کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: توضیحاتی مختصر و مفید (آموزش تکست نویسی)

  1. Lone آواتار ها
    Lone
    شماره کاربری
    96735
    همــکار انجمن
    فروردین /۱۳۹۴
    Karaj
    392
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی291
    437
    سپاس از شما 444 بار در 262 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض توضیحاتی مختصر و مفید (آموزش تکست نویسی)


    رپ فارسی به شکلی از موسیقی هیپ هاپ گفته می.شود که به زبان فارسی و بیشتر در ایران خوانده می.شود. این سبک موسیقی اگر چه عمدتاً متأثر از سبک رپ غربی است ، اما تمام ویژگی.های آن را ندارد و برخی خصوصیات آن در رپ غربی موجود نیست. رپ فارتنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید ی در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ خورشیدی در ایران شکل گرفته و خواننده.های زیادی به طور رسمی و غیر رسمی اصطلاحاً "زیر زمینی" در این سبک فعال هستند.


    شعر

    شعر، سروده یا چامه ، یکی از کهن.ترین گونه.های ادبی و شاخه.ای از هنر می.باشد. شعر یک گونهٔ ادبی است که در آن از زیبایی.های سطح و فرم زبان ، بیان هنری احساسات و تکنیک.های خاص بهره گرفته می.شود. به سرایندهٔ شعر شاعر یا چامه .سُرا گویند.
    حال ، ما بر آن شدیم که قدمی دیگر برای صاف کردن راه پر پیچ و خم رپ فارسی برداریم.
    این اولین شماره از سری آموزش های تکست (لیریکس یا شعر) نویسی فارسی و (در آینده) انگلیسی ، سایت هیپ هاپ اکتیو می باشد.
    امیدواریم منبع خوبی رو برای علاقه مندان رپ فارسی فراهم کنیم .




    چرا شعر می نویسیم؟

    اصولا شعر نویسی یا خواندن شعر ، تحت تأثیر احساسات است. یعنی اگر شعری خوانده شود و به دل بنشیند احساسات شما را جریحه دار کرده است و شعری که بر مخاطب تأثیر بگذارد حتماً از احساسات و قلب نویسنده برون آمده است.
    شعر می تواند هر موضوعی داشته باشد ، مربوط به سیاست یا اجتماع باشد ، زندگی را توصیف کند ، تخیلی باشد ، ترسناک باشد ، عاشقانه باشد و...


    به این دلیل شعر می نویسیم که :

    1- احساسات درونی خود را با هنر به نمایش بگذاریم
    2- برای مخاطب دلیلی بسازیم تا از حس های خود لذت ببرد
    3- جامعه ی هنر و هنرمند و علاقه مندان به هنر را از موضوعاتی که خبر ندارند با خبر کنیم
    و دلایل شخصی و...



    اطلاعات مورد نیاز


    برای نوشتن یه تکست پر متحوی و زیبا داشتن اطلاعات اولیه از ادبیات و شعر واجب است ، چون وقتی شعری نوشته می شود دلیل و منطق آن قابل درک باشد و مخاطب شعر را بی محتوی نخواند.
    حداقل شما باید بدانید که :


    آرایه های ادبی و قالب های شعری چه هستند و چگونه به کار می روند.
    و در کنار این ها اگر اطلاعاتی راجع به قالب های شعری جهانی هم داشته باشید کمک شایانی به شما خواهد کرد.
    مثال : سونت ، هایکو ، ویلانل و...



    دو مورد از قالب های مشهور شعری که در رپ فارسی بیشتر از بقیه قالب ها استفاده می شود
    1- مثنوی که بخش عظیمی از تکست های رپ فارسی را در بر می گیرد :
    واژه ی مثنوی از کلمه ی "مثنی" به معنی دوتائی گرفته شده است. زیرا در هر بیت دو قافیه آمده است که با قافیه بیت بعد فرق می کند. مثنوی را می توان به شکل زیر تصویر کرد:

    ......................الف///////// ...................... الف
    ...................... ب////////// ...................... ب
    ...................... ج ////////// ...................... ج
    ....................... د ////////// ....................... د

    از آنجا که مثنوی به لحاظ قافیه محدودیت ندارد بیشتر برای موضوعات طولانی به کار می رود.
    خصوصیات مثنوی باعث شده است که داستان ها اغلب در قالب مثنوی سروده شوند. علاوه بر داستان سرایی ، برای هر موضوعی که طولانی باشد هم از مثنوی استفاده می شود.
    سرودن مثنوی از قرن سوم و چهارم هجری آغاز شده است که از بهترین مثنوی ها می توان به شاهنامه فردوسی، حدیقه سنایی، خمسه نظامی و مثنوی مولوی اشاره کرد.
    قدیمی ترین مثنوی سروده شده- که اکنون به جز چند بیت چیزی از آن در دست نیست- مربوط به رودکی است که متن کلیله و دمنه را در قالب مثنوی به نظم در آورده بود.


    نمونه ای از مثنوی از بوستان سعدی

    یکی گربه در خانه زال بود--- که برگشته ایام و بد حال بود
    روان شد به مهمان سرای امیر--- غلامان سلطان زدند شر به تیر
    چکان خونش از استخوان می دوید---همی گفت و از هول جان می دوید
    اگر جستم از دست این تیر زن--- من و موش و ویرانه پیر زن



    نمونه بیت هایی از مثنوی در رپ فارسی :
    مثال1
    من نگرانم واسه تاریخ تحریف شده / واسه مغز جَوُنایی که تحریک شده

    مثال2
    نفس بکش این آسفالته که بوی خون میده / دقت کن یه جَوُن اون گوشه داره جون میده

    مثال 3
    بابا از وقتی که تیغ گذاشتی زیر گلوی مامان / اینو فهمیدم که خیلی زود باید وایسم روی پاهام
    چیز دیگه ای ندیدم ولی شنیدم با گوشام / چون قفل در اتاق نمی ذاشت ببینه چشام

    2- بحر طویل که خیلی زیاد استفاده می شود و بابک تیغه به خوبی از این قالب شعری استفاده می کند.

    بحر طویل نوعی شعر یا نثر موزون در ادبیات فارسی است. قالب بحر طویل بیشتر برای بیان سخنان طنز یا هزل (لاف یا سخن بیهوده) کاربرد دارد. اما برخی شعرهای جدی.تر مانند مرثیه.ها و مُناظره.ها نیز با قالب بحرطویل نوشته شده.اند.
    بحر طویل قالبی شعری است که در آن برخلاف سایر قالب.های شعر سنتی فارسی ، مصراع.های مساوی و بیت وجود ندارد. در عوض ، بحر طویل از یک یا چند قسمت با نام بند تشکیل می.شود. هر بند به بخشهای هماهنگ که گاه مسجّع و هم قافیه هستند تقسیم شده است. معمولا پایان بندها را قافیه و ردیفی که در پایان همه بندها تکرار می.شود مشخص می.کند.
    سرودن بحر طویل از دوره صفویه به بعد مرسوم شده است.

    نمونه بحر طویل از سید ابولقاسم نباتی

    منبع چشمه هر کلمه که جاری شود از نطق و بیان، کام و زبان، اسم خداوند عظیم است که از لطف و کرم داده به هر نوع بشر عقل و هنر، قوت ادراک دو ابرو و دو گوش و دو بصرعارض مانند قمر، سرو قد و موی کمر کاسه سر مدّ نظر، هوش و بر و دوش و بنا گوش و لب نوش و خط عنبر ریحان دو صف لشکرمژگان، دهان پسته خندان ز لب لعل بدخشان زصنعش شده منظوم چنان ...ر دندان که یکی پیش خردمند بُود به زهزاران دُر و مرجان.


    نمونه ای از بحر طویل در رپ فارسی :

    حتماٌ با خودت میگی که شام خوردی زیاد و شکمت پره ، این کابوسه و فردا که پرم من از خواب یه دره توبه بازه
    اما رفیق تو که تازه شدی بیدار از خوابو مردی فاتح مع الصلوات ، چی کار کردی که هی باز می کنی توبه ، کفره اون که به انکره کار میکنی منکر ، تو که می دونی ننوشتس این قانون و ازش برنگشته کسی که بکنه تعریف ، تو با عمامت و من با کلاه رپی جفت همیم گفته رد شیم از رو یه پل کاملا مساوی ، گناهه هرکی اونو به پایین میده هل
    دیره بجنب حاجی که نوبت توست صدا میزنن تورو یالا یه قدم جلو ، ای نشونه خدا روی زمین اما به کفر میتونی شعبده کن خدارم دو دره کنه ، میخوای دم براش بزنی از شعاره دین؟ که فک قفله میگه فقط گفتار نیک؟ تو ترسیدی اما نه از آتیش و دود چون تو جهنم خبری از اینا نبود




    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    من تنهام/ ولی تنها من نیستم... :')

    من را به نیمه پر لیوان چکار؟/ این باقیه سمّیست که پیشتر خورده ام...


    تمامی افراد بشر آزاد به دنیا می آیند
    و از لحاظ حیثیت و حقوق با هم برابرند

    "ماده اول اعلامیه جهانی حقوق بشر"
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ در ساعت 15:51

  2. 5 کاربر زیر از Lone برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Lone آواتار ها
    Lone
    شماره کاربری
    96735
    همــکار انجمن
    فروردین /۱۳۹۴
    Karaj
    392
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی291
    437
    سپاس از شما 444 بار در 262 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    آرایه های ادبی (زیبایی های شعر و تکست)

    معمولا زیبا ترین شعر ها و تکست ها آرایه های ادبی فراوانی دارند.
    آرایه های ادبی ای که بیش از بقیه آرایه ها استفاده می شود (مخصوصا در رپ فارسی) :

    1- واج آرایی : به تکرار یک حرف صامت یا مصوت در یک بیت یا عبارت گفته می.شود به گونه.ای که طنین آن در گوش بر جای بماند و باعث پیدایش موسیقی آوایی در آن بخش از سخن شود.

    مثال 1 : رشته تسبیح اگر بگسست معذورم بدار / دستم اندر ساعد ساقی سیمین ساق بود
    واج آرایی با تکرار صامت (س)

    مثال 2 : من اهل عملم بعد عربدم مساله علناً نه بعداً کسی نیست که نداشته باشه اثرم
    واج آرایی با تکرار (ع)

    مثال 3 : حالا منو ورقه روی ورقه قلمه روی تنمه عرقِ
    واج آرایی با تکرار (ق)


    2- جناس : در جناس تام ، تمام صامت.ها و مصوت.های دو کلمه یکسان هستند ، اما معنی آنها با یکدیگر متفاوت است. به عبارتی دیگر، واژگانی که دو بار در یک بیت یا عبارت به کار می.روند و هر بار معنایی متفاوت از آنها برداشت می.شود ، متجانس.اند.

    مثال 1 : خرامان بشد سوی آب "روان" / چنان چون شده باز یابد "روان"
    "روان" در مصرع اول به معنی جاری و درمصرع دوم به معنی جان و روح است

    مثال 2 : دست تو تو دسته زنجانه / وقتی دست ما دسته زنجانه
    زنجان در مصرع اول منظور زن مورد علاقه یا دوس دختر مورد علاقه هست و در مصرع دوم به معنای شهر زنجان است

    مثال 3 : ترجیح میدیم بگن اوباشیم / تا عین تو گرد و تو خالی مث اُ باشیم
    اوباشیم در مصرع اول به معنی اراذل و خلاف کار و در مصرع دوم اُ (o) انگلیسی منظور شده

    3- مراعات نظیر : آوردن دو یا چند واژه در یک بیت یا عبارت که در خارج از آن بیت یا عبارت نیز رابطه.ای آشنا و خاص میان آنها برقرار باشد

    مثال 1 : ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند / تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری
    ابر و باد و مه و خورشید و فلک همگی جز عناصر و پدیده.های طبیعت هستند

    مثال 2 : اینجا همه چشم پاکن و شکم سیرن / به جون خودت هر چی که بگی دیدن
    چشم پاکن ، شکم سیرن ، جون خودت ، دیدن ، همگی جزء جسم و روح انسان هستند

    4- تشبیه : عبارت است از مانند کردن چیزی به چیز دیگر به علت وجود شباهت هایی بین آن دو . این آرایه به کرات در هر دو نوع شعر استفاده میشود و زیبایی خاصی به شعر میبخشد . استفاده از تشبیهات مختلف در عین زیبایی ، دشواری چندانی در به کار بردنشان نیست به همین دلیل ما حتی در صحبت های روزانه نیز از تشبیهات مختلف استفاده میکنیم .

    مثال 1 : یاد و خاطرش باز دوباره تش (تهش ، آخرش) ، رابطه خوندست با تو فاتحش ، پس بیا دوتایی خاکش کنیم ، پاک کن و بیار اصلا پاکش کنیم
    منظور از خاکش کنیم و پاکن بیار پاکش کنیم ، فراموشی و از یاد بردن خاطره هاست ، از یاد بردن افکار و خاطرات قبلی رو به پاک کردن با پاک کن و خاک کردن (دفن کردن) تشبیه کرده

    مثال 2 : بند دیویست گرم گوشت لای پاشی ؟ خودتو میخواد یا خودتو با یه ماشین؟
    مصرع اول آلت تناسلی رو به گوشت لای پا و کل مصرع رو به شهوت رانی تشبیه کرده ، و در مصرع دوم مشاین رو به مادیات و کل مصرع رو به پول پرستی و علاقه به پول تشبیه کرده

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آرایه های ادبی به کتاب ها و اینترنت مراجعه کنید.


    امیدوارم مفید واقع شده باشه

    یاحق



    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ در ساعت 15:55

  5. 3 کاربر زیر از Lone برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. saeid.rahimiyan آواتار ها
    saeid.rahimiyan
    شماره کاربری
    23805
    مدیر انجمن
    آبان /۱۳۹۱
    خودم دیوونه بازیامو میشناسم
    436
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی537
    552
    سپاس از شما 535 بار در 256 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    با تشکر از مطالب مفیدتون....
    لطفا در صورتی که از منابع یا کتابی استفاده کردید منابع رو ذکر کنید.....

    در مورد مثنوی و بحر طویل که شما فرمودید،در تمام موارد این اشعار مبتنی بر وزن عروضی و قافیه هستند ولی در نمونه های رپ فارسی که در بالا ذکر کردید این مورد مشاهده نمیشه.....
    در کل من استفاده نکردن از قافیه رو در رپ فارسی به دلیل ضعف نویسنده تکست در حفظ موسیقی درونی کار میدونم و عموما چون تکست نویس نمیتونه منظور خودش رو در قالب این قوانین بیان کنه به ناچار از این قوانین خارج میشه-این در حالی که با توجه به بازخوردی که از مردم دیدم عموم ابیاتی که در رپ فارسی از قافیه استفاده شده بیشتر به دل مردم نشسته و برای مخاطب جذابتر بوده.........




    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ در ساعت 17:27

  7. 3 کاربر زیر از saeid.rahimiyan برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Lone آواتار ها
    Lone
    شماره کاربری
    96735
    همــکار انجمن
    فروردین /۱۳۹۴
    Karaj
    392
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی291
    437
    سپاس از شما 444 بار در 262 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeid.rahimiyan تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با تشکر از مطالب مفیدتون....
    نقل قول نوشته اصلی توسط saeid.rahimiyan تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    لطفا در صورتی که از منابع یا کتابی استفاده کردید منابع رو ذکر کنید.....

    در مورد مثنوی و بحر طویل که شما فرمودید،در تمام موارد این اشعار مبتنی بر وزن عروضی و قافیه هستند ولی در نمونه های رپ فارسی که در بالا ذکر کردید این مورد مشاهده نمیشه.....
    در کل من استفاده نکردن از قافیه رو در رپ فارسی به دلیل ضعف نویسنده تکست در حفظ موسیقی درونی کار میدونم و عموما چون تکست نویس نمیتونه منظور خودش رو در قالب این قوانین بیان کنه به ناچار از این قوانین خارج میشه-این در حالی که با توجه به بازخوردی که از مردم دیدم عموم ابیاتی که در رپ فارسی از قافیه استفاده شده بیشتر به دل مردم نشسته و برای مخاطب جذابتر بوده.........


    عرض ادب و احترام و تشکر از اینکه مطالب رو مطالعه فرمودید

    باید بگم در مورد اینکه نویسنده به ناچار از چارچوب خارج میشه و نمیتونه وزن و قافیه رو مانند مثنوی رعایت کنه خب میتونه به دلیل کم بودن شعاع دایره لغات شخص باشه چون شاعران بزرگ دوره های قبل تمام موارد رو در قالب همین چهارچوب بیان کردن و یکی از علل اصلی این ضعف که امروزه وجود داره اینکه به شدت کاهش میزان مطالعه در زمینه های مختلف رو شاهد بودیم و دور شدن از سبک و سیاق و فرهنگ اصیل خودمون باعث این بحران جدی میتونه باشه که همونطور که مشاهده میکنید معمولا اشخاص بیشتر از هزار لغت که روزمره از اونها استفاده میکنند معنی اکثر لغت های فارسی رو نمیدونند (متال خود من)

    این به نظر بنده دلیل اصلی کاهش کیفیت موسیقی در سبک های مختلف در حال حاضر میباشد و به نظرم ضعف از نویسنده هست و نباید وزن و قافیه قربانی مفهوم بشه چون زیبایی خودشو از دست میده به قول معروف نه سیخ بسوزه نه کباب


    در رابطه با مسئله دوم که عرض کردید هم باید بگم به خاطر این اشعاری که وزن و قافیه دارن بیشتر باب میل هستن که افرادی که در قالب بحر طویل رپ میکنن خیلی کمتر هستن و از نظر بنده هم بسیار سخت تر از سبک مثنوی هست و چهارچوب و قواعد خاص خودشو داره از جمله فلو و استایلی که باید خیلی ظریف و بادقت بهش پرداخته بشه تا بتونه گوشنواز جلوه کنه و شنونده رو راضی..

    خواهنده های بزرگی هم داریم که از این سبک به خوبی دارن استفاده میکنن و به قول معروف دارن رو انگشتشون میچرخونن از جمله فدایی، داریوش، قاف، خود هیچکس اکثر تکست هاش بحر طویل بکار برده البته بخاطر بهتر شدن کیفیت تکست خوانندگان بزرگ و مطرح از هز دو سبک در شعرهاشون بهره میبرن و مثنوی و بحرطویل رو باید مخلوط میکنن. این دیگه برمیگرده به خلاقیت و ذهن باز و نوآوری نویسنده که بتونه از تمام جهات به قضیه نگاه کنه و اون چیزی که مخاطب باب میلش هست و ارائه کنه به قول فدایی بتونه گوش شنونده رو ارضا کنه..



    یاحق


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ در ساعت 22:15

  9. 3 کاربر زیر از Lone برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. آموزش تکست نویسی ( فنی )
    توسط hipp در انجمن انجمن تکست نویسان
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۱/۲۴, 21:00
  2. دانلود آموزش تصویری درک عمیق تفاوت خط اتصال و خط اتحاد در نُت نویسی و اجرا
    توسط فرشاد علیزاده در انجمن نت نویسی و نت خوانی (Sheet Music)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۷/۲۴, 18:36
  3. درخواست توضیح مختصر در مورد فضا و آکورد
    توسط tirex43 در انجمن آموزشهای اف ال استودیو (FL Studio)
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۱۳, 02:44
  4. .:: آموزش جامع تکست نویسی ::.
    توسط a3eman در انجمن انجمن تکست نویسان
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۵/۱۱, 01:05

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 36 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی