کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: به کجا چنین شتابان

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    4,009
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض به کجا چنین شتابان

    گویى مسائل اركستر سمفونیک تهران را پایانی نیست و هر از چندگاهى باید این میزان نواخته شود! ضمناً باید تشكر ویژه هم از مقام عالى وزارت فرهنگ داشته باشیم كه توام با صدور دستور ادامه مسیر اركستر سمفونیک توسط مایسترو رهبرى و حاشیه.هایى كه براى آن درست شده بود، طى نامه.اى كه توسط یكى از همكاران عزیز و دلواپس براى شخص وزیر نوشته شده و آنهم در نوزدهم فروردین!. جواب مقام عالى وزارت امروز توسط رسانه اى محترم منتشر می.شود و در این بین سؤالى مطرح است كه اولا چرا اینگونه دوگانه و دو پهلو از یك.طرف دستور حمایت و از طرف دیگر ها مشى با مضمون در صورت. عدم تمكین از نظرات بنیاد رودكى...، صادر میگردد! انصافاً جناب وزیر كدام مد نظر حضرتعالى بوده؟!كمى به عقب باز گردیم. اركستر سمفونیک تهران پس از تعطیلى دو و نیم ساله و با حضور دولت تدبیر و امید و نظر شخص ریاست محترم جمهور كه دستور بازگشایى اركستر سمفونیک تهران را با قدمتى حدوداً ٨٠ ساله را صادر فرمودند و پس از چالش.هاى فراوان در عهده.دار شدن سرپرستى این اركستر كه معلوم نبود زیرمجموعه انجمن موسیقى ایران است یا دفتر موسیقى و یا بنیادى بنام رودكى! كه در آخر قرعه به نام بنیاد رودكى افتاد و از همان روز اول دردسرها نیز شروع شد و بحمدالله تاكنون هم ادامه دارد! این بنیاد معظم تا به امروز چیزى به نام قرارداد با اعضاى اركستر نداشته یا اصولا علاقه.اى به عقد قرارداد شفاف و قابل انتشار ندارد ( چنانچه اعضاى اركستر بتوانند قراردادشان را در اختیار رسانه.ها قرار بدهند) و شاید هم اعضاى اركستر همه اموراتشان به راه است و صرفاً جهت تفریح مشكلاتى را هرازگاهى به رسانه.ها اعلام می.كنند! مسایلى از جمله قرارداد شفاف و روشن، بیمه و اضافه كارى و كارانه و پاداش چنانچه شامل حال.شان بشود در كار بوده یا نبوده؟! بگذریم.

    در سالى كه گذشت با تمام این مسائل كه تازگى هم نداشت اعضاى اركستر به همراه استاد على رهبرى راه دشوارى را آغاز كردند، راهى كه در میانه آن مشكلاتى پیش آمد و باعث دلخورى استاد شد! سوْال اینجاست كه همگان از مسئولین محترم هنرى كشور و نخبگان موسیقى و اساتید طراز اول دانشگاهى از سابقه ایشان آگاه بودند و حضور ایشان را با آن همه مشغله در اركسترهاى مختلف اروپا و سرتاسر دنیا و آن همه پروژه هاى ضبط موسیقى با كمپانی هاى بزرگ موسیقى كلاسیك دنیا كه این همه تعداد ركورد موسیقى خود یك ركورد براى یك رهبر طراز اول به حساب می.اید ، غیر ممكن می.دانستند ولى با تصمیم.سازى در مجموعه وزارت این دعوت انجام شد و ایشان نیز پذیرفتند و به كشور تشریف آوردند.

    از همان روز اول یك سوْال براى من و همكارانم مطرح بود كه آیا مقام وزارت و زیرمجموعه ایشان واقعاً از جایگاه ایشان در سطح بین.المللى مطلع بودند یا نه از روى احساس و هیجان به دعوت ایشان همت گماردند! بارى با حضور على رهبرى، اركستر جانى دوباره یافت و اجراها و پروژه هاى ضبط آثار خود گواه این مدعاست و بى انصافى است كه. این زحمات با سخن بعضی از دوستان و همكاران كه حتى به خود زحمت حضور در كنسرت ها را ندادند هدر برود. نمیدانم دلواپسى دوستان بابت چیست؟ آیا آنان استاد را نمی.شناسند؟ اركستر را نمی.شناسند؟ یا خود و پیشینه خود را فراموش كرده.اند؟!

    در اینكه همه این عزیزان و بزرگواران به صورت مقطعى آمدند و كار خود را انجام دادند ولى هیچكدام هیچوقت درگیر كارهاى اجرایى و ادارى اركستر و كاستى.هایش نبودند و باز معرفت نوازندگان قدیمى اركستر كه همیشه آبرودارى می.كردند و مسائل به رسانه.ها نمی.كشید. دوستان از چه منظرى به اركستر نگاه می.كنند؟ براى اولین بار برنامه.اى یكساله براى اركستر تدارك دیده شد. مستر كلاس.هاى نوازندگى و در سطحى بالا و حرفه.اى اجرا شد. سولیست.هایى به كشور آمدند كه تاكنون بعد از انقلاب شاهد آن نبودیم. دعوت از اركستر، توسط دو فستیوال معتبر جهانى (فستیوال شانگهاى در چین و آنتوان بروكنر در اتریش) و برنامه ضبط آثار آهنگسازان جوان ایرانى كه بسیار خوش درخشیدند، آیا این كارها قبلاً توسط همكاران عزیز و محترم ما انجام شده بود؟

    كه اكنون اینگونه دلواپسى خود را نه بین همكاران بلكه به مقام وزارت ارجاع می.دهند؟! دوستان چرا بدون اینكه سر تمرینات و یا سر اجراها حاظر بشوند و برنامه را ببینند اینگونه بى محابا اظهارنظر می.كنند؟ آیا این انصاف است كه در یك محیط آكادمیك كه همه چیز را می.شود زیر ذره بین قرارداد و آنهم آثارى كه حتا در بین نوازندگان مثل یك رویا بود، اجرا شود ، ضبط شود و بدون اینكه توسط این منتقدان گوش فرا داده شود این.گونه ناجوانمردانه به این همه زحمت تاخته شود آیا این انصاف است؟ آیا اینگونه اظهارات سابقه خود ما را زیر سوْال نمیبرد؟!

    در همه جاى دنیا رسم است كه شاگردان وقتى استاد خود را می.بینند براى دیدارش به پشت صحنه می.روند و به ایشان بابت زحماتشان ابراز لطف می.كنند گرچه استاد از این حال بى نیاز است، در كنسرت.هاى اركستر سمفونیک طى یكسال اخیر هیچكدام از عزیزان حتا در مقام منتقد قدم رنجه نكرده و تشریف نیاورده.اند آنوقت چگونه است اینچنین نقدى؟! آیا در محیطى كاملاً حرفه.اى و آكادمیك با اینگونه سخنان متناسب با جوامع پوپولیستى و سطحى.نگر خود را زیر سوْال نمیبریم؟! آیا این صحیح است كه با سخنان خود ذهن وزیر را مشوش كنیم آنهم نه به طور مصداقى كه مثلا سمفونی فانتاستیك هكتور برلیوز یا سرناد چایكفسكى یا مومان دوم سمفونی نهم بتهوون در اجراى ویلن اول ها و كلارینت دوم و هورن سه اشكالاتى داشته و استاد رهبرى به آن حین اجرا توجهى نكرده ! و آنموقع جواب وزیر هم حتما جالب خواهد بود؟! این چه رسمى است كه باب شده به شیوه اى پوپولیستى و نه حرفه.اى،. اذهان عمومى را تحت كنترل خود بگیریم! آنهم نه منصفانه بلكه تحت تأثیر كلنى.هاى منفعت طلب! همه اینها راه و روش خود را می.طلبد و یادمان باشد از چه كسى، با چه سطح از دانش آهنگسازى و رهبرى اركستر سخن می.گوییم. یك پداگوگ كاركشته و آشنا به رپرتوار موسیقى از باروك تا معاصر و هر كسى كه با ایشان موانست داشته باشد منجمله همكار عزیزمان این گفته را تأیید می.كند و صد البته این سخنان به هیچ وجه نافى زحمات رهبران دیگر نیست و چرا این اساتید اینگونه از حضور ایشان دلخور هستند جاى بسى تاسف است.

    مقام عالى و معزز وزارت، بهترین كسى كه می.تواند از مسئولین گواهى باشد بر این ادعاها معاون محترم هنرى هستند كه اغلب تمرینات اركستر را زیر نظر داشتندو اعضاى اركستر كه هر روز طى كار هم به دانششان افزوده می.شود و هم به بینش.شان و چه لحظات پرشكوهى است كه تا پایان تمرینات ، اركستر در سكوت و با دقت به نكات رهبر توجه می.كنند و از برق نگاهشان می.شود این نشاط و امیدوارى به ادامه راه را با حضور استادعلى رهبرى حس كرد. عزیزان بیایید همه توان خود را براى بهبود اوضاع موسیقى به كار ببندیم و از همه ظرفیت.هایمان استفاده كنیم بیایید با تشریك مساعى و حضور به جا در محدوده تخصصى خود هر كمكى كه می.توانیم براى اعتلاى موسیقى علمى در كشور انجام بدهیم و با ارتباطات حرفه.اى كه ایشان از آن در سطح بین المللى برخوردار است و با حمایت همه جانبه همه اساتید دلسوز موسیقى كشور و با تمهیدات معاون محترم هنرى كه همیشه پیش قدم بوده.اند قدرت اجرائى و نبوغ جوان ایرانى را به رخ رقبا بكشیم كشورى كه در موسیقی كلاسیك بزرگانى فرهیخته و فرزانه همچون استاد هوشنگ استوار، هرمز فرهت، شاهین فرهت، حسین دهلوى، مصطفى كمال پورتراب، علیرضا مشایخى، مرتضی حنانه، پرویز محمود، احمد پژمان، بهزاد رنجبران، فوزیه مجد، حسین ناصحى، ثمین باغچه بان ، ایرج صهبایى، لوریس چكناواریان ، محمدتقى مسعودیه ، محمد سعید شریفیان و على رهبرى را دارد ، غم ندارد.
    .
    امیر بكان آهنگساز و مدرس دانشگاه
    چهارم اردى بهشت نود و پنج...



    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ در ساعت 19:11

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست