کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: انقلاب شد تا ظالم بر مظلوم چیره نشود!

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,221
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض انقلاب شد تا ظالم بر مظلوم چیره نشود!

    [ امیر عباس ستایشگر - سخنگوی مجمع.صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری ]


    بارها خبرگزاری.ها و همکاران مطبوعاتی.ام برای مصاحبه درباره.ی جشنواره.ی موسیقی فجر و حذف بخش «نسل دیگر» با من تماس گرفته بودند؛ اما هر بار با تشکر از دیدگاه حرفه.ای دوستان، خود را به سکوت و صبر دعوت کردم و به دلایلی ترجیح نمی.دادم که وارد «گفتگو» شوم. دلیل اصلی من آن بود که در شرایطی که موسیقی هزار و یک مشکلات دارد، من با حرف.هایم «بندی» به آن اضافه نکنم و بنشینم تا این دوره از جشنواره که همکاران و دوستانِ تازه از راه رسیده، آن را به دست گرفته.اند، با انرژی بیشتری برگزار کنند و بعد از آن اگر قضاوتی بود، آن را مطرح کنم.
    .
    اما در این چند ماه، آن.قدر مدیر محترم جشنواره، «گذشته»ی جشنواره را «هم» زد و آن را به.اصطلاح کوبید که من را مجبور به نوشتن این یادداشت کرد. ناگفته نماند در گفتگویی «اس. ام. اسی» که هنوز نزد من یادگار است، به جناب نوربخش این هشدار را داده بودم که بهتر است درباره بخش «نسلی دیگر» صحبتی نکنند و توان خود را برای جشنواره.ی پیشِ رو بگذارند تا همگی از برپایی یک جشنواره آبرومند لذت ببریم. اما ایشان در چند مصاحبه، به.طور پیوسته درباره.ی ناکارایی دوره.های گذشته صحبت کردند که من به عنوان دبیر بخش «نسل دیگر» سه دوره از جشنواره موسیقی فجر (دوره.های 27، 28 و 29) [بیان] برخی توضیحات را ضروری می.دانم:
    .
    1- ایشان عنوان کردند که «جشنواره فجر با نگاهی بر کیفیت و نگاه حرفه.ای امسال کار کرده و بخش.هایی از جشنواره که با این نگاه تطابق نداشتند، حذف شده.اند.» (خبرگزاری فارس تاریخ 20/10/94).
    .
    کیفیت و نگاه حرفه.ای؟ کسانی که ماهیت بخش «نسلی دیگر» را دنبال می.کردند، می.دانند که این بخش به لطف خداوند و کمک دبیران هنری و اجرایی بسیار موفق بوده است. البته نه آن موفقیتی که در نظر شما است. از نظر شما گروه.هایی در جشنواره موفق هستند که سالن.پُرکن باشند و برگشت مالی به جشنواره همراه بیاورند. (مصاحبه.ی جناب نوربخش با سایت موسیقی ایرانیان 8/8/94) نسل دیگر نماینده.ی جدی موسیقی ایرانی در جشنواره بوده که حضور هنرمندان این بخش قوتی برای جشنواره بوده است که در این میان نه مراوده.ی عجیب مالی وجود داشته، نه لابی.هایی از جنس کارهای شما در خانه.ی موسیقی.
    .
    به این لیست نگاه کنید: پیام جهانمانی، پیمان یزدانیان، پویان بیگلر، عیسی غفاری، سعید کُردمافی، وحید تاج، پریچهر خواجه، حسام اینانلو، آرش کامور، میدیا فرج.نژاد، سعید نایب.محمدی، امیر شریفی، شهرام غلامی و...
    .
    با هر معیار هنری و جدی که سنجش کنیم، این افراد برای هر جشنواره.ای در داخل کشور آبرو هستند. هنرمندانی که سال.ها [به صورت] مستقل فعالیت کرده.اند و خب البته هیچ.کدام در جشن امسال حضور ندارند. من سطح اعتبار موسیقایی بخش «نسل دیگر» را به وجدان و سطح تخصص خودتان وامی.گذارم.
    .
    2- جناب نوربخش عنوان کرده.اند که با دبیر جشنواره جناب دکتر ریاحی توافق کامل دارند. (خبرگزاری فارس 28/9/94). ما در عصر ارتباطات و دنیایی زندگی می.کنیم که کوچک.ترین جملات و اتفاق.ها قابل پیگیری و رصد کردن [هستند]. سوال اینجا است که چه.طور ممکن است دبیری مانند «حسن ریاحی» که من سه سال در کنار ایشان در جشنواره فعالیت کرده.ام و همیشه شاهد آن بوده.ایم که دو بخش «استعداد.های درخشان» و «نسل دیگر» را از نقاط قوت جشنواره می.دانستند (رجوع کنید به صحبت.های نشت.های خبری دوره.های گذشته) به.یک.باره با حذف این دو بخش موافقت کامل داشته باشند؟ آنچه مسلم است، ایشان کوچک.ترین نقشی در جشنواره امسال نداشته.اند و تنها به احترام معاونت هنری و موسیقی، از دلخوری خود حرفی نزده.اند. این موضوع آن.قدر واضح است که نیاز به توضیح و موشکافی ندارد. اگر یک بار پا به میان جامعه.ی موسیقی بگذارید، درمی.یابید که حقایق عیان است، اما به خاطر حیا و احترام بین هنرمندان کسی فریادی برنمی.آرد.
    .
    3- مدیر جشنواره عنوان کرده.اند که این دوره از جشنواره جای بزرگان است و می.خواهند بزرگان موسیقی را به جشنواره بیاورند و همچنین دو نکته.ی زننده در این باب که جشنواره کمیته.ی امداد نیست و در این جشنواره موسیقی مظلوم جایی ندارد. (مصاحبه.ی ایشان در خبرگزاری فارس 28/9/94). با نگاهی به جدول جشنواره و کمی تأمل درمی.یابید که بزرگان موسیقی از دید مدیران جشنواره چه کسانی هستند. گروه معتبر و کارکشته.ی «کامکارها» که همواره حضور ایشان هم باز مثل گروه.های معتبر سال.های گذشته اعتباری برای جشنواره است و بس. جشنواره باید به خود افتخار کند که چنین گروهی در جشنواره هست، نه اینکه حضور در جشنواره اعتباری برای ایشان (آن.چه هدف مدیران جشنواره بوده است) و اما کدام گروه و بزرگان موسیقی که در دوره.های گذشته نبوده.اند؟ حداقل در سال.های پیش اساتیدی چون محمدرضا لطفی و شهرام ناظری در جشن موسیقی انقلاب اسلامی شرکت داشتند. اکثر هنرمندانی هم که امسال در جدول حضور دارند، سال.های گذشته در جشنواره بوده.اند. پس شما از کدام بزرگان صحبت می.کنید که ما نمی.شناسیم؟ دیگر آنکه اگر حلقه.ی دوستان و آشنایان خانه موسیقی را از جدول حذف کنیم، چه کسانی باقی می.مانند که موسیقی.شان قابل دفاع باشد؟
    .
    بخش پاپ، نواحی و بانوان مانند هر سال پابرجا است؛ اما چند گروه دیگر:
    1) گروه.نوازی کمانچه (نوید دهقان) که شما خواننده.ی گروه ایشان هستید (گروه قمر) و تور.های مختلفی [با هم] داشتید.
    2) هنرمندان ارجمند برادران پورناظری که یکی از ایشان در بخش اجرا و دیگری مشاور ارشد شما در جشنواره هستند.
    3) هنرمندانی چون مجید درخشانی، مسعود شعاری، کیوان ساکت، سالار عقیلی و... که در دوره.های گذشته هم در جشنواره بوده.اند.
    4) خانواده.ی محترم کامکارها که تمام اهل موسیقی ارتباط ایشان با خانه موسیقی و شما را به خوبی می.دانند.
    .
    این را عرض نکردم که شما را به رانت و رابطه محکوم کنم. من هم در بخش «نسلی دیگر» از دوستان و همکاران.ام دعوت می.کردم، اما نکته آن.جا است که آیا شما برای دیگر طیف.های موسیقی که با شما هم.خوانی فکری ندارند، اما موسیقی قابل قبولی ارائه می.کنند، راهی باز کردید یا فقط آنان را به جرم مظلوم بودن حذف کردید؟
    .
    اما نکته.ی مهم این.که آیا شما از مدیریت خود برای آوردن این گروه معتبر استفاده کرده.اید یا شاید رقم قرارداد این گروه آن.قدر هست که به هر استادی پیشنهاد شود، نه نگوید؟
    .
    تأکید می.کنم حال که شما تأکید بر شفافیت مالی دارید، رقم قرارداد همین یک گروه را منتشر کنید تا ما و جامعه.ی موسیقی به تدبیر مدیریتی شما دست.مریزاد بگوییم.
    .
    سخن پایانی: موسیقی مظلوم در یک کلام همان چیزی است که «جدی است» و چون در برابر ابتذال هنری، سر خم نمی.کند، در تمام دنیا نیاز به «حمایت» دارد. اگر این بخش.ها را مظلوم می.دانید، پس موسیقی ظالم و کسانی که با رانت.ها و نوع موسیقی.های سطح پایین.تر برای جذب عوام رقابت می.کنند، در جشنواره.ی تحت مدیریت شما جا خوش کرده.اند؟
    .
    از اینجا به بعد دیگر روی صحبت.ام با مدیران جشنواره نیست، بلکه با افرادی است که شما را به عنوان مدیر انتخاب کرده.اند. ما نه به دنبال آن هستیم که از جشنواره درآمدی داشته باشیم و حال که این بخش حذف شده است، نگران درآمدمان باشیم و نه آنکه از آب.های گل.آلود ماهی بگیریم. بهتر است برای شفافیت موضوع اعلام کنم که وظیفه.ی من در جشنواره، شناسایی گروه.ها و هماهنگی آنها با دفتر جشنواره بوده و برای آن حدود 3 میلیون تومان دستمزد گرفته.ام. حال بهتر است مدیر جشنواره که بیان داشتند بخش مالی جشنواره شفاف است، همین عدد و رقم را درباره.ی همکاران.شان که وظیفه.ی شناسایی گروه.ها و معرفی به مدیر جشنواره را داشتند، اعلام کنند و تازه در این میان، بحث مقایسه.ی سطح موسیقایی گروه.ها و دستمزد.هایی که گرفته شده، به میان خواهد آمد که اگر لازم باشد، برای اذهان عمومی رقم دستمزد گروه.های این بخش را برای مقایسه و همکاران مطبوعاتی.ام در اختیارشان قرار خواهم داد و... بگذریم.
    .
    کسانی که شما را برای مدیریت جشنواره انتخاب کرده.اند، کاش راهکار مدیریتی آن را هم دیکته می.کردند که به جای زیر سوال بردن دوره.های گذشته.ی جشنواره، کار خود را پیش ببرید. شما که امروز دوستان «خوش.زبان» و «نیکومنصبی» دارید و همراهانی که به کمک خداوند شما را در برگزاری بهتر جشنواره مددرسان هستند، دیگر چرا همواره به «مظلوم.ها» می.پردازید و عملکرد ایشان را زیر سوال می.برید؟
    .
    در پایان برای شما و همراهان.تان آرزوی موفقیت می.کنم و خودم را به فرموده.ای از قران کریم که آمده است: «ما لِلظَّالِمینَ مِنْ حَمیمٍ وَ لا شَفیعٍ یُطاعُ» (سوره مبارکه غافر آیه 18) دلخوش می.دارم.

    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ در ساعت 16:30

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 1 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی