کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: رضا شایا: کنسرت «دنگ.شو» تنها اجرایی بود که عباس کیارستمی در آن حضور پیدا کرد

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    3,876
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض رضا شایا: کنسرت «دنگ.شو» تنها اجرایی بود که عباس کیارستمی در آن حضور پیدا کرد

    موسیقی ما -.عصر امروز سومین کنسرت آنلاین کشور برگزار می.شود که عوامل آن، این.بار برای برگزاری به سراغ گروه موسیقی «دنگ.شو» رفته.اند تا مخاطبان آنها بتوانند از سراسر ایران کنسرت آنها را به صورت آنلاین تماشا کنند. به این بهانه گفت.وگویی با رضا شایا (پیانیست و آهنگساز دنگ شو) انجام دادیم و درباره مسائل مختلفی همچون زمزمه.های جدایی سعید آتان از گروه و همچنین آلبوم جدیدشان صحبت کردیم.
    .
    .سومین کنسرت آنلاین در ایران را قرار است امروز گروه «دنگ شو» برگزار کند. در این برنامه افرادی که پیش از این در سالن.ها اجراهای شما را از نزدیک می.دیدند، حضور ندارند و قرار است به صورت آنلاین برنامه را ببینند. به نظر شما برگزاری کنسرت به صورت آنلاین و با این سبک و سیاق چه تأثیری بر موسیقی و مخاطبانش خواهد داشت؟به.هرحال باید پذیرفت آنچه برگزاری یک کنسرت را جذاب می.کند گردش انرژی موجود در اجرا است که این روند رفت آمد انرژی بین گروه و مخاطب جذابیت و لذت کار را برای هر دو چندین برابر می.کند. به همین دلیل کنسرت.ها با دیگر برنامه.های هنری مثل اکران یک فیلم تفاوت فراوانی دارند و با هیچ کار دیگری قابل مقایسه نیستند. با این توضیح اجرای کنسرت، کار را برای اعضای گروه سخت.تر از اجرای یک کنسرت معمولی می.کند چون ناچاریم انرژی را مداوماً بین خودمان بچرخانیم. علی.رغم این توضیحات من فکر می.کنم این اقدام اتفاق خوبی برای موسیقی است. البته این حرکت به تازگی در کشور ما شروع شده است و احتمالاً مشکلاتی خواهد داشت. هنوز بسیاری از ابزار چنین کنسرتی در کشور ما آماتور است و نیاز به زمان دارد تا جای خودش را به طور کامل پیدا کند. حتی قراردادهایی که بین گروه و برگزارکننده کنسرت امضاء شده بسیار ابتدایی است و نیاز به اصلاحات زیادی در آینده دارد. هنوز راه زیادی باقی مانده تا این کار به شکل حرفه.ای در بیاید. ما در گروه «دنگ شو» صرفاً به این خاطر این کار را پذیرفتیم که در آغاز راه به چنین اتفاقی کمک کنیم.
    .
    .چه نکات مثبتی برای این جریان متصور هستید .که سعی می.کنید به راه افتادنش در کشورمان کمک کنید؟

    بحث ما وجود یا عدم وجود نکته مثبت نیست. مسئله این است که شما چه بخواهید و چه نخواهید به سمت آنلاین شدن رفته و این اتفاق خیلی سریع در حال وقوع است. چه قدر خوب است که ما هم در کشور خودمان از این حرکت عقب نمانیم و با آن همراه باشیم. البته چاره.ای هم وجود ندارد. چون علاوه بر کنسرت آنلاین چیزهای دیگر هم در آینده به صورت آنلاین اجرا خواهد شد بنابراین به گمان من نباید در این راه تردید کنیم.

    .ظاهراً شما سه بار سعی کردید که در کرج کنسرت برگزار کنید اما موفق نشدید. با این توضیح فکر می.کنید برگزاری این کنسرت آنلاین چه تأثیری بر مخاطبان شما در شهرستان.ها خواهد داشت؟

    به نظر من مخاطبان کنسرت در کل دو دسته هستند؛ برخی از مخاطبان به کنسرت می.آیند تا حس و حال و انرژی آن را بگیرند و گروه دیگر هم به کنسرت می.آیند تا ببینند در اجرا چه خبر است و خواننده گروه چطور می.خواند. برای مخاطبانِ کنسرتی که در این دسته قرار می.گیرند، شاید کنسرت آنلاین کافی باشد. و آن.ها را راضی کند. اما خدا را شکر مخاطبان «دنگ شو» مخاطبانی هستند که به اجرای آنلاین راضی نمی.شوند و حتماً باید در فضای سالن قرار بگیرند تا بتوانند لذتی را که به دنبالش هستند، کسب کنند.
    .
    .ماجرا عدم توفیق شما برای برگزاری کنسرت در کرج تا چه حد به جمله طاها پارسا مبنی بر اینکه «دنگ شو» در نصف دوران فعالیتش ممنوع.الفعالیت بوده، ارتباط دارد؟

    در این مورد باید بگویم که هیچ ارتباطی ندارد. حتی این موضوع به قضیه لغو کنسرت.ها هم ربطی ندارد که ما مجوز گرفته باشیم و کنسرت لغو شده باشد. من چندان در مورد روند اداری دریافت مجوزها اطلاعی ندارم اما تا جایی که می.دانم ظاهراً امضای آخر مجوز دریافت نشده و ما نتوانستیم در کرج برنامه اجرا کنیم. همان.طور که گفتم من در این موارد چندان دخالت نداشتم و شاید بهتر باشد این بخش از سؤال را از آقای خسروبیگی و وزارت ارشاد کرج بپرسید.

    .یعنی شما به عنوان یکی از اعضای گروه نمی.دانید چرا نتوانستید با مخاطبان خود در کرج دیدن کنید؟

    دقیقاً نمی.دانم. من بیشتر ذهنم را درگیر تولید کارهای هنری می.کنم. به هر حال می.دانیم که نشدن.ها در دنیای موسیقی کم نیست. با این توضیح که نه قلب چندان سالمی دارم و نه معده خیلی روبه راهی، ممکن است درگیری ذهنی.ام با این موضوع قلب و معده.ام را ناراحت کند. بنابراین ترجیح می.دهم ذهنم را آسوده نگه دارم تا بتوانم کارهایم را پیش ببرم.

    .اتفاقی که این روزها به شدت جامعه هنری را تحت شعاع قرار داده، مرگ عباس کیارستمی، اسطوره سینمای ایران است. ظاهراً کنسرت شما جزو معدود اجراهایی بوده که کیارستمی در آن حضور داشته است.

    اگر تئاتر-کنسرت.های آقای رحمانیان را کنار بگذاریم فکر می.کنم کنسرت خیریه ما تنها کنسرتی بود که آقای کیارستمی در آن حضور داشتند..ما رابطه خیلی خوبی با آقای کیارستمی داشتیم.

    .چه دیدگاهی درباره موسیقی «دنگ شو» داشتند؟

    وقتی بعد از کنسرت ایشان را دیدیم متوجه شدیم که خیلی از اجرا لذت برده است. تا حدی که من از این حجم رضایت تعجب کرده بودم و متعجب بودم که آقای کیارستمی تا این اندازه با موزیک «دنگ شو» ارتباط برقرار کرده است. به ما گفت وقتی که من «خانه دوست کجاست» را ساخته بودم و برای اولین.بار اکران شد، از واکنش مبهوتانه مردم متحیر شده بودم. انگار به مردم حس و روح جدیدی وارد شده بود. امروز که کنسرت شما را دیدم می.توانم بفهمم مردم در آن اولین اکران آن فیلم چه حس و حالی داشتند.
    .
    .شما در کنسرت اردیبهشت ماهتان، هم درباره استاد شجریان و هم درباره زنده یاد عباس کیارستمی صحبت کردید. در این اجرا که به صورت آنلاین برگزار می.شود هم برنامه خاصی برای کیارستمی دارید؟

    نه، برنامه خاصی در این مورد نداریم. ما هر کاری انجام دهیم و حتی هر عکسی که بگیریم تقدیم به این استادان است و به نظر من نیاز به انجام کار دیگری نیست. البته کار ویژه.ای در این زمینه انجام داده.ایم که خبر آن را در آینده منتشر خواهیم کرد.

    .کمی درباره اجرای کنسرت آنلاین و رپرتوار این برنامه صحبت کنید.

    قطعات این اجرا همان.هایی هستند که در اجرای آخر در برج میلاد روی صحنه بردیم. خواننده.ی بیشتر قطعات این اجرا، میلاد باقری است و سعید آتانی هم در چند قطعه ما را همراهی می.کند. این قطعات ترکیبی از تمامی کارهایی است که از آغاز به کار «دنگ شو» تا امروز اجرا شده است.
    .
    .در اجرای قبلی.تان سعید آتانی بر عکس گذشته قطعات کمی را خواندند و ظاهراً زمزمه.هایی مبنی بر جدا شدنشان از دنگ شو به گوش رسیده و گویا قرار است به طور مستقل به فعالیتشان در زمینه خوانندگی ادامه دهند. آیا این جریان صحت دارد؟

    اول اینکه زمزمه جدایی سعید آتانی را از کجا شنیدید؟ من اسم کاری که امروز سعید می.خواهد انجام دهد را جدایی نمی.گذارم. کسانی که در طول این سال.ها کارهای «دنگ شو» را دنبال کرده باشند، این جریان را به خوبی می.دانند. اینکه سعید می.خواهد کار مستقل خودش را ارائه دهد از نظر من نامش جدایی نیست و باید بگویم به این خاطر خیلی هم خوشحالم. شاید این نکته هم برایتان جالب باشد که ممکن است یکی دو تا از کارهایش را هم خود من تهیه کنم. به هر حال آدم.ها با هم تفاوت سلیقه دارند. سعید می.خواهد به دنبال سلیقه خودش برود. این موضوع چه ایرادی دارد؟ اگر ما امروز با علی زندوکیلی یا امید نعمتی هم کار نمی.کنیم به این معنا نیست که از هم جدا شده.ایم. «دنگ شو» مثل یک خانه است. شاید بعداً علی هوس کند دوباره به این خانه سری بزند. ماجرای همکاری ما با خواننده.ها این.گونه است و ما این روزها بیشتر با میلاد باقری کار می.کنیم و این همکاری برای ما خیلی لذت بخش است. همان.طور که با سعید و بقیه هم همکاری لذت.بخشی داشتیم. همان.طور که گفتم این روزها با میلاد همکاری خوبی داریم و شخصاً صدای میلاد را خیلی دوست دارم. او خواننده بسیار توانایی است. آهنگ.هایی را هم که با صدای او برای آلبوم جدید کار کرده.ایم، مورد علاقه من هستند چون صدای میلاد را خیلی دوست دارم. البته تمام آنچه گفتم اصلاً به این معنا نیست که از این به بعد قرار نیست با سعید کاری انجام دهیم.
    .
    .اما ظاهراً دیگر قرار نیست همکاری شما با سعید آتانی به جدیت گذشته باشد. تا آنجا که می.دانم در پوستر جدید کنسرت گروه در 24 مردادماه هم عکس سعید آتانی نیست.

    نه مسئله در پوستر مربوط به طراح گرافیست بود که می.خواست پوسترهای چهار نفره طراحی کند. اما در یکی از پوسترهای چهارتایی، سعید هم هست. به هر حال باید گفت در این فصل از کار گروه «دنگ شو» میلاد خواننده.ای است که بیشتر با او کار می.کنیم و فضاهای فکری ما به او نزدیک.تر است.

    .نگاه شما مبنی بر اینکه «دنگ شو» یک خانه است و افراد می.توانند به آن سر بزنند و بروند از ابتدای تشکیل این گروه وجود داشت یا متأثر از اتفاقاتی که پیش آمد، شکل گرفت؟

    خواننده کنسرت اول ما تابستان سال 86 در فرهنگسرای ارسباران سپنتا مجتهد زاده بود. در دومین اجرای ما که مربوط به توری در شرق آسیا می.شد، غزل شاکری و مهدی روشن خوانندگان ما بودند. در کنسرت بعدی ما در تهران خواننده ما امید نعمتی بود. با امید برای اجرا به امریکا و انگلستان رفتیم و بعد دو ترک با سعید کار کردیم. پس از آن با علی زندوکیلی یک آلبوم کار کردیم. بعد از آن با علی کنسرت دادیم و پس از آن با سعید کنسرت دادیم.
    همان.طور که درباره دوستی با آقای کیارستمی به شکل خانوادگی و قدیمی گفتم، پایه فعالیت ما، در سینما بوده و ما در بستر سینما بزرگ شدیم. طاها که اساساً خودش کارگردان است و من هم. در کنار کارگردان و تهیه.کننده بودم. به مرور دید من به این شکل شده که وقتی روی یک اثر کار می.کنم، تمام فکر و ذکرم این است که در حال خلق یک کار هنری هستم بنابراین نباید زیاد در این مورد که قرار است چه کسی نقش خواننده یا نوازنده را بازی کند، متوقف شوم. من در حقیقت در حال نوشتن یک نمایشنامه هستم. ما از ابتدا رویکردمان این بوده که خواننده باید در نقش یک بازیگر در دست مؤلف باشد.

    .درباره سینما صحبت کردید. هنوز موسیقی شما روی فیلم «دونده زمین» در حال اکران است. با این توضیح آیا در حال حاضر برنامه.ای برای موسیقی فیلم ندارید؟

    الآن بیشتر درگیر کنسرت.هایمان هستیم. کار «دونده زمین» کمال تبریزی هم مربوط به ۶ سال پیش است که الآن مجوز گرفته است. با این توضیح فعلاً برنامه.ای برای موسیقی فیلم نداریم.

    .درباره فضای آلبوم جدیدتان هم توضیح دهید. ظاهراً قراراست در این آلبوم از موسیقی الکترونیک استفاده کنید.

    ما در آلبوممان رگه.های الکترونیک هم داریم که البته خیلی ویژه و خاص نیستند. بنابراین نمی.شود نام الکترونیک را روی این موسیقی گذاشت. در کنار آن در حال کار روی یک.سری پروژه.های الکترونیک هم هستیم که تقریباً به یک آلبوم تبدیل شده.اند. فعلا منتظریم تا ببینیم چه زمانی می.توانیم برای آن مجوز بگیریم.
    .
    .پس دو آلبوم از «دنگ شو» در راه است. یک آلبوم که به طور کلی الکترونیک است و آلبوم دیگری که با فضای «دنگ.شو» همراه است و بخش.های الکترونیک هم دارد. درست است؟

    بله. یک آلبوم فضای کاملاً دنگ.شویی دارد و آلبوم دیگر فضای خیلی متفاوتی با کارهای دنگ شو دارد و به همین جهت ممکن است حتی با اسم دیگری به غیر از «دنگ شو» روانه بازار شود اما پدیدآورندگانش بچه.های «دنگ شو» هستند.

    .خواننده آن کار هم میلاد باقری خواهد بود؟

    بله. خوانندگی آن آلبوم را میلاد و طاها بر عهده دارند و نوازندگانش هم بقیه اعضا هستند. فقط در این آلبوم پسری به نام پویا به ما کمک می.کند. که خیلی خوش سلیقه است و کارهای الکترونیکمان را انجام می.دهد.

    .این دو آلبوم در چه مرحله.ای هستند؟ آماده.اند یا در حال ضبط آنها هستید؟

    الآن در حال ضبط هستیم که فکر می.کنم تا پایان تابستان آماده شوند و بعد از آن برای گرفتن مجوز و بقیه ماجرا اقدام کنیم.



    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ در ساعت 18:00

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۴/۱۹, 16:10
  2. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۰/۲۲, 19:27
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۵/۱۱, 04:52
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۱۴, 17:04
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۵/۲۵, 06:08

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی