کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: سبک نوازندگی پیانو

  1. saeed4 آواتار ها
    saeed4
    شماره کاربری
    123424
    کاربر نیمه فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۵
    69
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی7
    57
    سپاس از شما 5 بار در 5 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض سبک نوازندگی پیانو

    با سلام . راستش یک مدتی هست پیانو رو شروع کردم از روی کتاب بیر . اما استادم که خواننده هم هست بیشتر سبک کلاسیک ایرانی قدیمی (هایده ویگن و...) هم مینوازه و هم میخونه ، که من اصلا علاقه ای ندار م! خودم پاپ غربی و راک بیشتر علاقه دارم (مثل قمیشی ابی سیروان کریس دی برگ استینگ و...) که هم بخونم و هم بنوازم . (مثلا برای علاقه مند شدن من ایشون بیشتر اونجور اهنگا رو برای من میزنند)
    البته خب مربی نسبتا مطرحی هستند . اما سوالم اینه که ایا برای من که اول راه هستم مهم هست که استادم حتما تو سبک مورد نظر من باشه ؟ یا اینکه مشترکات اولیه فرقی نمی کنن ؟
    اگه مهم نیست تا چه مدت باید زیر نظر ایشون اموزش ببینم ؟

    ممنون


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ در ساعت 17:57

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. کیبوردیست 660 آواتار ها
    کیبوردیست 660
    شماره کاربری
    114244
    کاربر بسیار فعال
    آذر /۱۳۹۴
    300
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی102
    286
    سپاس از شما 134 بار در 117 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed4 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با سلام . راستش یک مدتی هست پیانو رو شروع کردم از روی کتاب بیر . اما استادم که خواننده هم هست بیشتر سبک کلاسیک ایرانی قدیمی (هایده ویگن و...) هم مینوازه و هم میخونه ، که من اصلا علاقه ای ندار م! خودم پاپ غربی و راک بیشتر علاقه دارم (مثل قمیشی ابی سیروان کریس دی برگ استینگ و...) که هم بخونم و هم بنوازم . (مثلا برای علاقه مند شدن من ایشون بیشتر اونجور اهنگا رو برای من میزنند)
    البته خب مربی نسبتا مطرحی هستند . اما سوالم اینه که ایا برای من که اول راه هستم مهم هست که استادم حتما تو سبک مورد نظر من باشه ؟ یا اینکه مشترکات اولیه فرقی نمی کنن ؟
    اگه مهم نیست تا چه مدت باید زیر نظر ایشون اموزش ببینم ؟

    ممنون
    با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی
    خیلی فرق میکنه...اینکه ایشون این آهنگارو برای شما میزنن مطمئن باشید پیانیست خوبی نیستن...من یادم نمیاد برای شاگردام یک قطعه زده باشم تا الان حتی برای بیشتر شدن علاقه و انگیزشون...به این دلیل که زمانی که هنرجو شمارو میبینه احساس سرخوردگی و شکست بهش دست میده و خودشو با شما مقایسه میکنه و از هدفش دور و دلسرد میشه...اینکه میگید اول چی کار کنم آیا مهمه به نظرم خیلی مهمه...شما باید اول کلاسیک کار کنید...بعد دیگه ایرانی میشه براتون آب خوردن...چون پیچیده ترین قطعه ایرانی ساده ترین قطعه کلاسیک هستش و ضمنا تکنیکها و آکوردها و گامهایی که در قطعات کلاسیک هستش در ایرانی نیست...من پیشنهادم اینه اول بیرو بزنید بعد هانونو با چرنی599 شروع کنید تمام که شد هانون دورو شروع کنید با چرنی299 و شروع کنید به ایرانی زدن اگر علاقه مند هستید موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ در ساعت 18:15

  4. کاربران زیر از شما کیبوردیست 660 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. saeed4 آواتار ها
    saeed4
    شماره کاربری
    123424
    کاربر نیمه فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۵
    69
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی7
    57
    سپاس از شما 5 بار در 5 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط کیبوردیست 660 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی
    خیلی فرق میکنه...اینکه ایشون این آهنگارو برای شما میزنن مطمئن باشید پیانیست خوبی نیستن...من یادم نمیاد برای شاگردام یک قطعه زده باشم تا الان حتی برای بیشتر شدن علاقه و انگیزشون...به این دلیل که زمانی که هنرجو شمارو میبینه احساس سرخوردگی و شکست بهش دست میده و خودشو با شما مقایسه میکنه و از هدفش دور و دلسرد میشه...اینکه میگید اول چی کار کنم آیا مهمه به نظرم خیلی مهمه...شما باید اول کلاسیک کار کنید...بعد دیگه ایرانی میشه براتون آب خوردن...چون پیچیده ترین قطعه ایرانی ساده ترین قطعه کلاسیک هستش و ضمنا تکنیکها و آکوردها و گامهایی که در قطعات کلاسیک هستش در ایرانی نیست...من پیشنهادم اینه اول بیرو بزنید بعد هانونو با چرنی599 شروع کنید تمام که شد هانون دورو شروع کنید با چرنی299 و شروع کنید به ایرانی زدن اگر علاقه مند هستید موفق باشید
    بله خب الانم هم از روی بیر دارن اموزش میدن .یعنی الان با ایشون ادامه ندم تا زمانی که کلاسیک رو تموم کنم ؟

    من چجوری میتونم بفهمم که استاد خوبی هست یا نه ؟ هنوز به اون درک نرسیدم .مرجعی توی اینترنت نداره ؟ چون کسی رو هم به اون صورت نمیشناسم.میخام وقتم تلف نشه .اره چند بار هم دیگران رو مثال زد با توجه به اینکه الان من 29 سالمه و شاید کمی واسه اونا دیر باشه . ولی واسه خودم دیر نیست

    و مورد سوم هم اینکه من بیشتر علاقه به یادگیری اهنگسازی دارم چون میخام با اهنگا خودم هم بخونم .واسه این رفتم پیانو رو یاد بگیرم . شاید اصلا سراغ ایرانی اینا هم نرم !

    ممنون


    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ در ساعت 20:19

  6. کیبوردیست 660 آواتار ها
    کیبوردیست 660
    شماره کاربری
    114244
    کاربر بسیار فعال
    آذر /۱۳۹۴
    300
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی102
    286
    سپاس از شما 134 بار در 117 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed4 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بله خب الانم هم از روی بیر دارن اموزش میدن .یعنی الان با ایشون ادامه ندم تا زمانی که کلاسیک رو تموم کنم ؟

    من چجوری میتونم بفهمم که استاد خوبی هست یا نه ؟ هنوز به اون درک نرسیدم .مرجعی توی اینترنت نداره ؟ چون کسی رو هم به اون صورت نمیشناسم.میخام وقتم تلف نشه .اره چند بار هم دیگران رو مثال زد با توجه به اینکه الان من 29 سالمه و شاید کمی واسه اونا دیر باشه . ولی واسه خودم دیر نیست

    و مورد سوم هم اینکه من بیشتر علاقه به یادگیری اهنگسازی دارم چون میخام با اهنگا خودم هم بخونم .واسه این رفتم پیانو رو یاد بگیرم . شاید اصلا سراغ ایرانی اینا هم نرم !

    ممنون
    من کی گفتم با ایشون ادامه ندید؟!یک هفته بهش مهلت بدید قططعه jelly roll morton the curvy رو اجرا کنن براتون اگر تونستن پیانیست خوبی هستن در غیر این صورت خیر...ضمنا خوب اجرا کردن یک قطعه پیچیده و سخت دلیل بر اینکه استاد خوبی هستن و معلومات بالایی دارن و قدرت انتقال بالایی به شمارو دارن نمیشه...چون استاد خودم ویالونیست و گیتاریست بودن و هیچ مدرک تحصیلی نداشت ولی از دکترای موسیقی معلوماتش بیشتر بود!شما با خود ایشون بیرو ادامه بدید اگر باهاش مشکلی ندارید و اینکه بگید قطعات کلاسیک بهتون بده...هیچوقتم برای فراگیری موسیقی دیر نیست...شما هانونو کار کنی و اوپوس 599 و 299 چرنیرو خود به خود آهنگساز میشی...موفق باشید


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ در ساعت 22:43

  7. کاربران زیر از شما کیبوردیست 660 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Yo3fM آواتار ها
    Yo3fM
    شماره کاربری
    99488
    همیار سایت
    اردیبهشت /۱۳۹۴
    Tehran
    968
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی833
    2,908
    سپاس از شما 1,285 بار در 588 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed4 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با سلام . راستش یک مدتی هست پیانو رو شروع کردم از روی کتاب بیر . اما استادم که خواننده هم هست بیشتر سبک کلاسیک ایرانی قدیمی (هایده ویگن و...) هم مینوازه و هم میخونه ، که من اصلا علاقه ای ندار م! خودم پاپ غربی و راک بیشتر علاقه دارم (مثل قمیشی ابی سیروان کریس دی برگ استینگ و...) که هم بخونم و هم بنوازم . (مثلا برای علاقه مند شدن من ایشون بیشتر اونجور اهنگا رو برای من میزنند)
    البته خب مربی نسبتا مطرحی هستند . اما سوالم اینه که ایا برای من که اول راه هستم مهم هست که استادم حتما تو سبک مورد نظر من باشه ؟ یا اینکه مشترکات اولیه فرقی نمی کنن ؟
    اگه مهم نیست تا چه مدت باید زیر نظر ایشون اموزش ببینم ؟
    ممنون
    سلام دوست عزیز.
    اول این رو بگم که برخلاف چیزی که توی ایران جا افتاده، معلم اصلا وظیفه ی علاقمند کردن هنرجو رو نداره، اگه هم داشته باشه واسه اینه که هنرجوش(یعنی درآمدش) نپره. هنرجو وقتی میاد کلاس باید علاقه مند شده باشه که اومده سراغ یادگیریش، مهدکودک نیست که معلم یه دغدغه ش هم جذب و علاقمند کردن هنرجو باشه! موسیقی وقتی با عشق شروع نشه به هیچجا ختم نمیشه. اگه میبینید نیاز به این دارید که کسی با اجرای موسیقی سعی کنه شما رو علاقمند کنه پس هنوز به مرحله ی شروع کلاس نرسیدید و باید بیشتر موسیقی گوش کنید و باهاش انس بگیرید تا انگیزه ی یادگیری و کلاس رفتن در شما ایجاد بشه. من شخصا تعدادی از هنرجوهامو کنسل کردم به خاطر همین موضوع. چون میدیدم عملا وقت و هزینه ای که دارن میذارن بیهوده هست و بهتره بعد از علاقمند شدن کلاساشونو شروع کنن.
    مطلب بعدی در مورد استاد یا معلم هست، اینکه معروف بودن اصلا دلیل خوبی نیست برای انتخاب معلم. خیلی پیش میاد دوستان فکرمیکنن مثلا برن کلاس های آموزشی فرزاد فرزین و ... خیلی خوبه و استادای عالی هستن.
    درصورتیکه مربی موسیقی باید دو ویژگی رو حتما داشته باشه: 1. علم 2.فنون تدریس
    اگه یکی از اینا نباشه معلم مناسبی نیستن. پس هر آدم معروفی صرفا معلم خوبی نیست!
    و این هم در نظر داشته باشید که یک نوازنده همه ی قطعات دنیا رو نزده که مثلا این دوستمون میگن اگه فلان قطعه رو میتونه بزنه پیانیسته! بلکه یک پیانیست یا یک معلم خوب، میدونه که یک قطعه رو چگونه میشه کاملا درست اجرا کرد. پس اگه معلمتون یک قطعه ای که به شما میده خودش هم اجرا نکنه براتون، دلیل نمیشه خوب نیست، بلکه 1: با تکنیکها و روش اجرای صحیح اون آشناست 2: قدرت بیان و انتقال مفاهیم رو داره.
    ضمنا دلیل اجرای آهنگهای هایده و ... در سر کلاس درس رو متوجه نمیشم!! حیف نیست ساعاتی که میتونید از علم و تجربه ی یه نفر استفاده کنید و خودتونو پیشرفت بدید بشینید هنرنمایی استاد رو ببینید که مثلا انگیزه بشه براتون که منم یه روز اینو بتونم بزنم! شما فعلا فقط باید درگیر اتود و تمریناتون و نکات آموزشی باشید...
    در مورد اینکه چه سبکی ادامه بدین هم صحبتی داشتم ولی متن خیلی زیاد میشه صرفنظر میکنم اگه مایل بودید در یه پست دیگه در اون مورد مینویسم.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ در ساعت 00:25

  9. 4 کاربر زیر از Yo3fM برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. کیبوردیست 660 آواتار ها
    کیبوردیست 660
    شماره کاربری
    114244
    کاربر بسیار فعال
    آذر /۱۳۹۴
    300
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی102
    286
    سپاس از شما 134 بار در 117 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    پس یک پیانیست خوب از کجا مشخص میشه پیانیست خوبی هستش؟!باید بتونه یک قطعه مشکلو ظرف مدت کم بزنه یا نه؟فقط نمیشه دور گود بشینه بگه لنگش کن!بنده صحبتم در مورد یک پیانیست خوب بود که دوستمون مشخصاتشو پرسیدن نه طرفا پیانیست...بالا هم عرض کردم یک پیانیست خوب ربطی به یک معلم خوب نداره...این دوتارو با هم قاطی نکنید


    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ در ساعت 23:52

  11. Yo3fM آواتار ها
    Yo3fM
    شماره کاربری
    99488
    همیار سایت
    اردیبهشت /۱۳۹۴
    Tehran
    968
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی833
    2,908
    سپاس از شما 1,285 بار در 588 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط کیبوردیست 660 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    پس یک پیانیست خوب از کجا مشخص میشه پیانیست خوبی هستش؟!باید بتونه یک قطعه مشکلو ظرف مدت کم بزنه یا نه؟فقط نمیشه دور گود بشینه بگه لنگش کن!بنده صحبتم در مورد یک پیانیست خوب بود که دوستمون مشخصاتشو پرسیدن نه طرفا پیانیست...بالا هم عرض کردم یک پیانیست خوب ربطی به یک معلم خوب نداره...این دوتارو با هم قاطی نکنید
    درسته حرفتون. ولی بعضیا یه تصور دیگه ای از نوازنده دارن. مثلا مردم عادی فکرمیکنن از یه نوازنده هر آهنگی درخواست کنن باید بزنه همون لحظه اگه نه بلد نیست! نوازنده رو با ضبط صوت اشتباه گرفتن. البته این در مورد عام مردم بود یا هنرجوهایی که هنوز آشنایی ای ندارن و میخوان تازه شروع کنن. ولی من و شما که آشنایی داریم میدونیم نوازنده ضبط صوت نیست.
    ضمنا، یه معلم نباید بشینه هر هنرجویی اومد اون هنرجو بهش یه قطعه بده بگه اینو برو تمرین کن بیا ببینم اگه تونستی من میشم هنرجوت!!
    من نگفتم که معلم یا بقول شما فقط یه پیانیست نباید قطعه بزنه! منظورم این بود صرفا قطعه ای ما نام میبریم رو نباید بزنه. اینجور باشه من یه قطعه ای میگم شما یه قطعه ای میگی هر کی یه قطعه و نهایتا باید یه نوازنده کل قطعه های دنیا رو زده باشه!! من منظورم این نبود که اصلا هیچ قطعه ای نزده باشه.
    همونطورکه میدونید نوازندگان بزرگ کلاسیک، هر کدوم در اجرای قطعات خاصی تبحر منحصر بفردی دارن. مثلا یکی شوپن زن خوبیه یکی باخ زن خوبیه. حالا اینا نمیتونن بر فرض قطعه ای از بتهوون رو که توی رپرتواراشون نداشتن تدریس کنن؟؟ خب نمیتونن برن کل قطعه های دنیا رو بزنن که. هر هنرجویی ممکنه برای پیشرفتش تمرین یا قطعه ی خاصی نیاز داشته باشه. درواقع باید با نیاز هنرجو انتخاب بشه نه اونایی که معلم زده.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ در ساعت 02:09

  12. کاربران زیر از شما Yo3fM عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,332
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13807
    9,481
    سپاس از شما 19,272 بار در 5,375 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    نکاتی که در مورد تدریس موسیقی و ساز طبق تجربه بدست آوردم :
    معلم سر کلاس فقط باید درسی که به شاگرد میده رو بطور صحیح اجرا کنه تا شاگرد با فرم ، تمپو و ضرب ، ریتم و سکوت های قطعه آشنا بشه
    کلاسِ موسیقی کنسرت و محلِ هنرنماییِ استاد نیست !
    استاد باید به تمامه دروس و تمریناتی که به شاگرد میده مسلط و بدونِ ایراد و سوتیِ های فاحش باشه !
    بهتره که استاد آهنگ هایی رو که شاگرد دوست داره و به استاد پیشنهاد میده که سر کلاس اجرا کنه تا شاگرد لذت ببره رو قبول نکنه و فقط به دورس و تمرینات بپردازه .
    برخی نوازنده ها ممکنه خیلی حرفه ای نوازندگی کنن ، اما شیوه ی درست و روانشناسیِ آموزش و رابطه با شاگرد رو بلد نیستن و نمیتونن استاد خوبی باشن .
    حداقل یکسال یا بیشتر طول میکشه تا شاگرد دوره ی آماتور رو طی کنه و وارد مرحله ی نیمه حرفه ای بشه
    بنابراین ایرادی نداره اگر استاد فقط به آمورشِ دوره ی مقدماتی و نیمه حرفه ای تسلط داشته باشه و نیازی نیست حتمن نوازنده ای حرفه ای باشه
    خیلی از اساتید موسیقی کارشون فقط آموزشِ دوره ی مقدماتی و نیمه حرفه ای هستش و بعد از اینکه این دوره ها رو به شاگرد آموزش دادند ، خودشون برای دوره ی حرفه ای اساتیدِ دیگری رو به شاگرد معرفی میکنن

    مورد بعدی رو بارها شاهدش بودم و در اکثریت مواقع درست از آب در اومده و شاگرد سالهای طولانی در دوره مقدماتی درجا زده .
    معمولن ایجادِ رابطه ی دوستی و معاشرتِ خارج از کلاس بین استاد و شاگرد ، مخصوصن اگر دو جنس مخالف باشند ، باعثِ شُل گرفتنِ آموزش و یا کلن بیخیال شدنِ تدریس و یادگیری میشه !
    چون جو صمیمی و خودمانی میشه و در طولِ کلاس به تنها چیزی که پرداخته نمیشه موسیقی هستش !
    اگر دو جنس موافق باشند ، جلسات تبدیل میشه به صحبت در مورد بحث های حاشیه ای و شخصی و رفاقتی !
    و اگر دو جنس مخالف باشند ، جلساتِ آموزش تبدیل میشه به یک قرار عاشقانه ی هفتگی ! !


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ در ساعت 04:40

  14. 4 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۵/۰۸/۰۸, 19:10
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۵/۰۶/۱۸, 08:15
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۲/۰۳, 15:06
  4. پیانو دیجیتال SP-170s پیانویی اصیل و ساده
    توسط piano4all در انجمن پیــانو(Piano)
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۳/۲۴, 13:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۲۷, 15:40

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 14 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی