کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: تئوری بنیادین موسیقی

  1. کوک آواتار ها
    کوک
    شماره کاربری
    317
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۰
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی87
    64
    سپاس از شما 257 بار در 64 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض تئوری بنیادین موسیقی

    تئوری بنیادین موسیقی (قسمت اول)



    ما برای انجام بسیاری از کارهایمان، به قوانین و استانداردها رجوع می کنیم، وقتی در موسیقی از چیزی به نام نت یا نگارش موسیقی به میان می آید، بی شک لازم است تا استانداردی وجود داشته باشد تا توانایی خوانش آن برای همه قابل دسترسی باشد. در موسیقی قاعده و قراردادهایی وجود دارد و این قانون و قواعد در تمام دنیا به یک شکل ثابتی قابل دسترسی است. با کمک تئوری موسیقی، هنرمندان موسیقی (و بخصوص اهالی موسیقی کلاسیک)، موسیقی را اجرا و آنالیز میکنند.

    اجزای موسیقی
    همانطور که یک معمار یا بنا برای ساختن خانه از آجر ، سنگ ، آهن چوب و غیره استفاده میکند؛ هم چنان یک شاعر در ساختن شعر خویش واژه ها را بکار می گیرد، آهنگساز نیز در ساختن موسیقی صدا ها و عوامل صوتی را به کار می بندد. صدا (صوت)، پدیده ای است که انسان آن را به یاری دستگاه شنوایی خویش درک می کند. صدا(صوت) در نتیجه ی ارتعاش یک جسم تولید می شود و در محیط مادی مانند هوا یا آب به صورت موج انتشار می یابد، به گوش می رسد و ما در دستگاه شنوایی مان آن را با فعل و انفعالی فیزیولوژِیک درک می کنیم.

    صدا ها بر دو دسته اند، صداهای موسیقایی و صداهای غیر موسیقیایی. صدا ها از نظر موسیقایی دارای مشخصه هایی می باشند. ولی صداهای غیر مسیقایی هیچ مشخصه ی یکسان و منظمی ندارد وشکل های موجی آنها بسیار پیچیده است.

    تولید صدای موسیقایی
    سازهای موسیقی به گروه های مختلف تقسیم می شوند و هریک به شیوه ای خاص صوتی موسیقایی تولید می کند، یعنی ( جسم مرتعش ) در هر گروه ، و طرز مرتعش شدن آن ، با گروه دیگر تفاوت دارد . در یک بخش بطور کامل با آنها آشنا می شویم .

    مشخصه های صوت از نظر موسیقایی
    صدا از نظر موسیقی دانان و تا آنجا که در بحث تئوری عمومی موسیقی به بررسی آن پرداخته میشود دارای مشخصه های زیرین است:
    ( 1 ) نواک: مسلما صداهای موسیقیایی می توانند در سطح های مختلف زیر و بمی حاصل شوند. مثلا می دانید که صدای اصلی مردان از زنان و کودکان تر بم تر است و از نظر فیزیک، فرکانسهای آن دارای طول بیشتری هستند و صدای کودکان نسبت به صدای مردان زیر تر است که فرکانسهای آن دارای طول کمتری هستند. پس به این( زیر وبم) بودن صدا نواک می گویند.

    ( 2 ) دیرند : به ارزش زمانی کشش صدا دیرند میگویند. مثلا اگر آرشه را مدت درازی روی سیم ویولن بکشیم صدای حاصل البته کشیده تر از صدایی است که با کشیدن آرشه به مدت کمتر پدید می آید.

    ( 3) شدت : صداهای موسیقی ممکن است نسبت به یکدیگر ضعیف تر یا قوی تر باشند مثلا اگر مضراب سنتور را یک بار با ملایمت و بار دیگر به قوت روی سیم ساز ضربه بزنیم، صدای دومی شدیدتر از صدای اولی خواهد بود.

    ( 4 ) طنین ورنگ : در این مورد توضیح کامل و جامعی وجود ندارد.

    الفبای موسیقی
    هنر موسیقی دارای این خصیصه است که به یاری خطی ویژ به نام "خط موسیقی" می توان آن را ثبت کرد. این خط کم و بیش مانند خطهای دیگر، از نشانه های قراردادی استفاده کرده و همانند آنها همواره رو به تکامل رفته است. از این رو علاقمندان به فراگیری موسیقی ناگزیرند این نشانه ها را بشناسند تا با تمرین بسیار، رفته رفته به خواندن این خط آگاهی و تسلط یابند.

    خط موسیقی (بر خلاف اکثر خط های گوناگون زبان های مختلف دنیا) خوشبختانه خطی بین المللی است. بنابراین هر گاه مثلا موسیقی ایرانی یا ژاپنی یا هر کشور دیگری با این خط نوشته شود، موسیقی دانان ایران، آلمان یا هر کشور دیگر جهان می توانند آن را بخوانند. البته بسته به تفاوتهایی که انواع موسیقی ها با هم دارند، گاه علامتهای بومی نیز در آن وارد میشود که بعدا" به آن هم می پردازیم.

    نام نت ها
    در استاندارد نت نگاری موسیقی کلاسیک که بیشتر مربوط به موسیقی های ساخت موسیقیدانان اروپایی، از زمان باخ تا اواخر دوره رومانتیک است، برای همه ی صداهای موسیقیایی از بم ترین تا زیرترین آنها فقط هفت نام وجود دارد، این نام های هفت گانه در برخی کشورهای غربی با کلمات تک هجایی و در برخی به صورت الفبایی به شرح زیر تلفظ می شوند:

    A B C D E F G
    لا (la) سی (si) دو (do) ر (re) می (mi) فا (fa) سل (sol)

    وسعت صدایی که در موسیقی بیشتر استفاده میشود، مطابق با وسعت پیانو است و به عبارتی خوش صدا ترین و کاربردی ترین فرکانسها، روی کل کلید های پیانو قابل اجراست. سازهای دیگر هم هر کدام توانایی اجرای قسمتهایی از این پهنه را دارا می باشند و بم ترین و زیرترین نت های پیانو روی بعضی سازها قابل اجرا است.

    7 نت موسیقی به دلایلی که بعدا" به آن می پردازیم، پس از پایان، باز در اکتاوهایی بالاتر تکرار می شوند؛ به این صورت که اگر از نت "دو" شروع کنیم و تا "سی" پیش رویم، نت بعدی ما باز "دو" و پس از آن هم "ر" و ... است.

    اکتاو : فاصله يک نت تا نت هم نام خود (چه زير يا چه بم تر) را اکتاو مي گويند.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۳/۱۲ در ساعت 02:32

  2. 14 کاربر زیر از کوک برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. کوک آواتار ها
    کوک
    شماره کاربری
    317
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۰
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی87
    64
    سپاس از شما 257 بار در 64 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تئوری بنیادین موسیقی (قسمت دوم)




    حامل
    برای آنکه نت های موسیقی را در دورهای پی درپی که پیشتر نشان داده شد بتوان به خط موسیقی نوشت خطوطی به کار برده می شود که حامل نام دارد.

    حال در ساده ترین و معمول ترین کاربرد خود عبارت است از پنج خط موازی با فاصله های مساوی. حامل پنج خطی دارای یازده محل برای جا دادن نت های موسیقی است پنج محل روی خط ها چهار محل میان خط ها یک محل پایین و یک محل بالای حامل به این ترتیب روی هر حاملی می توان یازده نت جای داد.

    به شکل زیر توجه کنید : (در سمت راست نت ها روی خط نوشته شده ) و ( در چپ نت ها ما بین خط) و ( در بال یک نت بالای خط چسبیده به خط زیرین خود ) و ( در پایین یک نت چسبیده به خط بالایی خود )پس به این ترتیب در یک خط حامل می توان تا یازده صدا نوشت.

    نکته : در ضمن نت ها را طبق قرارداد مانند زبان های لاتین و ریاضی از چپ به راست می نویسند و می خوانند.( در این شکل استثنا برای درک بهتر مطلب به این صورت نوشته شده. )



    نام نت ها بروي حامل
    بستگی نام نت ها با جایشان روی حامل قراردادی است:به این ترتیب که جایی را روی یکی از خطوط حامل مبدأ فرض می کنند و یکی از نت های هفتگانه را در آنجا می گذارند و بقیه ی نت ها را از آن مبدأ حساب می کنند.مثلا اگر چنین فرض کنیم که روی خط دوم حامل نت ( سل ) قرار گرفته است. نت های دیگر به ترتیب شکل زیر نامگذاری می شوند . در این صورت برای مشخص کردن این مبدأ در ابتدای حامل نشانه ای به این شکل به نام کلید سل روی خط دوم می نویسند


    در حامل بالا که معروفترین حامل موسیقی است نت های روی خط از پایین به بالا عبارتند از می ).( سل ).( سی ).( ر ).( فا ).و نت های میان خط ( فا )،( لا )،( دو )،( می )،نت زیر حامل ( ر )،و نت بالای حامل ( سل )،است. نکته : ( طبق قانون و قرارداد کلید سل را نمی توان روی خط های دیگر نوشت فقط روی خط دوم باید نوشت ) پس در نتیجه کلید سل نام خود را به نتی می دهد که روی آن خط نوشته شده باشد یعنی خط دوم

    خط های تکمیلی یا اضافه
    گفته شد که روی حامل تنها یازده نت می تواند جای گیرد که البته نسبت به تعداد نت های کاربردی موسیقی ( بیش از 60نت) رقم بسیار ناچیزی است. برای رفع این کمبود در زیر و بالای حامل هر جا و هر زمان که نیاز باشد خط هایی کوتاه می گذراند و به یاری آنها بر کاربرد حامل وسعت نت نویسی روی آن می افزایند.


    نکته:خط های تکمیلی چه به سوی بالا و چه به سوی پایین تا آنجا افزوده می شود که چشم با اندکی تجربه بتواند تعدادشان را به آسانی تشخیص دهد.

    به طوری که در شکل بالا دیده می شود بر روی حامل با افزودن خط های تکمیلی (در این نمونه چهار خط – از هر دو سمت ) تعداد نت ها از 11 به 27 رسیده است. تعداد خط های تکمیلی البته محدود نیست. نت های تکمیلی نیز با همان روال نت های حامل ( تناوب نت های روی خط و میان خط ) نوشته می شود .



    نیم خط



    خط

    در اصطلاح خط هایی را که از میان نت ها می گذرند نیم خط و خطوط تکمیل کننده در زیر یا بالای نت را خط می نامند.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۳/۱۲ در ساعت 02:32

  5. 13 کاربر زیر از کوک برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. کوک آواتار ها
    کوک
    شماره کاربری
    317
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۰
    130
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی87
    64
    سپاس از شما 257 بار در 64 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تئوری بنیادین موسیقی (قسمت سوم)


    شکل نت ها

    در بخش اول در مورد دیرند نت ها توضیح کوتاهی داده شد.در خط موسیقی ، نشانه ای که به یاری آن دیرند یا ارزش زمانی صدا ها مشخص می شود ، در شکل نت نمودار میگردد. به گفته ی دیگر ، به یاری شکل نت است که میتوان مقدار ارزش زمانی هر نت را نسبت به نت یا شکل دیگر باز شناخت .

    روشن است که هر ( شکل* ) نت می تواند در هر ( جای) حامل قرار گیرد. در واقع دیرند (ارزش زمانی ) هر صوت موسیقی ربطی به نواک (زیر یا بمی ) آن ندارد.

    با گوش کردن دقیق یک ملودی ، که سازی تنها آن را می نوازد ، یا گروهی از سازها ( دراجرا یا تزئین آن ) با هم همکاری می کنند ، میتوان احساس کرد که اصوات ملودی یا لایه های آرایشی آن ، گاه کوتاه تر و گاه کشیده تر ، و نیز در لحظه ای زیر و در لحظه ای دیگر بم هستند .

    نت های موسیقی می توانند به هفت شکل و احیانا کمی بیشتر ، ظاهر شوند در جدول پایین شکل های هفتگانه و دیرند آنها نسبت به یکدیگر نشان داده شده است:



    در ضمن ، نت گرد در موسیقی امروز از همه ی دیرند ها بزرگ تر است ، و به همین سبب زمینه ای است برای اندازه گیری شکل های دیگر مثال :
    نت گرد = 1/1 گرد
    سفید = 2/1 گرد
    سیاه = 4/1 گرد 1
    چنگ (یا یک لا چنگ) = 8/1 گرد الی آخر
    در بعضی مواقع ( البته بسیار به ندرت ) شکل پنج لا چنگ به کار برده می شود که ارزش زمانی آن یا همان دیرند آن 2/1 چهار لا چنگ و 128/1 گرد می باشد .

    هر گاه شکل های چنگ دولا چنگ سه لا چنگ چهار لا چنگ ( نت هایی که دارای چنگ هستند ) در جایی از قطعه ی موسیقی بیش از یکی و پی درپی آمده باشند می توان آنها را بصورت گروهی نوشت یعنی چنگکشان راحذف کرد و انتهای دم هاشان را با خطی ( یا خط هایی ) به هم پیوست در این وضع هر چنگک تبدیل به یک خط می شود.



    و به همین ترتیب نت های چنگک دار گوناگون نیز می توانند به صورت گروهی نوشته شوند.

    در جدول بالا همه ی نت ها به جز گرد دارای دم هستند و از آنجا که همه ی این شگل ها به منظور تشخیص زیر و بمی شان روی حامل نوشته می شوند ، باید گفت که معمولا هرگاه جای نت ( یا جای سر نت ) پایین تر از خط سوم حامل باشد ، دم نت رو به بالا ، و چنانچه سرنت در نیمه ی بالای حامل نوشته شود ، دم آن به پایین کشیده می شود .

    در حالت اول ، دم از سوی راست سر نت به بالا مثل dو در حالت دوم از کناره ی چپ سر به پایین مثل p -و در هر دو حال دم مماس با سر- رسم می شود.



    ضمنا نوشتن نت های چنگک دار به صورت گروهی نخستین بار در قرن هیجدهم معمول شد .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۳/۱۲ در ساعت 02:33

  7. 14 کاربر زیر از کوک برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. moein_0311 آواتار ها
    moein_0311
    شماره کاربری
    47482
    کاربر نیمه فعال
    مرداد /۱۳۹۲
    اصفهان
    66
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی41
    8
    سپاس از شما 44 بار در 32 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    چرا تاپیک ادامه پیدا نمیکنه؟
    خواهشا یکی ادامه بده


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۱ در ساعت 13:41

  9. 2 کاربر زیر از moein_0311 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. ساسان 22 آواتار ها
    ساسان 22
    شماره کاربری
    57427
    کاربر تازه وارد
    آذر /۱۳۹۲
    21
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی37
    263
    سپاس از شما 27 بار در 21 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام خواهشن این
    تایپیک رو ادامه بدید
    خیلی ممنون میشدم


    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ در ساعت 03:53

  11. Mahan SBD آواتار ها
    Mahan SBD
    شماره کاربری
    71525
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۳
    تهران
    1,758
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3444
    5,518
    سپاس از شما 5,034 بار در 1,758 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    اگه مدیران محترم و استارتر محترم اجازه بدن من این تاپیک رو کم کم ادامه بدم
    اجازه میدن؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    موسیقی را ساده و آنلاین بیاموز !
    آموزش های تصویری و رایگان تئوری موسیقی ، صدابرداری ، میکس و مسترینگ و نرم افزار ، در :


    داینامیک موزیک همیشه مهمتر از لودنس اونه ؛ یادمون باشه...

    *************


    رمز تمامی فایل هایی که توسط بنده آپلود شده "cubase.ir" با حروف کوچک میباشد .

    راه های ارتباطی:
    پیام خصوصی
    Instagram
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ در ساعت 04:13

  12. 2 کاربر زیر از Mahan SBD برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. azad1top آواتار ها
    azad1top
    شماره کاربری
    86648
    کاربر بسیار فعال
    آذر /۱۳۹۳
    mashhad
    228
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی77
    288
    سپاس از شما 96 بار در 81 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sarbedaar تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اگه مدیران محترم و استارتر محترم اجازه بدن من این تاپیک رو کم کم ادامه بدم
    اجازه میدن؟
    درود اگه میتونید ادامه بدید واقعا قشنگ و روان بود

    Sent from my HTC Desire X


    https://telegram.me/joinchat/DlS0yUAwZ-JjBCxfeupf6Q
    لینک گروه تلگرام FL Studio
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ در ساعت 01:48

  14. Mahan SBD آواتار ها
    Mahan SBD
    شماره کاربری
    71525
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۳
    تهران
    1,758
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3444
    5,518
    سپاس از شما 5,034 بار در 1,758 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط azad1top تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود اگه میتونید ادامه بدید واقعا قشنگ و روان بود

    Sent from my HTC Desire X
    نقل قول نوشته اصلی توسط ساسان 22 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام خواهشن این
    تایپیک رو ادامه بدید
    خیلی ممنون میشدم
    بنده الان چند تا پروژه سنگین دستمه؛ به امید خدا بعد از اتمامشون این تاپیک رو ادامه میدم. کمی شکیبا باشید دوستان من
    بهروز و شاد باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    موسیقی را ساده و آنلاین بیاموز !
    آموزش های تصویری و رایگان تئوری موسیقی ، صدابرداری ، میکس و مسترینگ و نرم افزار ، در :


    داینامیک موزیک همیشه مهمتر از لودنس اونه ؛ یادمون باشه...

    *************


    رمز تمامی فایل هایی که توسط بنده آپلود شده "cubase.ir" با حروف کوچک میباشد .

    راه های ارتباطی:
    پیام خصوصی
    Instagram
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ در ساعت 21:53

  15. کاربران زیر از شما Mahan SBD عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. باربُد آواتار ها
    باربُد
    شماره کاربری
    54723
    کاربر نیمه فعال
    آبان /۱۳۹۲
    53
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13
    61
    سپاس از شما 28 بار در 23 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دوستان اگه مایل باشن و اجازه بدن من مایلم این تاپیک ارزشمندو ادامه بدم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ در ساعت 03:43

  17. کاربران زیر از شما باربُد عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,861
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1943
    2,238
    سپاس از شما 3,109 بار در 1,107 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط باربُد تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوستان اگه مایل باشن و اجازه بدن من مایلم این تاپیک ارزشمندو ادامه بدم
    سلام دوست عزیز
    نیکی و پرسش؟؟ ادامه بده، هیچ مشکلی نیس


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ در ساعت 03:55

  19. 3 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


جستجو شده ها

جای نت ها روی سنتور

نمودار نمایش نت ها در سنتور

نمودار نمایش نت ها روی سنتور

تا این لحظه 669 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی