کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: علی عبدالمالکی: قبل از گسترش فضای مجازی هنرمندها احترام بیشتری نزد مردم داشتند

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض علی عبدالمالکی: قبل از گسترش فضای مجازی هنرمندها احترام بیشتری نزد مردم داشتند

    موسیقی ما - علی عبدالمالکی پانزدهم بهمن ماه مهمان کارگاه ترانه بابک صحرایی بود. طبق روال همیشگی این کارگاه، در ابتدا هنرجویان ترانه.های خود را خواندند و بابک صحرایی و علی عبدالمالکی به نقد و بررسی این ترانه.ها پرداختند و در ادامه هم بخش پرسش و پاسخ با مهمان جلسه برگزار شد.کارگاه ترانه بابک صحرایی در سال 1387 راه اندازی شده و یکی از پویاترین کارگاه.های ترانه در این سالها بوده است. آموزش اصول و قواعد شعر و ترانه و موسیقی و ایجاد بستری مناسب برای ورود هنرجوهای این کارگاه، به عرصه حرفه.ای موسیقی از جمله شاخص.های کارگاه ترانه بابک صحرایی است.

    علی عبدالمالکی در این جلسه در پاسخ به سؤالی درباره همکاری.اش با ترانه.سراهای ناشناس و استعدادهای تازه گفت: صد درصد علاقه.مند به همکاری با استعدادهای تازه هستم. یک زمانی همین ترانه.سراهای نوپا می.توانند اتفاق.های بزرگی را برای ما رقم بزنند.

    بابک صحرایی نیز درباره این اتفاق گفت: هر هنرمند خوب و بزرگی یک روزی در ابتدای مسیر قرار داشته و گمنام بوده. اگر چه خواننده.های اندکی وجود دارند که از اعتماد به چهره.های جدید هراس دارند اما بسیاری از خواننده.ها نیز هستند که با چهره.های تازه نفس و گمنام همکاری می.کنند و نتیجه کارشان هم خوب از آب درمی.آید.

    در ادامه از علی عبدالمالکی پرسیده شد که شما به عنوان یک خواننده مطرح، چقدر نقش ترانه را در موفقیت یک اثر مهم می.دانید و او نیز در پاسخ گفت: ترانه نقش بسیار مهمی در موفقیت یک اثر دارد. همه عوامل به هم مرتبط هستند و در موفقیت یک قطعه به یکدیگر کمک می.کنند که در این بین ترانه بسیار مهم است.

    بابک صحرایی نیز در این باره گفت: موسیقی پاپ ما کلام محور است. برعکس موسیقی سنتی یا به عبارت درست موسیقی ایرانی ما، ملودی محور است. در مورد آثار درخشان موسیقی ایرانی، در اکثر اوقات ابتدا ملودی ساخته شده و بعد کلام به روی آن قرار گرفته اما در موسیقی پاپ اکثر اوقات ابتدا ترانه نوشته می.شود. این کلام محور بودن در اکثر اوقات نتایج مثبتی به همراه دارد چون در غالب وقت.ها اندیشه جاری یافته در ترانه اندیشه قوام یافته.تری است و عموماً ترانه سراها هنگامی که در قفس ملودی قرار ندارند بهتر می.نویسد. البته ترانه.سراهایی هم داشته و داریم که وقتی روی ملودی می.نویسند هم قلم.شان به قدرت زمانی است که فارغ از ملودی به نوشتن ترانه می.پردازند. ترانه.سرا وقتی به روی اوزان عروضی عادی و همیشگی می.نویسد معمولاً بهتر می.تواند از توانایی.ها و تکنیک.های ادبی استفاده کند البته این اشکال هم در سال.های اخیر به وجود آمده که محدود بودن ترانه.های این سال.ها در تعدادی وزن عروضی خاص و محدود، دست آهنگسازها را برای ایجاد تنوع در ملودی سازی بسته است. به همین خاطر ترانه سراهایی که ترانه.هایشان تنوع وزنی مناسبی دارند و دارای توانایی خوبی در نوشتن به روی ملودی هستند عموماً ترانه.سراهای موفق.تری اند.

    بابک صحرایی در ادامه عنوان کرد: در سرزمین ما، جایگاه خواننده در ذهن جامعه و مخاطب، براساس کلامی که اجرا می.کند مشخص می.شود. به عنوان مثال صدای فریدون فروغی از نظر قدرت و توانایی و زیبایی یکی از استثنایی.ترین صداهای موسیقی ما در 40، 50 سال اخیر بوده است. اما در ذهن جامعه از عوام تا خواص، فرهاد در جایگاه بالاتری به نسبت فریدون فروغی قرار دارد چون ترانه.های بهتر و زیباتری اجرا کرده، فرهاد خواننده خوبی بود، فریدون فروغی هم خواننده خوبی بوداما در سنجش و قضاوت فرهاد در جایگاه بالاتری ایستاده چون ترانه.های بهتری اجرا کرده است.

    در ادامه جلسه علی عبدالمالکی درباره عوامل موفقیت یک ترانه سرا در عرصه موسیقی گفت: ترانه سرا باید حوصله مناسبی برای انجام هرچه بهتر شدن کارش داشته باشد. اگر با خواننده و آهنگسازی همکاری می.کنید و از شما خواسته می.شود که قسمتی از ترانه خود را برای بهتر شدن کار تغییر دهید، تعامل لازمه را با تیم خود داشته باشید. بعضی از ترانه سراها روی این مسأله تعصب دارند و حاضر به تغییر ترانه خود بر اساس آنچه که خواننده و آهنگساز می.خواهند نیستند. این مسأله باعث آسیب وارد شدن به نتیجه همکاری می.شود و این تعصب و بی.حوصلگی گاهی باعث می.شود یک اتفاق خوب از بین برود.

    این خواننده در ادامه درباره معیارهایش در انتخاب ترانه اظهار داشت: دوست دارم زیبایی ترانه در تمام بیت.هایش جاری باشد. گاهی اوقات بخش.هایی از یک ترانه دارای زیبایی خوبی است اما در کلیت اثر این زیبایی دیده نمی.شود. به ترانه.ای علاقه دارم که بتواند نظر عامه مردم را جلب کند. طرز فکر من همیشه این بوده که باید سلیقه تمام اقشار جامعه را جلب کرد. ترانه باید دارای سادگی مناسبی باشد که برای همه نوع مخاطبی قابل فهم باشد. در آلبوم شاید لازم باشد 2،3 ترانه هم وجود داشته باشد که عمیق.تر و پیچیده.تر باشد و نظر خواص را هم جلب کنند اما در حالت کلی به ترانه.ای علاقه.مندم که بتواند نظر عموم مردم را جلب کند.. من طرفدار ترانه.ای هستم که هم بتواند به اصطلاح هیت بشود و هم اینکه به ماندگاری برسد.

    بابک صحرایی در ادامه این بحث گفت: مرور کارنامه هنری علی عبدالمالکی نشان می.دهد که همیشه انتخاب خوبی در زمینه ترانه داشته و در کلیت نیز آثارش ضمن برخورداری از خصوصیات ارزشمند هنری، همیشه مورد علاقه و توجه مناسب جامعه نیز قرار داشته اند.

    بابک صحرایی در پایان بخش پرسش و پاسخ گفت: بسیاری از کسانی که قصد ورود به عرصه حرفه.ای موسیقی را دارند گمان می.کنند که برای موفقیت باید تحت حمایت و پشتیبانی خاصی قرار بگیرند تا بتوانند به جایگاه هنرمندان شناخته شده این عرصه دست پیدا کنند در حالی که اکثر قریب به اتفاق چهره.های مطرح موسیقی، تنها با تلاش و پشتکار خود و هنری که داشته.اند رشد کرده و به موفقیت رسیده.اند.

    بابک صحرایی با توضیح اتفاق فوق از علی عبدالمالکی پرسید که آیا در طی کردن مسیر موفقیتش هیچ وقت تحت حمایت یا پشتیبانی خاصی قرار داشته است یا خیر و علی عبدالمالکی نیز در پاسخ به این سؤال عنوان کرد:هیچ وقت حمایت نشدم. تنها حامی من، خانواده.ام، ....م بوده. من نوجوانی از قشر پایین شهر جامعه بودم. خیلی سخت بود. فقط به معنای واقعی عشق به موسیقی داشتم. زحمت کشیدم و تمام سعی.ام را کردم.خیلی جاها هم ناامید شدم. یک اتفاق.هایی بین خودم و خدای خودم بوده و همیشه سعی کردم به آنچه که می خواهم برسم. سعی کردم اگر جایی ناامید شدم زود خودم را پیدا کنم و برگردم. الان کار کردن خیلی راحت.تر شده، خیلی راحت.تر و با یک اتفاق ساده می.شود به آنچه که می.خواهی برسی.

    علی عبدالمالکی در پایان گفته.هایش درباره فضای اینترنت و وضعیت فضای مجازی گفت: قبل از گسترش فضای مجازی و آمدن فیس بوک و اینستاگرام و این مسایل، هنرمندها احترام بیشتری پیش مردم داشتند..

    این خواننده در پایان جلسه یکی از قطعاتش را به صورت زنده برای هنرجوهای کارگاه ترانه اجرا کرد.



    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ در ساعت 17:20

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. از آهنگسازی تا مسترینگ در مشهد
    توسط ghafas در انجمن انجام پروژه های موسیقی ، آهنگسازی ، تنظیم و میکس و مسترینگ
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۸/۳۰, 14:17
  2. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۷/۱۳, 22:59
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۲/۲۶, 14:02
  4. آماده سازی آهنگ میکس شده برای بردن به استدیوی مسترینگ
    توسط HaDI ZOLFI در انجمن مــیـــکس(Audio Mix)
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۱۲, 13:29
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۲/۱۰, 12:12

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 2 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست