کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: حمیدرضا نوربخش: می.گفتند اینجا خانه.ی شجریان است یا خانه موسیقی

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض حمیدرضا نوربخش: می.گفتند اینجا خانه.ی شجریان است یا خانه موسیقی

    جلسه نقد و بررسی خانه.ی موسیقی بدون حضور منتقدان برگزار شد



    حمیدرضا نوربخش: می.گفتند اینجا خانه.ی شجریان است یا خانه موسیقی

    موسیقی ما - جلسه نقد و بررسی خانه موسیقی با حضور حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی)، محمد سریر (رئیس هیأت.مدیره خانه)، کامبیز نوروزی (حقوق.دان) و کاوه رضوانی (مشاور حقوقی خانه موسیقی) و همچنین هوشنگ کامکار (عضو شورای عالی)، تقی ضرابی، زیدالله طلوعی (از اعضای هیأت.مدیره) و آذر هاشمی (بازرس خانه موسیقی) برگزار شد.
    .
    در ابتدای این جلسه حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) گفت: «مدت.هاست نقدهای مختلفی در مورد فعالیت.های خانه موسیقی انجام می.گیرد، بارها این نقدها به شیوه.های مختلف پاسخ داده شده. نامه.هایی چه به مسئولان دیگر و چه خطاب به خودمان در دوره.های مختلف دریافت کردیم. البته اغلب این نامه.ها رسانه.ای هم شده است. به همین جهت هفته گذشته اعلام شد نشستی با منتقدین خواهیم داشت. تماس.هایی با من گرفته شد و سوال کردند که چه کسانی قرار است بیایند و من جواب دادم ما با گروه خاصی مواجه نیستیم که بگوییم چه کسی قرار است بیاید و هر آن کسی که نقدی به خانه موسیقی دارد، می.تواند در این جلسه حضور داشته باشد؛ فارغ از اینکه امضای او پای کدام نامه بوده. بیشتر می.خواستم به این نکته اشاره کنم که ما با فرد خاصی مواجه نیستیم و هرکسی که نقدی دارد، می.تواند حضور داشته باشد؛ اما همین سخنان از سوی برخی دوستان منشأ سوءتفاهم جدید شد که من از این بابت متأسفم. نمی.دانم در کجای کلام من تحقیر یا توهینی در کار بوده. هیچ.وقت مشی من -و همه دوستان من- چنین چیزی نبوده و نیست که کسی را کوچک بشماریم. بعضی اوقات هم تعابیری مثل هنرجویان گفته شده که من زیاد با آن موافق نیستم و ادبیات من نیست و اگر موردی بوده، تلاش کرده.ام که اصلاح شود.»
    .
    او همچنین به این مسأله اشاره کرد که تمام اعضای خانه موسیقی و همه کسانی که در عرصه هنر و رسانه فعالیت می.کنند، اعضای یک خانواده بزرگ هستند: «ما به دنبال توهین یا کوچک شمردن کسی نبوده و نیستیم و اگر چنین تلقی.ای صورت گرفته، من از همه عذر می.خواهم. اینجا مجموعه.ای به نام خانه موسیقی است و در مقطعی کسانی به عنوان نماینده می.آیند و بعد از مدتی افراد دیگر می.آیند که آن هم با یک ساز و کار دموکراتیک اتفاق افتاده است.»
    .
    نوربخش ادامه داد: «شاید برخی بگویند ما این.قدر افراد تکراری دیده.ایم، خسته شده.ایم؛ اما این انتخاب.ها در یک ساز و کار دموکراتیک اتفاق افتاده و انتصابی نبوده است. نباید این نگاه را داشته باشیم که کسانی یک نهاد را از آن خود می.دانند یا می.خواهند آن را مصادره کنند. زحماتی کشیده شده و این را بارها گفته.ام که وقتی نهادی تشکیل شده تمام اعتبارش را از یک.سری نام.ها به دست آورده، هیچ.کس نمی.تواند آن را انکار کند. افرادی تا امروز اینجا به عنوان اعضای شورای عالی، هیأت.مدیره و مدیرعامل آمده.اند، نخواسته.اند از خانه موسیقی نامی بگیرند و اعتبارشان را برای خانه موسیقی هزینه کرده.اند.»
    .
    او همچنین گفت: «اختلاف به نفع هیچ کسی نیست و به طبل اختلاف کوبیدن هم هیچ سودی ندارد و باید تلاش کنیم اختلافات حل و همدلی.ها بیشتر شود تا بتوانیم موسیقی را حمایت کنیم. موسیقی به اندازه کافی مشکلات دارد و ضربه می.خورد و لازم نیست ما این را شدید کنیم و خودمان هم به خودمان لطمه بزنیم.»
    .
    شروین مهاجر: چرا جلسه.ی «ضرب اصول» لغو شد؟
    در ادامه، شروین مهاجر (نوازنده کمانچه) که در جلسه ابتدایی نقد خانه موسیقی در «گفتمان ضرب اصول» حضور داشت، گفت: «چرا خانه موسیقی در جلسه گفتمان ضرب اصول شرکت نکرد و آیا علت آن عدم هماهنگی بود؟»
    .
    حمیدرضا نوربخش در پاسخ به این سوال گفت: «ما با خبری در رسانه.ها مواجه شدیم که اولین جلسه گفتمان ضرب اصول با حضور منتقدین -که افرادی را هم نام بردند- برای نقد عملکرد پانزده ساله خانه موسیقی برگزار می.شود. برای من خیلی عجیب بود و ابراز بی.اطلاعی کردم و تماسی با معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گرفتم. از ایشان سوال کردم که چرا نماینده.ای از خانه موسیقی دعوت نشد. ایشان هم گفتند حرف ما درست است و خواهش کردیم که تاریخ را عوض کنند تا اعلام شود با حضور نماینده خانه موسیقی این جلسه تشکیل می.شود. این تمام صحبت.های من با ایشان بود. بعد هم اعلام شد که تاریخ این جلسه عوض می.شود. بعد از این ماجرا بود که ما دیدیم در رسانه.ها گفته شد خانه موسیقی فشار آورد و گفتمان ضرب اصول را تعطیل کرد. بعد هم دوستان به سالن دیگری رفتند و برنامه.ریزی کردند و در آنجا هم باز از ما دعوتی نشد. من یک بار هم با آقای شهرام صارمی (مسئول موسیقی فرهنگسرای ارسباران که جلسه اول قرار بود آنجا تشکیل شود) صحبت کردم و ایشان هم در یک جلسه ماهیانه آمدند و حرف.های این.جانب را تأیید کردند.»
    .
    مدیرعامل خانه موسیقی ادامه داد: «بعد از این دیدیم که برخی از دوستان شروطی گذاشتند که ما باید استعفا بدهیم و بعد از استعفا با ما به گفتگو می.نشینند که پاسخ این مطلب هم در نشست خبری داده شد. ماجرا از اینجا شروع شد و بعد از آن یک.سری سوءتفاهم.ها و حرف.های خلاف واقع پیش آمد که فضا را کدر و مه.آلود کرد و هیچ کمکی به شفاف شدن ماجرا نکرد. من بارها اعلام کرده.ام درِ خانه موسیقی به روی همه باز است و در جلسات ماهیانه تریبون آزاد داریم. ولی بعداً دیدیم بحث برخی از این دوستان حل موضوعات مطرح شده نیست و بیشتر با اشخاص مشکل دارند که چرا این فرد در خانه موسیقی حضور دارد.»
    .
    نوربخش درباره انگیزه تشکیل این جلسه گفت: «این ماجرا از زمانی شروع شد که هفته پیش آقای محسن ثقفی (یکی از منتقدین و امضاکنندگان نامه اخیر) به جلسه هیأت.مدیره آمدند و صحبت.هایشان را مطرح کردند و پاسخ داده شد و بعد از آن هم من صحبت.هایشان را پاسخ دادم و در بخشی از مسائل هم کاملاً مجاب شدند. بعد هم به من گفتند چرا این حرف.ها را نمی.زنید و جلسه.ای نمی.گذارید؟ آقای ثفقی می.توانند شهادت دهند که فردای آن روز من به ایشان گفتم که چهارشنبه هفته آینده (23 دی.ماه) جلسه یا با منتقدان می.گذاریم و بعد هم در رسانه.ها اعلام کردیم. بعداً باز هم با بیانیه منتقدان مواجه شدیم که به ما احترام گذاشته نشده و ما در جلسه شرکت نمی.کنیم.»
    .
    محمد سریر: باید ببینیم دوستانی که بعداً می.آیند، چه.قدر طاقت می.آورند
    در ادامه دکتر محمد سریر (رئیس هیأت.مدیره خانه موسیقی) در جایگاه قرار گرفت و گفت: «بخشی از این مواجهه.ها ناشی از شرایط اجتماعی است که ما داریم. من بارها با معترضین صحبت کردم و باید بدانیم همیشه راهی پیدا می.شود. این دوره هیأت.مدیره کمی از دوره.های قبل طولانی.تر شد و به.زودی به اتمام می.رسد و باید ببینیم که دوستانی که بعداً می.آیند چه.قدر طاقت می.آورند؛ چون اینجا کسی دوام نمی.آورد و دوست دارد زود فرار کند. برگردیم به مدیریت.های قبلی خانه موسیقی که در فاصله.های چندماهه همه فرار کردند. اولین مدیرعامل آقای حسین علیزاده و بعد آقای سعید شریفیان و سپس آقای فریدون ناصری بودند که البته ایشان مرحوم شدند. واقعیت این است که اینجا یک چشم.اندازهایی پیدا می.شود که با دوستان با خودشان فکر می.کنند این را جلو ببریم و کنار نرویم.»
    .
    کامبیز نوروزی: هیأت.مدیره قانونی است
    در ادامه جلسه، کامبیز نوروزی (حقوق.دان)، حمیدرضا نوربحش (مدیرعامل) و کاوه رضوانی (مشاور حقوقی خانه) به سؤالات حاضران پاسخ گفتند.
    .
    دو حقوق.دان حاضر در نشست نقد و بررسی خانه موسیقی اظهار کردند: «طبق ماده 136 قانون تجارت تا زمان انتخابات جدید، شخصیت حقوقی هیأت.مدیره کنونی صاحب مسئولیت است؛ بنابراین هیأت.مدیره و شورای عالی خانه موسیقی کاملاً قانونی.اند. من صحبت.هایم را با این سؤال آغاز می.کنم که چرا این مسائل را منفی می.بینیم؟ عده.ای هستند که انتقاداتی دارند و یک نهاد صنفی هم وجود دارد. من کل این مسأله را کاملاً مثبت می.دانم و اگر نباشد، خلاف طبیعت است. اگر نهاد صنفی باشد و همه در آن حرف هم را بزنند و فرمایش هم را تأیید کنند غیرطبیعی است. این نهاد صنفی است و باید توجه کنیم که این نهاد صنفی کودک است. از حیث تحولات اجتماعی 10-15 سال، سن خیلی کمی است. علاوه بر این باید دقت کنیم اطلاق مفهوم صنف و اخذ اوصاف صنفی در این مشاغل جدید است. وقتی می.گوییم صنف به این معنا است که شغل من این است، مثل نانوا هستم و عضو صنف نانوایی هستم. متأسفانه به دلایل متعدد، مشاغل حوزه فرهنگ و هنر توسعه نداشت و تازه دارد پرو بال باز می.کند. در صنف مثلاً رستوران.داران مشکلات.شان با خودشان و بیرون خیلی کمتر است. به دو دلیل، یکی قدمت آنها و دیگری اینکه مسأله آنها، مسأله پرمناقشه.ای مثل فرهنگ و هنر نیست.»
    .
    کامبیز نوروزی همچنین به این مسأله اشاره کرد: «مسائل عمومی.تر اجتماعی هم وجود دارد که به اختلافات صنفی دامن می.زند. در این مسائل قاعده این است که توهین وجود نداشته باشد. من از این اختلافات چند برداشت دارم. یکی اهمیت این نهاد صنفی است، یعنی برای کسی علی.السویه نیست. دیگر اینکه در روابط صنفی یک فضای یک.دست آمرانه وجود ندارد که کسی جرأت نکند حرفی بزند. بر خلاف آن چیزی که از این مجادله.ها به عنوان یک اتفاق منفی یاد می.شود -فارغ از ماهیت یا صحت ادعاهای طرفین- این مسأله را مثبت می.دانم. این اتفاق نشان می.دهد که صنف زنده است و می.خواهد زندگی کند. معمولاً در این صحبت.ها، دو طرف سهمی از حقیقت را دارند. نمی.توانیم بگوییم تمام حرف.های مخالف غلط یا تمام آن درست است. ولی یک چیز مهم است اینکه قالبی وجود دارد که به آن حقوق و عرف و اخلاق می.گوییم در این قالب باید اختلافات مرتفع شود. رفتار رسانه.ای هم درست است و قاعده بازی و دموکراسی است. مهم این است که از چارچوب اخلاق و حقوق خارج نشود. ما باید تن بدهیم که چیزی که این دو دسته قاعده به ما دیکته می.کند. شاید انتظار این باشد که در ابتدا اختلافات رسانه.ای نشود، ولی منع حقوقی هم ندارد.»
    .
    در ادامه، دکتر نوروزی در پاسخ به غیرقانونی خواندن هیأت.مدیره خانه موسیقی گفت: «من در اینجا به عنوان م...ع خانه موسیقی نیستم و به عنوان یک میهمان حضور دارم. من مدارک را بررسی و اخبار را دنبال کرده.ام. در شخصیت.های حقوقی -فرقی نمی.کند مؤسسه فرهنگی یا شرکت تجاری- یک قاعده وجود دارد. قاعده اول اینکه هیأت.مدیره باید رأس موعد مقرر در اساس.نامه با انجام انتخابات در مجمع عمومی انتخاب شوند. اما مواردی پیش می.آید که به هر دلیل موجه یا غیرموجه، مجمع عمومی تشکیل نمی.شود و هیأت.مدیره جدید را انتخاب نمی.کند. فارغ از اینکه دلیل عدم تشکیل مجمع عمومی چیست و یا عدم تصمیم.گیری در مورد انتخاب هیأت.مدیره چه چیزی است، تا انتخاب مدیران جدید، مدیران قبلی مسئولیت.شان معتبر و قانونی است. اولاً ماده 136 اصلاحی قانون تجارت در این مورد صریح است و مشخص می.کند که تکلیف چه چیزی است. ثانیاً طبیعت نظم کارها هم هست. فرض کنیم دو سال گذشته و انتخابات صورت نگرفته و مدیران جدید انتخاب نشده.اند، اگر قرار باشد بگوییم مدیران قبلی اختیار ندارند، تمام کار.های مجموعه تعطیل می.شود. کسی نیست که چک و قرارداد امضا کند. به همین دلیل است که ماده 136 اصلاحی قانون تجارت صریحاً مشخص می.کند تا انتخاب مدیران جدید مسئولیت مدیران قبلی معتبر و باقی است. بنابراین دلایل هیأت.مدیره کنونی قانونی و معتبر است و مسئولیت دارد.»
    .
    سپس کاوه رضوانی.راد (مشاور حقوقی خانه موسیقی) یک بند از نامه اخیر منتقدان با موضوع شرکت نکردن در این جلسه را قرائت کرد. در این بند از نامه به غیرقانونی بودن هیأت.مدیره و شورای عالی خانه موسیقی اشاره شده بود. رضوانی گفت: «در یک پاراگراف چهار خطی، چهار بار کلمه غیرقانونی به.کار برده شده و متعاقب آن خواسته.اند هیأت.مدیره و شورای عالی استعفا دهند. من بحث را از همین.جا باز می.کنم. ظاهراً بستر بحث ما عدم درک متقابل در مقابل نص صریح قانون است. در ماده 136 قانون تجارت صراحتاً داریم که به هر دلیل که انتخابات برگزار نشود -فرض محال ما این است که هیأت.مدیره تخلفی کرده و انتخابات برگزار نشده- شخصیت حقوقی هیأت.مدیره صاحب مسئولیت است و تا زمان انتخابات جدید قانونی است. بنابراین هیأت.مدیره و شورای عالی خانه موسیقی کاملاً قانونی.اند. اینکه می.گویند غیرقانونی است و باید استعفا دهند، نشان می.دهد کمتر درگیر مسائل حقوقی شده.ایم. وگرنه یک نگاه ساده به ماده 136 قانون تجارت نشان می.دهد هیأت.مدیره غیرقانونی نیست. پس این را باید به عنوان بستر بحث داشته باشیم که جلسات قانونی است و وظایف به.صورت قانونی تعریف شده. همین که منتقدین در مقابل یک هیأت.مدیره قانونی تقاضای استعفا می.کنند، نشانگر بخشی از ماجرا است.»
    .
    رضوانی.راد گفت: «سؤال این است که آیا مصوبه مجمع عمومی فوق.العاده مبنی بر به تعویق انداختن انتخابات و متعاقب آن تمدید یک.ساله تصدی.گری هیأت.مدیره تخلف بوده یا نه؟ من نیت منتقدان را این سوال می.دانم که مجمع عمومی واجد چنین اختیاراتی نبوده است. بنابر روزنامه رسمی و برگزاری انتخابات قبلی هیأت.مدیره، مجمع عمومی فوق.العاده.ای در بهمن 93 -یعنی قبل از اینکه دوران قانونی چهارساله هیأت.مدیره به پایان برسد- تشکیل شد. مسائلی که مربوط به نقل و انتقالات املاک در خانه موسیقی هست و توافقاتی که با نهادهای دیگر و اشخاص ثالث از جمله پیمانکاران ساختمانی داشتیم، یک مقدار مشکلاتی از نظر تغییر مدیران به.وجود می.آمد که این می.توانست نقل و انتقالات املاک را تحت.الشعاع قرار دهد. مجمع عمومی فوق.العاده پیشنهاد داد برای اینکه مشکلی پیش نیاید و سررسید انتخابات.ها را یکی کنیم و از طرفی مشکلی برای صاحبان حق.امضا پیش نیاید، انتخابات کانون.های تخصصی یکسال عقب بیفتد که متعاقب تأخیر افتادن انتخابات این است که عمر هیأت.مدیره و شورای عالی هم افزایش پیدا می.کند.»
    .
    رضوانی گفت: «جلسه با تشریفات قانونی کامل برگزار شد و جلسه با حدّنصاب قانونی به این تصمیم رأی داده است. سوال اینجا است که آیا مجمع عمومی فوق.العاده اجازه چنین تصمیمی داشته است یا نه؟ ما باید به اساس.نامه مراجعه کنیم که در اینجا با سکوت اساس.نامه در مورد این اختیارات مواجه.ایم. وقتی اساس.نامه نسبت به موردی سکوت می.کند، باید به عموم قانون تجارت مراجعه کنیم. یک سوال پیش می.آید که وقتی اساس.نامه در مواردی سکوت می.کند، اصل بر صحت امر حقوقی است یا حرمت امر حقوقی؟»
    .
    او همچنین درباره.ی این سوال که وظیفه تغییر اساس.نامه با چه مرجعی است، توضیح داد: «وظیفه تغییر اساس.نامه با مجمع عمومی فوق.العاده است و حدنصاب.ها و تشریفات رعایت شده. اگر آن روز مجمع عمومی فوق.العاده تصمیم می.گرفت عمر قانونی هیأت.مدیره از چهار سال به شش سال تغییر پیدا کند، کسی نمی.توانست ایراد قانونی بگیرد. اما مجمع عمومی فوق.العاده با توجه به اختیارات قانونی خود، یک تصمیم مادون گرفته است. این تصمیم یک تصمیم خاص اداری ناشی از اقتضائات خاص زمانه و کاملاً قانونی بوده که یک.سال انتخابات به تعویق افتاد.» رضوانی در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان انتخابات بعدی خانه موسیقی گفت: «انتخابات از اسفندماه آغاز می.شود.»
    .
    در ادامه حمیدرضا نوربخش درباره مسأله بیمه.ها توضیح داد: «خانه موسیقی نهاد واسط برای بیمه بوده است. خانه موسیقی اساساً کسی را بیمه نمی.کند. صندوقی به نام صندوق اعتباری هنر وجود دارد که از طرف وزارت ارشاد تشکیل شده است. دولت هم به این صندق کمک می.کند که بحث بیمه هنرمندان حل شود. این صندوق در دولت نهم و دهم با حجمی از بدهی به سازمان تأمین اجتماعی مواجه شد. به همین دلیل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که دیگر بیمه هنرمندان را ادامه نمی.دهد. به همین خاطر دچار وقفه شدیم. ما قبلاً اسامی را برای بیمه به صندوق معرفی می.کردیم اما در ادامه، صندوق اعلام کرد که می.خواهد بیمه.شوندگان را بازشناسی کند و خودش اقدام به ثبت.نام اعضا کند.»
    .
    نوربخش در پاسخ به سوالی در خصوص موضع.گیری شورای عالی پس از سخنان حسین علیزاده در یک نشست خبری گفت: «شورای عالی تا قبل از سخنان جناب علیزاده در یک نشست خبری با پیامی مواجه نشده بود. ایشان تا آن روز اعلام نکرده بودند تشریف نمی.آورند. طبیعی است شورای عالی وقتی با این مسأله مواجه شدند، در موردش بحث کردند. استعفای کتبی ایشان در اولین جلسه شورای.عالی بررسی می.شود و این شورا اظهار نظر خواهد کرد.»
    .
    نوربخش در مورد انتقاد به خانه موسیقی درباره عدم تلاش برای رفع ممنوع.الفعالیتی ریاست شورای.عالی این نهاد، گفت: «در مورد ممنوع.الکاری رئیس شورای عالی خانه موسیقی و پیگیری خانه موسیقی، من بیش از هر کسی آن را پیگیری کرده.ام. همه می.دانند دو سال پیش در ضیافت افطار ریاست.جمهوری در حضور ایشان این بحث را مطرح کردم. خیلی.ها همان موقع مرا متهم کردند که اینجا خانه موسیقی است یا خانه شجریان؟ نشان می.دهد در این مورد که اخیراً مطرح شده، ما پیگیری.هایمان را کرده.ایم و هر کجا که تریبونی در اختیار داشتیم، به ممنوع.الفعالیت شدن ایشان اعتراض کردیم و پیگیری.های دیگر اداری و مکاتبه.ای داشتیم. بحث ما این است که دوستان دیگر چرا اعتراض نکردند.»




    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ در ساعت 20:50

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۱۰/۲۴, 16:20
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۲/۰۴, 14:50
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۰/۲۹, 15:10
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۳۰, 16:30
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۸, 19:00

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست