کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: مصاحبه اختصاصی انجمن کیوبیس با استاد وحید مهری

  1. CUBASIST آواتار ها
    CUBASIST
    شماره کاربری
    11736
    مدیر بـازنشسته
    اسفند /۱۳۹۰
    Tehran
    656
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی365
    301
    سپاس از شما 977 بار در 399 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض مصاحبه اختصاصی انجمن کیوبیس با استاد وحید مهری

    سلام دوستان. توی این تاپیک قصد دارم مصاحبه اختصاصی انجمن کیوبیس با صدابردار خوب کشورمون استاد وحید مهری رو قرار بدم که مدیریت سایت لطف کردند و امکانش رو فراهم کردند.

    - لطفا یک بیوگرافی مختصر از خودتون بفرمائید؟
    وحید مهری هستم. فوق دیپلم الکترونیک و لیسانس فناوری اطلاعات. از سال 1375 توی صداوسیما شروع به صدابرداری کردم و توی بخش های مختلفی مثل رادیو و تلویزیون بودم و بیشترین زمان رو توی مرکز موسیقی صدا و سیما گذروندم.

    - از از رشته تحصیلیتون راضی هستید یا دوست داشتید رشته تخصصی صدابرداری یا موسیقی رو دنبال می کردید؟
    فرقی نمی کنه، الان توی رشتۀ کاردانی الکترونیک یک گرایش وجود داره که یک سری درس های تخصصی صدابرداری تدریس میشه و در نهایت شما میتونید صدابردار بشید.

    - چی شد که به کار ضبط علاقمند شدید؟
    چون رشته من الکترونیک بود خب ارتباط مستقیم با صدابرداری داشت و از اونجایی که خودم هم موسیقی رو دوست داشتم توی این بخش شروع به فعالیت کردم.

    - از چه زمانی توی مرکز موسیقی شروع به کار ضبط کردید؟
    از سال 1379 شروع به ضبط و میکس توی مرکز موسیقی صدا و سیما کردم.

    - چطوری وارد صدا و سیما شدید؟
    سال 1375 یا 1374 بود که سازمان صدا و سیما نیرو استخدام میکرد و من هم ثبت نام کردم و وارد صدا و سیما شدم. اون زمان هم به علت اینکه کم کم شبکه ها داشتند زیاد میشدند تقاضای نیرو زیاد بود.

    - در اوایل کارتون به عنوان یک صدابردار با چه مشکلاتی مواجه شدید؟
    خب اون اویل هنوز کار دیجتال و رکورد با کامپیوتر توی صدا و سیما و بقیه استودیو ها شروع نشده بود، بنابراین مشکل خاصی نبود. چون به نوعی ما هم خودمون فنی بودیم مشکل خاصی توی کار وجود نداشت.

    - یعنی همۀ جنبه های فنی رو بلد بودید؟
    بله، چون رشتۀ من الکترونیک بود و یک دورۀ 1 سالۀ صدابرداری توی سازمان صدا و سیما هم دیده بودم مشکل خاصی نداشتم.

    - نقطۀ عطفی هم توی کارتون داشتید؟
    کار توی مرکز موسیقی صدا و سیما که دوران بسیار خوبی بود و تجربه های زیادی رو اونجا کسب کردم.

    - هنوز هم با مرکز موسیقی همکاری می کنید؟
    با خود مرکز موسیقی خیر. اما چون من الان توی رادیو هم کار میکنم و برای اونجا ضبط موسیقی هم داریم داخل استودیو خودمون (استودیو سروش)، همکاری های غیرمستقیم داریم اما همکاری رسمی نداریم.

    - با چه مراکز و موسسه هایی در زمینۀ موسیقی همکاری کردید؟
    من برای آموزش با کانون صدابرداران خانۀ موسیقی همکاری داشتم و دارم. در سازمان صدا و سیما بخش معاونت صدا، معاونت سیما، دانشکده صدا و سیما و مراکز مختلف شهرستان ها همکاری داشتم و دارم و همچنین کار تدریس هم انجام میدم.

    - به نظرتون کار تدریس سخت تر هست یا صدابرداری؟
    کار صدابرداری راحت تره (میخندن)! از این لحاظ که شما وقتی میخواهید کار صدابرداری انجام بدید اون کار رو بلد هستید و میدونید که دارید چه کار میکنید اما برای کار تدریس باید اون چیزی رو که بلدید یه جوری انتقال بدید که مخاطب اون رو درک کنه و کاملا متوجهش بشه.



    - شاخص ترین آثاری که ضبط کردید کدوم آثار بودند؟
    من تا حالا کار های خیلی زیادی رو توی مرکز موسیقی ضبط کردم و نمیشه همش رو نام برد. یه ضرب المثل داریم که میگه کار های آدم مثل بچه های آدمه (میخندن)
    اما بگذارید یک خاطره براتون تعریف کنم، زمانی که سال 79 شروع به کار ضبط کرده بودم توی مرکز موسیقی هر چند چهار یا پنج سال بود که صدابردار بودم یک دوره کارآموزی برامون گذاشتند و بعد از اون خیلی سریع وارد کار شدم. معمولا نتیجۀ کار میکس توی سازمان صدا و سیما و بخش های دیگه خیلی مهمه و جالبه اولین میکسی که انجام دادم بعد از 6 ماه کارآموزی توی مرکز موسیقی بود و توی اولین کارم در یک روز سه تا میکس انجام دادم! اون زمان شورای موسیقی باید کار رو هم از نظر موسیقی و هم از نظر فنی تایید میکرد و الآن هم به همین صورته. اولین کارهامون که هر سه توی یک روز میکس شده بود تایید شدند و حتی مدیر کل موسیقی اون دوره هم از ما تشکر کرد. این خاطره خوبی بود و خیلی هم سخت بود. میکس یک قطعه توی یک روز بسیار کار سختی هست، چه برسه به سه قطعه!

    - با چه خواننده های معروفی تا بحال کار کردید؟
    بله، از قدیمی ها حمید غلامعلی یکی از بهترین و حرفه ای ترین خواننده ها، آقای تفرشی، آقای حسین افشار، آقای حمید فولادی، خواننده های سنتی ... خیلی زیاد هستند.

    - چرا صدابردار های دامین آنالوگ و کلا صدابردارهای قدیمی به ندرت وارد کار ضبط دیجیتال شدند و به نوعی از این حرفه تا حد زیادی کنار رفتند؟
    بله درصد بالاییشون خیلی علاقه نشون نمیدند به کار صدابرداری دیجیتال. این شاید فقط توی رشتۀ ما نباشه، اصلا فرهنگ ایرانی ما اینطور هست که همیشه با تغییر سازگار نیست و معمولا مخالفت و مقابله میکنه. اما این قضیه عمومی نیست و الان صدابردار های خوبی هستند که از دامین آنالوگ به دیجیتال اومدند.

    - ضبط کردن کدوم ساز به نظرتون سخت تر هست و میکروفون گذاری و شرایط خاصی رو میطلبه؟
    هر سازی برای خودش یک ویژگی خاصی داره اما شاید باور نکنید، یک سازی هست که دقیقا اسمش یادم نیست، بچه ها اسمش رو گذاشته بودند باران. یک سازی هست که وقتی حرکتش میدید و می چرخونیدش دانه های شن داخلش حرکت میکنند و صدای شر شر باران تولید میکنه و در حقیقت یک افکت هست.

    - این یک ساز ابداعی هست؟
    نه این ساز رو خیلی جاها حتی توی اروپا استفاده می کنند و صدابرداریش خیلی سخته. چون خود ساز چوبی هست اینکه چجوری میکروفون گذاری کنیم که اون صدای شرشر لطیفش رو بتونیم به خوبی ضبط بکنیم و صدای محفظه چوبیش بیرون نزنه خیلی مهم هست.

    - بیشتر به میکس و مسترینگ علاقه دارید یا صدابرداری؟
    تفاوتی نداره، به هر دو علاقه دارم. اما ترجیح میدم اگر ضبطی انجام بدم خودم میکسش بکنم یا اگر میکسی انجام میدم کاری باشه که خودم ضبطش کردم. اما خب میکس و مستر یه لذت دیگه ای داره.

    - به نظر شما میکس یک اثر هنری چند درصد به سلیقه و ذوق هنری صدابردار بستگی داره و چند درصد به دانش فنی و تجهیزاتش؟
    تجهیزات که خیلی تاثیر داره اما مهم تر از اون کاربریه که داره از اون تجهیزات استفاده میکنه. احتمال داره ما تجهیزات بسیار خوبی داشته باشیم اما کاربر نتونه از اون تجهیزات به بهترین شکل استفاده کنه. بنابراین هم باید دانش فنی داشته وجود باشه و هم تئوری موسیقی رو بلد باشه، گام ها رو بشناسه و گوشش به کوک سازها عادت کرده باشه و مهمتر از همه شنوندۀ خوب موسیقی باشه که شنوندۀ خوب موسیقی بودن از ویژگی های بسیار خوب یک صدابردار هست. در مجموع پایه و بیس کار صدابرداری بحث فنی هست و بخش هنری و سلیقه روی این پایه قرار میگیره.



    - تنظیم کننده چقدر روی میکس تاثیر میگذاره؟
    خیلی زیاد. در برخی موارد متاسفانه آخر کار که خروجی رو که گوش میکردیم آهنگساز راضی نبود و میگفت که میکس خوب صدا نمیده. همیشه فکر میکنند که چون میکس رو صدابردار انجام داده، میکس خوبی به وجود نیومده اما باید به نکته توجه کرد که اولین نکته قبل از میکس تنظیم خوب و ارکستراسیون خوب هست. اینکه ساز ها رو توی چه محدوده هایی بنویسیم و توی پهنای فرکانسی که ما میشنویم بتونه اون پهنا رو به خوبی جواب بده. هرچقدر تنظیم کننده ارکستراسیون خوبی رو نوشته باشه، میکس هم میکس خوبی خواهد شد.

    - تا حالا شده با تنظیم کننده ای به مشکل بخورید؟
    بله، مواردی بوده که تنظیم، تنظیم خوبی نبوده و شما هرکاری بخواهید بکنید نمیتونید میکس خوبی رو به وجود بیارید و نتونستیم کار رو ادامه بدیم.

    - از این موارد خیلی زیاد بوده؟
    نه، موارد کمی بودند و خدا رو شکر من با کسایی که کار کردم خودشون مشکل رو قبول کردند.
    خب توی موسیقی ایرانی تنظیم خیلی مهم هست. متاسفانه بیشتر کارهای سنتی میشه گفت انیسن نوازیه و این باعث میشه توی میکس چیز خوبی به و جود نیاد. یعنی تنظیمی در حقیقت وجود نداره و یک سری ساز نشستن یک نت رو با هم به صورت همزمان میزنند و شما به عنوان میکسمن چه کار خاصی میتونید بکنید!

    - شما بیشتر چه سبک هایی رو دوست دارید صدابرداری و میکس بکنید؟
    بیشتر کلاسیک و پاپ رو دوست دارم.

    - کار های سبک های جدید و سبک سنتی رو چطور؟
    توی اون سبک ها هم کار میکنم اما ترجیحم به اینه که کارهای کلاسیک و پاپ رو انجام بدم چون بیشتر میتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم.
    البته اگه کار سنتی ارکستراسیون خوبی داشته باشه هم به خوبی می تونم باهاش ارتباط برقرار بکنم.

    - خودتون هم ساز میزنید؟
    گیتار میزنم البته به صورت تفریحی.

    - به نظرتون مهمه که صدابردار خودش یک ساز رو بلد باشه بزنه؟
    لزوما نیازی نیست که حتما یک ساز بزنه، اما باید تئوری موسیقی، گام ها، هارمونی، کوک و ریتم رو بشناسه.

    - حالا اگه بخواهیم تخصصی تر به میکس نگاه کنیم چه جنبه هایی از لحاظ فنی توی میکس مهم تره؟
    همه بخش ها در جای خودشون از اهمیت زیادی برخوردارند اما مهمترین بخشش پرسپکتیو هست. توی سیستم های استریو و سوراند شما باید پرسپکتیو خوبی ایجاد کنید. توی کار های کلاسیک شما باید چیدمان ساز ها رو دقیقا بلد باشید و مکان قرار گیریش رو بدونید. مثلا اینکه ویولون یک کجا بشینه و ویولون دو کجا بشینه و چجوری پرسپکتیو بدید به فلوتی که پشت اینهاست یا ساز های بادی که عقب تر هستند. طوری باید پرسپکتیو رو ایجاد بکنید که شنونده حس بکنه توی اون محیط نشسته و داره اون میکس رو گوش میکنه.

    - میتونید یکم از لحاظ فنی بیشتر برامون این مورد رو توضیح بدید؟
    ببینید یک بخشش همون pan کردن سازها و چیدن اون ها توی یک فضای از چپ به راست استریو و یا فضای سوراند هست و بعد از اون باید با استفاده از افکت پرسپکتیو رو به وجود بیارید.

    - میشه به یک افکت که توی این زمینه هست اشاره کنید؟
    خب برای هر سازی متفاوت هست اما معمولا برای پرسپکتیو از reverb استفاده میکنند. پارامتر های reverbation time و پارامتر room بسیار توی این امر مهم هستند.



    - یک میکس خوب چقدر به ضبط خوب اون بستگی داره؟
    خیلی زیاد. وقتی شما یک ضبط خوبی داشته باشید، خیلی راحت تر میتونید یک میکس خوبی رو به وجود بیارید. مخصوصا توی ضبط سازها باید تا جایی که امکان داره با میکروفون گذاری صحیح و خوب صدای سازها رو ضبط کنید و صدایی که شما به صورت آکوستیکی میشنوید توی میکس نیاز کمتری به اکولایز داشته باشید.
    شما هرچقدر کمتر ساز ها رو اکولایز بکنید میکس بهتری به وجود میاد. یعنی باید سعی کنید کمتر به شکل موج صدمه بزنید.

    - این مورد توی سبک های جدید مثل سبک های الکترو دنس موزیک هم صادق هست؟
    نه به اندازۀ کار کلاسیک چون که اونها ساز هاشون به صورت الکترونیک هست و ماهیت سیگنالشون چیزی نیست که شما به صورت آکوستیکی بتونید رکوردشون کنید.

    - استفاده از پردازشگرهای سخت افزاری خیلی روی میکس تاثیر میگذاره؟
    بله تاثیر بسیار زیادی داره. اگه خیلی بخواهیم ریز وارد بحث دیجیتال بشیم وقتی یک فرایندی روی سیگنال دیجیتال انجام میشه، طول کلمه های دیجتال و همون صفر و یک ها تعدادشون بیشتر میشه و اگه ما بخواهیم به صورت نرم افزاری این کار رو انجام بدیم بعضی جا ها به مشکل میخوریم در صورتی که پردازشگر های سخت افزاری این کار رو به راحتی انجام میدند. الان پلاگین هایی وجود داره که بر مبنای سخت افزار کار میکنند و شما توی برنامه میزبانتون مثل کیوبیس، پروتولز یا بقیه نرم افزار ها از اونها میتونید به صورت پلاگین نرم افزاری استفاده کنید و فرآیندتون رو به صورت نرم افزاری انجام بدید.

    - یه استودیوی خوب از نظر شما باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟
    یک استودیوی خوب در مرحله اول باید آکوستیک خوبی داشته باشه. یعنی اولین شرط یک استودیوی خوب آکوستیک خوب اونه. بعدش اگه به ترتیب بخواهیم جلو بریم باید یک میکروفون خوب داشته باشیم. بعد از میکروفون شما باید یک کابل خوب داشته باشید. بعد از اون شما باید پری امپ خوبی داشته باشید و بعد از اون بقیه اولویت ها قرار می گیرند.
    شما اگه آکوستیک خوبی داشته باشید و میکروفون خوبی نداشته باشید صدای خوبی نمیتونید ضبط کنید. و بالعکس اگه یک میکروفون خوب داشته باشید و آکوستیک خوبی نداشته باشید هم صدای خوبی رو نمیتونید ضبط بکنید. کارت صدا، میکسر و بقیه موارد هم مهمه اما من به ترتیب اولویت ذکر کردم.

    - وضعیت صنعت صدابرداری توی ایران چطور هست و شما برای کسی که به این رشته علاقه داره چه توصیه ای دارید؟
    خدارو شکر داره بهتر میشه. یه مدتی حدود هفت هشت سال پیش خیلی بد بود اما کم کم بچه های با استعداد و جوان ها اومدند و به صورت علمی کار کردند و الآن وضعیت این صنعت داره خوب میشه اما بازهم با کار های حرفه ای جهان فاصله داریم.
    پیشنهادم هم اینه که توی هر کاری که وارد میشند به صورت علمی و آکادمیک وارد بشن و اون پایه و بیس رو بدست بیارند و بعد از تحقیق شروع به کار بکنند.

    - شما خیلی سخاوتمندانه سوال های ما رو جواب دادید و ازتون تشکر میکنم. در انتها اگه به عنوان صحبت پایانی موردی وجود داره خوشحال میشیم بشنویم.
    خواهش میکنم. من برای همه جوان ها آرزوی موفقیت دارم و برای کسانی که علاقه به این کار دارند رشته بسیار خوبیه خیلی جالب و خیلی جذابه اما باز هم توصیه میکنم حتما دنبال علمش برن و توی موسیقی کسی که میخواهد کار صدابرداری و میکس انجام بده حتما باید علم و تئوری موسیقی رو بلد باشه و اگر بتونه ساز بزنه که نکتۀ مثبتی براش محسوب میشه و برای خودش هم خوب هست اما اگر نه حتما علم موسیقی رو بدونه و بشناسه.

    ایشون در حال حاضر مجموعۀ "صدای مهر" رو در اختیار دارند که شامل چند استودیو، فروشگاه، مشاوره و آموزش هست.
    همچنین برای ایشون آرزوی بهترین موفقیت ها رو در کارشون داریم.


    انجمن تخصصی آهنگسازی کیوبیس


    تعداد کل آرای این پست : 36
    تعداد آرای مثبت : 36
    ویرایش توسط soheil6 : ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ در ساعت 17:33
    تنها صداست که می ماند
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۰ در ساعت 21:24


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. bahy آواتار ها
    bahy
    شماره کاربری
    65465
    کاربر تازه وارد
    فروردین /۱۳۹۳
    18
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1
    7
    سپاس از شما 1 بار در 1 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ای کاش فایل تصویری ایجاد می کردید. و یا حتی صوتی. یکی مثل من به راحتی اینو از دست میده به خاطر اینکه حوصله ی خوندن نداره....
    ولی دمتون گرم. حال کردم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ در ساعت 03:03

  4. antarestech آواتار ها
    antarestech
    شماره کاربری
    14302
    کاربر تازه وارد
    اردیبهشت /۱۳۹۱
    25
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی20
    5
    سپاس از شما 15 بار در 11 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ااااااااا اقا وحید گل چقدر عوض شدی با این ریشا اگه توو خیابون میدیدمت اصلا نمیشناختمت. بسیار عالی بود


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ در ساعت 16:15

  5. کاربران زیر از شما antarestech عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. kingkong آواتار ها
    kingkong
    شماره کاربری
    121869
    کاربر تازه وارد
    فروردین /۱۳۹۵
    2
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1
    1
    سپاس از شما 2 بار در 1 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ااااااااا اقا وحید گل چقدر عوض شدی با این ریشا اگه توو خیابون میدیدمت اصلا نمیشناختمت.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ در ساعت 18:02

  7. 2 کاربر زیر از kingkong برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. santu آواتار ها
    santu
    شماره کاربری
    20532
    مدیر بـازنشسته
    شهریور /۱۳۹۱
    1,191
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1230
    2,812
    سپاس از شما 2,063 بار در 814 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ارزوی موفقیت دارم برای دوستون عزیزمون و همه ی هنرمندان وعزیزان عرصه ی موزیک

    مرسی

    موفق باشید


    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ در ساعت 00:04

  9. کاربران زیر از شما santu عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. FLASH آواتار ها
    FLASH
    قهرمان *پرتاب نیزه پارالمپیک
    شماره کاربری
    10
    مدیر کل انجمن ها
    فروردین /۱۳۹۰
    3,431
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی7465
    3,513
    سپاس از شما 13,508 بار در 3,112 پست
    Follows
    5
    Following
    1

    پیش فرض

    مرسی از CUBASIST عزیز بابت این مصاحبه اختصاصی
    منتظر ادامه ی کارهای شما هستیم


    تعداد کل آرای این پست : 7
    تعداد آرای مثبت : 7
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ در ساعت 00:18

  11. 2 کاربر زیر از FLASH برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. F-Li آواتار ها
    F-Li
    شماره کاربری
    26412
    مدیر بـازنشسته
    آذر /۱۳۹۱
    Mashhad
    1,948
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3656
    2,571
    سپاس از شما 4,417 بار در 1,776 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    با سلام و تشکر از دوست عزیزم علی قلندری گل بابت زحمتی که کشیدن و همچنین استاد ارجمندی که وقتشون رو در اختیار دوستمون قرار دادن
    همیشه یکی از کارهایی که بهش علاقه داشتم توی مبحث میکس، شنیدن حرفهای بزرگان این علم بوده!
    یعنی این که ببینم کسایی که توی این زمینه صاحب سبک و کار کشته هستن، چه حرفی رو در این مورد میزنن و به چه پارامترهایی اهمیت میدن یا به چه چیزی تعصب دارن یا اینکه با چه امکاناتی چه کارهایی رو تولید کردند! دونستن این چیزها باعث میشه ماهم راه خودمون رو پیدا بکنیم و بتونیم حتی به اندازه سر یک سوزن به این علم بزرگ اضافه بکنیم!
    جالبه طی تحقیقی که کردم اکثر مهندسین صدا در رشته الکترونیک تحصیل کردن و پس از اون وارد مهندسی صدا شدن
    البته خود مهندسی صدا بخشی از همون مبحث مخابرات و فیزیک امواج هست که کاملا در رشته الکترونیک تدریس میشه و فکر میکنم مهم ترین دلیلش هم همین هست کما اینکه تمامی تجهیزات صدابرداری اعم از آنالوگ یا دیجیتال تماما وسایل الکترونیکی هستن

    بار دیگه از دو عزیزی که بابت این مصاحبه وقت گذاشتن تشکر میکنم.


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ در ساعت 02:33

  13. 6 کاربر زیر از F-Li برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. puriazare336 آواتار ها
    puriazare336
    شماره کاربری
    88295
    کاربر فعال
    دی /۱۳۹۳
    135
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی43
    99
    سپاس از شما 71 بار در 59 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ایشالله هرجا هستن موفق و سلامت باشن


    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ در ساعت 22:11

  15. کاربران زیر از شما puriazare336 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. Rasool Ent آواتار ها
    Rasool Ent
    شماره کاربری
    69216
    کاربر نیمه فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۳
    کرمان
    54
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی42
    77
    سپاس از شما 39 بار در 28 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام.
    ممنون بابت تدارک دیدن چنین مصاحبه.ای. بنده چندسالی توی صدا و سیمای مرکز کرمان، بخش رادیو فعالیت داشتم. ولی هیچ وخ نتونستم با صدابردارمون چنین صحبت هایی داشته باشم (بیشتر به خاطر کم بودن سنم بوده احتمالا)
    واقعا کارشون سخته. چه برای زمانی که محیط استودیو رو باید آماده کنن، چه برای زمانی که توی اتاق کنترل نشستن و هنرمندان داخل استودیو رو راهنمایی میکنن. اون قسمتی که با دست باید راهنمایی کنن از همه چی سخت تر هست و تازه بخش خبر که فشار زیادی رو باید تحمل کنن چون ضبط و تنظیم به صورت زنده هست.


    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ در ساعت 00:42

  17. کاربران زیر از شما Rasool Ent عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. otman712 آواتار ها
    otman712
    شماره کاربری
    57624
    کاربر تازه وارد
    آذر /۱۳۹۲
    1
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی0
    0
    سپاس از شما 2 بار در 1 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ارزوی موفقیت دارم برای دوستون عزیزمون و همه ی هنرمندان وعزیزان عرصه ی موزیک


    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ در ساعت 21:07

  19. 2 کاربر زیر از otman712 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. دکمه های دانلود فلت اختصاصی سایت کیوبیس
    توسط آشیل در انجمن کاور های کاربران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۱/۱۳, 02:36
  2. دانلود Ultimate Santoor VSTi اختصاصی ساخت سایت کیوبیس
    توسط N.Producer در انجمن دانلود VSTi
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۱/۱۰, 19:03
  3. تولبار اختصاصی کیوبیس دات آی آر c u b a s e . I r
    توسط Saeid Baran در انجمن اخبار سایت
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۳/۱۵, 17:10

جستجو شده ها

وحید مهری صدابردار

تا این لحظه 2042 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی