کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 2 نخستنخست 1 2
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

موضوع: یکی بود یکی نبود (با صدای: محمد امیدوار تهرانی)

  1. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    106
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی257
    122
    سپاس از شما 344 بار در 91 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط majid-mas تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ادب و احترام خدمت شما هنرمند توانا
    بسیار کار زیبا و پر احساسی بود اهنگ و صدای توانای شما فضای خاطره انگیزی را فراهم کرده بود
    یک خسته نباشید جانانه تقدیم کلیه ی خالقین این اثر ارزشمند
    تنها موردی که بنظر حقیر جای سئوال داره اختلافیه که بین شروع وکال و لحظه ی اوج وجود داره (زمان 2:21 ) البته جسارت نمیکنم بگم رنگ صدا تغییر میکنه بلکه احساس میکنم فاصله ی میکروفون
    در زمان نقظه ی اوج دورتر شده بنابراین حجم واقعی صدا کمتر از اونی که هست بنظرمیاد ممکنه که از تنظیم صدا باشه ممکنه نوع میکروفون باشه که ظرفیت این قدرت صدا رو نداشته باشه یا نکاتی از دست . مطمعن هستم که در هنگام شنیدن اجرای زنده ی این کار موردی رو که عرض کردم کمتر بچشم خواهد آمد . آنچه که عرض شد تنها و تنها سلیقه ی شخصی این حقیر بود.
    آرزومند بهترینها برای شما مجید ام ای اس
    درود بیکران بر دوست هنرمند و عزیزم.

    سپاسگزارم ابتدا از بابت نظر خوب شما

    در مورد اوج بله فاصله گرفتن از میکروفون احتمالا دلیل این مساله است. بار اولی که تا نت B4 بالا رفتم با وجود نزدیک به یک متر فاصله و Gain بسیار پایین باز هم صدا از مرز استاندارد گذر کرد و خراب شد ناچارا فاصله را بیشتر کردیم. همان طور که می دانید بخش مهمی از صدا از طریق "بینی" خارج می شود و همان بخشی است که صدا را اصطلاحا Warm نشان می دهد. صدای بینی صدایی زنگ دار و گرم است. و زیبایی خاصی به مجموع جنس و زنگ صدا می بخشد. اما صدای بینی نسبت به صدایی که از دهان -که حفره ای بزرگتر و باز است- خارج می شود دسیبل پایین تری دارد و ضعیف تر است (بسیار ضعیف تر) وقتی به میکروفوت نزدیک هستیم میکروفون به خوبی می تواند هم صدای بینی و هم دهان را همزمان میکس کند اما با دور تر شدن فاصله، گرمای صدا به شدت کم می شود زیرا صدای بینی در مقابل صدای دهان خیلی خیلی کمتر به میکروفون می رسد و در نتیجه بخش زیبایی از حجم صدا کاسته می شود. در این میان استفاده از پلاگ این هایی که صدا را کمپرس می کنند با اینکه توازن ولوم را درست می کند اما به دینامیک های آن آسیب می زند. همه ی این موارد مجموعا باعث می شود که در اوج با فاصله ی دورتر حجم و رنگ صدایی که میکروفون می گیرد تغییر کند.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ در ساعت 23:53

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    106
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی257
    122
    سپاس از شما 344 بار در 91 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود دوست هنرمندم
    به به عجب موزیکی
    چقدر قوی آهنگسازی شده
    در تایم 1:32 الی 1:50 استفاده از فلوت بصورت الگوی ریتیمک در ضرب های دوم و سوم منو یاد آثار سباستین باخ میندازه
    تنهایی ِ شبانه م با والس ِ عاشقانه و صدای زیبای شما کاملن رنگ و بویی تازه ای گرفت
    از تایم 2:20 به بعد شنیدن ِ یکی از بهترین اجراهای اوج ِ قطعه در بین خوانندگان وطنی در این چند سال اخیر رو تجربه کردم
    واقعن بدون اغراق ، هیچ نقدی نمیتونم براش بنویسم
    در این چند کاری که ازتون شنیدم این قطعه رو بهترین میدونم با اختلاف زیاد نسبت به مابقی
    درود بر دوست هنرمند و بسیار عزیزم.

    بله حقیقتا آقای فرهاد هوشیار آهنگساز خوب و مستعدی هستند و به ایشان واقعا افتخار می کنم. از ایشان آهنگ دیگری نیز در کارنامه ی کاری بنده هست که به امید خدا اگر عمری بود آن را نیز در سایت خوب کیوبیس قرار خواهم داد. به هر روی از لطف و محبت شما یک دنیا سپاسگزار و ممنونم.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ در ساعت 23:56

  4. 2 کاربر زیر از alone_composer برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    106
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی257
    122
    سپاس از شما 344 بار در 91 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط رایان گرافیک تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام جناب تهرانی ؛ دوست عزیز
    بسیار زیبا و شنیدنی ، مثل باقی کاراتون عالی...
    صداتون واقعا جذابیت خاصی به کار بخشیده ، هرچند واقعا نمیشه از ذهن خلاق آهنگساز و تنظیم کننده گذشت..
    موفق و پایدار باشید
    سلام بر دوست نازنین و عزیزم. بزرگواری و محبت شماست. خیلی خوشحالم که کار را دوست داشتید. سپاسگزارم دوست عزیزم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ در ساعت 23:58

  6. 2 کاربر زیر از alone_composer برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    106
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی257
    122
    سپاس از شما 344 بار در 91 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط puriazare336 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام دوست عزیز
    پروژه خیلی زیبا بود واقعا لذت بردم
    تنظیم از ده : نه و هفتادو پنج
    وکال از ده : ده
    ولی میکس و مستر بازم دلنشین نبود خیلی میکس ساده ای داست
    به امید موفقیت
    درود بر شما دوست خوبم.

    در مورد میکس کاملا حق با شماست. موافق هستم که می شد خیلی بهتر بر روی آن کار کرد. هرچند در حوزه ی صرفا ماکسیمایز کردن صدای خروجی اگر ذره ای از این مقدار بیشتر می شد، وضعیت بالانس قطعه از نظر دینامیک کلی صدا در مستر، نا مطلوب میشد در واقع کمی ازخیر ماکسیمایز کرردن گذشتم به این دلیل که تفاوت نقاط اوج و فرود آنقدر زیاد باشد که به خوبی احساس شود.

    جدای از این مساله و حتی قدیمی بودن جنس صدای سمپل ها، مشکل دیگر در میکس در خود پارتی تور نهفته بود. برخی سازها در محدوده ی اونیسون و هم فرکانس لحظات زیادی را شلوغ کرده بودند و تنها راه جدا سازی آنها استفاده از پن و اکولایزر بود که خب اگر بیشتر اعمال می شد، جنس صدای سازها از حالت نرمال خارج می شد و فرکانسهای مفیدشان دور ریخته می شد.

    در هر صورت از شما دوست بزرگوارم بی نهایت ممنونم.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ در ساعت 00:03

  8. 4 کاربر زیر از alone_composer برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. blacky آواتار ها
    blacky
    شماره کاربری
    36914
    مدیـر ارشـد سایت
    فروردین /۱۳۹۲
    mazandaran
    2,256
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4650
    8,323
    سپاس از شما 6,932 بار در 2,372 پست
    Follows
    5
    Following
    0

    پیش فرض

    درود به شما اقای تهرانی هنرمند

    موزیک شما جزو پروژه های منتخب و خااص قرار گرفت

    ارادتمند


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    قبول اهنگسازی . تنظیم . میکس و مستر . نوازندگی گیتار

    تدریس گیتار . اموزش تئوری موزیک . اموزش اهنگسازی و تنظیم

    اینستاگرام من : morteza nicknezhad



    موسیقی مانند كشوری است كه روح من در آن حركت می كند. در آنجا هر چیز، گلهای زیبا می دهد و هیچ علف هرزه ای در آن نمی روید. اما تعداد

    کمی از افراد می فهمند كه در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته است.
    بتهوون
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ در ساعت 11:54

  10. 2 کاربر زیر از blacky برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. jale آواتار ها
    jale
    شماره کاربری
    100017
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۴
    135
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی121
    241
    سپاس از شما 188 بار در 78 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    درود بر شما و خسته نباشید به شما و تیم خوبتون
    من بیش از 20 مرتبه این کار زیبا رو گوش کردم و واقعا لذت بردم.
    قربان بنده در مورد موزیک جز اینکه زیباییش رو تحسین کنم کاری دیگه بلد نیستم .
    در خصوص اجرای جنابعالی باید تبریک جانانه ای عرض کنم.
    از باب انتقاد بنظر بنده شما در خصوص غلطهایی که در گام پایین به صداتون میدید زیاده روی می فرمایید ،تقریبا روی تمام کلمات غلط دارید ( از ابتدای وکال تا دقیقه 1:00) و همچنین صدای جنابعالی برای این نوع از غلطها در این گام مناسب بنظر نمی رسه. از دقیقه 1:00 به بعد که گام بالا میره کیفیت غلطهای شما بسیار بهتر میشه و البته دلنشینتر.
    می خواستم اضافه کنم که جنابعالی بی شک صدای گرم و قدرتمندی دارید ولی بنظر من ( فقط بنظر من بصورت کاملا سلیقه ای) لازم نیست که شما سعی کنید فراتر از محدوده واقعی صداتون که اتفاقا در اونجا بسیار گرم و توانا می خونید ،اجرا کنید. شما در ثانیه 3:08 شما با زیپ کردن تارهای صوتیتون از صدای میانی(جاییکه خودتون حتما مستحضرید حتی میتونه به حنجره شما آسیب بزنه) استفاده میکنید که از دید اهل موسیقی پنهون نمی مونه و ریوربی هم که در اون زمان داده میشه نمیتونه به پوشش دادن این موضوع کمکی بکنه.
    در تایم 3:15 من منتظر فرودی قویتر همراه با غلطی زیبا بودم. بنوعی اینقدر رنگ صدا عوض شد که بنظر نمیرسید کلمه "تنها نبود" رو خودتون گفته باشید !!!
    امیدورام انتقاد صادقانه بنده شما رو نرنجونه .
    پیروز سربلند باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    ویرایش توسط jale : ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ در ساعت 20:16
    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ در ساعت 19:41

  12. کاربران زیر از شما jale عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    106
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی257
    122
    سپاس از شما 344 بار در 91 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط jale تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود بر شما و خسته نباشید به شما و تیم خوبتون
    من بیش از 20 مرتبه این کار زیبا رو گوش کردم و واقعا لذت بردم.
    قربان بنده در مورد موزیک جز اینکه زیباییش رو تحسین کنم کاری دیگه بلد نیستم .
    در خصوص اجرای جنابعالی باید تبریک جانانه ای عرض کنم.
    از باب انتقاد بنظر بنده شما در خصوص غلطهایی که در گام پایین به صداتون میدید زیاده روی می فرمایید ،تقریبا روی تمام کلمات غلط دارید ( از ابتدای وکال تا دقیقه 1:00) و همچنین صدای جنابعالی برای این نوع از غلطها در این گام مناسب بنظر نمی رسه. از دقیقه 1:00 به بعد که گام بالا میره کیفیت غلطهای شما بسیار بهتر میشه و البته دلنشینتر.
    می خواستم اضافه کنم که جنابعالی بی شک صدای گرم و قدرتمندی دارید ولی بنظر من ( فقط بنظر من بصورت کاملا سلیقه ای) لازم نیست که شما سعی کنید فراتر از محدوده واقعی صداتون که اتفاقا در اونجا بسیار گرم و توانا می خونید ،اجرا کنید. شما در ثانیه 3:08 شما با زیپ کردن تارهای صوتیتون از صدای میانی(جاییکه خودتون حتما مستحضرید حتی میتونه به حنجره شما آسیب بزنه) استفاده میکنید که از دید اهل موسیقی پنهون نمی مونه و ریوربی هم که در اون زمان داده میشه نمیتونه به پوشش دادن این موضوع کمکی بکنه.
    در تایم 3:15 من منتظر فرودی قویتر همراه با غلطی زیبا بودم. بنوعی اینقدر رنگ صدا عوض شد که بنظر نمیرسید کلمه "تنها نبود" رو خودتون گفته باشید !!!
    امیدورام انتقاد صادقانه بنده شما رو نرنجونه .
    پیروز سربلند باشید
    درود بر دوست هنرمند و عزیزم و سپاس بیکران از بابت نظر خوب شما

    ابتدا این که دقیقا متوجه منظور شما از واژه ی "غلط" نشدم. آیا منظور شما همان ویبراتو در صدا هست؟


    در مورد نت سی در دقیقه ی 3:8 که فرمودید بدیهی است که این نت و نت های بالاتر از آن را بایستی به کمک زیپ طناب های صوتی و صدای میکس (ترکیب صدای سینه و صد البته صدای سر) اجرا کرد که هم دارای شدت و قدرت بالا و هم دارای ارتفاع مربوط به محدوده ی صدای سر باشد. تا جایی که بنده مطالعه کرده ام حتی به منظور آسیب نرسیدن به سیستم صوتی توصیه می شود به جای بالا کشیدن صدا به کمک صدای سینه که موجب فشار و آسیب جدی به تارهای صوتی می شود، در نت های بالا از صدای میکس و زیپ تارهای صوتی کمک گرفته شود البته این در صدا سازی کلاسیک چندان مورد استقبال نبوده اما در صدا سازی مدرن استفاده از صدای سر به شکل میکس با صدای سینه توصیه می شود و به هین دلیل است که امروزه خواندن نتهای بالاتر برای خوانندگان ممکن شده. در اجاهای مرحوم پاواروتی نیز نت هایی در همین محدوده تا مثلا c5 دقیقا با شیوه ی زیبپ خوانده می شوند و رنگ صدای سر را به خود می گیرند (رنگ صدای اصلی شخص در آنها به شدت به چشم نمی خورد) در این نت نیز بنده ازهمین تکنیک استفاده کرده ام اما ریورب و دیلی در این قسمت به دلیل "پوشش این موضوع" بکار نرفته بلکه به این دلیل است که از نظر تلفیق معنایی با معنای شعر، این قسمت اوج مفهوم شعر را نیز می رساند و آن واژ ه ی "بی نیاز" است. تکرار شدن این واژه به وسیله ی اتوماسیون دیلی به دلیل تاکید بر روی عمق مفهومی این واژه اتفاق افتاده وگرنه قطع به یقین این فسمت نیازمند چنین اتوماسیون ریورب و دیلی نمی بود. همان طور که در مورد واژه ی "سراب" نیز با این که اصلا در اوج آهنگ نیست اما چنین اتو ماسیونی به طور نسبتا مشابه استفاده شده. در مورد تغییر رنگ صدا در واژه ی تنها نبود با شما موافقم البته نظر آهنگساز و ترانه سرا در استودیو نیز چنین بود که این واژه از نظر نوانس و البته دینامیک صوتی بایستی به این گونه خوانده شود که حس تنهایی را برساند بدیهی است که در استودیو بارها برداشت کردیم تا این دوسان گفتند این برداشت خوب است. اما نظر من نیز مشابه نظر شماست و چنین می پندارم که در این حالت اندکی اغراق شده.

    در انتها از بابت همه ی راهنمایی ها و مسائلی که فرمودید بی نهایت سپاسگزارم و قطعا تلاش می کنم تا در آثار آینده نکات ارزشمند شما دوست هنرمند و عزیزم را به کار گیرم.

    با سپاس از شما


    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ در ساعت 01:47

  14. کاربران زیر از شما alone_composer عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. alone_composer آواتار ها
    alone_composer
    شماره کاربری
    101381
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۴
    106
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی257
    122
    سپاس از شما 344 بار در 91 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط blacky تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود به شما اقای تهرانی هنرمند

    موزیک شما جزو پروژه های منتخب و خااص قرار گرفت

    ارادتمند
    درود بر دوست هنرمند و بسیاربسیار عزیزم. ببخشید که دیر متوجه این پست شما شدم. همچون همیشه نسبت به بنده ی حقیر لطف و محبت داشتید. امیدوارم بتوانم جبران کنم بسیار سپاسگزارم دوست خوب و همیشگی ام.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ در ساعت 01:58

  16. 2 کاربر زیر از alone_composer برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  17. Omid 74 آواتار ها
    Omid 74
    شماره کاربری
    6044
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۰
    400
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی783
    5,422
    سپاس از شما 797 بار در 279 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alone_composer تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    یکی بود یکی نبود

    همیشه شروع قصه ها با این جمله ی زیبا و خاطره انگیز همراه بوده...
    دوستان عزیزم آخرین آهنگی که خوانده ام اکنون متولد شد و به شما عزیزانم تقدیم می شود.


    این ترانه ی کوتاه (3 دقیقه و 45 ثانیه) عاشقانه ایست تقدیم به پروردگار بی نهایت بزرگ و مهربان و خالق هستی بخش...
    ترانه ی زیبای این کار را چند سال پیش دوست و هنرجوی عزیزم آقای ایمان محسنی فر نوشتند. ترانه ای که تا مدتی بر روی برد اتاق کارم قرار داشت و هر روز چشمانم را نوازش می کرد... آهنگسازی و تنظیم اثر بر عهده ی دوست و هنرجوی عزیز دیگرم جناب آقای فرهاد هوشیار عزیز بوده است. آهنگسازی با نهایت زیبایی و ظرافت و با شکوه انجام شده است. فرهاد عزیز از اوج صدای بنده تا مرز نت بالای B4 استفاده کرده اند و انصافا اوج و فرودهای زیبای کار که از ابتدا بسیار آرام و به صورت یک داستان لطیف شروع می شود و در پایان به اوج بسیار بالا خواهد رسید. جا دارد تا یک بار دیگر از هر دو عزیز هنرمند (ترانه سرا و آهنگساز بابت خلق این کار جاودانه سپاسگزاری کنم).

    از دوستانی که در روز استودیو نظارت بر ضبط را بر عهده داشتند یعنی آقایان فرهاد هوشیار (آهنگساز) ایمان محسنی فر (ترانه سرا) کامران کاجی، محمد حسین مختاری، و سایر عزیزانی که در روز استودیو یاور بنده بودند بی نهایت سپاسگزارم.

    لینک دانلود:

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید





    امیدوارم از شنیدن این اثر لذت ببرید و مرا با نظرات خوب خود یاری بفرمائید.


    مشخصات فنی به طور تقریبی:

    DAW: Cubase5

    Note: Encore 4.5

    VST: Edirol , Hypersonic, VSampler, Super Quarted,

    Mic: B2

    Monitor: MK2

    Mixer: Alesis

    کار شما یکی از زیباترین کارهایی بود که توی این مدت گوش کردم

    به معنایی دیگر، فوق العاده بود

    آهنگ و تنظیم زیبای اون حرفی برای گفتن نمیذاره. استرینگ و فلوت های به جا و هزار نکته ی دیگر ...

    از طرفی، صدای پر قدرت شما و به خصوص اوج زیبای صداتون و هم چنین گفتن نت سی واقعا فوق العاده بود

    در کل واژه ای به جزء واژه ی فوق العاده برای این کار نمیتونم بگم



    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ در ساعت 10:41

  18. 2 کاربر زیر از Omid 74 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 100 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست