کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
تهران ملودی
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: بهداد بابایی: اساتید ذی.صلاح موسیقی در شهرستان.ها کمیاب.اند

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    3,424
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی573
    0
    سپاس از شما 815 بار در 687 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض بهداد بابایی: اساتید ذی.صلاح موسیقی در شهرستان.ها کمیاب.اند

    طرح یک انتقاد جدید در جشنواره موسیقی جوان



    بهداد بابایی: اساتید ذی.صلاح موسیقی در شهرستان.ها کمیاب.اند

    موسیقی ما - سومین روز از برگزاری دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در حالی برگزار شد که دبیر اجرایی این رویداد موسیقایی از تعدد جشنواره های هنری در کشور انتقاد کرد. سومین روز جشنواره ملی موسیقی جوان روز سه شنبه نهم شهریور در حالی با اجرای بخش ساز سه.تار و داوری حسین علیزاده، داریوش پیرنیاکان و بهداد بابایی برگزار شد که علی ترابی دبیر اجرایی این جشنواره از تعدد رویدادها و جشنواره.های موسیقی انتقاد کرد.
    .
    علی ترابی مدیر اجرایی دهمین دوره. جشنواره ملی موسیقی جوان و مشاور امور مطالعات و برنامه.ریزی معاونت هنری درباره نقش حمایتی از برگزیدگان جشنواره گفت: جشنواره وظیفه. مشخصی دارد و آن کشف استعدادها و بیان نکات آموزشی در ایام جشنواره به شرکت.کننده.ها است، یعنی این جشنواره یک فرآیند آموزشی و رقابتی است. اینکه خود جشنواره باید از شرکت.کننده.ها حمایت و تا آخر خط آنها را به جلو هدایت کند به نظرم مقداری خلط مبحث می.شود. البته که حتماً باید از هنرمندان جوان حمایت شود اما اینکه جشنواره. موسیقی جوان این کار را باید انجام بدهد به نظر من محل تردید است. یعنی اینکه باید از دستگاه.ها و ارگان.های دیگر انتظار داشت، یعنی باید تشکیلاتی به وجود بیاید تا استعدادهای جشنواره.های مختلف را تحت پوشش قرار دهد تا از مسیر درست منحرف نشوند، از شرایط آموزشی خوبی برخوردار باشند، از موسیقی برای درآمدزایی بی.نیاز باشند و زیر نظر اساتیدی که صلاحیت کافی ندارند، آموزش نبینند.
    .
    وی تصریح کرد: اینکه جشنواره چه حمایتی قرار است از آنها بکند به نظرم سؤال دقیقی نیست. تعریف جشنواره مشخص است؛ فرآیندی است که رقابت.هایی را برگزار می.کند و بهترین.های این رقابت معرفی می.شوند. ما نمی.توانیم از جشنواره بخواهیم که حالا که این کار را انجام داده باید تا آخر خط ادامه دهد و اگر این کار را نکند خود را زیر سؤال برده است. به نظرم این مورد وظیفه. جشنواره نیست، حتا می.تواند کل کار جشنواره را هم تحت.الشعاع قرار دهد .این نکته. درستی است اما نهادهای دیگری هم هستند که باید به جشنواره کمک کنند، از جمله دانشگاه.ها، هنرستان.ها و آموزشگاه.های موسیقی. در جشنواره.های رقابتی سراسر دنیا نیز نوازنده.ها شرکت .می.کنند، یا جایزه می.گیرند یا نمی.گیرند و دست خود نوازنده است که در ادامه. مسیر با همان انگیزه راهش را ادامه می.دهد یا خیر. در عین حال کمک.هایی هم باید به او بشود ولی لزوماً این کمک.ها به نظرم وظیفه. جشنواره نیست.
    .
    ترابی در مورد نقش دولت در حمایت از برگزیدگان جشنواره گفت: دولت می.تواند نقش محوری در حمایت از برگزیدگان داشته باشد اما به این نکته باید توجه کرد که ما مملکت جشنواره.زده.ای هستیم و به هر بهانه و عنوانی جشنواره.های متعدد زیادی داریم که خیلی از آنها از همان ابتدا مشخص است که قرار نیست به جایی برسند. یعنی جشنواره.ای که فراخوان آن دو ماه مانده به برگزاری منتشر می.شود تنها قرار است آماری را منتشر کند.خوشبختانه این جشنواره تا آنجا که امکان داشت کمتر دولتی شد؛ هیچ مدیری به خودش اجازه نداد در مورد جشنواره اظهار نظر کند یا بگوید باید به چه شکلی برگزار شود. این جشنواره از روز اول هنرمندان درجه یک مملکت در موردش تصمیم گرفتند و تا همین امروز هم به همین شکل برگزار شده است، دولت تنها نقش اجرایی را برعهده داشته است.
    .
    مدیر اجرایی دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان بیان کرد: به نظرم تا زمانی که نقش هنرمندان پررنگ باشد هیچ دولتی جشنواره را تعطیل نمی.کند اما به محض اینکه این جشنواره حالت اداری و آماری به خودش بگیرد ممکن است اولین مدیری که سلیقه.اش این شکل از برگزاری نباشد به راحتی جشنواره را تعطیل کند یا به سمت و سوی دیگری ببرد.
    .
    • بیشتر شرکت.کننده.ها ساز اساتیدی چون شهناز، لطفی، و علیزاده را گوش نکرده.اند
    .بهداد بابایی نوازنده. سه.تار و از داوران این بخش، در مورد تأثیر برگزاری این رویداد گفت: به نظرم جشنواره. موسیقی جوان از این جهت که نوازنده.ها با یکدیگر به رقابت می.پردازند مؤثر است، خصوصاً برای هنرمندان شهرستانی که عرصه.ای برای ابراز خودشان ندارند و در اینجا می.توانند خود را به بوته. آزمایش بگذارند تا توانایی.های.شان ارزیابی شود، اگر مشکلی در بینش ردیف، تکنیک و درک شیوه. اساتید دارند آن را مرتفع کنند و بعدها بهتر عمل کنند.
    .
    وی در مورد اهمیت نظام آموزش موسیقی اظهار کرد: شرکت.کننده.ها از اقصی نقاط کشور در این جشنواره شرکت می.کنند و طبیعتاً استعدادها در اینجا سنجیده می.شود، اما این جوان.ها ایراداتی دارند و بخش عظیمی از آن به نظام آموزش موسیقی در شهرستان.ها برمی.گردد. استادهای ذی.صلاح در شهرستان.ها کمیاب.اند. بچه.ها مشکلاتی در ردیف موسیقی ایرانی دارند، یعنی درک و بیان ردیف. زبان ردیف، زبانی مجزاست که مبتنی بر موسیقی قاجار و پساقاجار است و مختصات اجرایی خودش را دارد. زبان شخصی، زبان دیگری است که گرچه به آن نرسیده.اند اما می.توان ردِ پای اساتید دیگر را در سازشان دید و این کار آدم.های صاحب نظر است که این دو زبان را به آنها بشناساند و بتواند توضیح بدهد و تفاوت.شان را بیان کند.
    .
    وی ادامه داد: فکر می.کنم ستاد جشنواره باید فراخوانی برای اساتیدی که در شهرستان.ها مشغول تدریس هستند بدهد و برای آنها کلاس برگزار کند و چارچوب ردیف، تکنیک ساز، اکول (طرز گرفتن ساز) را اصولی به آنها آموزش دهد. معنای زبان ردیف، معنای بداهه.نوازی، را به شیوه.های مختلف اصولی تشریح کند. خیلی از بچه.ها خوب ساز می.زنند، مثلاً کسی که در گروه سنی الف نفر اول شد بسیار خوب ساز می.زد، حس و سونوریته.ی او عالی بود اما برخی از کارهایش اشتباه بود و این جای دریغ دارد که نشات گرفته از کوتاهی استادش بوده. ما وقتی. از بچه.ها می.خواهیم بداهه.نوازی کنند متأسفانه بر مبنای همان ردیفی که تقریباً حفظ کرده.اند جملاتی می.نوازند که مبتنی بر همان گوشه.هاست. بیشتر آنها ساز اساتیدی چون شهناز، لطفی، و علیزاده را گوش نکرده.اند، سازشان همان جملات ردیف را تداعی می.کند. این وظیفه. استادان این جوان.هاست که آنها را در این زمینه آموزش بدهند.
    .
    بابایی در مورد تفاوت سطح اجراهای این دوره با سال گذشته بیان داشت: اجراها در ساز سه.تار متأسفانه تفاوتی با سال گذشته نداشتند، تنها یکی دو نفر از نوازندگانی که سال گذشته هم شرکت کرده بودند و اشکالاتشان همان.جا به آنها یادآوری شده بود بهتر از بقیه بود و دقیقاً من و آقای علیزاده دریافتیم که صحبت.های ما مؤثر بوده. اما بحث این است که این تعداد هنرجویی که اینجا هستند در مقابل تعداد فعالان این حوزه مقدار قابل اعتنایی نیستند. حوزه.های موسیقی متعددند و باید در شاخه.های مختلف با این بچه.ها کار شود، از این جهت باید تدبیری اندیشید که آموزه.های موسیقی یک مقدار فراگیرتر باشد.
    .
    وی در پایان اضافه کرد: آموزش دوره. عالی بسیار حیاتی است، اکثر آنها مشکل جواب آواز، درک ردیف، و دانش و بینش نسبت به شیوه. اساتید دارند. از این جهت باید راهی را پیدا کرد تا شیوه. آموزش در سطح کشور وسیع.تر شود. این جشنواره گام بسیار مثبتی است ولی می.تواند با تمهیداتی یک مقدار وسیع.تر و جدی.تر در بخش آموزش عمل کند




    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ در ساعت 16:00

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۷/۲۳, 15:10
  2. تجلیل استاد شجریان از اساتید موسیقی نواحی ایران
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۷/۱۴, 10:10
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۰/۲۹, 14:10
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۰/۱۷, 11:00
  5. راهنمایی در مورد ترتیب یاد گرفتن تئوری موسیقی
    توسط arash-marami در انجمن مبانی و تئوری موسیقی(Basics & Theroy of Music)
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۷/۱۶, 18:53

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی