رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





تخته امتیازات

  1. oaj

    oaj

    مدیر بـازنشسته


    • امتیاز

      12

    • تعداد ارسال ها

      1,230


  2. MakLOs

    MakLOs

    سـرپرسـت سایت


    • امتیاز

      11

    • تعداد ارسال ها

      7,978


  3. AliRezA Nasehi

    AliRezA Nasehi

    عضو جدید انجمن


    • امتیاز

      8

    • تعداد ارسال ها

      3,406


  4. Arshia-H

    Arshia-H

    کاربر اخراجی


    • امتیاز

      8

    • تعداد ارسال ها

      207



مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در جمعه, 20 بهمن 1391 در همه بخش ها

  1. 4 امتیاز
    ali-mkh

    دانلود 500 kick

    آقا ساده بگم جزو یکی از بهترین بانکهای kick هستش Download the package below: Download 500 Free Kicks By Markus Hakala Enjoy the samples! لینک مستقیم 28 mb
  2. 3 امتیاز
    درود. با کسب اجازه از اساتید محترم. اگه موضوع تکراری هست ببخشین. گفتم این مطلبو بنویسم برای دوستانی که این سوال براشون پیش اومده. درپیانو رول ، وقتی نُتی چیده میشه،میتونین روی اون نت دوبار کلیک کنین که صفحه ی note properties باز میشه.در زیر مجموعه هاش گزینه ای هست به نام picth حالا برای ربع پرده کردن نُت شما میتونید گزینه ی pitch رو به اندازه ی50cents بالا یا پایین ببرید(کرن یا سری کنید) نکته 1: 200cents = یک پرده 100cents = نیم پرده درتنیجه: 50cents = ربع پرده نکته ی 2: اگر دقت کنید،آخرین مقداری که pitch میتونه بگیره 1200+ هست که برابر با 12 تا نیم پرده میشه.یعنی هر نیم پرده برابر با 100cents موفق باشین.
  3. 2 امتیاز
    آموزش تخصصی میکس و مسترینگ به زبان پارسی نوشته شده توسط استادان: علیرضا وحیدی ، ایمان احمد زاده Mix & Mastering ************************** http://dl.cubase.ir/upload/uploads/mastering-Mix.rar
  4. 2 امتیاز
    تصمیم گرفتم این آهنگ رو مثه آهنگ اصلی واستون درستش کنم امیدوارم ازش استفاده کنید من سورس ضعیف نمیزارم سعی میکنم کم سورس بذارم اما حرفه ای ...تشکر از ابی و شادمهر عزیز بابت آهنگ زیباشون از وی اس تی استفاده نشده با پلاگین خوده FL درست کرم...موفق باشید... از لینک زیر دانلود کنید...:3: Ebi ft.Shadmehr_Royaye man
  5. 2 امتیاز
    سلام دوستان عزیز ! بعد از گذاشتن سورس ها از خودم تصمیم گرفتم یکی از آهنگ های خودمو که به تازگی پخش شده رو خدمتتون ارائه بدم و آهنگسازی رو با Fl Studio و Cubase انجام دادم با نظراتتون خوشحال کنید.:1: برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید DJ Farzin Felony-Jodaei
  6. 2 امتیاز
    امروز R_02_09 ، سالگرد تولد 4 کاربر عزیز می باشد : -tayabina (تاریخ تولد 1985, سن: 28) -mosbala (تاریخ تولد 1987, سن: 26) -dani (تاریخ تولد 1995, سن: 18) -daniy1373 (تاریخ تولد 1995, سن: 18) تولدتان را تبریک می گوییم
  7. 2 امتیاز
    با سلام ببخشید که در حظور اساتید جسارت کردم...اما یک تکنیک جالب رو به نظرم رسید که سورس آموزشیش رو بزارم... این تکنیک افزایش صدای ریورب وکال و اضافه شدن سیدچین به ریورب(نه به صدای خود وکال) در بعضی مواقع خاصه...در بعضی جاها (مثلا بین دو بیت که خواننده سکوت میکنه) استفاده از این تکنیک میتونه جذاب باشه و همچنین فضای کار رو پر کنه. اگه منظورم رو متوجه نشدید با دانلود سورس یا فایل صوتی زیر که با صدای یکی از فایلهای خود اف ال درست کردم حتما متوجه میشید. اگه توی کار های مرتضی پاشایی توجه کنید از این قضیه زیاد استفاده میکنه... تنها نکته ی قابل ذکر اینه که افکت ریورب رو باید حتما توی کانال Send قرار بدید تا سیدچینی که به اون اضافه می کنید فقط به صدای ریورب اضافه بشه و روی صدای وکال اصلی اثر نکنه...من توی سورس زیر با gross beat سیدچین رو اعمال کردم... دانلود سورس دانلود با فرمت mp3 البته باید توجه کنیم که استفاده ی بیش از هر چیزی زیاد جالب نیست و استفاده از این قضیه هم از این قاعده مستثنا نیست.
  8. 2 امتیاز
    منم به نوبه ی خودم تولد عزیزان رو تبریک میگم.و یه تشکر جانانه از مدیران و خسته نباشید که این طرحو اجرا میکنن
  9. 1 امتیاز
    با سلام بعضا می بینم برخی دوستان سوالاتی از قبیل : چرا وقتی یه پروژه ی سنگین باز میکنم خرخر میکنه(یا به غلط:نویز داره)؟! چرا وقتی با میدی یه نت میزنم با تاخیر پخش میشه؟! چرا کارت صدام تو اف ال با نویز همراهه اما تو برنامه های دیگه اینطور نیست؟! چرا وقتی بیشتر از هفت هشتا پلاگین باز میکنم اف ال دیگه نمیکشه(به غلط : اف ال ضعیفه)؟! و ... رفع همه ی این مشکلات برمیگرده به درایور مجازی Asio4all اگه بخوام خیلی خیلی ساده بگم این نرم افزار با اعمال یه سری تغییرات تموم صداهای ممکن کامپیوترتون رو قطع میکنه به جز صداهای اف ال(اگه تنظیمات صدای اف ال روی Asio4all تنظیم شده باشه!) به هنگام نصب کردن اف ال استودیو اگه تیک گزینه ی Asio4all رو بذارید خودش بصورت خودکار نصب میشه حالا اگه مشکل شما خرخر کردن بود توی تنظیماتش مقدار بافرش رو تا جاییکه ممکنه به سمت راست بکشید و اگه مشکلتون تاخیر صدا به هنگام نواختن با میدی کنترلر هست مقدار بافر رو تا جای ممکن به سمت چپ بکشید(اگه هر دو مشکل رو داشتید بذارید وسط) و اما : 1-اساتید از اینکه غیر علمی و ساده حرف میزنم شرمنده ام،بنظرم اینجوری بهتره 2-این نرم افزار رو میتونید واسه سایر برنامه های آهنگسازی و ویرایش صدا هم استفاده کنید 3-اگه احتمالا تاپیک تکراریه عرض عذر! 4-واسه تمومه این حرفام تا چند ساعت دیگه یک فیلم آموزشی میذارم تا خیلی بهتر متوجه بشین!منتظر باشین دوستدارتون : فرهاد فردمنش
  10. 1 امتیاز
    تئوری بنیادین موسیقی (قسمت اول) ما برای انجام بسیاری از کارهایمان، به قوانین و استانداردها رجوع می کنیم، وقتی در موسیقی از چیزی به نام نت یا نگارش موسیقی به میان می آید، بی شک لازم است تا استانداردی وجود داشته باشد تا توانایی خوانش آن برای همه قابل دسترسی باشد. در موسیقی قاعده و قراردادهایی وجود دارد و این قانون و قواعد در تمام دنیا به یک شکل ثابتی قابل دسترسی است. با کمک تئوری موسیقی، هنرمندان موسیقی (و بخصوص اهالی موسیقی کلاسیک)، موسیقی را اجرا و آنالیز میکنند. اجزای موسیقی همانطور که یک معمار یا بنا برای ساختن خانه از آجر ، سنگ ، آهن چوب و غیره استفاده میکند؛ هم چنان یک شاعر در ساختن شعر خویش واژه ها را بکار می گیرد، آهنگساز نیز در ساختن موسیقی صدا ها و عوامل صوتی را به کار می بندد. صدا (صوت)، پدیده ای است که انسان آن را به یاری دستگاه شنوایی خویش درک می کند. صدا(صوت) در نتیجه ی ارتعاش یک جسم تولید می شود و در محیط مادی مانند هوا یا آب به صورت موج انتشار می یابد، به گوش می رسد و ما در دستگاه شنوایی مان آن را با فعل و انفعالی فیزیولوژِیک درک می کنیم. صدا ها بر دو دسته اند، صداهای موسیقایی و صداهای غیر موسیقیایی. صدا ها از نظر موسیقایی دارای مشخصه هایی می باشند. ولی صداهای غیر مسیقایی هیچ مشخصه ی یکسان و منظمی ندارد وشکل های موجی آنها بسیار پیچیده است. تولید صدای موسیقایی سازهای موسیقی به گروه های مختلف تقسیم می شوند و هریک به شیوه ای خاص صوتی موسیقایی تولید می کند، یعنی ( جسم مرتعش ) در هر گروه ، و طرز مرتعش شدن آن ، با گروه دیگر تفاوت دارد . در یک بخش بطور کامل با آنها آشنا می شویم . مشخصه های صوت از نظر موسیقایی صدا از نظر موسیقی دانان و تا آنجا که در بحث تئوری عمومی موسیقی به بررسی آن پرداخته میشود دارای مشخصه های زیرین است: ( 1 ) نواک: مسلما صداهای موسیقیایی می توانند در سطح های مختلف زیر و بمی حاصل شوند. مثلا می دانید که صدای اصلی مردان از زنان و کودکان تر بم تر است و از نظر فیزیک، فرکانسهای آن دارای طول بیشتری هستند و صدای کودکان نسبت به صدای مردان زیر تر است که فرکانسهای آن دارای طول کمتری هستند. پس به این( زیر وبم) بودن صدا نواک می گویند. ( 2 ) دیرند : به ارزش زمانی کشش صدا دیرند میگویند. مثلا اگر آرشه را مدت درازی روی سیم ویولن بکشیم صدای حاصل البته کشیده تر از صدایی است که با کشیدن آرشه به مدت کمتر پدید می آید. ( 3) شدت : صداهای موسیقی ممکن است نسبت به یکدیگر ضعیف تر یا قوی تر باشند مثلا اگر مضراب سنتور را یک بار با ملایمت و بار دیگر به قوت روی سیم ساز ضربه بزنیم، صدای دومی شدیدتر از صدای اولی خواهد بود. ( 4 ) طنین ورنگ : در این مورد توضیح کامل و جامعی وجود ندارد. الفبای موسیقی هنر موسیقی دارای این خصیصه است که به یاری خطی ویژ به نام "خط موسیقی" می توان آن را ثبت کرد. این خط کم و بیش مانند خطهای دیگر، از نشانه های قراردادی استفاده کرده و همانند آنها همواره رو به تکامل رفته است. از این رو علاقمندان به فراگیری موسیقی ناگزیرند این نشانه ها را بشناسند تا با تمرین بسیار، رفته رفته به خواندن این خط آگاهی و تسلط یابند. خط موسیقی (بر خلاف اکثر خط های گوناگون زبان های مختلف دنیا) خوشبختانه خطی بین المللی است. بنابراین هر گاه مثلا موسیقی ایرانی یا ژاپنی یا هر کشور دیگری با این خط نوشته شود، موسیقی دانان ایران، آلمان یا هر کشور دیگر جهان می توانند آن را بخوانند. البته بسته به تفاوتهایی که انواع موسیقی ها با هم دارند، گاه علامتهای بومی نیز در آن وارد میشود که بعدا" به آن هم می پردازیم. نام نت ها در استاندارد نت نگاری موسیقی کلاسیک که بیشتر مربوط به موسیقی های ساخت موسیقیدانان اروپایی، از زمان باخ تا اواخر دوره رومانتیک است، برای همه ی صداهای موسیقیایی از بم ترین تا زیرترین آنها فقط هفت نام وجود دارد، این نام های هفت گانه در برخی کشورهای غربی با کلمات تک هجایی و در برخی به صورت الفبایی به شرح زیر تلفظ می شوند: A B C D E F G لا (la) سی (si) دو (do) ر (re) می (mi) فا (fa) سل (sol) وسعت صدایی که در موسیقی بیشتر استفاده میشود، مطابق با وسعت پیانو است و به عبارتی خوش صدا ترین و کاربردی ترین فرکانسها، روی کل کلید های پیانو قابل اجراست. سازهای دیگر هم هر کدام توانایی اجرای قسمتهایی از این پهنه را دارا می باشند و بم ترین و زیرترین نت های پیانو روی بعضی سازها قابل اجرا است. 7 نت موسیقی به دلایلی که بعدا" به آن می پردازیم، پس از پایان، باز در اکتاوهایی بالاتر تکرار می شوند؛ به این صورت که اگر از نت "دو" شروع کنیم و تا "سی" پیش رویم، نت بعدی ما باز "دو" و پس از آن هم "ر" و ... است. اکتاو : فاصله يک نت تا نت هم نام خود (چه زير يا چه بم تر) را اکتاو مي گويند.
  11. 1 امتیاز
    سلام دوستان عزیز سایت کیوبیس.من توی این پست سعی دارم که تک تک جزئیات یک قافیه ی قابل قبول رو برای شما نام ببریم و با مثال توضیح بدم. بی شک، قافیه یکی از اصلی ترین قسمت های یک ترانه است و وجود تناقض و اشتباه در اون میتونه لطمه ی بدی در موزیک ِ اون ترانه باشه. توی این دوره ای که ما توش هستیم، متاسفانه خیلی دیده میشه که قافیه ی اشتباه در ترانه میآورند و به همین روال هم پیش میره و ترانه هم تبدیل به موزیک میشه... طی نقد اون ترانه ، وقتی که از ترانه سرا و یا خواننده اون اثر در مورد اشکال قافیه سوال میشه معمولا یک جواب داده میشه... عیبی نداره...زیاد هم مهم نیست... این یکی از باور های بسیار غلط در ترانه سرایی و یا حتی موسیقی است.. قافیه، غیر از این که از لحاظ ادبی و دستوری مهم واقع میشه، از لحاظ شکل موسیقیایی خود لغت هم بسیار مهمه... پس دوستان عزیز با من این مقاله ی نه چندان بلند رو دنبال کنید.تنها به خاطر پیشرفت موسیقی ایرانی و در مرحله ی دوم، پیشرفت خودمون.
  12. 1 امتیاز
    سلام ...ضمن خوش آمد گویی ذکر این نکته ضروری که عدم قافیه درمقطع غزل عمدی ست ...:(مصرع پایانی اصلاح شد) سبیلم را تراشیدم ، زدم ریش ِ سیاهم را به تلخی سر کشیدم بعد از آن لیوان ِ آهم را زنم بودم ، نشستم بچه ام را خودکشی کردم کف صابون شدم شستم زمین مستراحم را پی ِ بدگویی ِ من دوستان بودند و من ، تنها به نامردی ِ آن ها لمس کردم شرمگاهم را نه بامن قهرمانی بود و نه پایان خوشبختی به دشمن داده بودم کاشکی با سر کلاهم را تنم تاریخ بی شرمی ست وقتی با تنت باشد فراهم کن تو هم در بستر شرمت گناهم را به جای آب ، خون ، پشت قدم های تو می ریزم جلوی پای تو سر می برم شاه و سپاهم را نبودم گوسفند سر به راهی مثل این مردم و هرگز بر نخواهم گشت راه اشتباهم را نبرد کوه آتش بود و شبنم ، جنگ من با عشق به دست ِ زخم ها بسپار پشت ِ بی پناهم را کف پاهای من خونریزی خار و بیابان شد ولی مردانه طی کردم بدونِ گریه راهم را
  13. 1 امتیاز
    سلام دوستان عزیز همونطوری که قول دادم که نظر بدید در مورد کارم واستون از جون مایه میزارم این سورسی که واستون آماده کردم ملودی و آکوردش از خودمه کلا همه چیزش از خودمه و سلیقه ی شخصیمه:1: هدیه من به شما عزیزان. از وی اس تی استفاده نکردم قابل توجه افرادی که به FL نمره منفی میدن:22: میشه بهترینها رو ساخت با اندکی استعداد و خلاقیت خوشحال میشم یه خواننده روی این سورس وکال بده . برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید... Dc Love-Rap 2.4
  14. 1 امتیاز
    سلام دوستان کلا 5 6 بار باهاش ریکورد گرفته شده و تو جعبه بوده چون وسایلمو ارتقا دادم حالا قصد فروشش رو دارم... تمامیه محتویات کامل و سالم همراهشه و از نظر فنی میکروفن خدا شاهده عین آکبندشه! پاپ شیلد - شاک مونت - کابل و حتی پلاستیک کابل و دفترچه و کاور هم همراهش هست! بازم تاکید میکنم عین آکبنده کلا 5 ساعتم ازش کار کشیده نشده! قیمت نو 670 قیمت من 550 ( هزینه ی ارسال هم با خودم ) ( اگر تهران یا کرج بودید و هزینه ی ارسال نداشتم یه تخفیف جزیی هم میدم ) دوستان لطفا فقط در صورت توافق با قیمتی که عرض کردم پیغام خصوصی بدید... ممنون
  15. 1 امتیاز
    این عالیه http://cubase.ir/thread7786/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%85%D9%BE-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-fabfilter-saturn-v1-0-a.html
  16. 1 امتیاز
    در کل بدک نبود . سازبندی های تنظیم قدیمی بود که با انتخاب سازبندی و درامز مناسب تر کار بهتر میشد.موفق باشید :8:
  17. 1 امتیاز
    سلام. موزیکی که ساختمو دانلود کنید و لطفا نظر بدبد http://dl.cubase.ir/upload/uploads/Trance-2.mp3
  18. 1 امتیاز
    مرسی فکر نکم کرش باشه.من تقریبا خود همون صداهارو توی یک پک داشتم و یادمه نت پایه داشتن - مثلا c یا A و... اما هرچی گشتم پیداشون نکردم.گفتم شاید کسی داشته باشه.تو پک vengance بود
  19. 1 امتیاز
    دوستان عزیز سالروز تولدتان مبارک.ممنون داداش علیرضای گل.موفق باشی
  20. 1 امتیاز
    سلام دوست عزیز لطفا قبل از ایجاد تاپیک جستجو کنید تاپیک های مشابه هستن .. بدون جستجو تاپیکی رو ایجاد نکنید که بی نظمی بشه http://cubase.ir/thread11753/%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%B5%D8%AF%D8%A7-sound-effects-loops-%5B%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%B1-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C%5D.html http://cubase.ir/thread525/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%81%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%D8%AA-%D8%8C%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84-%D9%87%D8%A7-%D9%88.html تاپیک بسته شد ..
  21. 1 امتیاز
    ممنونمoajجان. قول میدم بیشتر تمرین کنم.
  22. 1 امتیاز
    داداش مهدی سلام..... کارت خوبه داداش ادامه بدی همه مشکلاتی که تو خوندن داری رفع میشه سعی کن رو بیت سوار شی استایل خوندنتو عوض کن داداش محکم بخون در حین اینکه آروم میخونی محکم بخون... موفق باشی
  23. 1 امتیاز
    سلام سورس از خودم نیست به نظرم ترنسه دانلود کن حالشو ببرdelije http://dl.cubase.ir/upload/uploads/Agnivesh-Untittled-Trance-FLP-Gift.zip .......................................................................................................پسندیدی؟
  24. 1 امتیاز
    Native.Instr…rar (731,00 MB) - cloudzer.net Native.Instruments.PACK.18.…rar (731,00 MB) - uploaded.to Extabit.com - file hosting Download file Native.Instruments.PACK.18.12.2012.Win.OSX-R2R.rar Download Native.Instruments.PACK.18....SX-R2R.rar - BitShare.com - Free File Hosting and Cloud Storage Скачать файл Native.Instruments.PACK.18.12.2012.Win.OSX-R2R.rar. Скачать бесплатно и без регистрации с TurboBit.net FileFactory Premium
  25. 1 امتیاز
    درود میفرستم جناب پور رضایی عزیز. ورودتون رو به سایت خوش آمد میگم. پیشنهاد میکنم روی قافیه و مخصوصا وزن تمرین کنید و روی این دو مورد تمرکز کنید.. مقالات آموزشی قافیه و وزن رو میتونید از لینک " آموزش و اطلاعات شعر پارسی " پیدا کنید و امیدوارم که کار آمد باشند. موفق باشید.
  26. 1 امتیاز
    دوست عزیز ذکر vst های استفاده شده ضروریست لطفا قوانین ارسال رو مطالعه کنید. تایید شد موفق باشید:flower:
  27. 1 امتیاز
  28. 1 امتیاز
  29. 1 امتیاز
    تولد تولد تولدت مبارك، بيا شمعارو فوت كن تا صد سال زنده باشي
  30. 1 امتیاز
    مهدی جان تبریک میگم تولدت رو ایشالله که صد ساله بشی ... کاربرای عزیز تولد شما هم مبارک باشه ...
  31. 1 امتیاز
  32. 1 امتیاز
    شما تشریف ببر جمهوری زیر 650 خریدی من خودم ازت خریدارم جمهوری تا 710 تومن هم قیمت گذاشتن... بعد راستی دوست عزیزم مگه من زور کردم که بیا از من بخر؟ من قیمتو گذاشتم و ذکر کردم هرکی با قیمتم توافق کرد پیغام بده! دوستان میتونن nova بردارن 350 تومنه با پاپ شیلدو شاک مونت و کابل واسشون 600 650 در میاد یا میتونن c1 بگیرن اونم همین قیمته یا c3 خودتونم میدونید این میکروفن از همه ی میکروفن های هم رده ی خودش بهتره... کابل و پاپ شیلدو شاک مونتم که داره! منم ازش استفاده نکردم... دلم نمیاد جنسی که ازش استفاده نکردمو از جنسی که ازین ضعیف تره ارزونتر بدم!
  33. 1 امتیاز
    VST همون پلاگین هست و فقط یک استاندارد تعریفی از مدل اون هست برای مثال شما میرید یک جارو برقی بخرید یکی از استاندارد ISO تبعیت میکنه یکی از CE یکی دیگه از IEEE و ... اما در اصل ساختار یک چیز هستن که همون جاروبرقی هستش ! برای مثال Nexus یک پلاگین هست که هم تحت VST, RTAS, AU وجود داره و بسته به هاست یا همون نرم افزاری که شما کار میکنید اجرا میشه.
  34. 1 امتیاز
    سلام دوستان. ملودی آهنگ Amazing از Inna رو با گیتار در آوردم و با Fl نت نویسی کردم. فایل میدیش رو هم بعد از کلی search واستون پیدا کردم. آکاپلاش هم که تو سایت موجوده. ببینیم کسی میتونه از این آهنگ واسمون سورس بذاره یا نه. این فایل میدیشه : Inna_-_Amazing__bradustas_20100510091552
  35. 1 امتیاز
    حجمش نسبت به وی اس تی هایی مثل 4Frount خیلی کمتر هست در ضمن کیفیت صداش هم واقعا خوبه....
  36. 1 امتیاز
    درود اگر اف ال فایل MP3 رو باز نمیکنه (در هر صورتی) شما 2 حالت رو پیش رو دارید ! اول : اینکه اف ال از Fraunhofer codec که کدکی هست که ویندوز از اون استفاده میکنه، استفاده مکینه. و اگر MP3 اجرا نمیکنه اول مطمین بشید سیستم شما mp3 رو اجرا میکنه یا نه ؟ دوم: حالتی هست که مشکل به ویندوز بر میگرده یه حالت ناسازگاری پیش میاد ! در کل در هر حالت دیگه ای هم که باشه چارش نصب دوباره کدک هستش ! تا بعد.
  37. 1 امتیاز
    هيچ چيز نشدني نيست الا اينكه راهش طولاني باشه اف ال راهش سخت تر هست برا ريكورد شما يه آداب آديشن بگير يا كيوبيس كيبردتون رو وصل ورودي كامپيوتر كنيد و با نرم افزار ريكور كنيد وسلام
  38. 1 امتیاز
    تبریک میگم راستی بازم برگزار کنید میخوام شرکت ایندفعہ گرفتار بودم نشد
  39. 1 امتیاز
    مطلبی در همین زمینه پیدا کردم این در اصل یک قانونه امیدوارم مورد پسند واقع بشه pan law Pan law, or pan rule, is a recording and mixing principle that states that any signal of equal amplitude and phase that is played in both channels of a stereo system will increase in loudness up to 6.02 dBSPL, provided there is perfect response in the loudspeaker system and perfect acoustics in the room. Often, the acoustic summing of a room and system are much inferior to the ideal, so the specific relative level will change from −3 dB to 0 dB as the mono signal is panned from center to hard left or right, and this sounds natural. The idea is that when one directs signals left and right with the pan pot, the perceived loudness will stay the same, regardless of latitude. However, both the direction of attenuation throughout the panoramic sweep and the amount by which the signal is attenuated vary according to pan rule. For example, the Yamaha digital consoles employ a typical (compromise) 3 dB pan rule, however, the signal is at full level at 12:00 and becomes progressively louder (up to + 3 dB) as it is panned to the right or left. The 3 dB pan rule is a commonly applied compromise to comply with the mediocre acoustic summing capabilities of most control rooms. However, the console manufacturer SSL used to employ a 4.5 dB pan rule, because it was believed that their expensive consoles would normally be used in tuned rooms that had acoustic summing capabilities closer to the ideal. Many consoles that have only one pan rule employ one such that a signal panned hard left or right is at full level and becomes progressively lower in level as the pan is directed to the center. According to mastering engineer Glenn Meadows, the Kinoshita-Hidley rooms at Masterfonics (Nashville, Tennessee), produce close to 5.9 dB acoustic summing when both loudspeakers are presented with the same in-phase signal.
  40. 1 امتیاز
    درود...تبریک میگم به نفرات برگزیده... و همچنین داوران عزیز که زحمت قضاوت رو کشیدند ..مخصوصا استاد عزیز مهدی صفا... منم به عنوان نفر یازدهم بسیار خوشحالم..گرچه من از این مسابقات یاد گرفتم افرادی که در لیست نفرات برتر هستند خود برگزیده هستند.. پس تبریک ویژه به:8::8: • رتبه 4 جناب آقای وحیدنجفی با امتیاز 89 (اثر قرار ) • رتبه 5 جناب آقای مصطفی سبحانی با امتیاز 88 (اثر فانوس دریایی ) • رتبه 6 جناب آقای سلمان آبجام با امتیاز 81 (اثر بی وفایی تا به کی؟ ) • رتبه 6 جناب آقای امید محمودی با امتیاز 81 ( اثر مسافر ) • رتبه 7 جناب آقای سلمان آبجام با امتیاز 77 (اثر نقطه ) • رتبه 8 جناب آقای مجید فرهنگی با امتیاز 72 (اثر خلیج فارس ) • رتبه 8 جناب آقای آرش نظری با امتیاز 72 (اثر کوچه ) • رتبه 8 جناب آقای امید محمودی با امتیاز 72 (اثر می خوام ارامشت باشم ) • رتبه 9 جناب آقای محمد اکبرزاده با امتیاز 71 (اثر درست میشه زمونه ) • رتبه 10 جناب آقای امید محمودی با امتیاز 69 (اثر تو و خونه ) • رتبه 10 جناب آقای سید علی پوررضایی با امتیاز 69 (اثر آرزوی با تو بودن ) • رتبه 11 جناب آقای امین حق نظری با امتیاز 68 (اثر بيكاری ) • رتبه 11 جناب آقای نیما نکویی فرد با امتیاز 68 (اثر سلام آقا ) • رتبه 11 جناب آقای پوریا مهدی با امتیاز 68 (اثر دریای جنوب ) • رتبه 12 جناب آقای سهیل زمانی با امتیاز 66 (اثر آوار ) • رتبه 12 جناب آقای محمدرضا کاظمی با امتیاز 66 (اثر کنار تو آرومم ) • رتبه 13 جناب آقای امیرحسین رضایی با امتیاز 64 (اثر شاکی ) • رتبه 13 جناب آقای آرش نظری با امتیاز 64 (اثر نمیگی نرو ) • رتبه 14 جناب آقای حسين آزاد با امتیاز 63 (اثر بی خوابی ) • رتبه 15 جناب آقای بهنام نوروزی با امتیاز 61 (اثر تعبیر ) • رتبه 15 سرکار خانم نسرين سعيدی با امتیاز 61 (اثر پاك كن اسمم و ) • رتبه 15 سرکار خانم نسرين سعيدی با امتیاز 61 (اثر حس منفی ) • رتبه 15 جناب آقای محمد خانلو با امتیاز 61 (اثر تداعی ) • رتبه 15 جناب آقای امیرحسین رضایی با امتیاز 61 (اثر بهترین رفیق ) • رتبه 16جناب آقای آرش نظری با امتیاز 60 (اثر تو این روزا )
  41. 1 امتیاز
    در رابطه با سوال اول : امكان نداره اف پي سي به چند تا كانال مجزا وصل شه اما ميشه از كانالي به كانال ديگه وصل شه كه دوتا كانال رو ميشه يكي حساب كرد اما جدا جدا خير يعني چي بعضي از تركهارو ؟ مطمعننن بخاطر ليميتري هست كه در كانال مونو گذاشته شده شما يه نگا بكنيد ميبينيد ليميتر هست چون ميكس شما مشكل داره اين اتفاق ميفته ليميتر رو حذف كنيد
  42. 1 امتیاز
    حقیقت اینه که این اصوات ذاتا مونو هستن. اما یکی از دلایله مهمش بر میگرده به تکنولوژی ضبط و پخش در گذشته خیلی از ادوات صوتی قابلیت پخش و ضبط استریو رو در زیر فرکانس 100 هرتز رو نداشتند.کیک و بیس هم عمدتا در این محدوده اند برای همین این جز یک اصل شده و ضمنا صدا ها یعنی اصوات فرکانس پایین قدرت انتقال بالاتری دارند به دلیل طول موج بالا پس بهتره در وسط بمونن . هرچند در موسیقی های امروزه کیک ها رو هم width میکنن و خود من هم اینکار رو میکنم اما این اعتدال رو دارم که خیلی استریو نشه چون در زمانه پخش حس خوشایندی به شنوده نمیده (اگر از سیستم hifi یا در کلوپ در حال گوش دادن باشه (هر جایی که باند های L و R از هم فاصله داشته باشند)). در کل امروزه اکثر سمپل های Kick ها و Snare ها و ... همگی به نوعی استریو هستن خوب مسلما الان درام هارو دیگه از 808 یا 909 نمیگیرن که مونو باشه اکثرا دوباره layer یا ساخته میشن ! در سبک هایی مثل dub-step,complextor و از این قبیل این width بودن و استریو بودن رو میشه در تمامی bass ها و کمی هم در کیک ها (بسه به سبک) و صد البته در clap ها حس کرد. هرچند مثلا در کتاب Dance Music Manual از snoman دقیقا به این که درام ها و بیس ها باید مونو باشن اشاره کرده ولی فکر میکنم این اصل امروزه مثل خیلی چیزهای دیگه تغییر کرده هرچند این کار میکس رو دشوارتر میکنه اما به کار روح بیشتری میده در سبک هایی مثل ترنس استفاده از درام مونو بهتره. در ضمن این درام رو با درام لایو اشتباه نگیرید درام های لایو 100 باید استریو ضبط بشن.
  43. 1 امتیاز
    اين ديگه برميگرده به ميكس شما كه چه چيزايي رو استريو كنيد يا بهتره بگم پن كنيد مونو باشه براي مثال اصولا كيك هميشه مونو هست يه سري صداها مثل پد وايد ميشن
  44. 1 امتیاز
    باید از خود ادیسون دوباره save کنید تا mono باقی بمونه. اگر فایل اصلی شما استریو باشه مسلما افت کیفیت دارید به غیر اون خیر. بزارید کلا بگم فلسفه تبدیل استریو به مونو چیه. وقتی شما دکمه مونو رو میزنید یکبار فایل به R و یکبار دیگه به L مونو میشه بعد از اون باهم Merge میشن ! اگر تداخل داشته باشن رو هم تاثیر میزارن ! و اگر مونو باشه و فقط به صورت اضافی استریو شده باشه سیگنال تقویت میشه ولی معمولا خود نرم افزار اون رو به volume قبلی برمیگیردونه مثل ادیسون پس میشه همون مونو اصلی.ش
  45. 1 امتیاز
    MakLOs

    Grapevine 4 FL

    تصوير گوياي همه چيز هست: گروهي كردن پارمترها (دكمه ها) براي تغيير گروهي Grapevine is an app which adds mixer group functionality to FLStudio اين هم دمو دانلـــــود Cubase.ir
  46. 1 امتیاز
    MakLOs

    One Hundred Harmless Presets

    در اين مسير ميريزد پريزيتهارو C:\Program Files\Image-Line\FL Studio 10\Data\Patches\Plugin presets\Generators\Harmless بعدا كه اف هارملس رو فراخواني كرديد مثل بقيه پريزيتها اضافه شده
  47. 1 امتیاز
    اف ال يا فرويتي لوپس 3 1997,2000 اين نرم افزار در اين ورژنش . ورژن 2.4.0.0 بود كه اومد با 3 full تموم شد و بعدش ful addon اومد! سرعت زيادي در باز كردن پروژه ها داشت فوق 3 ثانيه ! پلاگينهاش هم تقريبا ساده بودند دقيقا17 تا افكت و 5 تا وي اس تي آي داشت (الان پلاگيتهاش درست اجرا نميشن) ميكسر كوچكي داشت كه فقط 16 كاناله بود و دوتا سند داشت و هر كانال فقط 4تا افكت ميخورد با كليك راست رو كانالها هم جز انتخاب افكت هيچ گزينه ديگه نمياورد: فرويتي لوپس يه delay داشت اما كجا بود ؟!!!!! و جالب اينجاست كه اين ديلي فقط براي پلاگين TS404 بود در عكس جاي ديلي رو مشخص كردم: اتوميش نداشت! و edit event داشت كه اگر اشتباه نكنم در ورژه 7يا 8 به بالا اتوميشن شيشه ي يا كاشي گذاشت اديت اونت هم زياد فرقي با اتوميشن الان نداره اين هم از اسكرين شات كامل فرويتي لوپس 3 و اين هم سورس از فرويتي 3 كه مشكل داشت اما درستش كردم الان با اف ال 10 اجرا ميشه http://files.img4up.com/1355511518.zip تمامي اين نوشته فقط با رعايت حق صاحب اثر و سايت بلامانع است. www.Cubase.ir Saber
  48. 1 امتیاز
  49. 1 امتیاز
    سلام و درود به همه یعنی واقعا این سایتی که براتون گذاشتم همین قدر لایک داشت؟ 2 تا ساید دیوونه تر از این یکی پیدا کردم اما به خاطر اینکه تعداد لایک ها خیلی کمه و همه به فکر خودشونن من هم براتون نمیزارم از این به بعد ادرس سایت های قول دانلود وی اس تی و غیره رو برای دوستانی که لایک کردن میزارم. یاحق.... .
  50. 1 امتیاز
    تئوری بنیادین موسیقی (قسمت سوم) شکل نت ها در بخش اول در مورد دیرند نت ها توضیح کوتاهی داده شد.در خط موسیقی ، نشانه ای که به یاری آن دیرند یا ارزش زمانی صدا ها مشخص می شود ، در شکل نت نمودار میگردد. به گفته ی دیگر ، به یاری شکل نت است که میتوان مقدار ارزش زمانی هر نت را نسبت به نت یا شکل دیگر باز شناخت . روشن است که هر ( شکل* ) نت می تواند در هر ( جای) حامل قرار گیرد. در واقع دیرند (ارزش زمانی ) هر صوت موسیقی ربطی به نواک (زیر یا بمی ) آن ندارد. با گوش کردن دقیق یک ملودی ، که سازی تنها آن را می نوازد ، یا گروهی از سازها ( دراجرا یا تزئین آن ) با هم همکاری می کنند ، میتوان احساس کرد که اصوات ملودی یا لایه های آرایشی آن ، گاه کوتاه تر و گاه کشیده تر ، و نیز در لحظه ای زیر و در لحظه ای دیگر بم هستند . نت های موسیقی می توانند به هفت شکل و احیانا کمی بیشتر ، ظاهر شوند در جدول پایین شکل های هفتگانه و دیرند آنها نسبت به یکدیگر نشان داده شده است: در ضمن ، نت گرد در موسیقی امروز از همه ی دیرند ها بزرگ تر است ، و به همین سبب زمینه ای است برای اندازه گیری شکل های دیگر مثال : نت گرد = 1/1 گرد سفید = 2/1 گرد سیاه = 4/1 گرد 1 چنگ (یا یک لا چنگ) = 8/1 گرد الی آخر در بعضی مواقع ( البته بسیار به ندرت ) شکل پنج لا چنگ به کار برده می شود که ارزش زمانی آن یا همان دیرند آن 2/1 چهار لا چنگ و 128/1 گرد می باشد . هر گاه شکل های چنگ دولا چنگ سه لا چنگ چهار لا چنگ ( نت هایی که دارای چنگ هستند ) در جایی از قطعه ی موسیقی بیش از یکی و پی درپی آمده باشند می توان آنها را بصورت گروهی نوشت یعنی چنگکشان راحذف کرد و انتهای دم هاشان را با خطی ( یا خط هایی ) به هم پیوست در این وضع هر چنگک تبدیل به یک خط می شود. و به همین ترتیب نت های چنگک دار گوناگون نیز می توانند به صورت گروهی نوشته شوند. در جدول بالا همه ی نت ها به جز گرد دارای دم هستند و از آنجا که همه ی این شگل ها به منظور تشخیص زیر و بمی شان روی حامل نوشته می شوند ، باید گفت که معمولا هرگاه جای نت ( یا جای سر نت ) پایین تر از خط سوم حامل باشد ، دم نت رو به بالا ، و چنانچه سرنت در نیمه ی بالای حامل نوشته شود ، دم آن به پایین کشیده می شود . در حالت اول ، دم از سوی راست سر نت به بالا مثل dو در حالت دوم از کناره ی چپ سر به پایین مثل p -و در هر دو حال دم مماس با سر- رسم می شود. ضمنا نوشتن نت های چنگک دار به صورت گروهی نخستین بار در قرن هیجدهم معمول شد .
×
×
  • اضافه کردن...