲۳, 00:42
  5. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۹/۲۲, 23:26

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 3 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست