کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: مفهوم و توضیح فاصله در موسیقی

  1. M.Hosseini آواتار ها
    M.Hosseini
    شماره کاربری
    295
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    ایران
    2,234
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی10474
    4,767
    سپاس از شما 10,588 بار در 2,061 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض مفهوم و توضیح فاصله در موسیقی

    در موسیقی ۷ نت داریم که به نام های: دو ر می فا سل لا سی خوانده می شوند. به تصویر توجه کنید: جای نت های روی ۵ خط حامل و اسم آنها نوشته شده اند.



    علامت هایی در موسیقی وجود دارند که به علامت های تغییر دهنده معروفند:

    natural = بکار = صدای نت را به جای اصلی و اولیه خود بر می گرداند.

    sharp = دیز (diez) = صدای نت را نیم پرده بالا می برد . (زیر می کند)

    flat = بمل (bemol) = صدای نت را نیم پرده پایین می برد . (بم می کند)

    دوبل دیز (مورد ۴) = دو تا نیم پرده صدای نت را بالا می برد . (یک پرده زیر می کند)

    دوبل بمل (مورد ۵). = دوتا نیم پرده صدای نت را پایین می برد . (یک پرده بم می کند)

    برای نامیدن نتی که یکی از این علامت های تغییر دهنده جلوی آن است (اول نت نوشته می شود بعد علامت آن. ولی دقت کنید! علامت را پشت نت می نویسند!) اول نام نت را ذکر کرده و سپس نام علامت آنرا می گوییم:



    مثال: Do# = Do diez دو دیز



    سه نوع فاصله داریم:

    ۱- دیاتونیک:

    دو نتی که که هم نام و هم صدایشان با هم فرق دارد، مانند: دو و رِ

    ۲- کروماتیک:

    دو نتی که دریک نام مشترک ولی صدایشان نیم پرده اختلاف دارد. مانند: دو و دو دیز

    ۳- آنهارمونیک:

    دو نتی که نامشان با هم تفاوت دارد ولی صدایشان یکی است. مانند: سل دیز و لا بمل



    بعضی از اختصارات موسیقی:



    بزرگ: M=Major

    کوچک: minor m=

    کاسته: Diminished D=

    افزوده: A= Augmented

    درست: P= Perfect


    حل: حل یعنی حرکت نیم پرده ای یا یک پرده ای نتی بر روی نت دیگر.

    مثال :

    حل فا دیز چیست؟ سل

    حل ر بمل چیست؟ دو

    جهت حل دیزها همیشه رو به بالا است و جهت حل بمل ها همیشه رو به پایین.

    بالا = زیر (دیز) پائین = بم (بمل)


    در موسیقی به فضای میان دو نتی که با یکدیگر مقایسه می شنود، فاصله بین آنها گفته می شود. ممکن است این دو نت یا باهم نواخته شوند (بصورت آکورد) و یا بطور متوالی (بصورت ملودی) به دنبال هم.

    -در گام دو ماژور فاصله میان نتهای “دو” تا “ر بمل” یعنی از C تا Db را دوم کوچک می گویند که معادل نیم پرده است. حالا اگر پایه گام شما مثلآ “سل” باشد، فاصله G تا Ab بازهم معادل دوم کوچک است.

    - فاصله بین نت “دو” تا نت “ر” یعنی از C تا D را فاصله دوم بزرگ می گویند که معادل یک پرده کامل است. حالا اگر همین فاصه را از گام Eb ماژور که در Jazz زیاد هم بکار برده می شود بخواهیم اجرا کنیم، فاصله دوم بزرگ چیزی نیست جز فاصله میان Eb و F نت “فا”.

    - در همان گام دوماژور فاصله میان نت “دو” و بمل شده نت “می” یعنی C تا Eb را سوم کوچک می گوییم که صدای کاملاً آشنایی دارد و از مشخصه های اصلی یک آکورد مینور است. فاصله سوم کوچک از یکی از دو مهمترین فاصله ها در موسیقی است که شامل یک ونیم پرده است.

    - فاصله میان “دو” و “می” در گام دو ماژور یعنی C تا E به نام سوم بزرگ است که شامل دو پرده کامل است. این فاصله هم در ساختن آکوردها بسیار مهم است. نکته کاربردی آن که گوش یک موزیسین خوب باید بتواند به راحتی فاصله های سوم کوچک و بزرگ را از هم تشخیص بدهد، که این مهم جز با تمرین بدست نمی آید.

    - فاصله بعدی در گام دو ماژور فاصله چهارم درست یا Perfect است، یعنی بین C و F عمومآ گیتاریست هایی که آکوردهای Suspended مانند sus4 استفاده کرده باشند این فاصله را بخوبی می شناسند. همین فاصله در گام لا ماژور تبدیل به فاصله بین A تا D که معادل دو و نیم پرده است، می شود.
    - فاصله مهم بعدی در گام دو ماژور فاصله ای معروف به tritone است که بعدها خواهیم دید که چگونه این فاصله می تواند جایگزین آکورد درجه پنجم گام شود. این فاصله در واقع افزوده شده چهارم درست است، یعنی معادل سه پرده کامل. در گام دو ماژور اگر فاصله چهارم درست (.C-F) را نیم پرده اضافه کنید به tritone که به آن چهارم افزوده یا augmented 4th هم گفته می شود خواهید رسید. فراموش نکنید که این فاصله را می توان به دو فاصله کوچک یک و نیم پرده ای نیز تعبیر کرد.

    - فاصله پنجم که از همه معروف تراست، در گام دو ماژور از “دو” تا “سل” یا در گام می ماژور از “می” تا “سی” و الی آخر مشخص می شود. این فاصله که معادل سه و نیم پرده است را می توان جمع یک فاصله سوم بزرگ با یک سوم کوچک دانست. در یک گام معتدل (گامی که همه نیم پرده ها مساوی هستند) اگر از این فاصله نیم پرده کم کنیم به همان فاصله قبلی یعنی tritone خواهیم رسید. که به آن diminished 5th گفته می شود.

    - فاصله پنجم افزوده هم خیلی کاربرد دارد کافی است نیم پرده فاصله پنجم درست را بالا ببریم تا به augmented 5th برسیم، یعنی از .C تا G#

    - فاصله بعدی ششم بزرگ است یعنی از “دو” تا لا “یا” در گام “لا” بمل ماژور از Ab تا F، این فاصله معادل نه عدد نیم پرده است. اگر از این فاصله نیم پرده کم کنیم به minor 6th یا ششم کوچک می رسیم که در موسیقی از آن زیاد استفاده می شود. همینطور اگر نیم پرده به آن اضافه کنیم به ششم افزوده یا augmented 6th خواهیم رسید.

    - فاصله بعدی هفتم بزرگ است که از یازده نیم پرده تشکیل شده و بعنوان مثال از “دو” تا “سی” یا در گام سی بمل ماژور از Bb تا A است. می توان آنرا ترکیب دو فاصله سوم بزرگ و یک سوم کوچک هم دانست. مشخصه اصلی یک آکورد پر کاربرد CMaj همین فاصله است.

    - فاصله متداول دیگر در موسیقی Jazz هفتم کوچک است. یعنی در گام دو ماژور فاصله “دو” تا “سی” را نیم پرده پایین بیاوریم، به “دو” تا “سی” بمل برسیم به یک فاصله هفتم کوچک رسیده ایم. و یا در گام می بمل ماژور به Eb تا Db می رسیم. این فاصله از یازده نیم پرده تشکیل می شود.

    - فاصله بعدی همان اکتاو یا هشتم است که معادل فاصله یک نت با نت یک اکتاو بالاتر خود است.

    فاصله Interval
    نت ها هر چه به سوی بالا می روند زیرتر می شوند و هر چه پائین تر باشند بم تر هستند. در این حالت فهمیده می شود که میان هر دو نت فاصله ای وجود دارد. روشن است که نت ها هر چه از یکدیگر دورتر باشند فاصله میانشان نیز بیشتر است.

    فاصله در موسیقی عبارت است از مسافت میان هر دو نت موسیقی و به گفته دیگر اختلاف دو نت از نظر زیر و بمی یا اختلاف سطح آن دو روی خط حامل. در موسیقی اختلاف زیر وبمی زیراییPitch یا نسبت تواتر میان دو صدا را فاصله می گویند. فاصله دو نت پی در پی را متصل Connected و غیر از آن را منفصلDetached می گویند.
    بعضی از فاصله های متصل که به هم نزدیک ترند نیم پرده و آنهایی که دورترند پرده نامیده می شوند؛ فاصله را همیشه بالا رونده حساب می کنند. هر فاصله به نام شماره نت های تشکیل دهنده آن نامیده می شود. بدیهی است که تعداد فاصله های میانی هر فاصله همیشه یکی کمتر از شماره نام آن است.

    معکوس فاصله

    چنانچه فاصله ای را به ما بدهند و معکوس آن را بخواهند، ابتدا یکی از نت ها را نگه داشته و نت بعدی را در پوزسیون بالاتر یا پایین تر جا به جا می کنیم. همیشه مجموع یک فاصله و معکوس آن عدد ۹ است. پس اگر فا صله ای را به ما بدهند و معکوس آن را بخواهند، اگر عدد ۹ را منهای عدد فاصله ی اول کنیم، عدد به دست آمده مقدار فاصله ی معکوس را نشان می دهد. برای نوع فاصله ی معکوس از الگوی زیر استفاده می شود.

    درست………….درست

    کوچک……………بزرگ

    کاسته………….. افزوده

    کاسته تر………..افزوده تر

    پس فاصله اول را از لحاظ نوع به دست آورده و نوع فاصله معکوس را از روی الگو به دست می آوریم.

    مثلا اگر فاصله ی سوم کوچک را داده باشند و معکوس آن را بخواهند، عدد ۹ را منهای ۳ می کنیم که عدد ۶ بدست می آید و نوع فاصله ی معکوس فاصله ی سوم کوچک، ششم بزرک می شود.



    معکوس فاصله ها Inversion of intervals

    اگر نت بم (اول) یک فاصله را یک اکتاو بالا و بعد از نت زیر (دوم) قرار دهیم و یا اگر نت زیر (دوم) یک فاصله را یک اکتاو پایین بیاوریم و قبل از نت بم (اول) قرار دهیم فاصله معکوس می شود.
    ضمناً معکوس فاصله های درست همیشه درست است، معکوس فاصله های بزرگ همیشه کوچک است و بعکس. معکوس فاصله های کاسته همیشه افزوده است و بعکس. معکوس فاصله های افزوده تر همیشه کاسته تر است و بعکس.

    اندازه گیری فاصله
    برای اندازه گیری فاصله میان دو نت لازم است که همه نت های تشکیل دهنده آن شمرده شوند و عدد به دست آمده به صورت ترتیبی بیان گردد.
    مثال: فاصله میان دو نت دو و ر دوم است چون این فاصله از دو نت تشکیل شده است و فاصله میان دو نت دو و سل پنجم است زیرا از پنج نت دو و ر و می و فا و سل تشکیل شده است.

    اکتاو (هنگام)
    کلمه اکتاو از ریشه یونانی اکته به معنی هشتم آمده است. زیرا در ترتیب پی در پی نت های موسیقی هر دو نت اکتاو نسبت به هم نت هشتم هستند.

    فواصل ساده
    هر گاه فاصله دو نت از مرز یک اکتاو تجاوز نکند به این فاصله ساده گفته می شود. فاصله های یکم تا هشتم را فاصله های ساده می گویند.

    فواصل ترکیبی
    اگر دو نت فاصله ای بیرون از مرز یک اکتاو داشته باشند آن فاصله را ترکیبی می نامند. فاصله ی نهم و نهم به بعد را فواصل ترکیبی می گویند.
    چنانچه نت ها را پی در پی بنویسیم فاصله هر دو نت دنبال هم همواره دوم است. برخی از آنها به فاصله یک پرده ای و بعضی دیگر به فاصله نیم پرده ای از هم قرار گرفته اند. فاصله های دوم یک پرده ای را دوم بزرگ و فاصله های دوم نیم پرده ای را دوم کوچک می نامند.
    ” در تئوری موسیقی غرب فرض بر این است که هر فاصله دوم بزرگ می تواند به دو فاصله نیم پرده تقسیم شود. بنابراین اگر هر فاصله دوم بزرگ را به تکه های نیم پرده ای قسمت کنیم در هر اکتاو دوازده نیم پرده خواهیم داشت “

    نشانه های تغییر دهنده Accidental’s
    در موسیقی نشانه هایی وجود دارد که نقششان زیر و بم کردن نت ها به اندازه نیم پرده است بدون آنکه نام نت ها تغییر کند. در موسیقی غرب این نشانه ها می توانند هر نت را بدون تغییر نام یک یا دو نیم پرده زیر و بم کنند. نام این نشانه ها از زبان فرانسه گرفته شده است.

    دیز (#)
    هرگاه علامت دیز سمت چپ نتی قرار گیرد، آن نت را نیم پرده بالا می برد. (نت را زیرتر می کند) حال چنانچه فاصله میان دو نت پی در پی یک پرده باشد و نشانه مزبور سمت چپ نت بم تر گذاشته شود، طبیعی است که فاصله میان آن دو به دو نیم پرده تبدیل می شود.



    حال چنانچه فاصله میان دو نت پی در پی نیم پرده باشد و نشانه دیز سمت چپ نت زیر تر قرار گیرد فاصله میان آن دو نت به یک پرده تبدیل می شود.

    بمل (b)
    هرگاه علامت بمل سمت چپ نتی قرار گیرد آن را نیم پرده پائین می آورد (نت را بم تر می کند) حال چنانچه بخواهیم فاصله یک پرده ای را را به نیم پرده تبدیل کنیم نشانه بمل باید سمت چپ نت زیر تر گذاسته شود.



    حال چنانچه بخواهیم فاصله نیم پرده ای را به یک پرده تبدیل کنیم نشانه بمل را در سمت چپ نت بم تر قرار می دهیم.



    دوبل دیز
    هر گاه علامت دوبل دیز سمت چپ نتی قرار گیرد آن نت را دو بار و هر بار به فاصله نیم پرده بالا می برد (زیرتر می کند)



    دوبل بمل (bb)
    هرگاه علامت دوبل بمل سمت چپ نتی قرار گیرد آن نت را دو بار و هر بار به فاصله نیم پرده پایین می آورد (بم تر می کند)



    بکار
    هرگاه کنار نتی که قبلا دیز با بمل بوده قرار گیرد اثر نشانه قبل از خود را خنثی می کند.

    تشخیص دقیق فاصله
    اگر نت های موسیقی را از نت Do شروع کنیم و تا Do ی بعدی کنار یکدیگر بنویسیم فاصله هر یک از آنها از نت اول چنین است:



    اگر فاصله بین این نت ها را از لحاظ پرده دقیقا محاسبه کنیم از اولین فاصله می وانیم چنین نامگذاری کنیم.
    از نت دو Do تا خودش را چنانچه هیچ پرده ای فاصله نداشته باشد یکم درست گوئیم به طور کلی چنانچه فاصله یکمی هیچ پرده ای فاصله نداشته باشد به آن یکم درست می گویند.



    از نت Do تا نت Re که یک پرده فاصله دارد فاصله دوم بزرگ است به طور کلی اگر فاصله دومی دارای یک پرده باشد به آن دوم بزرگ گفته می شود.



    از نت Do تا Mi که دو پرده فاصله دارند، فاصله سوم بزرگ است. به طور کلی اگر فاصله سومی دارای دو پرده باشد فاصله سوم بزرگ است.



    از نت Do تا Fa که دو و نیم پرده فاصله دارند، فاصله چهارم درست است. به طور کلی اگر فاصله چهارمی دو و نیم پرده باشد به آن فاصله چهارم درست گویند.



    از نت Do تا نت Sol که سه و نیم پرده فاصله دارند، فاصله پنجم درست است. به طور کلی اگر فاصله پنجمی دارای سه و نیم پرده باشد فاصله پنجم درست نام دارد.



    از نت Do تا La که چهار و نیم پرده فاصله دارند فاصله ششم بزرگ است. به طور کلی اگر فاصله ششمی دارای چهار و نیم پرده باشد فاصله ششم بزرگ است.



    از نت Do تا Si که پنج و نیم پرده فاصله دارد فاصله هفتم بزرگ است. به طور کلی اگر فاصله هفتمی دارای پنج و نیم پرده باشد فاصله هفتم بزرگ است.

    از نت Do تا Do ی اکتاو بعدی را که شش پرده فاصله دارد، فاصله هشتم درست است. به طور کلی اگر فاصله هشتمی دارای شش پرده باشد فاصله هشتم درست نام دارد.



    جدول فواصل ساده

    فاصله ……………….نماد ……….مرکب از
    ______________________________________
    اونیسون درست… P1 …………یک نغمه و تکرار آن
    ______________________________________
    دوم کوچک …………m2 ………….یک نیم پرده
    _____________________________________
    دوم بزرگ…………… M2 ………….دو نیم پرده
    _______________________________________
    سوم کوچک……… m3 ………….سه نیم پرده
    _______________________________________
    سوم بزرگ………… M3 ………….چهار نیم پرده
    _______________________________________
    چهارم درست……. P4 ………….پنج نیم پرده
    _______________________________________
    چهارم افزوده……… ۴+ ………….شش نیم پرده
    _______________________________________
    پنجم کاسته………. ۵° ………….شش نیم پرده
    _______________________________________
    پنجم درست……… P5 ………….هفت نیم پرده
    _______________________________________
    ششم کوچک…… m6 …………هشت نیم پرده
    _______________________________________
    ششم بزرگ……… M6 ………….نه نیم پرده
    _______________________________________
    هفتم کوچک…….. m7 ………….ده نیم پرده
    _______________________________________
    هفتم بزرگ……….. M7 ………….یازده نیم پرده
    _______________________________________
    اکتاو درست………. P8 …………..دوازده نیم پرده
    _______________________________________



    فاصله مطبوع و نامطبوع در موسیقی

    ترکیب دو یا چند نت که همزمان شنیده میشوند (فاصله هارمونیک) اگر احساس ختم، آرامش و استراحت بدهد را فاصله مطبوع و اگر احساس هیجان، انتظار و کشش (مانند موزیک صحنه های اکشن و یا ترسناک فیلم ها) داشته باشد فاصله نامطبوع می گویند.

    فواصل همصدا فاصله اول، پنجم و اکتاو هارمونیک، مطبوع کامل هستند.
    هیچ گونه ناخوشایندی در شنیدن همزمان آنها وجود ندارد و ترکیب آنها حالتی تو خالی ایجاد می کند. توقف روی این فواصل یا این درجات حالت آرامش و ختم ایجاد می کند و به آن کادانس می گویند.
    مثال: اجرای همزمان ۲ نت دو در اکتاو مشابه
    فواصل سوم و ششم هارمونیک بزرگ و کوچک، نیمه مطبوع هستند.
    مثال: فاصله بین نت سل و می که یک فاصله ششم بزرگ می باشد و اجرای همزمان این دو نت احساس نیمه مطبوعی حاصل می کند. فاصله بین نت سل و سی که یک فاصله سوم بزرگ می باشد و اجرای همزمان این دو نت احساس نیمه مطبوعی حاصل می کند.

    فواصل دوم (بزرگ و کوچک) و هفتم (بزرگ و کوچک) هارمونیک، نامطبوع هستند و توقف روی این فواصل ایجاد کشش برای رفتن روی فواصل مطبوع تر را می کند که به آن حل فاصله نامطبوع می گویند.

    فاصله بین نت می و فا که یک فاصله دوم کوچک می باشد و اجرای همزمان این دو نت احساس نا مطبوعی حاصل می کند.
    فاصله بین نت می و ر بمل که یک فاصله هفتم کوچک می باشد و اجرای همزمان این دو نت احساس نا مطبوعی حاصل می کند.
    فاصله چهارم را فاصله مطبوع آمیخته می گویند، چون در بعضی موسیقی ها (مثل موزیک سنتی کشورمان) این فاصله مطبوع و در گونه های دیگر این فاصله نامطبوع است. تمام فواصل افزوده و کاسته، نامطبوع هستند.

    در موزیکی که همزمان چند نت در آن شنیده می شود (دارای هارمونی می باشد) استفاده منحصر و مداوم از از فواصل مطبوع، موسیقی را کم کشش و کم هیجان می کند. به آن دسته از دوستان و علاقه مندان به آهنگسازی، توصیه می شود برای جذاب تر کردن آثار خود و ایجاد فراز و نشیب هارمونیک و کشش حتما از فواصل نا مطبوع در قسمتهای مورد نظر استفاده کنند.
    پیشنهاد من قبل از استفاده از این فواصل، اجرای آنها با ساز و گوش دادن خیلی دقیق به صدای ناشی از این فواصل می باشد که با درک آن، بعدا در هنگام آهنگسازی در قسمت های مورد نظر از فواصل مطبوع، نیمه مطبوع، نامطبوع و یا فاصله مطبوع آمیخته استفاده کنید.


    تعداد کل آرای این پست : 9
    تعداد آرای مثبت : 9

    *** سفارش آهنگسازی و تنظیم پذیرفته میشود ***
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۹ در ساعت 14:43

  2. 13 کاربر زیر از M.Hosseini برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. zeud آواتار ها
    zeud
    شماره کاربری
    21696
    کاربر بسیار فعال
    شهریور /۱۳۹۱
    تبریز
    303
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی345
    4
    سپاس از شما 243 بار در 152 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خسته نباشيد.لطف كنيد مطلب رو بصورت فايل براي دانلود قرار بديد.خيلي لطف ميكنيد.متشكر


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۹ در ساعت 17:21

  5. 2 کاربر زیر از zeud برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. hosseinvn آواتار ها
    hosseinvn
    شماره کاربری
    52536
    کاربر بسیار فعال
    مهر /۱۳۹۲
    329
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی449
    2,752
    سپاس از شما 517 بار در 239 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    محمد جان واقعا" خسته نباشید مطالبی که نوشتید خیلی کاربردی بود ممنونم


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۲۴ در ساعت 13:40

  7. 2 کاربر زیر از hosseinvn برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. فرشاد علیزاده آواتار ها
    فرشاد علیزاده
    شماره کاربری
    23232
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    1,281
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1967
    3,494
    سپاس از شما 2,658 بار در 804 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ادب

    محمد جان عکس ها نمایش نمیده ؟؟؟؟




    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۶ در ساعت 14:32

+ پاسخ به موضوع

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۱, 13:00
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۷/۰۶, 01:10
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۰۵, 11:21
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۱۰, 13:50
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۲۰, 00:30

جستجو شده ها

فاصله در موسیقی

فاصله در موسیقی چیست

فواصل در موسیقی

فاصله درموسیقی

فواصل موسیقی

فاصله ی کوچک

مفهوم کامل فاصله یک نت تا نت دیگر

توضیح فواصل در موسیقی

فاصله درستاموزش کامل فواصل در موسیقیتعریف فاصله در موسیقیتعریف فاصله ساده در موسیقیجدول فواصل موسیقیتعریف ساده پرده در موسیقیتعریف علامت بکار در موسیقیاونیسون چیست؟چگونه فواصل میان نت ها را یاد فاصله در موسیقی یعنی چهبمل در موسیقی چیست به طور مختصرمنظور از اونیسون در موسیقی چیستفاصله سوم در موسیقیتوضیحاتی در مورد فواصل در موسیقیکاربرد فاصله درموسیقیتوضیح فاصله معکوسفاصله نت pdfنام فواصل موسیقیفواصل درست کوچک و بزرگ در موسیقی چیستشکل و کلمات موسیقی دیز و بمل و بکارفاصله سوم در خوانندگیفواصل موسیقاییتبدیل نمایش نت از دیز به بمل در کیوبیس فواصل درموسیقیمفهوم فواصل در موسیقیپرده درموسیقیفواصل کوچک و کاسته در موسیقیدر موسیقی چطور خوانده می شودی b flat minorفاصله بزرگ در موسیقی چیستفاصله سوم نت فافاصله نتکاربرد فاصله در آهنگسازینیم پرده در نت چیسکاربرد فاصله معکوس در موسیقیمعنی اسرینگ در موسیقیفاصله سوم بزرگ در موسیقیفاصله افزوده تر به انگلیسیفاصله ها در موسیقیفاصله درست در موسیقی چیستتوضیح موسیقیاختصار انگلیسی فاصله درست در موسیقیفاصله سل دوبل بمل تا فا چه فاصله ا هستشتوضیح کل فواصل موسیقیتوضیح کامل فواصل موسیقیفواصل مطبوعمعانی بزرگ و درست و کوچک در موسیقیمعنی کلمه اونیسونفاصله ی اونیسونhttp:cubase.irthread64151مفهوم-و-توضیح-فاصله-در-موسیقی.htmlتوضیح فواصل در گیتارمفهوم بزرگ و کوچک افزوده و کاسته در موسیقیمعنی آنهارمونیکتوضیح در مورد فواصل در موسیقیفاصله مطبوع و نامطبوع در موسیقیفاصله مطبوع و نیمه مطبوع موسیقیمثال هایی از سوم بزرگ و سوم کاسته و سوم افزوده و سوم کوچکفاصله چهارم درست مطبوع مشتركنام گذارى فاصله چهارم مطبوع مشتركفاصله مطبوع مشترک چیستمفهوم یکم درستفاصله سومتعریف فاصله کاسته تر و افزوده تر در موسیقیاموزش تعوری گام سی بمل ماژور در پوزسیون دومفاصله cubase.irتوضیح کامل فاصله ها در موسیقیفاصله هم صدا در موسيقى چيست؟کاسته و افزوده در موسیقی یعنی چه؟فاصله سوم درست چیستفاصله دوم کاستهنوع فاصله درموسیقیفواصل مطبوع درموسیقی چیستفواصل در موسيقيتشخیس فاصله های درست درموسیقیفاصله سوم در خوانندگيفاصله در موسیقی یعنی چه؟مورد کاربرد دوبل دیز یا دوبل بمل در موسیقیمفهوم فاصله در موسیقی چیست؟صدای اونیسون در موسیقی چیست؟اونیسون در موسیقیتوضیح درباره فاصله ی مو سیقیpdf فواصل افزوده و کاستهدانلود رایگان فاصله بزرگ و درست در موسیقی فواصل مطبوع موسیقی ایرانیفاصله موسیقایی اونیسونکاربرد فواصل آنهارمونیک

تا این لحظه 176 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست