کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: آنچه شرط است، «ادب» مرد است نه «دولتِ» او

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض آنچه شرط است، «ادب» مرد است نه «دولتِ» او

    از سال ۸۴ تا ۹۲ مردم صبور ایران «پدیده» و آفتی را از سر گذراندند که سوار بر تندباد ناراستی و دروغ پردازی و با فرار رو به جلو، هر آنچه کین.توزی و نابخردی بود را مهرورزی و دانایی جلوه داد تا به هدفی که جز تمامیت.خواهی. پیدا و پنهان مادی و معنوی نبود، دست یابد – که دست هم یافت- و امروز دردی سینه را می.فشارد که می.بینیم در جامعه.ی موسیقی نیز با پدیده.هایی مشابه مواجهیم.چندی است که رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران در گفت.و...ا و پیام.های بی.شمار رسانه.ای خود، نام مرا برای پنهان. کردن چنان آفتی که در آغاز گفتم، به زبان می.آورد و من تا امروز به توصیه.ی بزرگان موسیقی در این باره سخنی نگفتم اما امروز به خواست .آنان اين نوشته را مى.نگارم. چراکه متاسفانه ایشان در پیوندی نامبارک با مشاورانی مغرض و ناآگاه، همچنان اصرار دارند تا با ایجاد هیاهوی رسانه.ای، هزینه جدایی.شان از ارکستر را بالا ببرند که البته این شیوه از ایشان که.بنا به گفته.ی خود باور دارد که «در ایران تا شلوغ.کاری و خراب.کاری. نکنی، کسی صدایت را نمی.شنود.».عجیب هم نیست. و اینگونه است که با «شلوغ.کاری و تخریب دیگران»، در راه رسیدن به منافع شخصی. خود، به دنبال مخدوش کردن تلاش.هایی هستند که جز سربلندی موسیقی، هدف دیگری نداشته است وگرنه کدام فرد منصف و آگاهی.ست که نداند:

    ۱-....مشکلات اخیر ایشان حتماً هیچ ارتباطی به من نداشته و ندارد. چنانکه ایشان درباره من تاکنون جز کلی.گویی.هایی گنگ، حتی یک مورد مستند و مشخص را مطرح نکرده است؛.حال بماند که هربار نیز پس از بیان آن سخنان در فضای عمومی، در دیدارهای خصوصی، با ذکر اینکه دچار سوءتفاهم شده بودند، حرف خود را پس.گرفته.اند..

    ۲-...درد ایشان حتماً نوازندگان مظلوم و مستعد ارکستر سمفونیک نیست که اگر چنین بود در اعتراض به این وضعیت هنگامی که مشغول تسویه.حساب.های هرماهه.ی خود بودند، استعفا می.دادند و نه آنکه این فریادها را پس از دریافت کامل دستمزد خود و درست زمانی بکشند که قراردادشان با بنیاد رودکی پایان یافته و منافع شخصی. ایشان قطع گشته است..

    ۳-...«پایان قرارداد» خود را در انظار عمومی، «استعفا» نشان دادن، صرفاً کارکردی نمایشی و تبلیغاتی دارد.

    ۴-...این همه هیاهو تنها برای آنکه قرار است در کنار ایشان از ظرفیت.های دیگر موسیقی.دانان کلاسیک کشور هم برای اداره ارکستر استفاده شود، نشانی از تمامیت.خواهی ایشان است و نه دغدغه نوازندگان ارکستر را داشتن.
    .
    از طرفی آنچه ذهن ایشان و یارانِ ارجمندشان را در مورد من درگیر کرده است، آنگونه که می.پندارند، پیچیده نیست. من پس از آنکه سال.ها، ساز و کار موسیقی حرفه.ای در دیگر کشورها را دیده و مدام از خود می.پرسیدم که چرا اوضاع هنر موسیقی در ایران آن.گونه نیست، از آغاز سال جاری با خود قراری گذاشتم تا بیشتر در ایران بمانم و امکانات و توان خود را برای موسیقی کشورم به کار گیرم. تلاش برای تغییر ساختار جشنواره موسیقی فجر و ارتقای کیفیت آن نیز که اتفاقاً از سویی با هجمه.ی ایشان و از سوی دیگر با اشتیاق زیاد.شان برای چندین اجرا در آن همراه شد، در راستای این هدف بود؛ البته که ماجراهای جشنواره.، خود حکایت مفصلی.ست که شرح آن بماند برای وقتی دگر.
    .
    • اما ماجرای ورود من به موضوع ارکستر سمفونیک تهران:
    وقتی اردیبهشت ماه امسال در جریان اعتصاب نوازندگان ارکستر به خاطر شرایط نامناسب.شان و قراردادِ غیرمنصفانه.ای که با آنان منعقد شده بود، قرار گرفتم، تلاش کردم بخشی از مطالبات برحق نوازندگان در آن قرارداد، گنجانده و جلوی تعطیلیِ دوباره.ی ارکسترِ تازه.احیاشده، گرفته شود و به دلیل برخی تجربیاتم در همکاری با مراکز موسیقی .خارج از کشور، پیشنهادات و راهکارهایی را به بنیاد رودکی ارائه کردم تا ارکستر با شرایطی بهتر و استانداردی بالاتر اداره شود و این پیشنهادها با استقبال بنیاد مواجه شد، اگرچه که بعدها چندان به آن پیشنهادات عمل نشد. به.هرحال این نخستین دیدار من با مجموعه.ی بنیاد رودکی.بود.اکنون که به گذشته نگاه می.کنم، باور دارم که رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران، دفاع زیاد من از منافع ارکستر و نوازندگان آن را در تقابل با قدرت مطلقه خود می.دید؛ حافظه ایشان عالی است،. پس حتماً به یاد دارند که وقتی موضوع کم بودن دستمزد نوازندگان.نسبت به تعداد اجراها و در نتیجه .احتمال کناره.گیری.آنها از ارکستر مطرح شد و من از حقوق نوازندگان دفاع کردم، با قاطعیت گفتند:. «من با چهار نفر می.روم روی صحنه ...» و لفظی را در مورد نوازندگان به کار بردند که من از تکرارِ آن پرهیز می.کنم چراکه حرمتِ «قلم» و «مخاطب» اجازه.ی بیان بسیاری از واژگان و تعابیر به کار رفته توسط ایشان را نمی.دهد..به راستی حیف که امکان حضور ایشان در دولت گذشته فراهم نشد تا با این میزان تشابه در «ادبیات»، «روش» و «منش»، «پاک.ترین» مدیریت هنری را برای ارکستر رقم بزنند.

    اکنون دوباره به حافظه.ی قوی ایشان اعتماد کرده و برخی از اقدامات خود که مخالف نظر ایشان بوده را برای اطلاع هنردوستان مطرح می.کنم:

    . -پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی دستمزد نوازندگان ارکستر برای اجراهای اضافه و مخالفت ایشان با آن.

    .-مخالفت من.با پیشنهاد ایشان مبنی بر به.کارگیری نوازندگان در اجرای کنسرت.ها به.جای تمرین.های صبح و عدم پرداخت دستمزد جداگانه به آنها برای اجرای ۳۹ شب اپرا. ( که به موجب آن هر نوازنده فقط ۴۰ هزار تومان برای هر اجرا دریافت می.کرد.)

    .-پیشنهاد کم شدن برنامه.های «مهر تا مهر» قبل از اعلام آن، به دلیل آگاهی از حجم بالای کار و عدم امکان مالی برای پرداخت دستمزدها و نیز امکان ریزش بالای مخاطبان ارکستر به علت تعدد و فشردگی اجراها.

    .-پیگیری پرداخت دستمزد کامل به نوازندگان ارکستر برای ضبط.های فشرده در آبان.ماه که ایشان هرگز به این موضوع اشاره هم نکرده بود...

    .-تلاش برای بازگشتِ. مجدد کنسرت مایستر ارکستر درتابستان که به زعم ایشان مطربی بیش نبود..و عجب نیست که تمامیت.خواهی و تفرعن این اجازه را به ایشان می.دهد تا بر نوازنده و آهنگساز، رهبر و خواننده، مسوول نظافت سالن تمرین، بالاترین مقام.های.دولتی و هرشخصی که نظر و نگاهی متفاوت از ایشان دارد و منویات و منافع ایشان را تمام و کمال تامین نمی.کند، به راحتی بتازد و به او صفاتی چون مطرب، لات، اوباش، بی.سواد، متوسط و ... اطلاق کند.

    آری آبروی دیگران را بردن،.سهل.ترین کار دنیاست و من در حیرتم ایشان که هزاران نت از پارتیتورها را در حافظه.شان دارند (که البته جای تحسین دارد) چرا نغمه.ای از کرامت انسانی را در ذهن خود حفظ نکرده.اند؟ و هنوز متعجبم از این میزان ناسپاسى و بی.حرمتی در حق کسی که به سهم خود، در این ایام بیشترین همراهی و حمایت را در تمامی عرصه.ها از ایشان و ارکستر سمفونیک کرده است. البته شاید هنوز از مخالفت من با تحکّم.شان در جشنواره. موسیقی فجر ناراحت هستند. اما ایشان که به تایید خویش باسوادترینِ مردمان هستند، بگویند در کجای جهان دیده.اند که گروه یا هنرمندی برای تعداد اجرایش در یک فستیوال، نخست تعیین تکلیف و سپس بلوا به.پاکند؟ چه بسا هم، انصراف من از اجرای مشترک کنسرت ویژه با اركستر سمفونیک به دلیل وقایعی که می.دیدیم، موجب خشم ايشان شده است؛ وقایعی مانند تحمیل اجرای رپرتواری فرمایشی (علمدار)، در پایین.ترین سطح هنری.و حتی مذهبی به ارکستر و «قهرمان» نامیدن صاحب اثر، تنها برای دریافت چند میلیون تومان دستمزد اضافه خارج از قرارداد. شاید هم عصبانیت ایشان از من به خاطر دعوت از هنرمندان.محترمی چون «لوریس چکناوریان» و «شهرداد روحانی» برای اجرا در جشنواره است که پیش از این بنا به دلایلی که اینک برایم مشخص گشته، همکاری با ایشان را نپذیرفته بودند. شاید هم یکی از دلایل این میزان کینه، این است که وقتی تیم طراحی امور تبلیغاتی جشنواره در اوج فشارِ کاری خود، به دنبال عکس جدید و با کیفیت از ارکستر سمفونیک بود و با درخواست عجیب ایشان مبنی بر حضور تيم گرافیست در دفتر ایشان و انجام امور گرافیکی در آنجا مواجه شد، تن به چنین خواستی نداد واین مخالفت، موجب فریادها و توهین.های ایشان بر سرِ خانم محترم مسوول این کار و تاکید ایشان بر این نکته شد که پس حق ندارید که هیچ تبلیغی برای ارکستر سمفونیک تهران در جشنواره بکنید.

    در پایان متاسفم که مجبورم به ایشان تذکر دهم، هرگز خود را در جایگاهِ تعیین سطح برای هنرمندان شاخه.ای از موسیقی که دانش و معرفتی از آن ندارند، قرار ندهند و ضمناً یادآور شوم که از ظنّ خود یار دگران نشوند چراکه به انحصار درآوردن. ارکستری که با تصمیمات ایشان در افزایش تعداد برنامه.ها، تا پیش از جشنواره فروش آن به ۲۰۰ بلیت در هر کنسرت هم نمی.رسید اما هزینه آن ماهیانه ۳۰۰ میلیون تومان بوده و است، به شوخی بیشتر شباهت دارد.

    سخن آخر اینکه در جایگاه انسانی، نوازندگى در مجالس شادی هم مانند رهبری ارکسترهای بزرگ دارای شرافت است؛ چنانکه ایشان به گفته.ی خود تجربه.ی هر دو را دارند؛ اما آنچه شرط است، «ادب» مرد است نه «دولتِ» او..
    .
    .
    تهمورس پورناظری .
    تهران -ايران



    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ در ساعت 13:51

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۹/۲۱, 15:30
  2. پایان ماجراست، شلیک کن رفیق!
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۷/۲۰, 10:40
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۷, 17:40
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۲۲, 23:21
  5. شهرام ناظری: دیگر بس است، بی.عدالتی بس است
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار موسیقی ایران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۱۷, 16:25

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست