رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





تخته امتیازات

  1. lord

    lord

    کاربر سایت


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      111


  2. MAHSA

    MAHSA

    کاربر سایت


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      58


  3. ali-sample

    ali-sample

    کاربر سایت


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      184


  4. guitar

    guitar

    کاربر سایت


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      138



مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در پنجشنبه, 13 مرداد 1390 در همه بخش ها

  1. 2 امتیاز
    دوستان میتونین این preset ها رو توی میکس و مسترینگ برنامه ایزوتوپ ازن استفاده کنین خیلی به درد میخوره به خصوص واسه تازه کارها که میکس و مسترینگ براشون سخت هست این پریست ها تنظیمات پیشفرض خوب و گوناگونی داره که بسته به نوع آهنگتون یکیش رو انتخاب میکنید و جواب میگیرد اگر هم لازم بود میتونین خودتون کمی تغییرات بدید اما بیس پریسیت ها خیلی خوبند و کارتون رو راحت میکنند لینک تست شده و همین الان تستش کردم توروخدا بعدا نگید لینک کار نمیکنه چون الان که من ارسال میکنم تست شده و کار میکنه زودتر دانلود کنین آپلود سنترها به خاطر کپی رایت زود حذف میکنند فایلها رو از مدیران سایت هم میخوام اگه امکان داره توی سایت ضمیمه کنند تا پاک نشه [left]http://rapidshare.com/files/268586874/Izotope_PRESETS__Trash_-_Ozone_.rar[/left]
  2. 2 امتیاز
    سلام این دانلود LinPlug Alpha از خود سایت در فایل پیوست برای بچه های سایت آپلود کردم
  3. 1 امتیاز
    نویسنده مقاله و آموزش رضا خوش گفتار: آموزش مستر کردن یک کار ساده و تصویری بدون حاشیه و بدون پیچیدگی .. و مهمتر از همه تقریبا سازگار با سیستم های معمولی صدا با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم انجمن ، امروز تصمیم گرفتم یکی از راهکارهایی که خودم هم گاهی اوقات جهت مستر کارها از اون استفاده میکنم رو براتون بزارم تا دوستانی که دنبال راهکارهای میکس و مستر میگردن و میگن تو هیچ سایتی به صورت روشن و دقیق آموزش داده نمیشه ازش استفاده کنند البته این راهکار رو قبلا در یکی از انجمنهای همسایه عنوان کردم که متاسفانه مهندسان هنر صدا از راه رسیدند و بحث رو به ناکجا آباد بردند اما هنوزهم که هنوزه یکی پیدا نشده حداقل چیزی بگه که دیگران ازش استفاده کنند و فقط نظرات خنده دار : مستر یه عمر تجربست و مستر هزارتا کتابه و مستر اله و مستر بله و مستر . . . . . . و و ولی با در نظر گرفتن همه این مسایل راهکاری وجود داره که ازش بشه استفاده کرد و توضیحات کلی داد ؟ بله ولی با در نظر گرفتن همه این مسایل آیا میشه بگید از چه نرم افزارهایی در مستر استفاده میشه ؟ بله ولی با در نظر گرفتن همه این مسایل بلاخره باید از یه جایی شروع کرد ؟ بله پس برای شروع شمایل مسترینگ رو با در نظر گرفتن اینکه شما با فرکانسها و اکولایزرها آشنایی دارید براتون توضیح میدم در این متن مثالی از یک فرایند مسترینگ حرفه ای توسط نرم افزارهای مشهور در این زمینه رو توضیح میدم .. البته همه نرم افزارها پلاگین VST هستن که بر روی نرم افزارهای میزبان نصب و در قالب برنامه های کمکی ازشون استفاده میشه .. اینم لیست این چند نرم افزار : WavesREQ 2 Band WavesLINMB Roger Nichols FERQUAL-IZER BBE Sonic Maximizer Brianworx db Digital Sonnox Oxford Inflator Wave L3-LL Ultramaximizer Waves PAZ Analyzer توجه داشته باشید که مسترینگ تنها ( جزئیات ، وضوح و روشنایی )رو به میکس اضافه میکنه و در مرحله مستر هیچ معجزه ای اتفاق نمی افته پس قبل از همه اینا باید میکس نهایی رو به خوبی انجام داده باشید و یک فایل با خروجی استریو با هدروم یا همون سقف ولوم منفی 3 دی سی بل به فرمت Wave با عمق 24 بیت از کل کار انجام شده آماده کنید . و فایل خودتون رو در یک برنامه مثل Adition / Soundforge / Wavelab / Protools / Logic / Sonar / Cubase و .... وارد کنید . با اجازه بزرگترها شروع میکنیم : مرحله اول WavesREQ 2 Band اولین عنصر یک اکولایزر 2 باندی با یک High cut و Low cut با شیب بسیار تند . Low cut برای جلوگیری از نویزهای ناخواسته در فرکانس های پایین . پس هر چیزی زیر 30HZ از میکس بید بیرون ریخته شود . ...................................................................................................................................... مرحله دوم WavesLINMB ادامه کار با یک کمپرسور چند باندی . همه باندها برای رسیدن به هدروم بیشتر باید کمپرس بشن در نتیجه میکس بلند تر میشه و واضح تر ..................................................................................................................................... مرحله سوم Roger Nichols FERQUAL-IZER حالا باید Formant ها رو کاهش بدیم در واقع Formant به فرکانسهای رزونانس شده میگن اصطلاحا میگن Formant-Frequencies یا به اختصار Formats که به شکل ساختار و ابعاد منبع تولید صدا بستگی داره مثلا وقتی بینیتونو یا انگشت بگیرید و نتی رو ادا کنید باعث Formant میشید و وقتی ولش کنید در اصطلاح این Formant رو اصلاح کردید .. پس فرکانسهایی رو که اصواتی بلند یا ناخواسته ایجاد می کنند رو باید اونقدر پایین بیاریم که دیگه شنیده نشن . میتونید از هدفون هم استفاده کنید این مرحله خیلی مهمه چراکه باید میکس رو نرم کنید و برای شنیدن لذت بخش تر بشه و شنونده راحت تر این میکس رو گوش کنه .. ....................................................................................................................................... مرحله چهارم BBE Sonic Maximizerحالا به یک Exciter احتیاج داریم تا به میکسمون هارمونی های که در مرحله قبل حذف کردیم اضافه کنیم . .......................................................................................................................................... مرحله پنجم Brianworx db Digital حالا وقت اون شده که توسط یه اکولایزر مخصوص مسترینگ کل کار رو به اصطلاح EQ کنیم . برای جلوگیری از پدیده anti-phase باید زمینه استریو را کنترول کنیم . این موضوع مخصوصا برای Bass خیلی مهمه . بنابراین هیچ حالت ضربه ای و کوبشب از میکس کم نمیشه ، برای حل این مشکل تمام فرکانسهای زیر 300HZ رو به مونو تنظیم میکنیم ( پبچ Mono-Maker در مرکز ) در فرکانسهای بالا زمینه استریو میتونه پهن و گسترده باشه . .......................................................................................................................................... مرحله ششم Sonnox Oxford Inflator مرحله بعدب اضافه کردن صدای آنالوگ به میکس دیجیتاله . این نرم افزار واقعا گرمای خاصی به میکس میده اینقدر دستکاری کنید تا چیز مطلوبی بشنوید ......................................................................................................................................... مرحله هفتم Wave L3-LL Ultramaximizer در انتهای این زنجیره باید از لیمتر استفاده کنیم تا میکس تا اونجایی که امکان داره بلند تر بشه یادتون باشه مقدار Quntize رو 24 بیت و مقدار Shaping رو به Ultra تنظیم کنید . مقدارهدروم رو منفی 2 دی سی بل کنید برای جلوگیری از کلپ شدن صدا بعد پارامتر استانه را کم کنید تا جایی که نگذارید چراغ Atten روشن بشه .......................................................................................................................................... مرحله هشتم Waves PAZ Analyzer برای اینکه یه تصویر کلی از نتیجه نهایی داشته باشیم از یک آنالیز کننده استفاده میکنیم Wave ابزار خوبی برای این منظور ایجاد کرده . تمام باندهای فرکانسی با ید تا جایی که امکان داره خطی باشن با این پلاگین میتونید این موضوع رو بررسی کنید .. ........................................................................................................................................ خوب حالا ببینیم چیکار کردیم ؟ 1 EQ (Highcut-Lowcut) 2 ( ایجاد هدروم بیشتر ) Multicomp 3 ( اصلاح فرمنت ها ) EQ 4 ( اضافه کردن هارمونیک ها ) Exciter 5 ( جلوگیری از antiphase و پهن کردن ) EQ 6 ( اضافه کردن گرمی ) Inflator 7 ( بلندی ) Limiter 8 ( کنترل نهایی میکس ) Analizer :ymapplause: دوستان گلم این مثال فقط یک راهکار از فرایند مسترینگه . هزاران راه دیگه برای مستر وجود داره حتی صدها نرم افزار دیگه با این وجود به جرات میتونم بگم این راه هم یکی از بهترین راههای مستر در استدیو های خانگی و حتی پروژه میتونه باشه .. البته تمرین و تمرین و تمرین = نتیجه بهتر توجه داشته باشید که در استدیوهای حرفه ای خیلی از این مراحل با سخت افزارهای بسیار بسیار گرون انجام میشه و حتی چند مرحله بیشتر ... ولی با توجه به هزینه کم استفاده از این نرم افزارها ( خصوصا در ایران ..! ) نتیجه خروجی عالی میشه ..
  4. 1 امتیاز
    این پلاگین مسترینگ اونقدر قوی و معروف هست که نیاز به معرفی نداره در قوی بودنش همین بس که پروتولز دارای این پلاگین هست برای مسترینگ The process of mastering ranges from correcting mistakes made in the mix to preparing a recording for target listening environments. Like a final coat of polish, mastering makes the difference between a good sounding mix and a professional sounding master. When you're ready to master, Ozone is all you need. Ozone 4 combines seven essential mastering processors into one complete system, letting you give your mixes a finished, full and professional sound. Ozone's critically acclaimed IRC™ Loudness Maximizer gives you commercial volume and fullness without distorting or coloring your mix. An eight band Paragraphic EQ combines linear phase precision with the warmth and character of analog equalizers and even lets you intelligently match your mix to reference tracks. Innovative Multiband Dynamics, Harmonic Exciter and Stereo Imaging tools add depth and polish to your music. All of these modules are combined into a single, powerful interface, making the mastering process more efficient and intuitive than ever before. Whether you're a seasoned professional or simply ready to take your productions to the next level, Ozone is the complete solution you need. Your mix isn't finished until you put it through Ozone. Features: * Multiband Dynamics: Up to four bands of multiband dynamics that carefully emulate the response of analog circuitry, providing natural-sounding compression, expansion, and limiting * Paragraphic EQ: Shape the tone with eight nodes of bell, highpass, lowpass, high-shelf or low-shelf filters overlaid on an ultra fast spectrum display. * Multiband Harmonic Exciter: Up to four bands of multiband excitation for adding warmth, sparkle or shine to your mixes. * Multiband Stereo Imaging: Up to four bands of multiband stereo widening for adding space to your mix without losing the bass. * Mastering Reverb: Dual mode reverb for adding ambience to your mix. * Loudness Maximizer: Push the level without overloading with analog modeled or digital transparent loudness maximizers. * Dither: Prepare audio for CD with word-length reduction and high order psychoacoustic shaped dither. IZotope.Ozone.VST.DX.RTAS.HTDM.v4.03.Incl.Keygen-AiR (14,7 MB) @RapidShare.com: Download @DepositFiles.com: Download IZotope.Ozone.VST.AU.RTAS.HTDM.v4.03.MAC.OSX.UB-ArCADE (19,8 MB) @RapidShare.com: Download @DepositFiles.com: Download
  5. 1 امتیاز
    چون در این میکروفون کپسول بی نظیر K47 که در اسطوره ای مثل U47 بکار رفته قرار داده شده پس صدایی گرمتر و پرمغزتر رو نسبت به میکروفون TLM103 به ما میده . البته ساخت این میکروفن از دو پدربزرگ متولد سال 1950 میلادی یعنی M49 و M50 الهام گرفته شده نه از 103. صدای خشک و تیز 103 TLM بخاطر پاسخ فرکانسی که روی محدوده 5Khz داره تمایل بسیاری از صدابرداران رو در ضبط بسیاری از سازها و بخصوص خواننده های با صدای شارپ نسبت به این میکروفن کم کرد در نتیجه نویمن تصمیم گرفت با بکار بردن کپسول K47 و بهینه سازی پاسخ فرکانسی در یک محصول جدید مثل TLM49 اون رو به یک میکروفن اختصاصی برای ضبط وکال تبدیل کنه . این میکروفن با یک پاسخ فرکانسی خطی در محدوده High-Mid با دو سه db افزایش در ناحیه 2Khz به وضوح بیشتر صدا کمک میکنه . برای کار ضبط وکال هدگریل TLM49 بسیار باز و مناسبه. مشخصات : Acoustical operating principle Pressure gradient transducer Directional pattern Cardioid Frequency range 20 Hz ... 20 kHz Sensitivity at 1 kHz into 1 kohm 11 mV/Pa Rated impedance 50 ohms Rated load impedance 1 kohms Equivalent noise level, CCIR1) 21 dB Equivalent noise level, A-weighted1) 12 dB-A Signal-to-noise ratio, CCIR1) (rel. 94 dB SPL) 73 dB Signal-to-noise ratio, A-weighted1) (rel. 94 dB SPL) 82 dB Maximum SPL for THD 0.5%2) 144 dB Maximum output voltage 13 dBu Supply voltage (P48, IEC 61938) 48 V ± 4 V Current consumption (P48, IEC 61938) 3.5 mA Matching connector XLR3F Weight approx. 260 g Diameter 52 mm Length 116 mm مناسب براي ركورد وكال و سازهاي بادي و همچنين پركاشن. در دو رنگ نقره ايي و مشكي عرضه شده. اينم نمودار جذب اطلاعات بيشتر
  6. 1 امتیاز
    دوستان ببخشيد كه همش هاوس ميزارم چون دارم رو اين سبك كار ميكنم اما به بقيه سبكها هم ميرسين دوستان اگه وقت ميكردم روزي يه كار واستون آخر شب ميزاشتم شرمنده دير به دير سر ميزنم كار هم با پلاگينها و وي اس تي هاي فابريك ساخته شده به جز Slayer 2 كه توي تالار وي اس تي ها گذاشتم بريد دانلود كنيد اين كار با اف ال 10.0.2 زده شده توي 4 ساعت راستي هيچي خداحافظ :4: Creazy
  7. 1 امتیاز
    شامل 11 مورد زیر : Pakotec Productions – Bizarre Breaks Vol.1 Pakotec Productions – Synth Cutz Vol.1 Pakotec Productions – Bizarre Minimal Vol.1 Pakotec Productions – Bizarre Techno Vol.1 Pakotec Productions – FX Vol.1 Pakotec Sampels – Short Claps Vol.1 Pakotec Samples – Bad Ass Snares Vol.1 Pakotec Samples – Closed Hihats Vol.1 Pakotec Samples – Percussions Vol.1 Pakotec Productions – Bizarre Minimal Vol.2 Pakotec Productions – Bizarre Techno Vol.2 229 مگ در 2 پارت دانلود کنید: http://letitbit.net/download/1113.18133d5363a79882988b5f21e44b/PaProdSamPac.part1.rar.html http://letitbit.net/download/7243.709722cf957614f1aa157ac823a9/PaProdSamPac.part2.rar.html
×
×
  • اضافه کردن...