کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: دولت باید مقتدر باشد و مسئولیت عمل خود را بپذیرید

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض دولت باید مقتدر باشد و مسئولیت عمل خود را بپذیرید

    موسیقی ما - سومین نشست از گفتمان ضرب اصول با موضوع بررسی مشکلات برگزاری کنسرت.ها با حضور فردین خلعتبری، رامین صدیقی، کامبیز نوروزی و شهرام صارمی برگزار شد. همچنین قرار بود سرهنگ یثربی مسئول اماکان تهران بزرگ، حسین نوش.آبادی سخنگوی وزارت ارشاد، عرب.سرخی رئیس حراست معاونت هنری و فرزاد طالبی سرپرست کنونی دفتر موسیقی برگزار شود که در این جلسه حضور نداشتند.«شهرام صارمی» یکی از اعضای گفتمان ضرب اصول که به عنوان مجری در این نشست حضور داشت، در ابتدا خود بخشی از مشکلات برگزاری کنسرت در ایران را برشمرد و به این مساله اشاره کرد که : «برگزاری یک کنسرت مشکلات متعددی را برای گروه.های موسیقی ایجاد می.کند و انرژی.شان را برای انجام یک اجرای با کیفیت می.کاهد. در ابتدای کار گروه ها ابتدا باید ثبت شوند که برای این کار باید دو سه فایل تصویری ضبط شود و به همراه اعضای گروه ارسال شود و برای ثبت برود. در این مرحله فیلم گروه بررسی می شود و با توجه به ضوابطی که دفتر موسیقی وزارت ارشاد دارد، وقتی تایید شد، اعلام می کنند که شرح برنامه و سایر اطلاعات را بیاورید تا پرونده برای رفتن به شورای موسیقی به جریان بیفتد. بعد از این مرحله، اگر گروه شعر داشته باشد، اشعار باید به طور جداگانه تحویل شورای شعر شود و سپس اشعار و نمونه اثر ضبظ شده گروه ارسال می شود. پس از تایید نامه ای داده می شود به حراست معاونت هنری که تمامی اعضای گروه باید در آن مکان حاضر شوند و فرم پرسشنامه فردی را پر کنند. بعد از این مرحله حراست نامه ای به اماکن نیروی انتظامی می دهد.»

    او همچنین به این مساله اشاره اشت که اماکن در سالن هایی مثل ارسباران که زیر 500 نفر هستند مبلغ یک میلیون دریافت می کرده که حالا به سه میلیون تومان افزایش پیدا کرده است: « ما در همین فرهنگسرا که در سال پیش نزدیک به 180 اجرا داشتیم اما در سال 94 تنها یک کنسرت برگزار کرده ایم.»

    در ادامه ی این نشست، «فردین خلعتبری» - آهنگساز- نیز به حضور نیافتن مدیران موسیقی واکنش نشان داد و گفت: «گفت.وگو می.تواند آدم.ها را از انفعال بیرون دربیاورد و اینکه افرادی از مواجهه با همدیگر فرار می.کنند باعث می.شود تا طرح موضوع و سؤال صرفاً یک طرفه باشد و فقط این تلقی ایجاد می.شود که ما فقط داریم اعتراض می.کنیم.»
    .
    «رامین صدیقی» نیز در ادامه این نشست گفت: «تمام دغدغه.های برگزاری کنسرت در کشور تنها به فرایند صدور مجوز محدود نمی.شود و به نظر من طرح این مبحث در حال حاضر موضوعیت ندارد. من به عنوان فردی که 20 سال است در موسیقی فعالیت می.کنم می.توانم بگویم که برگزاری کنسرت فقط بحث تشریفات اداری نیست کنسرت یک رویداد اجتماعی است که متأسفانه ما در کشورمان آن را جدی نگرفتیم و به خاطر صبوری مخاطبان.مان که واکنش نشان نمی.دهند سخنی نگفتیم. هیچ وقت تا حالا گفته نشده که افرادی که بهای زیادی برای بلیت می.پردازند حق دارند که صدایی درست بشنوند. این توجه در حوزه موسیقی بسیار قلیل است ما مؤظفیم به مخاطبی که به کنسرت می.آید حداقل خدماتی را ارائه دهیم اگر شرایط سالن به گونه.ای است که هنرمند نمی.تواند صدای درست به مخاطبش برساند نباید روی صحنه برود. اگر یک حساب سرانگشتی بکنیم متوجه می.شویم که برگزاری یک کنسرت زنده یک اتفاق اقتصادی مهم است و به خیلی.ها سود می.رساند ما نمی.توانیم کیفیت بد برگزاری یک کنسرت را زیر چتر مسائل و مشکلات مالی پنهان کنیم.»

    صدیقی همچنین به این مساله اشاره کرد که اگرچه چندین ماه در سال امکان اجرای برنامه وجود ندارد؛ اما درآمد اقتصادی یک کنسرت رقم قابل توجهی است .و در این میان مخاطب نادیده گرفته می.شود . به اعتقاد او اجرای دو سانس کنسرت مشکل بزرگی است و همواره اتفاقاتی رخ می دهد که مخاطب با وجو آنکه هزینه ی بسیاری کرده است، ناراحت از صحنه بیرون می رود: « ما سالن.هایی در تهران داریم که برای یکسری از موسیقی.ها اصولاً مناسب نیست من اگر می.توانستم خیلی از کنسرت.ها را در تالار وحدت برگزار نمی.کردم لازمه بسیاری از کنسرت.ها این است که در یک محیط صمیمی برگزار شود. متأسفانه ما در تهران چنین مکان.هایی نداریم. پروانه فعالیت یک هنرمند یا تهیه.کننده موسیقی مثل تصدیق می.ماند شما مثلاً وقتی از راهنمایی و رانندگی تصدیق می.گیرید هروز با راهنمایی و رانندگی تماس نمی.گیرید که برای تردد در شهر اجازه کسب کنید. پروانه فعالیت یک هنرمند هم مانند تصدیق است اما متأسفانه اطمینان متقابل وجود ندارد. باید امکانی وجود داشته باشند که دارای یک پروانه قانونی باشند و از طرفی ما باید بخشی را که به عنوان قیف ممیزی یاد می.کنیم را به افرادی امین واگذار کنیم. موضوعات دیگری هم در این باره مطرح است مثل اینکه در حال حاضر 700 الی 800 هزار نفر در ایران از موسیقی ارتزاق می.کنند و مسئله موسیقی در مملکت ما اصلاً چیز کوچکی نیست.»

    همچنین کامبیز نوروزی در ادامه این نشست به این مساله اشاره کرد: « در مسائل حقوقی همواره سه ضلع را ترسیم می.کنیم؛ ضلع اول مخاطب است، ضلع بعدی تولیدکننده و ضلع سوم نیز دولت است. این مثلث حقوقی زمانی درست می.شود که هر سه ضلع در جای خودشان قرار بگیرند. مشکلی که ما در حقوق فرهنگی داریم در قسمت تعریف مفاهیم بین تولیدکنندگان آثار هنری و دولت است. در این حوزه فاصله تعریف مفاهیم جامعه هنری و دستگاه قدرت بسیار زیاد است. یکی از پربحث.ترین و پرتنش.ترین قلمروهایی که در این باره همیشه مطرح می.شود موضوع موسیقی است. یک تعریفی از موسیقی می.گوید که موسیقی اساساً مایه آرامش است و تعریف دیگر می.گوید که موسیقی معنویت را به کل از بین می.برد. بعضی از دیدگاه..ها می.گوید موسیقی اساساً غنا است و برخی تعاریف دیگر اصل را بر حلیت موسیقی می.گذارد و همچنان در این مورد اختلاف.نظر وجود دارد. همین موضوع باعث شده که تعریف حقوقی از موسیقی به یک وضعیت پاندولی و بی.ثبات تبدیل شود. همیشه دولت..ها در طی 30 سال گذشته به گونه.ای از به تعریف رسیدن یک اصل واحد برای موسیقی طرفه رفته.اند. مثلاً اجرای موسیقی در فرهنگسراها به یک.باره ممنوع می.شود و همین بیانگر برخورد پاندولی با موسیقی است.»

    به گفته ی این حقوقدان، یک گروه تمام مراحل قانونی کسب مجوز را طی می.کند و ماه ها برای این کنسرت تمرین می.کند و آماده می.شود اما به یکباره کنسرت.شان لغو می.شود به اعتقاد من دستگاه.های صاحب قدرت و تولیدکنندگان موسیقی باید اتفاق نظر داشته باشند. در بسیاری از هنرها مثل سینما تعاریف و چارچوب.ها مشخص است اما در موسیقی اینگونه نیست و موسیقیدانان و تهیه.کنندگان و حتی مخاطبان تکلیف خودشان را نمی.دانند. همه اینها هم از این نشأت می.گیرد که هنوز بحث و جدل درباره ذات و اساس موسیقی می.شود. اینجا است که وظیفه وزارت ارشاد و دولت مشخص می.شود که این مشکلات را حل کنند. دولت باید مقتدر باشد و مسئولیت عمل خود را بپذیرید. وقتی مجوز یک گروه لغو می.شود چه کسی باید خسارت وارده به این گروه را جبران کند.

    در ادامه ی این جلسه، «فردین خلعتبری» به این مساله اشاره کرد که .وظیفه ی دولت ایجاد رفاه است و متأسفانه این رفاه تعریف نشده است اگر مردمی در شهر بگویند چرا در شهر ما کنسرت برگزار نمی.شود همه مسئولین به این موضوع توجه می.کنند ما برای برگزاری کنسرت هیچ تعرفه.ای نداریم. یک کلاهی که همواره در مملکت بر سرمان رفته این است که به جای خصوصی.سازی شبه.خصوصی.سازی می.کنیم. مثلاً وقتی شهرداری یک ساختمان را برای کار فرهنگی می.سازد چرا باید آدم.هایی که دولتی هستند در آنجا تصمیم.گیرنده باشند: «چند سال پیش معاونت اجتماعی وزارت کشور جلسه.ای را برگزار کرد و در آن این موضوع را مطرح کرد که چرا مردم در فعالیت.های اجتماعی مشارکت نمی.کنند و معتقد بودند وقتی مردم به اماکن عمومی و سینما نمی.روند می.تواند باعث بروز آسیب.های اجتماعی .شود. اگر ماجرای مشارکت مردمی برای مسول به یک وظیفه دربیاید، مسول مربوطه مجبور می شود به هر نحو سالن ها را پر کند. باید در این زمینه قانون تعریف شود و متر قانونی وجود داشته باشد. وظیفه ارشاد فقط مجوز صادر کردن نیست.»

    خلعتبری در خصوص مبالغی که اماکن از گروه های هنری دریافت می کند نیز گفت: «چندی پیش رییس نیروی انتظامی اعلام کرد که گروه ها نباید پول پرداخت کنند. یک نفر از اهالی موسیقی یا رسانه نیامد و این نکته را مطرح نکرد که پولی که پیش از این گرفته می شده را چرا بازنمی گردانید؟ در نظام مالی نیروی انتظامی کسی نباید سوال بکند که این پول های اضافه که از طریق کنست ها به حسابشان واریز می شود، از کجا آمده و این درامد مازارد از چه طریق حاصل شده است؟ شما می توانید در یک سیستم مالی سالم، پولی مازاد برپیش بینی داشته باشید و سوالی در این باره نپرسید؟ من می توانم به عنوان یک شهروند درجه دوم و یک هنرمند مطالباتم را از طریق شخص رییس جمهور پیگیری کنم، نه از طریق مسئولی در اداره ای که تازه دو ماه است روی کار آمده. وقتی در یک شهر دادستانی در کار قوه مجریه مداخله می کند، موضوع متوجه دفتر موسیقی و یا وزارت ارشاد نیست و باید فراتر از این به این مسئله نگریست. این یک موضوع ملی است. کشوری که قوای سه گانه اش نمی توانند با هم هماهنگ عمل کنند، قطعا کشور باثباتی نخواهد بود. به عنوان یک شهروند معمولی می توانیم این موضوع را با رییس جمهور مطرح کنیم. به نظر من این ماجرا باید به وسیله شخص رییس جمهور حل بشود. تا زمانی که سه قوا مشکلشان را با هم حل نکنند این روند ادامه خواهد داشت. در کشور ما همیشه موضوع امنیت فراتر از موضوع فرهنگ بوده است. به خاطر همین هم ما همواره شاهد بودیم که مدیران فرهنگی بعد از ترک مسندشان به سراغ کارهای امنیتی می روند و دیگر به سمت فرهنگ بازنمی گردند.»



    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ در ساعت 20:00

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۱/۲۱, 02:39
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۶/۲۷, 11:29
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۵/۲۰, 01:57
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۵/۱۵, 02:38
  5. دانلود آکوردئون باکیفیت Ilya Efimov Russian Folk Series Bayan لینک مستقیم از سرور سایت
    توسط Ali_Nazari در انجمن وی اس تی بانکهای تحت کانتکت kontakt با لینک مستقیم دائمی از سرور کیوبیس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۹/۰۸, 20:02

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست