کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی
آموزش فارسی فالش گیری
آموزش فارسی آهنگسازی با کامپیوتر
آموزش فارسی حرفه ای کیوبیس
حرفه ای ترین آموزش فارسی تصویری مبانی و تئوری موسیقی در ایران
آموزش فارسی ساخت ریتمهای 6/8 ایرانی عربی بندری ترکی عربی



آهنگسازی
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2


دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت



آموزش آهنگسازی فارسی

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: درباره آلبوم گروه غیرمجازی، که مجاز شده است!

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    2,282
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی570
    0
    سپاس از شما 805 بار در 677 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض درباره آلبوم گروه غیرمجازی، که مجاز شده است!

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید موج، موج است. فرقی هم ندارد درباره پدیده ای به نام «کاور» اتفاق بیفتد یا مثلا «موسیقی تلفیقی». ولی به هر حال این روزها موج موسیقی تلفیقی (حالا با تعابیر و معانی متفاوت)، در بین جوانان عشق موسیقی راه افتاده و گروه ها و چهره های جدید، با حضور و فعالیت در این سبک، توانسته اند جریان ساز شوند و لحظه به لحظه هم بر تعداد آنها افزوده می شود. یک روز «دنگ شو» می آید و جولان می دهد و بعد سر و کله «پالت» ای ها پیدا می شود. «کامنت» و «کماکان» متولد می شوند تا دیگر بشود به راحتی فعالیت در این سبک و سیاق را یک «موج» پرطرفدار لقب داد. هر کدام تلفیق خود را دارند و ادعا دارند که در این سبک و سیاق پرچم دارند و اولین.

    حالا حق با چه کسی است، بماند اما اصل موضوع و همه گیر شدن سبکی که در آن شاهد آواز ایرانی هستیم با موسیقی تلفیقی، جدی ترین موضوع موسیقی در دوران کنونی است. «چارتار» آخرین نمونه وطنی این قبیل آثار است. گروهی چهارنفره که در آن «احسان حائری» شعرها را می.نویسد، «آرش فتحی» ملودی. می.سازد، «آیین احمدی.فر» تنظیم میکند و «آرمان گرشاسبی»، آواز می.خواند. از دو سال پیش اسمشان سر زبان ها افتاد و رفته رفته بیشتر توانستند مخاطب پیدا کنند. مهمان رادیو جوان شدند و توانستند رکورد اس ام اس های آن برنامه را به نام خود ثبت کنند و هفته گذشته هم که دیگر مجوز انتشار آثار شان در بازار رسمی ایران صادر شد تا با خیال راحت سراغ شان برویم و درباره فعالیت هایشان از گذشته تا حال، با آنها گپ بزنیم.

    *موج فعالیت هایی که «چارتار» را هم باید جزئی از آن دانست، مدتی ست که همه گیر شده و جالب است که مورد توجه هم قرار گرفته است. موجی که با «دنگ شو» آغاز شد و با «پالت» ادامه پیدا کرد و با گروه هایی نظیر «کماکان» و «کامنت» جلو می رود. دلیل استقبال مخاطب امروز بازار موسیقی از سبکی که حالا باید «چارتار» را آخرین نمونه رسمی آن دانست، چیست؟
    آئین: فکر می کنم پیش از «دنگ شو» این اتفاقات در موسیقی رخ می داد و گروه هایی نظیر «اوهام» و … از قبل هم بودند. اینکه چرا اینقدر مخاطب پیدا می کند به این دلیل است که همگی زیرشاخه های تلفیق هستند و یک نوآوری و تازگی در این کارها وجود دارد. برخی مربوط به موسیقی راک و برخی هم مربوط به موسیقی سنتی است. وقتی با یک جنس دیگری از موسیقی تلفیق می شوند جذابیت های بیشتری دارند و مخاطبان بیشتری را جذب می کنند. فکر می کنم علت همان تازگی در موسیقی باشد.

    احسان: فکر می کنم اگر تلفیق با موسیقی سنتی باشد به دلیل اینکه برای این مرز و بوم است و در حافظه شنیداری مردم هست ، در ظرف جدیدی قرار می گیرد و همه مردم جهان به دنبال موسیقی جدید اند. مردم ایران هم دنباله رو این روند هستند و برگ برنده موسیقی ای که درست تلفیق شود و بتواند اصالت موسیقی سنتی و ادبیات ایران را نشان دهد، حتما جواب می دهد. چون هم مردم موسیقی مملکت خودشان که اصالت دارد را گوش می دهند و هم اینکه در یک ظرف جدید با صدای جدید است. هنرمندان دنبال این هستند که بارقه جدیدی از هنر را نشان بدهند.

    آرمان: تجربه فضای جدید و کاوش در یک سری از فضاهایی که قبلا تجربه نشده است هم برای ما و هم برای مخاطبان اتفاق جذابی است. مثلا چارتار در عین حال دو نوع ملودی و شعر و تنظیم و آواز را در یک ژانر تلفیق می کند. به همین جهت مورد استقبال قرار می گیرد . چون فضای جدیدی است.

    آرش: من می خواهم از یک منظر دیگر به این موضوع نگاه کنم. در موسیقی غرب و در اواسط قرن بیستم یک سبکی به وجود که «نئوکلاسیتیزیم» نام داشت. من فکر می کنم چارتار بتواند در این سبک و قالب جای بگیرد. این یعنی بازگشت به اصول کلاسیک شعر و ملودی و آواز در یک ظرف جدید. من این اسم را انتخاب می کنم و این موج هم اجتناب ناپذیر است چون مردم از تکرار می گریزند. این موج به صورت کاملا ناخودآگاه در جامعه به وجود می آید و انشالله که به سمت خوبی برود.

    *در جواب حرف های آیین سوال خودم را اینگونه ادامه می دهم که این فضا و سبک با دنگ شو شروع شد. یعنی علنی شد و شاید خیلی ها قبل تر از دنگ شو هم این فضاها را داشتند و در آن فضاها کارهایی انجام داده بودند. می خواهم به اینجا برسم که دنگ شو در این فضا به هرحال توانست مخاطب خودش را پیدا کند. پالت به دلیل یک سری نوآوری ها توانست باز هم از این فضا استفاده کند و خودش را بالا بکشد. شاخصه های چارتار برای اینکه بتواند در این فضا نمود داشته باشد چیست؟.
    آیین: شکل گروه های ما هم یک مقدار تفاوت دارد. من نمی خواهم در مورد سایر گروه ها صحبت کنم ولی آنها گروه هایی هستند که نوازنده دارند و شاید نوازنده ها بخش اعظم کارها را انجام دهند. ولی هرکدام از ما یک چیزی را تالیف می کنیم. یعنی چهار مولف هستیم و هرکدام یک محصولی را تولید می کنیم. وقتی که هماهنگ باشند به یک محصول واحدی می رسیم که مسلما جنس آن با بقیه گروه هایی که به یک صورت دیگر کار می کنند فرق می کند.

    احسان: در مورد خودم و بقیه دوستان مطمئن هستم که دنگ شو گوش نکردیم و قبل از پالت هم کار خودمان را شروع کردیم. به هیچ وجه خودمان را ادامه ای از حرکت دنگ شو نمی دانیم چون واقعا می شود تحلیل و نقد کرد که المان های کاری ما با آنها فرق دارد و در یک راستا نیستیم. ما خلق جدیدی هستیم که خودمان پایه گذار تلفیقی جدید شده ایم. تلفیقی که دنگ شو انجام می دهد با تلفیق موسیقی ما یا نوع نگاه ما به موسیقی و ادبیات هیچ شباهتی ندارد.

    * به نظر تو مخاطب عام این فرق هایی که می گویی را می تواند درک کند؟.
    احسان:هر چقدر ما بیشتر جلو برویم بیشتر درک خواهد کرد که مسیر ما متفاوت است. شاید در ابتدا چون در هر دو گروه یک خواننده سنتی می خواند و ساز سنتی نیست بگوید که تلفیقی و دنگ شو و پالت و چارتار. ولی اینطور نیست و چارتار در راه خودش اولین است و شروع کننده یک راه است. این را بدون هیچ گونه به اصطلاح کل کلی می گویم که ما نه موسیقی دنگ شو را می پسندیم و نه تلفیق می دانیم و نه شاید موسیقی خوبی بدانیم.

    *در مورد شاخصه های چارتار هم بگو. قرار است که از چارتار چه چیزی در ذهن مخاطب بماند؟.
    احسان: یک صدای ماندگار.

    آرمان: این کاملا نظر شخصی خودم است. من فکر می کنم که چارتار قرار نیست نه چیزی را ثابت کند و نه اینکه چیزی را در ذهن مردم حک کند. ما یک سری تفکر و هیجان در وجود خودمان داریم که دوست داریم با کار نشان دهیم. انجام می دهیم و با مردم در میان می گذاریم و قرار نیست که اتفاق خاصی رخ بدهد. تلاش ما بر این هست که تاثیرگذاری کنیم و همه هدف ما همین است اما با مردم به اشتراک می گذاریم. قرار نیست که ما در یک یا دو جا بمانیم. قرار هست که جلو برویم و فضاهای متفاوتی را تجربه کنیم. در هر لحظه با مردم یکی می شویم و برای آنها تعریف می کنیم که چه کارهایی کردیم و داستان چیست. دیگر خود مردم می دانند که با ما چگونه برخورد کنند ولی دوست داریم که بیشترین تاثیر داشته باشیم.

    *تو خودت از کاری که انجام می دهی یک سری تعاریف را داری و این حس را داری که تعاریف تو در ذهن مخاطب اولین گزینه ای باشد که وقتی اسم شما می آید آن گزینه اول باشد.
    آرش: من فکر می کنم خیلی شخصی است. یعنی چهار نفر ما یک هدف را داریم و خیلی شخصی است و بازگو کردن آن چیزی را حل نمی کند. برداشتی است که خود مخاطب می تواند از چارتار داشته باشد و من به شخصه دوست دارم ذهنیتی که مخاطب از من دارد نزد خودم بماند. به قول آرمان وظیفه ما این است که کار خوب تولید کنیم و چارتار در زمان خوبی متولد شد و خیلی قوی به راه خودش ادامه می دهد.

    *در مورد فرآیند تولید یک اثر در گروه چارتار می خواهیم صحبت کنیم. یک ترک چه مراحلی را باید بگذراند تا به عنوان یک خروجی از گروه چارتار وارد فضای مجازی بشود؟.
    آرش: گروه چارتار حداقل تا آنجایی که من می دانم و تا کنون نشنیده ام که چنین چیزی در جای دیگری باشد اینگونه که یک نفر آهنگ را بسازد و یک شاعر و تنظیم کننده و خواننده در گروه حضور داشته باشد. به نظر من یکی از جنبه های نو بودن صدای چارتار به دلیل همین نوآوری در تشکیل گروه بوده است. ملودی اول ساخته می شود ولی این به عنوان یک اصل در گروه نیست. برای شروع کار و آلبوم اول این اصل را پیش گرفتیم که ملودی اول ساخته شده است و بعد روی آن کلام قرار می گیرد. طی صحبت های من و احسان و صحبت های گروهی به این نتیجه رسیدیم که برای آلبوم اول این تجربه می تواند جواب بدهد. ولی برای آلبوم های بعدی شاید راه های دیگری را انتخاب کنیم. من ملودی را می سازم و چون که من قدم اول هستم و تمام بچه ها باید با ملودی من ارتباط برقرار کنند. احسان و آیین و آرمان قدم های بعدی من هستند و باید حتما ارتباط برقرار کنند تا بتوانند کلام بیافرینند و تنظیم و اجرا کنند. حتما باید نظر بدهند و از ..... آنها که بسیار مشکلی است باید رد شود. من احساس می کنم کار من کیفیت بالایی دارد چون هم از ..... خودم که آدم وسواسی هستم رد می شود و هم از ..... سه آدمی که سه سلیقه مختلف راجع به موسیقی دارند و باید آن سه نفر را ارضا کنم. باید از ..... آنها هم رد شود و به قدم های بعدی برسیم. این راجع به احسان هم اتفاق می افتد که باید من را ارضا کند و آرمان و آیین هم همینطور هستند. یعنی مدام از ..... یکدیگر رد می شویم و بنابراین کار خروجی چارتار یک اثر با کیفیت است.

    *و بقیه هم در مورد تک تک بخش هایی که ساخته می شود نظر می دهند و گروهی تصمیم می گیرید؟.
    احسان: آرش ساختن ملودی را آغاز می کند و من و آرمان و آیین اضافه می شویم. برای یکدست شدن کار وقت می گذاریم. چهار پله است ولی در هر پله ما چهار نفر حضور داریم و هدف رهبر یکی است. آرش ملودی را می سازد و به من ارائه می کند و ملودی را من شنیده ام و در خلق آن تاثیر داشتم. در مرحله ساخت و خلق آن حضور داشتم و به مرحله من می رسد و با در نظر گرفتن توانایی همه بچه ها شعر را می نویسم.

    *مرحله تو (شعر) فکر میکنم سخت ترین مرحله باشد.کلام یک اثر بیشتر در ذهن مخاطب تاثیر دارد و تو باید همزادپنداری قوی نسبت به دوستانت داشته باشی تا یک شعری را بگویی که همه آنها بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند..
    احسان: نسبتا کار سختی است و تقریبا در تمام مصاحبه ها اولین فیدبکی که نشان دادند این بود که حتما کار خیلی سختی است. من از موسیقی الهام می گیرم و در گروه چارتار از موسیقی آرش الهام می گیرم. ارتباط من با موسیقی خیلی قوی است و به خوبی می توانم ارتباط برقرار کنم. به هر موسیقی که دوست داشته باشم اجازه می دهم که به درون من بیاید.

    * در بحث های مختلف اشاره کرده بودید به اینکه خیلی انحصارطلب هستید. قطعا ملودی و شعر و آواز باید در درون چارتار باشد و خود اعضا آنرا بسرایند و بسازند. این اتفاق قرار است که در بلند مدت هم ادامه داشته باشد یا اصلا در مورد آن صحبت کرده اید؟.
    آیین: اینکه هرکسی به تخصص خودش بپردازد که تغییر نمی کند.

    *از بیرون اگر شخصی اضافه شود چطور؟.
    آیین: در مورد این ماجرا صحبتی نشده است. ما دو سال است که با هم کار و زندگی می کنیم. همدیگر را به اندازه دو سال می شناسیم. با هم بودیم و خیلی به آن یکی شدن نزدیک شده ایم. هرکسی که بخواهد به هر دلیلی وارد شود کار سختی پیش رو دارد.

    *فکر نمی کنید در بلند مدت باید نسبت به این نگرش یک مقدار تغییر ایجاد شود؟ تا به حال فکر کرده اید که چارتار عضو جدیدی به خودش بگیرد؟
    آرمان: بله قطعا فکر کرده ایم. ولی من فکر می کنم به خاطر نوع شخصیت ها و افکاری که بچه ها دارند کلا نوع کارکردن ما متفاوت است. همیشه به دنبال تجربه یک فضای جدید هستیم. شما به هیچ وجه دو کار را در چارتار در فضای یکسان نمی بینید. علیرغم بسیاری از محدودیت هایی که داشتیم ولی ما همیشه در حال تجربه کردن فضای جدید هستیم. هر شعر احسان به نظر من زمین تا آسمان با شعر قبلی او متفاوت است به همین جهت هر کار ما انگار توسط چهار آدم جدید ساخته شده است. من فعلا این گزینه را خیلی کمرنگ می بینم و فکر می کنم حالا حالاها برای چارتار جواب می دهد و اگر کسی می خواهد اضافه شود فکر می کنم چنین پکیجی نخواهیم داشت. آیین: اگر عکس ما را دیده باشید متوجه می شوید که اگر هر چیزی جابجا شود یک آدم دیگر است.

    *از نزدیک هیچ کدام از شما شبیه هم نیستید ولی در آن عکس (پوستر ابتدایی آلبوم) به گونه ای استنباط می شود که آن شخص یک نفر است.
    آیین:این مثال خوبی برای موسیقی ماست.

    *لطفا بقیه اعضا هم در مورد مبحث قبلی صحبت کنید. اصرار من برای صحبت های شما این است که فکر می کنم دو سال بعد خیلی خوب به این صحبت های شما می شود اسنتاد کرد..
    احسان: این یک انحصار آگاهانه است و خودمان را در یک چارچوب قرار نداده ایم که بگوییم غیر از این نمی شود. تا وقتی که این گروه و ما چهار نفر محصول خوبی داشته باشیم فکر می کنم انحصار باید باشد تا تولید اثر بیشتری داشته باشیم. هنرمند به دنبال این است که اثر هنری ماندگاری داشته باشد. تا وقتی که به این محصول می رسد ما همدیگر را کنار خودمان نگه می داریم. ولی اگر جایی دیدیم که محصول خوبی ندارد فکر نمی کنم هیچ کدام از بچه ها بخواهند خودشان را در زندان نگه دارند.
    آرش:اعتقاد من این است که این انحصاری که شما می گویید و احسان هم از آن به عنوان انحصار آگاهانه یاد می کند خیلی خطرناک است. از این جهت که موسیقی ما به تکرار بیفتد و همه ما متوجه این زنگ خطر هستیم و لزوم نو کردن را حس می کنیم. آلبوم اول در حال انتشار است اما برای آلبوم دوم کلا باید آدم های دیگری باشیم. به عنوان مثال اگر خود من حرف جدیدی نداشته باشم واقعا اصلا لزومی نمی بینم که بخواهم در گروه فعالیت کنم.

    *نوع دیگری از سوالی که بیان کردم را می خواهم بپرسم. به جز این یکی دو سال آخر ، گروه ماندن در ایران از همان ابتدا هیچ وقت تعریف درستی نداشته و هیچ وقت هم عاقبت خوبی نداشته است. شما چه فکری کرده اید که گروه بمانید؟.
    احسان:واقعا خیلی کار مشکلی است. من فکر می کنم به نوعی حتی در ژنتیک ما هم نباشد زیرا اگر شما مثلا به ژاپن نگاه کنید متوجه می شوید که در هر زمینه ای کار گروهی به خوبی انجام می دهند. باید رفتار ما بالغانه باشد و وظایف خودمان را بشناسیم. با رفتارهای حرفه ای می توانیم ادامه بدهیم و نه اذیت بشویم و نه همدیگر را اذیت کنیم.
    احسان: در ادامه همان صحبتی که گفتم خودمان را ادامه دنگ شو نمی دانیم باید بگویم که فکر می کنم ماندگاری گروه بیشترین بستگی را به شالوده و بن گروه دارد. مشکلات اقتصادی و دعواهای مالی در فروپاشی گروه ها خیلی مهم بوده است یا تفاوت جایگاهی که بعضی از اعضا داشتند. گروه ما چهار نفر است و هر کدام از این چهار نفر یک چهارم حق فرهنگی و هنری و مالی دارند. فکر می کنم که اگر طبق این شالوده جلو برویم و یک چهارم ها را حفظ کنیم به مشکلی برنمی خوریم. بالاخره شاید یک روز برای جدایی باشد ولی فکر می کنم که تلخ نیست و می تواند حداقل عمری بیشتر از سایر گروه ها داشته باشد.

    *موضوع بدترین دعوایی که داشتید چه بود؟
    آیین: خیلی خصوصی و داخلی است.

    *کلا تا به حال سر مسائل کاری دعوا کرده اید؟.
    آرش: اسمش را نمی شود دعوا گذاشت! ولی بگو مگو زیاد داریم.

    *اختلاف سلیقه ها را چگونه رفع می کنید؟.
    آرش: فکر می کنم با جادوی موسیقی و کلام و تنظیم و صدا برطرف شود. شاید خیلی هم مشکل داشته باشیم ولی وقتی که یک کار خوب تولید می شود همه مشکلات فراموش می شود.

    *بهترین واکنشی که تا به حال در جامعه در مورد چارتار دیده اید چیست؟.
    آیین: من به شخصه زیاد در اجتماع نیستم!
    احسان: دو سال سر ما در استودیو بود و مشغول کار بودیم و منتظر انتشار آلبوم هستیم. بعد از هر کاری که منتشر می کردیم انرژی عجیبی از سوی مخاطب دریافت می کردیم و شاید عامل گذشتن از مشکلات همین بود. ولی اینکه به صورت مشخص شخصی کاری کرده باشد یا منظور شما باشد را هنوز نگرفته ایم.
    آرمان:فیدبک خوب حتی از موزیسین ها دریافت کردیم و همه آنها باعث خوشحالی و افتخار است ولی من منتظر کنسرت هستم که بهترین فیدبک را آنجا بگیریم.

    *می خواهم در مورد ایده آل های خودتان صحبت کنید. چیزی که همیشه در خیال پردازی ها به آن فکر می کنید و اینکه قرار است نهایتا ما آنجا باشیم. در مورد آن آخرین آرزو و قله صحبت کنید.
    احسان: الان اگر بخواهم آخرین مورد را بگویم شاید یک ساعت بعد آرزوی بزرگتری خلق کنیم. الان آخرین آرزو برای من این است که چارتار موسیقی آبرومندی تولید کند که در سطح جهان شنیده شود.

    *منظور از موسیقی یک پکیج قوی است؟
    احسان: کار ما صدا است. نمی گویم جهانگیر شود ولی امیدوارم بتواند در سطح بین المللی آبرومند باشد.
    آرش:طبیعتا نظر من شبیه احسان است. من یک نظری راجع به موسیقی دارم یعنی اینکه موسیقی دنیا موسیقی خوب می تواند همه آدمهای دنیا را محصور خود کند. من این قضیه ای که احسان می گوید را می بینم و کاملا چشم من روشن است که تمام آدم های دنیا گوش می دهند و لذت می برند و استقبال می کنند.
    احسان: این بین المللی شدن هدف بزرگ همه ما است و فوق العاده کار سختی است و تمام تلاش ما این است که از پس آن بربیاییم.

    منبع: همشهری جوان


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ در ساعت 10:20

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی
    خرید وی اس تی خرید vst فروش vst وی اس تی فروش وی اس تی وی اس تی دانلود وی اس تی آپلود عکس

    بی نظیرترین آموزش فارسی نرم افزار کیوبیس ( سطح مقدماتی )
    آموزش فارسی کار با نرم افزار کیوبیس (سطح پیشرفته)
    آموزش فارسی CUBASE 5 & NUENDO4
    آموزش فارسی تکمیلی NUENDO5.5, CUBASE 6.5
    آموزش فارسی Ableton Live 9
    آموزش فارسی سونار Sonar X2,X3
    آموزش فارسی Cubase Elements 7

    آموزش فارسی protools 10
    آموزش فارسی Logic Pro X2 لاجیک
    آموزش فارسی Studio one استودیو وان
    آموزش فارسی BAND IN A BOX 2015
    آموزش فارسی Guitar Pro 6
    آموزش فارسی ضبط افکت میکس و مستر صدا ADOBE AUDITION CS5.5
    آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها

    آموزش فارسی اف ال استودیو FL Studio 12
    آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش فارسی تصویری امنیسفر OMNISPHERE
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی موسیقی الکترونیک Steinberg Sequel
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی جامع مسترینگ آهنگ Izotop Ozone 6 + tracks
    آموزش فارسی Fab Filter+Waves +Slate Digital

    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    آموزش فارسی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی میکس حرفه ای آهنگ
    آموزش فارسی میکس و مسترینگ حرفه ای
    آموزش فارسی یک پروژه میکس و مستر آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی صداسازی با سینتی سایزرها
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    آموزش فارسی ساخت استودیوی موسیقی خانگی

    خرید وی اس تی پیانو spitfire audio hans zimmer piano
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۴/۲۶, 19:33
  2. درخواست سیتی و غیره....
    توسط morteza061 در انجمن درخواستها و مشکلات VSTi
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۴/۲۴, 17:41
  3. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۲۶, 03:11
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۳۰, 13:10
  5. نشست خبری آلبوم موسیقی «طغیان» برگزار شد
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۲/۲۷, 00:30

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 5 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی