کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: کیخسرو پورناظری: همایون، حافظ، تهمورس و سهراب باید جلوتر از پدران خود حرکت کنند

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,842
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی572
    0
    سپاس از شما 811 بار در 683 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض کیخسرو پورناظری: همایون، حافظ، تهمورس و سهراب باید جلوتر از پدران خود حرکت کنند

    موسیقی ما - کیخسرو پورناظری -آهنگساز و نوازندۀ پیشکسوت تنبور- 30 و 31 تیرماه در تالار وحدت تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این برنامه قرار است در سه بخش اجرا شود. خود او ابتدا تک.نوازی تنبور خواهد کرد و بعد از آن با «سهراب و تهمورس» هم.نوازی کرده و در آخر هم گروه شمس با آنها همراه می.شود. این کنسرت اما تنها بهانۀ این گفت.وگو است. نمی.شود پایِ صحبت.های استاد «کیخسرو» نشست و دربارۀ مسائل دیگر حرف نزد. مثلاً از او نپرسید که چرا تا این اندازه با دیگران متفاوت است؟ این همه گوشه.نشینی و خلوت گزیدن و این میزان دوری از هیاهوهای رایج چگونه امکان.پذیر است؟ چرا از معدود هنرمندانی است که با وجود تمام سختی.ها و راه.های دشواری که در موسیقی طی کرده، برخلاف خیلی.های دیگر از کسی طلبکار نیست و مِنتی سرِ دیگران ندارد؟ خودش اما نگاهی متفاوت به این مسائل دارد. می.گوید که کار و زندگی طبیعی.اش را انجام داده است. در این گفت.وگو دربارۀ این مسائل و همچنین نقشی که در زمینۀ موسیقی تنبور ایفا کرده و همچنین فعالیت.های دیگرش صحبت کرده.ایم.
    .من نمی.توانم دربارۀ این مسائل صحبت کنم. چون ممکن است همه این نظر را نداشته باشند و تمام صحبت.های شما را نفی کنند. اما فکر می.کنم در زندگی.ام حرکت و کاری معمولی انجام می.دهم. یعنی اگر به قول شما داخلِ ماجراها و کم و زیادهای موسیقی نشده.ام، کار طبیعی انجام دادم. حالا اگر دیگران روندی جز این دارند، من اظهارنظری در این باره نمی.کنم.
    .طبیعی است که مثل بقیه نبودن آسان نیست. خلاف جهت آب شنا کردن، هم همت می.خواهد و هم روش. بینش و منشی خاص که لازمه.اش این است که فرد بر موازینی معتقد باشد. کسی که به وادی هنر می.آید، باید الفبای شناخت هنر را بداند و این از خانواده و محیط و استادانِ شخص نشات می...گیرد. از نوجوانی، رفتار دیگران برایم به عنوان یک الگو. مطرح بود، یعنی رفتارهایی که به نظرم خوب بودند را یاد می.گرفتم و تقلید می.کردم و رفتارهای نادرست برایم پند می.شد. مضاف بر اینکه من در خانواده.ای فرهنگی بزرگ شدم. ....م در زمانی فرهنگی بود که حتی مردانِ آن روزگار هم سواد نداشتند. پدرم نیز علاوه بر موسیقی، ذوق ادبی داشت و ما در فضایی آکنده از طبیعت و آب و .زیبایی.هایی که اطرافمان بود، رشد کردیم. این مسائل روی من اثر داشتند. ضمن آن.که از نوجوانی تا کنون به شعر علاقه داشته.ام. این انرژی و روان گویندگان بزرگ که در شعرشان مستتر است، خواه.ناخواه روی خواننده اثر می.گذارد و فکر می.کنم اینها در اندیشۀ من هم اثر گذاشته است. با همۀ اینها هیچ.وقت گمان نکردم که راه متفاوتی رفته.ام. زندگی طبیعی.ای کرده.ام که هر کسی باید انجامش دهد. .
    .از این مساله ناراضی. نیستم. این تنهایی باعث می.شود که افکارم پراکنده نشده و در ابعاد مختلف تکه تکه نشود. در نتیجه زمان و انرژی را برای خودم و کارهایم نگاه می.دارم. زندگی.ام صرف شعر و موسیقی و آموزش شاگردان شده و همین مجالی داده تا از لحاظ فکری چندان مشتت نشوم. مسائلی مثل اینکه «این بد گفت و آن دیگری خوب»، اصلاً اهمیتی برایم ندارد. می.شود گفت برای زمان و آرامشم ارزش زیادی قائل هستم، چون بدون آرامش نمی.توان اندیشه هنری. را پرورش داد. فکر می.کنم این تنهایی واجب است. من کار سختی انجام ندادم. اگر کسی بد گفته، جوابش را نداده.ام. اصلاً به آن فکر نکردم یا اگر کردم پندی شده تا من بد نگویم. خب این روشی است که شاید شاگردان من هم یاد بگیرند و به این صورت ما بتوانیم بُعد انسانی و هنرمندگونگی را پرورش دهیم.
    .ما از استادانمان شنیدیم که هنر جلوه.گاه زیبایی و بازدارنده از بدی.ها و آلودگی.ها و حتی گناهان است. هنر یک بعد الهی و معنوی دارد. وقتی این.طور فکر می.کنیم هنر وسیلۀ زیبایی و مهر می.شود. اصلاً موسقی پیام مهر و عشق و زندگی و پویایی است. موسیقی در انسان، حیوان و گیاهان تاثیر دارد. وقتی ریشه و تاثیر هنر این.طور است، طبیعی است که هنرمند هم باید با شکلی متفاوت زندگی کند. هنرمندان واقعی مثل استاد «وزیری» در عین آنکه موسیقی.دانان بزرگی بودند، یک مکتب اخلاقی داشتند که به وسیله شاگردانشان ادامه پیدا کرد. استاد خالقی، هم استاد موسیقی و هم اخلاق بود. کسانی که از محضر این اساتید بهره بردند به این فریضۀ اخلاقی پای.بند می.شدند و این .در زندگی و هنرشان مستتر می.شد. در قدیم «شاگرد» مثل «فرزند» استاد می.شد و از حضور او بهره می.برد. این مسائل شاید هم.اکنون عجیب به نظر می.رسد، اما همواره در اخلاق ما ایرانی.ها وجود داشته است. فرهنگ ما به وحدت و عشق و زیبایی وصل بوده و پیامش هم این بوده است. حالا اگر هنرمندی از این اصول گذشته و خودخواهی و مَنیتی در وجودش هست، باید آن را ناشی از کمبود تربیت هنریش. دانست.
    .انسان موجودی است که با تربیت می.تواند به مقام بالا و حتی «خداگونگی» برسد و با عدم تربیت می.تواند رفتارهای ناشایستی انجام دهد که ما الان نمونه.هایش را می.بینیم. وقتی تنها از شرایط حرف بزنیم، نفش خود فرد را منکر می.شویم و به همین خاطر است که ما هم.اکنون در تمام .جهان تا این اندازه جنگ و خشونت و قساوت می.بینیم. باید هر لحظه یادمان باشد که انسان می.تواند هم به حضیض ذلت تنزل پیدا کند و هم به خداگونگی برسد. این بستگی به مسیری دارد که خودش انتخاب می.کند. خیلی از انسان.ها در همین روزگار و همین اجتماع و فضا همچنان در راه صلاح قدم بر می.دارند. اگر عده.ای زندگی طبیعی هنری دارند، حتماً دیگران هم می.توانند. به هر صورت اگر یک نفر نمونه باشد یعنی دیگران هم می.توانند به شایستگی.های هنری خودشان توجه کنند.
    .ما باید به ردیف مقداری عمیق..تر نگاه کنیم. ردیف، مصالح دست یک هنرمند است و جزو زمان آموزش هنرمند در موسیقی به حساب می.آید. سال.ها تنها یک ردیف مطرح بود و به تازگی چند ردیف دیگر نیز اضافه شده است. این در حالی است که وقتی به زندگی هنرمندان و قدما نگاه می.کنیم، می.بینیم هر کدام از آنها یک ردیف جداگانه داشته.اند. بعد از آموزش ردیف، هنرمند به مرحلۀ تقلید می.رسد و سال.ها باید تمام سبک.ها و مکاتب موسیقی را دنبال کند و آنهایی را که دوست دارد تقلید کنند تا بعد از آن به بیانِ احساس هنری خودش دست پیدا کند. من فکر می.کنم ردیف جزو مرتبۀ آموزش است. یعنی فراگیری آن واجب است و اگر موزیسینی آن را بلد نباشد، برایش یک نقیصه است. اما من به عنوان یک هنر آن را قبول ندارم. هنر باید از درون هنرمند جوشش داشته باشد. ما دو نمونۀ شاخص در ردیف داریم، یکی «آقا حسین.قلی» و دیگری «میرزاعبدالله» که هر دو برادر بودند. یعنی از یک سرچشمه بهره گرفته. و در یک خانواده تمرین .کرده بودند. اما وقتی به کارهایشان گوش می.دهیم، می.بینیم که بسیار متفاوت است و هر کدام با احساس خودشان ردیف را پخته کرده.اند. برای هنرمندان دیگر هم مساله به همین شکل است. حسین خان.اسماعیل زاده -نوازندۀ کمانچه- .یا سماع.الحضور ردیف.هایی متفاوت داشته.اند. حتی «حبیب سماعی» -فرزند سماع.الحضور- نیز. چیز جداگانه.ای می.نوازد که می.بینیم با تمام ردیف.ها فرق می.کند. سبک.های این هنرمندان هم مختلف بوده است، در نسل.های بعد هم مشاهده می.کنیم که حتی .بداهه.نوازی.ها و تک.نوازی.های اساتیدی مثل شهناز، شریف، مجد، تجویدی، خرم و دیگران هم با یکدیگر فرق می.کند و هر کدام حس و حال و احساس و اندیشه هنری. متفاوتی دارند. اما در این سال.ها در هنرستان و دانشگاه همه یک ردیف را دنبال کردند و خیلی.ها هم این را به عنوان هنر به دیگران عرضه می..کنند؛ چیزی که باید دورۀ آموزش و درس پس.دادن باشد. من در کارهایم اگر به ردیف به همان شکلِ ثابت توجه نکرده.ام به این خاطر است که فکر کردم باید حس و حال خودم را بیان کنم.
    .ما ریتم.های مختلفی در موسیقی داریم که تعدادی از آنها معمول است. مثل ریتم.های دو ضربی، سه ضربی، چهار ضربی تا هفت ضربی و در این میان ریتم.های دو و سه ضربی رواج بیشتری دارد. وقتی دانشجو بودم، موسیقی مشرق زمین را می.خواندیم و در این میان به موسیقی هند برخورد کردیم که دارای 108 ریتم است. این مساله فکرِ من را به خودش معطوف کرد که چرا با وجود نزدیکی موسیقی هند و موسیقی ایران و با وجود آن.که ریشۀ موسیقی هند از ایران است، ریتم.های آنان تا این اندازه گسترده است و ما محدود هستیم؟. این بدان دلیل است که آنها روی .ریتم.هایشان کار کرده.اند و البته بخشی از این ماجرا هم به این علت است که آنها مثل ما معضل و عامل بازدارندۀ اندیشه.های هنری نداشتند و موسیقی.اشان توانسته نفس کشیده و رشد کند. من فکر کردم شاید بشود در موسیقی خودمان ریتم.های جدیدی ابداع کرد و به همین خاطر دنبال چند ریتم جدید رفتم و خوشحالم که بعد از آن دو-سه ریتم دیگر به موسیقی اضافه شد.
    .ما در موسیقی کردی، ریتم هفت تایی داریم که به موسیقی فارسی هم آمده است. یک ضرب سه.تایی و دو تا دوتایی دارد، آقای «محسن نفر» برای اولین بار از دو تا دوتایی و یکی سه.تایی استفاده و ریتم جدیدی به وجود آورد. پرویز مشکایتان هم در شیدایی یک فرم چهارده.تایی را تجربه کرده است. «تهمورس» هم در کارهای جدیدش یک ریتم نه ضربی آورده است و دیگران هم دارند این تجربه.ها را انجام می.دهند.
    .خب لازمۀ انجام این فعالیت.ها، گذراندن زمان طولانی است. باید زمان بگذرد تا کم.کم هر هنرمندی، چیزی را به موسیقی اضافه کند. البته گسترش ریتم نباید به شکل یک ضرورت دربیاید. به هر صورت ما می.بینیم که با همین ریتم.های معمولی بهترین آهنگ.ها در موسیقی ایران ساخته شده است. توجه به ریتم.های جدید اگر تنها کمیت مدنظر باشد، می.تواند خودش به عارضه.ای جدید تبدیل شود. به هر حال من کارهای زیادی در زمینۀ پژوهش انجام دادم، اما همان.طور که گفتم کار پژوهش، نیاز به وقت کافی و موقعیت مالی دارد. به خصوص در سرزمین ما که هر کسی هر کاری انجام می.دهد، بر اساس همت شخصی.اش است و نهادی نیست که از کارهای هنری حمایت کند. من این شرایط را نداشتم اگرچه خیلی علاقه داشتم که دنبال کنم و نتوانستم.
    .بله، تعدادی از آنها در چند کاست که ضبط کردیم، منتشر شده و بقیه هم مکتوب و ضبط شده؛ هر چند هنوز منتشر نشده.اند.
    .به نظرم این طور است. با این توضیح که این کار را من به تنهایی انجام ندادم و .گروه «شمس» این. کار را انجام داد. اگر من آهنگسازی می.کردم و کسی نبود تا این آهنگ.ها را اجرا کند، نمی.توانستم کاری از پیش ببرم. همان.طور که نوازنده.های تنبور هم بدون آهنگساز نمی.توانستند راه به جایی ببرند. این دو بعد را نباید از هم جدا بدانیم. هر وقت صحبت می.شود می.گویم گروه شمس. چون اولاً از «من» خوشم نمی.آید و از آن طرف حقیقت این است که «ما» این کار را کردیم؛ «مجموع نوازنده، آهنگساز و خواننده». البته چند گروه هم قبل از ما بوده.اند و فعالیت.هایی داشتند که .کارشان را ادامه ندادند و تنها گروهی که توانست این ساز را مطرح کند، گروه «شمس» بود. این گروه قطعاتی خلق کرد که قابل شنیدن و معتبر بودند و توانستند این ساز را معرفی کنند. گروه از نوازندگان نخبه. انتخاب شدند. مضاف بر اینکه خوانندۀ ما آقای ناظری خوانندۀ صاحب.نامی بودند و حس و حال تنبور را هم درک کردند و آن منظور و احساس آهنگساز را به بهترین شکل بیان کردند و این سه بعد در کنار هم کارهای موفقی را ارائه دادند و به این ترتیب موسیقی تنبور در سطح گسترده در ایران و حتی خارج از این مرزها شناخته شد. حالا اکثر شهرستان.ها گروه تنبور دارند که پیش از این وجود نداشت.
    .به هر صورت هر کس نگرش خودش را دارد. تنبوری که در آن زمان در منطقه رایج بود، تنها مقامات باستانی را اجرا می.کرد. و ما برای آن آهنگسازی کردیم و نخواستیم وارد حیطۀ اعتقادی جامعه.ای که تنبور متعلق به او بود شویم. ما راه خودمان را رفتیم و بعد از آن بسیاری دنبال ما آمدند و من هم بسیار خوشحالم که تنبور، حالا تا این اندازه تنوع دارد و توانسته خودش را به شکلی معرفی کند که لازمه.اش زیر سایۀ مقامات بودن، نیست. اجرای صرف این مقامات تکرار می.آورد؛ اما وقتی سازندگی باشد می.شود زنده باشد و نفس بکشد و به فعالیتش ادامه دهد.
    ..شاید نه. ببینید، اصلاً محدودیت.های فراوان موسیقی در آن زمان باعث شد ما به تنبور روی آوریم. پیش از انقلاب من اصلاً این ساز را نمی.زدم و کارهایی در زمینۀ موسیقی سنتی انجام می.دادم. بعد از انقلاب تمام این فعالیت.ها تعطیل شد و من به این فکر افتادم که تنبور در منطقۀ ما یک ساز آیینی و معنوی است و شاید به آن صورت با این ساز مخالفت نشود. به همین خاطر سراغ تنبور رفتیم و گروه تشکیل دادیم. در درجۀ اول نیاز به فعالیت هنری و ادامۀ آن من را تشویق به روی آوردن این ساز کرد، یعنی فضا به اندازه.ای محدود و بسته بود و با سازهای دیگر نمی.شد کار کرد که .من تنبور را انتخاب کردم. بعد اما .با دل و جان روی این ساز کار کردیم و نوازنده.ها هم با یکدیگر همبستگی درونی داشتند و به شکل یک رسالت به آن نگاه کردیم و همین باعث شد تا این استقبال و مقبولیت به وجود آید.
    .بله ایشان و مرحوم برادرش -کامران- .جزو نفرات اول گروه ما بودند. اتفاقاً هم ایشان و هم من، در ابتدا اصلاً تنبور بلد نبودیم و با تجربه.ای که روی سازهای دیگر داشتیم، تکنیک.ها و مضراب.های این ساز را یاد گرفتیم.
    .بله، همان محدودیت.ها ما را ناگریر به این کار کرد.
    .در واقع خیلی از همکاران ما شاگردان خود من بودند. مرحوم «عالی.نژاد» شاگرد سه.تار من و «علی.اکبر مرادی» شاگرد تارم بودند و برای تشکیل گروه از آنها کمک گرفتم. ما بهترین نوازنده.ها را به وسیلۀ همین آقایان پیدا کردیم. بعدها «گل.نظر عزیزی» و تعدادی از نوازندگان صحنه اضافه شدند. من، آقای کلهر، سیاوش درپور و برادر آقای کلهر از منطقۀ کرمانشاه بودیم.
    .بله.
    .آقای کلهر که دیگر تنبور نمی.نوازد. ضمن اینکه دیگر نیازی نیست که ما با آن هستۀ اولیه، کار کنیم. آنها هم نیازی احساس نمی.کنند. آقای ناظری سلیقه.شان با من عوض شده و شما این را در کارهایشان هم می.بینید. هر چند آنچه به عنوان موسیقی تنبور اجرا کرده، جزو کارهای خوب ایشان و همچنین گروه شمس است.
    .اگر پیش بیاید ما مخالفتی نداریم. الان نمی.شود پیش.بینی کرد. شاید خوب شود و شاید هم خوب نباشد. احساسات در آن سال.ها خیلی متفاوت بود.
    .بله، ما فامیل هستیم و با هم زندگی می.کردیم. آقای ناظری جزو دوستان خیلی نزدیک من در یک مقطع چندین ساله بود.
    .بله؛ زیاد در جبهه.های غرب کشور برنامه می....گذاشتیم. منتها من این مساله را هیچ.وقت بازگو نکردم چون نیازی به این کار ندیدم.
    .نه. اتفاقاً ما که می.رفیتم بسیار هم مشتاق بودند. ما در سنگرها اجرا می..کردیم و برای خودمان هم جالب بود و هم هیجان و زیبایی خودش را داشت. انگار می.خواستیم از این طریق ادای دینی کرده باشیم.
    .بله، همان کارهای معمول را اجرا می.کردیم. ما مطلقاً با تنبور سرود نزدیم. تنبور ساز خاصی است و نمی.شود برداشت تبلیغاتی و سیاسی از آن کرد و ما هم تلاش کردیم این ساز .را همین.طور محترم نگاه داریم و کارهای خودمان را انجام دادیم.
    .باید دربارۀ هر کدام از این نام.هایی که شما به آن اشاره کردید، به صورت جدا صحبت کرد. اما به طور کلی می.توانم بگویم که این افراد باید از پدران خود جلوتر حرکت کنند، برای مثال فرزندان خودم اگر تنها از من تقلید می..کردند، کار درستی نبود و باید جلوتر می.رفتند. من وقتی قطعۀ «خداوندان اسرار» و آن ساز و آواز را شنیدم، خیلی مسحور شدم و باید خیلی چیزها درباره.اش می.نوشتم که این کار را انجام ندادم. یک اثر واقعاً شنیدنی تنبور بود. «سهراب» نوازندۀ توانای جوانی است و «تهمورس» هم همین.طور. به هر حال حس و حالشان با پیرمردی مثل من فرق می.کند (با خنده). من هم جوان که بودم، تکنیک و سرعتم بیشتر بود. شاید آنها هم به سن من برسند، آرام.تر ساز بزنند. آنها امروزی.تر نگاه می.کنند؛ اما آن حس و حال تنبور را رعایت کرده و توانایی.اشان را دارند. تنبور ساز خیلی مهمی است و خوب نواختنِ آن کار همه کس نیست. به همین خاطر است که در این همه سال، غیر از چند نفر، اسم آدم جدیدی نمی.شنویم. بچه.ها حس و حال خودشان را دارند و باید با همین حس و حال آنچه از مکتب خانوادۀ ما فرا گرفته.اند را پرورش دهند. به هر حال اگر کارهایشان شنیدنی باشد که موفق می.شوند و در غیر این صورت نه و مخاطبان قاضی آنها هستند.
    .من فکر می.کنم تاریخ وقتی به این ماجرا نگاه کند، به عنوان یک نقطه ضعف بزرگ با آن روبه.رو خواهد شد. در این دوره هنرمندان خیلی خوبی رشد کردند و آقای شجریان، کیارستمی و... بهترین کارهایشان را بعد از انقلاب خلق کردند. حالا ممکن است کسی انتقادی داشته باشد که حتماً از سر دلسوزی است یا سلیقه.های سیاسی متفاوتی داشته باشند، اما همه.شان درد وطن دارند و می.خواهند کار هنری انجام دهند. بنابراین این محدودیت.ها نه موجه است و نه سازنده.

    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ در ساعت 15:51

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. موسیقی متن فیلم،کوتاه(عشق و وحشت)/علی مومیوند
    توسط Ali.Mumivand در انجمن پروژه های تمرینی و ناتمام کاربران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۳/۰۳, 21:46
  2. قطعه ای کوتاه و مذهبی به مناسبت ایام محرم/علی مومیوند
    توسط Ali.Mumivand در انجمن پروژه های تکمیلی کاربران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۸/۱۴, 03:11
  3. اهنگ کوتاه پاپ(علی مومیوند)
    توسط Ali.Mumivand در انجمن پروژه های تکمیلی کاربران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۲/۰۵, 22:40
  4. همایون شجریان در جام فوتبال ستاره ها (رمضان)+عکس
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۴/۲۷, 10:00
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۷/۰۹, 17:50

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی