کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 4 از 5 نخستنخست ... 2 3 4 5 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 45

موضوع: در مورد میکس وکال این آهنگ نظر بدهید!

  1. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,276
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13567
    9,386
    سپاس از شما 18,974 بار در 5,310 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    بجای تیون کردن و اینهمه وقت صرف کردن برای ملوداین ، بهتر نیست خودِ خواننده درست اجرا کنه ؟!
    اینقدر به تیون و ملوداین متکی نباشید
    این خیانت به موسقی هست ، که بجای اینکه یک خواننده رو اگر درست شدنی هست به آموزش و اگر درست شدنی نیست به تلف نکردنِ وقت تشویقش کنیم ، بیایم بهش بگیم با ملوداین صدات درست میشه !
    خواننده ای واقعن آمادگیِ اجرای یک موزیک حرفه ای داره که وقتی اولین نُـت و آکوردِ موزیک رو شنیده سریعن در یک صدمِ ثانیه مغزش بهش دستور بده و اتوماتیک بره گام مورد نظر !
    بد و فالش بودنِ اتود ، شرایطِ بد صدابرداری ، میکس ، کمکاری میکس کننده و . . .
    اینها همش بهانه هست !
    خواننده میشناسم که سرمای شدید خورده و گلو و بینی ش کیپِ کیــپ !
    تو این حالت هم با اینکه صداش به زیباییِ صدای عادیش نیست ، اما باز هم مغزش بهش اجازه نمیده یک نت رو هم فالش اجرا کنه .
    اینها بصورتِ موروثی و ذاتی گوششون با نت های موسقایی و همچنین ضرب آشناست
    اما آقای بهنام از نوع دوم هستند که این توانایی ذاتی رو ندارند و باید کسب اش کنن
    کسب کردنش هم راحت نیست و ممکنه خیلی از این دسته از افراد با کلاس های سلفژ درست نشن
    سلفژ به چه درد کسی میخوره وقتیکه واسش یه نت رو روی ساز میزنی و طرف با هزاران بار تکرار باز هم نمیتونه اون نت رو با آوا ادا کنه !
    واقعن یک استادِ سلفژ چگونه میخواد این شخص رو تعلیم بده و صداش رو کوگ بکنه و یه کاری کنه که گام ها و نت ها رو حتی بدون ساز و موسیقی تشخیص بده و صحیح اجرا کنه ؟!
    هرچقدر که بهش فکر میکنم میبینم یا نشدنیه و یا خیلی مشکله !
    کسانیکه گوششون ذاتن قوی هستن میفهن دارم چی میگم


    تعداد کل آرای این پست : 7
    تعداد آرای مثبت : 7
    #31 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ در ساعت 18:52

  2. 7 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. Behnam1363 آواتار ها
    Behnam1363
    شماره کاربری
    68016
    کاربر بسیار فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۳
    ایلام
    203
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی274
    359
    سپاس از شما 325 بار در 103 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بجای تیون کردن و اینهمه وقت صرف کردن برای ملوداین ، بهتر نیست خودِ خواننده درست اجرا کنه ؟!
    اینقدر به تیون و ملوداین متکی نباشید
    این خیانت به موسقی هست ، که بجای اینکه یک خواننده رو اگر درست شدنی هست به آموزش و اگر درست شدنی نیست به تلف نکردنِ وقت تشویقش کنیم ، بیایم بهش بگیم با ملوداین صدات درست میشه !
    خواننده ای واقعن آمادگیِ اجرای یک موزیک حرفه ای داره که وقتی اولین نُـت و آکوردِ موزیک رو شنیده سریعن در یک صدمِ ثانیه مغزش بهش دستور بده و اتوماتیک بره گام مورد نظر !
    بد و فالش بودنِ اتود ، شرایطِ بد صدابرداری ، میکس ، کمکاری میکس کننده و . . .
    اینها همش بهانه هست !
    خواننده میشناسم که سرمای شدید خورده و گلو و بینی ش کیپِ کیــپ !
    تو این حالت هم با اینکه صداش به زیباییِ صدای عادیش نیست ، اما باز هم مغزش بهش اجازه نمیده یک نت رو هم فالش اجرا کنه .
    اینها بصورتِ موروثی و ذاتی گوششون با نت های موسقایی و همچنین ضرب آشناست
    اما آقای بهنام از نوع دوم هستند که این توانایی ذاتی رو ندارند و باید کسب اش کنن
    کسب کردنش هم راحت نیست و ممکنه خیلی از این دسته از افراد با کلاس های سلفژ درست نشن
    سلفژ به چه درد کسی میخوره وقتیکه واسش یه نت رو روی ساز میزنی و طرف با هزاران بار تکرار باز هم نمیتونه اون نت رو با آوا ادا کنه !
    واقعن یک استادِ سلفژ چگونه میخواد این شخص رو تعلیم بده و صداش رو کوگ بکنه و یه کاری کنه که گام ها و نت ها رو حتی بدون ساز و موسیقی تشخیص بده و صحیح اجرا کنه ؟!
    هرچقدر که بهش فکر میکنم میبینم یا نشدنیه و یا خیلی مشکله !
    کسانیکه گوششون ذاتن قوی هستن میفهن دارم چی میگم
    با سلام؛ اتفاقاً من هم با ملوداین و تیون کردن صدا کاملاً مخالف هستم.
    و وقتی یکی از دوستان، این کار را روی صدای بنده انجام داد، فوراً اعتراض کردم و درخواست حذف فایل را دادم.
    ولی فکر می کنم تعویض گام موزیک و هماهنگ کردن آن با گام وکال، کاری بسیار طبیعی و رایج است،
    چون هر خواننده ای توانایی اجرا در گام خاصی را دارد و نمی توان از او خواست که به حنجره خود فشار بیاورد.
    و من هم از دوستان پرسیدم که آیا می توان گام موزیک بی کلام را تغییر داد یا نه، که متأسفانه هیچ کس پاسخ مرا نداد.
    و اما در مورد مبتدی بودن بنده در زمینه خوانندگی، هیچ جای مناقشه ای وجود ندارد و من خودم هم بدان معترف هستم.
    فقط یک سؤال:
    من بخشی از اتود کار را برایتان می گذارم و شما منصفانه نظر دهید که آیا چنین ملودی اساساً روی این تنظیم چفت و جور می شود یا نه؟
    اگر یک خواننده معمولی (نه پروفشنال) از عهده این کار بر می آید، پس خطا از بنده است و پایان بحث.
    ولی اگر فکر می کنید که ملودیِ اتود اساساً ایراد دارد و قابل اجرا روی آهنگ نیست، لطفاً این تاپیک را ببندید و فایل صوتی را نیز حذف کنید.

    لینک تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید



    #32 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ در ساعت 21:12

  5. سیگنال 2016 آواتار ها
    سیگنال 2016
    شماره کاربری
    124712
    کاربر نیمه فعال
    خرداد /۱۳۹۵
    63
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی16
    0
    سپاس از شما 27 بار در 23 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    دوست گرامی و علاقمند به خوانندگی آهنگ خوب ساخته شده و زیبا و ملایم هست اما شما مثل یک قطار بدونه ایستگاه حرکت کردید و شروع و اوج درستی نداشتید بهتر هست به کلاس سلفژ بروید و آهنگ های بیشتری رو گوش کنید که خواننده چگونه شروع و اوج و پایان میبرد وکال را .
    با آرزوی موفقیت شما .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #33 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ در ساعت 21:55

  6. کاربران زیر از شما سیگنال 2016 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,276
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13567
    9,386
    سپاس از شما 18,974 بار در 5,310 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Behnam1363 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با سلام؛ اتفاقاً من هم با ملوداین و تیون کردن صدا کاملاً مخالف هستم.
    و وقتی یکی از دوستان، این کار را روی صدای بنده انجام داد، فوراً اعتراض کردم و درخواست حذف فایل را دادم.
    ولی فکر می کنم تعویض گام موزیک و هماهنگ کردن آن با گام وکال، کاری بسیار طبیعی و رایج است،
    چون هر خواننده ای توانایی اجرا در گام خاصی را دارد و نمی توان از او خواست که به حنجره خود فشار بیاورد.
    و من هم از دوستان پرسیدم که آیا می توان گام موزیک بی کلام را تغییر داد یا نه، که متأسفانه هیچ کس پاسخ مرا نداد.
    و اما در مورد مبتدی بودن بنده در زمینه خوانندگی، هیچ جای مناقشه ای وجود ندارد و من خودم هم بدان معترف هستم.
    فقط یک سؤال:
    من بخشی از اتود کار را برایتان می گذارم و شما منصفانه نظر دهید که آیا چنین ملودی اساساً روی این تنظیم چفت و جور می شود یا نه؟
    اگر یک خواننده معمولی (نه پروفشنال) از عهده این کار بر می آید، پس خطا از بنده است و پایان بحث.
    ولی اگر فکر می کنید که ملودیِ اتود اساساً ایراد دارد و قابل اجرا روی آهنگ نیست، لطفاً این تاپیک را ببندید و فایل صوتی را نیز حذف کنید.

    لینک تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    خیر ، در این فایلی که گذاشتید فالشی های آنچنانی که خواننده وارد یک گام دیگه بشه وجود نداره
    وهمین ماکت برای اینکه ملودیِ کار رو برای خواننده ی اصلی مشخص کنن کافی هستش
    حتی اگر آهنگساز ماکت رو بد و فالش هم اجرا کرده باشه ، اگر به یک خواننده ای که گوش قوی داره و یک خواننده معمولی هست بدن ، باز اون خواننده ناخودآگاه بدون فالشی اوون ملودی رو اجرا میکنه .
    برای یک خواننده ای که گوش قوی داره ، حتی اگر گام موزیک مناسب نباشه ، باز هم مغزش ناخودآگاه بهش اجازه ی فالش خواندن نمیده !
    یا با صدای غیر واقعی اون ملودی رو اجرا میکنه و یا اگر صداش واقعن کشش نداشته باشه نا خودآگاه و کاملن اتوماتیک یه اکتاو پایین تر یا یک اکتاو بالاتر اجراش میکنه ، اما هیچوقت بخاطرِ مناسب نبودنِ گام یهو وسط کار بدونِ توجه به گام موزیک تو یک گام دیگه اجرا نمیکنه .
    یعنی واقعن نمیتونه .
    من یک خواننده ی حرفه ای نیستم و اصلن کارم خوانندگی نیست .
    اما اگر همین اجرایی که در پست اول شما خوندید رو با همین فالشی ها بعنوان ماکت به من بدن برای خواندن ، باز مغزم بهم دستور میده که فالش اجراش نکنم و گام رو به هیچوجه تغییر ندم !
    نمیدونم چجوری توضیح بدم ،
    یه جور حسِ طبیعی و ذاتی هستش که ناخودآگاه تمامه نت های گام تو یک لحظه میره تو مغز و حتی اگر بخوام هم تعمدی نمیتونم فالش بخونم !
    اتوامتیک میرم تو گام موزیک
    اتوماتیک میدونم که فلان جای ملودی در ماکت فالش خونده شده ، اما من نباید فالش بخونم و ظرف یک ثانیه تو ذهنم نت های درست و غیر فالش رو پیدا میکنم .
    همه ی خواننده هایی که گوش قوی دارن همینجوری هستن
    بنابراین به هیچوجه از موزیک و مناسب نبودنِ گام و فالش بودنِ ماکت ایراد نگیرید ،
    چون صادقانه و بدونِ هیچ اغراقی میگم که مشکلِ شما اینها نبوده و نیست .
    مشکلِ شما اینه که ذاتن گوشِ قوی ندارید و باید این مشکل رو برطرف کنید و مثلن با گیتار زدن و مدام با سازی که دقیق 440 کوک شده آواز بخونید تا کم کم درست بشه

    و در پایان خیر نمیشه گام موزیک رو بر اساس چیزی که خوندید تغییر داد و باید ابتدا با مشورتِ آهنگساز و تنظیم کننده یک گام مناسب تر انتخاب کنید و دوباره برید استدیو و در گام جدید بخونید ( البته سواد و دانشِ آهنگساز خیلی مهم است و شاید اصلن آهنگساز هم نتونه تغییر گام رو متوجه بشه !! )
    چون شما کامل نیومدید همه جای موزیک رو منتقل کنید به یک گام دیگه .
    یه جاهایی در گام موزیک خوندید
    یه جاهای خارج شدید و بعد دوباره برگشتید و یا کلن رفتید به یه گام دیگه
    و سه چهار تا گام رو تجربه کردید با صداتون و فقط پایبند به یک گام نبودید !
    و همین باعث میشه نشه موزیک رو بر اساسِ چیزی که خوندید تغییر داد


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    #34 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ در ساعت 22:35

  8. 3 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. sinatak آواتار ها
    sinatak
    شماره کاربری
    1455
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۰
    Iran-Ramsar
    474
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی208
    901
    سپاس از شما 365 بار در 268 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Behnam1363 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ممنون از راهنمایی تون.
    سؤال من اینه که آیا با هماهنگ کردن گام آهنگ با گام وکال، میشه مشکل رو برطرف کرد؟
    و یا اینکه گام آهنگ با گام صدای بنده تنظیم بشه تا من آن را دوباره در استودیو اجرا کنم.
    چون به صورت فرضی، اگه ممکن باشه که وکال رو با تیون کردن، با گام آهنگ هماهنگ کرد، به طریق اولی میشه گام آهنگ را با وکال نیز هماهنگ کرد.
    چون حتی اگر خواننده ای دیگه هم این کار را به صورت ماکت اجرا کنه، باز ممکنه گام صدای من با گام صدای ایشون هماهنگ نباشه، و مشکل به قوت خود باقی میمونه.
    بهنام جان ظاهرا شما متوجه مشکلی که وجود داره نشدین! قضیه اینه که تمام نتهای وکال شما بصورت یکدست توی یک گام مشخص نیست! و اگه تنظیم کننده موزیک رو توی هر گامی براتون بذاره و این وکال رو روش بذاره مشکل اصلی پا برجاست! و به نظرم بهتره که همین وکال رو توی همین گام (چون به وکال نزدیکتره) تیون کنید.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #35 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ در ساعت 14:39

  10. کاربران زیر از شما sinatak عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. EMIA آواتار ها
    EMIA
    شماره کاربری
    43730
    هنــرمنـد انجمن
    خرداد /۱۳۹۲
    تبریز
    312
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی862
    333
    سپاس از شما 891 بار در 268 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دوست عزیز ، مساله گام نیست ، به هیچ وجه .....این کار اصلا نتهای بالا یا پایین نداره که یه خواننده مجبور شه گام رو پایین بیاره یا بالا بره ، من به شخصه به نظرم ، شما قبل از اینکه بخونین لازمه که حتما آموزش ببینین ، و در ضمن کلا از خیر اینکار بگذرید ، چه از نظر شعری ، چه ملودی ، چه آهنگ و چه صدای شما ، این کار ، کار خوبی نیست
    من قصد اینو ندارم که نا امیدتون کنم ، اما واقعیت رو میگم ، شما معلومه خیلی جوون هستین و تا حالا وارد مباحث موسیقی نشدین ، من حرف آخر رو اول میزنم ، هر قدر هم که هزینه کنید این کار موفق نخواهد بود ، به جای اینکه وقت و هزینه تون رو صرف این کارهای غیر حرفه ای بکنین . به نظر من وقتی علاقه دارین ، فورا ثبت نام کنین تو یکی از آموزشگاههای شهرتون و با یه استاد آواز پاپ کار کنین ... اونها خودشون بنا به برنامه شون به شما سلفژ هم آموزش میدن ، ..... وقتی اینکار رو انجام دادین و به عنوان یه آموزش دیده اومدین بیرون ، اونوقت میفهمین دوستان چی میگن و ایراد کار کجاست ، و اونموقع که ایشالا صداتون به استاندارد لازم رسید میفهمین که این آهنگ رو به هیچ وجه نباید میخوندین و اونموقع سبک و سیاق خودتون رو پیدا کردین و با بالا پایین صداتون آشنا شدین و قادر خواهید بود هم به خوبی انتخاب کنین که چی بخونین و هم چطور بخونین.
    پس از نظر من :
    1- اگر علاقه به خوانندگی نداری و همینجوری خواستی یه کار بدی بیرون ، بدون که اینکار اساسا مشکل داره و به هیچ هدفی توش نمیرسی و اساسا این آهنگ از بیخ و بن ایراد داره و بی خیالش شو.قبول دارم بعضی ها بدون هیچ آموزشی با خوندن یه آهنگ به مراتب بالا میرسن ، اونها واقعا آموزشها از لحظه تولد تو وجودشون بوده و استعداد ذاتی داشتن و مغزشون ناخودآگاه قدرت تجزیه و تحلیل نتها رو داشته و این کاملا ذاتیه ، اما واقعیت رو بگم ، شما هم مثل 80 درصد بقیه مردم دنیا ، استعداد ذاتی در این زمینه نداری ، پس اگر قصد داشتی فقط همین تک آهنگو بخونی اساسا بیخیال خوندنش شو
    2- اگر واقعا علاقه به خوندن داری و دوس داری در آینده کارهای خوب و با کیفیت بخونی ، حتما باید دوره ببینی و تلاش کنی ، و اون موقع میتونی هرچی دوست داری بخونی ، اما قطعا اونموقع این قطعه رو انتخاب نخواهی کرد.
    ..ممنون ، امیدوارم از تلاشت دست نکشی داداشم


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    #36 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ در ساعت 14:42

  12. 5 کاربر زیر از EMIA برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. sinatak آواتار ها
    sinatak
    شماره کاربری
    1455
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۰
    Iran-Ramsar
    474
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی208
    901
    سپاس از شما 365 بار در 268 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط EMIA تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوست عزیز ، مساله گام نیست ، به هیچ وجه .....این کار اصلا نتهای بالا یا پایین نداره که یه خواننده مجبور شه گام رو پایین بیاره یا بالا بره ، من به شخصه به نظرم ، شما قبل از اینکه بخونین لازمه که حتما آموزش ببینین ، و در ضمن کلا از خیر اینکار بگذرید ، چه از نظر شعری ، چه ملودی ، چه آهنگ و چه صدای شما ، این کار ، کار خوبی نیست
    من قصد اینو ندارم که نا امیدتون کنم ، اما واقعیت رو میگم ، شما معلومه خیلی جوون هستین و تا حالا وارد مباحث موسیقی نشدین ، من حرف آخر رو اول میزنم ، هر قدر هم که هزینه کنید این کار موفق نخواهد بود ، به جای اینکه وقت و هزینه تون رو صرف این کارهای غیر حرفه ای بکنین . به نظر من وقتی علاقه دارین ، فورا ثبت نام کنین تو یکی از آموزشگاههای شهرتون و با یه استاد آواز پاپ کار کنین ... اونها خودشون بنا به برنامه شون به شما سلفژ هم آموزش میدن ، ..... وقتی اینکار رو انجام دادین و به عنوان یه آموزش دیده اومدین بیرون ، اونوقت میفهمین دوستان چی میگن و ایراد کار کجاست ، و اونموقع که ایشالا صداتون به استاندارد لازم رسید میفهمین که این آهنگ رو به هیچ وجه نباید میخوندین و اونموقع سبک و سیاق خودتون رو پیدا کردین و با بالا پایین صداتون آشنا شدین و قادر خواهید بود هم به خوبی انتخاب کنین که چی بخونین و هم چطور بخونین.
    پس از نظر من :
    1- اگر علاقه به خوانندگی نداری و همینجوری خواستی یه کار بدی بیرون ، بدون که اینکار اساسا مشکل داره و به هیچ هدفی توش نمیرسی و اساسا این آهنگ از بیخ و بن ایراد داره و بی خیالش شو.قبول دارم بعضی ها بدون هیچ آموزشی با خوندن یه آهنگ به مراتب بالا میرسن ، اونها واقعا آموزشها از لحظه تولد تو وجودشون بوده و استعداد ذاتی داشتن و مغزشون ناخودآگاه قدرت تجزیه و تحلیل نتها رو داشته و این کاملا ذاتیه ، اما واقعیت رو بگم ، شما هم مثل 80 درصد بقیه مردم دنیا ، استعداد ذاتی در این زمینه نداری ، پس اگر قصد داشتی فقط همین تک آهنگو بخونی اساسا بیخیال خوندنش شو
    2- اگر واقعا علاقه به خوندن داری و دوس داری در آینده کارهای خوب و با کیفیت بخونی ، حتما باید دوره ببینی و تلاش کنی ، و اون موقع میتونی هرچی دوست داری بخونی ، اما قطعا اونموقع این قطعه رو انتخاب نخواهی کرد.
    ..ممنون ، امیدوارم از تلاشت دست نکشی داداشم
    درود دوست عزیز. کاملا به نظرات و حرفای شما موافقم ضمن اینکه خودم هم خواستم به اون عزیز بگم که این کار از لحاظ ملودی و تنظیم و خوانش کلا مشل داره و کار خیلی ضعیفیه ولی وقتی دیدم اصرار دارن دیگه سکوت کردم. ولی شما همه اونچیزیکه حرف دل ما بود رو به این دوستمون گفتین


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #37 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ در ساعت 19:49

  14. کاربران زیر از شما sinatak عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. Behnam1363 آواتار ها
    Behnam1363
    شماره کاربری
    68016
    کاربر بسیار فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۳
    ایلام
    203
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی274
    359
    سپاس از شما 325 بار در 103 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    حالا که اینطور شد بگذارید رک و پوست کنده ماجرا را تعریف کنم.
    اتفاقاً همان موقع که آهنگساز، این آهنگ را برایم فرستاد،
    به ایشان گفتم که آهنگ بسیار یکنواخت است و جایی برای مانور خواننده ندارد
    و حتی گفتم که ملودی هم بسیار بی رمق و بی احساس است.
    اما قرار شد که بنده تغییراتی در ملودی ایجاد کنم تا در ایجاد احساس در شنونده، مؤثر باشد. آهنگساز هم قبول کرد.
    برای نیل به این هدف، من ترانه را به سه قسمت تقسیم کردم: مقدمه، متن، خاتمه.
    و قرار شد که هر قسمت، تداعی گر یک احساس مستقل در شنونده شود،
    و خواننده باید این کار را انجام می داد حتی اگر منجر به تعویض گام در حین اجرا شود.
    این یک ابتکار از طرف من بود. حالا اگر این ابتکار، موفقیت آمیز نبوده، فدای سرم ! دنیا که به آخر نرسیده!
    منتظر ابتکارات دیگری از این دست از طرف من باشید!
    بدرود!


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #38 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ در ساعت 20:52

  16. sinatak آواتار ها
    sinatak
    شماره کاربری
    1455
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۰
    Iran-Ramsar
    474
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی208
    901
    سپاس از شما 365 بار در 268 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Behnam1363 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    حالا که اینطور شد بگذارید رک و پوست کنده ماجرا را تعریف کنم.
    اتفاقاً همان موقع که آهنگساز، این آهنگ را برایم فرستاد،
    به ایشان گفتم که آهنگ بسیار یکنواخت است و جایی برای مانور خواننده ندارد
    و حتی گفتم که ملودی هم بسیار بی رمق و بی احساس است.
    اما قرار شد که بنده تغییراتی در ملودی ایجاد کنم تا در ایجاد احساس در شنونده، مؤثر باشد. آهنگساز هم قبول کرد.
    برای نیل به این هدف، من ترانه را به سه قسمت تقسیم کردم: مقدمه، متن، خاتمه.
    و قرار شد که هر قسمت، تداعی گر یک احساس مستقل در شنونده شود،
    و خواننده باید این کار را انجام می داد حتی اگر منجر به تعویض گام در حین اجرا شود.
    این یک ابتکار از طرف من بود. حالا اگر این ابتکار، موفقیت آمیز نبوده، فدای سرم ! دنیا که به آخر نرسیده!
    منتظر ابتکارات دیگری از این دست از طرف من باشید!
    بدرود!
    چیزیکه مد نظر شما بوده (تغییر گام در قسمتها مختلف آهنگ) بهش مدولاسیون گفته میشه. که مستقیما با آهنگسازی در ارتباطه و اصلا کار آهنگسازه و ممکن نیست که شما بخواید توی یه موزیک فقط وکال رو مدولاسیون کنید و خود آهنگ روی گام قبلیش بمونه! همونطور که دوستان هم اشاره کردند شما بهتره اول آموزشهای لازم رو ببینید و بعد که آمادگی این کار رو پیدا کردید وارد عرصه خوانندگی بشید. با آرزوی موفقیت


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #39 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۲۰ در ساعت 21:25

  17. کاربران زیر از شما sinatak عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. Behnam1363 آواتار ها
    Behnam1363
    شماره کاربری
    68016
    کاربر بسیار فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۳
    ایلام
    203
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی274
    359
    سپاس از شما 325 بار در 103 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sinatak تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    چیزیکه مد نظر شما بوده (تغییر گام در قسمتها مختلف آهنگ) بهش مدولاسیون گفته میشه. که مستقیما با آهنگسازی در ارتباطه و اصلا کار آهنگسازه و ممکن نیست که شما بخواید توی یه موزیک فقط وکال رو مدولاسیون کنید و خود آهنگ روی گام قبلیش بمونه! همونطور که دوستان هم اشاره کردند شما بهتره اول آموزشهای لازم رو ببینید و بعد که آمادگی این کار رو پیدا کردید وارد عرصه خوانندگی بشید. با آرزوی موفقیت
    اتفاقاً قصد داشتم که این مدولاسیون را بر روی آهنگ هم انجام بدهم
    ولی در این تاپیک، کسی پیدا نشد که این کار را تقبل کند.
    اگر کسی این مهم را به عهده بگیرد، نامش به عنوان آهنگساز در شناسنامه کار خواهد آمد.
    لطفاً هر کس داوطلب هست، در همین صفحه و یا در خصوصی به من پیام دهد تا موسیقی بی کلام کار را در اختیارش قرار دهم.
    با کمال تشکر از دوستان.


    #40 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ در ساعت 12:05

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 94 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی