کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: Sampling the inner and outer worlds: An interview with Eduardo Tarilonte

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,867
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی572
    0
    سپاس از شما 812 بار در 684 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض Sampling the inner and outer worlds: An interview with Eduardo Tarilonte

    Sampling the inner and outer worlds: An interview with Eduardo Tarilonte
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید Eduardo Tarilonte Recording KWAYA


    Sound designer and producer تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید has released a steady stream of sample libraries in the last 10 years, starting with تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید in 2006. His products never fail to be creative, well-recorded, and perhaps most importantly, they aren't like anything else you can find on the market.

    His latest, تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید (available from تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید ), is a detailed library of individual voices and s from Africa. It was a massive and logistically complex undertaking that he was kind enough to tell us about...

    What is your background with music?

    I started my career as a musician, although my dream was always to be a soundtrack composer. When really young I started playing accordion but I got hooked on synthesizers the first time I heard one. I remember my childhood playing lots of soundtracks, TV themes and تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید music on a Technics organ. And I still remember the day I could afford my first Korg synth. Back then I was composing every single day. When I turned 18, I decided to dedicate my life to music and my dream of being a composer.

    I spent about 14 years struggling to make a living from music, I played in many bands, mainly folk and Celtic/rock while I composed music for some TV companies. There were lots of troubles, but I never gave up.


    Do you have a specific interest in folklore, Elfs, etc?

    Yes, a lot. I have always been fascinated by fantasy books and have been playing تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید role playing game since I was a child. In fact I still play it and is my main hobby. That's the reason why I always need to put some magic in my libraries. I need to feel they tell something special. Sample libraries to me are like books or movies, every one of them tells a story, they are not just a bunch of samples put together.


    Are you a singer yourself?

    No, I am not, but I wish I were. Voice is such a perfect instrument.


    How do you start a new project? Any particular gear you are especially fond of?

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید Eduardo with his prized Neumann


    It takes quite some time and lots of work. Finding the right musician is very important, so if I don't find the one I like, I wait until I find a good one. Most of the times I have to fit the player schedule, so sometimes it happens that I am editing a library but recording some of the instruments from the next one, because the player schedule is tight and I have to adapt my calendar. Also booking flights, hotels, restaurants and of course a good recording studio. It is a lot of work, but nothing compared with the post production.

    For the recording gear, it depends on the library. I am a fan of تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید microphones, so almost always there is some of them involved in my recordings. I am very picky with the sound, so testing different positions and mics is something I pay special attention.


    What's your personal favorite of the libraries you have done to date? Are there other producers of sound libraries that you admire?

    This is a tough question! Hard to say, but تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید and تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید could be among my favorites. Also تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید and تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید .


    How do you find the people to play the more unusual instruments in your recording sessions?

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید Nabbaale Harriett


    That's definitely important and not easy at all! Sometimes I am calling contacts for months to find the right player.

    Since the instruments are usually not common, it's very hard to find a good musician, and most of the times they live abroad which increases the production costs and makes it harder to meet a schedule.


    Tell us about the African you used for KWAYA and how you found them. What are some of the challenges you faced?

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید Kimeze Joshua


    The way I found them was amazing. I have been dreaming of recording a library like Kwaya since the beginning of my career but I was not lucky with the groups I found before, so I was patiently waiting and looking for more options for a long time.

    One day during a short holiday trip in a distant and small village in Spain I saw a poster of an upcoming concert from an African vocal group. I noted it down and a month later I decided to call them. I contacted their manager and explained what I wanted to record. It's usually hard to explain to someone new to this business (laughs). After a while talking, she asked me where I lived. I told her my city name and do you know what? They were having a concert there the very next day! So I could meet them in person and see them singing. I instantly fell in love with their voices and knew I found the perfect group for what I was expecting. Magic happens...

    Anyhow the recordings were not easy. I had to repeat them quite a few times until I got the sound I wanted. I am very picky and if I am not 100% satisfied I prefer not to release the library. It was an expensive production but fortunately, after all that, I got exactly what I wanted. I couldn't be happier with the sound, and that's the only thing which matters, the final result.


    Do you have time to create much of your own music outside of recording these instruments? If so, what styles of music do you most enjoy working on?

    My favorite styles are new age, ethnic and of course, orchestral film music. I used to compose a lot in the past, but nowadays I am focused on making sample libraries, which is very time consuming. Anyway, I always try to find some time to keep composing. My main excuse is always making demos for my sample libraries, which is something I love since is the best way for me to know the real quality of the library.


    What are some features of the Kontakt platform that are particularly helpful in your productions?

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید The Kwaya GUI in Kontakt


    Kontakt is a great platform and of course the most popular one. The main feature all developers like from Kontakt is the scripting. You can do almost everything! I still remember that my first sample library, Celtic Wind, was released for Kontakt 2, the first Kontakt version with scripting capabilities, and was one of the first libraries using the scripting features.


    What's next for you? How do you make the decision of what not to do?

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید The sonic wizard at work


    I just do/sample what I love. I couldn't imagine doing something I don't like. My decisions always have to do with something I would love to see released as a composer and something that tells some kind of story, as I said before.

    My next release is a collection of solo vocal libraries that will be released somewhere around September/October. I am also working on a project I started last year and still will take me one more year to complete. I never work with deadlines in sampling, the libraries are released just when they are ready. It will be something big, but I am sorry I still cannot say anything.


    For now we'll have to be happy with Eduardo's existing body of work, which is comprehensive especially if you live somewhere between the inner and outer worlds.

    Check out تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید . You would be hard pressed not to find something fun to do with it!

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید




    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ در ساعت 22:30

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۶/۱۰, 18:30
  2. دانلود VST وی اس تی REQ: Best Service - Eduardo Tarilonte's - Mystica - [Kontakt]
    توسط vst-vsti در انجمن Download free Latest vst and Daw cracked Full
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۶/۱۰, 15:50
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۳/۲۲, 17:30
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۱/۲۵, 21:50
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۷/۱۶, 20:10

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی