کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: پرسشهای مکرر و همیشگی در مورد سازهاي بادی برنجی -2

  1. blacky آواتار ها
    blacky
    شماره کاربری
    36914
    مدیـر ارشـد سایت
    فروردین /۱۳۹۲
    mazandaran
    2,129
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4377
    7,893
    سپاس از شما 6,539 بار در 2,259 پست
    Follows
    4
    Following
    0

    پیش فرض پرسشهای مکرر و همیشگی در مورد سازهاي بادی برنجی -2

    درود به کیوبیسی ها



    ۳. گرفتن درس


    چگونه یک نوازنده ترومپت آموزش یکی دیگر از سازهای بادی برنجی را انجام می دهد ؟

    ۷ پایه اصلی برای تمام سازهای برنجی یکسان است.
    چالش این است که بدانید چگونه ازتمرینها استفاده کنید و سازگاری ایجاد کنید.
    معلم باید انتظارات معمول از هر ساز را درک کرده باشد.
    معلم باید چیزهایی مانند انتقال، کلیدهای باس، آلتو و تنور را بداند.
    کلود گوردون هنر آموزان حرفه ای بسیاری در هورن، ترومبون و توبا داشته است .
    چگونه کسی می تواند که از دو معلم هم زمان درس بگیرد ؟

    این ایدۀ بدی است. اما امکان پذیر است.
    هنرآموزان باید به درکی قاطع از ۷ پایۀ اساسی برسند در غیر این صورت گیج خواهند شد.
    یک معلم خوب امیدوارانه هنرآموز را در همۀ جنبه های تمرین یاری می رساند.
    تلاش برای انجام این کار با دو معلم و هم زمان، باعث بی عدالتی می شود.

    آیا باید برای اه... مختلف با افراد بسیاری کار کنم؟

    اینکه شما فکر کنید می توانید همه چیز را از یک معلم و فقط با چند جلسه درس فرا بگیرید غرور است .
    این حماقت است که کسی رازی را در دست دارد٬ که همه چیز را در یک درس به شما می آموزاند.
    با یک نفر کار تمرینی را به طور مداوم و با تمرکز بر پشرفت پایه های اساسی انجام دهید.
    این امرهنگام کاربا چند معلم میسر نیست.

    ارتباط شما با چند معلم بی ارزش خواهد بود اگر آنها فکر کنند که شما یک هنرآموز بد هستید و راههای آنها را دنبال نمی کنید.

    آیا من به تمام آن کتابها احتیاج دارم؟

    بله شما به یک کتابخانۀ کامل نیاز دارد تا بتوانید از آنها مثل ابزار در پیشرفتتان استفاده کنید.استخراج دانش و تجربیات یک نویسنده از کتابش به شما این امکان را می دهد که بفهمید چگونه می توان در حد امکان نوازندۀ بهتری شد.

    آیا در اطراف شما معلمهای ارزان هست؟ فرزند من تازه کاراست و چندان این موضوع مهم نیست .

    چیزی با عنوان معلم تازه کارها و یشرفته ها وجود ندارد. معلم ها خوبند یا بد. ازعلائم معلم خوب این است که به کار روزانه بر روی پایه ها بی توجه نیست. کلید نوازندگی ماهرانه در پایه ریزی محکم ساختارهای مهارت های اصلی است. من بسیار معتقدم٬ که معلم ها و نوازندگان بسیاری این را نمی دانند و فکر می کنند سولیست های ماهر٬ فقط گام میزنند و تمرینهای سیستماتیک انجام می دهند.

    اگر همه چیز در این مقالات تفسیر شده است پس چرا به معلم احتیاج است؟

    نواختن ساز نوعی هنر است، مانند هنرهای رزمی آن را نمی توان با خاندن یک کتاب فرا گرفت، بلکه این کار نیاز به کسب تجربه و راهنمائی ملموس شخصی دیگری دارد که اصول پیشرفت سیستماتیک را درک کرده و میداند چه چیزی در چه زمانی مناسب است.

    چرا هزنیه کلاس ها زیاد است؟

    آنچه شما از این کلاسها به دست می آورید با ارزش تر است. من ساعتی ۶۰ دلار برای تدریس خصوصی به کلاد می پرداختم که روی هم رفته کلاسها و کارگاههای آموزشی در حدود ۱۳۰۰۰ دلار شده است. وقتی من در ۱۸ سالگی برای اولین بار وارد بازار کار حرفه ای شدم، ۶ ماهه این پول را در آوردم. هم اکنون من از راه تدریس و نوازندگی، امرار معاش می کنم. کلاسهای خصوصی من با کلاد ارتباط بیشتری با کار امروز در مقایسه با کلاسهای دانشگاه دارد.

    چقدرباید کلاسها را ادامه دهم تا بتوانم وارد یک گروه بشوم؟

    دروس خصوصی برای ورود با گروه نیست.
    دروس خصوصی برای پرورش همه مهارت های شما درجهت کنترل داشتن کامل بر روی ساز است.
    این می تواند خیلی ایده ال باشد که هر کسی که در گروهی می نوزاد، از درسهای خصوصی استفاده کند.
    مدارسی که از این امکان استفاده می کنند، بهترین گروه ها را دارند.

    در مورد آموزگاری که میگوید ( بیا این را امتحان کنیم ) چه نظری دارید؟

    بیانات باید واضح وروشن باشد. یک معلم باید کاملا بداند که اسباب چگونه باهم کار می کنند و چگونه آنها شما را با جایی که به آن نیاز دارید می برند. من به این اعتقاد ندارم که کارها با شانس یا خوش شانسی انجام می شوند.

    چگونه بفهمم که آنقدر کامل شده ام که معلمم چیزی برای گفتن به من ندارد؟

    فروتنی کنید و بیاموزید!
    هنرجویانی که فکر میکنند به کمال رسیده اند باید از خود بپرسند که چطور و چگونه به این موقعیت رسیده اند؟
    چه کسی به آنها کمک کرده که به اینجا برسند؟
    برخی هنرجویان و والیدنشان فکر می کنند که زیاد میدانند .
    این مشکل معلم نیست بلکه مربوط به هنرجویان و والدینشان است.
    فروتنی از لزومات یادگیری از هر کسی است.
    به خاطرداشته باشد که غرور همیشه قبل از سقوط می آید.

    آیا استادانی که بهترین دانش آموزان را دارند از دیگران بهتردرس می دهند؟

    لزوما خیر. برخی اساتید شاگردانی می گیرند که خود فوق العاده اند اعتبارشان را از کار شخص دیگری می گیرند.
    بهترین اساتید توانائی دارند تا هر هنرجویی را نوازنده کنند.

    چه چیز یک معلم را از دیگری برتر می کند.

    یک معلم خوب درک کاملی از اصول اساسی و چگونگی ارتباط بین آنها دارد.
    آنها همچنین باید برای بهبود برنامه های کاربردی خود در راستای این اصول تلاش کنند.
    آنها باید در مورد بهترین بودن در کار خود جدی باشند (برای مثال : الهام بخش بودن)
    آنها باید مشوق باشند چرا که می دانند چگونه یک فرد را آموزش دهند
    مشوق بودن برای کسی که می داند این اصول برای همه کاربردی است طبیعی می باشد.

    چگونه هنرجوی خوبی باشم؟

    قبل از اینکه سوال کنید خوب گوش کنید و خوب فکر کنید. باعث اتلاف وقت نشوید.
    به دستورات استاد عمل کنید نه به برداشتهای شخصی خود از آن .
    آگاه باشد که دربرخی از مواقع مسائلی قابل فهم نخواهد بود، مگر آنها را شخصا تجربه کنید.
    صبور باشید.
    قدر دان باشید.
    وقت شناس باشید. یعنی با به موقع حاضر شدن در کلاس موجبات راحتی استاد را فراهم کنید.
    بهانه نیاورید.این موضوع موجب رنجش هر کسی می شود.
    فروتن باشید. شما هرگز به اندازه که فک می کنید دانا نیستید.

    آیا همه نوازنده های بزرگ استادان بزرگی هم هستند؟

    خیر، اما یک استاد نمی تواند چیزی را بهتر از آنچه خود تجربه کرده به کسی آموزش دهد.
    نوازندگی برنجی یک مهارت فیزیکی است که بدون تجربه کردن آن، قابل درک نیست.
    تدریس سایر سازهای برنجی برای یک استاد در بالاترین حد پایه امکان پذیر است چرا که او می تواند تجربیاتش را جا بجا کند.

    چرا استاد احتیاج به تمرین دارد؟

    زیرا نوازندگی یک کار تجربی است و شما نمی توانید چیزی را که تجربه نکرده اید٬ به کسی آموزش دهید.
    اگر کسی بخواهد نواختن دوی بالای دوم ( double high C ) را یاد بگیرد و استاد خودش نتواند آن را بنوازد، چگونه میتواند آن او را برای رسیدن به این هدف راهنمائی کند؟
    کلاد گوردون خود هر تمرینی به هنرجویانش میداد را تمرین کرده بود.

    استاد چقدر باید مسائل را توضیح دهد؟

    بهتر این است که استاد همزمان با شرح دادن مورد مثالی بزند.
    زمانهایی هست که اطلاعات زیاد موجب سردرگمی می شود.
    برخی تمرینهای موجب رشدی می شوند که تنها بعد آن قابل توصیف اند.
    عاقلانه این است که شرح موارد مختصر و مفید باشد.

    آیا رفتن به کالج از من یک نوازنده مجری می سازد؟

    خیر، اما شما باید با تمام عناصر موسیقی آشنا باشید تا آگاهتر شوید.
    آموزش خصوصی و ممارست شما عوامل اصلی در ساختن یک نوازنده مجری است.

    چرا به کالج برویم؟ ارزش مدرک موزیک چیست؟

    کالج به شما یک پایگاه گسترده از اطلاعات عمومی در مورد بسیاری مسائل می دهد.
    کالج می تواند راهی باشد که شما در معرض انواع مختلف از سبکهای موسیقی قرار بگیرید.
    ارتباطات در دانشگاه بعد ها می تواند موجب ارتباطات شغلی شود.
    البته بعضی از نوازندگان بزرگ مدرک دانشگاهی ندارند.
    مغالطه مدرن این است که شما یک موزیسین برتر خواهید شد اگر، به دانشگاه درست بروید.

    چه چیز در رزومهء من ارزشمند است؟ دانشگاه ؟ارکستر؟

    مهمترین موضوع استکه شما میتوانید بنوازید یا نه

    افرادی هستند که آزمونهای هنری را پشت سر گذاشته اند اما همیشه در حسرت نواختن در یک کنسرت هستند .
    رزومه باید موارد مرتبط به شغل یک فرد را نشان دهد.
    این احمقانه است که در ان به مواردی مثل نوازندگی طبل یا بوکل در دسته موزیک نظام اشاره شود.
    دریابید که اه... موسیقی شما چیست و آنها را بپرورانید .

    چگونه یک معلم ماهر پیدا کنیم؟

    این مقاله معیار خوبی برای این ارزیابی می باشد.
    ببینید که چه کسی بهترین هنرجو ها و چه کسی پیشرفت کرده ترین هنرجوها را دارد.

    در مورد صرفه جویی کردن و درس گرفتن از هنرجویان خوب هنرستان یا دانشگاه چیست؟

    اختلافات مهمی در تجربیات و مهارتهای حرفه ای وجود دارد.
    استاد باید تدبیری کلی در مورد دستورالعمل مطلبی که تدریس میشود داشته باشد.
    یک استاد کار آزموده می داند به چه چیز گوش دهد و توجه را به چه چیز معطوف کند.
    هزینهء پیشرفت غلط بیش ازسرفه جویی است.

    به عنوان تست هنری چه چیزی برای یک استاد بنوازم؟

    ایدهء تست هنری برای من کمی بیگانه است.
    مهمترین ...تور برای من به عنوان یک معلم این است ک کسی مشتاق یادگیری باشد.
    اگر مجبورید که چیزی آماده کنید، تمام گامها و قطعه ای تنال با کنتراست ملودیک و موارد تکنیکی.

    یک استاد٬ شما را تنها پس از نواختن چند نت٬ ارزیابی می کند.

    آگر این روش آموزش در مورد من جواب ندهد چطور ؟

    جواب میدهد باید صبور باشید.این تن راهی است که جواب می دهد.

    این درست است که من راه های متفاوتی را امتهان کنم، تا بینم کدام راه در مورد من پاسخ گ است؟

    فقط یک راه بری نوازندگی صحیح وجود دارد و راه های اشتباه بسیاری برای تلاش کردن وجود دارد.

    آیا یک استاد می تواند از شما یک نوازندهء ماهر بسازد؟

    خیر، اما به شما نشان میدهد که چگونه تمرین کنید تا به آنجا برسید.

    چرا از کتابهای متعدد استفاده می کنید؟

    تا مطالب را وقتی که متمرکز روی اصلی یکسان هستند جالب نگاه داریم.

    آیا باید آموزش از استادی که دوستش ندارم را متوقف کنم؟

    خیر، مگر نتواند خوب درس دهد.

    چه کسی فرمانده است؟

    بعضی هنرجویان و والدینشان گمان میکنند که استاد در استخدام آنهاست که بسیار تنفر بر انگیز است.
    از حقوق استاد این است که مورد احترام قرار گیرد.هنرجو باید کوشا باشد.
    اساتید زندگی خود را وقف تدریس کرده اند و باید از افراد دیگر بیشتر بدانند.
    در مورد هر چیزی که مربوط به ساز شماست با استاد مشورت کنید. .

    چه زمانی باید درس های خصوصی را شروع کنم؟

    در ابتدائی ترین فرصتی که استاد حاذق وجود داشته باشد .من بهترین نتایج را از هنرجویانی گرفته ام که تحت تاثیر اطلاعات غلط و صداهای بد در گروهها قرار نداشته اند. بر این اساس هنرجو در مسیر کنترل شده قرار گرفته و پیشرفت در تمام مراحل با راهنمائی همراه است که از آسیبهای نوازندگی با فشار و بیرحمانه مانند تولید نتهای بالا خیلی زود جلوگیری شود .

    چرا اساتید با دیدگاههای مختلف از اصول اولیه نتایج مطلوبی میگیرند ؟

    امکان این وجود دارد که بدون درک کامل از اصول اولیه تمرین کرد. خیلی از نوازنده ها به مهارت رسیده اند بدون اینکه بدانند چرا و چگونه .

    در فصل تعطیات چه کنم؟ کمتر تمرین کنم ؟
    تنبل نباشید. قطعا نوازنده های ماهر مفتخربه تمرین نکردن نیستند.

    مسئولیت والدین چیست؟ ( باید ها و نباید ها )

    باید ها

    تعریف و تشویق و واگزاری نقد و بررسی به استاد حاذق
    هنرجویان باید همیشه پشتیبانی والدین خود را احساس کنند
    از تدریس و نصیحت کردن هنرجوها بپرهیزید
    خودداری از دادن مشاوره در آموزش به معلم
    از دو استاد همزمان استفاده نکنید
    والدین و هنرجو باید صبور باشند
    اعتماد به تدریس استاد خصوصی باید ازاولویت ها باشد
    تمرکز بر مسائل ثانویه روند پیشرافت را کند میکند
    تشویق هنرجو به اعتماد به استاد
    در زمانهای مقرر درکلاس حاضر و پی گیر باشید
    به موقع پرداختها را انجام دهید و به استاد احترام بگذارید
    پیگیری و تداوم و انضباط در تمرین کردن، حضور در کلاس ودیگر فعالیت ها را آموزش دهید
    به تعهدات خود عمل کنید ( برای مثال رسیتال ها، تکالیف اجرائی )

    ارزش ساخت کاری را آموزش دهید.

    هرگز کسی یا چیزی را مسبب اشتباهات خود ندانید

    تشویق به مسولیت پذیری ( بطور مثال: وقت شناسی، چک کردن با دقت پیامهای تلفنی و پاسخگویی فوری به آنها، در دسترس بودن )

    نظم شخصی و برنامه ریزی و پیگیری در تمرینهای روزمره آموزش دهید

    هر چه استاد تشخیص می دهد را هر چه سریع تر بخرید

    در مورد همه خرید ها و سرویس های دریافتی با استاد مشورت کنید

    نباید ها

    گفتن اینکه صدای سازت بد است و بیشتر اشتباهات را نشان دادن
    روحیه هنرجو را پایین آوردن و آنها را نگران کردن و ترساندن
    اجازه دهید که برای کاستی ها در کار بهانه بیاورند ( بطور مثال : دروس، تمرینها، اجراها )
    تهدید به جلوگیری کردن از درس گرفتن به عنوان تنبیه
    درس گرفتن به عنوان تنبیه
    اجازه ندهید که قبل از تمرین های درسهای دیگر ساز تمرین کند
    تمرین نظم و انضباط مهم روزانه باید در نظر گرفته شود.
    یک روز تمرین نکردن غیر قابل برگشت محسوب شود
    اجازه دادن به کودک تا تنبل و نا منظم باشد. بچه ها ازوالدین خود میاموزند
    کودک را برای اجرایی بد تنبیه کنند، او را از نوازندگی متنفر کرده بترسانند
    اه... غیر منطقی گذاشتن
    به او فشار آوردن تا قبل از کار کردن بر روی مهارت هایش به شغل آینده اش بی اندیشد
    تغیر دادن مکرر استاد
    تلاش به سرخورده کردن هنرجو و استاد او

    منبع :

    چگونه تمرین کنیم، چه تمرین کنیم، تمرینات تکنیکی کلارک

    ترجمه: ع.دانشخواه


    قبول اهنگسازی . تنظیم . میکس و مستر . نوازندگی گیتار

    تدریس گیتار . اموزش تئوری موزیک . اموزش اهنگسازی و تنظیم

    اینستاگرام من : morteza nicknezhad



    موسیقی مانند كشوری است كه روح من در آن حركت می كند. در آنجا هر چیز، گلهای زیبا می دهد و هیچ علف هرزه ای در آن نمی روید. اما تعداد

    کمی از افراد می فهمند كه در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته است.
    بتهوون
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ در ساعت 11:52

  2. کاربران زیر از شما blacky عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

+ پاسخ به موضوع

جستجو شده ها

اموزش ترومپت کلاد گوردون

تا این لحظه 7 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی