کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: سوال درباره آهنگ سازی

  1. saeed_e آواتار ها
    saeed_e
    شماره کاربری
    12146
    کاربر نیمه فعال
    فروردین /۱۳۹۱
    98
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی12
    83
    سپاس از شما 17 بار در 17 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض سوال درباره آهنگ سازی

    اول:در ساختن یک قطعه(آهنگ سازی) از چه مواردی استفاده میشه؟
    تا اونجا که من میدونم شامل این بخش ها میشه:
    1.گام
    2.ریتم
    3.آکرد
    4.ملودی
    5.اورتور
    (6.باس یا آرپژ)

    دوم:باس چیست؟
    ایا باس هم یکی از همین موارد؟(یعنی 6.باس)
    یا اینکه باس نوعی صدا است که باهاش مثلا آکرد میسازند؟

    سوم:آرپژ چیست؟
    (آیا آرپز هم جزو این موارد(یعنی 6.آرپژ)یا خیر؟)

    چهارم:ایا درست فهمیدم اورتور هم یک بخش اسکلت قطعه هست؟
    و اورتور چیست؟


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ در ساعت 22:47

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. saeed_e آواتار ها
    saeed_e
    شماره کاربری
    12146
    کاربر نیمه فعال
    فروردین /۱۳۹۱
    98
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی12
    83
    سپاس از شما 17 بار در 17 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    لطفاً راهنمایی کنید.


    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ در ساعت 18:10

  4. blacky آواتار ها
    blacky
    شماره کاربری
    36914
    مدیـر ارشـد سایت
    فروردین /۱۳۹۲
    mazandaran
    2,128
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4374
    7,886
    سپاس از شما 6,535 بار در 2,258 پست
    Follows
    4
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed_e تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اول:در ساختن یک قطعه(آهنگ سازی) از چه مواردی استفاده میشه؟
    تا اونجا که من میدونم شامل این بخش ها میشه:
    1.گام
    2.ریتم
    3.آکرد
    4.ملودی
    5.اورتور
    (6.باس یا آرپژ)

    دوم:باس چیست؟
    ایا باس هم یکی از همین موارد؟(یعنی 6.باس)
    یا اینکه باس نوعی صدا است که باهاش مثلا آکرد میسازند؟

    سوم:آرپژ چیست؟
    (آیا آرپز هم جزو این موارد(یعنی 6.آرپژ)یا خیر؟)

    چهارم:ایا درست فهمیدم اورتور هم یک بخش اسکلت قطعه هست؟
    و اورتور چیست؟
    درود به شما

    به غیر از موارد اورتور و ارپژ که بیشتر مربوط به تنظیم میشن سایر بخش ها از موارد مهمه اهنگسازی به شما ر میان

    یه روند کلی از مزاحل اهنگسازی :

    انتخاب میزان و یا همون ریتم مناسب ( مثلا 4/4 یا 6/8 و....)

    سپس گام مورد نظرتون رو انتخاب می کنید مثلا گام " سی مینور " ( بهتره از لحاظ مدال و تنال گام ها رو بشناسید)

    خب حالا باید بدونید این گام از چه نت ها و اکوردایی تشکیل شده

    بعده این مراحل با استفاده از نت هاش و با به کار گیری خلاقیت و استعداد و رعایت موارد تئوریک و قواعد " بسط " اقدام به نوشتن ملودی می کنید

    وقتی ملودی کار رو نوشتید با استفاده از گوش موسیقیایی و "علم هارمونی " ( علم پیوند اکورد ها ) اقدام به نوشتن اکورد برای ملودی مورد نظر می کنید

    اگر هم موزیک شما و ملودیش طوریه که باید " چند بخشی " بشه باید با استفاده از علم " کنترپوان " اقدام به چند بخشی کردن ملودی می کنید( بیس کار تو این بخش به دست می یاد)

    هموطور که می بینید نوشتم بیس کار در بخش کنترپوان به دست می یاد ولی نوشتن بیس تا حدودی به خلاقیت و اشنایی شما با سازهایی که نقش بیس رو بازی می کنند هم بر می گرده


    اورتور : قطعه و یا ملودی ابتدای اهنگه که به معرفی اهنگ می پردازه و نت های ملودی اورتور تقریبا با ملودی اصلی کار یکی هست ( اورتور از دزجات اصلی ملودی اصلی به دست می یاد)

    توجه کنید که اورتور یه بخش " اختیاری " هستش و می تونه به نظره تنظیم کننده و یا خود اهنگساز اصلا ساخته نشه و یا حذف بشه

    ارپژ : یه همون ریتم شکسته که نت های اکورد رو به صورت ملودیک ( متوالی و پشت هم) می نوازه

    مثلا شما اکورد " لا مینور " رو می گیرید ( که ازنت های لا دو می تشکیل شده )

    می تونید این سه نت رو به طور همزمان ( هارمونیک) به صدا در بیارید

    و یا اون رو به طور متوالی و پشت هم ( ملودیک ) به صدا در بیارید که در این صورت دارید ارپژ می نوازید و یا می سازید

    دقت کنید که ارپژ هم یک بخش اختیاریه و میتونه با توجه به نوع تنظیم وجود داشته باشه و یا اصلا به کار برده نشه


    بیس : نقش مهمی در همراهی ریتم و ملودی شما بازی می کنه

    میشه گفت " بم ترین" بخش موسیقی شماست ( البته بسته به نوع اهنگ میشه بیس های الکترونیک و یا اکوستیک به کار برد)

    بیس به ریتم شما جان می بخشه ( با حرکت های مدام بالا رونده و پایین روندش)

    بیس ملودی شما رو همراهی می کنه به طوری که به نوعی مکمل ملودی اصلی شماست

    مثلا وقتی ملودی شما حات بالا رونده داره بیس با حرکت مخالف حالت پایین رونده اون رو تکمیل می کنه و به اثر زیبایی می بخشه

    بیس میتونه مرتبط به هز سازی با توجه به نوع موسیقی باشه

    مثلا فرض کنید وقتی اهنگتون فقط با پیانو تنظیم شده

    اینجا دست چپ شما داره نت های بیس و تکمیل کننده رو می نوازه و ...................

    نکته راجع به ریتم :

    ریتم می تونه شامل هر چیزی بشه و در ازتباط معنایی با میزان پیدا نمی کنه

    مثلا شما میزان 4/4 رو دارید

    می تونید این میزان رو به حالت ریتمیک با گیتار و درامز و پیانو و .... بسازید

    پس وقتی از ریتم صحبت میشه الزاما منظور کیک و اسنر و سازهای ضربی نیست و چندین ساز زو شامل میشه که توانایی ریتمیک نواختن رو دارند


    پیروز باشید


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    قبول اهنگسازی . تنظیم . میکس و مستر . نوازندگی گیتار

    تدریس گیتار . اموزش تئوری موزیک . اموزش اهنگسازی و تنظیم

    اینستاگرام من : morteza nicknezhad



    موسیقی مانند كشوری است كه روح من در آن حركت می كند. در آنجا هر چیز، گلهای زیبا می دهد و هیچ علف هرزه ای در آن نمی روید. اما تعداد

    کمی از افراد می فهمند كه در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته است.
    بتهوون
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ در ساعت 20:40

  5. 6 کاربر زیر از blacky برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. saeed_e آواتار ها
    saeed_e
    شماره کاربری
    12146
    کاربر نیمه فعال
    فروردین /۱۳۹۱
    98
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی12
    83
    سپاس از شما 17 بار در 17 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط blacky تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    وقتی ملودی کار رو نوشتید با استفاده از گوش موسیقیایی و "علم هارمونی " ( علم پیوند اکورد ها ) اقدام به نوشتن اکورد برای ملودی مورد نظر می کنید

    :
    میشه بگید وقتی یه ملودی رو میزنیم،چه جوری آکردش رو تهیه کنیم(نت ها چگونه آکرد رو مشخص می کنم؟)


    آیا گام رو در یه قطعه میشه عوض کرد یا ثابت؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط blacky تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اگر هم موزیک شما و ملودیش طوریه که باید " چند بخشی " بشه باید با استفاده از علم " کنترپوان " اقدام به چند بخشی کردن ملودی می کنید( بیس کار تو این بخش به دست می یاد)
    :
    چند بخشی یعنی چه؟


    باس چیست؟(میشه توضیح بدین)؟از چه روند و هارمونی ای نت هاش گرفته میشه(یعنی در چه نت هایی باید بنوازیم؟)

    آیا باس از همان موارد پایه قطعه(آهنگسازی)که گفتم هست؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط blacky تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    اورتور : قطعه و یا ملودی ابتدای اهنگه که به معرفی اهنگ می پردازه و نت های ملودی اورتور تقریبا با ملودی اصلی کار یکی هست ( اورتور از دزجات اصلی ملودی اصلی به دست می یاد)


    :
    درجات اصلی ملودی یعنی چه؟
    بعد من نفهمیدم اورتور چیست؟


    میشه یه پروجه ی آموزشی از fl برام بذارید؟(که این موارد در اون به کار رفته باشه)


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ در ساعت 21:51

  7. کاربران زیر از شما saeed_e عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. blacky آواتار ها
    blacky
    شماره کاربری
    36914
    مدیـر ارشـد سایت
    فروردین /۱۳۹۲
    mazandaran
    2,128
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4374
    7,886
    سپاس از شما 6,535 بار در 2,258 پست
    Follows
    4
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed_e تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    میشه بگید وقتی یه ملودی رو میزنیم،چه جوری آکردش رو تهیه کنیم(نت ها چگونه آکرد رو مشخص می کنم؟)


    آیا گام رو در یه قطعه میشه عوض کرد یا ثابت؟



    چند بخشی یعنی چه؟


    باس چیست؟(میشه توضیح بدین)؟از چه روند و هارمونی ای نت هاش گرفته میشه(یعنی در چه نت هایی باید بنوازیم؟)

    آیا باس از همان موارد پایه قطعه(آهنگسازی)که گفتم هست؟



    درجات اصلی ملودی یعنی چه؟
    بعد من نفهمیدم اورتور چیست؟


    میشه یه پروجه ی آموزشی از fl برام بذارید؟(که این موارد در اون به کار رفته باشه)
    خب سواات شما جنبه های زیادی از علوم تئوریک موزیک رو در بر می ...ه وقاعدتا نمیشه توی یه تاپیک همه اونارو بیان کرد

    شما نیاز به مطالعه و تمرین مسائل تئوریک دارید

    من بخشی از کتاب کنترپوان به زبان ساده رو براتون بیان می کنم دقت کنید به تعریف هارمونی و کنترپوان :

    اگر بخواهیم می توانیم کنترپوان را یک نمایش مهارت به شمار آوریم و در حقیقت هم همین طور است .
    اما شاید بهتر باشد که آنرا یک هنر بدانیم . این کلمه به گوش مناسب تر می آید و این نام گذاری واقعی تر و دقیق تر است .

    هنر ساختن خطهای ملودی برای بخش های آلتو ، تنور و باس به زیبائی ملودی بخش سوپرانو .

    پس آیا منظور این است که کنترپوان و هارمونی دو هنر مشخص هستند ؟

    بهتر است به این سوال اینطور پاسخ داده شود که هارمونی نتیجه تجربیاتی است که از کنترپوان به دست آمده و شاید به همین دلیل است که کنترپوان نسبت به هارمونی بسیار مطبوع تر است و راه صحیح تر این است که شاگرد در آموختن یکی از این دو حتما دنبال فرا گرفتن دیگری برود .

    زیرا شاگرد وقتی می تواند درک عمیقی از هارمونی داشته باشد که چندی با کنترپوان سرو کار داشته باشد .
    حتی بعضی از استادان را عقیده بر این است که بحث کنترپوان اول آموخته شوند ، در حالیکه در کنترپوان ، نظر بیشتر بر خطهای ملودی می باشد که حتی المقدور روان ، نرم و در ترکیبشان با یکدیگر دارای تاثیر هارمونی باشند .


    برخی از قواعد کنترپوان در این کتاب:

    1- فاصله همصدا جز در میزان اول به کار نرود .
    2- حرکت کروماتیک به کار نرود .
    3- هیچ یک از وصلهایی که منجر به تریتون شوند مجاز نیست .
    4- بیش از سه فاصله سوم یا ششم پی در پی به کار نرود .
    5- آوردن دو فاصله همصدا و دو اکتاو و دو پنجم پی در پی خطا است . همصدا و اکتاو استقلال بخش ها را از بین می برند و پنجم های پی در پی خالی صدا می دهند .
    6- پرش فاصله ششم بزرگ و یا هفتم کوچک یا بزرگ ، خطاست و همچنین پرش فاصله چهارم کاسته و افزوده نیز خطاست ، اما درباره پنجم های کاسته فقط یک راه مجاز موجود است ، پرش کنیم و یک نت خلاف جهت پرش اضافه کنیم .
    7- پرشهای متمایل به یک جهت که منجر به فاصله هفتم و یا نهم می شود خطا است ، البته بین این دو پرشهای فاصله نهم دارای نتیجه نامطبوع تری است .

    .................................................. ................

    به طور خلاصه علم های هارمونی و کنترپوان هر دو موزیک رو چند بخشی می کنند

    به طوری که هارمونی به طور افقی این هماهنگی رو اجاد می کنه و کنتپوان به صورت " افقی"

    چند بخشی :

    ببنید مهمترین بخش های ملودیک و اوازی 4 دسته هستند : سوپرانو التو تنور باس

    که هر کدوم از این بخش ها گستره ی صوتی خاصی رو داره مثلا گستره صوتی سوپرانو ( از نت دو پایین خطوط اصلی حامل در " کلید سل " شروع میشه و تا نت لا بالای خطوط حامل ادامه داره )

    به همین شکل التو بم تر از سوپرانو و تنور بم تر از التو و باس بم تر از تنور


    پس وقتی گفته میشه چند بخشی کردن باید موزیک رو به 4 بخش بالا تقسیم کرد


    خب حالا فرض کنید شما ملودی بخش سوپرانو ( زیرترین بخش ) رو ساختید می خواین متناسب با این ملودی برای 3 بخش دیگه ( التو تنور باس )

    هم ملودی بنویسید . اینجاست که کنترپوان وارد میشه و به شما با استفاده یه سری از قواعد مثل ممنوعیت های حرکات و یا حرکات مجاز اون 3 بخش رو هم کامل می کنید

    ......................
    اکورد ها به طور کلی دو دسته مطبوع و نامطبوع دارند

    اکورد های مطبوع : ماژور و مینور

    هردوتاشون از فواصل 1( پایه ) 3 و 5 تشکیل می شن

    مثلا اکورد مینور و ماژور " لا"

    نت پایه : لا نت سوم : دو نت پنجم : می

    حالا اگه بین نت پایه و سوم 1/5 پرده فاصله باشه و بین نت سوم و پنجم 2 اکورد ما اکورد " مینور" خواهد بود

    و برعکس اگه بین نت پایه و سوم 2 و بین نت سوم و پنجم 1/5 پره باشه اکورد ما " ماژور " خواهد بود

    با استفاده از فرمول بالا

    لامینور می شه " لا دو می

    و لا ماژوذ میشه : لا دو دیز می

    ...............................

    حالا شما فرض کن چندتا از اکورد های یه گام رو در کنار هم بچینی ( به صورت نت و روی خطوط حامل)

    با این کار شما دچار خطای هارمونی شدید چون این اکورد ها رو با استفاده از قواعد مربوط به هارمونی پیوند ندادید

    وقتی شما اکورد ها رو کنار هم به درستی پیوند می دید در واقع می تونید برای هر بخش های ( سوپرانو . التو . تنور . باس ) ملودی خلق کنید


    خب این توضیح مختصری بود از هارمونی و کنترپوان

    برای این که بتونید اکورد های مناسبی داشته باشید در ابتدا گوش موسیقیاییتون باید قوی و با احساس باشه

    شما می تونید با هارمونی به این گوش و دقتش نظم و خلاقیت بدید

    مثلا می تونید با استفاده از هارمونی در ابتدای اهنگ حس ترس و در میانه را احساس غم و در پایان احساس خشنودی رو به شنونده القا کنید

    این ها همه برمی گرده به انتخاب اکورد ها و نوع به کار گیری هارمونی توسط شما


    .................

    بله در طی موزیک میشه گام رو عوض کرد ( مدولاسیون )

    البته قواعد خودشو داره


    .............................


    باس هم که در بالا گفتم یکی از بخش ها ی موزیکه ( بم ترین بخش )

    به زبان ساده بیشتر از نت های اکورد موردنظر استفاده می کنه ( خصوصا نت پایه اکورد)

    و بستگی به نوع هارمونی و کنتر پوان می تونه زیبایی ریتمیک و ملودیک خاصی داشته باشه

    ...................................

    درجه : به عدد نت های هر گام میگن درجه : مثلا نت درجه 6 گام لامینور

    حالا این درجات به دو دسته ی تنال و مدال تقسیم میشه

    درجات اصلی یا تنال: درجات 1 4 5 و 8

    درجات مدال : 2 3 6 7

    برای درک بهتره این موضوع باید فواصل درست و بزرگ و کوچیک و افزوده و ..... رو بشناسید و بتونید از هم تفکیک کنید

    به طوری که علت این که به درجات 1 4 5 8 اصلی میگیم اینه که فاصله ی اون ها نسبت به نت پایه گام (تونیک) " درست" هستش

    و به درجات 2 3 6 7 درجات فرعی یا مدال میگیم چون فاصله اون ها نسبت به نت پایه "درست" نیست و به صورت بزرگ و کوچیک و .... هستش

    .......................

    برای این بهتر با اورتور اشنا بشید یه اهنگ پاپ رو براتون مثال می زنم اون رو با دقت گوش بدید

    اهنگ " چشم من " داریوش

    اگه به این موزیک دقت کنید متوجه میشید در ابتدای اهنگ . گیتار داره به مدتی نت هایی رو می نوازه

    این نت ها جوری هستند که دارن شما برای شنیدن اهنگ و قسمت اصلی اماده می کنند

    حالا اینکه چطور نت اورتو بنویسیم به این صورت که باید با ملودی اصلی اهنگ در ابتدا کمی بازی کنیم و باهاش کلنجار بریم

    ولی تو این کانجار رفتن باید سعی کنیم تم اصلی و یا جانمایه نت های اصلی اهنگ حفظ بشه

    ..............................
    خب می تونید از اهنگ ها پاپ ایرانی بهر بگیرید

    البته زیبایی هارمونی و کنتر پوان در اثار کلاسیکه ولی خب مطمئن بحث شما روی موزیک پاپ هستش

    میدی اهنگ های که شماعی زاده و یا واژان و زلاند و .... ساختند رو پیدا کنید

    من هم اگه تونستم سورسی اموزشی براتون قرار میدم


    پیروز باشید


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    ویرایش توسط blacky : ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ در ساعت 15:11
    قبول اهنگسازی . تنظیم . میکس و مستر . نوازندگی گیتار

    تدریس گیتار . اموزش تئوری موزیک . اموزش اهنگسازی و تنظیم

    اینستاگرام من : morteza nicknezhad



    موسیقی مانند كشوری است كه روح من در آن حركت می كند. در آنجا هر چیز، گلهای زیبا می دهد و هیچ علف هرزه ای در آن نمی روید. اما تعداد

    کمی از افراد می فهمند كه در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته است.
    بتهوون
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ در ساعت 14:26

  9. 7 کاربر زیر از blacky برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. saeed_e آواتار ها
    saeed_e
    شماره کاربری
    12146
    کاربر نیمه فعال
    فروردین /۱۳۹۱
    98
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی12
    83
    سپاس از شما 17 بار در 17 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خیلی خیلی ممنونم از شما


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ در ساعت 15:09

  11. کاربران زیر از شما saeed_e عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. saeed_e آواتار ها
    saeed_e
    شماره کاربری
    12146
    کاربر نیمه فعال
    فروردین /۱۳۹۱
    98
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی12
    83
    سپاس از شما 17 بار در 17 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    آیا گام رو در یه قطعه میشه عوض کرد یا ثابت؟
    میشه موارد پایه های یه قطعه(اهنگ سازی )را نام ببرید(یعنی از چه مواردی تشکیل میشه


    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ در ساعت 16:32

  13. saeed_e آواتار ها
    saeed_e
    شماره کاربری
    12146
    کاربر نیمه فعال
    فروردین /۱۳۹۱
    98
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی12
    83
    سپاس از شما 17 بار در 17 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    آرپژ و آورتور چیست؟


    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ در ساعت 16:45

  14. saeed_e آواتار ها
    saeed_e
    شماره کاربری
    12146
    کاربر نیمه فعال
    فروردین /۱۳۹۱
    98
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی12
    83
    سپاس از شما 17 بار در 17 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ممنون مشکلم حل شد..


    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ در ساعت 16:45

  15. saeed_e آواتار ها
    saeed_e
    شماره کاربری
    12146
    کاربر نیمه فعال
    فروردین /۱۳۹۱
    98
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی12
    83
    سپاس از شما 17 بار در 17 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط blacky تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اورتور : قطعه و یا ملودی ابتدای اهنگه که به معرفی اهنگ می پردازه و نت های ملودی اورتور تقریبا با ملودی اصلی کار یکی هست ( اورتور از دزجات اصلی ملودی اصلی به دست می یاد) توجه کنید که اورتور یه بخش " اختیاری " هستش و می تونه به نظره تنظیم کننده و یا خود اهنگساز اصلا ساخته نشه و یا حذف بشه
    ارپژ : یه همون ریتم شکسته که نت های اکورد رو به صورت ملودیک ( متوالی و پشت هم) می نوازه
    میشه بگید اورتور به چه شکل است و با یه مثال بیشتر توضیح دهید؟
    میشه ارپز رو با یه مثال بیشتر توضیح دهید؟
    اگر شد در پروژه ی یک قطعه در fl بذارید
    ممنون.


    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۲ در ساعت 22:35

موضوعات مشابه

  1. سوال در مورد آهنگ سازی(بسته شد)
    توسط سعید بیروتی در انجمن تالار عمومی آهنگسازی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۸/۰۴, 22:19
  2. سورس آهنگ مهد کودک زد بازی
    توسط Lsun در انجمن اف ال استودیو FL Studio
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۷/۲۱, 22:27
  3. سوال در مورده اهنگسازی
    توسط Warlock_228 در انجمن سوالات و درخواستها
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۵/۰۹, 14:46
  4. سوال در مورد جداسازی صدای خواننده... ؟ ؟ ؟
    توسط †_HAM3D_† در انجمن سوالات و درخواست ها
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۱۱, 14:10
  5. سورس تمرینی تکنو با آهنگسازی خودم
    توسط Vahidb در انجمن اف ال استودیو FL Studio
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۱۲, 13:41

جستجو شده ها

میزان اکورد گیری site:cubase.ir

تا این لحظه 67 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی