کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: مسترينگ و ابزار لازم برای مسترینگ

  1. iran music آواتار ها
    iran music
    شماره کاربری
    5939
    کاربر اخراجی
    مهر /۱۳۹۰
    428
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی32
    39
    سپاس از شما 374 بار در 161 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض مسترينگ و ابزار لازم برای مسترینگ

    Wave REQ 2 band

    Wave LIN MB

    Roger Nichols Ferqualizer

    BBE sonic maximizer

    Brian worx db digital

    Sonnox oxford inflator

    Wave L3-LL ultramaximizer

    Wave paz analyzer



    روش کار



    در مرحله اول بعد از میکس نهائی یک فایل با خروجی استریو و با سقف ولوم ( head room ) -3 db

    گرفته و با فرمت Wave و 24 بیت خارج کنید



    Wave req 2 band هر چیزی زیر 30 Hz در low cut برای جلوگیری از نویزهای اضا فی باید بیرون

    ریخته شود



    Wave lin mb میکس بلندتر میشود و واضحتر و در این مرحله همه باندها برای هدروم بیشتر کمپرس

    میشوند



    Roger Nichols ferqualizer فرکانس هائی که اصوات بلند دارند را کم کنید تا صدای آنها نرم شود

    یعنی Formant ها را کاهش دهیم که این مرحله برای شنیدن لذت بخش تر بشود



    Bbe sonic maximizer در این مرحله به یک exciter نیاز داریم تا به میکس خود هارمونی ها را

    اضافه کنیم



    Brian worx db digital توسط یک اکولایزر مخصوص مسترینگ کل کار را اکولایز کرده و تمام فرکانس های زیر 300 هرتز را به مونو تنظیم می کنیم یعنی ولوم mono maker را دستکاری می کنیم اما در فرکانسهای بالا استریو باشد بهتر است



    Sonnox oxford inflator در این مرحله صدای آنالوگ به دیجیتال اضافه میشود که واقعا گرمای خاصی به میکس میدهد البته با دستکاری به وضعیت مطلوب خواهید رسید



    Wave l3-ll ultramaximizer یک نوع لیمیتر است تا میکس را بلندتر و واضحتر کند در اینجا تنظیم quantize 24 bit و shaping = ultra باید باشد و مقدار هدروم را -2db کاهش دهیم و بعد پارامترthershold را کم کرده تا چراغ atten روشن نشود



    Wave paz analyzer یک طیف نوری برای بازبینی کلی کار میباشد







    دیگر تجهیزات مسترینگ



    Final verb

    Dynamic back voice

    Final Dynamic

    Multiband stereo

    Multiband harmonic exciter


    ویرایش توسط MakLOs : ۱۳۹۱/۰۲/۱۲ در ساعت 15:57
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۱۰/۰۵ در ساعت 12:09

  2. 3 کاربر زیر از iran music برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. javadbehshti آواتار ها
    javadbehshti
    شماره کاربری
    6311
    کاربر تازه وارد
    آبان /۱۳۹۰
    29
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4
    51
    سپاس از شما 6 بار در 6 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    داداش میشه این تجهیزات رو بدی دانلود کنیم همین پلاگین هارو


    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۱۰/۰۵ در ساعت 13:01

  5. iran music آواتار ها
    iran music
    شماره کاربری
    5939
    کاربر اخراجی
    مهر /۱۳۹۰
    428
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی32
    39
    سپاس از شما 374 بار در 161 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تو سایت بگردی هست


    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۱۰/۰۵ در ساعت 13:33

  6. کاربران زیر از شما iran music عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. iran music آواتار ها
    iran music
    شماره کاربری
    5939
    کاربر اخراجی
    مهر /۱۳۹۰
    428
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی32
    39
    سپاس از شما 374 بار در 161 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض مسترینگ

    مسترینگ
    منبع:sakomusic.mihanblog.com
    جهت انجام مسترینگ با کامپیوتر ، به رابط صدای خوب و دقیق نیاز است.اکولایزرها و داینامیک افکت های مالتی باند نیز از ضروری ترین ابزار به شمار می روند. همچنین ریورب در شرایطی می تواند درخشش جذابی به قطعه بدهد.. Harmonic Exiter یکی دیگر از ابزارهای مهم مسترینگ به شمار می رود که در کیفیت صدا دهی تاثیر منحصر به فردی دارد. در انتها Dither ، که استفاده از آن هنگام تبدیل رکوردهای 24 یا 32 بیت به عمق بیت کمتر مثل 16 بیت الزامی است. در انجام عمل مسترینگ ترتیب چیدمان پلاگین ها می تواند متفاوت باشد که طبیعتا صدا دهی مخصوص به خود را موجب می شود و تنها ماکسیمایزر و دیتر هستند که همواره در انتهای این زنجیره قرار دارند.مهندس مسترینگ باید ابتدا یک PMCD (Pre-Mastered Compact Disc) تهیه کند. و دیگر دیسکها از روی PMCD به تولید انبوه برسند.

    تولید PMCD یکی از پروسه های بحث بر انگیز است که میتواند به چهار بخش کلی تقسیم شود:

    1-انتقال ترک های ضبط شده به یک DAW

    میکس نهایی باید در یک سیستم مسترینگ بارگذاری شود. استودیوهای مسترینگ حرفه ای از سیستم هایی مانند Sonic Solutions و یا SADiE استفاده می کنند. البته سیستمهای دیگری نظیر Architect و Peak نیز می توانند برای این منظور مورد استفاده قرار گیرند. اگر هیچ یک از اینها در درسترس نبودند می توان از یک مالتی تراک مانند Pro Tools نیز استفاده نمود.

    در مرحله بار گذاری ممکن است مهندسان مسترینگ از EQ یا Compressor استفاده نمایند.در محیط نرم افزاری هر ترک را پس از بار گذاری پردازش می نماییم. قطعا هر قطعه آلبوم کارکتر خود را دارد اما در هر مرحله از مسترینگ باید به صدا دهی کل آلبوم بی اندیشیم و حس پیوستگی بین قطعات در یک آلبوم را در نظر بگیریم. حجم ، عمق ، پهنا و تمبر همه قطعات باید با یگدیگر همخوانی داشته باشند.


    2- چیدمان ترک ها به ترتیب آلبوم و تعین فضای خالی بین آن ها

    این عمل خود یک تخصص جداگانه محسوب می شود. در سبکهای مختلف موسیقی با توجه به هدف آلبوم باید نحوه چیدمان ترکها مورد بررسی قرار گیرند. امروزه این بخش مسترینگ در موسیقی های مردمی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در شاخه ی موزیک مارکتینک بسیار مورد توجه است.



    3- بالا آوردن حجم صدا

    حجم صدا باید افزایش یابد. صدا با حجیم بودن دلنشین تر به گوش می رسد . حتی اگر شنونده با ولوم پایین به آن گوش دهد . مقدار این افزایش حجم باید با توجه به سبک موسیقی و کاملا منطقی صورت گیرد. متاسفانه امروزه به علت عدم اطلاع برخی دست اندرکاران موسیقی از این هنر (که ارزش کار را با معیارهای دیگری می سنجند) ، صدای یک آلبوم یکی از ...تورهای اصلی خوب بودن آن محسوب می شود. در اروپا و امریکا این رقابت نادرست را با عنوان Loudness Wars می شناسند. با این عمل ارزشهای دیگر موسیقی را فدای حجم صدای آن می کنند. البته این عمل در برخی از سبکهای الکترونیک ایراد چندانی محسوب نمی شود و به یک اصل در مسترینگ این نوع از موسیقی تبدیل شده است. درک حجم صدا در چند ثانیه هم تحقق می یابد اما درک ارزشهای یک قطعه موسیقی این طور نیست. بسیاری از آلبوه های پر هزینه در سالهای اخیر تنها به دلیل تمایل گروه ها و افراد به حجیم تر صدا دادن ، کیفیت واقعی خود را از دست داده اند. متاسفانه Volume تبدیل به یک ارزش شده است و تقریبا همه فراموش کرده اند آلبوم های مستر شده گذشته تا چه اندازه دقیق و حساب شده صدا می دادند. با سیستمهای پلیر پیشرفته امروزی در صورت تمایل می توان قطعات موسیقی را با صدای بلند گوش کرد ، پس چرا باید یک میکس خوب را بی جهت فدای Loudness نمود؟

    Audiophile ها همه دارای آمپلیفایر خوب، DJ ها دارای بلند...ای غول پیکر ، راننده ها دارای ساب ووفرهای قدرتمند ، اسکیت سوارها دارای iPod و به طور کل همه شنوندگان از سیستمهای پیشرفته ای بهره می برند که دارای پتانسیومتری جهت کنترل صداست و همه می توانند به راحتی Volume را بالا ببرند !

    4- انتقال صدا به فرمت مستر نهایی

    در سطح کاملا حرفه ای با سیستم هایی همچون RedBook (استانداردی که توسط Sony و Philips عرضه شده و CD های صوتی| ، با این استاندارد تولید می شوند) ، نوار مغناطیسی نیم اینچ ، نوار PCM 1630 U Matic 3/4inch یا سیستم های متعدد دیگر کار می شود . در مورد کاربران کامپیوتر تنها با CD Rom این کار انجام می شود . هنگامی که کاربر بخواهد محصول را روی CD Rom منتقل کند ، می بایست آن را به 44.1kHz با عمق بیت 16bit تبدیل کند و با استفاده از تکنیکهای Resample و Dither مراحا آماده سازی را به انجام برساند .

    کاربرد اکولایزر در مسترینگ

    نقطه منطقی آغاز کار، اکولایز است . تعادل تنال را تهنا با EQ می توان ایجاد کرد. گرچه هر ساز هنگام میکس از مزایای آن بهره میبرد ، ترک مستر نیز به آن نیاز دارد. اکولایز ایجاد پاسخ فرکانسی مطلوب است و به همین دلیل بهترین قسمت برای آغاز کار محسوب می شود.

    اکولایزرهای پارامتریک از باندهای گوناگونی تشکیل می شوند. از هر باند برای تقویت یا تضعیف محدوده فرکانسی مرتبط بهره گرفته می شود.

    Q پهنای باند است و بردی که فرکانسها را متاثر می سازد . Q بالامنطقه باریکی از فرکانسها و Q پایین محدوده وسیع تری را پوشش می دهد.

    به محض افزودن EQ در میابید که تفوت بهره گیری از پروسسورها بر روی میکس نهایی با پیش از آن ( روی تکت تک ترک ها) بسیار زیاد است. هر تغییری که انجام می دهید باید با مانیتورینگ دقیق و شنیدن تحلیلی انجام شود . هنگام میکس افزودن مقدار +1dB در 4kHz بر روی یک ساز به سختی تشخیص داده می شود اما همان مقدار تغییر روی میکس نهایی کاراکتر صوتی اثر را متغیر می سازد . متاسفانه بسیاری از مهندسین فراموش کرده اند که EQ تا چه اندازه برای مسترینگ مهم است. با تغییر تمبر یک قطعه می توان توهم بالا بودن ولوم را در ذهن شنونده های تشنه حجم ایجاد نمود. اکولایزرهای Convolution-based ، Shelving ، Linear-phase و البته Parametric فن آوری هایی هستند که تا پانزده سال پیش در دسترس نبودند . EQ های طراحی شده برای مسترینگ دارای کنترل Step است که کار را نسبت به پتانسومترهای کاملا متغییر ، راحت می کند. کنترل های مجزا برای کانلهای چپ و راست یکی از تفاوت های EQ های مسترینگ است. اگر گوش های تعلیم دیده داشته باشید ، میتوانید ارتباط خصوصیات صوتی یک ترک را به فرکانسهای مربوطه دریابید. مثلا Muddiness بودن صدا به انرژی گرد آمده در 200Hz و Harsh بودن صدا با فرکانس 2-8kHz مرتبط است. با تغییر پهنای باند ، Q و مقدار اندکی تضعیف و تقویت (حدود کمتر از 3dB) می توان تعادل نسبی را تغییر داد. ..... Hi-Pass برای حذف فرکانسهای کمتر از 30Hz نیز ضروری است. انرژی Bass با این کار فشرده تر شده و نافذ می گردد. برای اصلاح اشکال های هر ساز باید به دقت به مناطق مورد نظر متمرکز بود. به Q پهن و تقویت +3dB محدوده نیاز است تا اشکال مشخص شود.

    آنالایز FFT نیز گرچه نمی تواند جای گوش خوب را بگیرد، می تواند کمک خوبی برای چنین شرایطی باشد. یک مثال برای نشانه گذاری و تغییر ارزش هارمونیکها، افزایش حجم گیتار باس با افزایش در فاندامنتال (70Hz) و هارمونیک دوم (140Hz) است. گوش به سرعت خود را با کارکتر صوتی که می شنود مطابقت می دهد و شما به زودی پرسپکتیوی را که به دست آورده اید از دست خواهید داد. مدام از By-Pass استفاده کنید و به خصوصیات مانیتورها و اتاق خود اشراف داشته باشید.

    بیشتر اشکالات در ناحیه mid-range وجود دارند. اگر صدا خیلی کدر باشد باید محدوده 100Hz تا 300Hz راتضعیف نمود ، در حالت تو دماغی باید اصلاحات را در محدوده 250Hz تا 1kHz وارد نمود. صدای تیز با تضعیف بسیار کم در محدوده 1000-3000 Hz قابل اصلاح است.

    افزایش بیس یکی از علایق همه ماست، اما انجام این کار با EQ کیفیت بافت موزیک را تخریب می کند. حتی الامکان این عمل باید توسد کمپرسور چند باند صورت گیرد . میتوان از EQ برای یک ..... بالاگذر برای پایین تر از 40Hz بهره جست. اصولا آنچه به عنوان بیس شناخته می شود محدوده 50-100 Hz می باشد. منطقه 20-40Hz را می توان در صورت لزوم به طور کامل حذف نمود و با این کار مقدار بسیار زیادی نویز که قطعا باعث اضافه بار حجم می شود را از بین می بریم.

    نکته مهم این است که گوش خیلی سریع به تغییرات EQ عادت می کند و ممکن است خیلی از فرکانسها را بیش از حد لازم افزایش دهید. همواره با تمرکز و گوش خسته نشده با EQ ها کار کنید.

    به خاطر داشته باشید که هر تغییر در EQ یک عکس العمل دارد. اگر یک محدودهفرکانسی افزایش یابد، برخی دیگر ماسکینگ می شوند. Kick در محدوده 100Hz دارای oomph است اما Attack آن مابین 1000Hz و 3000Hz یافت میشود. گاهی اوقات میتوان با تمرکز بر مناطق بالای 1000Hz صدای Bass و Kick راتقویت نمود. در موسیقی Hip-Hop علاوه بر موارد مذکور میبایست محدوده 50Hz تا 60Hz را نیز با Q نسبتا بالا تقویت نمود.

    کمپرسشن و لیمیتر

    در آینده از میان همه مراحل مسترینگ ، به فشرده سازی بیشتر می پردازیم. می توان یک ترک را با کمپسور gel یا punchy نمودو داینامیک را محدود کرد. حتی انرژی سازها را می توان با کمپرسور تغییر دادو تا حدودی در تعادل طیفی صدا تغییر ایجاد نمود . در مسترینگ، کمپرسور کنترل کننده داینامیک است و نه حذف کننده آن.

    لیمیتر در الکترونیک مداری است که اجازه می دهد سیگنال های پایین بدون تغییر عبور کنند ، در حالیکه سیگنال های قوی تر را تضعیف می کند. یعنی در نوسان مثبت، منفی یا هر دو ، دامنه سیگنال خروجی به سطح آستانه معین محدود شده است. از لیمیتر در پروسه مسترینگ باید به گونه ای استفاده نمود که حجم حس شده صدای ضبط شده افزایش پیدا کند.


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۱۰/۱۳ در ساعت 13:48

  8. 3 کاربر زیر از iran music برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. secret27000 آواتار ها
    secret27000
    شماره کاربری
    46299
    کاربر تازه وارد
    مرداد /۱۳۹۲
    2
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی0
    0
    سپاس از شما 0 بار در 0 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام دوستان عزیز.یکی کمکم کنه این نرم افزارهاروبتونم دانللود کنمFinal verb

    Dynamic back voice

    Final DynamicWave REQ 2 band

    Wave LIN MB

    Roger Nichols Ferqualizer

    BBE sonic maximizer

    Brian worx db digital

    Sonnox oxford inflator

    Wave L3-LL ultramaximizer

    Wave paz analyzer
    خداوکیلی سردردشدم اماموفق نشدم

    Multiband stereo

    Multiband harmonic exciter


    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۶ در ساعت 00:23

  10. soheil6 آواتار ها
    soheil6
    شماره کاربری
    3882
    سـرپرسـت سایت
    مرداد /۱۳۹۰
    7,591
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی23728
    7,316
    سپاس از شما 27,652 بار در 6,216 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط iran music تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    Wave REQ 2 band

    Wave LIN MB

    Roger Nichols Ferqualizer

    BBE sonic maximizer

    Brian worx db digital

    Sonnox oxford inflator

    Wave L3-LL ultramaximizer

    Wave paz analyzer



    روش کار



    در مرحله اول بعد از میکس نهائی یک فایل با خروجی استریو و با سقف ولوم ( head room ) -3 db

    گرفته و با فرمت Wave و 24 بیت خارج کنید



    Wave req 2 band هر چیزی زیر 30 Hz در low cut برای جلوگیری از نویزهای اضا فی باید بیرون

    ریخته شود



    Wave lin mb میکس بلندتر میشود و واضحتر و در این مرحله همه باندها برای هدروم بیشتر کمپرس

    میشوند



    Roger Nichols ferqualizer فرکانس هائی که اصوات بلند دارند را کم کنید تا صدای آنها نرم شود

    یعنی Formant ها را کاهش دهیم که این مرحله برای شنیدن لذت بخش تر بشود



    Bbe sonic maximizer در این مرحله به یک exciter نیاز داریم تا به میکس خود هارمونی ها را

    اضافه کنیم



    Brian worx db digital توسط یک اکولایزر مخصوص مسترینگ کل کار را اکولایز کرده و تمام فرکانس های زیر 300 هرتز را به مونو تنظیم می کنیم یعنی ولوم mono maker را دستکاری می کنیم اما در فرکانسهای بالا استریو باشد بهتر است



    Sonnox oxford inflator در این مرحله صدای آنالوگ به دیجیتال اضافه میشود که واقعا گرمای خاصی به میکس میدهد البته با دستکاری به وضعیت مطلوب خواهید رسید



    Wave l3-ll ultramaximizer یک نوع لیمیتر است تا میکس را بلندتر و واضحتر کند در اینجا تنظیم quantize 24 bit و shaping = ultra باید باشد و مقدار هدروم را -2db کاهش دهیم و بعد پارامترthershold را کم کرده تا چراغ atten روشن نشود



    Wave paz analyzer یک طیف نوری برای بازبینی کلی کار میباشد







    دیگر تجهیزات مسترینگ



    Final verb

    Dynamic back voice

    Final Dynamic

    Multiband stereo

    Multiband harmonic exciter

    دوست عزیز همه اینا تو پلاگین ویو هست ؟ یا باید از پلاگین های دیگه هم استفاده کنم


    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۶ در ساعت 02:14

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۱۵, 13:10
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۳۰, 11:54
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۲/۳۱, 22:02
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۲/۳۱, 14:44

جستجو شده ها

دانلودنرم افزارwaves req2 band

WavesREQ 2 Band

کمپرسور منلی

دانلودنرم افزار Waves req2band

افکت های لازم برای مستر صدا

ابزار لازم برای میکس و مسترینگ

ابزار لازم برای مسترینگ

افکتهای لازم برای مسترینگ

waves req 2 band برنامه

دانلود نرم افزار میکس و مسترینگ sreq 2 bandwave

افزایش حجم صدا

برای میکس ومسترینگ ویوها باید استریو باشد ؟

دانلود vst waves req2 band

Inflator

Roger Nichols ferqualizer

Roger Nichols FERQUAL-IZER دانلود

Brianworx db Digital دانلود

Harmonic Exiter

برای مسترینگ چه ابزاری لازم است

دانلود نرم افزار waves req2 band

تا این لحظه 469 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی