کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: از ثبت در «گینس» و تهاجم فرهنگی تا علیرضا قربانی، رضا یزدانی، مرتضی پاشایی و کمی هم اخلاق!

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,213
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض از ثبت در «گینس» و تهاجم فرهنگی تا علیرضا قربانی، رضا یزدانی، مرتضی پاشایی و کمی هم اخلاق!

    جریانی که می.خواهد فضای «پس از نقد» را در رسانه.های اجتماعی ترمیم کند، چند هفته.ای است سخت به تکاپو افتاده و پنج.شنبه گذشته افشین یداللهی در برنامه تلویزیونی «ساعت25» قید زمانی که می.توانست به بررسی آثار خودش و «منم منم» گفتن.های یک ترانه.سرای بزرگ سپری شود را زد و ترجیح داد به آسیب.شناسی این پدیده بپردازد. یداللهی از این گفت که نقد یعنی رسمیت بخشیدن به یک اثر هنری و اهمیت دادن به آن. از این گفت که انتشار هر اثری یعنی فرستادن آن به آغوش نقد و نمی.توان انتظار داشت که تمام نقدها مثبت باشند. از این گفت که هیچ هنرمند و هیچ اثری را نمی.توان در هیچ کشوری «نقدناپذیر» دانست. از این گفت که هنرمندها باید مراقب رفتار و نوشتار هواداران.شان باشند و از آنها بخواهند تا در مواجهه با نقد، بردبار و منطقی و مودب باشند؛ نه اینکه خودشان اسباب تحریک طرفداران.شان را علیه منتقدین فراهم کنند و از این گفت که قرار است تلاش.هایی صورت بگیرد تا «نقد» به عنوان یک نیاز در امن و امان بماند و به موسیقی کمک کند.«پنجره» را با این خوش.بینی که فرضیه.های افشین یداللهی و همکارانش به نتیجه برسد، به روی اتفاقات موسیقی باز می.کنیم.
    .

    بسیاری از سازندگان موسیقی متن سریال.ها بابت آنکه موسیقی تیتراژ این مجموعه.ها در محیط دیگری و بدون مشارکت و حتی نظرخواهی از آنها تولید می.شود و بعضاً «وصله ناجور» لقب می.گیرد، ناراحت هستند و البته چندان هم بیراه نمی.گویند. این شب.ها دو سریال روی آنتن هستند که خوشبختانه تیتراژ هر دوی آنها را سازندگان موسیقی.های متن آماده کرده.اند. به این ترتیب آنچه در تیتراژ پایانی «تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید » و «تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید » می.شنویم، در حقیقت ادامه منطقی همان موسیقی هوشمندانه.ای است که کارن همایونفر و بهزاد عبدی برای متن این سریال.ها ساخته.اند. ضمن آنکه این تیتراژها برای کارنامه حرفه.ای علیرضا قربانی و رضا یزدانی هم دو اثر متفاوت به حساب می.آیند. بهزاد عبدی به صورت شگفت.انگیزی توانسته موسیقی متن «تعبیر وارونه یک رویا» را با ریتم کُند این سریال تطبیق بدهد. ضمن آنکه رضا یزدانی نیز براساس سلیقه.های خاص عبدی، تیتراژ پایانی این سریال را به رنگی خوانده که تاکنون مشابه.اش را از او کمتر شنیده.ایم.
    . هر ترانه.ای برای هر ترانه.سرایی یک فرصت است؛ فرصتی برای ماندگار شدن در موسیقی ایران. قطعاً استفاده درست از این فرصت باعث ماندگار شدن اسم یک ترانه.سرا می.شود. نمی.دانم چرا برخی ترانه.سراها به جای آنکه بابت ماندگار نشدن سروده.هایشان سکوت کنند، ترجیح می.دهند با صدای بلند فریاد بزنند که «آی جماعت من صدها ترانه اجرا شده دارم و بسیار پرکارم»! بی.شک نه پرکار بودن و نه کم.کار بودن به صورت مطلق برای هیچ هنرمندی فضیلت محسوب نمی.شوند. آنچه به توانایی یک هنرمند رسمیت می.بخشد، آثاری است که در حافظه هنر و مخاطبان یک سرزمین ثبت می.شوند و اتفاقاً به ثمر نرسیدن فعالیت.های هنری، دقیقاً ناتوانی یک هنرمند را اثبات می.کند! ترانه.سرایی که حتی یک ترانه.اش هم به موفقیت نرسیده و انبوهی فرصت.های بزرگ را برای اثبات خودش هدر داده، اگر نامش به عنوان پرکارترین هنرمند جهان در کتاب گینس ثبت شده باشد نیز جزو بازنده.های عرصه ترانه محسوب می.شود، نه جزو برنده.ها!
    . سال 90 مرتضی پاشایی مشغول تولید اولین آلبومش بود. «نبض احساس» را با ترانه من خواند و حال همه ما دگرگون شد. قرار شد همکاری دیگری داشته باشیم. میلاد ترابی آهنگ جدیدی ساخت که کلام نداشت. به ذهنم رسید که ترانه.اش را با عبارت «عشق یعنی» شروع کنم. می.خواستم فضای این ترانه مدرن باشد، اما نه آنقدر مدرن که از آلبوم پاشایی بیرون بزند و تافته جداافتاده باشد. نوشتم:«عشق یعنی این، لحظه.های خیلی خاص، که خدا هم فکر ماس
    همه دنیا اینجاس، یه شروع یه نگاه، دل من تو رو خواست
    عشق یعنی این، دو تا احساس بی.تاب، به قشنگی یه خواب
    دو نفر توی یه قاب...»

    و الی آخر!

    مرتضی ترانه و آهنگ را پسندید و کار را خواند و «عشق یعنی» وارد آلبوم «یکی هست» شد. یک ماه بعد میلاد ترابی تماس گرفت و گفت: «مرتضی می.گوید باید ترجیع.بند را عوض کنیم». خواستم از پشت تلفن آهنگ را برایم پخش کند. او هم پذیرفت. گفتم: «از نظر من همه چیزش خوب است و اصلاً نیازی به تغییر نمی.بینم». چند هفته با هم کلنجار رفتیم و در نهایت قسمت ترجیع.بند ترانه را مهرزاد امیرخانی نوشت و «عشق یعنی» تنها کار مرتضی شد که دو ترانه.سرا داشت!

    این خاطره را گفتم تا یادمان نرود که خواننده.ها، حتی پس از انتخاب یک اثر و خواندن آن نیز این حق را برای خودشان قائل.اند تا محتوا و فرم آن را تغییر دهند. اصلاً شاید تغییراتی که بعد از دقیقه 90 ایجاد می.کنند، «اشتباه» باشد؛ اما به هر حال این حق را دارند تا همه.چیز را آن.طور که خودشان دوست دارند جلو ببرند.

    پاشایی هم مثل بسیاری خواننده.های دیگر دنبال رعایت یک.سری «ریزه.کاری» و حتی تغییرات اساسی در آثارش بود و به راحتی هیچ اثری را «نهایی» نمی.کرد. این حق حالا برای آلبومی که قرار است با صدای او منتشر شود، از مرتضی سلب شده است. حرف نهایی را در آلبوم آینده.اش «دیگران» زده.اند، نه خودش. حالا که انتشار آلبوم «اسمش عشقه» قطعی شده، امیدوارم آنهایی که به جای مرتضی حرف نهایی را در این آلبوم زده.اند، اشتباه نکرده باشند.
    .

    سهراب پورناظری خوب حرف می.زند و حرف.های خوبی هم می.زند. او در تازه.ترین اظهار نظرش گفته: «جوانان ما تمام سازهای غربی و موسیقی پاپ را می.شناسند، اما ساز موسیقی ایرانی را نه. باید بگویم غرب مو به مو و گام.به.گام نقشه.اش را برای از بین بردن فرهنگ ما اجرا کرده است.»سهراب درست می.گوید، اما مشکل اینجاست: این حرف.ها را فقط کسانی درک می.کنند که خودشان هم با سهراب همراه هستند و زورشان به جایی نمی.رسد! ای کاش مسئولان پرقدرتی که باید این گفته.ها را به پای دلسوزی یک هنرمند می.گذاشتند و نسبت به آن حساسیتی نشان می.دادند، خودشان را به نخواندن و نفهمیدن نمی.زدند. هنوز هم هستند مدیرانی که تلاش می.کنند تا موسیقی را از زندگی مردم حذف کنند. این مدیران قطعاً «هیچ.چیز» از مشخصات انسان معاصر نمی.دانند و همین ندانستن باعث شده که بسیاری از جوانان ایرانی، حالا بین خواننده.های غربی و یا خواننده.های داخلی که بَدَل.های دست و پا شکسته.ای از غربی.ها هستند، به دنبال الگو بگردند.

    «تهاجم فرهنگی» یک واقعیت غیرقابل انکار است که با هیچ نگاه سیاسی و غیرسیاسی منصفانه.ای نمی.توان آن را کتمان کرد؛ اما مسأله این است که بسیاری از مدیران و افراد بانفوذ جامعه ترجیح می.دهند فقط تا جایی که خودشان دوست دارند «تهاجم فرهنگی» را جدی بگیرند و از آنجا به بعد، طرح چنین مسأله.ای را به «توهم» نسبت بدهند.



    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ در ساعت 21:50

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۱/۱۶, 16:00
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۱/۰۲, 09:41
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۴/۱۹, 11:11
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۰۴, 17:00
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۰/۳۰, 15:28

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 5 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی