کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: کمک درباره هارمونی وکال با ملوداین

  1. mohamadftj آواتار ها
    mohamadftj
    شماره کاربری
    738
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۰
    157
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی28
    11
    سپاس از شما 28 بار در 21 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض کمک درباره هارمونی وکال با ملوداین

    سلام
    من یه وکال دارم که میخام با ملوداین هارمونی کنم با harmony engine کار میکردم اما خیلی مصنوعیه و صداها سرجاش نیست ...یه اصول کلی میخام بدونم..مثلا یجا خوندم گفته بود آکورد اون صدا رو پیدا میکنی و وکال رو تو نت های اون آکورد جاگذاری میکنی!! آیا این درسته؟؟ممنون میشم کمک کنید خیلی ضروریه...یه نمونه میزارم میخام یجورایی مثه این بشه چند تا صدارو توگامای مختلف خیلی دلنشین کنار هم چیده


    http://upir.ir/files/harmony].mp3


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۸ در ساعت 23:40

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  3. aliyas آواتار ها
    aliyas
    شماره کاربری
    16150
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۱
    139
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی121
    272
    سپاس از شما 134 بار در 79 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    برای هارمونی من صدا رو به پنج پرده بالاتر میبرم البته من با newtone این کار رو انجام میدم و بعد خروجی میگیرم و زیر صدای اصلی میزارم و با چند تا افکت تزئینش میکنم .بعضی وقتا هم سه پرده .باید گام رو بدونی .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 00:13

  4. new musician آواتار ها
    new musician
    شماره کاربری
    27938
    کاربر پیـشرفته
    دی /۱۳۹۱
    756
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی508
    289
    سپاس از شما 423 بار در 280 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام.یه سوال داشتم ؟ شما دقیقا وکال رو میگیرید و دوتا پرده میارید بالاتر ؟


    همین روزا میام تا تورو داشته باشم ...
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 01:54

  5. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,701
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3085
    5,656
    سپاس از شما 4,691 بار در 1,974 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط new musician تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام.یه سوال داشتم ؟ شما دقیقا وکال رو میگیرید و دوتا پرده میارید بالاتر ؟
    خیر نت های تعریف شده ی وکال در پلاگین رو میشه دو پرده بالا برد
    موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3

    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 02:21

  6. کاربران زیر از شما Savan II عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. new musician آواتار ها
    new musician
    شماره کاربری
    27938
    کاربر پیـشرفته
    دی /۱۳۹۱
    756
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی508
    289
    سپاس از شما 423 بار در 280 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Danial Khakian تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خیر نت های تعریف شده ی وکال در پلاگین رو میشه دو پرده بالا برد
    موفق باشید
    سلام منظورتون نت هایی هستش که توی پلاگین تیون نشون داده میشه؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    همین روزا میام تا تورو داشته باشم ...
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 02:35

  8. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,701
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3085
    5,656
    سپاس از شما 4,691 بار در 1,974 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط new musician تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام منظورتون نت هایی هستش که توی پلاگین تیون نشون داده میشه؟
    در پلاگین Newtone & Melodayn فرکانس ها رو این پلاگین به صورت نت در زول پلاگین مشخص می کنه که میشه در اکتاو ها و گام های بالا و پایین برد


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3

    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 02:40

  9. کاربران زیر از شما Savan II عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. هامون آواتار ها
    هامون
    شماره کاربری
    4034
    کاربر فعال
    مرداد /۱۳۹۰
    ایران
    137
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی101
    292
    سپاس از شما 140 بار در 69 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamadftj تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام
    من یه وکال دارم که میخام با ملوداین هارمونی کنم با harmony engine کار میکردم اما خیلی مصنوعیه و صداها سرجاش نیست ...یه اصول کلی میخام بدونم..مثلا یجا خوندم گفته بود آکورد اون صدا رو پیدا میکنی و وکال رو تو نت های اون آکورد جاگذاری میکنی!! آیا این درسته؟؟ممنون میشم کمک کنید خیلی ضروریه...یه نمونه میزارم میخام یجورایی مثه این بشه چند تا صدارو توگامای مختلف خیلی دلنشین کنار هم چیده


    http://upir.ir/files/harmony].mp3
    دوست گرامی فواصل مورد استفاده که بیشتر جنبه عمومیت دارند سوم و پنجم و هفتم هستن حالا چه بالا و چه پایین .
    شما در ملوداین گزینه اسکل اسنپ رو فعال کنید قسمتی از وکال رو که میخواهید هارمونی کنید با موس انتخاب کنید و همزمان با نگه داشتن کلید موس و کلید altاونو به بالا یا پایین جابجا کنید و دونه دونه بشمارید تا فواصل رو رد نکنید ملووداین بصورت اتومات نتها رو با توجه به گام و اسکل میچینه
    و یک ترک فقط با صدای هارمونی شده بهتون میده که بعدا اونو سولو کرده و اکسپورت میکنید گاهی نیاز هست که بعضی نتها رو کمی جابجا کرد

    من کلی گفتم دوستان در پست بعدی راجع به کاربرد صحیح فواصل توضیح لازم رو دادند


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    ویرایش توسط هامون : ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 11:45
    مرداب پیر
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 11:26

  11. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط هامون تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    فواصل مورد استفاده که بیشتر جنبه عمومیت دارند سوم و پنجم و هفتم هستن حالا چه بالا و چه پایین .

    عرض ِ ادب و احترام .
    لطفن دقت کنید .
    فواصل ِ مذکور در واقع سوم ، پنج اُم و شش اُم هستند . که مطبوع یا کنسونانس محسوب می شوند
    دوم ، هفت اُم نا مطبوع و دیسونانس به حساب می آیند . چهار اُم نیز مشترک است .
    چه بالا و چه پایین اش نیز مهم است . . . چون نتی که در بالا فاصله ی پنج اُم دارد
    در پایین تبدیل به فاصله ی چهار اُم می شود . و طبیعتن بالعکس ، و این قضیه درباره ی همه ی فواصل صدق می کند .
    پس در به کار گیری ِ آن ها دقت کنید .

    همواره شاد و آرام باشید
    ارادتمند .
    پی نوشت :
    تصحیح کنید که فاصله ی شش اُم منظور اتان بوده است .


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 11:35

  12. 5 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. mohamadftj آواتار ها
    mohamadftj
    شماره کاربری
    738
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۰
    157
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی28
    11
    سپاس از شما 28 بار در 21 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام .
    لطفن دقت کنید .
    فواصل ِ مذکور در واقع سوم ، پنج اُم و شش اُم هستند . که مطبوع یا کنسونانس محسوب می شوند
    دوم ، هفت اُم نا مطبوع و دیسونانس به حساب می آیند . چهار اُم نیز مشترک است .
    چه بالا و چه پایین اش نیز مهم است . . . چون نتی که در بالا فاصله ی پنج اُم دارد
    در پایین تبدیل به فاصله ی چهار اُم می شود . و طبیعتن بالعکس ، و این قضیه درباره ی همه ی فواصل صدق می کند .
    پس در به کار گیری ِ آن ها دقت کنید .

    همواره شاد و آرام باشید
    ارادتمند .
    پی نوشت :
    تصحیح کنید که فاصله ی شش اُم منظور اتان بوده است .



    ممنون از توضیحاتت اما یکم تخصصی گفتی زیاد متوجه نشدم ( من تئوری موسیقی نمیدونم) اما چیزی که من متوجه شدم اگه بخایم رو کلاویه های پیانودر نظر بگیریم منظور از فاصله همون نت میشه..مثلا فاصله سوم میشه 3 نت بعداز نتی که صدا باهاش شروع میشه..درسته؟؟؟؟؟ چون اینکارو کردم تقریبا به چیزی که مدنظرم بود رسیدم


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 14:01

  14. کاربران زیر از شما mohamadftj عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,823
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamadftj تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ممنون از توضیحاتت اما یکم تخصصی گفتی زیاد متوجه نشدم ( من تئوری موسیقی نمیدونم) اما چیزی که من متوجه شدم اگه بخایم رو کلاویه های پیانودر نظر بگیریم منظور از فاصله همون نت میشه..مثلا فاصله سوم میشه 3 نت بعداز نتی که صدا باهاش شروع میشه..درسته؟؟؟؟؟ چون اینکارو کردم تقریبا به چیزی که مدنظرم بود رسیدم
    عرض ِ ادب و احترام .

    خواهش می کنم .
    اما چون می ترسم درست نتوانم با توضیح اش مطلب را انتقال بدهم ، با مثال پیش می رویم .
    همان پیانو را در نظر بگیر
    با حساب کردن ِ سه نت با خود ِ نت ِ مبدا . یعنی فرض کن از نت ِ دو می خواهی به فاصله ی سوم اش برسی
    می گویی :
    1- دو
    2- ر ِ
    3 - می
    پس نت ِ سوم اش یعنی نت ِ می ( حالا می بمل باشد می شود سوم ِ کوچک و می بکار یا طبیعی باشد می شود سوم ِ بزرگ )
    این داستان برای تمام ِ فواصل صدق می کند .
    مثلن فاصله ی شش اُم از دو می شود :
    1 - دو
    2 - ر ِ
    3 - می
    4 - فا
    5 - سُل
    6 - لا
    که باز هم اگر لا بمل باشد می شود شش اُم ِ کوچک و اگر لا بکار یا طبیعی باشد می شود شش اُم ِ بزرگ .

    امید وار ام توانسته باشم خوب برسانم مطلب را .
    اما خواهش می کنم خواهش می کنم حتمن تئوری را مطالعه کن و آن را فرا بگیر . تو می خواهی آهنگساز باشی یا نوازنده
    باید به علم ِ کار ات واقف باشی . این اولین حق ِ توست . . .

    شاد و آرام باش
    ارادتمند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 15:23

  16. 3 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


جستجو شده ها

هارمونی وکال ملوداین

فاصله سه در ملوداین

تا این لحظه 55 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست