کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
تهران ملودی
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: چرا نمی تونیم آکوردها رو از هم تشخیص بدیم

  1. blacky آواتار ها
    blacky
    شماره کاربری
    36914
    مدیـر ارشـد سایت
    فروردین /۱۳۹۲
    mazandaran
    2,187
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4541
    8,119
    سپاس از شما 6,761 بار در 2,318 پست
    Follows
    4
    Following
    0

    پیش فرض چرا نمی تونیم آکوردها رو از هم تشخیص بدیم

    درود دوستان

    چرا نمی تونیم آکوردها رو از هم تشخیص بدیم

    مسئله خیلی مهمی که بهش بر می خوریم
    اکوردها
    چرا نمی تونیم اکوردها رو از هم تشخیص بدیم و. گاهی اون ها رو جای هم دیگه به زبون میاریم
    امروز درباره ی علت این اشتباه می خوام حرف بزنم

    اولین نکته ای که در بحث اکورد ها خیلی مهمه " دسته بندی اکورد ها ست"
    خیلی ها به این موضوع اهمیت نمیدن و به راحتی و سلیقه ای اکوردها رو دسته بندی میکنن
    ددسته بندی نکردن اکوردها باعث میشه نتونیم به موقع و به راحتی اکورد رو تشخیص بدیم
    حالا برای این مشکل میایم از اولین دسته بند ها شروع می کنیم
    .........................
    اکوردها ی سه صدایی و چهار صدایی و حتی پنج و ... صدایی
    اکوردهای سه صدایی از سه نت تشکیل شدند
    و طبعا اکوردهای چهار صدایی از چهار و ......
    ........................
    بهتره اول با مفهوم مطبوع و نامطبوع شروع کنیم

    اکورد ها به دو دسته مطبوع ( کنسونانس ) و نامطبوع (دیسونانس) تقسیم میشن
    خب همین طور که اسم این دوسته برمیاد
    اکوردهای مطبوع به زبان بسیار ساده صدایی خوش ایند ( قابل پیش بینی) دارن
    اکوردهای نامطبوع هم صدای ناخوشایند ( غیر قابل پیش بینی)
    "واژه قابل پیش بینی و غیر قابل پیش بینی نتیجه گیری شخصی خودم از این اکوردهاست"
    واژه نامطبوع و مطبوع هم صرفا یک اسم قراردادی روی این اکورداست و خیلی من بهش اعتقاد ندارم
    چرا که ممکنه یک اکورد "نامطبوع در اصطلاح" در جایی طوری به کار برده میشه که واقعا حس مطبوع و دل پذیری داره
    پس برای همین من واژه های قابل پیش بینی و غیر قابل پیش بینی رو به کار بردم

    خیلی از موضوع دورنشم

    ................
    برای اینکه بهتر با اکوردهای مطبوع و نامطبوع اشنا بشیم بهتره مفهوم فاصله پنم درست رو بدونیم
    فاصله پنجم یک فاصله 3/5 پرده ای ایست
    مثلا از دو تا سل : 3/5 پرده و یک فاصله پنجم درست هستش
    ....................
    اکوردهای مطبوع دارای فاصله پنجمی درست مباشند و در نامطبوع این فاصله درست نیست
    ...........................
    حالا بر می گردیم به اکوردهای سه صدایی ( تریاد ) و چهار صدایی و .....

    اکورهای مینور و ماژور : اکوردهای سه صدایی مطبوع هستند( از سه نت تشکیل شدند و فاصله پنجمی درست دارند)
    اکوردهای کاسته و افزوده : اکوردهای سه صدایی نامطبوع هستند( از سه نت تشکیل شدند و فاصله پنجمی درست ندارند)

    نکته : وقتی میگیم فاصله پنجم درست ندارند در واقع منظور اینه که فاصله ای بیشتر از 3/5 پرده و یا کمتر از 3/5 پرده داشته باشند

    نکته ی 2 :تعریفی که از اکورد نامطبوع و مطبوع شده بیشتر در اکوردهای مینور و مازور و کاسته و افزوده کاربرد داره( منظورم پنج درست داشتن و یا نداشتن)
    و برای سایر اکوردها باید ...تورهای دیگه ای درنظر گرفت که حوصله ی این بحث خارجه
    .........................
    سایر اکوردها
    اکورد های ( sus2 و sus 4 ): اکورد های سه صدایی هستند
    اکوردها ی 7 : چهار صدایی هستند
    اکورد های add : چهار صدایی هستند
    اکوردهای 9 : پنج صدایی هستند
    ..............................
    اشتباهاتی که در تشخیص اکوردهای بالا انجام میدیم
    مثلا اکورد add9 و اکورد 9 رو با هم اشتباه می گیریم

    یادمون نره که add9 چهار صدایی و 9 پنج صدایی هستند
    مثال به زبان ساده :
    اشتباه در تشخیص sus 2 با 9 و add9
    میایم از نت دو و اکوردهای مربوط به "دو" استفاده می کنیم
    اکورد csus2 : یک اکورد سه صدایی و از نت های ( c d g ) تشکیل شده
    اکورد cadd9: یک اکورد چهار صدایی و از نت های ( c e g d ) تشکیل شده
    اکورد c9 : یک اکورد پنج صدایی و از نت های ( c e g b d ) تشکیل شده
    ............
    پس به راحتی و با دسته بندی اکورد ها به دو دسته سه صدایی و با لاتر می تونیم از اشتباهاتمون جلوگیری کنیم
    ......................
    این مطلب صرفا به اشتباهات رایج در اکوردها پرداخته و نحو ی شکل گیری
    اکوردهای مختلف رو بررسی نکرده
    ..............
    از عزیزانی که اشکالی در این مطلب می بینند پیشاپیش پوزش می خوام
    و خوشحال میشم اشتباهات و ایراد های این مطلب رو متذکر بشن
    ............
    ارادتمند
    مرتضی نیک نژاد
    11:56
    شنبه پنج تیرماه 1395







    تعداد کل آرای این پست : 12
    تعداد آرای مثبت : 12
    قبول اهنگسازی . تنظیم . میکس و مستر . نوازندگی گیتار

    تدریس گیتار . اموزش تئوری موزیک . اموزش اهنگسازی و تنظیم

    اینستاگرام من : morteza nicknezhad



    موسیقی مانند كشوری است كه روح من در آن حركت می كند. در آنجا هر چیز، گلهای زیبا می دهد و هیچ علف هرزه ای در آن نمی روید. اما تعداد

    کمی از افراد می فهمند كه در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته است.
    بتهوون
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ در ساعت 11:57

  2. 19 کاربر زیر از blacky برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. MohammaD_Mirzad آواتار ها
    MohammaD_Mirzad
    شماره کاربری
    5510
    کاربر بسیار فعال
    مهر /۱۳۹۰
    338
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی121
    495
    سپاس از شما 154 بار در 95 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    منم مثل خیلی از دوستان دیگه تو آکوردگیری مشکل دارم هرکاری میکنم بازم برطرف نمیشن
    یه سوال دارم
    تـــــو آکورد گیری قانون خاصی هست؟
    من یکی از فیلمای کوتاه آقای کیان رو میدیدم یه چیزای میگفت البته الان دسترسی به فیلم ندارم باز نگاش کنم ولی یه جورای میگفت مثلا فلان آکورد رو اگه بگیریم آکورد بعدی رو باید مثلا درجه فلانش تو آکورد جدیدمون باشه و..... از این چیزا
    کسی می تونه توضیحی بده راجبش؟


    M u s i c L o v e M e
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ در ساعت 15:41

  5. MohammaD_Mirzad آواتار ها
    MohammaD_Mirzad
    شماره کاربری
    5510
    کاربر بسیار فعال
    مهر /۱۳۹۰
    338
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی121
    495
    سپاس از شما 154 بار در 95 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سوال دیگه ای که داشتم این بود که درجه ها همیشه ثابتن( با توجه به عکس)


    مثلا آکورد C Major=Do Mi Sol
    1p 3M 5p

    *
    یامثلا آکورد Dm Minor=Re Fa La
    2M 4P 6M

    اینا درستن که من گفتم؟

    **
    یا بهتره بگم:
    برا مثال آکوردی که یکی از درجه هاش (اول ،سو ،پنجم) C باشه اون درجه (که C باشه )همیشه 1P هست
    درسته؟

    لطفا منو راهنمایی کنید!


    M u s i c L o v e M e
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ در ساعت 15:57

  6. blacky آواتار ها
    blacky
    شماره کاربری
    36914
    مدیـر ارشـد سایت
    فروردین /۱۳۹۲
    mazandaran
    2,187
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4541
    8,119
    سپاس از شما 6,761 بار در 2,318 پست
    Follows
    4
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط MohammaD_Mirzad تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    منم مثل خیلی از دوستان دیگه تو آکوردگیری مشکل دارم هرکاری میکنم بازم برطرف نمیشن
    یه سوال دارم
    تـــــو آکورد گیری قانون خاصی هست؟
    من یکی از فیلمای کوتاه آقای کیان رو میدیدم یه چیزای میگفت البته الان دسترسی به فیلم ندارم باز نگاش کنم ولی یه جورای میگفت مثلا فلان آکورد رو اگه بگیریم آکورد بعدی رو باید مثلا درجه فلانش تو آکورد جدیدمون باشه و..... از این چیزا
    کسی می تونه توضیحی بده راجبش؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط MohammaD_Mirzad تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سوال دیگه ای که داشتم این بود که درجه ها همیشه ثابتن( با توجه به عکس)


    مثلا آکورد C Major=Do Mi Sol
    1p 3M 5p

    *
    یامثلا آکورد Dm Minor=Re Fa La
    2M 4P 6M

    اینا درستن که من گفتم؟

    **
    یا بهتره بگم:
    برا مثال آکوردی که یکی از درجه هاش (اول ،سو ،پنجم) C باشه اون درجه (که C باشه )همیشه 1P هست
    درسته؟

    لطفا منو راهنمایی کنید!
    درود به شما
    اولین نکته شناخت گام و اکوردهای مربوط به اونه
    مثلا شما باید فرمول گام مینور طبیعی و اکورداهای این گام رو بدونید
    ..............
    حالا فزض می کنیم شما یه ملودی تو این گام نوشتین
    و باید از اکوردهای مربوط به همون گام استفاده کنید
    ...........
    به بیان ساده و کوتاه تلفیقی از دانش و گوش و خلاقیت
    شما از این سه عنصر برای اکوردنویسی استفاده می کنید
    .................
    در واقع واقعا نمیشه تو چند خط میاحث تئوری و هارمونی رو توضیح داد
    فقط می تونم اینطوری بگم
    در هر صورت شما با توجه به گوش موسیقیایی و دانشتون اکوردهایی رو متناسب با ملودی مورد نظر انتخاب می کنید
    برای مثال
    لا مینور رمینور و فاماژور
    اگه این اکورداهایی انتخابی رو در کنار هم و بدون هیچ پیوندی قرار بدید دچار خطای هارمونی شدید
    ما نمی تونیم
    لا دو می ر فا لا و فا لا دو رو که هر سه به ترتیب از درجه 1 و 3 و 5 بتشکیل شدن رو در کنار هم به همین صورت قرار بدیم
    اینجاست که قواعد هارمونی به شما کمک می کنه این اکورها رو بهم ببافین و پیوند بزنین
    .............
    پس انتخاب اکورد یه بحثه و پیوندشون یه بحثه دیگه
    که اکثرا تو مورد دوم مشکل زیادی دارند
    ..........


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ در ساعت 16:50

  7. کاربران زیر از شما blacky عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,324
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13777
    9,466
    سپاس از شما 19,233 بار در 5,367 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    مرسی از مرتضی که این مبجث رو باز کرد
    یکی مطلبی هم من در مورد وصل آکوردها بگم
    چون خیلی از کاربران رو دیدم که آکوردها رو با این خطا به هم وصل میکننو بقول معروف هارمونی خالی صدا میده
    مثلن در آهنگمون قراره از آکوردهای لا مینور و مینور پشت سر هم استفاده کنیم
    من دیدم نت های آکورد لامینور که ( لا - دو - می ) هستش رو تو پیانو رول میچینن
    و وقتیکه میخوان در میزان بعدش آکورد می مینور رو بگیرن ، هر سه نتِ آکورد لا مینور رو با هم انتخاب میکنن و یک فاصله پنجم میکشن بالا یا پایین !
    یعنی نت لا رو روی نت می قرار میدن
    یعنی هر سه نتِ آکورد می مینور نسبت به هر سه نتِ آکورد می مینور فاصله پنجم درست دارند
    بهتره که وقتی نت های لا مینور رو چیدیم ، برای می مینور ، نت لا رو یک پرده بکشیم پایین و روی نت سل قرار بدیم ، نت دو رو روی سی قرار بدیم و نت می هم همونجای خودش بمونه و تکونش ندیم
    یعنی اینکه از معکوس استفاده کنیم برای آکورد می مینور


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ در ساعت 17:27

  9. 5 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Yo3fM آواتار ها
    Yo3fM
    شماره کاربری
    99488
    همیار سایت
    اردیبهشت /۱۳۹۴
    Tehran
    957
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی816
    2,884
    سپاس از شما 1,260 بار در 578 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    مرسی از مرتضی که این مبجث رو باز کرد
    یکی مطلبی هم من در مورد وصل آکوردها بگم
    چون خیلی از کاربران رو دیدم که آکوردها رو با این خطا به هم وصل میکننو بقول معروف هارمونی خالی صدا میده
    مثلن در آهنگمون قراره از آکوردهای لا مینور و مینور پشت سر هم استفاده کنیم
    من دیدم نت های آکورد لامینور که ( لا - دو - می ) هستش رو تو پیانو رول میچینن
    و وقتیکه میخوان در میزان بعدش آکورد می مینور رو بگیرن ، هر سه نتِ آکورد لا مینور رو با هم انتخاب میکنن و یک فاصله پنجم میکشن بالا یا پایین !
    یعنی نت لا رو روی نت می قرار میدن
    یعنی هر سه نتِ آکورد می مینور نسبت به هر سه نتِ آکورد می مینور فاصله پنجم درست دارند
    بهتره که وقتی نت های لا مینور رو چیدیم ، برای می مینور ، نت لا رو یک پرده بکشیم پایین و روی نت سل قرار بدیم ، نت دو رو روی سی قرار بدیم و نت می هم همونجای خودش بمونه و تکونش ندیم
    یعنی اینکه از معکوس استفاده کنیم برای آکورد می مینور
    بنظرمن هم، موضوع دیگه اینه که همیشه همینطور بسته و به ترتیب نوشته میشه در همه سورس ها! اگر گاهی با فاصله نوشته بشن، هم از اون گرفتگی بیرون میان و هم فضای بیشتری برای مانور برای هر لاین وجود داره و پیوندهای متنوعتری میشه ایجاد کرد. گرچه همون وضعیت بسته نوشتن هم گاهی لازمه و شاید یجاهایی همون وضعیت بسته بطلبه. ولی نه همیشه!


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ در ساعت 17:44

  11. 3 کاربر زیر از Yo3fM برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,324
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13777
    9,466
    سپاس از شما 19,233 بار در 5,367 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط You3f.M تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بنظرمن هم، موضوع دیگه اینه که همیشه همینطور بسته و به ترتیب نوشته میشه در همه سورس ها! اگر گاهی با فاصله نوشته بشن، هم از اون گرفتگی بیرون میان و هم فضای بیشتری برای مانور برای هر لاین وجود داره و پیوندهای متنوعتری میشه ایجاد کرد. گرچه همون وضعیت بسته نوشتن هم گاهی لازمه و شاید یجاهایی همون وضعیت بسته بطلبه. ولی نه همیشه!
    خب اگر با فاصله نوشته بشن ، خطاهای هارمونیک مثلِ پنجم و اکتاو موازی و خالی صدا دادن رو چه کنیم ؟!
    الان موافقی با من یا مخالف ؟!


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ در ساعت 18:39

  13. 4 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. Yo3fM آواتار ها
    Yo3fM
    شماره کاربری
    99488
    همیار سایت
    اردیبهشت /۱۳۹۴
    Tehran
    957
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی816
    2,884
    سپاس از شما 1,260 بار در 578 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خب اگر با فاصله نوشته بشن ، خطاهای هارمونیک مثلِ پنجم و اکتاو موازی و خالی صدا دادن رو چه کنیم ؟!
    الان موافقی با من یا مخالف ؟!
    موافقم! فقط خواستم نکته ای از نظر خودم اضافه کنم.
    با فاصله یا همون وضعیت باز نوشتن چه ارتباطی به خطاهای هارمونیک داره؟
    منظورم اینه همیشه دیدم توی سورس ها لامینور رو نوشتن لا دو می
    ولی میشه نوشت لا می دو
    و آکورد بعدی مثلا سل می سی
    .
    یا لا می لا دو . لا دو لا می
    حتما نباید همه نتهای آکورد بترتیب و چسبیده باشن به هم.
    ببخشید دخالت کردم


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ در ساعت 20:30

  15. 4 کاربر زیر از Yo3fM برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. blacky آواتار ها
    blacky
    شماره کاربری
    36914
    مدیـر ارشـد سایت
    فروردین /۱۳۹۲
    mazandaran
    2,187
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4541
    8,119
    سپاس از شما 6,761 بار در 2,318 پست
    Follows
    4
    Following
    0

    پیش فرض

    هارمونی باز تو اکوردهای چهاربخشی به این صورت که فاصله دو بخش از سه بخش بالایی ( سوپرانو التو و تنور) پنجم و ششمه

    هارمونی بسته هم در هر سه بخش فاصله سوم یا چهارم دارن

    همین هارمونی باز و بسته کلی داستان داره که اینجا نمی گنجه

    همین طور وصل های هارمونیکی و ملودیکی

    ..................
    در هر صورت بافتن اکوردها بهم داستانی بسیار طولانی داره و نمیشه ایطوری راجع بهش بحث کرد

    مفاهیم بالا رو صرفا جهت اطلاع عزیزانی که از این اصطلاحات اگاهی ندارن گفتم تا مطلب بالا شاید کمی ساده تر و روشن تر بشه


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ در ساعت 21:10

  17. 3 کاربر زیر از blacky برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. چگونگی تشخیص گام آهنگ
    توسط beesm در انجمن انجمن عمومی سایت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۵/۰۱/۳۱, 20:42
  2. تشخیص فالش
    توسط علی محبی در انجمن سلفژ و دیکته ی موسیقی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۱۰/۱۴, 02:47
  3. تشخیص صدای بکار رفته در این دو آهنگ
    توسط mohsenjafari در انجمن تالار عمومی آهنگسازی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۶/۳۱, 11:47
  4. تشخیص ساختار اهنگ
    توسط Last fight در انجمن مبانی و تئوری موسیقی(Basics & Theroy of Music)
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۴/۱۹, 02:22
  5. تشخیص فالش بودن
    توسط azilVl در انجمن آکوردشناسی(Chordology)
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۲۰, 14:34

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 64 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی