کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: ترانه "جمعه ها" از نرگس میرفیضی، با صدای مهرداد امینی

  1. nargesmirfeizi آواتار ها
    nargesmirfeizi
    شماره کاربری
    44631
    هنــرمنـد انجمن
    تیر /۱۳۹۲
    225
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی454
    367
    سپاس از شما 500 بار در 150 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض ترانه "جمعه ها" از نرگس میرفیضی، با صدای مهرداد امینی

    با سلام. این ترانه رو به سفارش آقای امینی، روی ملودی نوشتم. خیلی سعی کردم ملودی ِ آماده ، در نگارش ترانه و بازی های شاعرانه محدودیت ایجاد نکنه... قضاوتِ این که چقدر موفق بوده ام، با شما.
    همه ی شما عزیزان رو به شنیدن این ترانه دعوت می کنم.
    منتظر نظراتتون هستم.
    نام ترانه : جمعه ها
    خواننده : مهرداد امینی
    ترانه سرا: نرگس میرفیضی
    آهنگسازی و تنظیم: آتا قویدل
    میکس و مستر: پوریا شیرنژاد

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید با حجم 2.9 مگابایت و کیفیت128

    (کلیک کنید)



    ==============================================
    متن ترانه:

    دوباره زیر بارون کوچه گردم
    یه عمره جمعه ها رو دوره کردم
    تموم شـهرو بـا پـای پـیـاده
    به عشقت می رم و هی برمی گردم

    نمی بینم تو رو ، اما تو هستی!
    داری از دور می بینی نگامو
    با لبخندت بهم امّید می دی
    در ِ گوش ِ خدا ، می گی دعامــو...

    می دونم زیر ِ سقف ِ آسمونی ،
    ولی مرزی برای بودنت نیس
    می دونم عطر نرگس خوبه ، اما
    مث "عطری که داره پیرهنت" ، نیس!

    یه عمره اسم تو رمز دعامه
    یه عمره توی قلبم خونه کردی
    یه روز می بینمت، می بینمت من
    یه روزی برمی گردی برمی گردی

    یه روز حس می کنم عمق نگاتو
    یه روزی می شنوم لحن صداتو
    دارم حس می کنم نزدیک می شی
    دارم حس می کنم رد پاهاتو

    یه جور آرامش بی وقفه دارم*
    برای اضطراب و ترس، دیره
    تموم ِ شهر، زیر سایه ی تو
    داره آروم به خواب ناز می ره


    * این مصرع به درخواست خواننده در متن اجرایی تغییر کرده و طولانی تر شده، مصرع بعدی هم به این مصرع تغییر کرده: "تو باشی، دلهره از دست می ره"


    تعداد کل آرای این پست : 33
    تعداد آرای مثبت : 33
    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 05:21
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ در ساعت 23:52


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. arasharsa آواتار ها
    arasharsa
    شماره کاربری
    21898
    هنــرمنـد انجمن
    مهر /۱۳۹۱
    1,446
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1968
    1,233
    سپاس از شما 3,812 بار در 755 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام خیلی زیبا بود همترانه هم تنظیم هم صدای خواننده تبریکک میگم


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 01:54

  4. 3 کاربر زیر از arasharsa برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. MehrdadShevaa آواتار ها
    MehrdadShevaa
    شماره کاربری
    42072
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۲
    650
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی374
    1,307
    سپاس از شما 413 بار در 248 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    زیبا بود .هم ترانه هم صدا هم تنظیم

    یاد مریم حیدرزاده و فرشید اوجی توی آهنگ لالایی افتادم


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    ...
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 04:27

  6. کاربران زیر از شما MehrdadShevaa عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام خانم ِ میرفیضی .
    اصولن کم پیش می آید بنده ی حقیر را برای شنیدن و آنالیز ِ کار ِ پاپ دعوت کنند !
    حالا چرا ؟! دقیق نمی دانم . . . !

    در ابتدا ذکر کنم که با اجازه تاپیک را ویرایش کردم و لینک ِ پخش ِ آنلاین ِ موسیقی را در آن قرار دادم
    تا دوستانی که توان ِ دانلود ندارند به شکل ِ آنلاین بشنوند .

    هم چنین با اجازه تر می خواهم کار را از چند جهت بررسی کنم .
    اول فقط شعر .
    دوم شعر و موسیقی و ارتباط ِ آن ها با یک دیگر .
    سوم فقط موسیقی .

    بخش ِ اول . . .

    چهار مصرع های اول و دوم و سوم طبیعی هستند و کاملن قابل ِ درک . بسیار ساده و به دور از ابهام .
    از چهار مصرع ِ چهارم ، مصرع های سوم و چهارم . . . تکرار ِ کلمات راه ِ خوبی برای فرار از نداشتن ِ ایده و کلمه نیست .
    به خصوص اگر دو بار و پشت ِ سر ِ هم باشد . . . می بینیمت من . . . خیلی خوب است . . . اما تکرار ِ بر می گردی هر دو را معمولی جلوه داده است .
    همیشه هم تکرار خوب نیست . .. به خصوص وقتی بخواهی به زور جای خالی را پر کنی . . .
    از چهار مصرع ِ پنجم ، مصرع های سوم و چهارم یک تناقض دارند . . .
    مصرع ِ سوم می گوید : داری نزدیک میشی
    مصرع ِ چهارم می گوید : حس می کنم رد پاهاتو . . . .
    خب اصولن رد ِ پا از رفتن می ماند نه از ماندن یا آمدن . . به خصوص در شعر . . .
    نمی توانم حکم ِ نهایی را صادر کنم مایل ام در این زمینه توضیحات ِ خود اتان را بخوانم .
    از چهار مصرع ِ آخر فقط آن کلمه ی بی وقفه در مصرع ِ اول کمی نا هم آهنگ است .
    در جنس ِ کلمه و بار ِ معنایی اش منظور ام است .
    به شکل ِ کلی ترانه ، ریتم ِ قدرتمند و توانایی ِ خلق ِ ملودی در خود اش را به شکل ِ خوبی داراست .
    که این از کجا سر چشمه می گیرد ؟
    در بخش ِ بعد عرض خواهم کرد !

    بخش دوم ، شعر و موسیقی و ارتباط ِ آن ها با یک دیگر . . .

    فرموده اید اول موسیقی خلق شده بعد ترانه و تلاش کرده اید که در بند ِ موسیقی محدود نشوید . . .
    خب متاسفانه موفق نشده اید ! چرا ؟!
    شما دقیقن . . .دقیقن . . .و دقیقن . . . ریتم و ملودی را در ترانه تحمیل کرده اید !
    بیایید اول از منظر ِ ریتم بررسی اش کنیم . . .
    ریتم ِ شش و هشت به خودی ِ خود آن قدر قدرتمند هست که خود اش را به شعر و خواننده تحمیل کند
    وای به روزی که ترانه سرا عمدن بخواهد آن را نیز رعایت کند .
    نمونه اش می شود تکرار ِ می بینمت و بر می گردی در چهار مصرع ِ چهارم .
    می دانید ؟ شما تجربه ی کار در موسیقی ِ کرال را دارا هستید و می دانید که تضاد و پارادوکس بین ِ گروه ِ آوازی و موسیقی
    یکی از زیبا ترین و لذت بخش ترین کار هاست . . .
    و این تضاد در قدم ِ اول بین ِ ریتم و ملودی ایجاد می شود به هر شکل اش . . . حتی شده با سکوت های ریتمیک .
    به قدری ریتم ِ موسیقی را در ترانه وارد کرده اید که نمی شود با ریتمی جز این خواند .
    چهار الگوی سه ضربی که آخرین ضرب یا از قبل کشش پیدا می کند یا سکوت می شود .
    ببینید !
    وقتی آهنگساز پیش دستی می کند و شما را مجبور به سرودن از روی موسیقی می کند ، باید خلاقیت به خرج بدهید و
    در خلق ِ ریتم و ملودی با او مخالفت کنید با موسیقی ِ او .
    مثلن در نظر بگیرید وقتی شعر یا ترانه ای باشد آهنگساز دقیقن همه ی بار ِ ریتمیک و عاطفی ِ کلمات را در موسیقی اش نشان می دهد ؟
    قطعن خیر . تضاد و پارادوکس حتمن باید باشد تا مخاطب را جذب کند . اصولن خوش آیندی در بلند مدت باعث ِ بی تفاوتی و یک نواختی می شود .
    یعنی مخاطب به ندرت پیش می آید بیش از چند بار بشنود کار هایی که
    در آن ترانه و موسیقی ، دست و پای هم دیگر را بسته اند . چون عنصر ِ ( دیسونانس ) در آن وجود ندارد .
    این از جهت ِ ریتمیک ِ کار بود .
    اما ملودی ِ موسیقی با فضای ترانه . . . .
    دقت کنید که فرموده اید موسیقی اول خلق شده بعد ترانه .
    خود اتان توجه کرده اید که نقاط ِ اوج ِ موسیقی با نقاط ِ اوج ِ ترانه از لحاظ ِ بار ِ معنایی یکی هستند ؟
    فکر می کنید خوب است ؟ اگر همین را می خواسته اید خب پس در آن موفق شده اید .
    اگر هم چنان دنبال ِ تنوع و دگر دیسی های تماتیک بین ِ موسیقی و ترانه هستید خب عملن موفق نشده اید .
    می دانید ؟! شاید وقتی می خواهید بر روی یک موسیقی شعر یا ترانه ای بنویسید
    عنصر ِ موسیقی در ذات ِ شما قدرتمند تر از عنصر ِ شعر و ترانه می شود .
    یعنی خود اتان آن را به خود تحمیل می کنید . دو حالت دارد
    یا از علاقه ی ذاتی و تجربه ی موسیقایی ِ شما سر چشمه می گیرد
    یا از محافظه کاری و ترس ِ شما از در هم ریختن ِ روند های ثابت .

    به یاد دارم از شما یک ترانه ی به شدت آ ریتمیک را که دل ام را برده بود . . .
    پس احتمال ِ دوم منفی ست .
    این همه دلیل وجود دارد که شما باور کنید احتمال ِ اول را .
    یعنی نا کار آمد شدن ِ ابزار و اختیارات ِ شما در ترانه سرایی بر روی موسیقی ِ از قبل آماده شده .
    اگر بخواهم از دید ِ ترانه سرا وضعیت اش را توصیف کنم باید بگویم متاسفانه !
    و از دید ِ آهنگساز بخواهم آن را وصف کنم باید بگویم خوشبختانه !
    عنصر ِ موسیقی و روند های ریتمیک و ملودیک به خوبی خود اش را به شما تحمیل کرده است و شما نا خود آگاه
    همه ی آن را در ترانه رعایت کرده اید .
    خود اتان دوباره شرایط را بررسی کنید . شاید همه ی حرف های بنده ی حقیر اشتباه باشد . . .

    اما قسمت ِ سوم و فقط خود ِ موسیقی .

    خب به هر حال مجموعه ی آکورد های خوش آیند و مطبوع در کنار ِ ملودی ِ به شدت رمانتیک
    این کار را خوش آیند نشان می دهد . عدم ِ استفاده از فضا های دیسونانس یا نا خوش آیند ، عملن نشان می دهد
    آهنگساز طیف ِ گسترده ی مردم و مخاطبان را در نظر گرفته تا کار ( قابل ِ شنیدن ) تر برای همه باشد .
    عملن زیبایی ِ تکنیکی و آکادمیک را فدای خوش آیندی و بیش تر شدن ِمخاطب اش کرده است .
    در واقع کاملن پاپ !
    نمی شود خرده گرفت . هیچ ایرادی نیست . این هم تفکری ست به هر حال . . .
    در رابطه با خواننده هم باید عرض کنم خواننده های بسیاری در جهان هستند که صدای خوب و زیبایی ندارند
    اما درست خواندن را می دانند . . . ایشان می توانند در این زمینه بسیار تلاش کنند و موفق شوند .

    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .

    پی نوشت :
    نه به آن که در ترانه ای مخاطب خاص تبدیل به عنصری معمولی هم چون عزیز می شود
    نه به این که عطر ِ نرگس بالاخره در ترانه حس می شود. . . خیلی جالب است خیلی . . .!


    تعداد کل آرای این پست : 14
    تعداد آرای مثبت : 14
    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 15:54
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 07:17

  8. 12 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. deramer آواتار ها
    deramer
    شماره کاربری
    51447
    کاربر پیـشرفته
    شهریور /۱۳۹۲
    442
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی379
    0
    سپاس از شما 341 بار در 255 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام اهنگ رو گرفتم ولی هنوز گوش ندادم...تا نظر بدم ولی فعلا بخطر همین که شعرتون ساخته شد تبریک.....به امید کارهای بعدی


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    دلـــــــــــــــــــم میخواست جون بگیره خیـــــــــــــــــــــــ الم
    افســــــــــــــــوس که حالا دیگه بـــی خیـــــــــــــــــــــــ ــلم
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 13:00

  10. کاربران زیر از شما deramer عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. nargesmirfeizi آواتار ها
    nargesmirfeizi
    شماره کاربری
    44631
    هنــرمنـد انجمن
    تیر /۱۳۹۲
    225
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی454
    367
    سپاس از شما 500 بار در 150 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ....

    عرض سلام آقای روشن...
    خب دلیل این که شما رو کمتر برای آنالیز پاپ دعوت می کنن شاید این باشه که گاهاً ترجیح می دن چند تا لایک بگیرن و کامنت "تبریک" بخونن فقط ، اما دلیل این که بنده شما رو با کمال میل دعوت کردم (و از این به بعد هم ایشالا در کارهای بعدی دعوت خواهم کرد) این بود که دوست داشتم ترانه م کاملاً در معرض نقد قرار بگیره، خصوصاً در تجربه های این چنین تلفیقی که مطمئناً همون طور که خودتون گفتید افسار کار از دست آدم در می ره...
    چقدر ذوق می کنم وقتی می بینم این قدر با انرژی وقت می ذارید روی نقد یه اثر. تشکر و زدن دکمه ی سپاس کفایت نمی کنه...
    فرمایشتون رو درباره غرق شدنم در موسیقی کاملن ن ن تأیید می کنم، بسیار درست تشخیص دادید. اصلاً علت کشیده شدن من به سمت ترانه بی ارتباط به شیفتگی م به موسیقی نبوده (حالا این که چرا تا الان وقت گیرم نیومده یه ساز یاد بگیرم، برای خودمم سواله!!) ، این شیفتگی به اندازه ایه که اکثر مواقع بعد از نوشتن ترانه هام، خودم یه اتود آهنگین روشون می زنم و اون ها رو می خونم!! الان گوشی من پر از فایل های رکورد شده ی آواز ترانه هامه! ... این ها رو گفتم که دقیقاً نشون بدم وقتی یه موسیقی بهم می دن تا روش بنویسم، نمی تونم حتی "خودمو" ازش تفکیک کنم، چه برسه به ترانه م...
    شاید راه حل این مشکل این باشه که من کمتر قبول کنم روی ملودی بنویسم! چن می دونم مبارزه با این حس درونی بسیار برام دشواره!
    ====
    درباره تکرار کلمات ، کاملاً بهتون حق می دم، اما واقعاً احساس کردم اون تکرار در اون بخش ترانه دلنشین می شه، خوب شاید موفق نبودم.
    درباره بیت های "یه روز حس می کنم عمق نگاتو /یه روزی می شنوم لحن صداتو / دارم حس می کنم نزدیک می شی /دارم حس می کنم رد پاهاتو" فقط می تونم اینو بگم که کل این بند یک لاشه ی باقی مونده از ده دوازده بار تغییره! متاسفانه من کاغذی که ترانه ی اولیه رو روش نوشته بودم گم کردم، وقتی هم می خواستم ترانه رو اینجا بذارم، هرقدر به مغزم فشار آوردم تا بیت قبلی یادم بیاد فایده ای نداشت! در واقع این بخشی از معایب اجرا شدن یه ترانه ست...
    کلمه ی "بی وقفه" هم در متن اجرا شده عوض شد، که شاید تنها تغییر مثبت کار بود.
    به هر حال نا خودآگاه وقتی آدم می خواد یک کار گروهی رو انجام بده، برای رضایت همه، مجبوره تن به چیزهایی بده که خوشایندش نیست، مثل همین تغییراتی که اکثراً آهنگسازان و خواننده ها به ترانه سراها تحمیل می کنن، کاری ش هم نمی شه کرد، چون قدرت اجرایی در دست همین هاست...
    ====
    پی نوشت(1): درباره بیت "می دونم عطر نرگس خوبه، اما / مث عطری که داره پیرهنت نیس" ، اگر چندان خوشایندتون نیست ،می تونم اونو به "می دونم عطر عزیز خوبه اما.." تغییر بدم :-))))
    پی نوشت (2) : برای اضافه کردن پخش آنلاین بسیار ممنونم
    باز هم سپاس از حضورتون. روزهاتون شکلاتی، البته نه از نوع تلخ


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 14:51

  12. 5 کاربر زیر از nargesmirfeizi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. Ahmad-Karimi آواتار ها
    Ahmad-Karimi
    شماره کاربری
    40217
    مدیر بـازنشسته
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    ساکن پاکدشت تهران
    2,359
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4895
    6,287
    سپاس از شما 4,919 بار در 1,760 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    خیلی زیبا بود
    لذت بردم
    موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    همیشه سکوت نشانه ی تایید حرف طرف مقابل نیست
    گاهی نشانه ی قطع امید از سطح شعور اوست
    michel focaurt


    آنچنان زندگی کن گویی فردا خواهی مرد!
    و آنچنان بیاموز گویی تا ابد زنده خواهی ماند...
    ماهاتما گاندی

    هرکس به من کلمه ای بیاموزد
    مرا بنده ی خویش ساخته
    امام علی (ع)


    خاک*موسیقی احساس تو را می شنود...(به یاد مرتضی پاشایی)
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 20:34

  14. کاربران زیر از شما Ahmad-Karimi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. Solo آواتار ها
    Solo
    شماره کاربری
    5
    مدیر بـازنشسته
    فروردین /۱۳۹۰
    2,537
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4020
    2,502
    سپاس از شما 8,642 بار در 2,127 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ممنون از دعوت
    خوندم
    به نظرم ترانه ی شما بهتر از ملودی هست
    در واقع من ترانه رو اسیر یکنواختی ملودی میبینم
    فکر میکنم اگه همین ترانه با یک ملودی وسیعتر و جدید دیگه ای اجرا بشه بهتر حس بشه و خودش رو نشون بده
    هنرمند و موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    انسانها 10 دسته اند : آنها که مدیریت سرور میدانند و آنهاییکه که نمیدانند !
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 22:16

  16. 5 کاربر زیر از Solo برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  17. 3Toos آواتار ها
    3Toos
    شماره کاربری
    23073
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    mashhad
    372
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی451
    686
    سپاس از شما 393 بار در 207 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    من فقط میتونم بگم بسیار عالی بود چیز دیگه نمیشه گفت


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    وقتی که ساز و نوایش آدم را گیر بیندازد دیگر نمیتوانی از چنگش خلاص شوی
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ در ساعت 02:32

  18. 2 کاربر زیر از 3Toos برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  19. M.Hosseini آواتار ها
    M.Hosseini
    شماره کاربری
    295
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    ایران
    2,234
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی10474
    4,767
    سپاس از شما 10,588 بار در 2,061 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خانوم من که کلا توی کارای شما ترانه رو بیشتر توجه میکنم
    بسیار زیبا بودند
    موفقیت های بزرگی کسب خواهید کرد.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1

    *** سفارش آهنگسازی و تنظیم پذیرفته میشود ***
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ در ساعت 03:48

  20. 2 کاربر زیر از M.Hosseini برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. """ راهنمایی در رابطه با طبیعی ترین وی اس تی انواع پیانو """"
    توسط q111111 در انجمن درخواستها و مشکلات VSTi
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۷/۰۷, 15:32
  2. ""WOW"" High Quality Art & Lutherie/Godin Acoustic/Electric-Great shape
    توسط Ramin95 در انجمن eBay Musical Instruments & Gear
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۸/۱۰, 03:20
  3. 1988 Fender Stratocaster 62 "reissue" John Cruz Neck "WoW" Vintage
    توسط Ramin95 در انجمن eBay Musical Instruments & Gear
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۷/۲۰, 21:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۰۲, 17:01
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۰۴, 17:00

جستجو شده ها

جمعه ها

تا این لحظه 152 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست