رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





تخته امتیازات

  1. trex

    trex

    کاربر سایت


    • امتیاز

      11

    • تعداد ارسال ها

      238


  2. HaDI ZOLFI

    HaDI ZOLFI

    عضو جدید انجمن


    • امتیاز

      10

    • تعداد ارسال ها

      1,459


  3. AliRezA Nasehi

    AliRezA Nasehi

    عضو جدید انجمن


    • امتیاز

      7

    • تعداد ارسال ها

      3,406


  4. Teo Beats

    Teo Beats

    کاربر سایت


    • امتیاز

      6

    • تعداد ارسال ها

      839



مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در پنجشنبه, 12 مرداد 1391 در همه بخش ها

  1. 3 امتیاز
    ورس1 چشام وا میشه خدا من تسلیم توام////ولی دوباره من موندم که دس بدم به خودم چشا قرمز,رگا زده بیرون مثه برگ پشت نور////زندگیم خلاصه شده تو داد زدن از پشت کوه قلم کار میکنه و کاغذ بش دستور میده////رپ تنها چیزیه که trex از دور دیده فک میکنم جسمم این دنیارو تنگ تر کنه////آتیش جهنم از همیشه برام سرد تر شده رفیقام مثه سریال پشت همن////تظاهر به اینکه دوستن ولی دشمنمن اهله این نیستم دورم توتون باشه////میخوام آروم باشم وقتی دورم شلوغ باشه تو هم همونی که میخواستی دنیارو صاف کنی///ولی درس نیگا,تو رویات تو هم پاک شدی قلم تنها چیزی بود که چشامو وا کرد///رپم تنها چیزی بود که رو قلم کار کرد ورس2 زندگی چیه مثه صف یکیا تو نونوایی////منتظر بعدی هستی وقتی 2تا پول دادی آره مردم مردن ولی بازم از هم طلبکارن////اونایی که دم از مردی میزدن حالا تبهکارن ما هممون مثه همیم مثه ه دوچش////هممون مغز داریم فقط با وسعت ه دورش اونم 2تا چشم داره ولی جاده کلماتو طی کرده////گرما میره بالا.اگه بالا باشی کِی سرده؟ دورتو نگا که جمیعت فقیر از همیشه بیشتره////اعتراض نداره.میدونم که فقر تواَم نیش زده برخورد گلوله با سنگ جرقه شده////گوشت همدیگرو میجوئیم چون انسانم جونده شده قلمو نیگا که مال 2هزار ساله پیشه////ما ماله زمینیم.با دود بریم فضا انگاری درست میشه بگو میخوای خودتو با چی محدود کنی؟؟؟////زندگی سم داره.پس بگو چرا هممون مسموم شدیم ورس3 وااااای خدا نگا منم تسلیم شدم////وااااای نیگا همه درگیر شدن دنیامونم میگذره همش پشت هم////مثه لاشخور شدیم هر روز از دیروز گشنه تر دیگه باید مثه شطرنج رو زندگیمون فِک کنیم////تصمیم گیری بعد شانسو زیره پامون له کنیم زندگی 100بار مارو آزمایش کرد////ماهم دنیامونو ساختیم مثه یه آرایشگر جاذبه زمین کم شد وقتی ما تشنه تر شدیم////خودمون میخوایم تو این دنیایی که زشته سر کنیم مثه یه دوره گرد 24ساعت دوره همیم////لاف میزنیم مثه سریال پشت همیم فقط یکیه که میخواد جلو خدامون سجده نریم////همونی که باعث شد بگیم ماها از قبلمونم گشنه تریم خدا این دردو دلم بود تو این شب تار////میخواستم بگم کنار گل زیبا همیشه هستش 1دونه خار با تشکر از همه ادیت نشده و روش وقت نزاشتم
  2. 3 امتیاز
    چشم خبرت میکنم ممنون ولی فکر کنم پیانو لازم باشه
  3. 3 امتیاز
    علی جان خسته نباشی برادر ملودی خیلی زیبا بود واقا عالی بود اگه روی این کار سخت کار بشه خیلی زیبا میشه علی جان اگه خواستی نت گیتار رودربیار و به من بده تا من گیتار رو زنده تو استودیو بزنم موفق باشی
  4. 2 امتیاز
    این اهنگو با ترکیب vst sakura وvst گیتار نایلون تغییر دادم. امیدوارم بپسندید..... http://dl.cubase.ir/upload/uploads/alamat-soal-.zip
  5. 2 امتیاز
    سلام دوستان عزيز اين كار زنده است و با صداي خودمه نظراتتونو بگيد لطفا http://dl.cubase.ir/upload/uploads/zamune2.rar
  6. 2 امتیاز
    همونطور که ایمان جان گفتند میتونید از میکروفون های USB استفاده کنید و البته از میکروفون های داینامیک که برای ضبط استودیویی پیشنهاد نمیشن البته اگر مقدار بودجتون بسیار کم هست میتونید از میکروفون های داینامیکی استفاده کنید. Cpu نسبتا خوبی دارید اما توصیه میکنم حتما و حتما حافظه Ram سیستمتون رو ارتقاء بدید چون نرم افزار های آهنگسازی معمولا پروسس زیادی از حافظه جانبی رو نیازمندند و رم 512 مگ زیاد برای صدابرداری و میکس موزیک مناسب نیست چون هم از سرعتتون کم میکنه و هم در بارگذاری پروژه ها دچار مشکل میشید. در مورد هدفون مدل های خوبی از شرکت AKG مثل AKG k44 , k77 , k99 مدل های مناسبی هستند و اگر میخایید به عنوان مانیتورینگ ازشون استفاده کنید (که اگر بودجتون برای خرید اسپیکر های مانیتورینگ کمه) باید دقت بیشتری داشته باشید. مدل های k77 و k99 مدل های خوبی هستند و میتونید از این مدل ها استفاده کنید. لطفا برای تشکر فقط از گزینه های لایک استفاده کنید و پست اسپم ندید. با تشکر
  7. 2 امتیاز
    این آهنگ رو توی اف ال فقط با پلاگین قدرتمند True Piano ساختمش. از حفظ زدم.اگه یکی دو نت اینور و اونور باشه عذر میخوام. ضمنا با کیبورد کامپیوترم زدمش(میدی کنترلر نمیگم هااااا!....با کیبوردی که تایپ میکنم) خیلی سختم بود تا جای نتها رو یاد بگیرم.(پیانو یه نعمته) دانلود آهنگ جشن تنهایی
  8. 2 امتیاز
    خوب من به این جمله معتقدم که هرکسی رو برای خودت الگو کنی اگر تلاش کنی یا به اون میرسی یا یکم پایین تر برای همین سعی میکنم از بالا دستیام الگو بگیرم خوب فک کنم جای بحث در اینباره اینجا نباشه ان شاء الله ترک اول رو ببندیم و کاره ترک دوم رو شروع کنیم
  9. 2 امتیاز
    محمد جان تکس نوشتن ما بع تکس نوشت بهرام فرق میکنه من الان5ساله توی این کارم خب ولی بهرام چندین ساله داره کارمیکنه خب اینها همه از تجربه به دست میاد پس ماهم نباید یکمی خودمون بالا بگیریم با همین امکانت خیلی خوب داریم کار میکنم داداش اول نیستم ولی بهترینم
  10. 2 امتیاز
  11. 2 امتیاز
    ممنون دوست عزیز.ولی یه تنوعی باید باشه توی آلبوم حالا 95 درصد تراک اول انجام شده بهتره تراک اول تموم کنیم بعد بریم سراغ تراک دوم که اجتماعی هست انشالله تراک های بعدی بهتر خواهد بود
  12. 1 امتیاز
    چگونه يك كارت صوتي مناسب انتخاب كنيم به طور کلي پارامترها و معيارهاي گوناگوني در انتخاب يک کارت صوتي مناسب نقش دارند. توجه به اين معيارها و پارامترها هنگام خريدن يک سيستم صوتي مناسب براي کامپيوتر، بخصوص هنگامي که قصد داريم سيستم خود را به يک استوديوي حرفه.اي ضبط ، توليد و ويرايش موسيقي تبديل کنيم اهميت فراوان دارد. خوشبختانه اغلب سازندگان شناخته شده و معتبر در صنعت کامپيوتر، هنگام بسته.بندي و عرضه محصولات خود در اين زمينه، فهرست کاملي از مشخصات فني سيستم صوتي را روي بسته بندي محصول يا داخل دفترچه راهنماي آن و چنانکه در چند سال اخير متداول شده است، روي وب سايت مربوطه قرار مي.دهند تا خريداران بتوانند پيش از اقدام، آگاهي کافي و دقيقي درباره مشخصات سيستم مورد نظر خود داشته باشند. شكل 1 : نمونه اي از يك كارت صدا نيمه حرفه اي را نشان مي دهد . هدف اینست که ببينيم درميان اين مشخصات و فاکتورهاي فني واقعا کداميک از اهميت بيشتري برخوردار است و لازم است هنگام برپا کردن يک استوديوي ديجيتال مورد توجه قرار دهيم. اما پيش از آنکه وارد جزئيات فني شويم لازم است چند نکته کلي را پيش از خريد به خاطر بسپاريم. 1ـ در بازار کامپيوتر ايران مرسوم است که قطعات و اجزاي داخلي کامپيوتر به صورت باز و غير بسته .بندي.شده در اختيار مشتري قرارداده مي شود. معمولا وقتي براي خريدن و سوار کردن يک کارت به فروشگاه يا شرکتي مراجعه مي .کنيد، يک مدار الکترونيکي (موسوم به کارت PCI ) به شما تحويل داده مي .شود که اغلب اوقات بدون بسته بندي ، گاهي داخل يک کسيه نايلون و گاهي داخل يک جعبه ساده است که درون آن احتمالا به غير از خود کارت و CD. نصب آن و حداکثر کابل اتصال مستقيم به درايو CD چيزي ديگري وجود ندارد. نکته جالب و در عين حال مهم در اين زمينه آنست که وقتي به بازار ايران و کاربر ايراني و امکانات در دسترس او فکر مي.کنيم ، علاوه بر تمام مشخصات فني مورد بحث بايد روي يک مشخصه خيلي مهم ديگر هم تاکيد کرد : از خريدن سيستم.هاي صوتي اينچنين که فاقد بسته بندي و اطلاعات و متعلقات لازم هستند، تا حد ممکن خودداري کنيد. سيستم صوتي که شرکت سازنده آن معلوم نيست يا سايت وب درست و حسابي ندارد و يا اطلاعات فني کافي روي جعبه بسته .بندي آن درج نشده ، چندان قابل اطمينان نخواهد بود. رعايت همين نکته ساده تا حدود زيادي دستيابي به ساير مشخصه .ها را به طور خودکار تضمين مي.کند! دليل تاکيد روي اين مساله آنست که اغلب کاربران مبتدي يا نيمه .حرفه.اي به اهميت وسواس داشتن در انتخاب سخت .افزار واقف نيستند زيرا نهايتا روي همه انواع سخت. افزار يک پوسته واحد و مشابه ، به نام سيستم .عامل (مثلا ويندوز) و برنامه .هاي نرم.افزاري استاندارد کشيده مي .شود و شايد عدم حضور برخي خصوصيات و مشخصه .هاي مهم سيستم صوتي از ديد کاربر پنهان بماند. کاربران مبتدي و نيمه .حرفه.اي تنها هنگامي از وجود چنين ضعف هايي در سيستم خود مطلع مي. شوند که نرم.افزار هاي پيشرفته. اي روي سيستم خود نصب مي.کنند و با عدم کارايي مناسب آنها روبرو مي .شوند. ضمنا گاهي اوقات مشاهده مي .شود که فروشندگان کامپيوتر برخي کارت. هاي صوتي نامرغوب و يا بي.کيفيت را به دليل عدم توجه خريدار به همين نکته ساده به او مي .فروشند. مثلا برخي کارت .هاي صوتي به نام Yamaha به صورت باز و بسته بندي .نشده به فروش مي .رسند. واقعيت اينست که اين کارت .ها واقعا ساخت ياماها نيستند زيرا اگرچه ياماها سازنده کارت .هاي صوتي بسيار حرفه.اي است ولي اين.کارت. ها به دليل گران بودن اساسا در بازار ايران موجود نيستند و اگر بودند حتما به صورت بسته. بندي .هاي حرفه. اي و معتبر و همراه دفترچه راهنما و متعلقات مربوطه عرضه مي .شدند. با مراجعه به سايت رسمي ياماها به سادگي مي .توان از مدل. هاي مختلف کارت صوتي ساخت اين شرکت اطلاع حاصل کرد. 2ـ به عنوان يک اصل علمي و فني به خاطر بسپاريد که همواره سقف قابليت .ها و توانايي .هاي يک سيستم را سقف امکانات ضعيف .ترين جزء آن تعيين مي.کند. به اين معنا که اگر به عنوان مثال در سيستم صوتي کامپيوتري شما يک کارت صوتي قوي، يک کامپيوتر سريع، يک بلندگوي متوسط و يک ميکروفن ضعيف وجود داشته باشد، سيستم شما در اغلب مواقع يک سيستم متوسط و گاهي اوقات يک سيستم ضعيف تلقي مي.شود زيرا در مجموعه عناصر سيستم شما دو عنصر مهم ، يکي ميکروفن (به عنوان يکي از ورودي .ها) و ديگري بلندگو ( به عنوان يکي از خروجي .ها) متوسط يا ضعيفند. به همين ترتيب، ترکيب يک کارت صوتي معمولي با يک نرم .افزار آهنگ .سازي پيشرفته ، يک سيستم ضعيف را مي .سازد و اگر از يک کارت. صوتي قوي روي يک PC معمولي و نه.چندان سريع و قوي استفاده کنيد، سيستم شما باز هم يک سيستم معمولي يا ضعيف تلقي مي. شود. بنابراين اگر واقعا به يک استوديوي ديجيتال حرفه .اي و کارآمد فکر مي .کنيد، کوشش کنيد که همه اجزاي آن را خوب و با وسواس انتخاب کنيد و از راه دادن اجزاي ضعيف يا نيمه ضعيف به مجموعه خود پرهيز کنيد زيرا از بابت اين نوع صرفه.جويي .ها سود چنداني نخواهيد برد. 3ـ چنانکه اين روزها در همه .جاي دنيا متداول است ، برخي قطعات مهم کامپيوتر، از جمله کارت صوتي به صورت on-board به همراه مادربورد ارائه مي .شود. نکته مهمي که کاربران بايد بدانند اينست که کيفيت کار chipset به.کار رفته در اين مادربورد ها به لحاظ تئوريک با کيفيت کار همان چيپ .ست .ها در کارت هاي صوتي PCI يکسان است. به اين معنا که اگر فرضا يک مادربورد شامل يک سيستم صوتي on-board با چيپ.ست creative vibra 128 يا creative live باشد، با فرض معتبر بودن سازنده مادربورد و ادعاي او درباره مشخصات فني سيستم صوتي روي آن ، هيچ تفاوت فني ميان سيستم on-broard .و کارت صوتي مستقل وجود ندارد و مي .توان توقع داشت اغلب قابليت .هاي نرم.افزاري قابل اجرا روي کارت مستقل ، روي سيستم on-board مشابه آن نيز دردسترس باشند. اما در عمل واقعا اينطور نيست زيرا چنانکه در پاراگراف قبلي گفتيم، ميزان توانايي نهايي يک سيستم صوتي را ضعيف .ترين جزء آن تعيين مي.کند. هنگامي که چيپ .ست يک سيستم صوتي معروف مانند Creative. روي يک مادربورد نصب مي. شود، توانايي و قابليت. هاي نهايي اين سيستم موکول به پتانسيل .ها و مشخصه .هاي ساير قطعات الکترونيکي روي مادربورد (معمولا قسمت I/O) است که در ارتباط با چيپ .ست صوتي مورد نظر هستند. مزيت استفاده از يک کارت صوتي مستقل آن است که ساير قطعات مهم مرتبط با پردازنده مرکزي صوت (Audio Processor) نيز داراي کيفيت بالا و امکانات بيشتر هستند و در نتيجه چيپ .ست اصلي خواهد توانست حداکثر توانايي .هاي خود را به نمايش بگذارد درحالي که در سيستم. هاي on-board عملا بسياري از توانايي .هاي چيپ.ست صوتي به دليل عدم پشتيباني ديگر قطعات مادربورد، تعطيل است. • نکته ديگري که در اين زمينه بايد مورد توجه قرار داد اينست که اگر به يک سيستم صوتي حرفه.اي فکر مي.کنيد، سعي کنيد کارتي خريداري کنيد که سازنده چيپ .ست و خود کارت يکي باشد. زيرا گاهي اوقات ديده مي .شود که سازندگان تراشه. هاي اصلي، محصولات خود را به شرکت .هاي ديگري نيز مي .فروشند و آن شرکت. هاي ثانويه ، خود کارت .صوتي مستقلي بر اساس آن چيپ ست طراحي و روانه بازار مي .کنند که در اغلب اوقات بهايي پايين .تر از کارت صوتي ساخت شرکت اصلي دارند.( اين موضوع در بازار کارت .هاي گرافيک بشدت رايج است) بنابراين دقت کنيد که نه فقط چيپ .ست بلکه خود کارتي که خريداري مي.کنيد توسط شرکت سازنده مورد نظر شما توليد شده باشد. مهمترين مشخصه. هاي يک کارت صوتي کدامند؟ به طور کلي تمام مشخصات فني يک کارت صوتي را مي .توان به دو دسته تقسيم کرد. مشخصاتي که به استاندارد MIDI مربوط مي .شوند و مشخصاتي که به ديجيتايز صوت آنالوگ و سيستم پخش آن در کارت صوتي مرتبط هستند. به زبان ديگر، همانطور که در حوزه نرم. افزار تقريبا همه.چيز به MIDI و Wave ختم مي .شود، در حوزه سخت. افزار نيز همه مسائل به فاکتورهاي مرتبط با اين دو ختم مي .شوند. اما ميان دنياي نرم .افزارهاي صوت و موسيقي و دنياي سخت .افزارهاي مربوطه يک تفاوت اساسي در زمينه ميزان اهميت مشخصه .هاي فني سيستم ( براي مشتري يا کاربر ) وجود دارد. در حوزه نرم.افزار بحث Wave موضوع تازه .اي نيست و تقريبا سال ها ست که بسياري از سازندگان نرم .افزارهاي موسيقي توانسته .اند امکانات و کيفيت قابل قبولي را در اين زمينه ارائه کنند. اما رقابت اصلي بر سر ارئه قابليت .هاي بهتر و پيشرفته .تر براي کار با MIDI. است. بنابراين کاربران بايد در حوزه نرم .افزار به مسائل مرتبط با MIDI. بيشتر توجه کنند. در دنياي سخت.افزار وضعيت متفاوت است. از يک سو، تا آنجا که به قابليت .ها و مشخصه .هاي اساسي و استاندارد MIDI. مربوط مي شود، رقابت چنداني ميان سازندگان کارت .صوتي وجود ندارد و نيازي نيست که مشتري هنگام خريدن يک کارت صوتي دنبال اطمينان يافتن از پشتيباني کارت مورد نظر از استاندارد MIDI باشد. در عوض استانداردهاي ديگري مانند ASIO بر اساس MIDI شکل گرفته.اند که توجه به آنها به مراتب مهم .تر است. از سوي ديگر، يک رقابت جدي و پر حرارت ميان سازندگان کارت صوتي در زمينه توانايي .هاي مرتبط با پردازش ديجيتالي سيگنال .هاي آنالوگ و يا پخش آنها وجود دارد. به بيان ديگر کاربر بايد دقت کند که نحوه انتخاب او در اين زمينه در آينده نزديک روي کيفيت فايل.هاي Wave که به وسيله سيستم خود تهيه و يا ويرايش مي.کند تاثير زيادي خواهد گذاشت. بر اين اساس پاره .اي از مشخصات مهم که بايد هنگام خريدن يک کارت صوتي (براي استوديوي ديجيتال موسيقي) درنظر گرفت به اين شرح هستند : 1ـ نسبت سيگنال به نويزبه طور کلي هنگامي که از کيفيت صوت و موسيقي صحبت به ميان مي.آيد، اولين و مهمترين عاملي که بايد درنظر گرفت ميزان حضور نويز در صدا است. طبيعي است که ميزان شفافيت و خوش .صدا بودن يک قطعه موسيقي بستگي زيادي به اين عامل دارد. از نظر فني ، در دنياي سيستم .هاي صوتي آنالوگ و ديجيتال اين عامل با ضريب SNR يا نسبت سيگنال به نويز (Signal-to-Noise Ratio) سنجيده مي .شود. هرچقدر نسبت سيگنال به نويز در يک سيستم صوتي بيشتر باشد، کيفيت و شفافيت صداي آن سيستم بالاتر خواهد بود. به طور معمول فاکتور SNR در سيستم .هاي صوتي on-board حدود 76 الي 90 دسي .بل است. در کارت. هاي صوتي معمولي اين ضريب مقداري بيشتري است و بين 80 الي 94 دسي.بل مي. باشد. کارت. هاي صوتي حرفه .اي معمولا از يک نسبت سيگنال به نويز 100 دسي .بل يا بالاتر برخوردارند. اگر قصد انجام کار حرفه. اي داريد و کيفيت برايتان مهم است، اين عامل را درنظر داشته باشيد. 2 ـ رزولوشن مبدل ديجيتال به آنالوگ و بلعکس يک عامل بسيار مهم ديگر در سيستم .هاي صوتي ديجيتالي، رزولوشن يا دقت آنها در تبديل سيگنال .هاي آنالوگ به ديجيتال يا بلعکس است. براي توضيح اين مفهوم لازم است اندکي درباره مکانيزم ديجيتايز شدن صوت در کامپيوتر بدانيد. هنگامي که يک صوت آنالوگ از طريق ورودي هاي يک کارت صوتي مانند ميکروفن وارد سيستم مي .شود، مدار الکترونيکي و ديجيتالي کارت صوتي از روي شکل موج سيگنال در فواصل معيني نمونه برداري مي.کند. (به شكل 2 نگاه کنيد) کيفيت و دقت اين نمونه .برداري از يک سو به اندازه فواصل نمونه. برداري و از سوي ديگر به دقت هر نمونه در اين فواصل بستگي دارد. فواصل نمونه .برداري معمولا با فرکانس نمونه. برداري سنجيده مي .شوند. مثلا صداي ضبط شده روي CD.هاي موسيقي عموما با فرکانس 44.1 kHz يا به بيان ديگر ، 44100 نمونه در ثانيه ، نمونه ..برداري و ثبت شده است. به تجربه ثابت شده است که گوش انسان توانايي تشخيص دقتي بالاتر از اين ميزان را ندارد ، به همين دليل است که CD. هاي موسيقي با همين فرکانس نمونه ..برداري آماده و روانه بازار مي .شوند. اما به عنوان يک اصل کلي در ضبط و پخش موسيقي همواره به.خاطر داشته باشيد که بهتر است فرکانس نمونه. برداري هنگام ضبط صدا بيشتر از فرکانس نمونه .برداري آن در زمان پخش باشد. به همين دليل استوديو هاي حرفه .اي گاهي از فرکانس 48 کيلوهرتز که يک استاندارد حرفه .اي در صنعت موسيقي است، استفاده مي.کنند. هنگام خريدن کارت صوتي بايد کنترل کنيد که بالاترين ميزان فرکانس نمونه .برداري روي آن چقدر است و آيا براي مقاصد شما مناسب است يا خير. در ضمن به خاطر داشته باشيد که همواره فرکانس نمونه. برداري در سيستم. هاي صوتي هنگام پخش بيشتر است و بنابراين تعجبي ندارد که با روزلوشن. هاي بالايي مثل 96 يا 192 کيلوهرتز برخورد کنيد. فرکانس. زمان پخش تنها هنگامي که کيفيت پخش صوت از طريق کامپيوترتان برايتان مهم است به کارتان مي.آيد ولي آنچه که اهميت دارد فرکانس نمونه .برداري در هنگام ضبط است که معمولا 44.1 يا 48 است. اما کيفيت نمونه.برداري بعد ديگري هم دارد و دقت خود نمونه. ها در واحد زمان است. اين فاکتور در سيستم .هاي صوتي ديجيتال با تعداد بيت. هاي اختصاص يافته به هر نمونه مشخص مي .شود که معمولا مضاربي از عدد 8 هستند. رزولوشن .هاي استاندارد 8 ، 16 ، 24 بيتي يا بيشتر هستند. رزولوشن 8 بيتي کيفيت پاييني دارد و مي .توان با يک آزمايش ساده به اين مساله پي .برد (به شكل 3 دقت کنيد) http://computernews.ir/Files/Gallery/2007/7/Digital-music-part2-pic-3.j_s.jpg ـ پشتيباني از استانداردهاي جديد ضبط و پخش صوت طبيعتا در کار حرفه .اي امکان استفاده از قابليت. هاي ديگر نيز سودمند واقع مي .شود. امروزه در بسياري از کارهاي تجاري از انواع مختلف استاندارد Dolby استفاده مي. شود. اگر قرار است از خروجي کار شما در کارهاي تجاري (مانند آلبوم .هاي موسيقي يا فيلم .هاي سينمايي) استفاده شود، پشتيباني کارت صوتي شما از اين استانداردها کار شما را خيلي آسان خواهد کرد. مثلا يک استاندارد جديد که اين روزها رايج شده DVD Audio. است. همچنين پشتيباني از Dolby Digital هنگامي که بخواهيد از سيستم .هاي صوتي چند باندي از قبيل 2.1 ، 3.1 ، 5.1 و غيره استفاده کنيد، ضروري خواهد بود. 4 ـ پشتيباني از استانداردهاي جديد مبتني بر MIDI براي کار آهنگسازي غير از فاکتور.هاي مرتبط با کيفيت و نحوه ضبط و پخش صوت آنالوگ و ديجيتال، قابليت .هاي مرتبط با MIDI. نيز مهم هستند. از آنجا که تا کنون استاندارد MIDI. ـ از بدو پيدايش تا به حال ـ تغيير چنداني نکرده است، جاي نگراني زيادي در اين مورد نيست. تنها بايد به دو نکته مهم دقت کنيد. يکي تعداد کانال .هاي MIDI که کارت صوتي شما قادر است همزمان پخش کند. تعداد اين کانال .ها معمولا مضارب عدد 8 هستند(البته اين يک قاعده صد در صد نيست). مثلا يک سيستم 48 کاناله سيستم خوبي است. به اين معنا که اگر فرض کنيم هنگام آهنگسازي، هر کانال صداي نت. هاي يک ساز را به صدا در مي.آورد، در آنصورت يک سيستم 48 کاناله مي .تواند همزمان 48 ساز موسيقي را با هم اجرا کند. سيستم.هاي قوي. تري هم وجود دارند. يک قابيلت بسيار مهم ديگر هم که بايد در جستجوي آن باشيد پشتيباني از استاندارد ASIO. (Audio Stream In/Out) است. اين استاندارد که توسط شرکت معروف اشتاينبرگ (سازنده نرم. افزارهاي آهنگسازي معروفي مانند Cubase) ابداع شده است براي نواختن صداي آلات موسيقي به کمک MIDI به.کار مي .رود و اغلب نرم .افزارهاي حرفه.اي آهنگسازي براي امور خود به آن وابسته .اند. پشتيباني کارت صوتي از اين استاندارد و فناوري .هاي مشابه ديگر بسيار مهم است. اين فناوري .ها به شما کمک مي.کند بتوانيد با استفاده از استاندارد MIDI قطعات موسيقي خوب و با کيفيت توليد کنيد. بخصوص هنگامي که لازم مي .شود صداي يک فايل MIDI. را به Wave. تبديل کنيد وجود چنين قابليت. هايي بسيار مهم است. به همين دليل نيز در قسمت قبلي مقاله تاکيد کرديم که مهم .ترين روش .هاي تبديل MIDI. به Wave. متکي به قابليت .هاي سخت .افزاري هستند. فناوري ASIO. يکي از همين قابليت .هاست. در شماره .هاي آينده (آنجا که نرم .افزارها معروف کار با صوت و موسيقي را بررسي مي.کنيم) مفصلا درباره اين فناوري ، استاندارد MIDI. و ديگر قابليت. ها و فناوري. هاي مرتبط توضيح خواهيم داد. فعلا تنها نکته. اي که بايد هنگام خريد کارت صوتي مد نظر داشته باشيد ميزان تاخير يا Latency. در سيستم ASIO.کارت صوتي مورد نظرتان است. هرچه اين تاخير کمتر باشد کار آهنگسازي آسان .تر و سريع. تر انجام مي .شود. در عين حال فاکتور Latency ارتباط مستقيمي با سرعت CPU و ميزان حافظه کامپيوتر دارد. به عنوان يک توصيه پاياني، سعي کنيد از يک کارت صوتي حرفه. اي فقط روي يک کامپيوتر سريع استفاده کنيد. حداقل سيستمي که در اين زمينه توصيه مي .شود پنتيوم 4 به همراه 512 مگابايت رم است. از نظر فني لازم است سرعت Bus. روي مادربورد حداقل 133 مگاهرتز باشد. با توجه به وضعيت کنوني بازار دستيابي به چنين حداقل .هايي بسيار آسان است فقط مراقب باشيد که از يک کامپيوتر با مادربورد خوب استفاده کنيد زيرا يک مادربورد نا مرغوب نه تنها دامنه فعاليت CPU. را محدود مي.کند بلکه طبق توضيحاتي که در ابتداي مقاله آورديم ـ قاعده ضعيف .ترين عنصر يک خانواده ـ بسياري از توانايي .هاي کارت صوتي شما را ذايل مي.کند. FL STUDIO
  13. 1 امتیاز
    سینت سایزر قوی از شرکت راب پاپن برای پی سی :15: [ATTACH]954[/ATTACH] لینک مستقیم و پیوست میباشد :30:
  14. 1 امتیاز
    آموزشی دیگر از علی شعبانی گران بهاترین آموزشی که کسی ک ادعای حرفه ای بودن در آهنگسازی میکنه میتونه بلد باشه هیچکس به رایگان این آموزش را در اختیارتون قرار نمیده کار بزرگی برای تمام نیازمندهای این فروم و فروم های ایرانی کردم آموزش در محیط adob و sony sound forg و izotop ozone4 میباشد به راحتی آکاپلا مورد نظر خودتونو بدست بیارید کپی برداری با ذکر نام نویسنده(علی شعبانی) آزاد میباشد و تمام آن شرعا و قانونا به نام تولید کننده میباشد دوستان زیادی تقاضا داده بودند و حال هم اجرا کردیم منتظر بزرگترین آموزش fl studio10 در 8 گیگابایت باشید با آرزوی موفقیت و ظهور امام زمان علی شعبانی دانلوووووووووووووووود با لینک مستقیم و سالم
  15. 1 امتیاز
    با سلام خدمت دوستان عزیز بنده هنوز در حد شعر گفتن نیستم ولی خواستم چند خطی رو که نوشتمو بزارم.امیدوارم خوشتون بیادو اگه انتقادی هست بسیار خوشحال میشم.با تشکر از مدیران و عزیزان سایت.. در عمق نگاه یک جوان بی سباط نگاه های وسیع وجود دارد انقدر وسیع که مردمان با سباط وسعت،درک و دیدگاه او را نخواهند داشت هر قدر که احساس پوچی می کند نگاهش در عواطف هم وجدان هایش احساسی تر می شود و نمی گذارد بر ذهن دشمنانش این حکم شود که احساس را از او گرفته اند جوانی به موهای سپید و سیاهش ختم نمی شود جوانی اش دنیایی است پر از رحمت پر از نعمت های عاشقانه ی معبودی که راهش را به اسمان ها ختم خواهد کرد چهره ای خسته از مردمان نابخشوده بر دل گرفته است دل را در روشنایی ها می ارامد اما لکه ای از سیاهی باقی می ماند به معنای انکه... طعم نسبی بودن را به خاطر داشته باشد تا که اسمان و زمینش را در هم نکوبد نامش انسان است اری انسان.... به پاکی ستاره هایی که در دور دستها می درخشند و به زشتی افکاری که ستاره ها را در خود محو می کند...
  16. 1 امتیاز
    یادداشتی به بهانه انتشار تک آهنگ «مترو» از محسن چاوشی موسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: این روز.ها و در شرایطی که گوش.هایمان به شنیدن ترانه.هایی یک شکل و ملودی.هایی یکنواخت در حوزه موسیقی پاپ عادت کرده است و هر روز خوانندگان مختلف با استفاده از ایده.های مختلف آلبوم.های تکراری خود را روانه بازار موسیقی می.کنند، بیش از گذشته نیاز به تحول در ساختار ترانه.ها و ملودی.های موسیقی پاپ احساس می.شود. اصولاً در همه جای دنیا این هنرمندان هستند که به سلیقه مخاطبین سمت و سوی دلخواه خود را تزریق می.کنند و سعی دارند آن.ها را با سلیقه خود همراه سازند. اما این ماجرا در کشور ما به نوعی برعکس است و اتفاق دیگر رخ می.دهد و به محض مورد توجه قرار گرفتن یک سبک خاص از ترانه و موسیقی از سوی مردم، خواننده آلبوم.های بعدی خود را در.. همان سبک و سیاق قبلی منتشر می.کند و به قول معروف دست به ترکیب تیم برنده نمی.زند و در ادامه هیچ تلاشی هم برای خلق آثاری که رنگ و بوی خلاقیت در آن حس شود و بتواند اندکی ذائقه مخاطب را تغییر دهد انجام نمی.دهد. شاید همین موضوع باعث شده تا خیلی از خوانندگانی که روزی به عنوان سوپر استار در حوزه موسیقی پاپ مطرح بودند امروز و بعد از انتشار چند آلبوم، جایگاه قبلی خود را بین مخاطبین موسیقی مجاز ایرانی ندارند و با تکرار خود باعث دلزده شدن مخاطب شده.اند. در این میان اما به نظر می.رسد محسن چاوشی، متوجه این ماجرا شده است و می.خواهد ذائقه مخاطبینش را تغییر دهد. کسی که با انتشار «یه شاخه نیلوفر» نشان داد همچنان به سبک موسیقی که در قالب موسیقی زیر زمینی دنبال می.کرد وفادار است، کم کم به سمت تجربه.های جدید موسیقی رفت. محسن در اولین گام برای تجربه فضاهای جدید، در «ژاکت» به سراغ آهنگی محلی که در زمره آهنگ.های بندری بود رفت و توانست تجربه خوبی در این زمینه کسب کند، او در ادامه در «حریص» هم این روند را پیگیری کرد و موسیقی پاپ را در حوزه.های مختلف تجربه نمود. چاوشی در طول فعالیت خود نشان داده که به شدت اهل ریسک است و برای رسیدن به اهداف خلاقانه خود هیچ ترسی به خود راه نمی.دهد. او که همیشه مخاطبین خود را به ترانه.های حسین صفا و امیر ارجینی عادت داده بود در چند مورد سنت شکنی کرد و به سراغ ترانه سراهای دیگر هم رفت تا نشان دهد روی شخص و یا سبک خاصی تعصب ندارد و به دنبال کار خوب است. اوج ریسک محسن را می.توان آخرین آلبوم وی، یعنی «پرچم سفید» دانست. جایی که او تغییر در سلیقه موسیقی.اش را به وضوح نشان داد و فضاهای جدید و البته عجیبی مثل موسیقی به سبک آمریکای جنوبی را هم تجربه نمود. او در این آلبوم نشان داد که در پی تغییر ذائقه و سلیقه مخاطبین خود است و البته استقبال خوبی که از این آلبوم به عمل آمد نشان داد که هواداران محسن هم با این تغییر سبک در موسیقی موافقند و پا به پای خواننده محبوبشان جلو خواهند آمدند. آقای خاص موسیقی ایران حالا و بعد از انتشار «پرچم سفید» که در آن خود را با ترانه.ای چون «قطار» آزمود، این بار در آستانه سالگرد تولد خود با انتشار تک آهنگ «مترو» نشان داد که روی تغییر سلیقه مخاطب خود مصمم است و می.خواهد طعم جدید از موسیقی خود را به مردم بچشاند. این یک اصل است، همیشه کسانی که به عنوان اولین نفر برای تغییر پا جلو می.گذراند، به موفقیت خوبی در کارشان دست پیدا می.کنند. چاوشی هم انگار کم کم دارد خودش را در تجربه.ها نویی که انجام داده پیدا می.کند و بدون ترس قدم.هایش را در این مسیر یکی پس از دیگری بر می.دارد. نکته جالب توجه در تراک «مترو» این بود که چاوشی این بار خودش دست به قلم شده و بر خلاف دفعات قبل از که از ترانه.های ارجینی یا صفا استفاده می.کرد، از ترانه.ای که خودش سروده استفاده کرده، این هم شاید یکی از.. همان تغییر ذائقه.هایی است محسن چاوشی به دنبال آن است. این روزها و در شرایطی که گوش هایمان به شنیدن ترانه هایی یک شکل و ملودی هایی یکنواخت در حوزه موسیقی پاپ عادت کرده است و هر روز خوانندگان مختلف با استفاده از ایده های مختلف آلبوم های تکراری خود را روانه بازار موسیقی می کنند، بیش از گذشته نیاز به تحول در ساختار ترانه ها و ملودی های موسیقی پاپ احساس می شود. اصولاً در همه جای دنیا این هنرمندان هستند که به سلیقه مخاطبین سمت و سوی دلخواه خود را تزریق می کنند و سعی دارند آن ها را با سلیقه خود همراه سازند. اما این ماجرا در کشور ما به نوعی برعکس است و اتفاق دیگر رخ می دهد و به محض مورد توجه قرار گرفتن یک سبک خاص از ترانه و موسیقی از سوی مردم، خواننده آلبوم های بعدی خود را در همان سبک و سیاق قبلی منتشر می کند و به قول معروف دست به ترکیب تیم برنده نمی زند و در ادامه هیچ تلاشی هم برای خلق آثاری که رنگ و بوی خلاقیت در آن حس شود و بتواند اندکی ذائقه مخاطب را تغییر دهد انجام نمی دهد. شاید همین موضوع باعث شده تا خیلی از خوانندگانی که روزی به عنوان سوپر استار در حوزه موسیقی پاپ مطرح بودند امروز و بعد از انتشار چند آلبوم، جایگاه قبلی خود را بین مخاطبین موسیقی مجاز ایرانی ندارند و با تکرار خود باعث دلزده شدن مخاطب شده اند. در این میان اما به نظر می رسد محسن چاوشی، متوجه این ماجرا شده است و می خواهد ذائقه مخاطبینش را تغییر دهد.کسی که با انتشار« یه شاخه نیلوفر» نشان داد همچنان به سبک موسیقی که در قالب موسیقی زیر زمینی دنبال می کرد وفادار است، کم کم به سمت تجربه های جدید موسیقی رفت. محسن در اولین گام برای تجربه فضاهای جدید، در «ژاکت» به سراغ آهنگی محلی که در زمره آهنگ های بندری بود رفت و توانست تجربه خوبی در این زمینه کسب کند، او در ادامه در «حریص» هم این روند را پیگیری کرد و موسیقی پاپ را در حوزه های مختلف تجربه نمود. چاوشی در طول فعالیت خود نشان داده که به شدت اهل ریسک است و برای رسیدن به اهداف خلاقانه خود هیچ ترسی به خود راه نمی دهد. او که همیشه مخاطبین خود را به ترانه های حسین صفا و امیر ارجینی عادت داده بود در چند مورد سنت شکنی کرد و به سراغ ترانه سراهای دیگر هم رفت تا نشان دهد روی شخص و یا سبک خاصی تعصب ندارد و به دنبال کار خوب است. اوج ریسک محسن را می توان آخرین آلبوم وی، یعنی «پرچم سفید» دانست. جایی که او تغییر در سلیقه موسیقی اش را به وضوح نشان داد و فضاهای جدید و البته عجیبی مثل موسیقی به سبک آمریکای جنوبی را هم تجربه نمود. او در این آلبوم نشان داد که در پی تغییر ذائقه و سلیقه مخاطبین خود است و البته استقبال خوبی که از این آلبوم به عمل آمد نشان داد که هواداران محسن هم با این تغییر سبک در موسیقی موافقند و پا به پای خواننده محبوبشان جلو خواهند آمدند. آقای خاص موسیقی ایران حالا و بعد از انتشار «پرچم سفید» که در آن خود را با ترانه ای چون « قطار» آزمود، این بار در آستانه سالگرد تولد خود با انتشار تک آهنگ « مترو» نشان داد که روی تغییر سلیقه مخاطب خود مصمم است و می خواهد طعم جدید از موسیقی خود را به مردم بچشاند. این یک اصل است، همیشه کسانی که به عنوان اولین نفر برای تغییر پا جلو می گذراند، به موفقیت خوبی در کارشان دست پیدا می کنند. چاوشی هم انگار کم کم. دارد خودش را در تجربه ها نویی که انجام داده پیدا می کند و بدون ترس قدم هایش را در این مسیر یکی پس از دیگری بر می دارد. نکته جالب توجه در تراک «مترو» این بود که محسن این بار خودش دست به قلم شده و بر خلاف دفعات قبل از که از ترانه های ارجینی یا صفا استفاده می کرد، از ترانه ای که خودش سروده استفاده کرده… این هم شاید یکی از همان تغییر ذائقه هایی است چاوشی به دنبال آن است… منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir انتشار این مطلب در قبل از ظهر روز چهارشنبه، 11 مرداد 1391، ساعت 7:43 مطالب مرتبط:
  17. 1 امتیاز
    موسیقی ما - جواد رهبر: در پایان هفته مروری می.کنیم بر خبرهای موسیقی در هفته.ای که پشت سر گذاشتیم. هفت تیتر مهم یا جالب هفتهٔ گذشته را به صورت فهرست.وار می.خوانید:1) رکورد تازهٔ امینم؛ تعداد «لایک.»های صفحهٔ فیس.بوکِ امینم از 60 میلیون گذشت 2) منع ورود اسنوپ داگ به نروژ برای دو سال؛ جرم: همراه داشتن مواد مخدر 3) درگذشت تونی مارتین، خواننده و بازیگر در 98 سالگی 4) ویکتوریا بکام دل.نگرانِ اجرای احتمالی.اش با اعضای سابق «اسپایس گرلز» در اختتامیهٔ المپیک 5) دان فدلر، عضو سابق «ایگلز»، بعد از 29 سال دوباره آلبوم می.دهد 6) آشنایی تیلر سوئیفت با کانر کندی، نوهٔ جان اف. کندی 7) بریتنی اسپیرز: «داوری ایکس فکتور برای من خوب بوده!» ادامه در منبع : http://www.musicema.com/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=17&pid=1020
  18. 1 امتیاز
    سلام عزیزم صدات قشنگه روش کار کن فقط یه نکته : محکم باش مسخره میکردن یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بذار مسخره ات کنن فردا به پیشرفتت غبطه میخورن یا علی دوستدارت........................فرهاد فرد
  19. 1 امتیاز
    علیرضا جان منم دارم روی کار میکنم اگه آماده بشه میزارم تا شب که یه طرح دارم واسه آهنگ
  20. 1 امتیاز
    سلام بدون کارت صدا میتونید از میکروفن های یو اس بی استفاده کنید در رابطه سیستمتون هم توصیه میکنم مقدار رم سیستمتون رو افزایش بدید، سیستم مناسب موقع کار شما رو از نظر روانی آسوده نگه میداره و به خاطر مشکلات اجرا شدن پروژه ها عصبی نمیشید برای کارت صدا و هدفون هم توی سایت جستجو کنید، با قیمتهای مختلف پیشنهادای مختلفی هم ارائه شده موفق باشید
  21. 1 امتیاز
    اینم یه میکس کوچیک سریع همین امروز زدم که بش ماکت هم میشه گفت فقط برای اینکه بفهمیم تا اینجای کار چند چندیم Download Mix_Tape_Maket.mp3
  22. 1 امتیاز
    دوست عزیز فیلم های اموزشی اف ال استدیو در سایت موجود هست
  23. 1 امتیاز
    m.j

    درخواست سورس

    سلام دادش ریتمشو می خوای دیگه
  24. 1 امتیاز
    آخه علیرضا جان من به شخصه وقتی تکستی رو مینویسم مرتبط با احساس همون موقه هستش ولی مثلا اگر بیام اینجا بزارم از کجا معلوم با اون طرز فکر یا احساسات خواننده یکی نباشه؟ برای همین من نمیتونم اعتقادات خودم و دید خودم از زندگیم رو به شخص خواننده و شنونده به زور بگم... برای همینه که دوستم viper با این قضیه مخالفه که یکی تکست رو بنویسه و دیگری بخونه ولی چون کار گروهی هستش من مشکلی ندارم که تکست هام رو کسی بخونه چون هم باید تو گروه فعالیت نشون بدم و هم خودم از کار کشیدم کنار و نمیتونم بخونم من حتی اگه نتونم بخونم اگه بتونم بنویسم به چه دردم میخوره وقتی شخص دیگری اونو نشنوه؟ به خاطر همین من هیچوقت به قدرت تکست خودم یا دیگری یا مثلا قافیه بازی ها نگاه نمیکنم چون شعر باید از لحاظ محتوا قوی باشه باید به اون احساس نویسنده نگاه کرد من به شخصه بهتره بگم چون شَر نیستم زیاد تو کاره گنگ نبودم.به خاطر همینم که احساسش رو ندارم نمیتونم ازش خوب بنویسم
  25. 1 امتیاز
    محمد جان تکس خوب باشه حتی اگه لاو هم باشه می سازیمش. به نظر من اگر تکس پر محتوا باشه خیلی بهتره و حرفی واسه گفتن داشته باشه.
  26. 1 امتیاز
    تایید شد دوست عزیز. موفق باشی.
  27. 1 امتیاز
  28. 1 امتیاز
    تایید شد کار قشنگی شده فقط فکر میکنم شما از افکتهای Pitch Correction زیاد استفاده میکنی اکثرا این افکتها در ووکال کاربرد دارند به نظر من اگر کمتر از این افکتها استفاده کنی کارهات قشنگتر هم میشن. موفق باشی...
  29. 1 امتیاز
    سلام امید جان سبک خوبی رو انتخاب کردی اهنگ هم زیبا بود اما با یکم خلاقیت بیشتر و فضا سازی های زیبا خیلی بهتر میشه صدای زیبایی هم داری موفق باشی
  30. 1 امتیاز
    دوستان ترک اول رو یک برسی کلی کردم ولی در حد خوبی باکیفیت نیست و همونطور که دوستمون viper گفتن سبک گنگ سبک پیش پا افتاده ای هست و بهتر بود با آهنگهای اجتماعی شروع میکردید. الآن هر کسی یه کارت صدا و یه میکروفون داره میره گنگ میخونه به اسم رپ کارشو معرفی میکنه. کار اول زیاد به دل ننشست از نظر text موزیک. سعی کنید تا حدی که امکان داره وارد سبک گنگ نشید چون معنی و مفهوم خاصی جز رجز خوندن و کل کل در بر نداره. رپ یعنی موسیقیه اعتراض و سبک های گنگ بیشتر به هیپ هاپ نزدیک ترند تا رپ و موزیک رپ مخصوصا سبک اجتماعی اگر آهنگسازی و ترانۀ قوی ای داشته باشه واقعا بسیار بسیار زیبا میشه و من هم حاضرم برای میکس و مسترینگ و حتی آهنگسازی سبک اجتماعی رپ کمکتون کنم اما در مورد سبک گنگ شرمنده چون اصلا نمیپسندم این سبک رو. به هر حال نظر شخصیه من بود تصمیم با اعضای گروه هست. امیدوارم موفق باشید.
  31. 1 امتیاز
    کار زیبایی شده تبریک میگم ولی از ثانیه 1 بعد تا 1.30 یکمی شنوده رو خسته میکنه درضمنن بهتر میتونستی از سازهای دیگه استفاده کنی
  32. 1 امتیاز
    محمد مثل اینکه دوست شما اصلا با قوانین آشنا نیستن. گذاشتن شکلک خالی در پست ها اسپم محسوب میشه. اگر میشه دوستت رو توجیح کن چون من به خاطر گل روی ماه شما و درخواستی که داده بودی ایشون رو میکس تیپ آوردم.
  33. 1 امتیاز
    محمد جان عزیزم چرا توجه نمیکن...فایل نصبی در کار نسیت! فایل ها رو از حالت زیپ خارج کن. بعد یک فایل ایمیج به اسم MGXACLABMX.cue میاد برنامه ی نرو رو دانلود کن... بعد سی دی خام بذار توی سی دی رایترت و دبل کلیک کن روی رو MGXACLABMX.cue ...کپی میشه روی سی دی ...منتظر بمون. تموم که شد سی دی رو در بیار و دوباره بذار توی دستگاه. بعد فایل نصبی میاد. بجز اون یک فایل یک فال دیگه همهست توی پوشه ی ASSiGN که کرک برنامه است. بعد از پایان نصب کرک رو کپی کن توی پوشه... حله!
  34. 1 امتیاز
    خیلی جالب بود فضای زیبایی رو درست کرده بودی. از صدا ها خوب استفاده کرده بودی. ساختار کلی کار زیبا و جذاب بود. موفق باشی و پیروز
  35. 1 امتیاز
    محمد جان...من این کارا رو کردم و الان هم نصب شده...
  36. 1 امتیاز
    ناراحت نيستم اما ايراد هايي كه گرفتين همش بي پايه و اساس بود وقتي اساتيد اينجا تاييد ميكنند پس حرف شما جاي شك داره من كسي نيستم اما هيپوقت كسيو تو كارش اينجوري دلسرد نكن
  37. 1 امتیاز
    با هر نرم افزاري بخوايد ميدي بگيريد كل نتها در يك ترك يا بهتره بگم در هم خواهد بود البته رنگ بندي متفاوت خواهد بود كه اين از طفي همون ترك محسوب ميشه به اينصورت كه شما وي اس تي مثل Super quartet رو انتخاب كنيد و در رنگبنديش سازهاتون ر انتخاب كنيد كه مثلا نتهاي به رنگ قهواي نتهاي بيس باشند
  38. 1 امتیاز
    دوست عزیز این کار امکان نداره.شما یا باید میدی اون آهنگ رو پیدا کنید و یا اون رو کاور کنید
  39. 1 امتیاز
    ریمیکس جدیدم با صدای Pitbull به زودی!! این ریمیکس که سبکش الکترو ترنس هست به زودی تو همین تایپیک قرار میگیره. تنظیم : DJ-Black Beat-M.R * * * * درضمن برای همه بچه های سایت یه هدیه هم دارم. اموزش اکاپلا گیری به صورت حرفه رو هم بلاخره پیدا کردم به زودی براتون اموزش این کار رو میزارم. فقط یادتون نره نظرهاتون برام خیلی مهم باعث میشه براتون بیشتر از این هدیه ها بزارم. یاحق.... .
  40. 1 امتیاز
    سلام خدمت همه دوستان. این آهنگ رو به افتخار سایتcubase1 درست کردم امیدوارم خوشتون بیاد. daw: Fl studio VST : nexues- ra - string turkish mix & master : ozon -waves منتظر شنیدن تمام نظرات مشتاقانه هستم. با تشکر :16:
  41. 1 امتیاز
    سلام خواهش می کنم دوست خوبم خوب سپری شدن زمان و همت، آدمو پخته میکنه ، من که عاشقه ترانه هاشم ، این پستم فقط بخاطره گل روی بچه های کیوبیسی بود که کمی بیشتر آشنا شن...(البته که شما استادین):8:
  42. 1 امتیاز
    OMID

    شیمیایی از darama3

    سلام.. واقعا آفرین...بهت تبریک میگم اول به خاطر موضوع ناب و بکرت دوم به خاطر بیان ساده اما زیبات.. این روزها تو ترانه ها کمتر، یا بهتر بگیم هیچ اثری از این موضوعات نمیبینیم بیشتر موضوعات حول محور مسائل پیش پا افتاده کلیشه ای روزمره میچرخه و رسالت ترانه و ترانه سرایی بد جور زیر سوال رفته هر از گاهی که از این دست کارها رو میخونم واقعا خرسند میشم.. دوست عزیز واقعا ممنون.. برات آرزوی موفقیت میکنم. این بیت فوق العاده بود.. هوای سینه ام خاکستری شد تووی شهری که گم کرده خدا رو یه چند سالی که از این جنگ رد شد فراموش کرد تمام شهر ما رو...
  43. 1 امتیاز
    این ترانه رو تو سبک آهنگ آخرین نفس سامان جلیلی گفتم منتظر نظرات زیبا تون هستم ............. چشمای تر رو بالشم / هر شب نمی رسن به هم / باید طلسمو بشکنم / باید به تو وابسته شم / با زندگی می جنگمو/ در گیر ِ دنیای توام / تکرار کن اسم منو /درگیر شی شاید تو هم / غیر از تو و دستای تو /چیزی منو آروم نکرد / دنبال این آرامشم / بیزارم از شبهای سرد / من کاسه ی صبرم پره / حرفامو گوش کن ایندفه / دنبال ِ عاشق بودنم / عشقی بدون ِ فلسفه !
  44. 1 امتیاز
    سروده زیبایی بود البته از لحاظ ساختار وزن و ریتم ترانه که خیلی جالب بود.. قافیه هاتون ضعیف هستند..(اکثرا ((رَوی))دارند). اگه هنگام نوشتن ،ترانتون درست تایپ کنید مخاطبتون بهتر ارتباط برقرار میکنه>>.......................////............................. نکته دیگه اینکه منظورتون تو سبک......یعنی چی؟؟!! ترانه اصلا سبک نداره این ترانه رو که شما نوشتید تو هر سبکی که آهنگساز بخواد میتونه تبدیل به آهنگ بکنه. استعداد خوب و قابل توجهی دارید با تمرین بیشتر میتونید ترانه های زیباتر و گیرا تری بنویسید.
  45. 1 امتیاز
    در این مقاله به رتبه بندی بهترین برندهای کارت صدا در دنیا پرداخته ایم تا بتوانیم به دوستاران موسیقی و صوت در خرید کارت صدا کمکی کرده باشیم. Top Brands: Sound Cards Here are the top brands in Sound Cards Rank Brand 1-Creative Technology 2- M-Audio 3- RME Intelligent Audio Solutions 4- Voyetra Turtle Beach 5- PreSonus 6- ASUS 7- Tascam 8- Edirol 9- SIIG 10- Echo 11- Hewlett Packard 12- Digigram 13- Lynx 14- Diamond Multimedia 15- Motu 16- Auzentech Inc. 17- Alesis 18- Griffin Technology 19- Cakewalk 20- Behringer 21- Toshiba 22- Rio 23- Universal Audio 24- Yamaha 25- Lexicon 26- Apogee Electronics Corp. 27- Frontier 28- Sabrent 29- TC Electronic 30- TerraTec Electronic 31- Philips 32- ESI 33- AudioTrak 34- Zalman Tech 35- Dell 36- Digidesign 37- Razer 38- DabsValue 39- IBM 40- Chaintech 41- StarTech.com 42- Mindprint 43- Knox 44- QVS 45- AOpen 46- Nortel 47- Solid State Logic 48- Focusrite 49- Rolls 50- Inland 51- Sigma 52- Miglia Technology
  46. 1 امتیاز
    سلام ب کمکتون بدجورنيازدارم آقا منfast track proدارم يکي ازدوستاممDigiDesign mbox2داره ک کارتون نداره چقدبش بدم ک باfast track proخودم عوضش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:20::20::20::20::20::20:
  47. 1 امتیاز
    سلام.اینم ستاپش.فقط نصب استایلوس یه کوچولو پیچیده هست منظورم سخت نیست یه مقدار پیچیده هستش اگه بازم نتونستی بگو تا برات طریقه نصبش رو بگم...یا حق
  48. 1 امتیاز
    آموزش کامل فارسی کیوبیس را از مقدماتی تا پیشرفته و حرفه ای هم آهنگسازی و هم صدابرداری را برای شما پیوست میکنم با این آموزش فارسی هر کسی میتواند کیوبیس را در کمترین زمان ممکن فرابگیرد تهیه و تنظیم : Nima golestan آموزش کیوبیس در 11 فصل تدوین شده است به زبان شیرین فارسی که برای تمام سطوح مقدماتی تا پیشرفته مناسب است با تشکر از جناب اقای نیما گلستان نمای کوتاهی از این آموزش را ببینید
  49. 1 امتیاز
    iran music

    تمیز کردن گیتار

    منبع:sakomusic.mihanblog.com بدون تماس با گیتار نمی توان آن را نواخت، و تماس با ساز موجب کثیفی ان می شود.اگر مقداری از وقت خود را صرف تمیز کردن سازتان بکنید،جلوی مشکلات بسیاری را گرفته اید.در این مقاله، با استفاده از تعدادی وسایل ساده می توانید سازتان را تمیز و براق بکنید. بهترین وسیله برای تمیز کردن و جلا دادن به گیتار پارچه نرم و کتان است. همچنین پارچه حوله ای )فلانل)،مخصوص تمیز کردن گیتار، این پارچه را می توانید از فروشگاه موسیقی تهیه کنید.( این نوع پارچه مخصوص تمام سازها است.( پارچه تی شرت نیز وسیله خوبی برای تمیز کردن گیتار است. هر چقدر این پارچه کهنه تر باشد عملکردش بهتر خواهد بود. هرگز با قسمت های عکسدار تی شرت گیتار را پاک نکنید، زیرا باعث آسیب رساندن به سطح ساز می شود. دستمال کاغذی نیز باعث سائیده شدن سطح گیتار می شود. اگر مایلید از دستمال های یک بار مصرف استفاده کنید، از نوع حلقه ای که در داخل جعبه قرار دارند استفاده کنید. هر یک از این دستمالها سه بار قابل استفاده هستند و با خیس شدن پاره نمی شوند و باعث سائیده شدن سطح ساز نمی شوند. اگر پس از هر بار نواختن گیتار را تمیز کنید اینکار باعث بهتر ماندن ساز می شود. پاک کردن بعضی نقاط ساز مثل گریف سخت است در این مواقع می توان با هل دادن پارچه به درون گریف، یا کشیدن دستمال روی سیم ها آن را تمیز کرد. همچنین صفحه رو و زیر را به دقت تمیز کنید مراقب اثر انگشت، لکه و… باشید. اگر سطح سازتان مرتبا غبارالود می شود (حتی پس از تمیز کردن با دستمال) شاید اشکال از دستمالتان باشد و باید از دستمال دیگری استفاده کنبد. اغلب اوقات من برای گیتارم چند نوع دستمال تهیه می کنم. اگر مایلید سازتان تمیزتر جلوه کند مقداری پاک کننده ضعیف را با آب مخلوط کرده و به وسیله اسپری بر روی دستمال بپاشید و سطح گیتار را با آن پاک کنید. توجه:حتما محلول را بر روی دستمال بپاشید نه بر روی ساز.دقت کنید دستمال را بیش از حد مرطوب نکنید. برای پاک کردن و جلا بخشیدن به گیتار انواع مختلفی واکس و پاک کننده در بازار موجود می باشد. این مواد به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: 1. روغن ها ۲.ماده پاک کننده چرب با آب 3. ماده پاک کننده جلادهنده با اب. روغن ها لکه های موجود بر روی سطح ساز را از بین می برند، اما قادر به از بین بردن کثیفی هایی که در آب قابل حل شدن هستند نیستند.اگر بدنه ساز کدر شده باشد با پاک کننده نوع چرب براق می شود. دقت کنید که تمام پاک کننده ها باید به وسیله دستمال بر سطح گیتار مالیده شود. گاهی اوقات پس از کندن برچسبهایی که به سطح گیتار می چسبانند، آن قسمت حالتی چسبناک پیدا می کند.اغلب اوقات این پاک کننده ها تاثیری در از بین بردن این حالت چسبنده ندارند، و برای اینکار از الکل یا بنزین استفاده می شود، این مواد هیچ آسیبی بر سطح براق گیتار ندارند. الکل یا بنزین را با استفاده از یک پارچه یک بار مصرف به قسمت چسبناک بمالید و سعی کنید به جز آن قسمت این مواد به نقطه دیگری نخورد. برای احتیاط پس از اینکار سطح گیتار را با دستمالی مرطوب پاک کنید. درهنگام نوازندگی اغلب چربی و چرک موجود در دست شما روی گریف باقی می ماند.برای تمیز کردن این ناحیه بهترین زمان هنگام تعویض سیم هاست. در آوردن یک جای سیم ها آسیبی به گیتار نمی زند. اگر گریف خیلی کثیف باشد با دستمال مرطوب تمیز نمی شود.برای اینکار باید از سیم ظرفشویی استفاده کرد. سیم را به آرامی و به صورت موازی در جهت فرتها بسابید، دقت کنید سیم به فرت ها گیر نکند.(پاک کننده دیگری نیاز نیست) عده ای بر این عقیده اند که پس از اینکار باید به گریف روغن مالید، البته اینکار آنچنان ضروری نیست. می توان مقداری روغن را بوسیله دستمال به سطح گریف مالید و بعد با دستمال خشک پاک کرد اگر این کار را نکنید روغن وارد فرتها می شود. اگر گریف شما دارای شکافهایی است دقت کنید روغن وارد این شکافها نشود.توجه:از روغن بزرک یا روغن نباتی که باعث چسبناک شدن گریف می شود استفاده نکنید. اینکار را هر یک سال یک بار انجام دهید، روغن کاری بیش از حد باعث آسیب رساندن به ساز می شود. دقت کنید که اگر بدنه گیتارتان شکاف برداشته هرگز به آن روغن نزنید، زیرا روغن به داخل این شکاف ها رسوخ کرده و باعث ایجاد لک روی سطح چوب می شود. این لک ها به مرور زمان رنگ پس می دهد و باعث بد منظره شدن ساز می شود.این لک ها به مرور زمان رنگ پس می دهد و باعث بد منظره شدن ساز می شود.
  50. 1 امتیاز
    Ali_Nazari

    guitar

    اينم لوپ سمپل گيتار با حجم 20 مگابايت با لينك مستقيم دانلود
×
×
  • اضافه کردن...