کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: عقیلی، مسیحا، رهنما و خزاعی برای خلیج.فارس می.خوانند

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,314
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض عقیلی، مسیحا، رهنما و خزاعی برای خلیج.فارس می.خوانند

    « مگر جز این است که ابوموسی برای ایران است » جزییات کنسرت بزرگ خلیج فارس با خوانندگی سالار عقیلی.، نیما مسیحا.، مانی رهنما. و حمید خزاعی، با اجرای ارکستر آکادمیک تهران و به رهبری امین سالمی تشریح شد.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در نشست خبری که صبح سوم اردیبهشت.ماه در سالن همایش.های برج میلاد برپا شده بود، حامد بی.آزار ـ مدیر این مجموعه ـ گفت: 10 اردیبهشت ماه، مصادف با روز ملی خلیج فارس است و تمام سازمان.ها سهم مهمی در با شکوه برگزار شدن این رویداد دارند.

    او با اشاره به رویکرد برج میلاد برای پاسداشت مناسبت.های ملی، تاریخی و مذهبی عنوان کرد: با توجه به حساسیت.های موجود و کنونی درباره موضوع «خلیج فارس»، بر آن شدیم تا با یک زبان بین.المللی، این رویداد مهم و ارزشی را گرامی بداریم. از این رو کنسرتی با خوانندگی این چهار هنرمند در دو حوزه پاپ و سنتی را، با حضور 80 نوازنده و 20 هنرمند کرال در برج میلاد برنامه.ریزی کردیم.

    بی.آزار، برج میلاد را یکی از نمادهای هویت شهر تهران دانست و افزود: قطعا برنامه.هایی که در این مجموعه برگزار می.شود، باید درخور شخصیت و شان آن رویداد بزرگ و همچنین در شان این مجموعه ملی باشد که به زعم ما برگزاری این کنسرت در نوع خود اتفاقی کم نظیر است و می.خواهیم به نقطه.ای برسیم، که شهروندان ایرانی کارهایی فاخر در حوزه.های مختلف را در این مجموعه شاهد باشند.

    فریبرز سفردوست – مدیر موسسه شکوه موسیقی ایرانیان و برگزار کننده این کنسرت- در بخش دیگری از این نشست، گفت: در سال 91 تلاش کردیم تا اولین برنامه موسیقی موسسه و بزرگترین برنامه موسیقایی سال 91 را با همراهی چهار خواننده و به رهبری امین سالمی به صحنه ببریم.

    او به نام.گذاری سال 91 با عنوان «تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی» اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم در چنین سالی، فعالیت بزرگی را توسط بخش خصوصی و با ایده.ای نو به صحنه ببریم و به این ترتیب بنیان کار جدیدی را بگذاریم، که خوشبختانه در این مسیر برج میلاد نیز به حمایت ما آمد.

    کنسرت بزرگ خلیج فارس


    سفردوست در ادامه گفت: از راه.اندازی یک سایت اینترنتی، برای فروش و معرفی این کنسرت نام برد و خاطر نشان کرد: در این سایت هر کسی می.تواند با امکانات خود بلیت کنسرت را خریداری کند و روش.های جدیدی در سایت پیش بینی شده است که هر فرد در داخل و یا خارج از کشور بتواند بلیت خریداری کرده و کد خود را هنگام ورود به سالن ارائه کند. البته ما فروش سنتی را هم از طریق مراکز فروش در نظر گرفته.ایم.

    او با اشاره به اهمیت برگزاری کنسرت «خلیج فارس»، عنوان کرد: می.خواهیم به شنوندگان خود بگوییم، که این صدای ملت ماست، تا بدانند که ما بیدار هستیم. از این رو از 80 نوازنده و 20 خواننده کرال در کنار چهار خواننده پاپ و سنتی استفاده کردیم، تا این صدا را به گوش مردم برسانیم.

    مدیر موسسه شکوه موسیقی ایرانیان و برگزار کننده این کنسرت، در بخش دیگری از این نشست درباره قیمت.گذاری بلیت.های این کنسرت، توضیح داد: بلیت.ها از 30 تا 90 هزار تومان قیمت.گذاری شده است، که بالاترین قیمت به یک ردیف وی آی پی اختصاص دارد.

    سفردوست همچنین از طراحی طرح تکریم تماشاگر برای کنسرت، و اهدای لوح تقدیر به بهترنی تماشگر خبر داد و بیان کرد: تلاش کردیم تا خریدار به عنوان بازار هدف تعیین شود و از این رو لوح یادبودی را طراحی کردیم، که در پایان اجرا به بهترین تماشاچی براساس قوانینی خاص همچون خرید به موقع بلیت .، به موقع آمدن در سالن اجرا.، رعایت موازین اخلاقی و نمونه.هایی از این دست اهدا می.شود. ناظرانی که در سالن.ها و مراکز فروش حضور دارند در یک جمع بندی، تماشاگر نمونه را انتخاب می.کنند.

    او در پاسخ به دلیل قیمت.های بالای بلیت.های این اجرا گفت: فراموش نکنید که ما در دو شب اجرا، چهار خواننده پاپ و سنتی را در کنار یکدیگر گذاشته.ایم و قرار است، هزینه.های چنین ارکستر بزرگی را بریا بخش خصوصی پرداخت کنیم. از سوی دیگر این قیمت.ها برای بخش خصوصی طراحی شده است و خوشبختانه برج میلاد بهترین همکاری را با گروه داشته، به طوری که هزینه سالن را از ما دریافت نمی.کند.

    سفردوست گفت: برج میلاد در این همکاری مشترک این بزرگواری را نسبت به گروه داشت، تا یک سانس از اجرا را برای حمایت از قشر متوسط اختصاص دهد و برای همین کار هیچ هزینه.ای از ما نگرفت، که در غیر این صورت تمامی هزینه.ها سر به فلک می.گذاشت.

    محمد جعفری ـ مدیر روابط عمومی برج میلاد ـ نیز در پاسخ به این سوال توضیح داد: با توجه به کمبود سالن.های اجرایی در سطح تهران و تقاضای زیاد از سوی گروه.ها ما همواره با محدودیت.هایی مواجه هستیم و باید در طول سال علاوه بر برگزاری کنسرت به برپایی همایش.های علمی و فرهنگی بپردازیم و این نقص همواره بر ما وجود دارد.

    او ادامه داد: برج میلاد ردیف بودجه خاصی ندارد و ما باید هزینه.هایمان را از فعالیت.های اجرایی برج پرداخت کنیم، لذا بخشی از این هزینه باید از محل فروش بلیت کنسرت.ها تامین شود. با این وجود تمام حمایت خود را از ارکستر آکادمیک تهران انجام داده.ایم و در این راستا هزینه.ای برای سالن و اجرا دریافت نکرده.ایم، بلکه صرفا برای تکریم نام خلیج فارس و اشاعه آن به زبانی بین.المللی چنین برنامه.ای را حمایت می.کنیم.

    کنسرت بزرگ خلیج فارس


    حمید خزاعی – خواننده و یکی از اعضای هیات مدیره این ارکستر – نیز در همین رابطه توضیح داد: ارکستر آکادمیک مجموعه.ای کاملا خصوصی است و قیاس وضعیت آن با ارکستر سمفونیک، و ارکستر موسیقی ملی که هر دو بودجه دولتی دارند و مبنای کارشان بر فروش بلیت نیست، کار اشتباهی است. زیرا دغدغه نوازنده در این گروه.ها بحث مالی نیست، در حالیکه ما به عنوان یک ارکستر خصوصی، باید به تمام این نکات توجه داشته باشیم و تلاش کنیم به مخاطب احترام بگذاریم.

    او درباره اجرای گروه طی دو سانس متوالی نیز گفت: با توجه به شرایط کمبود سالن و محدودیت زمان، یکی از جدی.ترین معضلات پیش روی اجرای گروه.های موسیقی در دو سانس وجود دارد و چنین برنامه.ای برای رهبر، نوازنده و خواننده بسیار سخت است. اما حضور چهار خواننده این وضعیت را آسان.تر کرده و فشار را تقسیم می.کند. ما نیز بعد از مشورت در ارکستر چنین شرایطی را پذیرفتیم.

    امین سالمی- رهبر ارکستر آکادمیک تهران- نیز در ادامه این نشست با معرفی گروه، بیان کرد: ارکستر آکادمیک تهران تا امروز به عنوان بزرگترین ارکستر خصوصی شناخته شده است و برنامه ریزی.های متعددی در طول سال برای اجرای موسیقی در نظر داریم، که از آن جمله برپایی کنسرت خلیج فارس محسوب می.شود که پیشنهاد آن سال گذشته مطرح شد و جناب سفردوست برای هماهنگی آن در کنار ما قرار گرفتند.

    او درباره انتخاب این چهار خواننده برای چنین برنامه.ای توضیح داد: در نظر داشتیم خواننده.هایی که انتخاب می.شوند، سابقه اجرای ارکسترال داشته باشند. از سوی دیگر اگر قرار بود تنها کنسرت پاپ و یا سنتی باشد، کار جدیدی انجام نمی.شد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم ترکیبی از موسیقی پاپ و سنتی را برای شنوندگان داشته باشیم. اما پتانسیل ارکسترال شدن در سابقه این چهار خواننده بسیار مهم بود و در کنار آن انتخاب هنردوستان را مدنظر داشتیم.

    کنسرت بزرگ خلیج فارس


    سالمی گفت: درباره قطعات اجرایی در این کنسرت نیز توضیح داد: قطعات با رعایت اصول ارکستر ملی و قواعد ارکستر ملی ساخته و تنظیم شده است و از آنجا که موسیقی هنری شنیداری است، لذا شنونده باید این تجربه و اتفاق را قضاوت کند، اما تلاش ما بر آن بوده تا تمام علاقه.مندان این کنسرت را راضی نگه داریم.

    به گفته سالمی، شروع این کنسرت با اجرای قطعاتی از حمید خزاعی از ساخته.های بابک شهرکی است و به دنبال آن چهار قطعه توسط مانی رهنما و دو قطعه با صدای سالار عقیلی خوانده می.شود. بخش دوم این کنسرت نیز با اجرای نیما مسیحا آغاز شده و با خوانندگی سالار عقیلی و حمید خزاعی ادامه پیدا می.کند. پایان بخش این کنسرت اجرای چهار نفره این خواننده از قطعه.ی جاودانه «ای ایران» خواهد بود.

    رهبر ارکستر آکادمیک تهران در بخش دیگری از این نشست درباره محتوای قطعات انتخاب شده برای این کنسرت و ارتباط آن با موضوع «خلیج فارس» توضیح داد: بیش از نصف قطعات درباره خلیج فارس و حس ملی و میهنی ماست، لذا تنها این عنوان را برای کنسرت در نظر نگرفته.ایم بلکه در تمامی قطعات به چنین موضوعی اندیشیده.ایم.

    سالمی نیز در باره قیمت.گذاری بلیت.های این کنسرت توضیح داد: ارکستر آکادمیک تهران در اجراهای تالار وحدت حداکثر قیمت بلیتش 20 هزار تومان است پس این گونه نیست، که ما تنها برای قشر مرفه کنسرت می.دهیم. اما در برج میلاد که برای اولین بار است در آن به صحنه می.رویم شرایط متفاوت است و هنوز دغدغه مالی برای گروه و حتی شرکت شکوه ایرانیان وجود دارد. زیرا ما هیچ حمایت مالی نمی.شویم و باید تمامی هزینه.ها را پرداخت کنیم. در چنین شرایطی این سوال مطرح است که آیا در کشوری همچون ایران تنها ارکستر سمفونیک و ملی اهمیت دارد و آیا جامعه هنری ما فقط همان 150 نوازنده این دو ارکستر است؟

    سالار عقیلی -خواننده سنتی – نیز در بخش دیگری از نشست گفت: حدود دو ماه قبل پیشنهاد حضور در این کار بزرگ مطرح شد و صحبت.های اولیه تا پیش از نوروز 91 به انجام رسیده و تمرینات گروه از یک ماه و بیست روز گذشته به صورت مرتب آغاز شده است.

    او حضور در این کنسرت را یک تجربه نو دانست و افزود: به شخصه برای کسب تجربه به گروه پیوستم، زیرا در تمام سال.های فعالیتم نخواستم در یک نوع کار خاص کلیشه شوم. بلکه معتقدم باید همچون بازیگری خوب تمامی نقش.ها را به درستی ایفا کنم و فکر می.کنم یک خواننده نباید تنها برای یک قشر خاص بخواند و اگر ما بتوانیم شنونده عام را به شنونده خاص تبدیل کنیم، این حرکت ما اهمیت پیدا می.کند.

    کنسرت بزرگ خلیج فارس


    عقیلی ادامه داد: قطعا موسیقی سنتی و موسیقی پاپ به تنهایی مخاطبان خود را دارند، اما اگر بتوانیم در چنین کنسرتی که دو خواننده پاپ و دو خواننده سنتی در کنار یکدیگر قرار می.گیرند، مخاطبان آنها را به موسیقی دیگر جذب کنیم آن وقت کار درستی انجام داده.ایم. هرچند که قطعاتی همچون «خوشه چین» و یا «تبریز در مه» دیگر موسیقی سنتی محسوب نمی.شوند زیرا از هر قشر مخاطبی را به خود جذب کرده.اند.

    او در پایان سخنانش بیان کرد: به شخصه تلاش کردم، جوان.ها را به سمت موسیقی خود دعوت کنم، تا آنها به این سبک علاقه.مند شوند و از سوی دیگر دوست دارم، شنونده عام را نیز به سالن بکشانم نه اینکه تنها برای یک قشر خاص بخوانم چون آنها تحت هر شرایطی چنین برنامه.هایی را دنبال می.کنند.

    نیما مسیحا – خواننده پاپ – حاضر در این کنسرت نیز با گلایه از سوالات مطرح شده در این نشست گفت: ای کاش به جای آنکه به قیمت.گذاری بلیت.های کنسرت می.پرداختیم به حضور دو خواننده پاپ و سنتی در کنار یکدیگر توجه می.کردیم و از سوی دیگر این نکته را در نظر می.گرفتیم که در شرایطی که نام جزیره ابوموسی و خلیج فارس مطرح است، اهمیت این کنسرت چگونه خواهد بود؟

    او توضیح داد: مگر جز این است که جزیره ابوموسی برای ایران است و ما می.خواهیم درباره مملکت خودمان حرف بزنیم و بگویم خلیج فارس همواره برای ایران بوده و وضعیت ابوموسی نیز همین گونه است. اهمیت این کنسرت در پرداختن به این موضوع است.

    مسیحا تصریح کرد: در شرایطی که یک بازیگر برای برگزاری کنسرت موسیقی بلیت 100 هزار تومانی در نظر می.گیرد و همین بلیت در بازار سیاه به فروش می.رسد،آن وقت شما از بلیت 90 هزار تومانی وی آی پی گلایه دارید.

    او همچنین درباره تجربه حضورش در کنار دو خواننده سنتی و یک خواننده پاپ گفت: پیش از این در کنسرت مجید انتظامی در کنار سالار عقیلی خوانده.ام و تجربه موفقی را داشتیم. این بار هم تلاش بر این بود، تا حرکت نویی انجام شود. این در حالی است که همواره این موضوع مطرح می.شود که خوانندگان پاپ و سنتی یکدیگر را قبول ندارند، در حالی که به شخصه علاقه بسیار زیادی به موسیقی سنتی دارم و آن را گوش می.دهم.

    منبع: ایسنا

    انتشار این مطلب در بعد از ظهر روز دوشنبه، 4 اردیبهشت 1391، ساعت 21:27

    مطالب مرتبط:

    • مطالب مرتبط با این مطلب یافت نشد.


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۰۲/۰۴ در ساعت 23:50

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

+ پاسخ به موضوع

موضوعات مشابه

  1. سبک dubstep (واقعی)--نمونه کار عجیب و واقعی از Grave
    توسط Grave در انجمن پروژه های تمرینی و ناتمام کاربران
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۳/۱۹, 15:25
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۲۲, 20:30
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۶, 09:14
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۷, 09:52
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۰۱, 19:11

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی