رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





تخته امتیازات

  1. Reza Dehghan

    Reza Dehghan

    مدیر بـازنشسته


    • امتیاز

      6

    • تعداد ارسال ها

      5,254


  2. Ali_Nazari

    Ali_Nazari

    مدیر بـازنشسته


    • امتیاز

      6

    • تعداد ارسال ها

      2,415


  3. vahidnajafy

    vahidnajafy

    کاربر سایت


    • امتیاز

      6

    • تعداد ارسال ها

      275


  4. MakLOs

    MakLOs

    سـرپرسـت سایت


    • امتیاز

      4

    • تعداد ارسال ها

      7,978



مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در یکشنبه, 28 آبان 1391 در همه بخش ها

  1. 1 امتیاز
    وي اس تي سايلت 1 كه يك وي اس تي كم حجمه كه كيفيت صدايي بالايي داره... مثل وي اس تي ونگارد.... اينم بيش از 80 بانك صدا از اين وي اس تي هست... آپديت شد 130 بانك اضافه شد.... http://dl.cubase.ir/upload/uploads/130-Preset-banks-for-sylenth1.zip
  2. 1 امتیاز
    دوستان خوبم امروز براتون يه سورس شاد 8/6 راك كيذارم . ميدونم كه خيلي ها دنبال ايجور سورس ها مي گردند . فقط منم از شما يه خواهشي دارم كه هر كه دانلود كرد نظر بده . DAW : FL STUDIO 10 VST : FL vst Plugine : FL plugine خب اينم لينك سورس : دانلود
  3. 1 امتیاز
    برنامه FL Studio که ما دراینجا آن را اختصارا FL مي.ناميم، محصولي از شرکت بلژيکي Image Line Software و يک نرم.افزار توليد موسيقي ديجيتالي از نوع Pattern-based Sequencers است. منظور از اين اصطلاح اين است که براي توليد قطعه خود از توالي (sequences) يک سري الگوي ريتميک يا ملوديک استفاده مي.کنيد. مثلا اين توالي را در نظر بگيريد: A-C-D-A-A-B در اين صورت ملودي يا ريتمي که به اين وسيله مي.توانيد توليد کنيد به اين صورت خواهد بود: …-A-C-D-A-A-B-A-C-D-A-A-B-A-C-D-A-A-B- A-C-D-… در حقيقت منطق ريتم.سازي در دستگاه.هاي سينتي.سايزر ( ارگ.هاي الکترونيکي ) به همين صورت است. ويژگي FL اينست که نه تنها مي.توانيد به کمک آن توالي.هاي پيچيده بسازيد، بلکه قادر خواهيد بود روي تن صداي هر يک از سازهايي که به کار مي.بريد حداکثر کنترل را داشته باشيد و در عين حال چندين تراک(کانال) ريتميک يا ملوديک را همزمان با هم ميکس کنيد. شما همچنين مي.توانيد روي هر يک از کانال.هاي صوتي قطعه خود انواع افکت.هاي صوتي جالب را پياده سازي کنيد. مزيت FL اين است که همه اين کارها را به صورت Real-time انجام مي.دهد. يعني در همان حال که دکمه Play روشن است و توالي در حال نواخته شدن است، هر تغييري روي تنظيمات يک ساز يا يک کانال اعمال کنيد، بلافاصله قابل شنيدن خواهد بود. « فروتي لوپس » از فناوري.هاي مهمي همچون: VST ، ASIO ، 3DNow!. ، ReWire ، REX، DirectX و DXi پشتيباني مي.کند و داراي اينترفيسي بسيار جذاب، نرم و انعطاف پذير است و يکي از دلايل شهرت و محبوبيت بالاي اين نرم.افزار همين مي باشد . با اين وجود اگر مي.خواهيد تجربه.اي شيرين و لذت بخش از کار با FL. داشته باشيد، حتما از يک کامپيوتر قوي (مادربورد خوب، پردازنده سريع و حافظه رم زياد) و يک کارت صوتي پيشرفته و مجهز به فناوري ASIO استفاده کنيد. مثلا مدل.هاي جديد Creative Audigy بسيار مناسب هستند. « فروتي لوپس » مانند همه Sequencer هاي ديگر از قبيل SONAR ، Reaktor و Cubase به.شدت به بازده و کارايي سيستم ASIO سيستم شما وابسته است. از اين رو اگر FL را روي يک کامپيوتر ضعيف نصب کنيد، برنامه هنگام اجراي قطعه يا دچار تاخير (Latency) زياد مي.شود يا اساسا از اجراي پيوسته و مطلوب برخي از قطعات سنگين باز مي.ماند. کلمه Loops در نام اين محصول اشاره به نقش بنيادي اصوات نمونه.برداري شده.اي (Samples) دارد که به عنوان ماده خام منشاء تمام سرو صداهايي است که از اين نرم.افزار بيرون مي.آيد. تکنيک Loop يکي از روش.هاي اساسي در تمام نرم.افزارهايي است که قادرند صداي آلات موسيقي مکانيکي را شبيه.سازي کنند و يا سازهاي مجازي جديدي بسازند که صداي دلخواه و مورد نظر شما را توليد مي.کنند. در حقيقت توالي.هايي که به کمک FL. مي.سازيد، الگوهاي تکرار شونده.اي از Sampleها هستند که به صورت حلقه مرتب از نو نواخته مي.شوند. هر Sample. چيزي نيست جز يک فايل wave. ذخيره شده روي هاردديسک که در « فروتي لوپس » معمولا حاوي يک نت موسيقي از يک ساز و يا صداي يک ضرب روي يک ساز کوبه.اي است. يکي از ويژگي.هاي جذاب FL اينست که مي.توانيد پس از ساختن قطعه خود، آن را به يک فايل wave تبديل کنيد تا بعدا بتوانيد آن را در نرم.افزارهاي ويرايشگر صوت (مانند Adobe Audition) وارد کنيد. شما همچنين مي.توانيد از کل اثر خود يک خروجي MP3 تهيه کنيد( ناگفته نماند که در ورژن هشت اف ال پسوند oggهم اضافه شده است) و آن روي MP3 Player خود ذخيره کنيد، روي اينترنت منتشر کنيد و يا به دوستانتان هديه دهيد. تنظيم اوليه FL قبل از شروع به کار با يک نرم.افزار مبتني بر ASIO. حتما بايد يکبار براي هميشه تنظيمات مربوط به اين فناوري را روي نرم.افزار اعمال کنيد. در غير اينصورت درست کار نخواهد کرد. بنابراين توضيحاتي که در اينجا مي.آوريم به درد همه نرم.افزارهاي مبتني بر ASIO مي.خورد. براي تنظيم FL پس از اجراي برنامه به منوي OPTIONS. مراجعه و از آنجا گزينه Audio Settings را انتخاب کنيد. پنجره.اي مانند شکل 1 به نمايش در مي.آيد که امکان تنظيم سيستم ASIO. را در اختيارتان قرار مي.دهد. شكل 1 : نمايي از امکان تنظيم سيستم ASIO. در قسمت بالاي اين پنجره که Output نام دارد، فهرستي از مجاري ارتباطي نرم.افزار با سيستم ASIO. را مشاهده مي.کنيد. بسته به نوع کارت صوتي شما و نيز نوع نرم.افزارهاي مبتني بر ASIO که تاکنون روي کامپيوتر خود نصب کرده.ايد، اسامي مختلفي را ممکن است در اين فهرست مشاهده کنيد. اين مجاري ارتباطي در حقيقت ماژول هاي نرم.افزاري ويژه.اي هستند که هريک ممکن است توسط مايکروسافت، سازنده کارت صوتي شما و يا توليد.کننده يک نرم.افزار مبتني بر ASIO مانند Cubase ساخته شده باشند. معمولا فقط يکي از اين مجاري بهترين نتيجه را مي.دهد و داراي کمترين تاخير يا Latency است. هرچه ميزان تاخير بيشتر باشد، فاصله زماني ميان لحظه.اي که فرمان نواخته شدن يک صوت صادر مي.شود و لحظه.اي که واقعا آن را مي.شنويد بيشتر مي.شود و در عوض قدرتي که نرم.افزار براي پردازش صوت به صورت Real-time نياز دارد کمتر است. اما در عين حال به حافظه بيشتري براي بافر کردن اطلاعات ( به منظور جبران ضعف کامپيوتر شما در پردازش سريع اطلاعات) نياز خواهيد داشت. به زبان ساده، استفاده بيشتر از رم را جايگزين استفاده بيشتر از پردازنده مي.کنيد. برعکس، هرچه ميزان تاخير کمتر باشد، فاصله ميان لحظه صدور فرمان و لحظه شنيده.شدن صوت کمتر مي.شود. در اين حالت CPU کامپيوتر به شدت درگير پردازش. صوت است و از بافر کوچک.تري استفاده مي.شود. ميزان تاخير قابل قبول حدود 50 ميلي ثانيه يا کمتر است. تاخير بيشتر از اين مقدار هنگامي مشکل ساز مي.شود که مي.خواهيد يک کيبورد يا ارگ الکترونيکي به کامپيوتر وصل کنيد و ملودي خود را از طريق کيبورد بنوازيد و همزمان صداي ملودي خود را از درون نرم.افزار (با ساز دلخواه شما) بشنويد. در اين شرايط چون تاخير زياد است نمي.توانيد ملودي.هاي سريع را بنوازيد چون ميان آنچه مي.نوازيد و آنچه مي.شنويد چند ميلي ثانيه تاخير وجود دارد که مزاحم کارتان است. معمولا بهترين انتخاب، مجرايي است که سازنده کارت صوتي تعبيه کرده (مثلا Creative ASIO) ولي اگر کامپيوترتان زياد سريع نيست ، مي.توانيد گزينه.هاي با تاخير بيشتر را امتحان کنيد. همچنين دقت کنيد که وقتي از مجرايي استفاده مي.کنيد که ميزان تاخير کمتري دارد، فرکانس همه اصواتي که از درون نرم.افزار شنيده مي.شوند به يک نسبت بالاتر مي.رود. بنابراين اگر اشتباها وسط يک پروژه آهنگسازي، ميزان تاخير را تغيير دهيد، گام موسيقايي قطعه شما تغيير خواهد کرد. بخش.هاي مختلف اينترفيس FL شکل 2 نمايي از اين برنامه ( Producer Edition) را نشان مي.دهد. در حال حاضر نسخه 8 « فروتي لوپس » هم به بازار آمده است. همانطور که مشاهده مي.کنيد، اين برنامه از چند قسمت اصلي تشکيل شده است. در نوار بالايي نرم.افزار قسمت پانل را مشاهده مي.کنيد که شامل منوي نرم.افزار و ديگر کنترل.هاي اصلي برنامه است. ستون مشکي سمت چپ برنامه، مرورگر ( Browser ) ناميده مي.شود و از طريق آن مي.توانيد به همه فايل هايي که در حين کار نياز داريد دسترسي داشته باشيد. به اين ترتيب از برنامه My Computer ويندوز بي.نياز خواهيد بود. به همين دليل اصولا اينترفيس FL در حالت Full screen. اجرا مي.شود و شما را از دنياي دسکتاپ ويندوز جدا مي.کند. اين هم يکي از مزاياي فروتي لوپس است. داخل شکل 2 دو پنجره فرعي هم مشاهده مي.کنيد. يکي در سمت چپ قرار دارد که کانال.هاي قطعه را نمايش مي.دهد شكل 2: نمايي از برنامه Fruity Loops اين قسمت که در شکل 3 به صورت جداگانه ديده مي.شود Step Sequencer نام دارد و قلب نرم.افزار FL است. پنجره سمت راست ميکسر ناميده مي.شود و همانطور که از اسم آن برمي.آيد، امکانات لازم براي تغيير ولوم و ديگر تنظيمات هر کانال را در اختيارتان قرار مي.دهد. اين پنجره در نسخه.هاي قبلي،Effect Tracks نام داشت. در واقع مي.توانيد به اين پنجره به عنوان يک آمپلي.فاير مجهز به انواع جلوه.هاي ويژه نگاه کنيد. يک قطعه در FL مي.تواند تا 64 تراک در اين ميکسر داشته باشد و هر تراک حداکثر 8 افکت گنجايش دارد. اين افکت.ها روي کانال.هاي يک قطعه اعمال مي.شوند. ساده.ترين افکت.ها همان افکت.هاي پنجگانه و معروف reverb يا طنين، phaser. ، delay يا تاخير، flange و EQ. يا اکولايزر هستند. اما يک دوجين افکت ديگر هم وجود دارند. براي مشاهده فهرست آنها کافي است با کليک روي يک تراک، در يکي از هشت سطر موجود براي افکت.ها روي دکمه فلش کوچکي که در سمت چپ وجود دارد کليک کنيد و گزينه Select. را انتخاب کنيد. شكل 3 : قسمت Step Sequencer دو پنجره مهم ديگر هم در « فروتي لوپس » وجود دارد. يکي از آنها PlayList است (شکل 4) و ديگري Channel Settings يا تنظيمات کانال که در شکل 5 ديده مي.شود. قسمت PlayList همان کانال.هاي موجود در قسمت Step Sequencer را به صورت ديگري نشان مي.دهد و امکانات ديگري را دراختيارتان قرار مي.دهد. نام پنجره تنظيمات کانال کاملا گوياي نقشي است که اين قسمت به عهده دارد. اگر به شکل 3 دقت کنيد متوجه مي.شويد که به ازاي هر کانال يک دکمه که روي آن اسم کانال نوشته شده است در سمت چپ ديده مي.شود. اگر روي آن کليک کنيد، پنجره تنظيمات همان کانال باز مي.شود. در اين پنجره معمولا چهار دکمه اصلي به نام.هاي SMP به معني Sample و INS به معني Instrument يا ساز، MISC به معني گوناگون و FUNC. به معني Function يا تابع ديده مي.شود. همچنين گاهي اوقات يک دکمه به نام PLUGIN نيز ديده مي.شود که همانطور که از نامش پيداست مربوط به يک برنامه الحاقي (معمولا يک ساز و يا يک پردازشگر جلوه.هاي صوتي) است که روي آن کانال قراردارد. شما مي.توانيد هر يک از افکت.هاي تراک.هاي ميکسر را روي مجموعه.اي از کانال.هاي يک قطعه اعمال کنيد. براي اينکه به فروتي لوپس بگوييد کدام افکت را روي کدام کانال بيندازد، کافي است به پنجره تنظيمات يک کانال مراجعه کنيد و به کمک ماوس شماره تراک افکت مربوط به آن کانال را از نمايشگر ديجيتالي کوچکي که در گوشه سمت راست و بالاي پنجره Channel Settings ديده مي.شود تغيير دهيد شكل 4 شكل 5 مثال.هاي آموزشي Fruity Loops وقتي فروتي لوپس را اولين بار كه اجرا مي.کنيد ممکن است از تعدد گزينه.هايي که در پنجره مرورگر ديده مي.شود دچار سرگيجه شويد. زيبايي FL. اينست که به محض نصب برنامه، يک دوجين آهنگ براي انواع سليقه.ها روي کامپيوتر مي.گذارد که براي مقاصد آموزشي و نيز آزمودن قدرت نرم.افزار به کاربران نوآموز است. همه اين آهنگ.ها از پنجره مرورگر در دسترس هستند. تعداد اين آهنگ.ها آنقدر زياد است که مي.تواند شما را هفته.ها سرگرم کند. براي اينکه فورا با FL. مانوس شويد هيچ.چيز لذت بخش.تر از اجرا کردن اين مثال.ها نيست. براي اين منظور روي گزينه Project از پنجره مرورگر کليک کنيد. از ميان گزينه.هاي فرعي که ظاهر مي.شوند، دو مورد حتما برايتان جالب است. يکي گزينه Cool stuff به معني چيزهاي جالب که دربرگيرنده همان آهنگ.ها است و ديگري گزينه Tutorials که شامل دروس آموزشي FL براي مبتديان است. شما در صورت تمايل مي.توانيد به صورت خودآموز، اين مثال.هاي آموزشي را مطالعه و دنبال کنيد. برنامه FL. همچنين شامل ده ها ابزار و امکانات مختلف است. شکل.هاي 6 تا 9 چهار نوع سينتي.سايزر مختلف به ترتيب به نام.هاي زير را نشان مي.دهد : DrumSynth Live ، Sytrus ، DreamStation DXi و SimSynth . اولي يک سينتي.سايزر اصوات کوبه.اي است. قابليت.هاي دومي را مي.توانيد با مراجعه به قطعه.ي Sytrus HyperSaw از گزينه Short Clips در بخش Projects روي مرورگر بررسي کنيد. سومي يک ساز DXi از مجموعه ابزارهاي نرم.افزار SONAR است و چهارمي نيز يک سينتي.سايزر پرقدرت ديگر در « فروتي لوپس » است. شكل 6 : سينتي.سايزر اصوات کوبه.اي شكل 7 : سينتي سايزر Sytrus شكل 8 : يک ساز DXi از مجموعه ابزارهاي نرم.افزار SONAR شكل 9 : يک سينتي.سايزر پرقدرت ديگر در « فروتي لوپس » شروع کار با FL اولين قدم در کار با « فروتي لوپس » آشنايي با طرز کار Step Sequencer. است. اکنون مثال Getting Started1. را از قسمت Tutorials. در پنجره مرورگر بازکنيد. شکل 3 در واقع مربوط به همين مثال است. با کليک روي دکمه نام يک کانال پنجره تنظيمات آن باز مي.شود. اگر روي اولين کانال اين مثال يعني DNC_kick کليک کنيد، اين پنجره در حالت SMP. شکل موج Sample. اين ساز کوبه.اي و نام فايل wave حاوي اين sample را نشان مي.دهد. با کليک روي دکمه INS مي.توانيد کيبورد مجازي فروتي لوپس را ببينيد. با کليک روي کلاويه.هاي (کليد.هاي) اين کيبورد صداي يک نت يا ضربه شنيده مي.شود. شما مي.توانيد روي sample هر ساز مجموعه.اي از افکت.ها را اعمال کنيد. اين افکت.ها به غير از جلوه.هايي است که به طور کلي روي يک تراک در بخش ميکسر اعمال مي.کنيد. به عنوان مثال مي.توانيد ميزان اکو را تغيير دهيد. براي اين کار روي دکمه FUNC. کليک کنيد و از قسمت Echo ولوم FEED. را به اندازه يک ربع افزايش دهيد. سپس روي کيبورد کليک کنيد. اکنون صداي اين ساز مقداري اکو دارد که محسوس است. همچنين مي.توانيد جنس صداي ساز را از طريق اعمال پوش (Envelop) دلخواه خود تغيير دهيد. مثلا اگر ولوم ATT را در حالت INS زياد کنيد سيگنال طوري تغيير مي.کند که موجب نرم. شدن صداي ضربه در اين ساز کوبه.اي مي.شود. سمت چپ هر کانال يک چراغ کوچک سبز رنگ وجود دارد که با کليک روي آن مي.توانيد کانال مربوطه را خاموش يا روشن کنيد. همچنين در هر سطر شانزده دکمه مستطيل شکل کوچک ديده مي.شود که دات (Dot) نام دارند. هر دات نمايان.گر يک ضرب در الگوي تکرار شونده..اي است که به آن کانال نسبت داده.ايد. مثلا در اين مثال دات.هاي 1 ، 5 ، 9 و 13 روي کانال DNC_kick روشن هستند. با کليک يا رايت کليک روي هر دات مي.توانيد آن را خاموش و روشن کنيد. براي اينکه کاربرد اين دکمه.ها را آزمايش کنيد کافي است دکمه Play. را از پانل بالاي نرم.افزار فشار دهيد. نواختن ريتم شروع مي.شود. اين مثال داراي يک الگوي ساده.ي شانزده.تايي است بنابراين اگر از يک تا شانزده بشماريد، روي شماره..هاي مذکور يک ضرب شنيده مي.شود. شما ميتوانيد همزمان با پخش قطعه، همه کانال.ها به غير کانال نخست را خاموش کنيد و سپس برخي از دات.هاي اين کانال را روشن و بقيه را خاموش کنيد. به اين ترتيب مي.توانيد ريتم.هاي مختلفي بسازيد. اما ملودي چگونه ساخته مي.شود؟ براي بررسي اين موضوع روي دکمه کانال Pluck کليک کنيد و يا روي چرا سبز رنگ ديگري که بين همين دکمه و مجموعه دات.هاي اين سطر قرار دارد کليک کنيد تا بدون باز شدن پنجره تنظيمات کانال، آن را انتخاب کرده باشيد. در اين حالت روي دکمه کوچک Keyboard Editor که در منتهي اليه سمت راست بالاي پنجره Step Sequencer قراردارد کليک کنيد. کنار همين دکمه يک کليد ديگر نيز وجود دارد که به آن Graph Editor مي.گويند. وقتي روي اديتور کيبورد کليک مي.کنيد زير هر دات يک کيبورد خيلي کوچک به نمايش در مي.آيد که يکي از نت.هاي آن با رنگ قرمز انتخاب شده است. اين به معني آن است که هنگام گردش توالي، وقتي نوبت به آن دات رسيد، اين نت نواخته مي.شود. شما مي.توانيد براي آزمايش اين موضوع نت ديگري را روي هرکدام از دات.ها انتخاب کنيد و يک توالي ملوديک متفاوت بسازيد. اين قسمت از سيستم Step Sequencer شباهت زيادي به يک ابزار از همين نوع در نرم.افزار Reaktor دارد. اما ماجراي الگوها به همين جا ختم نمي.شود. در اين مثال همه الگوهايي که روي دات.هاي هر کانال مشاهده مي.کنيد فقط متعلق به يک مجموعه از الگو.ها روي پنجره PlayList هستند. سيستم فروتي لوپس به گونه.اي طراحي شده است که شما مي.توانيد بيش از يک مجموعه الگوي ريتميک يا ملوديک داشته باشيد. مثلا با مراجعه به پنجره PlayList روي سطر Patter 3 کليک کنيد. ملاحظه مي.کنيد که اين مجموعه هم.اکنون خالي است. بالاي پنجره PlayList چند دکمه کوچک ديده مي.شود که يکي از آنها به شکل نوک مداد است. روي آن کليک کنيد. سپس با اين ابزار روي اولين مستطيل مقابل سطر الگوي 3 کليک کنيد تا آن را پرکند. در همين حال به پنجره Step Sequencer. بازگرديد و يک الگوي دلخوه براي کانال DNC_kick بسازيد. سپس دکمه Play را روشن کنيد. دقت کنيد وقتي که مکان نما روي PlayList حرکت مي.کند، در اولين شانزده ضرب علاوه بر الگوي شماره 1 که قبلا وجود داشت، الگوي شماره 3 نيز همزمان شنيده مي.شود. در حقيقت بازي با اين الگوها است که به شما امکان ايجاد ملودي.ها و ريتم.هاي پيچيده را مي.دهد. براي اينکه با کاربرد پنجره PlayList. بيشتر آشنا شويد يکي از آهنگ.هاي قسمت Cool stuff ، مثلا قطعه one-Surrealism را بازکنيد و ضمن اينکه از موسيقي لذت مي.بريد روي هر يک از رديف.هاي الگوها در اين پنجره کليک کنيد و نگاهي به الگوهاي تعريف شده براي هريک از کانال.ها بيندازيد. البته در اين قطعه روي بعضي از کانالها به جاي دات.هاي معمولي، يک نوار مخصوص ديده مي.شود که با کليک روي آن، پنجره Piano roll. باز مي.شود و الگوي ملوديک آن کانال را به شما نشان مي.دهد. اين نرم.افزار داراي امکانات و ابزارهاي پيچيده و مفصلي است که بررسي هريک از آنها نيازمند بحث های طولانی است. فعلا به همين اندازه بسنده مي.کنيم و بررسي تکنيک.هاي آهنگسازي با FL را به روز های آتي واگذار مي.کنيم.
  4. 1 امتیاز
    نام فواصل نشان فواصل نیم پرده ها علائم ترکیبی نت های مترادف فواصل یکم فواصل دوم فواصل سوم فواصل چهارم فواصل پنجم فواصل ششم فواصل هفتم فواصل هشتم معکوس فواصل صدادهندگی فواصل جدول تعیین فواصل گامها تعریف گام نام یا تونیک گام نشان یا مد گام گام دو ماژور فواصل گام دوماژور ساختن گام رماژور پیدایش گامهای ماژور گام سل ماژور گام ر ماژور گام لا ماژور گام می ماژور گام سی ماژور گام سل بمل ماژور گام ر بمل ماژور گام لا بمل ماژور گام می بمل ماژور گام سی بمل ماژور گام فا ماژور پیدایش گامهای مینور پیدایش گامهای مینور هارمونیک گام لا مینور هارمونیک گام می مینور هارمونیک گام سی مینور هارمونیک گام فادییز مینور هارمونیک گام دو دییز مینور هارمونیک گام سل دییز مینور هارمونیک گام می بمل مینور هارمونیک گام سی بمل مینور هارمونیک گام فا مینور هارمونیک گام دو مینور هارمونیک گام سل مینور هارمونیک گام ر مینور هارمونیک پیدایش گامهای منیور ملودیک گام لا مینور ملودیک گام می مینور ملودیک گام سی مینور ملودیک گام فا دییز مینور ملودیک گام دو دییز منیور ملودیک گام سل دییز مینور ملودیک گام می بمل مینور ملودیک گام سی بمل مینور ملودیک گام فا مینور ملودیک گام دو مینور ملودیک گام سل مینور ملودیک گام ر مینور ملودیک درجات تنال درجات مدال تنالیته - مد مدگردی انتقال آکوردهای سه صدایی نام آکوردها ساختن آکوردها نام گذاری آکوردها وضعیت آکوردها شیفراژ آکورد پایگی شیفراژ معکوس اول شیفراژ معکوس دوم نشان آکوردها آکورد ماژور آکورد مینور آکورد افزوده آکورد کاسته آکوردهای گام ماژور آکوردهای گام مینور هارموینک آکوردهای گام مینور ملودیک
  5. 1 امتیاز
    تعریف گام و انواع گامها: تعریف گام: ترتیب و توالی نت ها در کنار یکدیگر گه قواعد مربوط را دنبال میکنند را گام میگویند. انواع گامها: گام به دو دسته کروماتیک و دیاتونیک تقسیم میشود . و باز کروماتیک به دو دسته ملودیک و هارمونیک تقسیم . تعریف کروماتیک: ترتیب فواصل نیم پرده از یک نت پایه تا اکتاو آن را کروماتیک میگویند. تعریف ملودیک: ترتیب نیم پرده به صورت دیز را ملودیک میگویند. (#) تعریف هارمونیک: ترتیب نیم پرده به صورت بمل را هارمونیک میگویند. (b) دیاتونیک: همان گام طبیعی است که دارای دو نیم پرده و پنچ پرده میباشد. دیاتونیک کوچک Minor >> فاصله 2 و 3 .. 5 و 6 نیم پرده است. دیاتونیک بزرک Major >> فاصله 3 و 4 .. 7 و 8 نیم پرده است.
  6. 1 امتیاز
    سلام به همگی دوستای عزیزم ... خب امروز یه هدیه برای همگیتون آوردم که امیدوارم خوشتون بیاد... آهنگی بی کلام هست به اسم رفــــیق بد که قبلا یه نسخه از این رو با صدای پرویز قدرتی که به صورت اتود بود گذاشته بودم ولی خب دیگه از رکورد کار منصرف شدیم و من کار رو دست کاریش کردمو خیلی بهتر کردم ... این کار رو میزارم تا اون دسته از دوستانی که به خوندن علاقه دارن یه فرصتی براشون باشه و بتونن بخونن .. ولی اگه خوندین حتما برام پیغام خصوصی بفرستین این کار رو من با ترانه میزارم براتون ... ترانه ، ملودی و تنظیم و میکس و مستر کار با خودم هستش.. رفیق بد حرفاتو نشنیده میرم کاری به کارت ندارم دستت دیگه رو شد برام به تو حسی من ندارم تحمل خیانت و دروغ برام سخته عزیز نفرین من به تو برو دیگه برام اشکی نریز ترجیع بند : رفیق بد بودی برام خیانتو نشون دادی خستم کردی با این کارات برو که با اون شادی رفیق بد بودی برام خیانتو نشون دادی خستم کردی با این کارات برو که با اون شادی Daw:Fl Studio10 Vst: reFX Nexus Sylenth1 Sytrus SimSynth 3xOsc برای میکس و مستر هم از پلاگین های خود اف ال + Wave استفاده کردم ... نکته ای رو هم براتون بگم این کار برای پارسال هستش اگه نقصی و یا مشکلی توی کار میبینید به بزرگی خودتون ببخشید .. موفق و موید باشید ... http://dl.cubase.ir/upload/uploads/refighe-bad.mp3 عکس از پروژه
  7. 1 امتیاز
    FL studio 9.9.4 with FL studio update 4 tutorial 2 DVD| 5.58 GB --------------------------------------------------------- FL studio - one of the best programs for creating and recording his music! In FL studio virtually no restrictions. Also present in the assembly FL Studio: tutorial 2 DVD. FL studio - one of the best programs for creating and recording his music! In FL studio virtually no restrictions. Supports VST / DX plugins, multi-track recording, 32-bit mixing and Advanced MIDI support will create Music of any Style and trends. Ready-made tracks and samples can be exported into formats WAV, MP3, OGG or MIDI. The program interface is not particularly difficult, but there are many functions that require detailed study. The time spent is worth it - you'll be able to give FREE rein to their imagination raging and do your Music just be what you want! FL Studio: tutorial 2 DVD Do you know that experienced professionals create Music at the cost of $ 300 per song in just 1 hour in FL Studio? If you want to Learn the same way, then you will be interested to know how to do it in the shortest possible time. Did you ever have this: You want to know something specific on the program FL studio and you clock started on all forums to look for what you need? Has it ever happened that you could not find an answer and you had to ask your question on the forumsAnd then wait a few hours (or even days) until you answer it. And if you suddenly meet there was not such a case, the answer begs another couple of questions: WhatIn what sense And where is it located? Again, Wait For Answer! As a result of the "fast" pace of learning enables you to understand what a program to Learn and understand you will never succeed! And of course you throw the whole thing, and not knowing what incredible Music you can write your own home. With this full video rate (in Russian) you can fully Master the program Fl studio from A to Z, with its subsequent use! FL studio features Learn to immediately: - You do not need many hours of searching for sites - You do not need to spend more on the nerves obscure program - No need to re-read a lot of articles written by people in various forums - No need to wonder what, where and how, how, what and why - All that is required of you - is a complete learning program Fl studio from A to Z, followed by its application. Chapter 1: working with FL Studio -Introduction -Interface -Menu Mixer -Browser Pattern Piano Roll-1 Piano-Roll 2 Playlist -Preservation Chapter 2: writing a song -Shock -Writing ... -Writing more -Finish Chapter 3: increase -Extended to work with the mixer -Automation -Extended to work with the Piano Roll -Connect with Other programs -Extended to work with playlist -Working with the sample -Extended to work with samples -Settings and Options Fl Studio Chapter 4: working with Plug-in processing (23 plugin) -Introduction -EQUO -Bass Boost -Balance -Blood Overdrive -Chorus -Compressor -Delay 2 -Delay Bank -Fast Dist -Fast LP -Filter -Flanger -Flangus -Love Philter -Multiband -And so on ... Chapter 5: writing is a composition -Let's begin ... Go on ... -Continue on ... Go on further ... -Automating ... -Finish Chapter 6: Advanced Materials (Bonus) Overview VSTi plug-Edirol Orchestral -Review of the sound processing of liZotope Ozone 3 The chip-to write Tunes A little-chord -How to inspire yourself Audio-help -The last word ****** RyuShare.com - Free Online Storage RyuShare.com - Free Online Storage RyuShare.com - Free Online Storage RyuShare.com - Free Online Storage RyuShare.com - Free Online Storage RyuShare.com - Free Online Storage ******* FL_Studio_9.9.4+Update4+FL_Studio_Tutorial_2DVD.part1.rar download Extabit.com - file hosting FL_Studio_9.9.4+Update4+FL_Studio_Tutorial_2DVD.part2.rar download Extabit.com - file hosting *******
  8. 1 امتیاز
    سورس حرفه اي ديگه اي از من تقديم شما دانلود
  9. 1 امتیاز
    سلام دوستان! این ترک رو برای یکی از دوستام ساختم. کارش دیگه تقریبا تمومه. اگه مشکلی یا ایرادی دیدین حتما بهم بگین تا برطرفش کنم. مرسی. VSTi:Nexus,Trilogy,Cellofan,DVS Saxophone VST:Waves,Neuendo's plug-in http://dl.cubase.ir/upload/uploads/Che-ghadr-Khoobe.mp3
  10. 1 امتیاز
    با سلام خدمت شما.شعر و ملودی اینکار ساخته شده. فعلا اورتور کار رو ساختم و تنظیم کردم. میخواستم نظر شما دوستای خوبم رو بدونم راجع بهش. Vst:Nexus,Ra,Trilogy,Real Guitar 2 http://dl.cubase.ir/upload/uploads/Gole-Man-Mehrzad-Mehregan.rar
  11. 1 امتیاز
    LinPlug SaxLab 2 v2.1.3 with Library دانلود خود vst http://dl.cubase.ir/vst/linplugsaxlab/LinPlug.SaxLab.2.v2.1.3-R2R_R_cubase.ir.rar دانلود بانکها http://dl.cubase.ir/vst/linplugsaxlab/LinPlug.SaxLab.2.Library.v2.1.3-R2R_R_cubase.ir.part1.rar http://dl.cubase.ir/vst/linplugsaxlab/LinPlug.SaxLab.2.Library.v2.1.3-R2R_R_cubase.ir.part2.rar
  12. 1 امتیاز
    سلام-سورس آهنگ تنهایی-محسن یگانه رو با پیانویی که خود اف ال داشت در آوردم البته با کیبورد کامپیوتر که امیدوارم جالب شده باشه سورس ملودی
  13. 1 امتیاز
    شا ظاهرا فضای خالی کافی ندارید بر روی هاردتون و درایو c مخصوصا
  14. 1 امتیاز
  15. 1 امتیاز
  16. 1 امتیاز
    علی جان سلام راستش کار رو هنوز در حد ترک آلبوم نمیدونم ولی دوستی با نام محسن 20 از کار خوشش اومد من هم کار رو بهشون تحویل دادم کار دوم رو با نام خیالاتی دارم آماده میکنم برای آلبوم که فوق العاده تر از کار اولمون تو عادت کردی هست دوستان کسی از این کار استفاده نکنه لطفا تمام حق و حقوق این کار متعلّق به کاربر محسن 20 می باشد .
  17. 1 امتیاز
    چند تا پوشه وي اس تي داريد؟؟ حتما وي اس تي ها قبلي يه ادرس ديگه هستن و وي اس تي هاي جديد هم توي يه پوشه ديگه ،كه جديدها رو پيدا مي كنه ولي قبلي ها رو نه ... توي اف ال فقط يه ادرس ميشه داد براي وي اس تي همه وي اس تي ها تونرو توي يه پوشه جمع كنيد
  18. 1 امتیاز
    بله محسن جان . صحبت هات رو قبول دارم . فرمالیست ها معتقدن معنا خارج از متن اتفاق نمی افته و هر چی هست داخل خود متن هست . اگه از این متن سوءاستفاده نکرده باشم باید بگم ما در زندگی با قراردادهای از پیش تعیین شده یی روبرو هستیم که برای ادامه ی زیست بایستی اونها رو بپذیریم ولی در متن ( که من به اون زندگی اولا می گم ) این شاعر و نویسندست که قراردادها رو می سازه و تعیین می کنه و این از پیش تعیین نشدگی ست که برای شاعر از یه طرف و از سوی دیگه مخاطب جذاب هس . ما زندگی و قراردادهای اون رو طوری که می خوایم می نویسیم و آنچه که در خارج از متن هست رو انکار میکنیم و یا به طور غیر مستقیم پیشنهاد های تازه ی می دیم برای بازنگری . در اون بیت که مثال زدیریشه و خاک هر دو برای پرداختن به معنای عظیم تری (پیوند ) در کنار هم قرار گرفتن. و خارج از این ها بحث بحث آنیما و آنیموس هم هست . اینکه کسی همیشه در اعماق ما برای عشق ورزی و عشقبازی هست که ما جلوه ی بیرونی اون رو در معشوق ظاهری می بینیم . و این عمق رو در ریشه می بینیم که اگر بالندگی یی در عاشق برای درخت شدن اتفاق افتاده از ریشه است که ایما یا آنیموس در اون جای داره . اگه نظرت رو (خارج از خروج وزنی ش ) بپذیرم در بند پایانی شعر با مشکل روبرو می شیم . در بند پایانی بحث بحث دوری سرشاخه و ریشه است از هم که نهایتا از معشوق هم هست که خاکه : من اونقدر دلتنگه لبخندتم که صد سال اگه هم بخندی کمه فقط خاطرات ِ تو همراهمه فقط دوریای تو نزدیکمه به خاطر توجه ت واقعا ممنون ...
  19. 1 امتیاز
    خیلی خوب بود،فضا سازیی و پیشروی موزیک عالی بود،تبریک میگم موفق باشید
  20. 1 امتیاز
    تا جایی که میدونم کرک نشده
  21. 1 امتیاز
    سلام داش رضا گل اقاکارت حرف نداشت ولی یه جاهایی تداخل ریتم بگوش میرسید بعد اصلا اون ترانه با این اهنگ جور در نماید هرچی کلنجار رفتم نشد ولی واقعا کارت قشنگ بود ممنون ازت
  22. 1 امتیاز
    سلام میدونم بازگشت دوباره رو خوش امد گفتم :9:
  23. 1 امتیاز
    مهرزاد عزیز من که لذت بردم عالی و مدرن درام کیت چی بود؟
  24. 1 امتیاز
    چشمام یه آشنا میخواد توغربت این زندگی یه آشنای مهربون که فامیله با سادگی وقتی غروب از راه میاد غصه ها غوغا میکنن بغض های کهنه تو گلوم همهمه بر پا میکنن غم ها پاورچینو یواش میان تو ایوون دلم تو اوج بی کسی به دل هزار کنایه میزنن وقتی که درد بی کسی بی خبر از سفر میاد رو میکنم یه آسمون میگم هرچی خدا بخواد کوچه ی بن بستی شدم با یک عبور نا تموم عذا گرفتم تو دلم برای مرگ آرزوم هزار تا زخم روی دلم که هر کدوم یه درد داره اگه یروز سر واکنن از پا میوفتم دوباره غصه هامو بکی بگم با این غروب لعنتی کجا به پرواز در بیام در این هوای غربتی غروب غم بزرگیه که روحمو تنگ میکنه تو مجلس دلدادگی با گریه آهنگ میکنه تو تقسیم این سرنوشت دل هرچی جیغو داد کشید خوباش رسید به دیگرون بداش فقط به ما رسید چشمام یه آشنا میخواد توغربت این زندگی یه آشنای مهربون که فامیله با سادگی
  25. 1 امتیاز
    اینم ورژن جدیدش تو سایت زیر پیدا کردم . گفتم شاید بدرد علاقه مندانش یخوره http://dl2.soft98.ir/soft/FL.Studio.10.0.9c.rar
  26. 1 امتیاز
    MakLOs

    صداي من | قرآن |

    اصل اين آهنگ براي دوسال يا بيشتر هست اين تيكه ي رو هم كه گذاشتم صداي من هست كه آيه رو ميخونم ثانيه 48 تا 50 هم باز صداي من بقيه كه Fade Out ميشه يكي از دوستان بود ممنون بابت نظرات http://dl.cubase.ir/upload/uploads/MeE.mp3
  27. 1 امتیاز
    آقا صابر کل کار یه طرف که زیبا بود اون پشت اونی کیه که خارج میخونه:3:
  28. 1 امتیاز
    تایید شد ...موفق باشی امین جان اینو همون سال که زدی و پخش کردی شنیده بودم ازت
  29. 1 امتیاز
    من با گوش کردن به ملودی این کارا رو کردم اگه مشکل داشت به بزرگی خودتون ببخشید
  30. 1 امتیاز
    سلام مهدی جان ... به شخصه معتقدم این ترانه بهتر از این ها می توانست نوشته شود که این ایرادات وحشتناک ادبی را هم نداشته باشد . شامهر اهنگساز خوبی ست و صدای خوبی هم دارد اما در انتخاب ترانه و بازیگری اصلا سلیقه ام با او جور در نمی آید . شادمهر به درستی ترانه ای را انتخاب می کند که در زمزمگی با آن مشکلی نداشته باشد اما آیا تمام ترانه همین است ؟! ترانه ی تصمیم را با صدای آقای صدای ایران که حتما شنیده اید ؟!آن ترانه لبریز شاعرانگی و چیزی ست که در مشروطه به آن تعهد اجتمائی می گفتند و توانایی زمزمگی نیز آن را به اوج رسانده بود . می خواهم بگویم این ترانه و صدای شادمهر و آهنگسازی از آن یک اثرخوب اما ناماندگار ساخته . عشق به عنوان یک پدیده ی اجتمائی برای من ملموس و مقدس است و لی چیزی که در این ترانه ها وجود دارد بیش از مغز و شاعرانگی و تعهد زمزمگی ست . متاسفانه اینگونه است که ماباخیل عظیمی از ترانه سرایی های سست و به طبع اجراهای نامانگدار روبروئیم . بهترین نمونه یی که من از این نوع شنیده ام ترانه ی ده سال بود که بسیار نو و مدرن و آمیخته با زندگی امروز و شاعررانگی بود تا فقط حرف حرف حرف باشد . مخلص کلام اینکه به هر قیمتی نباید ترانه نوشت و اینکار روحی بزرگتر از انزوای ما نیاز دارد . درک تنها یی با تنها بودن بسیار متفاوت است . درک تنهایی ما را به نوشتنی وا میدارد که نوع تغلیظ شده ی آن دم زدن از همین روابط عاشق و معشوق عصر سنگ و آتش است و در تنها شدن رسیدن به عشقی است که تن های بسیاری را در خود جای می دهد . . . با اینحال نمی توان انکار کرد که این گونه سرایش ها نیز (چنانکه خود نیز داشته ام ) همیشه و هنوز زیست کرده اند و می کنند و چند گاهی بر زبان ها جاری می شوند .... سرخی ِ کفشت ای یار از خون عاشقان است کاری نمی توان کرد پای تو در میان است
  31. 1 امتیاز
    سلام . محسن جان علاوه بر صدا طبع خوبی نیز در سرایش داری اما قرار است دوستی ام را با ذکر نکات منفی به امید بهتر شدن قلمت ثابت کنم . زندگی و سادگی قافیه نیستند . زندگی را می شد ببا بندگی قافیه گردو ساده گی را با افتاده گی . بیت سوم نیز قافیه رعایت نشده . شعر کلا ارتباط اجزاء در محور همنشینی و جانشینی است و دقیقا مثل تورماهیگیری می ماند چنانچه اصول و جایگیری و جایگزینی مناسب در کلمات و چینش انها صورت گرفته باشد ما شاهد مربع های اندازه و محکم هستیم در غیر این صورت این ترکیب به هم خواهد خورد . استفاده از ضمیر اشاره (این ) در مصرع اول تنها جهت پر شدن وزن هست که شدیدا باید در آثار بعدی ات از این کار پاجتناب کنی . در ترانه نبایستی ابهامی در کار باشد (منظورم تک معنا بودن نیست ) بیت دوم مصرع اول غوغا کردن غصه ها از لحاظ معنایی اشتباه است . من کاملا متوجه منظورت در اثر شدم اما به دلیل استفاده از کلمه ی غوغا که کارکردهای مختلفی در معنا و تعبیر ما دارد می بایست از کلمه ای استفاده می کردی که به معنای زیاد شدن غصه ها و غم ها باشد و البته البته این را هم در نظر بگیر که بین فعل های آمدن و رفتن فرسنگ ها فاصله است و معمولا آمدن خوش حالی دارد و رفتن غم دارد . این مسئله را بافت فرهنگی مذهبی ما می گوید . د ر بیت بعد که : غم ها پاورچینو یواش میان تو ایوون دلم تو اوج بی کسی به دل هزار کنایه میزنن جدای از عدم حضور قافیه که جناب امید فرمایش کردند . در این بیت مصرع اول شعر درگیر فضاسازی می شه و در مصرع بعد از اون فضا سازی کلا دور میشه و اصلا انگار این دو مصرع کاملا جدای از هم هستند . غروب غم بزرگیه که روحمو تنگ میکنه تو مجلس دلدادگی با گریه آهنگ میکنه و اما در این بیت هم شعر درگیر بازی قافیه شده . ودر این میان به معنا هم لطمه زده شده . گاهی انچه ما می خواهیم بگویم بسیار عمیق و پر مغز است اما در ارائه ی اون به دلیل عدم توجه به محور هم نشینی باعث می شویم مخاطب آنه را ما در ذهن خود داریم یا به اصطلاح نگیرد و یا ناقص دریافت کند که منجر به ضعف تالیف می شود . ساخت یک پیوند عاطفی بین شعر و مخاطب بسیار مهم است و عناصر بسیاری نیز در ایجاد چنین فضایی دست به دست هم می دهند که ما باشناخت آن ها می توانیم با جنون همپیاله شویم و مخاطب را نیز بر سفره ی شعر بنشانیم . و یک پیشنهاد بعد از سرایش ترانه به هیچ عنوان ان را به موج صدا نسپار منظورم این است که ترانه ای را که در حال نوشتنش هستی با معیارهای توانایی در خوانده شدن نسنج چرا که ناخودآگاه تو بر بسیاری از ویژگی هایی که شکلی ادبی به شعرت می دهند چشم خواهد بست .... موفق باشی ...
  32. 1 امتیاز
    سلام مهدی عزیز لطف داری ممنونم،همچنین سلام امیده عزیز ممنمون از لطفت آهنگساز دوست خوبم آقای رضا وحدانی و تنظیم هم از دوست عزیزم حسین تیموری بود
  33. 1 امتیاز
    سلام دوست عزیز... احساس خیلی خوبی داری و از کلماتی که استفاده کردی تقریبا خوب هستن.. اما از لحاظ تئوری در وزن مشکل دارید اگه ترانه اتون وزن مناسبی داشت بسیار زیبا بود... ضمنا>>این بیت>>>قافیه نداره >>غم ها پاورچینو یواش میان تو ایوون دلم ..............................................تو اوج بی کسی به دل هزار کنایه میزنن به قسمت آموزشهای ترانه سرایی سر بزنید مطلالب زیادی هست که میتونید مشکلتون رو برطرف کنید. پیروز باشید.
  34. 1 امتیاز
    ممنون ازت نیما جان=من اینو دلوکس ورژن ریمیکس کردم واسه همین بیس کار نذاشتم-با توجه به چند تا کار دلوکسی که شنیده بودم البته! میکس که بله باید بیشتر وقت بزارم روش که رو این پروژه به خاطر محرم دیگه گفتم زود بزارم بعدا دلم رضا نمیداد بزام-وقت نشد! یه مستر2 با کیوبیس رو کار نهایی انجام دادم ببین این چطوره؟ کیوبیس-ویو کامپلت-مستر افکت که البته خودم اولی رو بیشتر قبول دارم چون از کارایی که نرم ترن خوشم میاد مخصوصا رو وکال زن، Master2-tatu- A Simple Motion-remix by behnam noroozi-deluxe version
  35. 1 امتیاز
    تشکر آقای دهقان-سپاس:3:
  36. 1 امتیاز
    سلام خوش اومدید . نام تاپیک رو درست بزنید لطفا من درستش کردم . بیت اول دو مصرع به هم چسبیده بود اونم جدا کردم لطفا کمی دقت بفرمایید دوست عزیز . ترانه ی زیبایی بود . به امید بهترین ها
  37. 1 امتیاز
    حالا نوش دارو بعد مرگ سهراب جمله ی نویی در تکست رپ بود/زیبا بود/تشکر
  38. 1 امتیاز
    دوست من کار شما خلاف قوانین سایت هست شما میتونید از دکمه ی لایک یا میپسندم استفاده کنید
  39. 1 امتیاز
    دوستان عزیز کسی تا اینجا مشکلی نداره؟ هرکس هر سوالی درمورد این نرم افزار داره میتونه مطرح کنه و جواب بگیره اخه تا چند روز دیگه میخوام چند پروژه رو از اول تا اخر تو اجرا کنیم با کمک هم دیگه. یاحق.... .
  40. 1 امتیاز
    سلام دوست عزیز دستت درد نکنه . فقط اگه از دوستان کسی اصطلاحات زیرو میدونن توضیح بدن : Fulness Boominess Presence/recognition sibilance breath fundamental primary modes clang over tons Formants باتشکر ...
  41. 1 امتیاز
    Hy2rogen - Sylenth1 Soundset Vol 4 28-10-2012 | DISCOVER | SYLENTH1 PATCHES | 4MB Hy2rogen is back with the 4th installment for the popular VSTi - Sylenth1, exploring the program's features and providing more up-to-date mainroom sounds. The preset bank is filled with 109 preset sounds from basslines, leads, plucks, fx to drum sounds all tweaked for perfect fitting into your project. Featuring dubstep and electro custom bass sounds, lush and melodic mainroom leads and chords, delayed additive plucks, lifters & other crazy fx and drum shots, this 4th comeback is a must have along with the previous 3 installments from Hy2rogen. Most all of the presets have already been programed with the ARPEG function for that little bit of inspiration. Remember to tick the ARPEG box and play any note! The presets are compatible with all versions of Sylenth1 and many of the sounds have tweakable parameters for maximum flexibility in the mix. Specifications: • 32 electro & dubstep basslines • 32 mainroom leads • 16 plucks • 16 FX http://dl.cubase.ir/upload/uploads/Hy2rogen-Sylenth1-Soundset-Vol-4.rar
  42. 1 امتیاز
    فصل دوم با عرض سلام خدمت تمام دوستان امیدوارم که فصل قبلی رو کاملاً تمرین کرده باشید چون ما برای یاد گیری فصل دوم باید فصل اول رو کاملا حفظ باشید. تو فصل قبلی تعدادی از دوستان اومدن و از طرز بیان کلمات من اشکال گرفتن و گفتن من قسد توهین داشتم.خاستم خدمت دوستان عزیز عرض کنم که من مدل حرف زدنم همینه اگه کسی مشکل داره میتونه به این تایپیک سر نزنه چون طرز حرف زدن من عوض نمیشه.پس امیدوارم از حرفای تند و تیز من ناراحت نشید چون قسد توهین به هیچ دوستی رو ندارم. خوب دیگه بهتر بریم سر اصل مطلب تو این بخش قرار با چند تا بخش که خیلی تو ساخت یه پروژه به کارمون میاد کار کنیم. موضوع ها : More Plagin-01 Automation Clip-02 Automation Tempo-03 04-و یک ترفند خیلی کار امد که تو ساخت پروژه های سنگین به کارمون میاد. خوب دوستان الان شاد با خودتون بگید همینا نه من در اخر اموزش قرار چندتا پروژه رو از اول تا اخر ببستم تا چیزایی که جا افتاده رو انجا پیدا کنیم و اموزش بدم. *********************************************************** بخش اول More Plagin خوب دوستان من این کلمه رو نوشتم تا بهتون یاد بدم چه جوری باید یه پلاگین جدید رو بیاریم توی برنامه ی اف ال استدیو. پلاگین ها دو مدل هستن یه مدل نصبی هستن و یه مدل رو باید بریزیم توی پوشه مربوط به پلاگین های برنامه. پلاگین های نصبی : پلاگین های نصبی مس نکسوس رو باید نصب کنیم مس اینکه دارید یه نرم افزار رو روی سیستممون نصب میکنیم. مشکل بیشتر دوستان اینه که میگن ما برنامه رو نصب کردیم چرا توی اف ال نیست و چرا نمیتونیم پیداش کنیم. توی تنظیمات این برنامه بخشی هست که ما از اونجا پلاگینی رو که نصب کردیم رو بهش میشناسونیم. خوب حالا من با عکس بهتون توضیح میدم تا همگی متوجه بشید. اول باید روی گذینه ی Channels کلیک کنیم بعد گذینه ی More را انتخاب کنیم مس عکس زیر : بعد وقتی روی این گذینه کلیک کردیم با همچین پنجره ای روبه رو میشیم که عکسش در زیر دیده میشه. وقتی این پنجره باز شد روی گذینه ی refresh کلیک میکنیم تا برامون پلاگین های جدید رو شناسایی کنه وقتی کار سرچ تموم شد پلاگینهایی که جدید نصب شده باشن رو با رنگ قرمز نشون میده و ما کافی تیک اون رو فعال کنیم تا وارد برنامه بشه. پایان ***** پلاگین های غیر نصبی : پلاگینهایی هستن که ما باید اون هارو توی پوشه ای که خود نرم افزار توی درایومون ساخته بریزیم. ادرس این پوشه این هست. C:\Program Files\Image-Line\FL Studio 10\Plugins\VST بعد از اینکه ما پلاگین مورد نظر رو توی این پوشه ریختیم مس کاری که بالا کردیم اون رو به نرم افزار میشناسونیم به همین راحتی. پایان. *********************************************************** بخش دوم Automation Clip این بخش خیلی مهم و کار امد در ساخت یه پروژه ی حرفه ای هست. ما از هر پلاگینی که فکر کنید میتونیم اتومیشن بگیریم حتی اونایی که اجازه نمیدن روشون کلیک راست کنیم. خوب حالا برای مثال من یه سورس رو حاظر کردم که توش از بخش های اصلی اتومیشن گرفته شده. دانلود : http://dl.cubase.ir/upload/uploads/12352.rar خوب دوستان برای اتومیشن گرفتن ما روی پیچ مورد نظر کلیک راست میکنیم و روی گذینه ی Create Automation Clip کلیک میکنیم. بعد ما میتونیم از توی پلی لیست تنظیمات رو انجام بدیم مس اون سورسی که براتون گذاشتم. بعضی از پلاگین ها هم هستن که به ما اجازه نمیدن روشون کلیک راست کنیم تا اتومیشن بگیریم برای اتو گرفتن از این پلاگین ها باید یه راه دیگه رو انتخاب کرد و اونم اینه. به عنوان مثال ما میخوایم از پیچ ولوم این وی اس تی اتومیشن بگیریم. برای این کار ما ابتدا میریم و روی گذینه ی که دورش با رنگ قرمز کشیده شده رو فعال میکنیم تا چراقش روشن بشه. بعد میریم سراغ وی اس تی مون و یه کوچولو پیچ ولوم رو تکون میدیم مس عکس زیر بعد از اینکه ولوم مورد نظر رو کمی تکون دادیم میریم سراغ قسمت قبلی. حالا براچی باید تکون بدیم : برای اینکه نرم افزار اون قسمتی که قرار اتو گرفته بشه رو شناسایی کنه و روی ایکونی که دورش با خط قرمز کشیده شده کلیک راست میکنیم و روی گزنیه Create Automation Clip کلیک میکنیم و از توی پلی لیست عملیات ادیت رو انجام میدیم. پایان. *********************************************************** بخش سوم Automation Tempo توی این بخش ما میتونیم سرعت کارمون رو توی پروژه کم و زیاد کنیم برای این کار ابتدا روی گزینه ی تمپو کلیک راست میکنیم و گذینه ی Create Automation Clip رو اتخاب میکنیم و از توی پلی لیست بنا به سلیقه سرعت رو سریع و اروم میکنیم همین. پایان. *********************************************************** بخش چهارم ترفند : توی این بخش میخوام یه ترفند رو بهتون اموزش بدم که برای ساخت پروژه های سنگین خیلی کارامد داره و کارمون رو برای ساخت پترن های مجدد راحت میکنه به عنوان مثال ما روی یه پترنمون ریتم رو چیندیم و برای یه قسمت دیگه از پروژمون قراره کیک اول رو حذف کنیم بیشتر بچه ها برای این کار میرن و از دوباره شروع به ریتم چیدن روی یه پترن جدید میکنن ولی ما توی این روش که میخوام اموزش بدم احتیاج به این کار نداریم. مثلاً این ریتم ما هست حالا ما میخواییم کیک اول رو حذف کنیم بدون اینکه بخوایم وقت بزاریم و از دوباره عملیات چیدن رو انجام بدیم. برای درک بهتر من از توی پلی لیست توضیح میدم. خوب حالا من یه عکس حاظر کردم که میخوام داخل کادر قرمز دوم کیک اولم رو بردارم بدون اینکه از دوباره بچینم. برای این کار ابتدا روی کادر دوم بالا سمت چپ کلیک میکنم و گذینه ی Make unipue کلیک میکنیم بعد روی پترن دوممون توی پلی لیست کلیک میکنیم تا بترنمون بالا بیاد حالا تو این قسمت ما میتونیم ویرایش ریتم رو انجام بدیم. الان شما توی کادر دوم میبینید که من بدون اینکه از دوباره بخوام عملیات ریتم چیدن رو انجام بدم ریتممو توی پلی لیست تقییر دادم امیدوارم منظورم رو درست بهتون رسونده باشم. پایان. خوب دوستان فصل دوم تموم شد فصل سوم رو میخوام یه پروژه ببندم کسانی که مایل یه همکاری هستن و دوس دارن چیزای زیادی یاد بگیرن روی گذینه ی سپاس کلیک کنید. یاحق.....
  43. 1 امتیاز
  44. 1 امتیاز
    قبلا به این سوال جواب دادم نمیدونم نرم افزار به این سادگی رو ( حتی اگر ساده هم نباشه ) چطور یه مقدار باهاش دست و پنجه نرم نمیکنید و توی گوگل آموزشهای یوتیوب رو نگاه نمیکنید این رو از این لحاظ میگم که سوالات تکراری پرسیده میشه . سمت چپ کیبورد شما 14 تا کلاویه دارید . رنگ کلاویه ها با رنگ آبی فیروزه ای مشخص هستند . بالای اون کلاویه ها نوع صدا رو درج کرده با انتخاب هر کلاویه صدا تغییر میکنه . برای اینکه کلاویه های آبی رنگ با انتخاب عملکرد داشته باشند باید تیک سلکت آل رو زده باشید تا تمام صداها فراخوانی شده باشه . اینکار ممکنه س پی یو شما رو موقع لود کمی درگیر کنه . اگر به تمام صداها یا کوردها نیاز ندارید فقط صدا و استایل به خصوصی رو نیاز دارید فقط تیک همون رو بزنید
  45. 1 امتیاز
    درود دوستان گرامی لطفا ویدیویی که براتون آپلود کردم رو دانلود کنید و ببینید تا به جواب سوالاتتون برسید popooli -Protools--MIDI, Aux tracks, and Virtual Instruments. - YouTube.rar پیروز باشید
  46. 1 امتیاز
    MusicLab RealLPC Standalone DXi VSTi v1.0-ASSiGN گیتار لس پائول مدت اعتبار لینک 15 روز http://downloads.ir/Files/1847309/cubase.ir-MusicLab%20RealLPC%20Standalone%20DXi%20VSTi%20v1.0-ASSiGN.rar
  47. 1 امتیاز
    سلام دوستان قرار بر این شد که آموزش میکس رو شروع کنیم، انشالله بتونم تمومش کنم! این آموزش رو قبلاً توی فروم دیگه ای هم نوشتم با همین اسم کاربری ذکر منبع لازم میدونم قبل از شروع چند تا نکته رو عرض کنم خدمت دوستان!!! برای حفظ نظم تاپیک لطف کنید به هیچ دلیل و عنوانی هیچگونه پستی قرار ندید. برای سوال و جواب و گفتمان تاپیکی اختصاص داده شده که میتونید سوال، جواب، نظر و پیشنهادتون رو اونجا مطرح کنید. طرح سوالات، نظرات و گفتگو درباره تاپیک آموزش گام به گام میکس (نوشته ایمان احمدزاده) این تاپیک برای آموزش میکس به زبان ساده شروع شده، لذا از دوستان عزیز شدیداً خواهش میکنم هر بخش و هر جلسه رو به صورت کامل بخونن چون این مبحث به صورت رشته ای به هم وصله! برای دوستانی هم که این مطالب رو بلدن از خدا صبر و استقامت آرزو میکنم! این آموزش بدون تکیه بر نرم افزار خاصی پیش میره، یعنی برای همه مفیده، چه کسایی که با میکسرها، رکوردرها و تجهیزات سخت افزاری کار میکنن چه برای کسایی که حتی یک بارم این تجهیزات رو ندیدن و فقط به صورت نرم افزاری کار میکنن! جلسه اول میکس در زبان ساده و عامیانه میکس به معنای مخلوط کردن میباشد، توی موسیقی و علم صدابرداری هم یعنی ترکیب و کنار هم چیدن سازها براساس یک سری قواعد و اصول. بیایم اون ترس گذشته رو با یه پاراگراف ساده نسبت به میکس، از خودمون دور کنیم میکس در اصل از سه مرحله اصلی تشکیل شده 1- اکولایز 2- پنینگ 3- استفاده از افکتهای بر پایه زمان و تنظیم ولوم حال: مرحله اول به زبان ساده همون تنظیم بیس و تریبل یا همون زیر و بمی صداست، که اکثرا روی دستگاههای پخش صوتی اونارو تجربه کردیم!!! (توی این بخش مقداری تخصصی تر توضیح میدم) مرحله دوم همون چپ یا راست بردن صداست، توی دو تا باند که یکی در چپ و دیگری در راسته میتونیم صدا رو جابجا کنیم! مرحله سوم هم استفاده از افکتهاست، افکتهایی مانند ریورب Reverb تاخیر Delay, ... لازم دونستم این مسائل رو ساده توضیح بدم که به بخش اصلی و بنیان میکس برسیم!!! ما صدا رو به دو طریق میشنویم: 1- امواج فیزیکی صدا: بلندگوها بر اساس تعریفشون صدا رو با استفاده از جنبش مولکولهای هوا به گوش ما میرسونن به طور مستقیم. (که با این موضوع اصلاً کاری نداریم) 2- تجسم: راه دوم تجسم صدا ها توی فضای سه بعدیه (گفتمان ما راجع به این مبحثه) سه بعد تشکیل شده از سه محور XYZ. (توی ریاضی اگه یادمون باشه محورهای X افقی، Y عمودی و محور Z که همون عمق به حساب میاد) --------------------------------------------------- اگه صداها رو به صورت نقطه هایی توی فضای سه بعدی تصور کنیم خیلی راحت میشه نقطه هارو جابجا کرد تو این فضا!!! فقط کافیه بدونیم که یه صدا چقدر باید به سمت چپ، راست، بالا، پائین، عقب یا جلو حرکت کنه!!! درک این مطلب رو میتونیم با نتیجه گیری از مطالب بالا راحتتر به هدف برسونیم!!! محور Xها: گفته بودیم که پنینگ یعنی انتقال صدا روی محور افقی به صورت چپ یا راست! محور Yها: برای جابجایی صدا روی محور عمودی با استفاده از اکولایز میتونیم یه صدا رو بالا یا پائین ببریم. هرچه صدا زیرتر باشه توی این فضا در نقاط بالاتری قرار داره و هرچی بم تر میشه پائینتر میاد (برای همینه که میگن برای میکس سازهای بیس پاهاتون رو رو زمین بزارید و اونو حس کنید) محور Zها: با این واژه زیاد روبرو شدیم که میگن فلان صدا از ته چاه میاد، این به این معناست که صدا در فاصله دورتری از شما قرار دارد، میتونیم این موضوع رو توی موسیقی هم درک کنیم، اگه دقت کرده باشید متوجه شدید که معمولاً صدای خواننده جلوتر از یه سری سازهای دیگه است یا در قسمتی که ملودی کار نواخته میشه ساز اصلی خیلی پر رنگ تر و نمایانتر جلوه میکنه، این مطلب برای درک محور عمق صدا گفته شد که برای این کار میتونید با کم کردن ولوم یه صدا یا استفاده از افکتهایی مثل ریورب و دیلی (که بعداً درباره اونها مفصل توضیح میدم) صدا رو به پشت بلندگو ها در فاصله دورتر یا به جلو بیارید!!! حالا با درک تمام این مسائل میتونیم بفهمیم که چرا توی ارکستر ها هر دسته از سازها تو یه منطقه قرار دارن (درام، ویلن، گیتار، پیانو و ...)
  48. 1 امتیاز
    :4: منظور منم مدیران بود حالا میزارم اگه مشکلی داشت پاک کنن مدیران گرامی :4: GRYGRTNGFLERSOCEVTDXRSAHYBDVR-DYN.part1.rar - 190.7 MB GRYGRTNGFLERSOCEVTDXRSAHYBDVR-DYN.part2.rar - 190.7 MB GRYGRTNGFLERSOCEVTDXRSAHYBDVR-DYN.part3.rar - 190.7 MB GRYGRTNGFLERSOCEVTDXRSAHYBDVR-DYN.part4.rar - 128.5 MB
  49. 1 امتیاز
    براي عوض كردن Skin اين وي اس تي كل وي اس تي بايد عوض بشه يعني Skin هاي اين وي اس تي بصورت فايل Dll هستند كه با فايل اصلي جايگزين ميشن...... ولي يه راه ديگه هم هست كه شما كل فايل هاي DLL رو كپي كنيد داخل پوشه وي اس تي و با هر Skin كه خواستيد لود كنيد..... توي اين فايل چهار تا Skin و چندين بانك صدا هست.....
  50. 1 امتیاز
    پرست هاي جديد ترنس وي اس تي Sylenth كه يكي از وي اس تي هاي پر طرفداره.... Trance Euphoria Euphoric Trance For Sylenth Bundle Vol 1 & 2 | 2.17 MB 262 stunning and versatile presets across two packed volumes for LennarDigital's Sylenth1 covering all your bass, lead, FX and pad needs for epic, euphoric and uplifting trance. Volume 1 of Sylenth 1 Euphoric Trance contains 128 super, high quality patches & 134 in Volume 2 for LennarDigital's hugely popular synth. Now with 'Euphoric Trance for Sylenth 1 Bundle (Vols 1 & 2)' you can get all of these sounds in one fantastically priced pack. With 262 presets in total, this bundle is not to be missed! Infuse your tracks with the high energy uplifting sounds of modern Trance and pick up this amazing collection of sounds. Also included are bonus FX patches in Volume 1, plus the patches for all 6 track demos in Volume 2 in .FXp format added into bank 2. MP3 Demos: All of the sounds in the above MP3 demos were created using these Sylenth 1 sounds, apart from the drums and percussion. The sounds you will receive are exactly as you hear in the demos. No additional effects have been used. Please note, this product does not contain any loops, just patches you can use to create your own parts. Compatibility: You must own LennarDigital Sylenth 1 version 2.2.1.1 to use these patches as they were written specifically for this version. Copyright: These patches are copyrighted by law. You are buying the right to use these synthesizer patches copyright free in your own music productions. You do not need to pay Trance Euphoria any royalties for using these sounds in your music releases. However, this licence is not transferable and it cannot be re-sold. Furthermore, passing it onto friends is against the law.
×
×
  • اضافه کردن...