کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخستنخست 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24

موضوع: اجرای " اشک من هویدا شد" از jale

  1. jale آواتار ها
    jale
    شماره کاربری
    100017
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۴
    135
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی121
    241
    سپاس از شما 188 بار در 78 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط مهدی بجنوردی تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود و سپاس از دعوت
    به نظر من بحث تحریر ها رو جدیتر بگیرید ..و کلمات را قوی تر ،ادا کنید
    تنظیم زیبا بود..صدای شماهم بسیار زیباتر
    درود برشما دوست گرامی
    بحث تحریرها حق با شماست ولی لطفا با دقت بیشتری به لرزشهای انتهای کلمات توجه بفرمایید .
    در خصوص بیان محکمتر چشم حتما مد نظر قرار خواهم داد ولی بعضی دوستان در مورد همین اجرا گفتند : مگر با شعر سر جنگ داری
    خیلی ممنون که راهنمایی فرمودید


    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ در ساعت 14:33

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. jale آواتار ها
    jale
    شماره کاربری
    100017
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۴
    135
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی121
    241
    سپاس از شما 188 بار در 78 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط متین1999 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با سلامی به گرمی صدایتان ...

    اول از همه در مورد اهنگ عالی بود یعنی بهتر از این نمیشد ...

    دوم اینکه خوندنتون واقعا حس عجیبی داره که آدم احساس میکنه اینجایی که هست نیست ...

    به نظر من که عالی بود فقط یه مساله هست اونهم میکس وکال هست که زیاد جالب نشده ...

    اولا دیلی سر جاش نیس . . . دوما صدا کمتر از حد معمول هست . . . سوم اینکه باید صدا جلوتر از بقیه ساز های شنیده میشد و به گوش شنونده نزدیک تر می بود ...

    به هر حال من خودم سرآپا مشکلم باید ببخشید که انتقاد کردم ولی خوب فک کنم بهترین راه برای پیشرفت نقد سازنده و درست هست ...

    ولی اینو بگم که مشکلی در آهنگ و خوندن شما نبود اصلا به هیچ وجه منل وجوه ولی در میکس وکال تا مسترینگ نهایی مشکلاتی بود که امیدوارم هر روز کمتر بشه ...

    تشکر متین کریمیان
    درود بر شما و بسیار ممنون که نظر دادید
    بله کاملا درست می فرمایید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ در ساعت 15:49

  4. کاربران زیر از شما jale عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. متین1999 آواتار ها
    متین1999
    شماره کاربری
    69005
    کاربر بسیار فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۳
    218
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی195
    403
    سپاس از شما 243 بار در 124 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط jale تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بله کاملا درست می فرمایید
    اینکه سرآ پا مشکلم ؟؟؟ خخخخخخ شوخی کردم خسته نباشید


    ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﻫﯿد،

    در بهترین حالت ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﺩﻩﺍﯾﺪ؛

    ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﻫﯿﺪ،

    ﺑﻪ ﯾﮏ ﻧﺴﻞ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﺩﻩﺍید ...

    بریگم یانگ
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ در ساعت 16:44

  6. متین1999 آواتار ها
    متین1999
    شماره کاربری
    69005
    کاربر بسیار فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۳
    218
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی195
    403
    سپاس از شما 243 بار در 124 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط jale تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بله کاملا درست می فرمایید
    اینکه سرآ پا مشکلم ؟؟؟ خخخخخخ شوخی کردم خسته نباشید


    ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﻫﯿد،

    در بهترین حالت ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﺩﻩﺍﯾﺪ؛

    ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﻫﯿﺪ،

    ﺑﻪ ﯾﮏ ﻧﺴﻞ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺍﺩﻩﺍید ...

    بریگم یانگ
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ در ساعت 16:44

  7. کاربران زیر از شما متین1999 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام

    سپاس از دعوت آن هم برای هم چنین تصنیف ِ شاه کاری
    که از جمله مروارید های درخشان ِ موسیقی ِ ایرانی ست .

    خُب بنا به شرایط و حواشی ِ پیش آمده ، اصولن دیگر چیزی نمی نویسم
    مگر برای چیزی خیلی خاص ...

    مقدمه به کفایت عرض کردیم .

    اصل را عرض کنیم ...

    آفرین ...

    خیلی وقت بود این کلمه را به شخصی نگفته بودم و کم کم داشتم فراموش می کردم ...

    همواره شاد و آرام باش .
    ارادت مند ات .

    پی نوشت :

    همایون ِ خُرّم این قطعه را در همایون و در گوشه ی بیداد ساخته بود ...
    جدا از مباحث ِ تنظیم که دوست ِ عزیز اِمان سولوی ویولن را که شاهد ِ همایون بود ، حذف کردند ...
    انتقال ِ این قطعه به درجه ای پایین تر از جهت ِ هم آهنگی با محدوده ی آوازی ِ شما ،
    حسابی کمک کرده که این فضای همایون کم رنگ شده و در نتیجه ...
    شما خیلی از درجات ِ اصلی ِ آواز را گم کنید از جمله درجه ی دومی که کُرُن می شود
    و درجه ی سومی که دیز می شود ... نتیجتن فاصله ی بین این دو نت را رعایت نمی کنید .
    سخت است ، بله متوجه ام . این ربع پرده با آن نیم پرده ...
    اما برای من ِ مخاطب مهم نیست ! تمرین کن آن قدر تمرین کن که این فواصل را
    بی هیچ علامت ِ سوالی اجرا کنی ...
    چرا انتهای هر مصرع را این چنین با دی کرشندو محو می کنید ؟
    خود ِ مرضیه هم در صوت آوا آن هم تحت ِ شرایطی خاص برای کلماتی که
    به سکون های آکسان دار می رسند ، این کار را انجام می داد
    آن هم نه با دی کرشندوی دینامیکی ، بلکه با لطیف تر کردن ِ تلفظ ِ آن که چون از شدت ِ تلفظ می کاست پنداری
    دینامیک را دی کرشندو کرده .
    در تلفظ ِ حرف ِ ( ش ) خیلی خیلی دقت کنید . همه چیز را برای جبران ِ این شین شین
    بر عهده ی نرم افزار های کامپیوتری نگذارید .
    و متعاقبن عمیقن معتقد ام که به فراخور ِ عشق و علاقه و تکرار و بازخوانی ِ
    زیاد ِ قطعات ِ این چنینی
    از بزرگانی چون مرضیه و دلکش و الهه و عهدیه و امثالهم به این باور رسیده اید که
    یک ( باز خوان ) ِ آثار ِ قدیمی گشته اید .
    آهنگساز و تنظیم کننده ای متخصص به موسیقی ِ ملّی ایرانی و قدیمی پیدا کن
    و با انتخاب ِ شعری عمیق و تاثیر گذار ... به او سفارش ِ کار بده تا بدین سان
    هم از زیر ِ سایه ی این بزرگان خارج شوی
    و هم راه ِ خود ات را بسازی ... این صدا حیف است
    قدر اش را بدان و عمر و زندگی را به باز خوانی مگذران ...
    برگردیم به اصل اما ...
    در انتهای قطعه مرضیه آوازی را در بیداد اجرا می کند که بخش ِ مهم ِ این قطعه ست و از آن برای فرودی دوباره به همایون استفاده می کند ،
    آن چه شد دقیقن ؟!
    عملن این موسیقی ابهام ِ مایه دارد ... در واقع منظور ام آواز است که ابهام ِ مایه دارد ...
    چون من نه شاهدی تاکیدی از درجه ی دوم می شنوم
    و نه حتی درجه ی شش اُمی که به بالا رفته برای فرود روی تنیک ...
    عملن آواز برای اَم مبهم گشته ...
    و خود اَت هم به عنوان ِ خواننده از زیاد شنیدن و بازخوانی ست که
    تصور می کنی مایه را رعایت می کنی
    در عمل برای مخاطب این اتفاق نمی اُفتد .
    در این موسیقی ... نه ایرادی در تکنیک ِ باز خوانی داری و نه مشکلی در تحریر و غیره و غیره ...
    باید کار های دیگر را شنید و بررسی کرد ...
    اما در شکل و فرم ِ دهان و لب در کلمه ی ( من ) در انتهای موسیقی ...
    وقتی در حرکتی پایین رونده ناگهان به بالا پرش می کنی برای تلفظ ِ ( من )
    صدا را از نه از دیافراگم و نه حتی از حنجره ، بلکه از دو گوشه ی ( فَک ) خارجی میکنی
    که آن را بی کنترل و خام رها می سازی ... در نتیجه همه ی آن روند ِ زیبای پایبن رونده
    به جهت ِ این عدم ِ کنترل ِ پرش با دهانی باز بر روی کلمه ی ( من ) از بین می رود .

    فکر کنم بیش تر از این بنویسم دوستان دوباره یورش می آورند برای بحث ...
    چون در همه ی زمینه ها صاحب نظر داریم ...

    نتیجه گیری ....
    بر روی دینامیک و آکسان گذاری ها تمرین کن
    شب ها قبل از خواب نیم ساعت رو به بالا دراز بکش و فقط با شکم و دیافراگم نفس بکش
    صدا را یا از سر خارج کن یا از دیافراگم ...
    خروج ِ صدا از فَک و دهان آن را خام و بی ارزش می سازد زحمات ات را
    از زیر ِ سایه ی مرضیه و سایر ِ بزرگان خارج شو با سفارش ِ قطعاتی مناسب
    و همکارانی با آهنگسازانی که کم هم نداریم در این زمینه بحمدالله
    نکته ای حاشیه ای ... افکت ِ delay که به صدا داده و باعث ِ تکرار ِ بسیار زیاد ِ آن در گوش ِ راست شده ،
    از شفافیت و زیبایی ِ صدای اصلی کاسته .. هر چیزی اندازه ای دارد ...
    ( متوجه ام که این به میکس و مستر کننده مربوط است . به شما عرض گردم که به ایشان یاد آوری کنید )

    در پایان
    لذت بُردم ... اما نا راضی ام ...
    نا راضی ام چون تا طبقه ی سوم آمده ای پس می توانی بالا تر هم بیایی...
    با تمرین ...
    تا می توانی متد ها و اتود های آواز را تمرین کن
    سلفژ کار کن و گوش ات را تقویت کن ...
    با ربع پرده های موسیقی ِ ما با احترامی بیش تر برخورد کن ...
    این ها تاج ِ مُرصّعی هستند که الهه ی موسیقی بر سر ِ موسیقی ِ ما نهاده ...
    و ما با این تاج ِ مقدس ، متفاوت هستیم نسبت به همه ی عالم ...

    شاد باش همواره ... و آرام ...
    ارادت مند .


    تعداد کل آرای این پست : 7
    تعداد آرای مثبت : 7
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ در ساعت 02:27

  9. 6 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. jale آواتار ها
    jale
    شماره کاربری
    100017
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۴
    135
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی121
    241
    سپاس از شما 188 بار در 78 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام

    سپاس از دعوت آن هم برای هم چنین تصنیف ِ شاه کاری
    که از جمله مروارید های درخشان ِ موسیقی ِ ایرانی ست .

    خُب بنا به شرایط و حواشی ِ پیش آمده ، اصولن دیگر چیزی نمی نویسم
    مگر برای چیزی خیلی خاص ...

    مقدمه به کفایت عرض کردیم .

    اصل را عرض کنیم ...

    آفرین ...

    خیلی وقت بود این کلمه را به شخصی نگفته بودم و کم کم داشتم فراموش می کردم ...

    همواره شاد و آرام باش .
    ارادت مند ات .

    پی نوشت :

    همایون ِ خُرّم این قطعه را در همایون و در گوشه ی بیداد ساخته بود ...
    جدا از مباحث ِ تنظیم که دوست ِ عزیز اِمان سولوی ویولن را که شاهد ِ همایون بود ، حذف کردند ...
    انتقال ِ این قطعه به درجه ای پایین تر از جهت ِ هم آهنگی با محدوده ی آوازی ِ شما ،
    حسابی کمک کرده که این فضای همایون کم رنگ شده و در نتیجه ...
    شما خیلی از درجات ِ اصلی ِ آواز را گم کنید از جمله درجه ی دومی که کُرُن می شود
    و درجه ی سومی که دیز می شود ... نتیجتن فاصله ی بین این دو نت را رعایت نمی کنید .
    سخت است ، بله متوجه ام . این ربع پرده با آن نیم پرده ...
    اما برای من ِ مخاطب مهم نیست ! تمرین کن آن قدر تمرین کن که این فواصل را
    بی هیچ علامت ِ سوالی اجرا کنی ...
    چرا انتهای هر مصرع را این چنین با دی کرشندو محو می کنید ؟
    خود ِ مرضیه هم در صوت آوا آن هم تحت ِ شرایطی خاص برای کلماتی که
    به سکون های آکسان دار می رسند ، این کار را انجام می داد
    آن هم نه با دی کرشندوی دینامیکی ، بلکه با لطیف تر کردن ِ تلفظ ِ آن که چون از شدت ِ تلفظ می کاست پنداری
    دینامیک را دی کرشندو کرده .
    در تلفظ ِ حرف ِ ( ش ) خیلی خیلی دقت کنید . همه چیز را برای جبران ِ این شین شین
    بر عهده ی نرم افزار های کامپیوتری نگذارید .
    و متعاقبن عمیقن معتقد ام که به فراخور ِ عشق و علاقه و تکرار و بازخوانی ِ
    زیاد ِ قطعات ِ این چنینی
    از بزرگانی چون مرضیه و دلکش و الهه و عهدیه و امثالهم به این باور رسیده اید که
    یک ( باز خوان ) ِ آثار ِ قدیمی گشته اید .
    آهنگساز و تنظیم کننده ای متخصص به موسیقی ِ ملّی ایرانی و قدیمی پیدا کن
    و با انتخاب ِ شعری عمیق و تاثیر گذار ... به او سفارش ِ کار بده تا بدین سان
    هم از زیر ِ سایه ی این بزرگان خارج شوی
    و هم راه ِ خود ات را بسازی ... این صدا حیف است
    قدر اش را بدان و عمر و زندگی را به باز خوانی مگذران ...
    برگردیم به اصل اما ...
    در انتهای قطعه مرضیه آوازی را در بیداد اجرا می کند که بخش ِ مهم ِ این قطعه ست و از آن برای فرودی دوباره به همایون استفاده می کند ،
    آن چه شد دقیقن ؟!
    عملن این موسیقی ابهام ِ مایه دارد ... در واقع منظور ام آواز است که ابهام ِ مایه دارد ...
    چون من نه شاهدی تاکیدی از درجه ی دوم می شنوم
    و نه حتی درجه ی شش اُمی که به بالا رفته برای فرود روی تنیک ...
    عملن آواز برای اَم مبهم گشته ...
    و خود اَت هم به عنوان ِ خواننده از زیاد شنیدن و بازخوانی ست که
    تصور می کنی مایه را رعایت می کنی
    در عمل برای مخاطب این اتفاق نمی اُفتد .
    در این موسیقی ... نه ایرادی در تکنیک ِ باز خوانی داری و نه مشکلی در تحریر و غیره و غیره ...
    باید کار های دیگر را شنید و بررسی کرد ...
    اما در شکل و فرم ِ دهان و لب در کلمه ی ( من ) در انتهای موسیقی ...
    وقتی در حرکتی پایین رونده ناگهان به بالا پرش می کنی برای تلفظ ِ ( من )
    صدا را از نه از دیافراگم و نه حتی از حنجره ، بلکه از دو گوشه ی ( فَک ) خارجی میکنی
    که آن را بی کنترل و خام رها می سازی ... در نتیجه همه ی آن روند ِ زیبای پایبن رونده
    به جهت ِ این عدم ِ کنترل ِ پرش با دهانی باز بر روی کلمه ی ( من ) از بین می رود .

    فکر کنم بیش تر از این بنویسم دوستان دوباره یورش می آورند برای بحث ...
    چون در همه ی زمینه ها صاحب نظر داریم ...

    نتیجه گیری ....
    بر روی دینامیک و آکسان گذاری ها تمرین کن
    شب ها قبل از خواب نیم ساعت رو به بالا دراز بکش و فقط با شکم و دیافراگم نفس بکش
    صدا را یا از سر خارج کن یا از دیافراگم ...
    خروج ِ صدا از فَک و دهان آن را خام و بی ارزش می سازد زحمات ات را
    از زیر ِ سایه ی مرضیه و سایر ِ بزرگان خارج شو با سفارش ِ قطعاتی مناسب
    و همکارانی با آهنگسازانی که کم هم نداریم در این زمینه بحمدالله
    نکته ای حاشیه ای ... افکت ِ delay که به صدا داده و باعث ِ تکرار ِ بسیار زیاد ِ آن در گوش ِ راست شده ،
    از شفافیت و زیبایی ِ صدای اصلی کاسته .. هر چیزی اندازه ای دارد ...
    ( متوجه ام که این به میکس و مستر کننده مربوط است . به شما عرض گردم که به ایشان یاد آوری کنید )

    در پایان
    لذت بُردم ... اما نا راضی ام ...
    نا راضی ام چون تا طبقه ی سوم آمده ای پس می توانی بالا تر هم بیایی...
    با تمرین ...
    تا می توانی متد ها و اتود های آواز را تمرین کن
    سلفژ کار کن و گوش ات را تقویت کن ...
    با ربع پرده های موسیقی ِ ما با احترامی بیش تر برخورد کن ...
    این ها تاج ِ مُرصّعی هستند که الهه ی موسیقی بر سر ِ موسیقی ِ ما نهاده ...
    و ما با این تاج ِ مقدس ، متفاوت هستیم نسبت به همه ی عالم ...

    شاد باش همواره ... و آرام ...
    ارادت مند .
    درود بر شما بزرگوار
    بسیار سپاسگزارم در خصوص توضیحات مفصل و تیزبینانه ای که فرمودید، باید عرض کنم که توجه داشته باشید که وکال این تصنیف، در ابتدا در منزل با کامپیوتر شخصی بدون موسیقی ضبط شده و برای دوست آهنگساز عزیزمون فرستاده شده، سپس ایشون زحمت کشیدند برای اون صدا در منزل خودشون در شهری دیگه موسیقی ساختند و صدا رو تکه تکه کردند و روی آهنگ سوار کردند ، و کلا فرصت برای بازخونی و رفع ایرادات احتمالی وجود نداشته ، ضمنا توجه بفرمایید که خوندن و ساخت آهنگ و میکس کل کار 1 روز طول کشیده!
    منظور ما از بازخوانی این آهنگ به هیچ وجه ایجاد یک کار حرفه ای نبوده ، وگرنه حتما توصیه های بزرگوارانی مثل شما رو در بازسازی مجدد و بازخونی دوباره جهت رفع مشکلات متعدد این کار استفاده می کردیم.
    اصلا انتظار نداشتم که نقدی در این حد تخصصی دریافت کنم ، بسیار متشکرم.
    در پیام خصوصی مزاحمتون خواهم شد .
    پیروز و پاینده باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ در ساعت 12:26

  11. کاربران زیر از شما jale عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. majid-mas آواتار ها
    majid-mas
    شماره کاربری
    57621
    کاربر بسیار فعال
    آذر /۱۳۹۲
    347
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی395
    338
    سپاس از شما 413 بار در 237 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام و ارض ادب خدمت شما هنرمند گرامی
    بسیار ممنونم از دعوتتون . صدای گرم و دلنشینی دارید در خصوص آهنگ هم کار دلنشینی بود (از نظر عام )
    در مورد تنظیم صدا با آهنگ صدای خواننده کمی گنگ بنظرمیرسه و باید صدا شفاف تر و مقداری هم جلو تر از اهنگ بیاد تا شنونده دقیق تر با کار ارتباط بر قرار کنه .
    و اما در مورد صدای شما : معلومه که رو صدات کار کردی و انصاقا" صدای دوست داشتنی داری و مایه های پیشرفت در شما کاملا" بچشم میاد
    بنظر حقیر شما نیاز به یه سری تمرینات آوازی پیشرفته ترداری چیزی فراتر از باز خوانی و تکرار_ آثار خوانندگان صاحب نام
    ببینید در همین شروع کار اشک من هویدا شد... کشش کلمه ی شد میتونه از دیافراگم انجام بشه بهمراه_ یک دی کرشندو ی ظریف که یک داینامیک حسی زیبا رو با خودش به ارمغان بیاره یا در قسمت (در میان اشک من...... ) کلمه ی من میتونست با یک تحریر قوی همراه بشه که متاسفانه شما بسیار کمرنگ
    از این قسمت عبور کردید اصطلاحا" سایه زدید اگر کار خانم مرضیه رو هم گوش کنید دقیقا" متوجه منظورم خواهید شد . در مورد نکات بیشترفنی فکر کنم
    که آقای جعفرزاده توضیحات بسیار کاملتری رو داده باشند که در تخصص این حقیر نیست .
    بهر حال خوشحالم که هنرمندانی نظیرشما رو در این سایت مبینم امیدوارم که شاهد کارهای بمراتب قویتر از شما باشم
    موفق باشیدمجید ام ای اس


    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ در ساعت 22:35

  13. کاربران زیر از شما majid-mas عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. jale آواتار ها
    jale
    شماره کاربری
    100017
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۴
    135
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی121
    241
    سپاس از شما 188 بار در 78 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط majid-mas تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام و ارض ادب خدمت شما هنرمند گرامی
    بسیار ممنونم از دعوتتون . صدای گرم و دلنشینی دارید در خصوص آهنگ هم کار دلنشینی بود (از نظر عام )
    در مورد تنظیم صدا با آهنگ صدای خواننده کمی گنگ بنظرمیرسه و باید صدا شفاف تر و مقداری هم جلو تر از اهنگ بیاد تا شنونده دقیق تر با کار ارتباط بر قرار کنه .
    و اما در مورد صدای شما : معلومه که رو صدات کار کردی و انصاقا" صدای دوست داشتنی داری و مایه های پیشرفت در شما کاملا" بچشم میاد
    بنظر حقیر شما نیاز به یه سری تمرینات آوازی پیشرفته ترداری چیزی فراتر از باز خوانی و تکرار_ آثار خوانندگان صاحب نام
    ببینید در همین شروع کار اشک من هویدا شد... کشش کلمه ی شد میتونه از دیافراگم انجام بشه بهمراه_ یک دی کرشندو ی ظریف که یک داینامیک حسی زیبا رو با خودش به ارمغان بیاره یا در قسمت (در میان اشک من...... ) کلمه ی من میتونست با یک تحریر قوی همراه بشه که متاسفانه شما بسیار کمرنگ
    از این قسمت عبور کردید اصطلاحا" سایه زدید اگر کار خانم مرضیه رو هم گوش کنید دقیقا" متوجه منظورم خواهید شد . در مورد نکات بیشترفنی فکر کنم
    که آقای جعفرزاده توضیحات بسیار کاملتری رو داده باشند که در تخصص این حقیر نیست .
    بهر حال خوشحالم که هنرمندانی نظیرشما رو در این سایت مبینم امیدوارم که شاهد کارهای بمراتب قویتر از شما باشم
    موفق باشیدمجید ام ای اس
    درود بر شما دوست عزیز که نظر دقیقی بیان فرمودید
    خدمتتون عرض کنم که من تمام سعیم این بود که وکال و حسی که در آهنگ تزریق میشه به موازات موسیقی اوج بگیره و اگر دقت بفرمایید از ابتدا وکال خیلی نرم و کم غلط شروع میشه، اوج تحریرها و غلطتها در اوج آهنگ به وکال تزریق میشه ، البته بازم کاملا سلیقه ای انجام شده که حتما اشکالات زیادی داره ، در ضمن توجه بفرمایید که هنگام خوندن هیچ آهنگی وجود نداشته و من فقط بر اساس ذهن خودم خوندم ، آهنگ بعدا به وکال اضافه شده.
    بسیار سپاسگزارم .


    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ در ساعت 22:47

  15. Shadi_20 آواتار ها
    Shadi_20
    شماره کاربری
    94094
    کاربر تازه وارد
    اسفند /۱۳۹۳
    Guilan
    7
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5
    27
    سپاس از شما 8 بار در 7 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام و عرض ادب دوست عزیز.
    ممنون از دعوتت .
    من علاقه ای به این سبک ها ندارم و نمیتونم نظر خاصی بدم.
    اما فقط در ارتباط با تایم خواندن میتونم بگم که خیلی طول کشید که بخونه.
    موفق باشی


    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ در ساعت 17:01

  16. کاربران زیر از شما Shadi_20 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  17. puriazare336 آواتار ها
    puriazare336
    شماره کاربری
    88295
    کاربر فعال
    دی /۱۳۹۳
    133
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی43
    99
    سپاس از شما 71 بار در 59 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام خدمت دوست عزیزم
    اول از همه چی باید بگم تنظیم بسیار زیبایی بود
    صدای شما هم خوب بود ولی جالی کار داشت هنوز البته ببخشید قصد جسارت ندارم
    باید روی مبحث تحریر ها و تاکید ها و گام های بالا و تحریر در گام های بالا رو تمرین زیادی داشته باشید
    به امید موفقیت
    ممنون از دعوتتون


    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ در ساعت 17:36

  18. کاربران زیر از شما puriazare336 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


جستجو شده ها

اولین اجرای اشک من هویدا

شک من هویدا شد مرضیه

تا این لحظه 57 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست