کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

موضوع بسته شد
صفحه 3 از 5 نخستنخست 1 2 3 4 5 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 41

موضوع: موسیقی برای شنیدن

  1. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام .

    در ادامه ی پست ِ قبل که مربوط به موسیقی ِ فیلم یا موسیقی های استفاده شده در فیلم های ماندگار ِ تاریخ می شود
    چند موسیقی ِ دیگر قرار می دهیم . امید که مقبول واقع شود .

    عشق آبی ست !!!
    جدا از اسم ِ فیلم اش موسیقی اش یکی از رمانتیک ترین موسیقی های پاپ ارکسترال با مضمون ِ عشق است .
    تنظیم ِ پل موریت از این قطعه به تصور ام یکی از بهترین تنظیم های آن است .
    بشنوید که چگونه خط ملودی و یا صوت ِ رهبر بین ِ بخش های مختلف جا به جا می شود .
    بین ارکستر ِ زهی و پیانو .
    زمانی که ویولن یک ها ملودی را اجرا می کنند بشنوید که ویولا ها و ویلنسل ها چگونه به شکل ِ کنترپوانتیک
    آن را جواب می دهند .
    به شکل ِ کلی جواب هایی که بخش های مختلف ِ ارکستر به هم می دهند و یا در ملودی های هم دیگر وارد می شوند را بررسی کنید .
    این اثر می تواند تمرین ِ خوبی برای توجه کردن به چند بخش ِ مختلف باشد .



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    اجرای تصویری ِ این اثر با خواننده گی ِ خانم ِ ویکی لیندروس یکی از بهترین و البته قدیمی ترین ِ آن هاست که به زبان ِ فرانسوی ست .
    حتمن آن را هم ببینید و لذت ببرید .

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    جیمز لَست نیز مانند ِ پل موریت دستی توانا در پاپ ارکسترال و به نوعی خوش آیند موسیقی نوشتن دارد .
    اگر اشتباه نکنم او یک موسیقی برای یک کارتون ِ قدیمی ساخته بود به نام ِ بیسکایا .
    از لحاظ ِ موسیقی نویسی برای آکاردئون این موسیقی یکی از بهترین هاست . . .
    حتمن این اثر ِ تصویری را نگاه کنید بی نظیر است ملودی های اش . . .
    همین الان که دوباره مشغول ِ دیدن اش هستم ضعف کردم !
    به جواب هایی که دو ملودی در فاصله های سوم و پنجم و اکتاو نسبت به هم می دهند دقت کنید . . .
    اما در دقیقه ی یک بعد از جوابی که ملودی می دهد یک پاساژ و گذر ِ ملودیک اجرا می شود از بالا به سمت ِ پایین و
    وارد ِ کنتراست ِ ملودیک و هارمونیک و ریتمیک می شود نسبت به بخش ِ اول .
    این پاساژ را خوب بشنوید و نحوه ی عوض شدن ِ موسیقی را در نظر داشته باشید . . . این یکی از بهترین پاساژ های تاریخ ِ موسیقی ست . . .
    یعنی ساده گی از همه ی آن می بارد . . .

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    اما . . .
    بزرگ مرد ِ موسیقی ِ ژاپن . . . ریو ایچی ساکاماتو .
    او با موسیقی ِ فیلم آخرین امپراتور ( امپراطور ) هر چه جایزه بود از جمله اسکار را درو کرد . . .

    به شکل ِ کلی مخالف ِ تلفیق ِ موسیقی از دو فرهنگ و ملت ِ مختلف هستم .
    غیر ِ ممکن است به شما در بهترین رستوران ِ جهان مخلوطی از آش ِ رشته و پیتزا بدهند و بگویند غذایی تلفیقی از فرهنگ ِ ناب ِ ایرانی و ایتالیایی !
    موسیقی نیز همین است . . .
    اما به هیچ روی نباید مخالف ِ خلاقیت و نوآوری بود . این موسیقی نیز مصداق ِ بارز ِ آن است .
    در این کار شما وجود ِ ساز های شرقی ِ :
    کوتو : سازی تخت و خوابیده که مانند ِ قانون با انگشت نواخته می شود .
    ارهو : سازی زهی که شبیه ِ کمانچه است .
    پیپا : سازی گلابی شکل که ایستاده بر روی پا نواخته می شود .
    را می بینید .
    که در ابتدا به معرفی ِ تم و فضای کار می پردازند با همه ی امکانات ِ موسیقی ِ شرقی . . .
    بعد از آن با سکوتی عمیق و پر معنا ارکستر ِ کلاسیک ِ غربی وارد می شود .
    که با تاکید های ریتمیک و هارمونیک ِ کل ِ ارکستر و پیانو ، تاکید بر ادامه ی روند ِ بخش ِ اول ِ موسیقی می شود .
    رفته رفته همه ی ارکستر وارد می شود تا با ورود ِ بادی برنجی ها از جمله هورن به نقطه ی اوج اش می رسد و دوباره فرود می آید . . .
    دقت کنید این ورود و خروج ِ بادی برنجی ها از کار در واقع شروع کننده و به پایان رساننده ی این نقطه ی اوج است .
    بعد از این آرامش ِ ارکسترال که در واقع مقدمه ای برای بخش ِ بعد است ، آن خلاقیت و تکنیک ِ پیش گفته نمایان می شود .
    این بخش . . . انتهای موسیقی ست . . .
    ببینید چگونه آهنگساز ، صوت ِ رهبر را به ساز ِ ارهو سپرده است و همه ی ارکستر دارد او را همراهی می کند .
    حتی ساز های دیگر ِ شرقی یعنی کوتو و پیپا نیز در نقش ِ همراهی ِ هارمونیک ظاهر می شوند تا اختلاف ِ زیادی که بین ِ
    ارکستر ِ غربی و شرقی وجود دارد پوشیده شود . . . این رفتار در آهنگسازی یک کلاس ِ درس است . . .
    حیرت انگیز است این ( منطق ) . . .
    خواهش می کنم بسیار خواهش می کنم این موسیقی را کامل ببینید و بشنوید .
    شاهکار ِ ملودی نویسی ، هارمونی نویسی ، ارکستراسیون و کنتراست های تماتیک است . . .



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    و ایضن نیز اجرای تصویری ِ اثر با ارکستر ِ بزرگ . . . حتمن این را ببینید .

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ در ساعت 08:40

  2. 7 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام . . .

    با یک موسیقی ِ اختصاصی کار را دوباره آغاز می کنیم . . .

    یعنی من جان ام برای دنی الفمن می رود . . . او موسیقی ِ انیمیشن ِ عروس ِ مرده گان را هم کار کرده آن را هم بشنوید و حیرت کنید
    اما در این جا یک سورپرایز ِ 77 ثانیه ای دارم . . .
    موسیقی ِ فیلم ِ لیف من . . .
    نکات ِ مهم :
    شروع ِ حیرت انگیز و کاملن شرقی !
    ریتم ِ قدرت مند . . . ایده های به شدت و به شکلی واقعن واقعن واقعن حیرت انگیز فشرده . . .
    من زبان ام بند می آید وقتی این کار را می شوم . چه طور ممکن است این همه ایده ی موسقایی را در این مدت ِ کم بیان کرد . . .؟
    این قطعه در ثانیه ی 33 با همراهی ِ گروه کر ادامه می یابد . . . ببینید چه گونه وارد می شوند . . . و چگونه از فضای ماژور به مینور می روند . . .
    این یکی از حیرت انگیز ترین ورود های گروه ِ کر به موسیقی است . . . حتمن از ابتدای کار آن را گوش کنید تا ببینید از چه فضایی به این جا می رسد .
    در زمانی که بادی برنجی ها به حکم رانی ِ ملودیک مشغول اند ببینید چگونه هارپ با گلیساندو های حیرت انگیز اش
    فضا را لطیف و آرام و جادویی می سازد . . .
    یعنی من از زیبایی اش پرواز می کنم ! بشنوید این هنر نمایی ِ ریتم و ملودی را . . .



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    همواره شاد و آرام باشید
    ارادتمند .

    پی نوشت :
    وقتی گروه ِ کر وارد می شود من واقعن خوش حال می شوم . . . ! اصلن همانی ست که باید باشد . . . زیبایی ِ بی پایان ِ موسیقی . . .


    تعداد کل آرای این پست : 7
    تعداد آرای مثبت : 7
    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ در ساعت 05:57

  5. 9 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام . . .


    می دانید که بنده ی حقیر به شکل ِ کلی میانه ام با سنت و هر چیز ِ سنتی ای خوب نیست ! در موسیقی نیز همین گونه ست .
    اما خب آن را فرا گرفته ام و بسیار بر احوالات اش تحقیق کرده ام و به کار اش بسته ام .
    می خواهم یک تصنیف ِ سازی از یکی از کار های شهرام ِ ناظری را معرفی کنم که بشنوید و حیرت کنید .
    ( لازم به ذکر است که بین ِ دو قطب ِ موسیقی ِ سنتی ِ ما یعنی شجریان و ناظری ، میانه ام با شجریان بهتر است چون آکادمیک تر است و
    کار های اش بسیار آموزشی ست ، از این جهت معمولن باید از او مثال بیاورم اما این کار ِ ناظری ببینید چه قدر خوب است ! )

    ملودی !
    ملودی باید به قدری حیرت انگیز و قدرتمند باشد که دهان ِ شنونده باز بماند از شنیدن اش .
    به مقدمه ی هارمونیک ِ ملودیک توجه کنید و سپس معرفی ِ ( تم و ایده ) ی ملودی که دو بار انجام می شود
    آن مقدمه ی هارمونیک را دوباره و چند باره می شنوید . . .
    تم و ایده را در نظر داشته باشید / دو الگوی معکوس نسبت به هم هستند . . . اما هر دو شروع و پایان ِ اشاه یک نقطه است .
    این یک شاه کار ِ ملودی نویسی ست .
    تاکید های هارمونیک را می شنوید ؟! اما ما تازه 30 ثانیه ی اول را بررسی می کنیم
    به ایده ی متضادی که با تریل های ملودیک ِ دو نتی اجرا می شود توجه دارید ؟
    این را باید جواب ِ تماتیک به یک ایده ی ملودیک در نظر گرفت . . . این بی برو برگرد یک کلاس ِ درس است .
    یعنی استفاده ی بسیار کم و در حد ِ دو یا سه نت از الگو و ایده ی اولیه برای تضاد ورزی و جواب ِ آن تم .
    الگوی توصیفی را ببینید چه گونه چیده شده است .
    مقدمه ی هارمونیک
    معرفی ِ ایده
    توصیف ِ هارمونیک
    تکرار ِ ایده
    پُل ِ هارمونیک
    تضاد ِ تماتیک از ایده ی معرفی شده
    سقوط ِ این تضاد ِ تماتیک به همان ایده معرفی شده ی اول ( این حرکت بی نظیر است )
    دوباره ِ گذر ِ هارمونیک که تنیده شده در تضاد ِ ایده ی معرفی شده .
    این منطق را متوجه شدید ؟! یک بار ِ دیگر این را روند را بخوانید و گوش کنید . . .این کلاس ِ درس است .
    تازه این فقط بررسی ِ 30 ثانیه ی اول ِ ملودی ِ کار بود !
    در ریتم چه اتفاقی افتاده ؟
    در شروع به سر ضرب های تاکیدی ِ تمبک توجه کنید . همان الگوی ریتمیک ِ ملودی به عین در ریتم تکرار می شود
    زمانی که ملودی ِ وارد ِ تضاد ِ بیانی اش می شود که توضیح داده شد ، اما تمبک همان ریتم ِ اول را نرم نگاه داشته . . این پارادوکس ِ همراهی را دارید ؟!!!!
    یعنی عااااااالی ست . . . !
    دقت کنید که این در تمام ِ این 30 ثانیه در واقع تمبک دارد مقدمه ی تک نوازی ِ خود اش را فراهم می کند چرا ؟
    چون می خواهد به تنهایی بیان ِ ایده را بر عهده بگیرد .
    شکی نیست که این ساز فقط از نت های تم و بک و ریز و پلنگ و خلاقیت های نوازنده تشکیل شده است و خبری از دو ر می فا نیست .
    اما بعد از 30 ثانیه ی اول که تمبک شروع به تک نوازی می کند شما تمامن الگو های ریتمیک ِ ملودی را در این ساز می شنوید .
    می دانید که ملودی نیست اما ذهن اتان نا خود آگاه آن را اجرا می کند . . . می دانید چه اتفاقی افتاده ؟!
    به قدری ایده ی معرفی شده قدرتمند است که وقتی فقط ریتم اش را هم می شنوید آن را کامل در ذهن تجسم می کنید .
    در زبان ِ آلمانی به ملودی های مانده گاری که در ذهن بی وقفه تاکید می شوند Uhr Worm یا کرم ِ گوش می گویند !
    این از آن دسته ملودی هاست .
    این برای 15 ثانیه که به همراه ِ 30 ثانیه ی اول می شود 45 ثانیه .
    حالا بعد از این چه اتفاقی می افتد ؟
    بر خلاف ِ تصور و در یک غافل گیری ِ عظیم ، به جای وارد شدن به قسمت ِ بسط و گسترش ِ ایده اول و اصلی ؛
    ما وارد بسط و گسترش ِ تضاد ِ آن می شویم ! از نظر ِ بنده ی حقیر آهنگساز ِ این اثر یک نابغه ی دیوانه است ! دیوانه ی به تمام معنی !
    تمام ِ منطق ِ آهنگسازی را به خاک ِ سیاه نشاند . . . !
    به همین بسط و گسترش بپردازیم ببینیم چه شده ؟
    بعد از یک فانفار ِ کوتاه ِ هارمونیک ، 4 بار آن تضاد ِ تماتیک را معرفی می کند که یعنی ( من حواس ام هست چه می کنم ، شما هم دقت کنید تا الگو را گم نکنید )
    یک سکوت . . . این سکوت را ببینید چه گونه ایجاد شده ؟ در کجا ایجاد شده ؟ در کدام ضرب ؟ در کدام قسمت ِ بیانی ؟ بعد اش چه می آید ؟
    می دانید نکته ی جالب اش کجاست ؟ ما وارد ِ بسط ِ گسترش شده ایم ، آن هم بسط و گسترش ِ ایده ی دوم که تضاد ِ اولی ست ، چهار بار هم تکرار می شود
    بعد از آن هم ایده ی متضاد کمی گسترش می یابد که حتی می توان برداشت ِ سوم از ایده اول دانست می دانید چرا ؟
    چون دوباره ایده ی اول تکرار و معرفی می شود !!! آن هم نه یک بار ! دو بار با یک کدانس ِ فرودی در بار ِ دوم ، یعنی عالی ست این کار !!!
    این نشان می دهد که بسط و گسترش یا توصیف ِ سوم کاملن مشتق شده از آن است !
    این تازه یک دقیقه و 10 ثانیه ی اول اش بوده است !
    بعد از این ما دوباره وارد ِ تک نوازی ِ حماسی ِ تمبک می شویم که مقدمه ی ریتمیک در یک دگرگونی ِ ملودیک است .
    دوباره توضیح ِ بالا را بخوانید تا عمیق درک کنید چه اتفاقی خواهد افتاد .
    مقدمه ی ریتمیک در یک دگر گونی ِ ملودیک . . .این به قدری سخت است به قدری سخت است که
    بنده ی حقیر حتی به آن فکر هم نکرده ام چه رسد به عمل کردن اش !
    حالا ببینیم در ادامه چه شده است ؟
    الگوی اول که معرفی شده بود حالا بسط و گسترش می یابد آن هم به چه شکلی ؟
    تم به دو قسمت تقسیم شده ، قسمت ِ دوم ابتدا بسط و گسترش می باید دقیقن مطابق با الگوی اصلی
    بعد قسمت ِ اول بسط و گسترش می یابد آن هم به شکل ِ معکوس ِ معرفی شده در الگوی اصلی و قبلی ِ خود اش .
    یعنی هر چه قدر که ملودیک و تغزلی بود این جا تبدیل به ریتم و فانفار های هارمونیک گشته است .
    دو بار این رفتار تکرار می شود که برای تثبیت اش لازم است .
    و بعد یک مقدمه ی تریل وار برای یک سکوت ِ ساختمانی در کل ِ اثر و . . .
    نوای دل انگیز ِ کمانچه و جواب ِ ارکستر . . .
    آن هم دو بار . . .
    و تکرار ِ این رفتار توسط ِ ارکستر .
    و حتی در این آخر ِ کار هم دست از سر ِ بسط و گسترش ِ ایده ی آخر بر نمی دارد !
    آن را به چند روش و در چند بیان ِ ملودیک اجرا می کند !
    اما فرود و کدانس ِ پایانی ِ قطعه کجاست ؟
    بر معکوس ِ تماتیک ِ قسمت ِ دوم ِ الگوی ِ ملودیک ِ اول !
    این آهنگساز را باید بست به درخت ان قدر زد تا بمیرد !!! چطور با روح و روان ِ ما بازی می کند آخر !
    معتقد ام بعضی ها زیادی آهنگساز هستند ، کمی هم باید به ما بدهند از این ذات ِ هنرمند اشان . . .
    خواهش می کنم خواهش می کنم خواهش می کنم . . . می دانم که این همه را نمی خوانید اما موسیقی اش را خوب گوش کنید همین . . .




    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    همواره شاد و آرام باشید
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 8
    تعداد آرای مثبت : 8
    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ در ساعت 06:30
    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ در ساعت 06:08

  7. 9 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترامی دوباره . . .

    می خواهم یک کار ِ تصویری برای شما قرار بدهم که قطعه ای ارکسترال از انیو موریکونه ، غول ِ غولان ِ موسیقی ِ فیلم و آهنگسازی ست .
    او اصلن نیازی به معرفی ندارد . هر کسی که کمی با موسیقی آشنا باشد بی برو برگرد به احترام اش یک دقیقه ایستاده سکوت می کند .
    کمی در مورد ِ قطعه توضیح می دهم و بعد صحنه را به سمت ِ افق ترک می کنم . . .

    شروع با تریل های تیمپانی و آرپژ های پیانو .
    ملودی ِ شاه کار و بی نظیر ِ کرانگله یا هورن انگلیسی یا ابوآی آلتو . ( این ساز سه نام دارد )
    به غیر از این ملودی ِ بی نظیر اما ما داستان ِ خاصی داریم به اسم یک سوپرانوی خالص !
    خانم ِ سوزانا ریگاچی ! بی هیچ حرف ِ اضافه ای فقط او ست که می تواند چنین ملودی های شاه کار و پیچیده ای را اجرا کند .
    به پرش های چهارم و اکتاوی ِ او در آواز توجه کنید . . .نه در آن صدای بالا . . . در همین محدوده ی طبیعی ِ صدای خود اتان اگر توانستید آن گونه پرش کنید
    با آن نفس و حجم ِ صدا . . .
    حتی تصور اش هم شرم آور است !!!
    این زن مصداق ِ بارز ِ قدرت و تکنیک و نفس است .
    به غلت ها و تحریر های پایین رونده ی آن دقت کنید .
    دیگر هیچ توضیحی نمی دهم چون اگر بخواهم بنویسم هزار برابر ِ پست ِ قبل می نویسم . . .
    فقط آن را ببینید و حیرت کنید .
    قطعه 3 دقیقه و 30 ثانیه است اما بعد اش مردم 2 دقیقه و 40 ثانیه ارکستر را ایستاده تشویق می کنند !

    نمی شود نگویم ! ببینید ! به اجرای ملودی توسط ِ گروه های مختلف ِ صوتی هم توجه کنید و ببینید در هر وضعیت و تکرار
    کدام بخش ها ملودی را هم راهی می کنند و چگونه این کار را می کنند . . .
    به تاکید های ارتشی ِ ریتم توجه کنید .
    رهبر ِ ارکستر هم انیو موریکونه است . . .
    لذت ببرید از دیدن اش . . .



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    با کم تر از 22 مگا بایت حجم .


    شاد و آرام باشید .
    ارادتمند


    تعداد کل آرای این پست : 7
    تعداد آرای مثبت : 7
    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ در ساعت 06:30
    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ در ساعت 06:12

  9. 8 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام .

    دوستانی که اهل ِ موسیقی ِ جز هستند می دانند اسکار پترسون ِ کبیر چه جای گاهی در این موسیقی دارد
    یک موسیقی ِ تصویری از او برای شما قرار می دهم و خواهش می کنم همه نگاه کنید .
    یکی از آرام بخش ترین قطعات ِ عالم است ، اصلن وصف ِ حال است عجیب . . .
    خواهش می کنم که نه . . .التماس می کنم این قطعه را کامل تماشا کنید کم تر از 7 مگابایت است . . .
    عملن با یک پیانو درامز و کنترباس چند دقیقه ای فقط شما را به سکوت و حیرت فرا می خواند .
    آرامشی که این قطعه دارد مستقیم از آسمان فرود آمده است . . .
    نقش ِ درامز و کنترباس به قدری کم رنگ است که شما فکر می کنید کاری انجام نمی دهند
    اما در نت های پدال صدای کنترباس را به خوبی می شنوید . . . .
    خواهش می کنم این قطعه را کامل ببینید . . .




    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    همواره شاد و آرام باشید
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 7
    تعداد آرای مثبت : 7
    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ در ساعت 23:14

  11. 8 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب . احترام .

    همین ابتدای کار از مدیر ِ محترم ِ انجمن جناب ِ اشکان ِ بختیار تشکر کنم چون این پست عملن متعلق به ایشان است

    همه ی ما با کارتون ِ تام و جری آشنا هستیم و می دانیم موسیقی اش ساخته ی اسکات بردلی ِ بی همتاست . . .
    آقای اشکان ِ بختیار امروز لینک ِ تصویری ِ اجرای ارکسترال و زنده ی این اثر را برای بنده فرستادند که
    مایل ام آن را برای شما هم قرار بدهم . . .
    این قطعه باید هم چون یک کلاس ِ درس بررسی شود
    هم از نظر ِ ارکستراسیون
    هم از نظر ِ ملودی نویسی
    هم از نظر ِ بخش نویسی
    و هم از نظر ِ تکنیک ِ نوازنده گی
    به هرج و مرج ِ ارکستر دقت کنید که هر بار اوج می گیرد ناگهان به یک نت یا یک سکوت ختم می شود .
    به استفاده ی حیرت انگیز اش از بادی برنجی ها دقت کنید .
    نقش ِ فلوت و ابوآ را حیرت زده تماشا کنید
    کلارینت ِ باس یا می بمل را ببینید که کوتاه ترین نقش را در حد ِ چند نت آن هم در یک جای خاص دارد . ( دقیقه ی 4 و ثانیه ی 14 )
    ببینید پیانو چگونه ارکستر را هم راهی می کند . اصلن از زمینه ی ارکستر بیرون نمی زند . . .
    به ریتم در ارکستر توجه کنید به پارادوکس های ریتمیک در بخش های مختلف توجه کنید .
    به وجود ِ ساز های نا متعارف در ارکستر دقت کنید
    این اجرا از اول تا آخر باید با چشمانی باز و کاملن دقیق نگاه و بررسی شود .



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    جا دارد باز هم از آقای اشکان ِ بختیار تشکر کنیم

    همواره شاد و آرام باشید
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ در ساعت 23:44

  13. 6 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام . . .

    خب چند کار ِ خوب و مهم را هم قرار می دهیم تا لذتی هم عمیق از شنیدن برده باشیم . . .

    اصولن باب مارلی خواننده ی فقید ِ جاماییکایی را بسیار دوست می دارم . صداقت و مهربانی در او موج می زند .
    دو قطعه دارد که بسیار زیبا و تاثیر گذار هستند .
    اولی : Bob Marley No Woman, No Cry نه زن نه گریه !



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    و قطعه ی دوم : bob marley Burnin' And Lootin'



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    خواهش می کنم قطعه ی اول را خوب و کامل بشنوید خیلی زیبا و آرام بخش است .

    کریس اسفریس به شخصه از آن آهنگسازانی که خوش سلیقه بودن در خون اش است !
    یعنی آن قدر زیبا موسیقی می نویسد که فقط خود اش می تواند آن همه زیبایی را درک کند . . .
    یک قطعه ای دارد به نام ِ پور ِ ویدا . . . که از نظر ِ ملودی نویسی یک کلاس ِ درس است . . .
    این یک دستور ِ شنیداری ست که همه بشنوند . . . خواهش می کنم بشنوید و لذت ببرید
    از ملودی ها . . .از پخش کردن ِ ملودی ها در بخش های مختلف . . . .از تداخل های هارمونیک در بخش ِ ملودیک .
    یعنی بی نظیر است این. . .



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    خواهش می کنم آن را کامل و خوب بشنوید با آرامش . . .

    اما گروه ِ قدیمی سوپر ترمپ با آهنگ ِ مدرسه ، واقعن یک انقلاب بود !
    همین گروه موسیقی ِ دیگری داشت به نام ِ مجیکال که اسکوتر آن را بازخوانی کرد و یک شاهکار ِ ماندگار را ماندگار تر کرد . . .
    به تکنیک های آواز خوانی در این قطعه توجه کنید ( مدرسه ) به استفاده های ریتمیک و هارمونیک دقت کنید .
    به گذر های آرپژی ِ پیانو دقت کنید . به استفاده ی نا متعارف ِ گیتار الکتریک دقت کنید . . .
    اما یک سورپرایز دارم !!! از دقیقه ی سوم و ثانیه ی ده اُم این موسیقی را بشنوید . . .
    یکی از زیباترین موسیقی های تاریخ را خواهید شنید . . . یک شاهکار ِ جاودان ِ ملودیک و هارمونیک . . .
    این را از دست ندهید . . .



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    اما گروه ِ بروکن بلز . . . من حتی روزی فکر اش را نمی کردم چنین موسیقی ای بشنوم !
    یعنی یک شاهکار ِ خواننده گی ست . . . قطعه ی های رُد . . . یعنی در کسری از ثانیه شما یک پرش ِ اکتاوی در آواز می شنوید !
    این عالی ست . . .
    به کنتراست های ساختمانی در کل ِ قطعه توجه کنید . . . به رابطه ی نا متعارف ِ گروه ِ کر با هارمونی ِ قطعه توجه کنید .
    به ورود ِ پیانو و خروج ِ ان در اواخر ِ قطعه دقت کنید . . . واقعن چرا این چنین خوب است ؟!!!
    این موسیقی بی برو برگرد یک نقطه ی عطف است . . .



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    همواره شاد و آرام باشید
    خاک ِ پای شما .


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۲/۰۹/۰۳ در ساعت 03:32
    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۳ در ساعت 02:10

  15. 5 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام
    @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوست ِ عزیز ِ ما جناب ِ آقای حسینی استرس دارند . خب درمان اش دست ِ ماست . . .

    انیا Enya از نظر ِ بنده ی حقیر یکی از آرام بخش ترین صداهای روی زمین را دارد . . .
    May it be اوج ِ این صدای زیبا و آرامش است . . .
    شنیدن اش یک اجبار ِ شنیداری ست !!!



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    شاد و آرام باشید
    ارادتمند

    پی نوشت :
    روی صندلی ِ خود لم بدهید
    چشم ببندید . . . چند نفس ِ عمیق بکشید و با این موسیقی به آرامش فرو بروید . .
    او خود اش راه اش را در احساس ِ شما باز می کند نیازی نیست کاری انجام بدهید . . .


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    #28 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۳ در ساعت 03:46

  17. 4 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام

    اصولن هیچ وقت رابطه ام با زبان ِ فرانسوی خوب نبوده ! اما موسیقی های آن ها به علت ِ درصد بالای خلوص ِ ملودیک اش
    گاهن نظر ام را جلب کرده !
    با توجه به این که نیاز به کمی هم آرامش داریم . . . از گروه ِ رناد قطعه ی میسترال گگنانت می تواند پیشنهاد ِ خوبی برای
    یک شب و خواب ِ خوب باشد . . . هم اجرای تصویری هم فایل ِ صوتی اش برای آرامش ِ شما . . .



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    همواره شاد و آرام باشید
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #29 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۳ در ساعت 04:07

  19. 3 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3880
    4,823
    سپاس از شما 5,173 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام .

    حیف ام آمد بعد از این آرامش ، یک هیجان ِ شادی آور هم برای شما قرار ندهم . . .یعنی شاد به شکلی شاد می شوید که
    لبخندی از رضایت و تحسین بر لبان اتان خواهد نشست !
    اصولن ماکسیم مارویکا یکی از نوازنده گان ِ خوب پیانوست که تلاش کرد موسیقی ِ کلاسیک را به مدرن پیوند بزند
    این که چه قدر موفق شد در میزان ِ مخاطبان اش معلوم می شود . . .
    او قطعه ای به نام ِ اکسودوس را برای ارکستر و پیانو تنظیم کرد که به تصور ام یکی از بهترین تنظیم های آن تا به امروز است .
    نقش ِ خوب ِ ارکستر . . .بخش های دقیق و کاملن دارای شخصیت .
    نقش ِ خوب پیانو و عدم ِ افراط و تفریط در آن . . . استفاده ی درست از ساز ها برای ادامه ی راه و یا هم راهی ِ هم دیگر تا
    کار به یک نواختی نرسد . . .
    جواب های خوب ِ ارکستر ِ زهی به پیانو . که یکی از زیبا ترین هارمونی های عالم ِ موسیقی ست .
    و هزاران هزار دلیل ِ دیگر ای ن کار را زیبا و حیرت انگیز می سازد .
    هم فایل ِ صوتی اش را قرار می دهم هم اجرای تصویری اش را . . .
    اما خواهش می کنم تصویری اش را ببینید و حیرت کنید از آن همه زیبایی ِ وصف نا شدنی . . .



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    همواره شاد و آرام باشید
    ارادتمند

    پی نوشت :
    از دقیقه ی دوم و ثانیه ده اُم به فایل ِ تصویری حتمن دقت کنید
    ببینید چگونه رقاص ها می آیند و مرتب می شوند و درست ده ثانیه بعد اش کار اشان را شروع می کنند
    یعنی از این لحظه به بعد ، من جان و روح ام پرواز می کند ! یعنی زیبایی اش وصف نا شدنی ست .
    حتمن ِ حتمن از دقیقه ی دوم و ثانیه ی بیست اُم به اجرای تصویری نگاه کنید . حیرت انگیز است این زیبایی ِ رقص اشان .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #30 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۳ در ساعت 04:37

  21. 3 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۱۵, 16:50
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۳۰, 16:30
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۵, 13:11
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۲, 12:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۴, 12:42

جستجو شده ها

دانلود آهنگ سارا بلاسکو

دانلود اهنگ سارا بلاسکو all i want

سارا بلاسکو all i want

دانلود اهنگ سارا بلاسکو

دانلود آهنگ سارا بلاسکو all i want

دانلودآهنگ ویروزارا

سارا بلاسکو

اهنگ مجیکال اسکوتر

دانلود تیتراژ بی کلام ویر و زارا

موسیقی برای شنیدن http:cubase.ir

mp3 باسیل پولدوریس

دانلود قطعه ی لا کامپانلا تم پاگانینی

دانلود تيتراژ هاي فيلم وير زارا mp3

دانلود موسیقی بدون کلام فیلم ویر و زارا (tere liye

دانلود اهنگ بی کلام tere liye

دانلود آهنگ all i want از سارا بلاسکو

دانلود اهنگ all iwant از سارا بلاسکو

دانلود اهنگ all i want از سارا بلاسکو

سارا بلاسکو all want mp3 free download

اهنگ خالی فیلم ویر زارا

اهنگ بی کلام فیلم ویر زارا

دانلود اهنگ جدید سارا بلاسکو

سارا بلاسکو آل آی وانت متن و ترجمه

اهنگ بی کلام ویروزارا

دانلود اهنگ متن veer zaara با لینک مستقیم

سر ضرب بودن ملودیموسیقی برای شنیدنایتزاک پرلمان فهرست شیندلردانلود اهنگ باسیل پولدوریسنت های ملودی ویر و زاراايوگنی گرینکو كيه؟نت های ملودی فیلم ویر زاراتیتراژ ویر زارانت آهنگ فیلم ویر و زاراکنسرت های ایتزاک پـِرلمان دانلود اهنگ اسکوتر مجیکالآهنگ گرینکونت پرلود راخمانینف اپوس 3 پی دی افنوازنده تيتراژ وير زارااىتزاک پرلمان دانلود تیتراژ ویر زارادانلود قطعه ای به نام لا کامپانلا تم پاگانینی تنظیم لیستدانلود آهنگ ایتزاخ پارلمانموسیقی برای شنیدن cubase.irآهنگ ویر زارا در ایستگاه قطاردانلود اهنگ SPECTRES IN THE FOG از البوم فیلم اخرین ساموراییهمیولا پیانونت آهنگ زاراآهنگ مجیکال از اسکوترباز خوانی آهنگ مجیکال از اسکوترایتزاک پـِرلمانشاهکار کریس اسفریستیتراژ شروع فیلم ویر و زارادانلود اهنگ بدون کلام veer zaara tere liyeآهنگ تیتراژ فیلم ویر و زارا mp3starsailor ترجمه آهنگ four to the floorترجمه ی home again از التون جاندانلود اهنگ tereliye هندی از فیلم ویر و زارادانلود اهنگ tereliye ازفیلم ویر و زارادانلود آهنگ تیتراژ ویر و زارادانلود آهنگ بی کلام tere lIyeدانلود آهنگ گرینکودانلود آهنگ گرین لیوزدانلود آهنگ تیتراژ فیلم فرانسوی دست نیافتنی هادانلودmp3آهنگ گلچهره مپرس شجریاندانلود اهنگ از جاش تورنرموسیقی بی کلام فیلم ویر وزارااهنگ میان تیتراژ ویر زارانت هزاران سال کریستینا پریدانلود آهنگهاي كريس اسفريس صدا و سیمادانلود آهنگهاي كريس اسفريسباب مارلی - اکسودوسدانلود موزیک از سوزانا ریگاچیدانلود ویولون اهنگ tere liyeآکورد آهنگ ‏aglamak yok yurayimاز هاکان آلتون به زبانی سادهاهنگ از ایتزاک پرلماندانلود آهنگ بیکلام هندی ویر زارادانلودآهنگ خالی فیلم ویروزارااجرای ایتزاک پرلمان قطعه لاو تمدانلود آهنگ teteliye فیلم هندی ویر وزاراتیتراژ فیلم ویر و زاراآهنگ خالی فیلم ویرزارادانلودموزیک بی کلام فیلم ویرزارادانلود آهنگ فیلم ویر زاراtere lieیواخیم رودریگودانلود آهنگ تیتراژ فیلم هندی ویر و زاراتیتراژ فیلم هندی ویر و زاراآهنگ-هندی-فیلم-ویر-زاراموسیقی بی کلام فیلم ویرزارادانلود آهنگ سارا بلاسکوAll I want دانلوداهنگ بی کلام فیلم هندی ویروزارادانلوداهنگ تیتراژویرزارادانلود اهنگ هندی tereliyeویکی لیندروسمعنی شعراهنگ فیلم ویر زارادانلود مس پا مارچلی از پالسترینادانلود آهنگ خالی فیلم ویر زارادانلود آهنگ در لیه از فیلم ویر و زارایآهنگ ملودی ویر زاراآرپز های دلنشین گیتار سارا بلاسکودانلود ویدیوی سارا بلاسکودانلود سارا بلاسکوسارا بلاسکو all i want mp3دانلود آهنگ از سارا بلاسکو all I wantترجمه آهنگ سارا بلاسکو آل ای وانت http:cubase.irthread55915موسیقی-برای-شنیدن.htmlدانلود تیتراژ فیلم ویروزارااهنگ بي كلام وير زارادانلود اثر لا كامپانلا از لانگ لانگاهنگ هندی فیلم ویر و زارا (tere liye)دانلوداهنگ فیلم ویروزارادانلود اهنگوگرین لیوزترجمه آهنگ starsailorدانلود اهنگ سار بلاسکومتن و ترجمه آهنگ سارا بلاسکو all i wantآهنگ فیلم ویر و زارامتن آهنگ سارا بلاسکو آل آی وانتدانلود اهنگ ال ای وانت از سارا بلاسکوسارا بلاسکو اهنگall i wantدانلود آهنگ mp3 ویر زارادانلود آلبوم آخر سارا بلاسکودانلود آهنگ سارا بلاسکو بنام withoutآهنگ تیتراژ فیلم ویر و زارا Veer-Zaaraمتن آهنگ all i want سارا بلاسکودانلود آهنگ های فیلم هندی ویر و زاراترجمه اهنگ سارا بلاسکو all i wantآهنگ بی کلام فیلم ویر وزارامتن فارسی all i want از بلاسکودانلود آهنگ میانی بی کلام فیلم ویر و زارادانلود متن موزیک سارا بلاسکو آل آی وانت cubase.irمعنی متن آهنگ سارا بلاسکو all i wantﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺍﻫﻨﮓ ﺑﯿﮑﻼﻡ ﻣﻦ ﺑﺎﻭﺭ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﮐﺮﯾﺴﺘﯿﻨﺎ ﭘﺮﯼ سارا بلاسکو دانلود اهنگ جديددانلود آهنگ گرینز لیوز پیانوزیر نویس فارسی آهنگ سارا بلاسكودانلود آهنگ ویر زارادانلود تیتراز ویر و زارالا کامپانلامعنی اهنگ آل آی وانت ازسارابلاسکوسارا بلاسکو اهنگ all i wantموسیقی هندی رانی وپریتی زینتا وشاهرخخاندانلود آلبوم ALL i want سارا بلاسکوveer zaara tere liye دانلود اهنگ فیلممیسترال گگنانتدانلود اهنگ های تیتراژ فیلم ویر زارادانلود اهنگ سارا بلاسکو not yetدانلود اهنك از سارا بلاسكونت پیانو آهنگ فیلم ویراهنگ بی کلام ویر و زاراترجمه اهنگ I dont want another lover So dont keep holding out your hands Theres no room beside me Im not looking for romance Say Ill be here Ill be here But theres no way youd understand#سارا بلاسکو دانلود جدیدترین اهنگدانلودموسیقی متن اهنگtre Liyeفیلم ویرزارادانلود اهنگ all i want سارا بلاسکواهنگ گرين ليوزایوگنی گرینکودانلود موزیک لا کامپانلادانلود آهنگ هندی ویر زارا mp3معنی آهنگ All i want از سارا بلاسکوترجمه آهنگ ویرزارادانلود البوم سارا بلاسکوترجمه آهنگ all i want از sarah blaskoدانلود آهنگ بی کلام فیلم veer zaaraدانلود اهنگ های سارا بلاسکواهنگ بدون کلام ویر وزارادانلد اهنک زارااهنگ فینالسارا بلاسکو آهنگهاال ای وانت از سارا بلاسکودانلود اهنگ فیلم ویرزارا که در قطار بودمتن اهنگ سارا بلاسکودانلود آهنگ صوتی التون جان home againدانلود اهنگ هندی من اینجام ویر زاراگام ماژور ومینور واصله در موسیقی چیست؟دانلود آهنگ گوستاوو بدون صدا موسیقی آرامترجمه اهنگ ال ای وانت ازسارابلاسکوترجمه اهنگ all i want از sarah blaskoترجمه all i want sarah blaskoمتن و ترجمه اهنگ all I want از سارا بلاسکوترجمه sarah blasko all i wantمتن ترانه اهنگ all i wantازsara belaskoمتن اهنگall i want sarah blaskoall i want sarah blasko ترجمهدانلود آهنگ بیکلام اوج آرامش از شری امدانلود فول البوم کارناوال حیوانات سن ساندانلودسارابلاسکو

تا این لحظه 125 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی