کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی




صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 3 نخستنخست 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30

موضوع: آموزش اصول ترانه سرایی

  1. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,079
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی288
    1,114
    سپاس از شما 1,261 بار در 661 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض قالبهای شعر نو

    خب ..خسته نباشید..امیدوارم تا اینجا مفید بوده باشه.

    اما قالبهای نوین و نو.

    نیمایی

    سپید

    موج نو

    قالب نیمایی:به آن شعر آزادهم می گویند.

    شعر نیمایی به نوعی گفته میشه که درای وزن عروضی هستند اما مثل شعر کهن به 3یا4 رکن نمیشن و قافیه ها هم تو شعر جای معین و مشخصی نداره.

    مثل سروده های نیما و اخوان و فروغ و سپهری..من عاشق این سه شاعرم.البته اکثر شاعران نو سبکشون به همین ترتیبه.

    فروغ فرخزاد


    "هدیه"

    من از نهایت شب حرف می زنم
    من از نهایت تاریکی
    و از نهایت شب حرف می زنم


    اخوان ثالث


    زمستان

    سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
    سرها در گریبان است
    كسی سر بر نیارد كرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را
    نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
    كه ره تاریك و لغزان است
    وگر دست محبت سوی كسی یازی
    به اكراه آورد دست از بغل بیرون
    كه سرما سخت سوزان است
    نفس ، كز گرمگاه سینه می آید برون ، ابری شود تاریك


    سهراب سپهری



    پدرم پشت زمان ها مرده است .

    پدرم وقتي مرد ، آسمان آبي بود ،

    مادرم بي خبر از خواب پريد ، خواهرم زيبا شد .

    پدرم وقتي مرد ، پاسبان ها همه شاعر بودند .

    مرد بقال ازمن پرسيد: چند من خربزه مي خواهي ؟

    من ازاو پرسيدم : دل خوش سيري چند ؟



    شعر سپید:که به اون شاملویی هم میگن که دارای وزن و شکل آهنگین هست اما وزن عروضی نداره.و قافیه هم جای خاصی تو شعر نداره

    احمد شاملو


    "سرود برای مرد روشن که به سایه رفت"

    قناعت وار
    تکیده بود
    باریک و بلند
    چون پیامی دشوار
    در لغتی
    با چشمانی از سؤال و عسل
    و رخساری بر تافته از حقیقت و باد
    مردی با گردش آب
    مردی مختصر
    که خلاصه خود بود
    خر خاکی های در جنازه ات به سوء ظن می نگرند

    بیش از آن که خشم صاعقه خاکسترش کند
    تسمه از گرده گاو توفان کشیده بود
    آزمون ایمان های کهن را
    بر قفل معجرهای عقیق
    دندان فرسوده بود
    بر پرت افتاده ترین راه ها
    پو زار کشیده بود
    رهگذری نا منتظر
    که هر بیشه و هر پل آوازش را می شناخت

    موج نو:موج نو نه وزن عروضی داره نه شکل آهنگین و ملودیک که تو شعر سپید هست رو...و فقط فرقش با نثر تو معنی اونه.واینکه از کلماتی زیبا و ادبی برای بیان احساسات استفاده میشه.

    احمد رضا احمدی

    قلب تو

    قلب تو هوا را گرم کرد
    در هوای گرم
    عشق ما تعارف پذیر بود و
    قناعت به نگاه در چاه آب
    مردم که در گرما
    از باران آمدند
    گفتی از اطاق بروند
    چراغ بگذارند
    من ترا دوست دارم
    ای تو
    ای تو عادل
    تو عادلانه غزل را
    در خواب
    در ظرف های شکسته
    تنها نمی گذاری
    در اطراف انفجار
    یک شاخه له شده انگور است
    قضاوت فقط از توست

    شاخه ابریشم را از چهره ات بر می دارم
    گفتم از توست
    گفتی: نه باد آورده است

    هنگام که در طنز خاکستری زمستان
    زمین را تازیانه می زدی
    خون شقایق از پوستم بر زمین ریخت



    خب اینهم از قالب نو..از این به بعد وارد ترانه میشیم و برسی میکنیم که این قوانینی که بیان کردیم چطور تو ترانه اثر میزارن..و خوصوصیات ترانه ها رو هم برسی میکنیم.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۱/۳۱ در ساعت 19:38

  2. 6 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. oaj آواتار ها
    oaj
    شماره کاربری
    11535
    مدیر بـازنشسته
    اسفند /۱۳۹۰
    Dezfull
    1,147
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی355
    1,825
    سپاس از شما 1,772 بار در 739 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    يكی از روش های سنجش وزن(عروض)

    آيا تا به حال فكر كرده ايد كه چرا اشعار حافظ، حتي بدون در نظر گرفتن معاني و مفاهيم عميقشان از لحاظ آهنگ و ريتم نيز برجسته تر از ديگر شعرا هستند؟

    آيا مي دانيد كه زيبايي ريتم شعر، بيش از زيبايي مفهوم آن باعث جلب مخاطب مي شود؟

    (نكته: براي ايجاد زيبايي بصري، هجاهاي كوتاه را به جاي نماد u با نماد • نمايش مي دهم. )

    هنگامي كه يك يا چند بيت شعر (منظور شعر كلاسيك است نه شعر نو) به ما مي دهند براي تشخيص اين كه آيا اين ابيات از لحاظ زيبا شناسي مشكلي دارند يا نه بايد ابتدا هجاهاي آنها را كنار هم (به صورتي كه خوانده مي شوند نه به صورتي كه نوشته مي شوند) بنويسيم. مثل اين:

    امشب دلي خراب و چشمي پر آب دارم/ در سينه آتش اما در ديده آب دارم

    كه مي شود:

    امـ --- شب --- د --- لي --- خـ --- را --- ب --- چشـ --- مي --- پـ --- راب --- دا --- رم
    در --- سيـ ---- نه -- آ --- تـ ---- شم- ما --- در -- ديـ --- ده --- آب ---- دا --- رم


    حالا بايد هجاهاي كوتاه، بلند و كشيده را با علامات • و ـــ و ــ • نمايش دهيم.
    براي اين كار سه قانون زير را بايد بدانيم:

    1- هجاهايي كه از يك صامت (مثل مـ، پـ، تـ و...) و يك مصوت كوتاه (مثل: َ ِ ُ ) تشكيل شده اند هجاي كوتاه هستند و با علامت • نمايش داده مي شوند. مثلاً در بيت بالا هجاهاي: د، خـ ، ب، ... كوتاه هستند.

    2- هجاهايي كه از يك صامت و يك مصوت بلند (مثل ا، و، ي ) يا دو صامت و يك مصوت كوتاه تشكيل شده اند هجاي بلند هستند و با علامت ــ نمايش داده مي شوند. مثلاً در بيت بالا: ام (ئم)، شب، لي، را،.چشـ ، ... بلند هستند.

    3- هجاهايي كه از دو صامت و يك مصوت بلند تشكيل شده اند هجاي «كشيده» ناميده شده و با علامت ــ • نمايش داده مي شوند. مثلاً در بيت بالا: راب و آب (ئاب) كشيده هستند.

    پس دو بيت بالا را اينگونه علامتگذاري مي كنيم:

    امـ --- شب --- د --- لي --- خـ --- را --- ب --- چشـ --- مي --- پـ --- راب --- دا --- رم
    ــ --- ــ ------- • --- ــ ----- • ---- ــ --- • --- ــ ------- ــ ----- • --- ــ • --- ــ ---- ــ
    در --- سيـ ---- نه -- آ --- تـ ---- شم- ما --- در ------ ديـ ---- ده -- آب ---- دا --- رم
    ــ --- ــ -------- • -- ــ ----- • ---- ــ ---- ــ ---- ــ ------ ــ ------ • --- ــ • --- ــ ---- ــ

    حالا اگر تمام خط و نقطه هاي تمام مصرع ها با هم يكسان بوده و يا اختلاف آنها بيش از يك مورد نباشد آن ابيات از لحاظ وزن و آهنگ صحيح است در غير اين صورت (جز موارد استثنا) آن ابيات ايراد دارند. مثلاً خط و نقطه هاي مصرع هاي بيت بالا را با هم مقايسه كنيد:

    ــ ــ • ــ • ــ • ــ ــ • ــ • ــ ــ
    ــ ــ • ــ • ــ • ــ ــ • ــ • ــ ــ

    آيا احساس نمي كنيد كلمات اين بيت با آهنگ زيبا و موزوني مي رقصند؟


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۰۶ در ساعت 19:26

  5. 5 کاربر زیر از oaj برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. oaj آواتار ها
    oaj
    شماره کاربری
    11535
    مدیر بـازنشسته
    اسفند /۱۳۹۰
    Dezfull
    1,147
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی355
    1,825
    سپاس از شما 1,772 بار در 739 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    يكی از روش های سنجش وزن(عروض)

    آيا تا به حال فكر كرده ايد كه چرا اشعار حافظ، حتي بدون در نظر گرفتن معاني و مفاهيم عميقشان از لحاظ آهنگ و ريتم نيز برجسته تر از ديگر شعرا هستند؟

    آيا مي دانيد كه زيبايي ريتم شعر، بيش از زيبايي مفهوم آن باعث جلب مخاطب مي شود؟

    (نكته: براي ايجاد زيبايي بصري، هجاهاي كوتاه را به جاي نماد u با نماد • نمايش مي دهم. )

    هنگامي كه يك يا چند بيت شعر (منظور شعر كلاسيك است نه شعر نو) به ما مي دهند براي تشخيص اين كه آيا اين ابيات از لحاظ زيبا شناسي مشكلي دارند يا نه بايد ابتدا هجاهاي آنها را كنار هم (به صورتي كه خوانده مي شوند نه به صورتي كه نوشته مي شوند) بنويسيم. مثل اين:

    امشب دلي خراب و چشمي پر آب دارم/ در سينه آتش اما در ديده آب دارم

    كه مي شود:

    امـ --- شب --- د --- لي --- خـ --- را --- ب --- چشـ --- مي --- پـ --- راب --- دا --- رم
    در --- سيـ ---- نه -- آ --- تـ ---- شم- ما --- در -- ديـ --- ده --- آب ---- دا --- رم


    حالا بايد هجاهاي كوتاه، بلند و كشيده را با علامات • و ـــ و ــ • نمايش دهيم.
    براي اين كار سه قانون زير را بايد بدانيم:

    1- هجاهايي كه از يك صامت (مثل مـ، پـ، تـ و...) و يك مصوت كوتاه (مثل: َ ِ ُ ) تشكيل شده اند هجاي كوتاه هستند و با علامت • نمايش داده مي شوند. مثلاً در بيت بالا هجاهاي: د، خـ ، ب، ... كوتاه هستند.

    2- هجاهايي كه از يك صامت و يك مصوت بلند (مثل ا، و، ي ) يا دو صامت و يك مصوت كوتاه تشكيل شده اند هجاي بلند هستند و با علامت ــ نمايش داده مي شوند. مثلاً در بيت بالا: ام (ئم)، شب، لي، را،.چشـ ، ... بلند هستند.

    3- هجاهايي كه از دو صامت و يك مصوت بلند تشكيل شده اند هجاي «كشيده» ناميده شده و با علامت ــ • نمايش داده مي شوند. مثلاً در بيت بالا: راب و آب (ئاب) كشيده هستند.

    پس دو بيت بالا را اينگونه علامتگذاري مي كنيم:

    امـ --- شب --- د --- لي --- خـ --- را --- ب --- چشـ --- مي --- پـ --- راب --- دا --- رم
    ــ --- ــ ------- • --- ــ ----- • ---- ــ --- • --- ــ ------- ــ ----- • --- ــ • --- ــ ---- ــ
    در --- سيـ ---- نه -- آ --- تـ ---- شم- ما --- در ------ ديـ ---- ده -- آب ---- دا --- رم
    ــ --- ــ -------- • -- ــ ----- • ---- ــ ---- ــ ---- ــ ------ ــ ------ • --- ــ • --- ــ ---- ــ

    حالا اگر تمام خط و نقطه هاي تمام مصرع ها با هم يكسان بوده و يا اختلاف آنها بيش از يك مورد نباشد آن ابيات از لحاظ وزن و آهنگ صحيح است در غير اين صورت (جز موارد استثنا) آن ابيات ايراد دارند. مثلاً خط و نقطه هاي مصرع هاي بيت بالا را با هم مقايسه كنيد:

    ــ ــ • ــ • ــ • ــ ــ • ــ • ــ ــ
    ــ ــ • ــ • ــ • ــ ــ • ــ • ــ ــ

    آيا احساس نمي كنيد كلمات اين بيت با آهنگ زيبا و موزوني مي رقصند؟


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۰۶ در ساعت 19:26

  7. 2 کاربر زیر از oaj برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,079
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی288
    1,114
    سپاس از شما 1,261 بار در 661 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    همونطور که قبلا اشاره کردیم ترانه زیر مجموعه ای از شعره و ترانه سرایی هم زیر مجموعه ای از شعر سرودن،پس اصول سرودن شعر تو ترانه کاربرد بسیاری داره البته یکسری از اصول،چون یکسری از اصول سرودن شعر کهن کاربردی تو ترانه نداره و شاید بشه علت اونرو ساده و عامیانه نویسی در ترانه سرایی دونست .

    اصل1-ابتدا باید اصول اولیه و پایه ای شعر رو دونست چون قراره از این اصول اولیه تو ترانه استفاده بشه.

    اصل2-همیشه و همیشه قبل از شروع به نوشتن موضوع رو خوب تو ذهنتون مرور کنید یعنی بدونید واقعا در مورد چی میخواید بنویسد.

    اصل3-اگه قراه روی یک آهنگ ترانه بنویسید سعی کنید با آهنگ ارتباط برقرار کنید

    اصل4-ساده نویسی خیلی خوبه ولی استفاده از کلمات سبک و خالی از بار ادبی باعث خراب شدن ترانه میشه.پس کلمات درست استفاده کنید.

    اصل5-عنصر تشبیه و آرایه های ادبی باعث خاص شدن ترانه میشه پس حتما استفاده بشه.

    اصل6-برای اینکه شنونده با نوشته شما ارتباط برقرار کنه عام پسند بنویسید.

    حالا ما موضوع رو داریم و میخوایم شروع کنیم.

    تو اگه پرنده باشی چشای من آسمونه.......... راز پرکشیدنت رو کسی جز من نمیدونه

    حسن تعلیل...حسن تعلیل یکی از آرایه هایی که امروزه تو ترانه های قوی خیلی زیاد میتونیم ببینیم.

    به بیت بالا توجه کنید.

    شاعر چشم خودش رو به آسمون نسبت میده تا بزرگی احساسش رو به طرف مقابل بیان کنه که واقعا میتونه تو زیبایی ترانه یا شعر کمک کنه.

    این مثال برای این بود که بدونید استفاده از آرایه های ادبی که ذکر کردم چقدر مهمو حیاتیه.

    زیاد وارد مسایل تیوریک نمیشیم چون قبلا تو بحث قوانین شعر توضیح دادم.پس بهتره بیشتر عملی کار کنیم و یکی یکی قوانین رو بکار ببریم.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۱۲ در ساعت 21:41

  9. 6 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,079
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی288
    1,114
    سپاس از شما 1,261 بار در 661 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    اعدامی.

    من.ُ بستن. به. یه. تیرک. ، رو به. روم. یه. گلّه. سرباز !
    فاصله. یک. نخ.ِ سیگار ، تا رهایی. ، تا یه. پرواز !
    پُک. به. پُک. ثانیه.ها رُ می.سوزونم. با نفس.هام. !
    دست.ُ پام.ُ بستن. امّا من. هنوزم. توی. رؤیام. !
    فکرِ یه. بچّه. کلاغم. ، که. تو لونه.ش. شُده. پنهون. !
    نوک.ِ اون. صنوبرِ پیر ، گوشه.ی. حیات.ِ زندون. !
    وقت.ِ نعره.ی. تُفنگا ، اون. کلاغ. چه. حالی. داره. ؟
    نکنه. بمیره. از ترس. ؟ نکنه. طاقت. نیاره. ؟
    عمرِ سیگارم. بُلندُ تو سَرَم. صدتا سواله. !
    پس. چی. شُد دستورِ آتش. ؟ نکنه. فرمانده. لاله. !
    دغدغه.هام.ُ بدزدین. ! آی. ! دوازده. تا گلوله. !
    آخه. تا کی. بی.صدایین. ، توی. دالون.ِ یه. لوله. ؟
    من.ُ این. سیگار نصفه. ، با یه. عالمه. خیالات. !
    فکرِ سربازای. گُشنه. ، این. چشای. خسته. وُ مات. !
    هرکدوم. از اینا شاید ، از یه. دِه. اومده. باشن. !
    راضی. نیستن. که. بشینه. گولّه.شون. تو سینه.ی. من. !
    خودِ فرمانده.ی. جوخه. ، بچّه.یی. داره. تو خونه. !
    وای. از اون. روزی. که. بچّه. ، شغل.ِ باباش.ُ بدونه. !
    می.دونم. لحظه.ی. اعدام. ، تو خونه. می.پّره. از خواب. !
    خسته.اَم. از این. خیالات. ! بگو کی. می.زنه. آفتاب. ؟
    عمرِ سیگارم. بُلندُ تو سَرَم. صدتا سواله. !
    پس. چی. شُد دستورِ آتش. ؟ نکنه. فرمانده. لاله. !
    دغدغه.هام.ُ بدزدین. ! آی. ! دوازده. تا گلوله. !
    آخه. تا کی. بی.صدایین. ، توی. دالون.ِ یه. لوله. ؟


    ترانه زیبای اعدامی از یغما گلرویی...

    خب حتما قبل از همه چیز ترانه سرا موضوع رو انتخاب کرده.

    موضوع:درون مایه کلی ترانه که داستان ترانه رو تعیین میکنه و هدف اصلی ترانه سرا رو مشخص میکنه.

    اینجا موضوع درمورد اعدام ..اعدام یه اعدامی..

    مگه اعدام یه اعدامی چقدر طول میکشه؟!!!

    شاید از لحظه بستن اون به تیرک تا فرمان شلیک فقط چند ثانیه

    اما به ترانه دقت کنید ترانه سرا انقد وارد جزییات شده که اونو بیشتر از 10بیت طول میده..

    این نشون دهنده موضوع پردازی فوق العاده قوی ترانه سرا بوده که اینچنین تیزبین و با تمرکز برای کشوندن مخاطب به دنبال خودش از هیچ جزییاتی نمیگذره،برای ترانه سرا باید این نکته خیلی خیلی مهم باشه که با چه عمق و چه قدرتی مخاطبش رو دنبال موضوع تو ذهن خودش میکشونه..بله این به عهده شما ترانه سرای عزیزه که اینکار رو بکنید.پس بعد از اینکه موضوع رو انتخاب کردیدکل موضوع رو با جزییات تو ذهنتون مرور کنید حتی قبل از اینکه شروع به نوشتن بکنید البته یکسری از جزییات تو خلال نوشتن میان که البته بعضی وقتا خیلی خوب هم از آب در میان.اما سعی کنی واسه جزییات برنامه داشته باشید.
    پس موضوع اولین موردیه که باید روش تمرکز کنید.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۱۲ در ساعت 21:41

  11. 7 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,079
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی288
    1,114
    سپاس از شما 1,261 بار در 661 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ریتم ترانه...

    به طول مصرعها دقت کنید،طول کلمات،و هجاهای موجود تو کلمات...میخواستم تو ادامه یه برسی در مورد هجاهای شعر داشته باشیم چون میتونه خیلی تو بدست اوردن وزن ترانه کمک کنه که مهدی عزیز تو چند پست قبل در این مورد یه مقاله قرار دادن که خیلی کامل و مفید بود اونرو کامل بخونید و هجاهای موجود تو ترانه اعدامی رو استخراج کنید تا به ورزن ترانه پی ببرید..

    البته امروزه ما خیلی میبینیم که یکسری از آهنگها وقتی رو یه آهنگ خونده میشن خیلی زیبا هستند اما وقتی ترانه رو بدون آهنگ میخونید میبینید از لحاظ وزنی یه مشکلاتی وجود داره که خواننده با تکنیکهای خودش والبته آهنگ اونرو پر میکنن..اما بصورت کلی رعایت وزن ترانه خیلی خیلی مهم و اساسیه و من معتقدم اون دسته از ترانه هایی که ذکر کردم رو خود آهنگ سروده شدن و ترانه سرا به نشستن ترانه رو ریتم و ملودی توجه میکرده نه وزن عروضی موجود تو خود ترانه.

    خب ریتم ترانه رو تایین کردیم و یعنی وزن عروضی رو استخراج کردیم..حالا مصرع به مصرع پیش میریم..

    دوستان اگه سوالی پیش اومد بپرسید.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۱۲ در ساعت 22:36

  13. 5 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,079
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی288
    1,114
    سپاس از شما 1,261 بار در 661 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض قافیه

    وقتی تو یه ترانه بعد از تعیین موضوع و ایجاد وزن عروضی که واقعا تو سرودن یه ترانه مهم هستن رسیدیم..مهمترین بخش استفاده از قافیه مناسب هست که خیلی وقتها داشتن یه قافیه درست و اصولی میتونه حتی ایرادهای یه ترانه رو بپوشونه.

    تو اوایل بحث در مورد قافیه تو شعر صحبت کردیم اصول استفاده و ایجاد قافیه تو ترانه هم درست مثل شعره با این تفاوت که تو شعرهای کهن ما نسبت به ساختار شعر از کلمات و قافیه های بسیار سنگین استفاده میشد که رعایت تمام اون اصول تو ترانه احتیاج نیست.

    خب کوچکترین عضو قافیه و تقریبا شالوده اون (رَوی) هست

    اعدامی.

    من.ُ بستن. به. یه. تیرک. ، رو به. روم. یه. گلّه. سرباز !
    فاصله. یک. نخ.ِ سیگار ، تا رهایی. ، تا یه. پرواز !
    پُک. به. پُک. ثانیه.ها رُ می.سوزونم. با نفس.هام. !
    دست.ُ پام.ُ بستن. امّا من. هنوزم. توی. رؤیام. !

    تو این دو تا بیت >>>بیت اول (ز) بیت دوم>>(م) رَوی هستند

    با وجود داشتن روی تو آخر ترانه میشه گفت که ترانه قافیه داره حتی اگه لغات قبل اون یکی نباشن اما..اما...یه قافیه سبک و ضعیف که اگه ترانه سرا واقعا بخواد یه ترانه خوب و اصولی داشته باشه به وجود روی کفایت نمیکنه امروزه تو بسیاری از ترانه ها میبینیم که قافیه ها خیلی ضعیف هستن که از لحاظ ساختار قافیه ای همین مساله توشون وجود داره..که صد البته ترانه ای که تو چند دقیقه نوشته بشه مصلما چیز قابل قبولی از آب در نمی آد

    اما تو این دو تا بیت قافیه ها(سرباز-پرواز)و(نفسهام-روییام) تو هر دو بیت وجود ((الف)) ،قبل از رَوی باعث ایجاد قافیه سنگین و قابل قبول شده.
    اما استفاده از قافیه درست به همینجا ختم نمیشه اگه میخواید ترانتون از لحاظ قافیه ای حالت بهتری رو داشته باشه باید ساختار کلمه های قافیه هم تا اونجایی که امکان داره شبیه همدیگه باشه .

    برای مثال:

    پ-ر-و-از>>س-ر-ب-ا-ز...همونطور که میبینید به جز لغات قافیه در کل ساختار کلمه ها خیلی شبیهن.رعایت این امر باعث میشه قافیه خیلی بیشتر جلوه داشته باشه و خواننده رو بیشتر جذب خودش کنه.

    بعضی ها تصور میکنن اگه یه کلمه رو عیینن مثل خودش رو تو آخر ترانه بیارن قافیه رو تشکیل میدن:استفاده از یه کلمه در آخر مصرعها تشکیل ردیف رو میده(البته منظورم از آخر ترانه کلمه آخر نیست)چون ممکنه بل از کلمه آخر هم بیاد.

    نخستین باده کاندر جام کردند// ز چشم مست ساقی وام کردند>اینجا (کردند) میشه ردیف و (وام-جام)>>>قافیه این بیت هستند.

    اگه تا اینجا سوالی بود بنده در خدمتم.

    موفق باشید.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۲۲ در ساعت 12:32

  15. 3 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. oaj آواتار ها
    oaj
    شماره کاربری
    11535
    مدیر بـازنشسته
    اسفند /۱۳۹۰
    Dezfull
    1,147
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی355
    1,825
    سپاس از شما 1,772 بار در 739 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid.king تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    اعدامی.

    من.ُ بستن. به. یه. تیرک. ، رو به. روم. یه. گلّه. سرباز !
    فاصله. یک. نخ.ِ سیگار ، تا رهایی. ، تا یه. پرواز !
    پُک. به. پُک. ثانیه.ها رُ می.سوزونم. با نفس.هام. !
    دست.ُ پام.ُ بستن. امّا من. هنوزم. توی. رؤیام. !
    فکرِ یه. بچّه. کلاغم. ، که. تو لونه.ش. شُده. پنهون. !
    نوک.ِ اون. صنوبرِ پیر ، گوشه.ی. حیات.ِ زندون. !
    وقت.ِ نعره.ی. تُفنگا ، اون. کلاغ. چه. حالی. داره. ؟
    نکنه. بمیره. از ترس. ؟ نکنه. طاقت. نیاره. ؟
    عمرِ سیگارم. بُلندُ تو سَرَم. صدتا سواله. !
    پس. چی. شُد دستورِ آتش. ؟ نکنه. فرمانده. لاله. !
    دغدغه.هام.ُ بدزدین. ! آی. ! دوازده. تا گلوله. !
    آخه. تا کی. بی.صدایین. ، توی. دالون.ِ یه. لوله. ؟
    من.ُ این. سیگار نصفه. ، با یه. عالمه. خیالات. !
    فکرِ سربازای. گُشنه. ، این. چشای. خسته. وُ مات. !
    هرکدوم. از اینا شاید ، از یه. دِه. اومده. باشن. !
    راضی. نیستن. که. بشینه. گولّه.شون. تو سینه.ی. من. !
    خودِ فرمانده.ی. جوخه. ، بچّه.یی. داره. تو خونه. !
    وای. از اون. روزی. که. بچّه. ، شغل.ِ باباش.ُ بدونه. !
    می.دونم. لحظه.ی. اعدام. ، تو خونه. می.پّره. از خواب. !
    خسته.اَم. از این. خیالات. ! بگو کی. می.زنه. آفتاب. ؟
    عمرِ سیگارم. بُلندُ تو سَرَم. صدتا سواله. !
    پس. چی. شُد دستورِ آتش. ؟ نکنه. فرمانده. لاله. !
    دغدغه.هام.ُ بدزدین. ! آی. ! دوازده. تا گلوله. !
    آخه. تا کی. بی.صدایین. ، توی. دالون.ِ یه. لوله. ؟


    ترانه زیبای اعدامی از یغما گلرویی...
    سلام امید جان.ممنون از این که آموزش ها رو داری ادامه میدی..

    این بخش مال قسمت انتخاب موضوع ترانه بود که به زیبایی توضیح دادی و مثال قشنگی از شعر یغما گلرویی آوردی...

    من این ترانه رو نشنیده بودم تا حالا.ولی احساس کردم که یه اشکال تایپی داشتی توی نوشتنش.همون قسمت که قرمز کردم:
    راضی. نیستن. که. بشینه. گولّه.شون. تو سینه.ی. من. !
    این به احتمال زیاد "راضی. نیستن. که. بشینه. گولّه. تو سینه.ی. من. ! " نبوده؟
    آخه من ایراد وزنی دیدم توش.هر مصرع 16 هجاست.اما مصرع "راضی. نیستن. که. بشینه. گولّه.شون. تو سینه.ی. من" 17 هجا میشه.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۲۲ در ساعت 16:06

  17. کاربران زیر از شما oaj عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,079
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی288
    1,114
    سپاس از شما 1,261 بار در 661 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مهدی جان واقعا ممنون بابت دقتت...

    اون مصرع از لحاظ وزنی مشکلی نداره ببین باید خونده بشه...راضی نیستن که بشینه.گُلَشون تو سینه من..یعنی گلوله میشه>>>گوله


    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۲۲ در ساعت 18:59

  19. 2 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,079
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی288
    1,114
    سپاس از شما 1,261 بار در 661 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خب...از موضوع ترانه شروع کردیم و وزن،قافیه و ردیف که مهمترین اجزا هستند رو مورد برسی قرار دادیم با رعایت اصولی که خدمتتون عرض کردم میشه یه ترانه رو رو اصول و قواعد و قانون سرود و ازش استفاده کرد اما فکر نمیکنید که سرودن یه ترانه رو قانون(فقط)باعث بی روح شدن ترانه میشه صدر صد همینطوره ترانه نوشتن ریزه کاریهای زیادی داره که دیگه جزء قوانین نیستن که بشه از تو کتابها اونها رو جستجو کرد و خوند واین دیگه برمیگرده به توان احساسی نویسنده،تجربه ای که طی سالها نوشتن کسب میکنه،مطالعه اثرهای شاعران و ترانه سرایان بزرگ و...اما بنده سعی میکنم تا اونجایی که مقدوره در حد توان خودم یه سری از این ریزه کاریهارو خدمتتون عرض کنم...


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۲۵ در ساعت 13:44

  21. 3 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. آموزش باز کردن محصولات East West در Kontakt 5
    توسط iran music در انجمن درخواستها و مشکلات VST
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۱/۱۸, 22:40
  2. نرم افزار جامع آموزش ویولن کودکان رونمایی شد
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۱۸, 12:10
  3. اصول کلی ترانه سرایی
    توسط MAHSA در انجمن آرشیو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۲۴, 23:38
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۲۴, 23:33
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۱۷, 04:01

جستجو شده ها

آموزش ترانه سرایی

ترانه سرایی

اموزش ترانه سرایی

اصول ترانه سراییاصول ترانه نویسیآموزش ترانه نویسیآموزش سرودن ترانهآموزش نوشتن ترانهروش ترانه سراییچگونه ترانه بنویسیمسرودن ترانهآموزش ترانه سرایی پاپآموزش ترانهآموزش ترانه سراييآموزش اصول ترانه سراییقواعد ترانه سراییقوانین ترانه سرایینحوه سرودن ترانهچگونه ترانه سرا شویمنحوه ترانه سراییآموزش ترانه گفتنچگونه شعر بنویسیماصول نوشتن ترانهروش سرودن ترانهآموزش ترانه سرایی pdfاموزش نوشتن ترانهhttp:cubase.irthread8644آموزش-اصول-ترانه-سرایی.htmlروش های ترانه سراییچگونه ترانه بسراییمترانه نویسیترانه سرودنترانه سرايياموزش سرودن ترانهاموزش ترانه سرايياصول و وزن ترانه نویسیاصول سرودن ترانهآموزش ترانه سرائیتکنیک های ترانه سراییاموزش ترانهاموزش ترانه نویسینوشتن ترانهراهنمای ترانه سراییروش نوشتن ترانهترانه سرایی پاپاموزش ترانه سرایی پاپقواعد سرودن ترانهاصول ترانه سراييتکنیکهای ترانه سراییآموزش ترانه سرودنشیوه ترانه سرایینحوه نوشتن ترانه طریقه نوشتن ترانهاموزش ترانه گفتنآموزش گفتن ترانهاصول شعر گفتنچگونه شعر پاپ بنویسیماموزش ترانه سرایطرز نوشتن ترانهطریقه ترانه سراییاموزش ترانه نوشتنقواعد ترانه نویسیراه های ترانه سراییترانه گفتنمبانی ترانه سرایی pdfاصول ترانه سرودنروشهای ترانه سراییاصول ترانه گفتنآموزش ترانه سرایاموزش ترانه گوییاصول اولیه ترانه نویسیروش ترانه نویسیاصول و قواعد ترانه سراییترانه سرایی چیستچگونه یک ترانه سرا شویمقالب ترانهچگونه ترانه پاپ بنویسیمآموزش غزل سراییتکنیک ترانه سرایی اصول ترانه سراییآموزش ترانه سرايىقواعد نوشتن ترانهترانه نوشتننحوه ترانه گفتننوشتن ترانه روی ملودیyhs-1چگونه ترانه بنویسیم؟سرودن ترانهاصول و قواعد شعر گفتن آموزش ترانه سراییآموزش غزلسراییچگونگی سرودن ترانهآموزش نوشتن شعر پاپاموزش گفتن ترانهآموزشچگونگی ترانه سرایینحوه ی ترانه سرایینحوه ترانه نویسیاموزش ترانه سرايىاصول ترانهقالب های ترانهتکنیک های ترانه نویسیترانه سرايى مرحله به مرحله آموزشاموزش ترانه سرایی ترجیع بند قالب شعری ترانهچطور ترانه سرا شویمکتاب قواعد ترانه سراییاصول ترانه نويسياصول ترانه نوشتنترانه سرایی اموزشطرز نوشتن اهنگآموزش ترانه نوشتنروش ترانه گفتناموزش ترانه سراشیوه ی ترانه سراییچگونه ترانه بنویسمچگونه شعر بسراییماصول دوبیتیقالب ترانه سراییاصول اولیه ترانه سراییقالب های ترانه سراییروش ترانه سراييآموزش سرودن شعر اموؤش ترانه سراييراهنمای نوشتن اهنگآموزش نوشتن ترانه پاپآموزش ترانه نويسيطریقه سرودن ترانهآموزش ترانه گوییشیوه های ترانه سراییyhs-ddc_bdترانه نویسی پاپقوانین سرودن ترانهقوانین ترانه نویسیمراحل ترانه سراییقالب ترانه چیستچگونه یک ترانه بنویسیمچگونه ترانه سراشویمنوشتن آهنگدانلود کتاب اصول ترانه سراییآموزش ترانه سرایی حرفه ایترانه سرا شدنترانه سازیچگونه شعر راک بنویسیماصول فنی شعرسرودناموزش اصولی ترانه سرایینحوه سرودن صحیح ترانهاصول نوشتن شعر و ترانه اصول ترانه سرایاصول غزل سراییاموزشگاه ترانه سراییراهنمای نوشتن ترانه طریقه ی ترانه سراییآموزش شعر گفتندرامد ترانه سراییآموزش ترانه نویسی پاپآموزش سرودن غزلچگونگی نوشتن ترانهآموزش شعر سراییشیوه ترانه گفتنطریقه ترانه نویسیاصول غزلسراییشیوه نوشتن ترانهچگونگی شروع ترانه نویسی پاپقوائد شعر گفتنراهنمایی برای ترانه سراییآموزش ترانه سراراه وروش ترانه سراییقواعد ترانه گفتن قاعده دوبیتی سرایی آموزش شعر سراييآموزش شعر و ترانه سراییقواعد ترانه سراييمراحل ترانه نوشتنترانه سراىىترانسرایینحوه ترانه نوشتن راه سرودن ترانهروش های آهنگ نویسی اموزش نوشتن اهنگطرزسرودن تراتهتکنیک های ترانهنحوه شعر سرودنقوانین ترانهقواعد شعر گفتننوشتن شعر راکتکنیک های ترانه نوشتنروش ترانه نوشتنچگونه ترانه بنويسم بهترین راه برای ترانه سرودنروش های ترانه نویسیترانه روی ملودیچطور یک ترانه ی خوب بنویسم؟فنون ترانه سراییقانون نوشتن ترانهچگونه ترانه بنويسيمآموزش ترانه سرایی قمچه جوری ترانه سراباشیمیادگیری ترانه سراییاهنگ نویسینحوه ی نوشتن ترانهچگونه یک ترانه بسرایمکلاس های ترانترجیح بند در ترانهآموزش نوشتن تکس پاپ فارسیآموزش نوشتن دو بیتیآموزش اصول ترانهروش ترانه سرودناصول ترانه سرایی pdfآموزش ترانه سرایی؟اصول ترانه سرائیطرز سرودن ترانهاموزش ترانه نويسيآموزش تیراندازیاصول ترانهسرایی تکنیک ترانه سرایی پاپچطور ترانه سرایی کنیماصول و قواعد ترانه گفتنآموزش ترتنه سراییچگونه نوشتن ترانهشیوه ترانه سرودنقواعدترانه سراييروش ترانه گوییآموزش کامل ترانه سرایینحوه ترانه سرودنراههای ترانه سراییروش های نوشتن ترانهاموزش نوشتن ترانه پاپطریقه ترانه گفتننحوه ی ترانه نویسیچگونگی ترانه نوشتن اصول ترانه سرایتدریس ترانه سراییچگونگی ترانه سرودن هروش خوانندگي و ترانه سراييراه ترانه سراییاموزش سرودن شعراموزش تزانه سرایچگونگی ترانه سرودنکلمات همقافیه برای ترانه سرایی پاپنحوه ترانه سراييدانلود آموزش تصویری شعرصرودنآموزشگاه ترانه نویسیچگونگی نوشتن ترانه راکترانه سرايىاصول شعرسراییطرز ترانه گفتن طرز شعر گفتن برايه اهنگردیف در ترانه سراییتعریف وزن و قافیه در ترانه نویسی اموزش ترانه سرایی وترانه نویسیقانون های ترانه سراییدانلود اموزش ترانه نویسینحوه ی گفتن ترانهقوانین ترانه سرایىتکنیکهای ترانه نویسیاموزش ترانه سراي دانلود آموزش شعر پاپ نوشتناصول ترانه سرايىقوانین سرودن غزلروشهاى ترانه سراييمراحل گفتن ترانهاصول ترانه سرايي موسيقي پاپقوانین شعر سراییاموزش کامل ترانه سراییترانه سرایی اصول دانلود قواعد ترانه نویسیترانه سرا یینحوه نوشتن آهنگقوائد سرودن ترانهاموزش واصول ترانه سرایی ویک متن برای ادامه دادناموزش اهنگ نوشتننحوه ی ترانه گفتناهداف ترانسراییتوضیح چگونگیه نوشتن ترانه.قوانين شعر سراييروش گفتن ترانه رو ملودی؟اصول شعرگفتننحوه ي ترانه سراييمراحل نوشتن یک ترانه آموزش شعر وترانهنحوه ترانه سرايى در فارسىراه های نوشتن شعر اموزش ترانه موزیک سرودنطریقه نوشتن ترانه روی ملودیشرایط ترانه سراییآموزش سرودن ترانه pdfشعر گفتن روی اهنگآموزش سرودن شعر نوانواع قافیه در ترانهچگونه ترانه سرا شویم؟قوانین نوشتن ترانهچگونه ترانه بنويسيم®وش اهنگ گفتن ونوشننآموزش شعر گفتن برای ترانهآ موزش ترانه سرایی در کرمانشاه آموزش شعر و ترانه اصول.ترانه.سراییقواعدترانه سراییچطور ترانه بنویسیمآموزش واصول ترانه نوشتن روش غزل سراییﻗﻮاﻧﻴﻦ ﺗﺮاﻧﻪ ﺳﺮاﻳﻲانواع سبک ترانه سراییمتداولترین قالب در ترانه نویسیکتاب چگونه ترانه بنویسیمچطور می تونیم ترانه ای بنویسیم و به یک خواننده بدیمآموزش ترانه سازیاصول ترانه سراییاموزش شعر گفتن راکاصول و تکنیک ای ترانهپی دی اف اصول ترونه سراییچگونه ترانه سرا شويممراحل ترانه تویسیدانلود اموزش چگونه نوشتن ترانه سبک پاپچگونه یک ترانه بنسمهاموزش نوشتن ترانه.روش نوشتن دوبیتیترانه سرایی روی ملودیچگونه ترانه سرا بشویمراه برای ترانه سرودنقواعد و قوانین ترانه سراییچطوری ترانه بنویسیمانواع شعر رپ و آموزش آنچه طوری میش ترانه سرایی کردشعر سراییشیوه ترانه سرایی کردنچگونگی به کاربردن وزن در ترانه سراییچگونه ی اهنگ پاپ بنویسیمچگونگي ترانه سراشدن ايرج جنتي عطاييمحسن حق نظریاصول اولیه گفتن ترانهچگونه یک ترانه برای پاپ بنویسیماموزش صحیح شعر گفتننحوهی زیبا ترانه گفتناموزش ترانه پاپ نویسیقواعد ترانه نوشتننحوه گفتن ترانهوزن در ترانه چگونه است؟ترجیع بند در ترانه چیست اموزشگاهای ترانه نویسیرازهاي ترانه سراييبرای سرودن شعر سبک پاپ چه نکته هایی لازم استسرودن شعر باپآموزش نوشتن آهنگ راکروش نوشتن ترجیع بندقالب ترانهچگونه یه ترانه خوب بنویسیننوشتن شعر ترانهموضوع شعر پاپ چطورتعین بشهساختار یک شعر پاپ چگونه استچگونه ترانه بنويسيم كه ترانه سراشويم ترانه نویسی راکامزش ترانه سراىىچگونه یه ترانه بسراییماموزش خوانندگی پاپ حرفه ایی به صورت نوشتاریمیخوام یه ترانه سرا حرفه ای بشمآموزش اصول سرودکلاسهای آموزش ترانه سراییکتاب شعر پاپ احساسیچگونگی ترانه گوییطریقه ی نوشتن صحیح ترانهآموزش شعرو ترانه سرودناموزش ترانه سرايي pdfترانه سرايي pdfشعرهای خودتون رو که فکر میکنید میتونه تو چهارچوب پست مدرن قرار بگیره به ایمیلقواعد غزل سرایی ساختار نوشتن ترانهچگونگی تشخیص قافیه درست در ترانهروشهای غزل سراییدانلود اصول ترانه سراییاصول ترانه راکاصول تذانه نوشتنقاعد و قانون ترانه سراییدانلود پی دی اف آموزشی کامل و جامع اصول ترانه سراییاصول خوانندگیآموزش ترانه سرایی در مورد عشققواعدغزل ومثنویاصول تصنیف سراییآموزش سرودن ترانه پاپطرز نوشتن ترانه ترجيح بندآموزش ترانه سرایی.pdf سایت آموزش ترانه سرائیآموزش وزن شعری ترانه در فایل پی دی افاصول اهنگ نوشتناصول ترانه سرایی ر÷اعدامیروش سرودنن ترانهاصول ترانه سرایی پاپاصول موسیقیایی ترانه آموزش ترانه سرییقواعد شعر سرایی اصول ارانه سرایی اموزشگاه ترانه سراییروشهای ترانه سرودناصول گفتن ترانهاصوا ترانه نوشتنوزن سرودن ترانه آموزشدرآمد ترانه سرایینرم افزار سرودن شعراموزشاموزش شعر و ترانه سراییآموزش اصول ترانه سرايياموزش های اولیه ترانه سراییبیت پاپرش ترانه سرایی روش ترانه سرایی در موسیقیطریقه شعر غزل گفتنjآموزش ترانه سراییاصوغزلسراییآموزش ترانه سرایی قافیه و ردیفطرز سرودن ترانه پاپترانه سرایی و سرودنراهنمای سرودن ترانهتكنيك هاي ترانه سراييدکلمه روی موزیکاموزش سرودن دوبیتیتکنیک در ترانه سراییاصول و قوانین ترانه نویسیراهنماي ترانه سرايياموزساموزش ترانه سرایی اموزشگاهترانهخبر ترانه سراییآموزشگاه ترانه سراییقوائد و قوانین ترانه سراییاموؤش اهنك ساسايت آموزش ترانه نوشتناصول کلی در ترانه گفتنراه های اصولی ترانه سرایی پاپآموزشترانه نوشتندانلود اصول و قوانین ترانه سراییآموزش اصول ترانه نویسی دانلوداموزش نحوه سرودن ترانهآموزش ترانه پاپ گفتنقاعده كفتن ترانهنحوه سرودن شعر برای آهنگدانلود وزن برای ترانه سراییقواعد شعر سرودنآموزش ترانه سرائيآموزش نوشتن تراه پاپآ موزش ترانه سراییاصول وشرایط ترانه سرایی نحوه ترانه سرايىاموزش و قواعد ترانه سراییآموزش اهنگ گفتناصول و روش ترانه سرايياموزس ترانه سراییشیوه ی ترانه نوشتنروش نوشتن شعر و ترانهنحوه آهنگ نوشتناموش ترانه سراییتوضیح کامل نحوه ی ترانه سراییطریقه ی سرودن ترانهچگونگی ترانه سرودن روی موزیکاصول کامل ترانه نویساصول اولیه در ترانه سراییاموزشه ترانهروش صحیح و ساده ترانه سرایی ویژگیها و اصول ترانه نویسیاموزش وزن در ترانه نویسیاصول ترانه گفتن در موسیقیطريقه-ترانه-گوييراهنمای برای نوشتن آهنگاموزشاصولترانه سراییگفتن ترانه روی ملودیاموزش کامل ترانه نویسینحوه نوشتن شعر غزلبهترین روش ترانه سرایی بابقواعد نوشتن دوبیتیطرز نوشتن دوبیتیروش ترانه سرايي پاپروشهاي ترانه سرايي چگونگی و وزن ترانه نویسیطریقه ترانه سرایی برای آهنگاموزش ترانه سرایی در خوزستانروش های ترانه گفتننحوه سرودن شعرآموزش سبک ترانه گفتنآموزش ترانه سرایی و ترانه نویسی پاپآموزش فرمت نوشتن ترانهروش نوشتن ترانه پاپراهنمایی برای نوشتن ترانهاصول نوشتن یک ترانهنحوه ي نوشتن ترانه اصول سرودنقوانین ترانه سرایی در موسیقی شیوه نوشتن شعر برای ترانهآموزش ترانه سرایی ترانه سراییطریقه گفتم ترانهنحوه نوشتن شعراهنگاصول و تکنیک های ترانه سراییراه هایی برای ترانه سراییشیوه های درست ترانه سرایی برای اهنگ پاپhttp:www.tarane-soraha.comforumThread-آموزش-وزن-شعر-به-زبان-ساده-سید-مهدی-موسویpage=2دانلود روش ترانه سراییآمزش ترانه سرایییادگیری سرودن ترانهروش ساده ی ترانه نویسیآموزش اصول ترانه نویسیﺗﺮﺍﻧﻪ سراييﺍﺻﻮﻝ ﺗﺮﺍﻧﻪ سراييقانون ترانه سرایی آموزس ترانه سراییچگونگژ ترانه سرایییادگیری قواعد ترانه نویسیدانلود آموزش ترانه نويسيسرودن شعر پاپترتنه سرايياصول نوشتن شعر پاپشیوه ها ی سرودن ترانهآموزش نوشتن ترانه سراییآموزش ترانه پاپآموزش ترانه سرایی پاپ خارجیچگويم اهنگﺍﻣﻮﺯﺵ ﺗﺮﺍﻧﻪ سراييﺍﺻﻮﻝ ﻭ ﺭﻭﺵ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﻧﻮﻳﺴﻲنحوه ی نوشتن ترانه برای سبک پاپدانلود اموزش نوشتن ترانه ی پاپدانلود اموزش نوشتن ترانه ی پاپ ایرانیاصول نوشتن ترانه پاپدایره لغات در ترانه نویسیقوانین و شیوه نوشتن غزلاموزش اهنگ گفتناصول اولیه نوشتن ترانه های رپآموزش تزانه سراییتكنيكهاي ترانه سراييتکنیکهای تراته گفتناصول و قواعد دوبیتی نویسیقوانین برای ترانه نوشتننحوه تشخيص وزن شعرطرز شعر سرایینهوه نوشتن ترانهاصول شعر سرايياصول شعر سراییاموزش ترانه ثرایروش ترانه گفتن برای اهنگاموزش اصول ترانهآموزش نوشتن شعر اهنگراه و روش ترانه نویسیروش ترانه گفتن روی ملودیاموزش ترانه سرای برای اهنگ پاپترانه نويسي آموزشآموزش سرایش ترانهقواعد شعر نوشتن و ریتم گذاشتندانلود آموزش قواعد شعرگفتننحوه تصنیف سراییآموزش آهنگسازی سازی و خوانندگیترانه سرایىنحوه ترانه گویی روی ملودیچگونگی سرودن ترانه روی ملودیچگوگی ترانه سازی روی ملودیطریق نوشتن ترانه پاپقافیه های ترانه سرایی پاپآموزش دوبیتی سراییطرز نوشتن آهنگراهنمای نوشتن اشعار عاشقانه برای آهنگترانه سرایی هاوسآموزش ترانه گفتن با قافیهراهنمایی ترانه سراییاموزش وزن ترانه نویسیاصول صحیح ترانهاصول صحیح ترانه سرودنراه های ترانه گفتنمرکز اموزش ترانه سراییانوزش ترانه سراییراهکار های ترانه نوشتنروش شعر گفتن پاپآموزش ترانه سرايي پاپآموزش شعر نویسی پاپترانسراييشيوه ترانه نويسي آماتورشعرو ترانه هاي فروشياموزش شعر سرايياموزش ترانه سرائیقاعده وقوانین ترانه سرودن اصول اولیه برای سرودن شعراموزش شعر گفتنآموزش نوشتن ترانه روی ملودیسرودن ترانه پاپقواعد صحیح نوشتن ترانهقواعد ترانه سرایی راکاموزش شعر سرایینحوه ترانه سرایخوصوصیات ترانهقوانين ترانه سرايي؟چگونگی نوشتن آهنگچگونه ترانه بسراییم ؟اصول ترانه سرايي ترنسراز های ترانه سراییراههای ترانه گفتن صحیحراهنمایی جهت ترانه سرایی آهنگآموزش سرودن انواع ترانهشعر نو از اقای ممبینی که مصراعها مثل هم باشنموضوع برای ترانه گفتنقانون ترانه نویسیراه کار های ترانه سراییآموزش نوشتن شعر پاپ بر پایه وزن قافیهاموزش سرودن ملودی پاپﻃﺮﺯ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺗﺮﺍﻧﻪاصول و قواعد ترانه pdfآموزش ترانه نویسی pdf اموزش ترانه سراییاصول ترانه گفتن برتی اهنگمراحل سرودن ىک ترانهاموزش شعر رباعیاصول شعر نوشتن موزیکاموزش ترانه سرایی برای خوانندگیاموزش قالب بندی ترانه نویسبدانلود آموزش ترانه نویسیمراحل یادگیری ترانه سراچکونه برای خدا ترانه پاپ بسراییمسبک نوشتن ترانه فارسیترانه سرايباصول و مبانی ترانه سرایی دانلودطریقه صحیح ترانه سراییاصول تراته نویسی پاپ چگونه شعر پاپ بسراییمنحوه نوشتن شعر راک فارسیقواعد ترانه نویسی راکاموزش ترانه نویسی در اهوازچگونه صدایی صاف اصول و روش ترانه سراییقوانین برای سرودن ترانهآموزش وزن و قافیه در ترانهpdfطريقه نوشتن ترانهاصول و مبانی سرودن ترانهروشهای برای ترانه سراشدن.آموزش شعر نوشتن موسیقی پاپدانلود اموزش قواعد شعر گفتنبرای اندرویداصول ترانه سرایی سبک هاوس گفتن ترانهاصول ترانه سرایی نوقواعد ترانه سرایی فریدونتکنیک های ترانه سرایتکنیک هایه ترانه سوراإیطرز نوشتن موسیقیمراحل ترانسراشدناصول و قواعد سرودن شعر رپ بهترین روش برای پیشرفت در سرودن شعر چگونگی نوشتن تصنیفنوع نوشتن وزن شعرپاپپی دی اف کامل وجامع اصول ترانه سراییساسایت آموزش نوشتن ترانه سایت آموزش نوشتن ترانه پاپاموزشگاه ترانه گوییقوانین ترانه سرودنقوانین ترانه گفتن روشهای سرودن شعر پاپ و چه باید بکنیم تا خواننده ی پاپ نمونه شویم؟طریقه نوشتن آهنگ پاپ چگونه استچگونگی نوشتن شعر راکترانه نویسی اهنگترجیع بند در ترانه سراییآموزش نوشتن شعر عاشقانه برای خوانندگیطرز صحیح نوشتن غزلاصول ترانه سرایی آهنگ پاپاصول اوليه ترانه سرايياموزش سرودن شعر رپقواعدسرودن شعر نو نیمایاصول اولیه شعر گفتنگفتن شعر پاپشیوه ی شعر نویسی وداستان نویسیقوانين ادبى ترانه سرايىاموزش شعر گفتن روی اهنگطرز صحیح شعر ترانه گفتناموزش شعر نویسی pdfطریق آهنگ نوشتنگفتن ترانه ملوديامزش ترانه نویسی قویآمزش سرودن ترانهراهکار برای ترانه نوشتنقوانین شعرگفتن درموسیقیسبک ترانه سرایی و ملودیآمورش ترانه گویی آموزش ترانه سرايياموزش نوشتن کلام بر زری ملودیانواع ترانه سرايىاصول شغر وترانه. گفتن چگونگى نوشتن ترانهنکته هاي سرودن شعرآموزش قافیه و وزن برای ترانه سازی موزش ترانه سراییکلمات هم قافیه برای ترانه نویسیاموزش شعروترانه سراییقواعد دستوری در ترانهآموزش نوشتن ترانه برای اهنگاموزش ترانه سرایی امروزیچند نکته برای نوشتن شعر اهنگسبک ترانه نویسیطرز نوشنتن شعر عاشقانهقوائد شعر و ترانه نويسىاصول اشعار پاپقواعد و تکنیکهای ترانه سراییطریقه صحیح سرودن شعرطرز گفتن ترانه نواصول وقواعدترانه سرائیاسم این ترانه رو میخوام زلف سیاه چین چین چین سیاهی لشگرچین وای که اون عشق منه؟آموزش ترانه سرایی بر اساس ریتماموزش و راهنمایی ترانه سراییقوانین اشعار دو بیتینکته در مورد آهنگ نوشتنطرز نوشتن شعر پاپقوانین نوشتن اهنگمبانی ترانه سرایی دانلودشيوه هاي ترانه سراييروش ملودی سرودنقواعد نوشتن پاپچگونه ترانه بسراییم؟نعوه گفتن ترانهاصول گفتن دو بیتیآموزشگاه برای ترانه سراىمراحل سرودن ترانه چيستیاد گیری ترانه سراییروش نوشتن شعر نواموزش ترانه نوىسىبهترين روش سرودن ترانهطریقه نوشتن شعرهای عاشقانه اصول شعر گفتنشیوه گفتن ترانه رو ملودیچطور ترانه سرودن رو شروع کنم؟نوشتن ترانه ی پاپقواعد نوشتن شعر پاپروش و قانون شعر گفتن پاپنحوه ملودی گفتن برای ترانهآموزش ترانه سرایی روی ملودیقواعد رپ گفتنراهنما کمک برای شعر گفتنآموزش آهنگ گفتناصول نوشتن شعرپاپچگونگ قالب ترانهدانلودکتاب اموزش شعرگفتندانلود رایگان اصول ترانه سراییاموزش وزن ها در ترانه سراییتکنیک ترانه گفتنراهنمای نوشتن شعراموزش ملودی گفتن روی شعرطرزسرودن ترانهاموزش نوشتن شعر پاپ قواعد وروش ترانه نوشتنقواعد غزل نویسینرانه سرابیاصول کلی ترانه سراییآموزش آهنگ سراییراه های نوشتن آهنگشیوه ی سرودن شعراصول شعر پاپ چيستشیوه ی سرودن شعرنوترلنه سراییقوانین و اصول تغزل نویسیشعر های فریدون سراییآموزش صحیح ترانهنحوه ترانه سراییدنشیوه نگارش ترانهقوانین شعر گفتن پاپچگونگی سرودن شعر برای خوانندگیقوانين ترانه سراييآموزش شعر نویسیpdfدانلودپی دی اف رایگان آموزش خوانندگی رپدانلود کتاب اصول ترانه نویسیآموزش نوشتن آهنگیک ترانه باید در چه وزنی سروده شوداموزش شعر پاپآموزش شعروترانه سراییقالب بندی آهنگ سبک پاپآموزش ساخت وقواعد شعر پاپ برای ترانه سراهای تازه وارد هاطریقه ی شعر گفتن پاپاصول گفتن شعر های برای پاپچگونه ترانه بسرائیم؟اموزش ترانه نویسی پاپ برای سرودن شعر پاپ ملودیک چکار کنم؟اصول و مباني شعرسرودنتکینکهای گفتن،شعريادگيري ترانه نويسيآموزش کامل شعر نویسیترانه پاپ و اصولیاموزش یاد گیری شعر نویسیترانه سرا سبک پاپاصول تصنیف گوییاموزش شعر نویسی پاپروش ترانه گفتن مهرزادعليخانيروشهای ترانه سرائینحوه سرودن شعر ریتم دارقواعد سرودن شعرطریقه ترانه نوشتنچگونه یه ترانه سرای خوب شویمچند نکته در مورد ترانه گفتن روی ملودیمرکز آموزش ترانه سرایی کرجویدئو آموزشی ترانه نویسیرپ سراییترانه،سراییتكنيك هاي ترانه نويسياموزش رایگان اصول ترانه سراییشعر گفتن رو ملودی

تا این لحظه 628 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست