کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: شماره جدید فصلنامه «ماهور» منتشر شد

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,290
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض شماره جدید فصلنامه «ماهور» منتشر شد

    بررسی موسیقی خیابانی با اتکا بر تئوریِ میدانِ پیِر بوردیو



    شماره جدید فصلنامه «ماهور» منتشر شد

    موسیقی ما - هفتادمین شماره فصلنامه ماهور منتشر شد. این شماره با همکاری ساسان فاطمی، بابک خضرایی، آرش محافظ، سعید کردمافی و مدیر مسئولی محمد موسوی منتشر شده است.نخستین مطلب این شماره ترجمه.ای است از مقاله تُلگا بکتاش -موسیقی.شناس ترک- که به ارتباط میان اوزان عروضی و ادوار ریتمیک در موسیقی عثمانی با تمرکز بر فرم بسته می.پردازد. اهمیت این مقاله برای موسیقیدان و موسیقی.شناس ایرانی در این است که، در نبود سنت استفاده از ادوار ایقاعی یا ریتمیک در فرهنگ موسیقایی ایران، تطابق یا عدم.تطابق وزن عروضی شعر در قطعات آوازی با این ادوار می.تواند بسیار کنجکاوی.برانگیز باشد و حداقل به زبان فارسی، مطالب زیادی در این خصوص در دسترس علاقه.مندان قرار ندارد. بکتاش در این مقاله خاطرنشان می.کند که پیش از او «جینوچن تانریکُرور» با مطالعه.ای وسیع بر روی حدود 600 قطعه آوازی، از نوعی رابطه میان این دو نظام ریتمیک پرده برداشته و خود او نیز می.کوشد وجود این رابطه را در فرم بسته به.خصوص در قطعاتی که از دورهای ایقاعی کوتاه استفاده می.کنند اثبات کند.
    .
    مقاله بعدی شرح انتقادی بخش موسیقی رساله قرن هفتمی اشجار و اثمار، نوشته «علاء منجم بخاری» و شامل تصحیح انتقادی متن است. در بخش اول مقاله، پس از معرفی اجمالی رساله و نویسنده آن، گزاره.های مربوط به پیوند میان موسیقی، نجوم و احکام نجوم در این رساله، با نگاه به گفتمان.های معطوف به ارتباطات مذکور در دیگر آثار دوره اسلامی، بررسی شده است. بخش مفصل.تر بعدی مطالعه ای متن.ـ موسیقی شناختی بر مباحث نظری موسیقی در اشجار و اثمار، در چهار زیرفصل نظام مدال، نظام ریتمیک.ـ متریک، سازها و نکات پراکنده است. این بخش عمدتاً به مطالعه نظام مدال سنّت منتسب به خراسان، به واسطه ی بررسی تطبیقی داده.های مرتبط با ساختارهای مدال در اشجار و اثمار و رساله ی نیشابوری اختصاص یافته است.

    در مقاله «یک گونه تازه.متولدشده موسیقی خیابانی در تهران»، مینا جعفری.هرندی به بررسی شکل نوظهور موسیقی خیابانی در تهران، جایگاه اجتماعی.ـ هنری موسیقیدانان آن و تمایز چشمگیرش با موسیقیدانان شکل.های سنتی.تر این نوع موسیقی، و انگیزه.های این موسیقیدانان برای اجرا در خیابان می.پردازد و، با اتکا بر تئوری میدان پیر بوردیو و نظریه.های مربوط به هویت و «رفتار نمایشی» به تبیین این انگیزه.ها دست می.زند.
    .
    در بخش «یادداشت.های پراکنده» مطلب تاریخی جالبی می.خوانید درباره اولین مؤسسه تدریس موسیقی کلاسیک در ایران و فعالیت.های ارکستر سمفُنیک تهران که توسط واهه خوجایان، یکی از اعضای «کوارتت زهی تهران» و از نخستین هنرآموخته.های هنرستان عالی موسیقی، نوشته و با عکس.های تاریخی منحصربه.فردی همراه شده است مفاهیم بنیادین این شماره اختصاص دارد به مسئله آوانگاری و یکی از مباحث جالب و مهم آن که عبارت است از مشارکت.دادن موسیقیدانان در تکمیل آوانگاری موسیقی خودشان. ریچارد ویدس، در مقاله «درگیرکردن اجراکنندگان در ترانویسی و تحلیل: رویکردی هم.کوشانه به دروپاد»، مزایای این.گونه مشارکت را در آوانگاری یک اجرای دروپاد که منجر به اثبات وجود نوعی ضربان پنهان در قسمت آلاپ این اجرا و همچنین کشف ظرایفی درباره بداهه.نوازی می.شود نشان می.دهد.
    .
    در این شماره با «فیلیپ بروگیر» متخصص موسیقی دروپاد و رئیس بخش سازهای غیراروپایی موزه موسیقی فیلارمُنی پاریس گفتگویی در دو زمینه انجام داده.ایم. ابتدا از تجربیات او در هند به.ویژه حین فراگیری ساز رودرا وینا از استاد بزرگ این ساز، ضیاء محی.الدین داگار، پرسیده.ایم، سپس از برخی ویژگی.ها و فعالیت.های مهمترین موزه ساز در فرانسه اطلاعاتی کسب کرده.ایم، از جمله اینکه دو نمونه از سازهای ابداعی طرب.انگیز و مجلس.آرای قاجاری در این موزه نگهداری می.شوند یاد یاران این شماره به دو مطلب از محمدرضا درویشی و ساسان فاطمی درباره یکی از مهم.ترین چهره.های موسیقی مازندران، احمد محسن.پور، که در طی فصل گذشته از میان ما رفت، اختصاص دارد. محسن.پور منشاء خدمات بسیار ارزنده.ای در عرصه موسیقی مازندرانی بود و فقدان او لطمه.ای جبران.ناپذیر به فرهنگ موسیقایی این خطه محسوب می.شود. یاد او در این دو یادنامه گرامی داشته شده است.
    .
    سرانجام، بخش دوم مقاله آروین صداقت.کیش، تحت عنوان «جستار خُرد در به.کرد نقد موسیقی ما»، که بخش نخستش در شماره پیشین به چاپ رسیده بود، «نقد و بررسی» این شماره را به خود اختصاص داده است. در این مقاله، گفتارهای سوم و چهارم این مطلب را که در آنها به منفردبودن اثر، زمان و زمان.آگاهی و نیز تکیه.گاه.های چندگانه نقد (موسیقی.شناسی، تاریخ موسیقی و زیباشناسی) پرداخته شده است می.خوانیم.
    .
    در انتهای فصلنامه، مطابق سنت همیشگی، که هر ده شماره یک نمایه از شماره.های پیشین ارائه می.شود، نمایه مطالب فصلنامه از شماره ۶۱ تا ۷۰ آمده است.






    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ در ساعت 14:00

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی