کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 3 نخستنخست 1 2 3
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30

موضوع: آموزش اصول ترانه سرایی

  1. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,077
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی281
    1,109
    سپاس از شما 1,252 بار در 658 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    1-بکر نویسی:

    به نظر من بکر نویسی یکی از مهمترین عواملیه که میتونه ترانه یک ترانه سرا رو مطرح کنه.

    اما بکر نویسی تو چی؟

    بکر بودن موضوع:در مورد موضوع ترانه یه سری تو ضیحات رو قبلا دادم و بیان کردم که چقدر میتونه مهم و حیاتی باشه..
    سبک کاری خود من تو موزیک راک هست هم آهنگسازی هم تنظیم هم ترانه سرایی البته اینی که گفتم ترانه سرایی نه اینکه ترانه سرایی تو هر سبک موسیقی باهم فرق میکنه ..نه! ولی چون سبک راک بیشتر تو زمینه مشکلات اجتماعی و گاها سیاسی هست خب نوشتار خاص خودشو هم میطلبه مثلا سبک پاپ سبک مناسبی برای بیان این موضوعات نیست و بیشتر به درد بیان احساسات و عواطف انسانی،دلبستگی ها ،عشق..و از این دسته موضوعاته و اصلا علت شکل گیری سبکهای مختلف موسیقی هم همین بوده..خب از موضوع پرت نشیم.
    ما بنای موضوعی مون رو رو پاپ میزاریم فرض بکنید که میخواید یه ترانه عاشقونه بنویسید برای یه آهنگساز که سفارش این ترانه رو به شما داده..خب اولین چیزی که مد نظرتونه موضوعه ممکنه اون آهنگساز موضوع رو به شما بده و از شما بخواد حول محور او موضوع خاص ترانه رو بنویسید.
    به فرض مثال از شما میخواد در مورد جدایی دو تا عاشق بنویسید که همدیگرو خیلی دوس داشتن اما...
    خب شاید هزاران آهنگ و ترانه یا شاید بیشتر ،از این موضوع وجود داره که حالا بسته به توان ترانه سراها کارها با هم فرق میکنن اما...اینجاست که توان شما تو نوشتن مشخص میشه شما باید باید ووو باید دیدتون نسبت به اون مو ضوع ورای تمام دیدهایی باشه که حداقل خودتون شنیدید یا خوندید،اگه بتونید دید تازه ای به این موضوعی که بهتون داده شده داشته باشید یه استارت عالی رو زدید و من بهتون قول میدم میتونید یه ترانه منحصر به خودتون رو داشته باشید.مثلا من میام دیدم رو به این موضوع اینطور بیان میکنم که کودکی این دونفر دارای بالا و پایین های بسیاری بوده(شروع موضوع از جایی که اصلا ربطی به موضوع نداره) حالا بعد از اینکه بزرگ شدن اون خاطرات وجود ندارن و چرا یک یه اتفاق که حالا هرچی میتونه باشه نمیزارن اون کودکی ها تو امروز هم محقق بشن و اون دونفر کنار هم باشن..

    همونطور که دیدید من دیدم رو نسبت به موضوع یه کم پیچوندم شاید میتونستم از همون اول برم سر موضوع اصلی و از گرفتاری اون دو نفر و عشقشون بگم اما اینکارو نکردم...اینکارم چند حسن داره البته اینرو هم بگم این موضوع همینجوری بود و رو انتخاب نوع نوشتار من هیچ فکری نکردم بصورت بداهه یه چیزی به ذهنم رسید میخواستم موضوع شفاف بشه که صد البته خیلی خیلی میشه به موضوع عمیقتر و اساسی تر نگاه کرد.

    خب حسن اول:اول اینکه موضوعم از همون ابتدا هیچ ربطی به حرف اصلیم تو ترانه نداره و این خودش باعث ناب شدن نوشتار من میشه
    دوم:چون من نوع نوشتارم رو به صورت یه ماجرا یا داستان درآوردم خواننده دنبالم تا پایان موضوع میاد مثل یه فیلم.
    سوم:به علت اینکه من موضوع رو از کودکی شروع کردم حرف بیشتری برای گفتن دارم که این باعث یه امر خیلی مهم میشه اونم جلوگیری از تکرار نویسیه..چون تا از کودکی به موضوع اصلی برسم باید از کلمات مختلف جمله بندیهای مختلف و در کل از اول تا آخر ساختارهای مختلف رو تو کارم دارم..

    از دوستان هم تقاضا دارم اگه مطلبو خوندن و مورد پسند بود یه تشکر بکنن تا انرژی برای ادامه باشه ..

    این موضوع ادامه داره..


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۲۵ در ساعت 14:08

  2. 12 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

  4. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,077
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی281
    1,109
    سپاس از شما 1,252 بار در 658 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    2-خاص نویسی تو کلمات:

    خب تا اینجا گفتیم موضوع رو باید طوری خاص جلوه بدیم که شنونده دنبالمون تا آخربیاداما این آغاز کاره حالا باید این خاص بودن تو جزء جزء ترانمون مشهود باشه..چطور؟؟عجله نکنید میگم..

    برای بیان یه حرف میشه از بینهایت کلمه استفاده کرد..من میخوام بگم دوستت دارم
    دوستت دارم
    میمیرم برات
    همه دنیای منی
    بی تو هیچم
    ببینید برای بیان همین یه جمله از چه کلماتی میشه استفاده کرد

    اگه میخواید ترانتون خاص باشه هیچوقت برای گفتن یه جمله،یه احساس،یه حرف از جمله های مرسوم اون استفاده نکینید.

    دقیقه های مرده رو آسفالتِ خیابون... کسی یادش نمونده شعر،یه روزِر بارون
    گم شده صد تا پرواز توی حصار آهن...سیگنال و سیم وتصویرمرز بین تو و من

    این یه تیکه از ترانه های خودمه به نام ((پروازهای فلزی))که یکی از کازهای خودمون هم هست(موزیک داره)


    دقت کننین من برای بیان فاصله بین آدمها،برای جدایی انسان از احساس،عاطفه،مهر ورزی از چه کلماتی استفاده کردم درحالی که میشد از کلمات ساده که دقیقا همین معنی رو بدن استفاده کنم اما این باعث میشه نوشته من شبیه همه ترانه هایی بشه که تو این موضوع گفته شده..پس میام از کلمات خاصتربار ادبی بیشتر برای بیان همون معنی استفاده میکنم..اینا همش تجربیه و با نوشتن زیاد میتونید به این امر برسید که کجا از چه کلمه ای استفاده کنم بیشتر خاص میشه و بیشتر تو چشم میاد.

    ادامه دارد...


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۲۵ در ساعت 14:25

  5. 9 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. oaj آواتار ها
    oaj
    شماره کاربری
    11535
    مدیر بـازنشسته
    اسفند /۱۳۹۰
    Dezfull
    1,147
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی355
    1,825
    سپاس از شما 1,770 بار در 739 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid.king تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    2دقیقه های مرده رو آسفالتِ خیابون... کسی یادش نمونده شعر،یه روزِر بارون
    گم شده صد تا پرواز توی حصار آهن...سیگنال و سیم وتصویرمرز بین تو و من
    امید جان این خیلی قشنگ بود.بهت تبریک میگم.کاشکی کاملش رو میذاشتی.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۳/۰۶ در ساعت 15:34

  7. 3 کاربر زیر از oaj برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,077
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی281
    1,109
    سپاس از شما 1,252 بار در 658 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ممنون مهدی جان لطف داری عزیز..اما همونطور که گفتم این ترانه موزیک داره و یکی از کارهای گروه خودم هست و متاسفانه فعلا نمیتونم متن کامل ترانه رو بذارم ایشالا بعد اتمام موزیک حتما تو سایت میزارم..


    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۳/۰۶ در ساعت 22:57

  9. 3 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. oaj آواتار ها
    oaj
    شماره کاربری
    11535
    مدیر بـازنشسته
    اسفند /۱۳۹۰
    Dezfull
    1,147
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی355
    1,825
    سپاس از شما 1,770 بار در 739 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    امید جان یه چیزی غیر از این ها من توی ترانه ها میبینم...

    یک قانون درونی...میخوام یه سوال بپرسم و نظرت رو بدونم...

    توی خیلی از ترانه های ایرج جنتی عطایی و.... یغما گلرویی و...اردلان سرافراز و...
    و خیلی های دیگه..

    ترانه رو که میخونی خیلی زیباست...روی ریتم میره...همه چیزش درسته...
    اما با این که نمیشه بهش گفت توی قالب شعر نوه... وزن کل شعر رو یه طورایی عمدا رعایت نمیکنه...

    مثلا دو بیت اول 10 هجا داره..
    دو بیت دوم 8 هجا...چند تا بیت بعد باز 10 هجا و میرسه به آخراش میشه 14 هجا...مثلا...
    ولی روی آهنگ هم که خونده شده بسیار زیبا و دلنشین بوده...
    نمیخوام بگم که این رعایت نکردن ها بده...چون توی خود ترانه که نگاه کنی رعایت نکردن هاش هم با یه قانون درونی همراهه...
    انگار ترانه سرا در شروع شعرش یه قانون برای خوش میسازه و تا پایان حفظش میکنه...و پس از پایان قانون رو مچاله میکنه و میندازه و شعر رو میذاره...
    شعر هم خیلی زیبا میشه...

    گاهی اوقات این قانون های درونی شکلی دیگه داره... و یکم شلوغ تره...
    مصرع های اول بند 1 همگی (برای مثال) 5 هجا دارند و مصرع های دوم بند یک همگی 8 هجا...

    توی بند دوم نه اینطور نیست... همه ی مصرع ها 10 هجا دارند...
    گاهی اوقات هم پیش میاد که یه مصرعی اصلا تعداد هجاش با کل بند و کل شعر یکی نیست...
    معمولا توی چهار پاره ها و رباعی ها پیدا میشه...

    کم نیست از این شعر ها...نظرت چیه؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۳/۰۸ در ساعت 18:35

  11. 2 کاربر زیر از oaj برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,077
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی281
    1,109
    سپاس از شما 1,252 بار در 658 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مهدی جان ،آرمان عزیز سوال بسیار خوبیه..

    نکته اول ..ببینید ما داریم ترانه مینویسیم نه شعر تو یه شعر واجبه و حتما باید اصول رعایت بشه اما تو ترانه اگه این اصول بصورت کامل رعایت نشه در صورتی که تاکید میکنم در صورتی که ریتم ترانه تو حالت خوندن دکلمه گونه حفظ بشه..مثلا ما نمیتونیم هیچ شعر کهنی رو پیدا کنیم که قافیه اون فقط رَوی داشته باشه بلکه کاملا اصول پیاده کردن قافیه تو هموشون رعایت شده اما خیلی از ترانه ها هستن البته ترانه های سطح متوسط که میتونی توشون ابیاتی با قافیه های رَوی پیدا کنی اما اون ترانه ها روی یه آهنگ خونده شده و خیلی هم ازشون استقبال شده..یه ترانه سرا میاد خودش رو با ریتمهای مرسوم توی آهنگهای روز وقف میده مثلا تعداد هجا بندی فلان مصرع اگه با مصرع بعدی یکی نشد اما ما مشکلی تو وزن ظاهری ندیدیم خب میشه ترانه رو ادامه داد.

    اما..مهدی جان لپ مطلب رو خودت گفتی>>انگار ترانه سرا در شروع شعرش یه قانون برای خوش میسازه و تا پایان حفظش میکنه..این دقیقا درسته چون خود من هم تا اندازه ای همین کار رو میکنم ببینید خیلی مهمه که شما ذهن شنونده رو با همون استایل آغاز ترانتون همراه کنید و تا پایان همونطور ادامش بدید.اکه یه ترانه سرا نتونه قالبهای رتمیک ترانش رو زیر و رو کنه و در اصطلاح برای خودش سبکی نداشته باشه میشه یه ترانه سرای معمولی به نظر من یه ترانه سرا اگه میخواد موفق باشه باید همیشه به اون جمله ای که گفتی عمل کنه یعنی بدون اینکه به قوانین آسیبی برسه بتونه یه سبک رو تو ترانش بکار ببره و با بالا و پایین کردن اون یه شور و جذابیت ویژه ای به ترانه بده..البته من خودم سعی میکنم برای رسیدن به این موضوع بیشتر به استفاده از کلمات به جا و خاص تکیه کنم.


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۳/۰۸ در ساعت 23:45

  13. 7 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. OMID آواتار ها
    OMID
    شماره کاربری
    10515
    هنــرمنـد انجمن
    بهمن /۱۳۹۰
    Karaj
    1,077
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی281
    1,109
    سپاس از شما 1,252 بار در 658 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام دوستان عزیز و هنرمندان کیوبیس.

    یکی از دوستان بصورت خصوصی از بنده سوالی پرسیدن که بهتر دونستم اون رو بصورت عمومی جواب بدم تا در موردش بیشتر بحث بشه چون فکر میکنم موضوع مهمی باشه.

    و اما سوال دوست عزیزمون:

    راستش چشم به این پست خورد میخواستم بصورت خصوصی یه توضیحی بدید در موردش . خیلی ممنون .
    (((شما نباید بصورت موسیقیایی به ترانتون نگاه کنید ترانه سرا باید فقط بنویسه و ریتم و ملودی رو به آهنگساز بسپره اگه هر ترانه سرا نسبت به سلیقه خودش بیاد و ریتم و ملودی رو در ترانه هاش بگنجونه دیگه آهنگسازی نمیتونه با نوشته اش ارتباط برقرار کنه.ساده نویسی بسیار خوبه و اینکه راحت بنویسید اما برای خاص بودن اثرتون به کلمات مورد استفادتون بیشتر توجه داشته باشید تا مخاطب رو جذب کنه ...


    در مورد این موضوع میشه گفت که شاید بشه به دو صورت به موضوع نگاه کرد:

    1-ترانه سرا آهنگساز اثر هم هست

    2-ترانه سرا فقط ترانه سراست

    خب در دسته اول شاید گنجوندن ریتم و ملودی و فضای موسیقی که تو ذهن آهنگساز موزیک هست بتونه کمک زیادی به جذابتر شدن کار بکنه چون ملودی و ریتم آشکارا پیش روی آهنگسازه و میدونه به چه نحو از اصول دستوری و قواعد بکارگیری کلمات استفاده کنه و طوری اونها رو به کار ببره که هم به اصطلاح روی موزیک بشینه و هم مخاطب رو جذب کنه که چون خود ترانه سرا آهنگساز هم هست یه جاهایی چشمپوشی از بعضی از دستورات خاص سرایش ترانه (البته نه خیلی زیاد)میتونه صرفه نظر کنه.

    اما تو مورد دوم ترانه سرا فقط یک ترانه سراست و دستی در آهنگ و ملودی نداره حالا اگه بخواد نسبت به تصویر احساسی خودش(نسبت به موزیک و ریتم) کار رو بوجود بیاره و بعد این ترانه رو در اختیار یک آهنگساز بذاره آیا ممکنه اون آهنگساز به سمت تصویری که ترانه سرا تو ذهنش داشته بره و اون رو خلق کنه..؟؟؟(صد البته نه) آهنگساز نسبت به متدها و تکنیکهای خودش پیش میره و کاری به ذهنییت ترانه سرا نداره پس بنابراین:1-ترانه سرا احساسی رو تو ترانه بکار گرفته که هیچ کاربری برای خلق موسیقی نداره و کاملا بیهودس2-اون فضای موسیقیایی که تو ذهن ترانه سرا بوده ممکنه به احتمال بسیار زیاد به اساس ترانه (بیشتر و بیشتر از لحاظ وزن)آسیب بزنه که برای آهنگساز این خارج از اصول بودن قابل درک نیست پس ممکنه اصلا نتونه با ترانه ارتباط برقرار کنه و ترانه از دید حرفه ای زیر سوال میره.

    مثلا:بنده هم ترانه مینویسم و آهنگسازی و تنظیم انجام میدم میتونم یک ترانه رو بر اساس یک ریتم و یا ملودی و فضایی که تو ذهنم شکل گرفته بنویسم و بر همون اساس پیش ببرم.

    اما اگه من نخوام آهنگسازی کار رو انجام بدم هجاها-وزن-ریتم و حتی بعضا قافیه و ردیف و لغات هم براتون ملموس نیست(برای آهنگساز)

    خیلی تو پستهای ارسالی دوستان این موضوع رو مشاهده کردم که نویسنده اثر کار رو ارسال کرده در حالی که بسیار خلاء در اون دیه میشه و وقتی به کارش ایراد گرفته میشه میگه که با اون ملودی و ریتمی که تو ذهنم دارم و میخونمش و هیچ مشکلی نداره اینجاست که این موضوع خودش رو به وضوح نشونن میده.

    پس:

    اگر ترانه سرا هستید تا اونجایی که میتونید اجازه ندید ریتم و ملودی موسیقیایی تو کارتون اثر بذاره بلکه کارتون رو براساس ریتم و ملودی ترانه سرایی پیش ببرید.

    منظور از ریتم و ملودی ترانه سرایی:وزن اصولی و درست و فضای ترانه بر اساس موضوع (که با کلمات شکل میگیرن)

    اگه سوالی بود مطرح کنید تا درموردشون بحث بشه.

    سربلند باشید.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۷/۰۴ در ساعت 19:55

  15. 6 کاربر زیر از OMID برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. EmAD74 آواتار ها
    EmAD74
    شماره کاربری
    92645
    کاربر تازه وارد
    بهمن /۱۳۹۳
    19
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی6
    20
    سپاس از شما 9 بار در 7 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط oaj تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    يكی از روش های سنجش وزن(عروض)

    آيا تا به حال فكر كرده ايد كه چرا اشعار حافظ، حتي بدون در نظر گرفتن معاني و مفاهيم عميقشان از لحاظ آهنگ و ريتم نيز برجسته تر از ديگر شعرا هستند؟

    آيا مي دانيد كه زيبايي ريتم شعر، بيش از زيبايي مفهوم آن باعث جلب مخاطب مي شود؟

    (نكته: براي ايجاد زيبايي بصري، هجاهاي كوتاه را به جاي نماد u با نماد • نمايش مي دهم. )

    هنگامي كه يك يا چند بيت شعر (منظور شعر كلاسيك است نه شعر نو) به ما مي دهند براي تشخيص اين كه آيا اين ابيات از لحاظ زيبا شناسي مشكلي دارند يا نه بايد ابتدا هجاهاي آنها را كنار هم (به صورتي كه خوانده مي شوند نه به صورتي كه نوشته مي شوند) بنويسيم. مثل اين:

    امشب دلي خراب و چشمي پر آب دارم/ در سينه آتش اما در ديده آب دارم

    كه مي شود:

    امـ --- شب --- د --- لي --- خـ --- را --- ب --- چشـ --- مي --- پـ --- راب --- دا --- رم
    در --- سيـ ---- نه -- آ --- تـ ---- ش.. ما --- در -- ديـ --- ده --- آب ---- دا --- رم


    حالا بايد هجاهاي كوتاه، بلند و كشيده را با علامات • و ـــ و ــ • نمايش دهيم.
    براي اين كار سه قانون زير را بايد بدانيم:

    1- هجاهايي كه از يك صامت (مثل مـ، پـ، تـ و...) و يك مصوت كوتاه (مثل: َ ِ ُ ) تشكيل شده اند هجاي كوتاه هستند و با علامت • نمايش داده مي شوند. مثلاً در بيت بالا هجاهاي: د، خـ ، ب، ... كوتاه هستند.

    2- هجاهايي كه از يك صامت و يك مصوت بلند (مثل ا، و، ي ) يا دو صامت و يك مصوت كوتاه تشكيل شده اند هجاي بلند هستند و با علامت ــ نمايش داده مي شوند. مثلاً در بيت بالا: ام (ئم)، شب، لي، را،.چشـ ، ... بلند هستند.

    3- هجاهايي كه از دو صامت و يك مصوت بلند تشكيل شده اند هجاي «كشيده» ناميده شده و با علامت ــ • نمايش داده مي شوند. مثلاً در بيت بالا: راب و آب (ئاب) كشيده هستند.

    پس دو بيت بالا را اينگونه علامتگذاري مي كنيم:

    امـ --- شب --- د --- لي --- خـ --- را --- ب --- چشـ --- مي --- پـ --- راب --- دا --- رم
    ــ --- ــ ------- • --- ــ ----- • ---- ــ --- • --- ــ ------- ــ ----- • --- ــ • --- ــ ---- ــ
    در --- سيـ ---- نه -- آ --- تـ ---- ش.. ما --- در ------ ديـ ---- ده -- آب ---- دا --- رم
    ــ --- ــ -------- • -- ــ ----- • ---- ــ ---- ــ ---- ــ ------ ــ ------ • --- ــ • --- ــ ---- ــ

    حالا اگر تمام خط و نقطه هاي تمام مصرع ها با هم يكسان بوده و يا اختلاف آنها بيش از يك مورد نباشد آن ابيات از لحاظ وزن و آهنگ صحيح است در غير اين صورت (جز موارد استثنا) آن ابيات ايراد دارند. مثلاً خط و نقطه هاي مصرع هاي بيت بالا را با هم مقايسه كنيد:

    ــ ــ • ــ • ــ • ــ ــ • ــ • ــ ــ
    ــ ــ • ــ • ــ • ــ ــ • ــ • ــ ــ

    آيا احساس نمي كنيد كلمات اين بيت با آهنگ زيبا و موزوني مي رقصند؟

    سلام دوست عزیز،
    چندتا سوال ازتون داشتم که ممنون میشم جوابم رو بدید.
    وقتی ما می خوایم هجاها رو تشخیص بدیم باید اونطور که خونده میشه بنویسم ، بطور مثال "خویشاوند" نوشته میشه ولی برای این که بخوایم هجاهاش رو تشخیص بدیم باید بنویسیم "خی _شا_ وند " چون اینجوری خونده میشه ،؟؟!
    و یه سوال دیگه اینکه زبان فارسی سه تا الگوی هجایی داره ،
    1.صامت+مصوت
    2.صامت+مصوت+صامت
    3.صامت+مصوت+صامت+صامت
    سوالم اینکه در واقع هجای کوتاه وهجای بلند از الگوی اول هستند ؟؟
    و فرمول دوم هجای بلند که شما گفتین دوصامت و یک مصوت کوتاه و همچنین هجای کشیده با فرمول دوصامت و یک مصوت بلند شکل قرار گیری این ها در کنار هم از الگوی دوم هجاهاس ؟؟؟
    الگوی سوم هجاها چطوری کابرد داره واسمش چی میشه منظورم مثل قبلیا که گفتین مثلا هجای کشیده ،
    و اخرین سوال اینکه من از کجا می تونم متوجه شم که یک بیت رو درست بخش_بخش کردم و هجاهاش رو درست تشخیص دادم ؟؟
    خیلی ممنون میشم کمکم کنید .


    #28 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ در ساعت 12:43

  17. کاربران زیر از شما EmAD74 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. raperhamoon آواتار ها
    raperhamoon
    شماره کاربری
    69070
    کاربر تازه وارد
    اردیبهشت /۱۳۹۳
    Tehran
    23
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی10
    54
    سپاس از شما 13 بار در 9 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سوالی واسم پیش اومد بهتر نیس ترانه سرا اون ریتمی که ذهنش هست به آهنگساز بگه و ههماهنگ کنه یا خود آهنگساز باید خودش تصمیم بگیره ریتم ملودیش بزنه؟؟؟ آیا میشه رویه ترانه دوتا ریتم و ملودی مختلف در نظر گرفت؟؟؟


    #29 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ در ساعت 15:30

  19. کاربران زیر از شما raperhamoon عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. Roya آواتار ها
    Roya
    قهرمان تیراندازی با کمان قهرمان تنـیس قهرمان Pinboliada قهرمان بچه درسخونها رو بزن قهرمان کماندار در شهر قهرمان شوت دیواری
    شماره کاربری
    15632
    مدیـر ارشـد سایت
    خرداد /۱۳۹۱
    5,368
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی12805
    10,565
    سپاس از شما 13,981 بار در 4,032 پست
    Follows
    2
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط raperhamoon تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سوالی واسم پیش اومد بهتر نیس ترانه سرا اون ریتمی که ذهنش هست به آهنگساز بگه و ههماهنگ کنه یا خود آهنگساز باید خودش تصمیم بگیره ریتم ملودیش بزنه؟؟؟ آیا میشه رویه ترانه دوتا ریتم و ملودی مختلف در نظر گرفت؟؟؟

    سلام
    وقتی ترانه سرا روی یه ریتم و ملودی خاص مد نظر خودش ترانه رو می نویسه در اکثر مواقع خواننده و اهنگساز ملودی در میارن و میخونن که هیچ . ولی در برخی موارد خواننده به ترانه سرا یه ریتم و ملودی خاص رو دیکته می کنه ، در این شرایط هم کار اونقدر که شما فکر میکنید کار سخت نیست به جای ریتم همیشگی ریتم گفته شده رو تمرین کنید همین .

    با دو یا چند ریتم شما اهنگی شنیدی که خوب شده باشه ؟
    از طرفی کدوم خواننده میاد ریسک میکنه و با دو ریتم متفاوت اهنگی رو میخونه ؟
    شما خودتون ترانه سرا باشید میتونید با چند ریتم یه ترانه رو آغاز و تا انتها با دو ریتم تموم کنید بعدش چی از آب درمیاد ؟
    شاید یک ترانه رو با دو و سه ملودی مختلف بخونن ( دو یا سه اهنگ جدا از هم ) ولی یه ترانه با دوملودی نوشته نمیشه ( نصفش یه ملودی نصفش ملودی دیگه خیر )


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 1



    و من مُردم ازین لحظه ...

    *** قوانین جامع سایت***
    #30 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ در ساعت 17:54

  21. 2 کاربر زیر از Roya برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. آموزش باز کردن محصولات East West در Kontakt 5
    توسط iran music در انجمن درخواستها و مشکلات VST
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۱/۱۸, 22:40
  2. نرم افزار جامع آموزش ویولن کودکان رونمایی شد
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۱۸, 12:10
  3. اصول کلی ترانه سرایی
    توسط MAHSA در انجمن آرشیو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۲۴, 23:38
  4. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۲۴, 23:33
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۱۷, 04:01

جستجو شده ها

آموزش ترانه سرایی

ترانه سرایی

اموزش ترانه سرایی

اصول ترانه سراییاصول ترانه نویسیآموزش ترانه نویسیآموزش سرودن ترانهروش ترانه سراییآموزش نوشتن ترانهسرودن ترانهآموزش ترانه سراييآموزش ترانهآموزش ترانه سرایی پاپآموزش اصول ترانه سراییچگونه ترانه بنویسیمقواعد ترانه سراییقوانین ترانه سرایینحوه سرودن ترانهنحوه ترانه سراییچگونه ترانه سرا شویمآموزش ترانه گفتناصول نوشتن ترانهچگونه شعر بنویسیمروش سرودن ترانهاموزش نوشتن ترانهhttp:cubase.irthread8644آموزش-اصول-ترانه-سرایی.htmlچگونه ترانه بسراییمترانه نویسیترانه سرودنترانه سرايياموزش ترانه سراييروش های ترانه سراییاصول و وزن ترانه نویسیاموزش سرودن ترانهاصول سرودن ترانهآموزش ترانه سرائیآموزش ترانه سرایی pdfتکنیک های ترانه سراییاموزش ترانه نویسینوشتن ترانهراهنمای ترانه سراییروش نوشتن ترانهاموزش ترانهاموزش ترانه سرایی پاپقواعد سرودن ترانهترانه سرایی پاپاصول ترانه سراييآموزش ترانه سرودنشیوه ترانه سراییتکنیکهای ترانه سراییطریقه نوشتن ترانهاموزش ترانه گفتننحوه نوشتن ترانه چگونه شعر پاپ بنویسیماموزش ترانه سرایآموزش گفتن ترانهطرز نوشتن ترانهطریقه ترانه سراییاموزش ترانه نوشتنقواعد ترانه نویسیاصول شعر گفتنراه های ترانه سراییاصول ترانه سرودنروشهای ترانه سراییاصول ترانه گفتنآموزش ترانه سرایاموزش ترانه گوییاصول اولیه ترانه نویسیترانه گفتنروش ترانه نویسیاصول و قواعد ترانه سراییچگونه یک ترانه سرا شویممبانی ترانه سرایی pdfآموزش غزل سراییتکنیک ترانه سرایی اصول ترانه سراییآموزش ترانه سرايىقواعد نوشتن ترانهترانه نوشتننحوه ترانه گفتنترانه سرایی چیستنوشتن ترانه روی ملودیyhs-1چگونه ترانه بنویسیم؟چگونه ترانه پاپ بنویسیمسرودن ترانه آموزش ترانه سراییآموزش غزلسراییچگونگی سرودن ترانهآموزش نوشتن شعر پاپآموزشچگونگی ترانه سرایینحوه ترانه نویسیاموزش ترانه سرايىاصول ترانهقالب های ترانهتکنیک های ترانه نویسیترانه سرايى مرحله به مرحله آموزشاموزش ترانه سرایی ترجیع بند قالب ترانهچطور ترانه سرا شویماصول و قواعد شعر گفتناصول ترانه نويسياصول ترانه نوشتننحوه ی ترانه سراییترانه سرایی اموزشطرز نوشتن اهنگآموزش ترانه نوشتناموزش ترانه سراشیوه ی ترانه سراییچگونه ترانه بنویسمقالب شعری ترانهاصول دوبیتیقالب ترانه سراییاصول اولیه ترانه سراییقالب های ترانه سراییروش ترانه سراييآموزش سرودن شعراموزش گفتن ترانه اموؤش ترانه سراييراهنمای نوشتن اهنگآموزش نوشتن ترانه پاپآموزش ترانه نويسيطریقه سرودن ترانهآموزش ترانه گوییyhs-ddc_bdترانه نویسی پاپقوانین سرودن ترانهروش ترانه گفتنقوانین ترانه نویسیمراحل ترانه سراییچگونه یک ترانه بنویسیمچگونه ترانه سراشویمنوشتن آهنگدانلود کتاب اصول ترانه سراییکتاب قواعد ترانه سراییترانه سازیچگونه شعر راک بنویسیماصول فنی شعرسرودناموزش اصولی ترانه سرایینحوه سرودن صحیح ترانهاصول نوشتن شعر و ترانه اصول ترانه سرایاصول غزل سراییاموزشگاه ترانه سراییراهنمای نوشتن ترانه طریقه ی ترانه سراییآموزش شعر گفتندرامد ترانه سراییآموزش ترانه نویسی پاپآموزش سرودن غزلچگونگی نوشتن ترانهآموزش شعر سراییشیوه ترانه گفتنطریقه ترانه نویسیاصول غزلسراییشیوه نوشتن ترانهچگونگی شروع ترانه نویسی پاپقوائد شعر گفتنشیوه های ترانه سراییراهنمایی برای ترانه سراییآموزش ترانه سراراه وروش ترانه سراییقواعد ترانه گفتن قاعده دوبیتی سرایی آموزش شعر سراييقواعد ترانه سراييمراحل ترانه نوشتنترانه سراىىترانسرایینحوه ترانه نوشتن راه سرودن ترانهاموزش نوشتن اهنگطرزسرودن تراتهتکنیک های ترانهقوانین ترانهنوشتن شعر راکتکنیک های ترانه نوشتنروش ترانه نوشتنقالب ترانه چیستبهترین راه برای ترانه سرودنروش های ترانه نویسیترانه روی ملودیچطور یک ترانه ی خوب بنویسم؟فنون ترانه سراییآموزش ترانه سرایی قمچه جوری ترانه سراباشیمآموزش ترانه سرایی حرفه اینحوه ی نوشتن ترانهچگونه یک ترانه بسرایمآموزش نوشتن دو بیتیآموزش اصول ترانهروش ترانه سرودناصول ترانه سرایی pdfآموزش ترانه سرایی؟اصول ترانه سرائیطرز سرودن ترانهاموزش ترانه نويسيآموزش تیراندازیاصول ترانهسرایی تکنیک ترانه سرایی پاپچطور ترانه سرایی کنیماصول و قواعد ترانه گفتنآموزش ترتنه سراییچگونه نوشتن ترانهشیوه ترانه سرودنقواعدترانه سراييروش ترانه گوییآموزش کامل ترانه سرایینحوه ترانه سرودنراههای ترانه سراییروش های نوشتن ترانه ییطریقه ترانه گفتننحوه ی ترانه نویسیچگونگی ترانه نوشتن اصول ترانه سرایتدریس ترانه سراییچگونگی ترانه سرودن هروش خوانندگي و ترانه سراييراه ترانه سراییاموزش سرودن شعراموزش تزانه سرایچگونگی ترانه سرودنکلمات همقافیه برای ترانه سرایی پاپنحوه ترانه سراييدانلود آموزش تصویری شعرصرودنآموزشگاه ترانه نویسیچگونگی نوشتن ترانه راکترانه سرايىاصول شعرسراییطرز ترانه گفتن طرز شعر گفتن برايه اهنگآموزش شعر و ترانه سراییردیف در ترانه سراییتعریف وزن و قافیه در ترانه نویسی اموزش ترانه سرایی وترانه نویسیقانون های ترانه سراییدانلود اموزش ترانه نویسینحوه ی گفتن ترانهقوانین ترانه سرایىتکنیکهای ترانه نویسیاموزش ترانه سراي دانلود آموزش شعر پاپ نوشتنقوانین سرودن غزلروشهاى ترانه سراييمراحل گفتن ترانهاصول ترانه سرايي موسيقي پاپقوانین شعر سراییاموزش کامل ترانه سراییترانه سرایی اصول دانلود قواعد ترانه نویسیترانه سرا یینحوه نوشتن آهنگقوائد سرودن ترانهاموزش واصول ترانه سرایی ویک متن برای ادامه دادناموزش اهنگ نوشتننحوه شعر سرودننحوه ی ترانه گفتناهداف ترانسراییتوضیح چگونگیه نوشتن ترانه.قوانين شعر سراييروش گفتن ترانه رو ملودی؟قواعد شعر گفتناصول شعرگفتننحوه ي ترانه سراييمراحل نوشتن یک ترانه آموزش شعر وترانهنحوه ترانه سرايى در فارسىراه های نوشتن شعر اموزش ترانه موزیک سرودنطریقه نوشتن ترانه روی ملودیشرایط ترانه سراییآموزش سرودن ترانه pdfشعر گفتن روی اهنگآموزش سرودن شعر نوانواع قافیه در ترانهقوانین نوشتن ترانهچگونه ترانه بنويسيم®وش اهنگ گفتن ونوشننآموزش شعر گفتن برای ترانهآ موزش ترانه سرایی در کرمانشاه آموزش شعر و ترانه اصول.ترانه.سراییقواعدترانه سراییچطور ترانه بنویسیمچگونه ترانه بنويسم آموزش واصول ترانه نوشتن روش غزل سراییﻗﻮاﻧﻴﻦ ﺗﺮاﻧﻪ ﺳﺮاﻳﻲانواع سبک ترانه سراییمتداولترین قالب در ترانه نویسیکتاب چگونه ترانه بنویسیمچطور می تونیم ترانه ای بنویسیم و به یک خواننده بدیمآموزش ترانه سازیاصول ترانه سراییاموزش شعر گفتن راکاصول و تکنیک ای ترانهپی دی اف اصول ترونه سراییمراحل ترانه تویسیدانلود اموزش چگونه نوشتن ترانه سبک پاپچگونه یک ترانه بنسمهاموزش نوشتن ترانه.روش نوشتن دوبیتیترانه سرایی روی ملودیچگونه ترانه سرا بشویمراه برای ترانه سرودنقواعد و قوانین ترانه سراییانواع شعر رپ و آموزش آنچه طوری میش ترانه سرایی کردی ی ییشعر سراییشیوه ترانه سرایی کردنچگونگی به کاربردن وزن در ترانه سراییچگونه ی اهنگ پاپ بنویسیمچگونگي ترانه سراشدن ايرج جنتي عطاييمحسن حق نظریاصول اولیه گفتن ترانهچگونه ترانه بنويسيمچگونه یک ترانه برای پاپ بنویسیماموزش صحیح شعر گفتننحوهی زیبا ترانه گفتناموزش ترانه پاپ نویسیقواعد ترانه نوشتننحوه گفتن ترانهوزن در ترانه چگونه است؟ترجیع بند در ترانه چیست اموزشگاهای ترانه نویسیرازهاي ترانه سراييبرای سرودن شعر سبک پاپ چه نکته هایی لازم استسرودن شعر باپآموزش نوشتن آهنگ راکروش نوشتن ترجیع بندقالب ترانهچگونه یه ترانه خوب بنویسیننوشتن شعر ترانهموضوع شعر پاپ چطورتعین بشهساختار یک شعر پاپ چگونه استچگونه ترانه بنويسيم كه ترانه سراشويم ترانه نویسی راکی امزش ترانه سراىىچگونگی ترانه گوییطریقه ی نوشتن صحیح ترانهآموزش شعرو ترانه سرودناموزش ترانه سرايي pdfترانه سرايي pdfشعرهای خودتون رو که فکر میکنید میتونه تو چهارچوب پست مدرن قرار بگیره به ایمیلقواعد غزل سرایی ساختار نوشتن ترانهچگونگی تشخیص قافیه درست در ترانهروشهای غزل سرایی دانلود اصول ترانه سراییاصول ترانه راکاصول تذانه نوشتنقاعد و قانون ترانه سراییدانلود پی دی اف آموزشی کامل و جامع اصول ترانه سراییاصول خوانندگیآموزش ترانه سرایی در مورد عشققواعدغزل ومثنویاصول تصنیف سراییآموزش سرودن ترانه پاپطرز نوشتن ترانه ترجيح بندآموزش ترانه سرایی.pdf سایت آموزش ترانه سرائیآموزش وزن شعری ترانه در فایل پی دی افاصول اهنگ نوشتناصول ترانه سرایی ر÷اعدامیروش سرودنن ترانهاصول ترانه سرایی پاپاصول موسیقیایی ترانه آموزش ترانه سرییقواعد شعر سرایی اصول ارانه سرایی اموزشگاه ترانه سراییروشهای ترانه سرودناصول گفتن ترانهاصوا ترانه نوشتنوزن سرودن ترانه آموزشدرآمد ترانه سرایینرم افزار سرودن شعراموزشاموزش شعر و ترانه سراییآموزش اصول ترانه سرايياموزش های اولیه ترانه سراییبیت پاپرش ترانه سرایی روش ترانه سرایی در موسیقیطریقه شعر غزل گفتنjآموزش ترانه سراییاصوغزلسراییآموزش ترانه سرایی قافیه و ردیفطرز سرودن ترانه پاپترانه سرایی و سرودنراهنمای سرودن ترانهتكنيك هاي ترانه سراييدکلمه روی موزیکاموزش سرودن دوبیتیتکنیک در ترانه سراییاصول و قوانین ترانه نویسیراهنماي ترانه سرايياموزساموزش ترانه سرایی اموزشگاهترانهخبر ترانه سراییآموزشگاه ترانه سراییقوائد و قوانین ترانه سراییاموؤش اهنك ساسايت آموزش ترانه نوشتن اصول کلی در ترانه گفتنراه های اصولی ترانه سرایی پاپآموزشترانه نوشتندانلود اصول و قوانین ترانه سراییآموزش اصول ترانه نویسی دانلوداموزش نحوه سرودن ترانهآموزش ترانه پاپ گفتنقاعده كفتن ترانهنحوه سرودن شعر برای آهنگدانلود وزن برای ترانه سراییقواعد شعر سرودنآموزش ترانه سرائياموزش نوشتن ترانه پاپآموزش نوشتن تراه پاپآ موزش ترانه سراییاصول وشرایط ترانه سرایی نحوه ترانه سرايى یاموزش و قواعد ترانه سراییآموزش اهنگ گفتناصول و روش ترانه سرايياموزس ترانه سراییشیوه ی ترانه نوشتنروش نوشتن شعر و ترانهنحوه آهنگ نوشتناموش ترانه سراییتوضیح کامل نحوه ی ترانه سراییطریقه ی سرودن ترانهچگونگی ترانه سرودن روی موزیکاصول کامل ترانه نویساصول اولیه در ترانه سراییاموزشه ترانهروش صحیح و ساده ترانه سرایی ویژگیها و اصول ترانه نویسیاموزش وزن در ترانه نویسیاصول ترانه گفتن در موسیقیطريقه-ترانه-گوييراهنمای برای نوشتن آهنگاموزشاصولترانه سراییگفتن ترانه روی ملودیاموزش کامل ترانه نویسینحوه نوشتن شعر غزلبهترین روش ترانه سرایی بابقواعد نوشتن دوبیتیطرز نوشتن دوبیتیروش ترانه سرايي پاپروشهاي ترانه سرايي چگونگی و وزن ترانه نویسیطریقه ترانه سرایی برای آهنگاموزش ترانه سرایی در خوزستانروش های ترانه گفتننحوه سرودن شعرآموزش سبک ترانه گفتنآموزش ترانه سرایی و ترانه نویسی پاپآموزش فرمت نوشتن ترانهروش نوشتن ترانه پاپراهنمایی برای نوشتن ترانهاصول نوشتن یک ترانهنحوه ي نوشتن ترانه اصول سرودنقوانین ترانه سرایی در موسیقی شیوه نوشتن شعر برای ترانهآموزش ترانه سرایی ترانه سراییطریقه گفتم ترانهنحوه نوشتن شعراهنگاصول و تکنیک های ترانه سراییراه هایی برای ترانه سراییشیوه های درست ترانه سرایی برای اهنگ پاپhttp:www.tarane-soraha.comforumThread-آموزش-وزن-شعر-به-زبان-ساده-سید-مهدی-موسویpage=2دانلود روش ترانه سراییآمزش ترانه سرایییادگیری سرودن ترانهروش ساده ی ترانه نویسیآموزش اصول ترانه نویسیﺗﺮﺍﻧﻪ سراييﺍﺻﻮﻝ ﺗﺮﺍﻧﻪ سراييقانون ترانه سرایی آموزس ترانه سراییچگونگژ ترانه سرایییادگیری قواعد ترانه نویسیدانلود آموزش ترانه نويسيسرودن شعر پاپترتنه سرايياصول نوشتن شعر پاپشیوه ها ی سرودن ترانهآموزش نوشتن ترانه سراییآموزش ترانه پاپآموزش ترانه سرایی پاپ خارجیچگويم اهنگﺍﻣﻮﺯﺵ ﺗﺮﺍﻧﻪ سراييﺍﺻﻮﻝ ﻭ ﺭﻭﺵ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﻧﻮﻳﺴﻲنحوه ی نوشتن ترانه برای سبک پاپدانلود اموزش نوشتن ترانه ی پاپدانلود اموزش نوشتن ترانه ی پاپ ایرانیاصول نوشتن ترانه پاپدایره لغات در ترانه نویسیقوانین و شیوه نوشتن غزلاموزش اهنگ گفتناصول اولیه نوشتن ترانه های رپآموزش تزانه سراییتكنيكهاي ترانه سراييتکنیکهای تراته گفتناصول و قواعد دوبیتی نویسیقوانین برای ترانه نوشتننحوه تشخيص وزن شعرطرز شعر سرایینهوه نوشتن ترانهاصول شعر سرايياصول شعر سراییاموزش ترانه ثرایروش ترانه گفتن برای اهنگاموزش اصول ترانهآموزش نوشتن شعر اهنگراه و روش ترانه نویسیروش ترانه گفتن روی ملودیاموزش ترانه سرای برای اهنگ پاپترانه نويسي آموزشآموزش سرایش ترانهقواعد شعر نوشتن و ریتم گذاشتندانلود آموزش قواعد شعرگفتننحوه تصنیف سراییآموزش آهنگسازی سازی و خوانندگیترانه سرایىنحوه ترانه گویی روی ملودیچگونگی سرودن ترانه روی ملودیچگوگی ترانه سازی روی ملودیطریق نوشتن ترانه پاپقافیه های ترانه سرایی پاپآموزش دوبیتی سراییطرز نوشتن آهنگراهنمای نوشتن اشعار عاشقانه برای آهنگترانه سرایی هاوسآموزش ترانه گفتن با قافیهراهنمایی ترانه سراییاموزش وزن ترانه نویسیاصول صحیح ترانهاصول صحیح ترانه سرودنراه های ترانه گفتنمرکز اموزش ترانه سراییانوزش ترانه سراییراهکار های ترانه نوشتنروش شعر گفتن پاپآموزش ترانه سرايي پاپآموزش شعر نویسی پاپترانسراييشيوه ترانه نويسي آماتورشعرو ترانه هاي فروشياموزش شعر سرايياموزش ترانه سرائیقاعده وقوانین ترانه سرودن اصول اولیه برای سرودن شعراموزش شعر گفتنآموزش نوشتن ترانه روی ملودیسرودن ترانه پاپقواعد صحیح نوشتن ترانهقواعد ترانه سرایی راکاموزش شعر سرایینحوه ترانه سرایخوصوصیات ترانهقوانين ترانه سرايي؟چگونگی نوشتن آهنگچگونه ترانه بسراییم ؟اصول ترانه سرايي ترنسراز های ترانه سراییراههای ترانه گفتن صحیحراهنمایی جهت ترانه سرایی آهنگآموزش سرودن انواع ترانهشعر نو از اقای ممبینی که مصراعها مثل هم باشنموضوع برای ترانه گفتنقانون ترانه نویسیراه کار های ترانه سراییآموزش نوشتن شعر پاپ بر پایه وزن قافیهاموزش سرودن ملودی پاپﻃﺮﺯ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺗﺮﺍﻧﻪاصول و قواعد ترانه pdfآموزش ترانه نویسی pdf اموزش ترانه سراییاصول ترانه گفتن برتی اهنگمراحل سرودن ىک ترانهاموزش شعر رباعیاصول شعر نوشتن موزیکاموزش ترانه سرایی برای خوانندگیاموزش قالب بندی ترانه نویسبدانلود آموزش ترانه نویسیمراحل یادگیری ترانه سراچکونه برای خدا ترانه پاپ بسراییمسبک نوشتن ترانه فارسیترانه سرايباصول و مبانی ترانه سرایی دانلودطریقه صحیح ترانه سراییاصول تراته نویسی پاپ چگونه شعر پاپ بسراییمنحوه نوشتن شعر راک فارسیقواعد ترانه نویسی راکاموزش ترانه نویسی در اهوازچگونه صدایی صاف اصول و روش ترانه سراییقوانین برای سرودن ترانهآموزش وزن و قافیه در ترانهpdfطريقه نوشتن ترانهاصول و مبانی سرودن ترانهروشهای برای ترانه سراشدن.اصول ترانه سرايىآموزش شعر نوشتن موسیقی پاپدانلود اموزش قواعد شعر گفتنبرای اندرویداصول ترانه سرایی سبک هاوس گفتن ترانه ییاصول ترانه سرایی نوقواعد ترانه سرایی فریدونتکنیک های ترانه سرایتکنیک هایه ترانه سوراإیطرز نوشتن موسیقیمراحل ترانسراشدناصول و قواعد سرودن شعر رپ بهترین روش برای پیشرفت در سرودن شعر چگونگی نوشتن تصنیفنوع نوشتن وزن شعرپاپپی دی اف کامل وجامع اصول ترانه سراییساسایت آموزش نوشتن ترانه سایت آموزش نوشتن ترانه پاپاموزشگاه ترانه گوییقوانین ترانه سرودنقوانین ترانه گفتن روشهای سرودن شعر پاپ و چه باید بکنیم تا خواننده ی پاپ نمونه شویم؟طریقه نوشتن آهنگ پاپ چگونه استچگونگی نوشتن شعر راکترانه نویسی اهنگترجیع بند در ترانه سراییآموزش نوشتن شعر عاشقانه برای خوانندگیطرز صحیح نوشتن غزلاصول ترانه سرایی آهنگ پاپروش های آهنگ نویسی اصول اوليه ترانه سرايياموزش سرودن شعر رپقواعدسرودن شعر نو نیمایاصول اولیه شعر گفتنگفتن شعر پاپشیوه ی شعر نویسی وداستان نویسیقوانين ادبى ترانه سرايىاموزش شعر گفتن روی اهنگطرز صحیح شعر ترانه گفتناموزش شعر نویسی pdfطریق آهنگ نوشتنگفتن ترانه ملوديامزش ترانه نویسی قویآمزش سرودن ترانهراهکار برای ترانه نوشتنقوانین شعرگفتن درموسیقیسبک ترانه سرایی و ملودیآمورش ترانه گویی آموزش ترانه سرايياموزش نوشتن کلام بر زری ملودیانواع ترانه سرايىاصول شغر وترانه. گفتن چگونگى نوشتن ترانهنکته هاي سرودن شعرآموزش قافیه و وزن برای ترانه سازی موزش ترانه سراییکلمات هم قافیه برای ترانه نویسیاموزش شعروترانه سراییقواعد دستوری در ترانهآموزش نوشتن ترانه برای اهنگاموزش ترانه سرایی امروزیچند نکته برای نوشتن شعر اهنگسبک ترانه نویسیطرز نوشنتن شعر عاشقانهقوائد شعر و ترانه نويسىاصول اشعار پاپقواعد و تکنیکهای ترانه سراییطریقه صحیح سرودن شعرطرز گفتن ترانه نواصول وقواعدترانه سرائیاسم این ترانه رو میخوام زلف سیاه چین چین چین سیاهی لشگرچین وای که اون عشق منه؟آموزش ترانه سرایی بر اساس ریتماموزش و راهنمایی ترانه سراییقوانین اشعار دو بیتینکته در مورد آهنگ نوشتنطرز نوشتن شعر پاپقوانین نوشتن اهنگمبانی ترانه سرایی دانلودشيوه هاي ترانه سراييروش ملودی سرودنقواعد نوشتن پاپچگونه ترانه بسراییم؟نعوه گفتن ترانهاصول گفتن دو بیتیآموزشگاه برای ترانه سراىمراحل سرودن ترانه چيستیاد گیری ترانه سراییروش نوشتن شعر نواموزش ترانه نوىسىبهترين روش سرودن ترانهطریقه نوشتن شعرهای عاشقانه اصول شعر گفتنشیوه گفتن ترانه رو ملودیچطور ترانه سرودن رو شروع کنم؟نوشتن ترانه ی پاپقواعد نوشتن شعر پاپروش و قانون شعر گفتن پاپنحوه ملودی گفتن برای ترانهآموزش ترانه سرایی روی ملودیقواعد رپ گفتنراهنما کمک برای شعر گفتنآموزش آهنگ گفتناصول نوشتن شعرپاپچگونگ قالب ترانهدانلودکتاب اموزش شعرگفتندانلود رایگان اصول ترانه سراییاموزش وزن ها در ترانه سراییتکنیک ترانه گفتنراهنمای نوشتن شعراموزش ملودی گفتن روی شعرطرزسرودن ترانهاموزش نوشتن شعر پاپ قواعد وروش ترانه نوشتنقواعد غزل نویسینرانه سرابیاصول کلی ترانه سراییآموزش آهنگ سراییراه های نوشتن آهنگشیوه ی سرودن شعراصول شعر پاپ چيستشیوه ی سرودن شعرنوترلنه سراییقوانین و اصول تغزل نویسیشعر های فریدون سراییآموزش صحیح ترانهنحوه ترانه سراییدنشیوه نگارش ترانهقوانین شعر گفتن پاپچگونگی سرودن شعر برای خوانندگیقوانين ترانه سراييآموزش شعر نویسیpdfدانلودپی دی اف رایگان آموزش خوانندگی رپدانلود کتاب اصول ترانه نویسیآموزش نوشتن آهنگیک ترانه باید در چه وزنی سروده شوداموزش شعر پاپآموزش شعروترانه سراییقالب بندی آهنگ سبک پاپآموزش ساخت وقواعد شعر پاپ برای ترانه سراهای تازه وارد هاطریقه ی شعر گفتن پاپاصول گفتن شعر های برای پاپچگونه ترانه بسرائیم؟اموزش ترانه نویسی پاپ برای سرودن شعر پاپ ملودیک چکار کنم؟اصول و مباني شعرسرودنتکینکهای گفتن،شعريادگيري ترانه نويسيآموزش کامل شعر نویسیترانه پاپ و اصولیاموزش یاد گیری شعر نویسیترانه سرا سبک پاپاصول تصنیف گوییاموزش شعر نویسی پاپروش ترانه گفتن مهرزادعليخانيروشهای ترانه سرائینحوه سرودن شعر ریتم دارقواعد سرودن شعرطریقه ترانه نوشتنچگونه یه ترانه سرای خوب شویمچند نکته در مورد ترانه گفتن روی ملودیمرکز آموزش ترانه سرایی کرجویدئو آموزشی ترانه نویسیرپ سراییترانه،سراییتكنيك هاي ترانه نويسياموزش رایگان اصول ترانه سراییشعر گفتن رو ملودینحوه نوشتنه ترانهدانلود کتاب قواعد ترانه سرایی برای اندروید داستان نویسی وترانسراییآموزش قواعد ملودی سازی روی شعرطريقه ترانه سرودنآموزش کامل شعر نویسی پاپترانه نویسیزسبک پاپتكنيك ترانه سراييقالب در ترانه چیست؟قوانین شعر نوشتنچگونگی نوشتن یک ترانه با مثالآموزش نوشتن شعرو ترانهقواعد اهنگ نویسیانواع ترانه قالباصول ترانه نویسی رچی ملودیکتاب اموزش ترانه گوییقواعد قافیه در ترانه

تا این لحظه 604 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی