کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 2 نخستنخست 1 2
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

موضوع: موزیک ریزال محمدی به نام حسرت/تنظیم : علی خطابی/گیتار کیان زمانی /میکس و مستر : مجتبی قلی نژاد

  1. ali.khatabi آواتار ها
    ali.khatabi
    شماره کاربری
    32864
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    مازندران
    571
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1290
    1,900
    سپاس از شما 1,650 بار در 461 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط FLASH تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام دوست بزرگوار

    مرسی از دعوتتون

    من تخصصِ نقد پروژه ای رو ندارم

    موزیک رو در بخش نوازندگی برای دلم مشغول هستم و نه در آهنگسازی حرفه ای
    اگر هم بنا داشته باشم راجع به کار صحبت کنم در حد سلیقه و گوش خودم هست و بار علمی بر اون نقشی نداره
    فقط می تونم از موزیک لذت ببرم با نبرم
    صدای شمای زیبا و صرف نظر از شباهتش با یکی از خوانندگان مطرح ، دوست داشتنی هست . من صداتون رو دوست دارم
    از اونجایی که به ترنس علاقه ای ندارم ، اگر فقط پاپ تنظیم می شد بهتر دوست داشتم کارتون رو
    به نظرم اظهار نظر در مورد هر کاری دو تا بخش داره :
    1- نظر کارشناسان واقعی که باید ازشون استفاده کنیم . افرادی که در مقابل نقد گاردشون بسته است ، درجا خواهند زد . توی این انجمن زیاد دیدم طی این سالها که یک کاربر کاری رو قرار می ده که فقط تعریف و تمجید بشه و لایک بگیره . شما جز اون دسته نیستید این رو بارها دیدم و بهتون تبریک می گم
    2- نظر شنونده ی هدف که قرار هست کار رو گوش بده و ازش لذت ببره یا پس بزنه . چون در نهایت قرار هست حاصل کار رو مردم گوش بدهند نه بخش کارشناسی
    من سعی می کنم از موسیقی لذت ببرم . از موسیقی ِ خوب
    موسیقی رو فقط تئوری و خطوط رمزالود ِحامل هم نمی دونم . حاصل و زیبایی کار مهم هست که قرار هست تبدیل به صوت بشه و مهمون گوش و دل ِ ما باشه
    دوستی دارم که حافظه و مموری قوی در تئوری و هارمونی داره اما هیچوقت هیچ کدوم از کارهایی که بهم می ده گوش بده رو دوست ندارم . بارها بهش گفتم تو می تونی یک رهبر ارکستر بی نظیر باشی اما نمی تونی آهنگساز یا خواننده ی مورد علاقه ی من باشی
    مرسی از دعوتتون
    ممنونم سام عزیزی بابت اینکه وقت گذاشتین و نظرتونو گفتین..
    سام عزیز من تنظیم این کارو بر عهده داشتم ..و خواننده کسی دیگر بوده..
    باز م ممنون برادر..


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    هیچوقت مهربانی هاییم را با ضعفم اشتباه نگیر...
    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ در ساعت 20:09

  2. 2 کاربر زیر از ali.khatabi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام علی ِ عزیز ام

    نظرات ِ دوستان را که می خواندم درست متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده در صحبت ایشان و موزیک ِ شما . . .
    اصولن بررسی ِ کار کمی متفاوت از چیزی ست که می پنداریم .

    اول از همه ارکستراسیون
    هیچ دلیلی ندارد وقتی برای پیانو ایده ای نداری صرفن برای خالی نبودن ِ عریضه آن را کار بیاوری
    تاکید می کنم اشاره ی مستقیم ام به ابتدای کار است که پیانو را با گیتار هم راه کرده ای .
    این دو ساز را هیچ کنار ِ هم به کار نبر . . . موضوع فقط مشکلات ِ میکس نیست .
    یک ذهنیت ِ خوب ِ آهنگساز یا تنظیم کننده می تواند هر دوی این ها را فقط در یکی از این ساز ها به مطلوب برساند .
    عمیقن پیشنهاد می کنم که به مبحث ِ ارکستراسیون بپردازی تا این موضوع را به درجه ای بالا تر از چیزی که هست برسانی .

    هارمونی
    هارمونی ِ عاری از خلاقیت ِ این کار را نمی توانم با دیده ی اغماض از سر بگذرانم . چون تو به عنوان ِ تنظیم کننده باید قدرت و خلاقیت ِ خود ات را
    اینجا نشان بدهی . استفاده از آکورد های جذاب و قدرت مند ... تکنیک های ایجاد و حل ِ این آکورد ها و الی آخر . . .
    پس دقیقن از تنظیم چه ذهنیتی داری آقا جان ؟ فقط خلاقیت است . . . انجام دادن ِ کار هایی که آهنگساز یا ملودیسین ِ اصلی به ذهن اش نرسیده .

    ملودی
    عمیقن معتقد ام کار بی ملودی ست . هیچ ملودی ای نیست که من آن را با خود ام زمزمه کنم حتی ابتدای کار هم مجموعه ی چند آرپژ و گذر های
    ( پاپ ) گونه ست که طبیعتن آن قدر شنیده شده که دیگر تاثیر گذار نیستند .
    و حتی نمی توان به ملودی ِ بخش ِ خواننده دل خوش بود که آن قدر صدای او محدود و ملودی ِ نوشته شده بی تنوع است که به یک تکرار ِ نا خوش آیند می رسد .
    به خصوص که نمونه ی بهتر اش را یکی از خواننده گان ِ آن طرفی از خود بروز می دهد ( به قول ِ سام ِ عزیز ! )

    ریتم
    خُب به هر حال ترنس زیاد جایی برای خلاقیت ِ ریتمیک نمی گذارد اما وقتی با پاپ تلفیق کردی حتمن باید از این موقعیت استفاده کنی و
    به چیزی بیشتر از سکوت های ضد ِ ضربی و پاساژ های آ ریتمیک ِ به دفعات استفاده شده پیدا کنی .

    خواننده
    بهتر است زیاد در ماجرا ریز نشویم فقط با محدوده ی 4 یا 5 نت نباید خواننده شد خیلی خطرناک است . خیلی . . .

    شعر
    همان دوست داشتن ها و تو نمی خواهی و من همه کار می کنم و تو فقط اشاره کن . . .
    عملن قدرت ِ بررسی را گرفته و طوری خلع ِ سلاح می کند که نمی شود چیزی گفت .

    نتیجه
    ببین ! ما به نوعی هم دیگر را از گذشته ها می شناسیم . و می دانی که زیاد اهل ِ لایک و قربان صدقه رفتن نیستم
    یا حرفی نمی زنم یا اگر بخواهم چیزی بگویم فقط نکات ِ منفی را می گویم . مثبت ها خود ات می دانی و دوستان آن قدر به تو می گویند که
    نیازی به تکرار ِ من نیست .

    پس !
    گیتار و پیانو را با هم به کار نبر !
    خلاقانه تر هارمونی بنویس فقط ماژور و مینور نیست موسیقی ..
    عنصر ِ ریتم را خلاقانه تر به کار ببر .
    فقدان ِ ملودی . . . این بزرگ ترین مشکل ِ آهنگسازان ِ امروز است که فکر می کنند با شعر و صدا و 4 آکورد می توانند
    ضعف ِ فقدان ِ ملودی را بپوشانند .
    خواننده را هم کمی به زحمت بیانداز تا چند نت بیشتر بخواند تا حداقل تفاوتی در دو بخش ورس و کراس پدید آید .

    علی ! من تو را می شناسم . . . اگر نمی شناختم نا دیده می گرفتم . اما این کار با توجه به عقبه ای که من از تو سراغ دارم
    نمره ی قبولی نمی گیرد . ( جدا از ناراحت شدن ات که به جان می خرم اش ! )

    اگر جایی از آهنگ مانده که از زیر ِ تیغ ِ تیز ِ انتقاد نگذرانده باشم بگو تا انجام ِ وظیفه کنم .

    همواره شاد و آرام باش .
    ارادت مند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ در ساعت 05:07

  5. 4 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. ali.khatabi آواتار ها
    ali.khatabi
    شماره کاربری
    32864
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    مازندران
    571
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1290
    1,900
    سپاس از شما 1,650 بار در 461 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام علی ِ عزیز ام

    نظرات ِ دوستان را که می خواندم درست متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده در صحبت ایشان و موزیک ِ شما . . .
    اصولن بررسی ِ کار کمی متفاوت از چیزی ست که می پنداریم .

    اول از همه ارکستراسیون
    هیچ دلیلی ندارد وقتی برای پیانو ایده ای نداری صرفن برای خالی نبودن ِ عریضه آن را کار بیاوری
    تاکید می کنم اشاره ی مستقیم ام به ابتدای کار است که پیانو را با گیتار هم راه کرده ای .
    این دو ساز را هیچ کنار ِ هم به کار نبر . . . موضوع فقط مشکلات ِ میکس نیست .
    یک ذهنیت ِ خوب ِ آهنگساز یا تنظیم کننده می تواند هر دوی این ها را فقط در یکی از این ساز ها به مطلوب برساند .
    عمیقن پیشنهاد می کنم که به مبحث ِ ارکستراسیون بپردازی تا این موضوع را به درجه ای بالا تر از چیزی که هست برسانی .

    هارمونی
    هارمونی ِ عاری از خلاقیت ِ این کار را نمی توانم با دیده ی اغماض از سر بگذرانم . چون تو به عنوان ِ تنظیم کننده باید قدرت و خلاقیت ِ خود ات را
    اینجا نشان بدهی . استفاده از آکورد های جذاب و قدرت مند ... تکنیک های ایجاد و حل ِ این آکورد ها و الی آخر . . .
    پس دقیقن از تنظیم چه ذهنیتی داری آقا جان ؟ فقط خلاقیت است . . . انجام دادن ِ کار هایی که آهنگساز یا ملودیسین ِ اصلی به ذهن اش نرسیده .

    ملودی
    عمیقن معتقد ام کار بی ملودی ست . هیچ ملودی ای نیست که من آن را با خود ام زمزمه کنم حتی ابتدای کار هم مجموعه ی چند آرپژ و گذر های
    ( پاپ ) گونه ست که طبیعتن آن قدر شنیده شده که دیگر تاثیر گذار نیستند .
    و حتی نمی توان به ملودی ِ بخش ِ خواننده دل خوش بود که آن قدر صدای او محدود و ملودی ِ نوشته شده بی تنوع است که به یک تکرار ِ نا خوش آیند می رسد .
    به خصوص که نمونه ی بهتر اش را یکی از خواننده گان ِ آن طرفی از خود بروز می دهد ( به قول ِ سام ِ عزیز ! )

    ریتم
    خُب به هر حال ترنس زیاد جایی برای خلاقیت ِ ریتمیک نمی گذارد اما وقتی با پاپ تلفیق کردی حتمن باید از این موقعیت استفاده کنی و
    به چیزی بیشتر از سکوت های ضد ِ ضربی و پاساژ های آ ریتمیک ِ به دفعات استفاده شده پیدا کنی .

    خواننده
    بهتر است زیاد در ماجرا ریز نشویم فقط با محدوده ی 4 یا 5 نت نباید خواننده شد خیلی خطرناک است . خیلی . . .

    شعر
    همان دوست داشتن ها و تو نمی خواهی و من همه کار می کنم و تو فقط اشاره کن . . .
    عملن قدرت ِ بررسی را گرفته و طوری خلع ِ سلاح می کند که نمی شود چیزی گفت .

    نتیجه
    ببین ! ما به نوعی هم دیگر را از گذشته ها می شناسیم . و می دانی که زیاد اهل ِ لایک و قربان صدقه رفتن نیستم
    یا حرفی نمی زنم یا اگر بخواهم چیزی بگویم فقط نکات ِ منفی را می گویم . مثبت ها خود ات می دانی و دوستان آن قدر به تو می گویند که
    نیازی به تکرار ِ من نیست .

    پس !
    گیتار و پیانو را با هم به کار نبر !
    خلاقانه تر هارمونی بنویس فقط ماژور و مینور نیست موسیقی ..
    عنصر ِ ریتم را خلاقانه تر به کار ببر .
    فقدان ِ ملودی . . . این بزرگ ترین مشکل ِ آهنگسازان ِ امروز است که فکر می کنند با شعر و صدا و 4 آکورد می توانند
    ضعف ِ فقدان ِ ملودی را بپوشانند .
    خواننده را هم کمی به زحمت بیانداز تا چند نت بیشتر بخواند تا حداقل تفاوتی در دو بخش ورس و کراس پدید آید .

    علی ! من تو را می شناسم . . . اگر نمی شناختم نا دیده می گرفتم . اما این کار با توجه به عقبه ای که من از تو سراغ دارم
    نمره ی قبولی نمی گیرد . ( جدا از ناراحت شدن ات که به جان می خرم اش ! )

    اگر جایی از آهنگ مانده که از زیر ِ تیغ ِ تیز ِ انتقاد نگذرانده باشم بگو تا انجام ِ وظیفه کنم .

    همواره شاد و آرام باش .
    ارادت مند ات .
    ای جان ای جان..
    استاد واسه همین چیز هاست که استاد روشن عزیز در دل بنده جای مخصوص دارد..
    استاد شخص بنده ادمی هستم که زیاد دنبال تعریف کردن دیگران از. کارام نیستم..
    و تمام اطرافیانم این داستانو میدوند و همیشه بهشون میگم که اول به حای تعریف ازم نقد کنید که ضعف کارامو بدونم..
    پس مطمئن باشید که نقد شما باعث خوشحالی من هست..
    استاد فقط یک چیزی استفاده بیانو و گیتار که شما اشاره کرده اید ...اتفاقا من در کارای خیلی از خواننده های مطرح ایران و تو خیلی از کارای تنظیم کننده های مطرح ایران دیده ام که تو ایران از نظر بار علمی کم هم ندارند..این کار را کرده اند در کارهایشان...
    این ضعف اون تنظیم کننده هاست یا چشم بوشی مکنند؟
    و از استاد عزیز واقعا سپاسگزارم که واسه بنده وقت گذاشتین.. کلی ممنونم بابت همه انتقاد هااا....


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    ویرایش توسط ali.khatabi : ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ در ساعت 10:13
    هیچوقت مهربانی هاییم را با ضعفم اشتباه نگیر...
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ در ساعت 09:35

  7. 2 کاربر زیر از ali.khatabi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. blacky آواتار ها
    blacky
    شماره کاربری
    36914
    مدیـر ارشـد سایت
    فروردین /۱۳۹۲
    mazandaran
    2,256
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4650
    8,323
    سپاس از شما 6,932 بار در 2,372 پست
    Follows
    5
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام علی ِ عزیز ام

    نظرات ِ دوستان را که می خواندم درست متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده در صحبت ایشان و موزیک ِ شما . . .
    اصولن بررسی ِ کار کمی متفاوت از چیزی ست که می پنداریم .

    اول از همه ارکستراسیون
    هیچ دلیلی ندارد وقتی برای پیانو ایده ای نداری صرفن برای خالی نبودن ِ عریضه آن را کار بیاوری
    تاکید می کنم اشاره ی مستقیم ام به ابتدای کار است که پیانو را با گیتار هم راه کرده ای .
    این دو ساز را هیچ کنار ِ هم به کار نبر . . . موضوع فقط مشکلات ِ میکس نیست .
    یک ذهنیت ِ خوب ِ آهنگساز یا تنظیم کننده می تواند هر دوی این ها را فقط در یکی از این ساز ها به مطلوب برساند .
    عمیقن پیشنهاد می کنم که به مبحث ِ ارکستراسیون بپردازی تا این موضوع را به درجه ای بالا تر از چیزی که هست برسانی .

    هارمونی
    هارمونی ِ عاری از خلاقیت ِ این کار را نمی توانم با دیده ی اغماض از سر بگذرانم . چون تو به عنوان ِ تنظیم کننده باید قدرت و خلاقیت ِ خود ات را
    اینجا نشان بدهی . استفاده از آکورد های جذاب و قدرت مند ... تکنیک های ایجاد و حل ِ این آکورد ها و الی آخر . . .
    پس دقیقن از تنظیم چه ذهنیتی داری آقا جان ؟ فقط خلاقیت است . . . انجام دادن ِ کار هایی که آهنگساز یا ملودیسین ِ اصلی به ذهن اش نرسیده .

    ملودی
    عمیقن معتقد ام کار بی ملودی ست . هیچ ملودی ای نیست که من آن را با خود ام زمزمه کنم حتی ابتدای کار هم مجموعه ی چند آرپژ و گذر های
    ( پاپ ) گونه ست که طبیعتن آن قدر شنیده شده که دیگر تاثیر گذار نیستند .
    و حتی نمی توان به ملودی ِ بخش ِ خواننده دل خوش بود که آن قدر صدای او محدود و ملودی ِ نوشته شده بی تنوع است که به یک تکرار ِ نا خوش آیند می رسد .
    به خصوص که نمونه ی بهتر اش را یکی از خواننده گان ِ آن طرفی از خود بروز می دهد ( به قول ِ سام ِ عزیز ! )

    ریتم
    خُب به هر حال ترنس زیاد جایی برای خلاقیت ِ ریتمیک نمی گذارد اما وقتی با پاپ تلفیق کردی حتمن باید از این موقعیت استفاده کنی و
    به چیزی بیشتر از سکوت های ضد ِ ضربی و پاساژ های آ ریتمیک ِ به دفعات استفاده شده پیدا کنی .

    خواننده
    بهتر است زیاد در ماجرا ریز نشویم فقط با محدوده ی 4 یا 5 نت نباید خواننده شد خیلی خطرناک است . خیلی . . .

    شعر
    همان دوست داشتن ها و تو نمی خواهی و من همه کار می کنم و تو فقط اشاره کن . . .
    عملن قدرت ِ بررسی را گرفته و طوری خلع ِ سلاح می کند که نمی شود چیزی گفت .

    نتیجه
    ببین ! ما به نوعی هم دیگر را از گذشته ها می شناسیم . و می دانی که زیاد اهل ِ لایک و قربان صدقه رفتن نیستم
    یا حرفی نمی زنم یا اگر بخواهم چیزی بگویم فقط نکات ِ منفی را می گویم . مثبت ها خود ات می دانی و دوستان آن قدر به تو می گویند که
    نیازی به تکرار ِ من نیست .

    پس !
    گیتار و پیانو را با هم به کار نبر !
    خلاقانه تر هارمونی بنویس فقط ماژور و مینور نیست موسیقی ..
    عنصر ِ ریتم را خلاقانه تر به کار ببر .
    فقدان ِ ملودی . . . این بزرگ ترین مشکل ِ آهنگسازان ِ امروز است که فکر می کنند با شعر و صدا و 4 آکورد می توانند
    ضعف ِ فقدان ِ ملودی را بپوشانند .
    خواننده را هم کمی به زحمت بیانداز تا چند نت بیشتر بخواند تا حداقل تفاوتی در دو بخش ورس و کراس پدید آید .

    علی ! من تو را می شناسم . . . اگر نمی شناختم نا دیده می گرفتم . اما این کار با توجه به عقبه ای که من از تو سراغ دارم
    نمره ی قبولی نمی گیرد . ( جدا از ناراحت شدن ات که به جان می خرم اش ! )

    اگر جایی از آهنگ مانده که از زیر ِ تیغ ِ تیز ِ انتقاد نگذرانده باشم بگو تا انجام ِ وظیفه کنم .

    همواره شاد و آرام باش .
    ارادت مند ات .
    درود به جناب روشن هنرمند بزرگ

    من همیشه پیگیر نقدهای شما و کاراتون هستم

    خیلی زبان نقد شما رو می پسندم و دوست دارم خودم هم بیشتر انتقادهای تند داشته باشم و نه تعریف

    چند نکته که به ذهنم میرسه راجع به نقدهاتون و خصوصا نقد کار جناب خطابی عزیز

    شما گفتید استفاده همزمان پیانو و گیتار کار مناسبی نیست و نباید این دو رو باهم به کار برد

    و جوابی که برای این قضیه گفتید رو جسارتا متوجه نشدم

    یک ذهنیت ِ خوب ِ آهنگساز یا تنظیم کننده می تواند هر دوی این ها را فقط در یکی از این ساز ها به مطلوب برساند .

    در مورد هارمونی و واژه ی " عاری از خلاقیت "

    واقعا تنظیم کننده می تونه ضعف های اهنگساز رو بپوشونه ومن بهش معتقدم

    ولی جمله ی ". استفاده از آکورد های جذاب و قدرت مند ... تکنیک های ایجاد و حل ِ این آکورد ها و الی آخر

    خیلی بحث ها رو شامل میشه

    مثلا ایا واقعا تمام کارها نیاز به اکوردهای به فرض 7 و یا دیسونانس و .... داره ؟

    ایا من به عنوان اهنگساز و تنظیم کننده حتما باید در تمامی موزیک هام از اکوردهای به طور مثال sus و یا 6 و یا .... استفاده کنم

    واژه ی قدرتمند و جذاب ایا فقط به اکوردهایی غیر از اکوردهای مینور و ماژور شامل میشه؟

    ایا نمیشه همین اکوردهای مینور و ماژور رو به قدرتمند و جذاب به کار برد؟

    به نظرم بنده اهنگساز می تونه تا حدی قدرمتند بشه که جذابیت رو با خلاقیت خودش به موزیک و هارمونی اضافه کنه

    و نه این که از عناصر جذاب ( تعریف جذابیت خیلی مهمه) استفاده و ضعف های خودش رو بپوشونه

    ......
    راجع به ملودی سخنی بس با ارزش گفتید و به طوری تمام بزرگان موزیک موسیقی بدون ملودی رو موزیک نمی دونند

    ولی خوب الان سبک هایی هستند که همین ملودی های ارپژ واز رو ندارند و بد هم نیستند برای " اهلش"

    مثلا بعضی سبک های house اصلا ملودی نداره و بسیار باب میل طرفداران این سبک هستش

    البته این نکته هم باید در نظر داشت که همیشه میشه سبک ها رو دستخوش تغییر کرد چون ساخته ی دست خودمون هستند


    راجع به ریتم و خواننده هم حق مطلب رو ادا کردید از نظره بنده

    ....
    و نکته ی مهم اینکه شما یک ویژگی بسیار خوب دارید و اون که طرف نقد رو همیشه با یک " ایده ال همه فن حریف " مقایسه می کنید

    شرمنده واژه ای جز این واژ ه من دراوردی به ذهنم نیومد

    این باعث پیشرفت و رو به جلو حرکت دوستانمون میشه

    ولی به قول یکی از دوستان : موزیک دو بخش پیچیده و ساده داره

    بعضی ها توازن بسیار خوبی بین این دو ایجاد می کنند

    بعضی ها کاملا پیچیده کار می کنند و بعضی ها کاملا ساده

    هر سه ی این ها دارند کارشون رو درست انجام میدند اگر هدفشون همون چیزی باشه که دارند بهش فکر می کنند و در ذهنشون جریان داره


    عذرخواهی می کنم از جناب خطابی که تاپیکشون رو خط خطی کردم با این حرف های .........

    در پابان تشکر می کنم ار شما جناب روشن

    همیشه از صحبت هاتون استفاده می کنم و ازتون یاد می گیرم

    و این حرف های بنده چیزی بود که می خواستم بگم و ....

    بسیار ارادمند


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    قبول اهنگسازی . تنظیم . میکس و مستر . نوازندگی گیتار

    تدریس گیتار . اموزش تئوری موزیک . اموزش اهنگسازی و تنظیم

    اینستاگرام من : morteza nicknezhad



    موسیقی مانند كشوری است كه روح من در آن حركت می كند. در آنجا هر چیز، گلهای زیبا می دهد و هیچ علف هرزه ای در آن نمی روید. اما تعداد

    کمی از افراد می فهمند كه در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته است.
    بتهوون
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ در ساعت 12:16

  9. 4 کاربر زیر از blacky برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. nematnasiri آواتار ها
    nematnasiri
    شماره کاربری
    37219
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۲
    مازندران .. ساری
    498
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی433
    5
    سپاس از شما 366 بار در 234 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام علی جان
    کار خوبی بود.. تنظیمت برا همچین ملودی خوب بود...
    ملودی ووکال اصلا خوب نبود.. همچنین صدای خاننده..چیزی برای ارائه نداشت متاسفانه.....
    وارد بحث تنظیم نمیشیم.. چون ملودی انقدر هم خوب نبود که بخای مانور بدی رو کار.. همین باعث میشه تم کار به یه سمتو سویی بره..
    میکس میتونست خیلی بهتر از این باشه.. بعضی صداها حس میکنم اون گرمی لازمو ندارن.. کم حجم شدن..این میتونه با یه ریورب اصولی جبران شه به راحتی .. ولی نشد.. آقا مجتبی رو دوست دارم و یکی از بچهای خوب شهرمونه...
    امید وارم همیشه موفق باشی تو عرصه موسیقی و شاهد پیشرفتت باشیم ولذت ببریم..
    خسته نباشی همشهری ..


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1


    خدا جونم خودت نزار بازم بهونه بیارم

    قبول دارم خوب نبودم!!قبول داری دوستت دارم؟

    پس جای آدما عوض,بدون هیچ قصدوغرض

    بهشت ماله آدم خوبا , خدا ماله ما آدم بدا!!
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ در ساعت 17:09

  11. 2 کاربر زیر از nematnasiri برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. IranaRecord آواتار ها
    IranaRecord
    شماره کاربری
    103048
    کاربر تازه وارد
    تیر /۱۳۹۴
    11
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی7
    31
    سپاس از شما 11 بار در 9 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خیلی قشنگ بود موفق باشید


    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ در ساعت 12:13

  13. M.Hosseini آواتار ها
    M.Hosseini
    شماره کاربری
    295
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    ایران
    2,234
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی10474
    4,767
    سپاس از شما 10,588 بار در 2,061 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ادب خدمت برادر عزیزم
    اول باید عذر خواهی کنم بابت تاخیر
    البته کارت رو چند روز پیش شنیده بودم
    میدونی که من قبولت دارم بحث موزیک الکترو که باز میشه
    دوستان از نظر تئوریک تحلیل کردن
    درحدی نیستم اما سعی میکنم نقاط قوت و مشکلات کار رو بگم
    البته مشکله اساسی نداره به هیچ عنوان
    فقط نظرم رو برای بهتر شنیده شدن کار میگم
    اولا که آفرین به این همه خلاقیت و استفاده ی به موقع و مفید از آتومیشن ها
    دیده بودم دوستان اکثرا هنگام گرفتن آتومیشن low cut رو میبندن اما شما hi رو بستی و این خیلی واسم
    جالب بود واقعا
    به نظرم بخش کورس کار آرپژ پیانو رو بردار و بزار ریتمیک بودن کار خودش رو نشون بده
    نکته ی دیگه ای که به نظرم خیلی خوب بود ریتم گیتار بود
    که 40 درصد کار رو پر کرده بود (البته با یک میکس خوب)
    اسلایس وکال رو خیلی خوب انجام دادی
    مسترینگ کار به نظرم کاملا بی نقص بودم
    بیش از حد الکی مکسیمایز نکردی کار رو
    گرچه خیلی ها کیفیت رو به همین بلندی صدا میشناسن
    خوبه اونا بدونن که میزان لول و بالانس و ولوسیتی و ولوم ترک ها رو باید توی میکس
    انجام داد
    نه اینکه توی مسترینگ بیایم یکباره کل صداهارو ببریم بالا
    اینجوری هم دچار افت کیفیت و در مواردی دیستورت میشیم
    و هم باعث میشه تداخل فرکانسی بین اجزای ساز ها به وجود بیاد
    دلیلش هم این هست که هر سازی محدوده ی فرکانسی خودش رو داره
    این نکته رو واسه دوستان گفتم و کاملا تجربی و اثبات شده هست برای من
    درضمن بی معرفت هم خودتی
    الان اونک کلمه رو به کار میبرم
    شمارتو برام پی وی کن


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2

    *** سفارش آهنگسازی و تنظیم پذیرفته میشود ***
    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ در ساعت 16:56

  14. 3 کاربر زیر از M.Hosseini برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. farhadbsj آواتار ها
    farhadbsj
    شماره کاربری
    112334
    کاربر تازه وارد
    آبان /۱۳۹۴
    17
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی9
    0
    سپاس از شما 13 بار در 7 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    همه چی عالی به جز کاور
    اگه تو سایت های پخش میزاری بده برات کاور درست کنند دوست عزیز
    این روزا همه عقلشون به چششونه


    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ در ساعت 10:50

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۱۲/۰۱, 20:17
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۹/۱۶, 11:20
  3. اموزش bend و releaseکردن نت های گیتار (میزبان اف ال استدیو 10)
    توسط m.j در انجمن آموزشهای اف ال استودیو (FL Studio)
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۲/۰۹, 22:24
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۰۹, 14:50
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۲/۲۶, 21:42

جستجو شده ها

ریزال محمدی حسرت

تا این لحظه 78 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست