کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخستنخست 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24

موضوع: پروژه حماسی تمرینی

  1. soroushtgh آواتار ها
    soroushtgh
    شماره کاربری
    81779
    هنــرمنـد انجمن
    مهر /۱۳۹۳
    54
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی99
    30
    سپاس از شما 132 بار در 36 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ajbmusic تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام
    کار زیبا و خاصی هست ، و با خیلی از استانداردها مطابقت داره .
    بسیار لذت بردم و فکر میکنم با توجه به ذائقه و سلیقه ای که در Epic Music دارید ، حرفه موسیقی فیلم را هم اگر دنبال کنید قطعا به موفقیتهای خوبی دست پیدا میکنید .

    موفق باشید
    یاعلی
    درود بر شما
    خیلی ممنون از پیشنهاد و نظر سازنده تون


    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۲۹ در ساعت 15:30

  2. کاربران زیر از شما soroushtgh عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. soroushtgh آواتار ها
    soroushtgh
    شماره کاربری
    81779
    هنــرمنـد انجمن
    مهر /۱۳۹۳
    54
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی99
    30
    سپاس از شما 132 بار در 36 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    باریکلا
    سر ذوق میام از شنیدنِ موزیک های تنظیم شده با ارکسترهای عظیم و سمفونیک
    یاد تیتراژ پایانی فیلم Season of the witch با بازیِ نیکلاس کیج و آهنگسازیِ آهنگساز ایسلندی Atli Örvarsson افتادم ، که خیلی دوس دارم این موزیک فیلم رو

    به پاس هنری که دارید درجه هنرمند انجمن تقدیم میشه به شما
    درود بر شما بزرگوار؛
    خیلی ممنونم از لطف بی همتای جنابعالی
    در پناه حق استوار باشید


    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۲۹ در ساعت 15:33

  5. کاربران زیر از شما soroushtgh عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. soroushtgh آواتار ها
    soroushtgh
    شماره کاربری
    81779
    هنــرمنـد انجمن
    مهر /۱۳۹۳
    54
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی99
    30
    سپاس از شما 132 بار در 36 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    باریکلا
    سر ذوق میام از شنیدنِ موزیک های تنظیم شده با ارکسترهای عظیم و سمفونیک
    یاد تیتراژ پایانی فیلم Season of the witch با بازیِ نیکلاس کیج و آهنگسازیِ آهنگساز ایسلندی Atli Örvarsson افتادم ، که خیلی دوس دارم این موزیک فیلم رو

    به پاس هنری که دارید درجه هنرمند انجمن تقدیم میشه به شما
    درود بر شما بزرگوار؛
    خیلی ممنونم از لطف بی همتای جنابعالی
    در پناه حق استوار باشید


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۲۹ در ساعت 16:25

  7. 3 کاربر زیر از soroushtgh برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,344
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13858
    9,502
    سپاس از شما 19,319 بار در 5,388 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط soroushtgh تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود بر شما بزرگوار؛
    خیلی ممنونم از لطف بی همتای جنابعالی
    در پناه حق استوار باشید
    خواهش میکنم
    درجه ی هنرمند انجمن حقِ امثالِ شماست
    و در دادنش به کاربران سختگیریِ زیادی صورت میگیره
    و به هرکسی داده نمیشه
    از blacky هم ممنونم که شما رو معرفی کرد به من برای ارتقا به این درجه


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۲۹ در ساعت 16:29

  9. 6 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,344
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13858
    9,502
    سپاس از شما 19,319 بار در 5,388 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط anonymous123 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    همچنین اون ویولن یا ویولن سل که از ابتدای کار تا انتهای کار Spiccato هست که صحیح نیست
    spiccato برای قسمت های خلوت باید استفاده بشه حتما
    هم نوع اش رو تغییر بدید به Staccato
    هم آرپژ کاملا یکنواخت هست
    :/
    درود برادر عزیز
    این کلماتی که با فونت درشت از شما کپی کردم رو توضیح بدید برای روشن کردنِ اذهان عمومی !
    چرا استفاده از تکنیک " اِس پی کاتو "، از اول تا آخر ، در این قطعه که هنوز یک تم و ایده هست صحیح نیست ؟؟
    در کجای قوائدِ ارکستراسیون گفته شده که برای قسمت های خلوتِ موزیک باید و حتمن از تکنیکِ اس پی کاتو بجای " اِس تِ کاتو " در ویلنسل استفاده بشود ؟؟
    برای نُـت.های آرپژ از چه ارزش زمانی در هر میزان استفاده کنند تا دیگر کاملن یکنواخت نشود؟؟

    ببین عزیزم !
    من الان نه قصد دارم شما رو ضــایع کنم
    و نه تخریب !
    فقط فکر کن من الان یک آماتور هستم و تازه دارم تنظیم و ارکستراسیون رو میآموزم !
    جواب سوال های مرا بده
    جواب ها رو هم ازتو گوگل نخون
    فقط با توجه به چیزی که خودت میدونی توضیح بده

    پانویس : ایراد گرفتن هیچ کاری نداره !
    یه موزیک بساز و برای من بگذار و من هم فقط بگم :
    " اینجاش خوب نیست !
    فلان جاش اشتباهه !
    نباید این بخش رو اینجوری میزدی ! "
    خب آخرش که چی ؟!
    من الان چه کمکی کردم برای بهتر شدنِ موزیک ؟؟
    بنابراین ،
    اولن با دلیل و مدرک ایراد بگیریم
    بعنوان مثال ،
    ایراد : نباید در ملودی نویسی بینِ هیچکدام از نت ها پرشِ بیشتر از فاصله ی ششم داشته باشیم !
    دلیل : چون فاصله زیادی بین اون دو نت ایجاد میشه و ملودی خالی صدا میده و از هم گسیخته میشه و ÷یوستگی بین نت های ملودی از بین میره
    ایراد : نباید برای سازهای بَــم و بیس مثلِ کنترباس و ترمبون نت هی سریع و خیلی تند بنویسیم
    دلیل : زیرا نت های بم تنبل هستند و از لحاظ فیزیکی قابلیت خیلی تند اجرا شدن رو ندارند

    باید علاوه بر ایراد گرفتن و انتقاد کردن ،
    دلیل هم بیاریم
    و همچنین باید راهکار هم بدیم برای بهتر شدن
    نه اینکه فقط انتقاد کنیم ، بدون اینکه دلیلش رو بگیم و پیشنهاد درست برای بهتر شدن بدیم !


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ در ساعت 06:54

  11. 8 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. anonymous123 آواتار ها
    anonymous123
    شماره کاربری
    83811
    عضـو ویــژه
    آبان /۱۳۹۳
    716
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی458
    1,151
    سپاس از شما 629 بار در 386 پست
    Follows
    0
    Following
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود برادر عزیز
    این کلماتی که با فونت درشت از شما کپی کردم رو توضیح بدید برای روشن کردنِ اذهان عمومی !
    چرا استفاده از تکنیک " اِس پی کاتو "، از اول تا آخر ، در این قطعه که هنوز یک تم و ایده هست صحیح نیست ؟؟
    در کجای قوائدِ ارکستراسیون گفته شده که برای قسمت های خلوتِ موزیک باید و حتمن از تکنیکِ اس پی کاتو بجای " اِس تِ کاتو " در ویلنسل استفاده بشود ؟؟
    برای نُـت.های آرپژ از چه ارزش زمانی در هر میزان استفاده کنند تا دیگر کاملن یکنواخت نشود؟؟

    ببین عزیزم !
    من الان نه قصد دارم شما رو ضــایع کنم
    و نه تخریب !
    فقط فکر کن من الان یک آماتور هستم و تازه دارم تنظیم و ارکستراسیون رو میآموزم !
    جواب سوال های مرا بده
    جواب ها رو هم ازتو گوگل نخون
    فقط با توجه به چیزی که خودت میدونی توضیح بده

    پانویس : ایراد گرفتن هیچ کاری نداره !
    یه موزیک بساز و برای من بگذار و من هم فقط بگم :
    " اینجاش خوب نیست !
    فلان جاش اشتباهه !
    نباید این بخش رو اینجوری میزدی ! "
    خب آخرش که چی ؟!
    من الان چه کمکی کردم برای بهتر شدنِ موزیک ؟؟
    بنابراین ،
    اولن با دلیل و مدرک ایراد بگیریم
    بعنوان مثال ،
    ایراد : نباید در ملودی نویسی بینِ هیچکدام از نت ها پرشِ بیشتر از فاصله ی ششم داشته باشیم !
    دلیل : چون فاصله زیادی بین اون دو نت ایجاد میشه و ملودی خالی صدا میده و از هم گسیخته میشه و ÷یوستگی بین نت های ملودی از بین میره
    ایراد : نباید برای سازهای بَــم و بیس مثلِ کنترباس و ترمبون نت هی سریع و خیلی تند بنویسیم
    دلیل : زیرا نت های بم تنبل هستند و از لحاظ فیزیکی قابلیت خیلی تند اجرا شدن رو ندارند

    باید علاوه بر ایراد گرفتن و انتقاد کردن ،
    دلیل هم بیاریم
    و همچنین باید راهکار هم بدیم برای بهتر شدن
    نه اینکه فقط انتقاد کنیم ، بدون اینکه دلیلش رو بگیم و پیشنهاد درست برای بهتر شدن بدیم !

    1- آرپژ : مهرزاد جان داداش ببین اگر دقت کنی آرپژ داره از اول کار تا آخرش یه چیز میخوره (اس پی ک تو) و فقط بعدش ویولن هم به ویولن بزرگ یا ویلون سل اضافه میشه(البته شاید از اکتاو استفاده کردن)

    2-استکتو : داداش تو این یه زمینه شما ویولونیستی ؛ من زیاد نمیخوام وارد تخصص شما بشم ؛ ولی ! "اس پی ک تو" اون طول" اس ت ک تو" رو نداره چون عملا فشاری روی سیم ها ی ویولون سل نمیاره

    3-داداش من میگم این الان " اس پی ک تو " هست و الان باید بشه "اس ت کتو" ؛ شما الان اونجای قرمز رو دقیقا برعکس گفتین

    4- ارزش زمانی در کار نیست بنده ، بنده میگم با همون فواصل ؛ میزان آخر "Theme " ملودی شون یه تغییر کوچیکی بکنه نه این فقط همون نت رو بزنه ؛ اتفاقا بنده هم چون خودشون گفته بودند هنوز پروژه تمرینی

    هست گفتم که اینها تغییر کنه ، فواصل و دیوریشن ها درستهه اصلا مشکلی نداره ، مگرنه میومدم میگفتم پروژه خوبه و میرفتم ...

    5- و مهم تر از همه : 4 تا نکته بود که من دقیقا گفتم چی کار کنن شما اون قسمت سبز میگین که من ایراد گرفتم ؛ همینجوری الکی ! اونموقع متن کامنت اول بنده رو بخونین دقیقا نوشتم عوض بشه چی بشه چطوری بشه

    و اونهمه تو جزئیات موسیقی فرو رفتم و گفتم ،نصف بچه هایی که اینجا میان الکی یا لایک میدن ؛ یا یه خوبه مینویسن ساک ساک میکنن تو تاپیک میرن ، حالا ما اومدیم دوتا پیشنهاد دادیم شد غلط (سبز)

    6-در ضمن بنده در ارتباط با اتومیشن ولوم برای هر نت هم نوشتم کهه اصلا ندیدم تو این سایت کسی ازش صحبتی کنه ؛ تا یک لگاتو یا پیوستگی طبیعی ایجاد کنه (دیگه تا این حد راهنماییی !؟)

    7-البته من میدونم که شما هم میدونی که ! ؛ تو موسیقی اجبار نیست ! من یکی بیارم نشون بدم با 4 تا قابلمهه درام دث کور میزنه ؟ که ماها با درام کیت 10 ملیونی نمیتونیم ؟ منظورم اینه که خب میشه تو موزیک سلیقه

    هم خرج "نکرد" و هیچ جای موسیقی نیومده اجباره سلیقه به خرج بدین ! یه نت رو بزنین اول تا آخر هم درسته ! منتها من چون واسه "پیشرفت کار" دوستمون احساس وظیفه کردم اونایی که به ذهنم میومد رو گفتم تا

    سلیقه تو کارشون بیشتر موج بزنه ! (Vibrato در ساز برنجی هم گفته بودم !شما فقط ساز زهی ها رو گفتی )

    (چرا من میام جواب شما رو بدم همش ده صفحه طولانی میشه )


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ در ساعت 11:25

  13. 1900 آواتار ها
    1900
    شماره کاربری
    43826
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    ایلام
    153
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی194
    259
    سپاس از شما 248 بار در 95 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    من که خیلی لذت بردم عاشق موسیقی ارکست و حماسی هستم دمت گرم کارت خیلی زیبا بودش

    ایشالله همیشه موفق باشین


    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ در ساعت 13:24

  14. کاربران زیر از شما 1900 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. soroushtgh آواتار ها
    soroushtgh
    شماره کاربری
    81779
    هنــرمنـد انجمن
    مهر /۱۳۹۳
    54
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی99
    30
    سپاس از شما 132 بار در 36 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1900 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    من که خیلی لذت بردم عاشق موسیقی ارکست و حماسی هستم دمت گرم کارت خیلی زیبا بودش

    ایشالله همیشه موفق باشین
    خیلی از لطف شما ممنونم


    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ در ساعت 15:46

  16. Dj Unknown آواتار ها
    Dj Unknown
    شماره کاربری
    33590
    کاربر تازه وارد
    اسفند /۱۳۹۱
    Tehran
    21
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5
    13
    سپاس از شما 14 بار در 10 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام و درود خدمت شما .
    من متوجه نشدم که منظورتون درباره ی این کار بداهه نوازی بود یا این که یه کاری رو دوباره شما بازسازی کردید ؟


    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ در ساعت 17:24

  17. کاربران زیر از شما Dj Unknown عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,344
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13858
    9,502
    سپاس از شما 19,319 بار در 5,388 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط anonymous123 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    1- آرپژ : مهرزاد جان داداش ببین اگر دقت کنی آرپژ داره از اول کار تا آخرش یه چیز میخوره (اس پی ک تو) و فقط بعدش ویولن هم به ویولن بزرگ یا ویلون سل اضافه میشه(البته شاید از اکتاو استفاده کردن)

    2-استکتو : داداش تو این یه زمینه شما ویولونیستی ؛ من زیاد نمیخوام وارد تخصص شما بشم ؛ ولی ! "اس پی ک تو" اون طول" اس ت ک تو" رو نداره چون عملا فشاری روی سیم ها ی ویولون سل نمیاره

    3-داداش من میگم این الان " اس پی ک تو " هست و الان باید بشه "اس ت کتو" ؛ شما الان اونجای قرمز رو دقیقا برعکس گفتین

    4- ارزش زمانی در کار نیست بنده ، بنده میگم با همون فواصل ؛ میزان آخر "Theme " ملودی شون یه تغییر کوچیکی بکنه نه این فقط همون نت رو بزنه ؛ اتفاقا بنده هم چون خودشون گفته بودند هنوز پروژه تمرینی

    هست گفتم که اینها تغییر کنه ، فواصل و دیوریشن ها درستهه اصلا مشکلی نداره ، مگرنه میومدم میگفتم پروژه خوبه و میرفتم ...

    5- و مهم تر از همه : 4 تا نکته بود که من دقیقا گفتم چی کار کنن شما اون قسمت سبز میگین که من ایراد گرفتم ؛ همینجوری الکی ! اونموقع متن کامنت اول بنده رو بخونین دقیقا نوشتم عوض بشه چی بشه چطوری بشه

    و اونهمه تو جزئیات موسیقی فرو رفتم و گفتم ،نصف بچه هایی که اینجا میان الکی یا لایک میدن ؛ یا یه خوبه مینویسن ساک ساک میکنن تو تاپیک میرن ، حالا ما اومدیم دوتا پیشنهاد دادیم شد غلط (سبز)

    6-در ضمن بنده در ارتباط با اتومیشن ولوم برای هر نت هم نوشتم کهه اصلا ندیدم تو این سایت کسی ازش صحبتی کنه ؛ تا یک لگاتو یا پیوستگی طبیعی ایجاد کنه (دیگه تا این حد راهنماییی !؟)

    7-البته من میدونم که شما هم میدونی که ! ؛ تو موسیقی اجبار نیست ! من یکی بیارم نشون بدم با 4 تا قابلمهه درام دث کور میزنه ؟ که ماها با درام کیت 10 ملیونی نمیتونیم ؟ منظورم اینه که خب میشه تو موزیک سلیقه

    هم خرج "نکرد" و هیچ جای موسیقی نیومده اجباره سلیقه به خرج بدین ! یه نت رو بزنین اول تا آخر هم درسته ! منتها من چون واسه "پیشرفت کار" دوستمون احساس وظیفه کردم اونایی که به ذهنم میومد رو گفتم تا

    سلیقه تو کارشون بیشتر موج بزنه ! (Vibrato در ساز برنجی هم گفته بودم !شما فقط ساز زهی ها رو گفتی )

    (چرا من میام جواب شما رو بدم همش ده صفحه طولانی میشه )
    حالا کاری به این نداشته باش که من جای استکاتو و اسپیکاتو رو بر عکس نوشتم
    مهم اینه که متوجه منظورم شدی درباره ی استکاتو و اسپیکاتو !
    هیچکدوم از اینهایی که عرض کردی جواب سوال من نبود !
    من گفتم دلیلش چیه که : " ویولن یا ویولن سل که از ابتدای کار تا انتهای کار Spiccato هست که صحیح نیست " ؟؟
    و همچنین چرا : " spiccato برای قسمت های خلوت باید استفاده بشه حتما " ؟
    فقط به این دلیل که : " "اس پی ک تو" اون طول" اس ت ک تو" رو نداره " ؟؟؟
    خب چه اشکالی داره یه تنظیم کننده برای چلو بجای استکاتو از اسپیکاتو استفاده کنه ؟؟
    کی گفته که این کار اشتباس ؟
    و همچنین :

    آرپژ کاملا یکنواخت هست

    اولن ، چه ایرادی داره که آرپژ یکنواخت باشه ؟ ( مثلن فقط نت های چنگ بزنه )
    دومن ، اگر هم این حرکت اشتباس ، چه آرپژی بزنه که از یکنواختی در بیاد ؟!
    سومن ، شاید اصلن این یک قسمتی از یک موزیک کامل و طولانی هستش که پارتیتور نویسی شده ، اما فقط این بخش اش نواخته شده و ایشون هنوز وقت نکرده کل پارتیتور رو به مرحله اجرا و شنیدن برسونه
    شاید فقط در این بخشی که ایشون قرار دادن آرپژ تکراری هستش !
    شاید در بخش ها و موومان های دیگه خبری از این آرپژ تکراری نیست !
    از کجا اینقدر مطمئنی که آهنگساز قراره مثلن در تایم 10 دقیقه ایِ موزیکش از ابتدا تا انتها از این آرپژ یکنواخت استفاده کنه ؟


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ در ساعت 04:59

  19. 5 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۱۱/۰۶, 18:00
  2. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۵/۱۲, 13:40
  3. آموزش ساز شناسی صوتی به زبان فارسی از Yehudi Menuhin
    توسط AliRezA Nasehi در انجمن سایر آموزشها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۱۴, 18:41
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۳/۰۲, 22:51
  5. آموزش ساز شناسی صوتی به زبان فارسی از Yehudi Menuhin
    توسط AliRezA Nasehi در انجمن سازهای بین المللی و غربی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۲۷, 16:10

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 107 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست