کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 3 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

موضوع: آهنگ .: خوشبخت باشی :. با صدای امیـر اکبـری

  1. amirakbari1991 آواتار ها
    amirakbari1991
    شماره کاربری
    14583
    هنــرمنـد انجمن
    اردیبهشت /۱۳۹۱
    tehran
    412
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی561
    7
    سپاس از شما 683 بار در 273 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض آهنگ .: خوشبخت باشی :. با صدای امیـر اکبـری

    Vsti: kontakt(for Bouzouki and guitar rhythm) - nexus
    Vst: FL plugins - iZotop Ozone 5
    آهنگساز و تنظیم کننده: امیر اکبری
    خواننده ( پروژه های با کلام ): امیر اکبری
    شاعر و ترانه سرا ( پروژه های با کلام ): فرهاد عابدی
    با سلام...
    وقت زیادی رو صرفش کردم امیدوارم مورد توجه قرار بگیره.
    از فرهاد عزیز به خاطر ترانه ی زیباشون سپاسگزارم...تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خیلی خوشحال میشم نظراتتون رو بشنوم.
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید



    با تشکر!


    تعداد کل آرای این پست : 29
    تعداد آرای مثبت : 29
    AMIR
    !Music is not everything
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۲ در ساعت 17:31


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. DJ_YA30N آواتار ها
    DJ_YA30N
    شماره کاربری
    27336
    مدیر بـازنشسته
    آذر /۱۳۹۱
    آذربایجان شرقی ، تبریز
    2,399
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3714
    7,354
    سپاس از شما 3,997 بار در 1,818 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    با عرض سلام و ادب و احترام
    تایید شد
    موفق و موید باشید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2


    یه روز هممون میریم. فقط کافیه چشماتو ببندی و باز کنی


    نحوه گذاشتن پلیر آنلاین

    نکات مهم در گذاشتن سورس ها


    دوستان لطفا پروژه ها و سورس های خود را در http://upload.cubase.ir آپلود کنید وگرنه پروژه های شما تایید نخواهد شد

    هرکسی از ظن خود شد یار من / از درون من نجست اسرار من

    My Names : YASIN - Deejay YA30N - YA30N - Y@30N - Yas Sin - YACN - YASIN REMIX

    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۲ در ساعت 19:19

  4. کاربران زیر از شما DJ_YA30N عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,257
    سپاس از شما 3,122 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام امیر جان، ممنون از دعوتت
    صدای بوزوکی حس میکنم یه کم مصنوعیه، اگه زنده رکورد کنی عالی میشه
    صدای وکال هم خوب بود
    در کل قشنگ بود
    موفق باشی


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۲ در ساعت 21:59

  6. امید عیوضی آواتار ها
    امید عیوضی
    شماره کاربری
    12335
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۱
    تهران
    917
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی745
    370
    سپاس از شما 1,531 بار در 502 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام امیر عزیز
    کار خوبی بود
    صدای زیبایی هم داری
    موفق باشی


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    ..::blogfa::::::facebook::.

    omid eyvazi
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۲ در ساعت 22:11

  7. کاربران زیر از شما امید عیوضی عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام .

    کار ِ پاپ هم می شنویم این گونه بشنویم !!!
    حیف که نظر ِ شخصی ام مهم نیست و اگر نه هزار صفحه از آن تعریف می کردم !!!
    اما بپردازیم به مطلب . . .

    ببین ! در این که در ملودی پردازی و خلق ِ ایده های تکنیکی ، قدرت ِ حیرت انگیزی داری شک نکن . . .
    ایده ی اول ات با تمام ِ جسته و گریخته بودن اش در ابتدای کار به قدری منسجم و فشرده می شود که حتی تصور اش هم عجیب است .
    همین خط ِ مهم ( یعنی ملودی ) در نمایش ِ دوم به تقلید ِ ملودی ِ آوازی می پردازد که تو به شکل ِ جالبی شانس آورده ای . . .
    اصولن تقلید ِ ملودی ِ آواز توسط ِ ساز زیاد خوب نیست و نشان از ضعف ِ آهنگساز دارد اما ملودی ِ آوازی ات
    به قدری قدرتمند است که تکرار اش توسط ِ ساز آن را بسیار خوش آیند تر ساخته .
    به ندرت چنین چیزی پیش می آید ، پس دو حالت دارد :
    یا همیشه باید ایده های ات این چنین زیبا و قدرتمند باشند
    یا باید کلن این رفتار ِ اهنگسازی را کنار بگذاری !
    پیش نهاد ام مخلوطی از این دو گزینه است .
    اندازه نگاه دار که اندازه نکوست .
    ببین ! هارمونی های ات خُب به هر حال واضح است که پاپ گونه است ،
    اما دلیل نمی شود باری به هر جهت آن ها را پشت ِ سر ِ هم ردیف کنی .
    در اسکرین شاتی که از سورس گذاشته ای خود ات به بخش ِ هارمونی نگاه کن . .
    همه ی بخش ها در یک جهت و موازی با هم حرکت کرده اند .
    این باعث می شود صدا ها ( خالی ) جلوه کنند . اما وقتی بخش های مختلف ِ هارمونی را مخالف ِ هم حرکت بدهی
    کار بسیار پر محتوا تر می شود . دقت کن که منظور ام این نیست آکورد ها را عوض کنی . . .
    منظور ام تغییر ِ وضعیت ِ حرکتی ِ صدا هاست .
    به شکل ِ جالبی ملودی ات با ریتم ِ درامز هم آهنگ گشته اما نه به شکل ِ کلیشه ای و تکراری ، که این آن را جالب کرده است .
    فضا سازی های ات به شکل ِ کلی خوب است و مناسب ِ این کار .نحوه ی ورود و خروج ِ ملودی ِ سازی ات نسبت به ملودی ِ آوازی ات
    خیلی خوب است و کاملن در تعادل .
    اما بپردازیم به صدای ات . . .
    می دانی ؟ این صدا کهنه نمی شود ! امید وار ام مغرور نشوی به آن . عنصر ِ گرما و احساس در آن موج می زند .
    اما فکر نکن کاملن پرفکت و عالی هستی . . . روی تلفط ِ حرف ِ ( م ) و نت ِ ( می ) به شکل ِ تاکید کننده ای مشکل داری و
    آن را نمی توانی کنترل کنی .
    ببین این حرف و این نت به شکل ِ عادی ( تو دماغی ) است و از منطقه ای خالی از پشت ِ بینی به نام ِ ( خیشوم ) خارج می شود
    وقتی نتوانی آن را کنترل کنی در واقع این صدای تو دماغی را نا خوش آیند تر بروز می دهی .
    نگاه کن . . .خواننده گان ِ حرفه ای هیچ وقت روی حرف ِ ( م ) تاکید نمی کنند به خصوص اگر آخرین حرف ِ یک کلمه و یک جمله باشد .
    منظور ام به کجای موسیقی و شعر است ؟ به زمانی که می گویی ( به یاد ات حلقه می شوند دو دست ام )
    آخرین ( م ) اصلن هم آهنگ با کل ِ روند ِ آن نیست در حالی که در ادامه ی همان وقتی می گویی ( به فکر ات هستم )
    آخرین ( م ) در ( هستم ) را واقعن عالی و درست و اصولی تلفظ می کنی . . .چون بر روی آن تاکید نمی کنی و در فضا رهای اش می کنی .
    این تنها نکته ی منفی در آواز است
    در حالی که جنس ِ صدای عالی . . . ملودی ِ آوازی ِ عالی . . .وضوح ِ بسیار حیرت انگیز در تلفظ ِ کلمات . . .
    و استفاده ی منطقی از دو قسمت ِ سَر و حنجره برای خروج ِ صدا به شکل ِ دو وضعیت ِ ( هوا دار و بی هوا )
    از نکات ِ برجسته ی آن است که واقعن به شخصه حیرت کردم .
    حالا نمی دانم به قول ِ دوستان ( این کاره ) هستی یا خیر ؟! اما این تکنیک و صدایی نیست که شانسی به وجود آمده باشد .
    به هر حال قدر اش را بدان و بسیار تمرین کن . . .آینده ات خوش آیند است . هم در آهنگسازی هم در آواز . . .


    پی نوشت :
    نمی توانم نظر ِ شخصی ام را نگویم !
    خیلی خوش ام آمد سپاس گزار ام ! در لیست ِ علاقه ها قرار گرفت . . .

    شاد و آرام باش .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 9
    تعداد آرای مثبت : 9
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۲ در ساعت 23:09

  9. 7 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. فرهاد فردمنش آواتار ها
    فرهاد فردمنش
    شماره کاربری
    17269
    کاربر پیـشرفته
    تیر /۱۳۹۱
    کرج
    716
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی274
    1,601
    سپاس از شما 953 بار در 414 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    درود
    خسته نباشی امیر جان
    همونطور که قبلا هم بهت گفتم خیلی عالی شده
    سپاس ...


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    من از روزی که یادم هست/به یادت تیره می پوشم/دلم خوش بود که میگفتی/تورو آسون نمیفروشم
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۳ در ساعت 00:05

  11. biganeh آواتار ها
    biganeh
    شماره کاربری
    15126
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    678
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی251
    90
    سپاس از شما 581 بار در 364 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام-کار قشنگی بود
    ولی نظر شخصیمو میگم شاید اشتباه باشه ولی سلیقه و نظرم اینه-به نظرم صدای زیر توی کل کار بیش از حد زیر بود -مخصوصا سازو درامت حس میشد-بازم میگم نظر شخصیمه و لطمه ای به کار فوق العاده زیبات نمیزنه-موفق باشی


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۳ در ساعت 00:56

  12. pe32_64 آواتار ها
    pe32_64
    شماره کاربری
    19671
    مدیر بـازنشسته
    مرداد /۱۳۹۱
    تهران
    2,656
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3142
    10,196
    سپاس از شما 4,688 بار در 2,269 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خسته نباشید جناب اکبری
    آقا از آهنگتون خوشم اومد و ممنون از اینه با ما قسمتش کردی.
    از صدای درامتون خوشم اومد، جا داشت کمتر شه و بجاش صدای خودتون رو افزایش بدید.
    راستی به جای بوزوکی میشد تار هم استفاده کرد، نه ؟یا شایدم گیتار (زنده البته).
    در هر صورت زیبا بود.
    نکات فنی رو که آقای جعفرزاده به زیبایی بیان کردند.
    موفق باشید.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    نمی گم با تو واسم، گریه دیگه گریه نبود
    با تو این زمزمه ها یه های های دیگه داشت
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۳ در ساعت 14:26

  13. کاربران زیر از شما pe32_64 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. amirakbari1991 آواتار ها
    amirakbari1991
    شماره کاربری
    14583
    هنــرمنـد انجمن
    اردیبهشت /۱۳۹۱
    tehran
    412
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی561
    7
    سپاس از شما 683 بار در 273 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    از تمام دوستان به خاطر حضورشون و لطفی که دارن ممنونم
    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام .

    کار ِ پاپ هم می شنویم این گونه بشنویم !!!
    حیف که نظر ِ شخصی ام مهم نیست و اگر نه هزار صفحه از آن تعریف می کردم !!!
    اما بپردازیم به مطلب . . .

    ببین ! در این که در ملودی پردازی و خلق ِ ایده های تکنیکی ، قدرت ِ حیرت انگیزی داری شک نکن . . .
    ایده ی اول ات با تمام ِ جسته و گریخته بودن اش در ابتدای کار به قدری منسجم و فشرده می شود که حتی تصور اش هم عجیب است .
    همین خط ِ مهم ( یعنی ملودی ) در نمایش ِ دوم به تقلید ِ ملودی ِ آوازی می پردازد که تو به شکل ِ جالبی شانس آورده ای . . .
    اصولن تقلید ِ ملودی ِ آواز توسط ِ ساز زیاد خوب نیست و نشان از ضعف ِ آهنگساز دارد اما ملودی ِ آوازی ات
    به قدری قدرتمند است که تکرار اش توسط ِ ساز آن را بسیار خوش آیند تر ساخته .
    به ندرت چنین چیزی پیش می آید ، پس دو حالت دارد :
    یا همیشه باید ایده های ات این چنین زیبا و قدرتمند باشند
    یا باید کلن این رفتار ِ اهنگسازی را کنار بگذاری !
    پیش نهاد ام مخلوطی از این دو گزینه است .
    اندازه نگاه دار که اندازه نکوست .
    ببین ! هارمونی های ات خُب به هر حال واضح است که پاپ گونه است ،
    اما دلیل نمی شود باری به هر جهت آن ها را پشت ِ سر ِ هم ردیف کنی .
    در اسکرین شاتی که از سورس گذاشته ای خود ات به بخش ِ هارمونی نگاه کن . .
    همه ی بخش ها در یک جهت و موازی با هم حرکت کرده اند .
    این باعث می شود صدا ها ( خالی ) جلوه کنند . اما وقتی بخش های مختلف ِ هارمونی را مخالف ِ هم حرکت بدهی
    کار بسیار پر محتوا تر می شود . دقت کن که منظور ام این نیست آکورد ها را عوض کنی . . .
    منظور ام تغییر ِ وضعیت ِ حرکتی ِ صدا هاست .
    به شکل ِ جالبی ملودی ات با ریتم ِ درامز هم آهنگ گشته اما نه به شکل ِ کلیشه ای و تکراری ، که این آن را جالب کرده است .
    فضا سازی های ات به شکل ِ کلی خوب است و مناسب ِ این کار .نحوه ی ورود و خروج ِ ملودی ِ سازی ات نسبت به ملودی ِ آوازی ات
    خیلی خوب است و کاملن در تعادل .
    اما بپردازیم به صدای ات . . .
    می دانی ؟ این صدا کهنه نمی شود ! امید وار ام مغرور نشوی به آن . عنصر ِ گرما و احساس در آن موج می زند .
    اما فکر نکن کاملن پرفکت و عالی هستی . . . روی تلفط ِ حرف ِ ( م ) و نت ِ ( می ) به شکل ِ تاکید کننده ای مشکل داری و
    آن را نمی توانی کنترل کنی .
    ببین این حرف و این نت به شکل ِ عادی ( تو دماغی ) است و از منطقه ای خالی از پشت ِ بینی به نام ِ ( خیشوم ) خارج می شود
    وقتی نتوانی آن را کنترل کنی در واقع این صدای تو دماغی را نا خوش آیند تر بروز می دهی .
    نگاه کن . . .خواننده گان ِ حرفه ای هیچ وقت روی حرف ِ ( م ) تاکید نمی کنند به خصوص اگر آخرین حرف ِ یک کلمه و یک جمله باشد .
    منظور ام به کجای موسیقی و شعر است ؟ به زمانی که می گویی ( به یاد ات حلقه می شوند دو دست ام )
    آخرین ( م ) اصلن هم آهنگ با کل ِ روند ِ آن نیست در حالی که در ادامه ی همان وقتی می گویی ( به فکر ات هستم )
    آخرین ( م ) در ( هستم ) را واقعن عالی و درست و اصولی تلفظ می کنی . . .چون بر روی آن تاکید نمی کنی و در فضا رهای اش می کنی .
    این تنها نکته ی منفی در آواز است
    در حالی که جنس ِ صدای عالی . . . ملودی ِ آوازی ِ عالی . . .وضوح ِ بسیار حیرت انگیز در تلفظ ِ کلمات . . .
    و استفاده ی منطقی از دو قسمت ِ سَر و حنجره برای خروج ِ صدا به شکل ِ دو وضعیت ِ ( هوا دار و بی هوا )
    از نکات ِ برجسته ی آن است که واقعن به شخصه حیرت کردم .
    حالا نمی دانم به قول ِ دوستان ( این کاره ) هستی یا خیر ؟! اما این تکنیک و صدایی نیست که شانسی به وجود آمده باشد .
    به هر حال قدر اش را بدان و بسیار تمرین کن . . .آینده ات خوش آیند است . هم در آهنگسازی هم در آواز . . .


    پی نوشت :
    نمی توانم نظر ِ شخصی ام را نگویم !
    خیلی خوش ام آمد سپاس گزار ام ! در لیست ِ علاقه ها قرار گرفت . . .

    شاد و آرام باش .
    ارادتمند .
    روشن عزیز بنده رو با این تحلیل طویل و زیبا شرمنده کردی...خیلی دوست دارم
    تمامی نکاتی رو که به زیبایی بیان کردی قبول دارم
    در مورد:
    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    هارمونی های ات خُب به هر حال واضح است که پاپ گونه است ،
    اما دلیل نمی شود باری به هر جهت آن ها را پشت ِ سر ِ هم ردیف کنی .
    شاید ناشی از عادت بنده ست که بیش تر مواقع اول یه سری توالی آکورد رو مشخص میکنم بعد روی اون ملودی های کل آهنگ رو مینویسم...به هر حال از این به بعد سعی میکنم طور دیگه ای عمل کنم.
    در مورد صدام هم شما لطف دارید... مشکل در تلفظ م و ... توی اون بیت هم حق با شماست شاید باورت نشه اما اصلا به خاطر همین با آقای عابدی هماهنگ کرده بودم که کلا اون بیت رو عوض کنیم اما خوب خیلی از محتوای ترانه به همون بیت وابسته بود و بیت بهتری نتونستیم پیدا کنیم.
    باز هم ازت تشکر میکنم روشن جان


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    AMIR
    !Music is not everything
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۳ در ساعت 15:33

  15. کاربران زیر از شما amirakbari1991 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. amirakbari1991 آواتار ها
    amirakbari1991
    شماره کاربری
    14583
    هنــرمنـد انجمن
    اردیبهشت /۱۳۹۱
    tehran
    412
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی561
    7
    سپاس از شما 683 بار در 273 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط pe32_64 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خسته نباشید جناب اکبری
    آقا از آهنگتون خوشم اومد و ممنون از اینه با ما قسمتش کردی.
    از صدای درامتون خوشم اومد، جا داشت کمتر شه و بجاش صدای خودتون رو افزایش بدید.
    راستی به جای بوزوکی میشد تار هم استفاده کرد، نه ؟یا شایدم گیتار (زنده البته).
    در هر صورت زیبا بود.
    نکات فنی رو که آقای جعفرزاده به زیبایی بیان کردند.
    موفق باشید.
    در مورد شدت صدای درامز خوب این توی میکس سلیقه ای هستش به هر حال من دوس دارم آهنگ همیشه قدرت و جنبش کافی رو داشته باشه.
    در مورد انتخاب ساز هم حق با شماست مخصوصا تار شاید خیلی به مدل ملودی بخوره...اما خوب نوازنده مورد نیازه...ضمن این که وی اس تی مناسبی تو این زمینه نیس...اما در کل با بوزوکی هم به نظرم بد نشده و یه مقدار متفاوت هم هست


    AMIR
    !Music is not everything
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۲۳ در ساعت 15:49

  17. کاربران زیر از شما amirakbari1991 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


جستجو شده ها

دانلود وی اس تی ویولون استرینگ کم حجم cubase.ir

اهنگ خوشبخت تر میشم

تا این لحظه 105 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست