رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





تخته امتیازات

  1. N.Producer

    N.Producer

    عضو جدید انجمن


    • امتیاز

      19

    • تعداد ارسال ها

      1,161


  2. Roya

    Roya

    سـرپرسـت سایت


    • امتیاز

      16

    • تعداد ارسال ها

      7,542


  3. *PEYMAN*

    *PEYMAN*

    کاربر سایت


    • امتیاز

      16

    • تعداد ارسال ها

      1,664


  4. pe32_64

    pe32_64

    مدیر بـازنشسته


    • امتیاز

      15

    • تعداد ارسال ها

      2,750



مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در دوشنبه, 5 مرداد 1394 در همه بخش ها

  1. 5 امتیاز
    درود. وی اس تی نکسوز اصلا برای صداسازی نیست بلکه صداهای اماده ای رو در اختیارتون قرار میده که فقط میتونید تغییرات جزیی روشون اعمال کنید. برای اینکه بتونید خودتون صداسازی کنید و نحوه ساخته شدن صداها رو یاد بگیرید به شما وی اس تی sylenth 1 رو پیشنهاد میکنم.
  2. 5 امتیاز
    سلام بر عزیزانه انجمن کیوبیس این بیتو امروز زدم دیگه نخواستم زیاد وقت بزارم روش برای همون کمه شرمنده امیدوارم بپسندید نظرتون راجع بش چیه؟ vsti : hypersonic vst : Beyerdynamic http://up.cubase.ir/up/Kharab-kar.zip به این لینکم سر بزنید بد نیستا http://cubase.ir/thread477711/%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D9%BE-%D8%A7%D8%B2-6elvin.html
  3. 3 امتیاز
    کلیک میکنم و یه پوشه بازو ........ یه چندتا عکس وفیلم وخاطره هات میخندم به دروغی که میبینم .... ......گرفتی دوتا دستامو تودستات یه پوشه ازخودم وامیکنم که............ یه اهنگ ازخودم اروم بخونه من حتی عکس رفتنت رو دارم........ نمیشه اما میگم کاش بمونه دیگه کاغذامم انگار میدونن.... .......دارم ازکی دوباره مینویسم ازاون که واسه اونه این صداو......... منو دوسم نداره مینویسم ازشب گریه عبورمیکنم......خاطره هاتومرورمیکنم بازم گریه وزاری وبازخودمو....تومیری وازهمه دورمیکنم ازشب گریه عبورمیکنم......خاطره هاتومرورمیکنم بازم گریه وزاری وبازخودمو....تومیری وازهمه دورمیکنم
  4. 3 امتیاز
    سلام بنا به درخواست آقای After1 صدای کوک ساعت رو برای دانلود آماده کردم. مجموعه.ای از صداهای کوک ساعت که شامل 87 صدای متنوع البته با فرمت MP3 هستش اما در کل بدرد بخورن دانلود صدای کوک ساعت با حجم 12 مگابایت
  5. 2 امتیاز
    سلام، دوستان این کارو با nuendo ساختم، daw : nuendo plugins: philharmonik,nexus,kontakt banks,wave compelet, image line 6plugins,izotope ozone http://up.cubase.ir/up/ddadaw-1.mp3
  6. 2 امتیاز
    کمپرسور یک "ضخیم کننده Thickener " است که از دینامیک آواها می.کاهد و به همین دلیل همچنین از حجم (Volume) آن.ها. کمپرسورها تاثیر ظریفی روی صداها می.گذارند، اما می.توانند صداها را در میکس در جای درست خود قرار دهند. بوسیله پارامتر Makeup Gain یا پارامتر Output یا Volume می توان، حجم صدا را پس از عملیات کمپرسیون به جای اول خود و یا حتی بالاتر از آن برد. آستانه یا Threshold: پارامتری است که نشان.گر پایین.ترین حدی است که کمپرسور از آن حد به بعد شروع به کار می.کند و ارزش آن با معیار dB یا دسیبل و بصورت منفی negative نشان داده می.شود. و هرچه این مقدار منقی بیشتر باشد، Level در صدا پایین تر است. مثال: -12dB خیلی صدای کم حجم.تری از -1dB را نشان می.دهد. رِیشیو یا Ratio: مهم.ترین پارامتر در کمپرسور به حساب می.آید. این پارامتر در واقع مشخص می.کند که تا چه حد از Output Level، پس از آنکه سیگنال از آستانه گذر می.کند، باید کاسته شود. هرچه مقدار رِیشیو بیشتر باشد، کمپرسیون بیشتری روی آواها اعمال می.شود. وقتی مقدار ratio روی حالت 1:1 تنظیم شود، سیگنال کمپرس نمی.شود، و هر چه مقدار آن بالاتر رود (مثلا 8:1)، سیگنال بیشتر کمپرس می.شود. رِیشیویِ بی...هایت، کمپرسور را به لیمیتر (Limiter) تبدیل می.کند. یعنی در لیمیتر، اگر سیگنال از آستانه گذر کند، "به کلی" از بین می رود (cut) ، در حالی که سیگنالی که از آستانه در کمپرسور گذر می.کند، تعدیل می.شود. پس این تنها تفاوت کمپرسور با لیمیتر است. Attack: همان طور که از عنوان این پارامتر بر می.آید، Attack Time مدت زمانی را نشان می.دهد، که به سیگنال پس از عبور از آستانه "حمله" می.شود، تا بلندیِ صدای آن سیگنال تعدیل شود. اگر زمان Attack طولانی باشد، ترانزینت های مصنوعی را به وضوح قابل شنیدن باقی می.گذارد. Release: زمانی را نشان می.دهد که سیگنال لازم دارد تا پس از گذر از آستانه و کمپرس شدن، به حالت اول خود بازگردد. این پارامتر بخصوص در نگهداشتنِ pumping sound در حداقل، بسیار تاثیرگذار است. RMS/Peak: کمپرسیون RMS، در مسترینگ Mastering برای رساندن Level صدا به بالاترین حد ممکن و در میکس بیشتر برای ساز.های غیر.کوبه.ای و صدای خواننده (Vocals) استفاده می شود، در حالی که کمپرسیون Peak همان.طور که از اسمش پیداست، تنها به "top-end"ها می.پردازد و تاثیر خیلی کمتری در بلندی صدا دارد. اما در میکس، این نوع کمپرسور اغلب برای کمپرسیون ساز.هایی با کاراکتر کوبه.ای percussive مورد استفاده قرار می..گیرد. کمپرسور در حالت RMS نسبت به کمپرسور در حالت Peak آهسته.تر واکنش (response) نشان می.دهد. لیمیتر (Limiter): در واقع لیمیتر، با توجه به توضیحات بالا، کمپرسوری است، بدون پارامترِ رِیشیو. لیمیتر Oxford از کمپانی Sonnox گِیت (Gate): گِیت در واقع عملکردی خلاف کمپرسور دارد. یعنی تمامی سیگنال.های "پایینِ" آستانه را، از بین می.برد. مثلا برای از بین بردن صداهای اضافی (Noise) در حین ضبط گیتار الکتریک، معمولا از گِیت استفاده می.شود. دقت کنید که در استفاده از کمپرسور در مسترینگ باید بسیار احتیاط کرد و محافظه کار بود. چرا که همانطور که در بالا اشاره کردم، کمپرسور از دینامیک موسیقی در مسترینگ می.کاهد (البته منظور downward compression است). و این معمولا بر خلاف طبیعت موسیقی است. موسیقی به فراز و فرود نیاز دارد، چه ملودی.های موسیقی و چه سیگنال.هایش، پس از "کمپرس کردنِ بیش از اندازه" بپرهیزید. مهم نیست که Level موسیقی را در مسترینگ چقدر بالا می برید. مهم این است، که موسیقی حالت غیر طبیعی به خود نگیرد. چند نکته: Attack طولانی به اسنیر (snare)، تام ها (Toms) و هر ساز کوبه ای، وضوح بیشتری می.بخشد. Attack کوتاه ممکن است ترانزینت.های یک صدا را از بین ببرد و صدا را غیر طبیعی جلوه دهد. مثلا اگر از Attack کوتاه و نیز Release کوتاه را برای کمپرس کردن صدای گیتار باس استفاده کنید، Sustain را از صدای این ساز گرفته اید و ممکن است صدایی مصنوعی از آن بگوش برسد. از آنجایی که مولفه...ِ Release تاثیر زیادی روی ریتمِ صدا می.گذارد، باید آن را با ضرب آهنگ (tempo) موسیقی هماهنگ کرد. Release کوتاه می تواند به افزایش حضور نت.های گم شده در میکس کمک کند. *** کمپرسور چندباند (Multiband Compressor) این کمپرسورها مانند یک اکوالایزر دارای ..... هستند (Bandpass Filter) و برای اینکه بتوان هر باند فرکانس را جداگانه و به طور مستقل کمپرس کرد، طیف فرکانس.ها را به سه تا ده قسمت (یا گاهی بیشتر) تقسیم می.کنند (مشابه اکوالایزر گرافیکی). آستانه (Threshold) را در قسمت باس می.توان با باس.درام و آستانه...ِ قسمت میانی (mid range) را با اسنیر (Snare) هماهنگ کرد. با این کار می.توانیم در صورت نیاز کمپرسور شدیدتری را اعمال کنیم. این نوع کمپرسور معمولا در مسترینگ بکاربرده شده و استفاده از آن در میکس توصیه نمی.شود، تا شاید شانسی برای اصلاحات مورد نیاز در مسترینگ باقی بماند. البته گاهی برای کمپرس کردن گیتار باسِ ضبط شده یا صدای خواننده و یا حتی صدای سازهای کوبه.ایِ ضبط شده از کمپرسورهای چند باند استفاده می.شود که این کار در بسیاری از مواقع به تقویت عملکرد این صداها در میکس کمک می.کند. البته اگر نیاز به پرداختن به طیف فرکانس.ها در میکس نباشد، می توان از یک ماکسیمایزر (Maximizer) نیز به جای کمپرسورِ چندباند استفاده کرد. چرا که بکار بردن کمپرسورهای چندباند به تنظیمات بسیار ظریف و دقیقی نیاز دارد، که تنها با کسبِ تجربه...ِ کافی در این زمینه می.توان به تنظیمات صحیح رسید. بکارگیری صحیح کمپرسورها - همانطور که برای ضبط هر ساز یا صدایی میکروفن بخصوصی وجود دارد، در هر موقعیتی باید کمپرسوری مناسب را انتخاب کرد. کمپرس کردن با یک کمپرسور مناسب می.تواند صداها را بهتر قابل فهم کنم. - اگر از اکوالایزر برای تضعیف فرکانس.ها استفاده می.کنید، آن را قبل از کمپرسور نصب کنید. کمپرسور بیشتر روی فرکانس.های دست.کاری شده توسط اکوالایزر تاثیر می.گذارد، تا فرکانس.های دست نخورده. اما در مواقعی نیز ممکن است مجبور شویم، قبل ازدست.کاری فرکانس ها توسط اکوالایزر، سیگنال را یک بار کمپرس کرده، و پس از دست.کاری آن.ها، آن را بار دیگر کمپرس کنیم. - سیگنال.ها را بیش از حد کمپرس نکنید (Over Compression). کمپرسیون بیش از حد می.تواند دینامیک صدا را از بین ببرد، که در این صورت صدایی بی.جان را خواهیم شنید. هرچند گاهی کمپرسیون شدید برای پردازش بعضی از صداها استفاده می.شود تا صدایی جدید تولید شود که در میکس به آن نیاز داریم. - کمپرسیون شدید می.تواند فرکانس.های پایین (LF) را از خواب بیدار کند. اما این کار روی بقیه...ِ صداها در میکس که در این محدوده...ِ فرکانسی حضور دارند، تاثیر می.گذارد. - پارامتر Attack را بایستی بر حسب سبک موسیقی و نوع ساز تنظیم کرد. برای یک ویولُن که در حالت لِگاتو نواخته می..شود، باید Attack بسیار طولانی.تری از ویولنی که در حالت استاکاتو نواخته می.شود، در نظر گرفت. - زمانِ Release را طوری تنظیم کنید که با ضرب آهنگ موسیقی هماهنگ باشد. هرچه ضرب آهنگ موسیقی تندتر باشد، زمانِ Release باید کوتاه.تر شود. اگر زمانِ آن بیش از حد طولانی باشد، زمانی که نُتِ بعدی نواخته می شود، نت قبلی هنوز کاملا سکوت نکرده است و در نتیجه صدای نتِ قبلی روی صدای نت بعدی تاثیر می.گذارد، و این معمولا چیزی نیست که ما در پیِ آن هستیم. - زمانِ طولانی برای Release می.تواند صدای یک ساز را نرم.تر کند. - بدون کمپرس کردن سیگنال هم می.توانید به وسیله...ِ یک لیمیتر سیگنال را تحت کنترل خود در آورید. بدین ترتیب که با پیدا کردنِ بلندترین سیگنال، آستانه...ِ صحیح را پیدا کرده و در صورت امکان رِیشیو (ratio) بسیار بالا (مثلا 10:1) را انتخاب کنید. با این کار بدون کمپرس کردنِ سیگنال می.توانید از عبور آن از آستانه...ِ تعیین شده جلوگیری کنید. حالت ایده.آل این است که نشانگرِ Gain Reduction در لیمیتر هر لحظه حرکت نکند، چرا که حرکت آن معنی.ای جز کمپرس شدنِ سیگنال ندارد. اکسپندر (Expander) اکسپندر تقریبا عملکردی خلاف کمپرسور را دارد و معمولا برای بازگردادندنِ آن..چه که کمپرس شده به حالت اولیه...ِ خود استفاده می.شود (Compander). عملکردِ اکسپندر با رِیشیوهای مختلف کتاب Mixing Audio Concepts, Practices and Tools از Roey Izhaki گاهی هم از اکسپندر به عنوان جایگزینی نرم.تر برای گِیت یاد می.شود. اکسپندرهای Upward بوسیله...ِ کمپرسور و گیت می.توان صدای سیگنال.های با Level بالا را تشدید کرد. اکسپندرهای Upward هم برای همین منظور طراحی شده.اند، و در ضمن ابزار ایده.آل برای تاکید روی Attack طبیعی و ترانزینت.ها و بازسازیِ دینامیکِ از دست رفته و جان بخشیدن به سیگنال.ها هستند. وقتی صحبت از Upward Expansion می.شود، ما دیگر چیزی به نام کاهشِ gain نداریم. پارامترِ Attack تعیین کننده...ِ سرعت افزایشِ gain است و در اکثر موارد Attack کوتاه به معنیِ تاکید روی Attack طبیعیِ سیگنال است. تاثیرِ Attack و Release در اکسپنشنِ Upward: هرچه Attack کوتاه.تر باشد، سیگنالِ بالای آستانه سریع.تر تقویت (boost) می.شود. از Release طولانی می.توان برای تاکید روی Decay طبیعی استفاده کرد. کتاب Mixing Audio Concepts, Practices and Tools از Roey Izhaki مسترینگِ M/S یا M/S Mastering : به ندرت می توان روشی را یافت که در مسترینگ بهتر از روش مسترینگِ M/S کارا باشد. M بیانگر سیگنال میانی و مونو است و S بیانگر سیگنال کناری (Side Signal). با این روش می توان سیگنال های میانیِ مونو را مستقل از سیگنال های کناری (side signals) دستکاری کرد.خواستگاه روش MS در مسترینگِ M/S: روش MS-Stereo از اواسط دهه یِ پنجاه میلادی، پس از به وجود آمدن استریو، به منصه یِ ظهور رسید، و در آن زمان سازگاری با مونو می بایستی به طور مطلق به تحقق می رسید. از آن زمان تا به امروز سیگنال رادیویی به روش MS فرستاده می شود و بدین سان انرژی بخش میانی و مونو در سیگنال در رادیوها قوی تر به گوش می رسد و در مواقعی سیگنال تضعیف می شود، از طریق سوییچ داخلی در شبکه یِ رادیویی تنها سیگنال مونو پخش می شود. تا به امروز MS تنها روشی است که به وسیله یِ آن می توان سیگنال استریویی که کاملا سازگار با مونو است، را از طریق فرستنده های رادیویی پخش کرد. کاربرد مسترینگِ M/S: فرض کنید گیتارها در میکس صدای بیش از حد بلندی دارد یا بیش از اندازه دینامیک ظاهر می شوند. با روش مسترینگِ M/S می توان به راحتی آن ها را مستقل از باس درام یا اسنیر در لولینگ (Leveling) با میکس سازگار کرد. با کاستدن دینامیکِ سیگنال کناری (S) به وسیله یِ کمپرسور، حتی می توان ترانزینت ها سیگنال درامز را کاملا دست نخورده باقی گذاشت. استفاده از اکوالایزر در مسترینگِ M/S هم به همین اندازه کاراست. استفاده از مسترینگِ M/S در سکوئنسر: 1. یک سیگنال استریو را وارد سکوئنسر (cubase, wavelab, Nuendo, Sonar و ...) کنید، طوری که سیگنال استریو به دو کانال مجزای مونو تبدیل شود (به این معنی که کانال های چپ و راست هر کدام در یک کانال مونوی جداگانه قرار گیرند). دقت کنید که هر دو کانال مونو اکنون باید دقیقا زیر هم قرار گیرند، بدون اختلاف فاز. 2. اکنون یک Mixdown از پروژه در سکوئنسرانجام دهید که به وسیله یِ آن سیگنالی مونو از ترکیب کانال های چپ و راست به دست آید: L+R=M 3. حال فاز یکی از همان دو کانال مونو که در مرحله 1 ایجاد شدند را 180 درجه معکوس کنید. 4. مجددا یک Mixdown از پروژه در سکوئنسرانجام دهید تا با این روش به سیگنال کناری دست پیدا کنید : L-R=S 4. حال آن سیگنال مونو که پس از Mixdown در مرحله یِ 2 به وجود آمد را وارد پروژه کنید و در کنار سیگنال دیگری که در مرحله یِ 4 به دست آمد قرار دهید و همه ِ کانال ها دیگر را از پروژه حذف کنید. 5. اکنون سیگنال S که در مرحله یِ 4 به دست آمد را duplicate کنید. 6. هر کدام از دو کانال به وجود آمده از S را به طرفی Pan کنید (یکی کاملا به سمت چپ، و دیگری کاملا به سمت راست). 7. فاز کانال S که در سمت راست پنینگ واقع شده است را 180 درجه معکوس کنید. 8. اکنون شما یک سیگنال میانیِ مونو یا همان M و 2 سیگنال کناری یا S از میکس را در اختیار دارید. سیگنال های کناری را به یک Group در سکوئنسر روت (Rout) کنید و حال دستکاری هر کدام از سیگنال های میانی و کناری را برای شروع مسترینگ آغاز کنید. موفق باشید.
  7. 2 امتیاز
    She Make Me Go Arash Ft.Saen Paul make by : SaBEr NaDimi MakLOs FL Studio 12 Vsti & Vsti: IL Pack - FL 12 Presets: Me Download Link http://up.cubase.ir/up/Arash-By-SaBEr-NaDimi-Cubase-ir.zip Other sourse http://cubase.ir/thread1230/%D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D9%80%D8%B1%D8%AA%D9%80%D8%B1-%D9%86%D8%B4%D9%88%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B4%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-maklos.html http://cubase.ir/thread28411/%D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D9%80%D8%B1%D8%AA%D9%80%D8%B1-inna-hot-maklos.html http://cubase.ir/thread372418/%D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B2-maklos.html http://cubase.ir/thread76321/%D8%B3%D9%88%D8%B1%D8%B3-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-rihana-diamonds-vocal-acapela.html . . . . . . توضیحات ---------------- سورس تماما با وی اس تی وَ وی اس تی آی، های خود اف ال استودیو ساخته شده و نیازی به هیچ وی اس تی خارجی دیگه ی نیست . کپی فقط با ذکر منبع و صاحب اثر الزامی، و بلامانع است ----------------
  8. 2 امتیاز
    سلام دوستان عزیز این 1دقیقه تنظیم رو گوش کنید ببینید چطوره:8: Vst : Nexus , Sylneth1 , Diva Fl Studio http://up.cubase.ir/up/Ehsan-AhmadzadeH-Demo-1.mp3
  9. 2 امتیاز
    عرض سلام وخسته نباشید مرسی از یادآوریتون در واقع هدف بنده قرار دادن لینک منبع بود با تشکر
  10. 2 امتیاز
    Tance Now Life 2-Mohammad Ghadampour Daw : FL vst:FL & Nexus سورس http://up.cubase.ir/up/Trance-now-life-2.zip
  11. 2 امتیاز
    http://up.cubase.ir/up/Pluck-Power-Hadi-Haji.mp3 http://up.cubase.ir/up/Pluck-Power-Hadi-Haji.zip
  12. 2 امتیاز
    http://up.cubase.ir/up/after1.rar http://up.cubase.ir/up/neww_08fc4.mp3
  13. 1 امتیاز
    دانلود رایگان آموزش ضبط صدا میکس و مسترینگ با Cubase 5 قوی ترین آموزشهای ضبط صدا ، میکس و مسترینگ از صفر تا صد ، آموزشی کمیاب که در شیش فصل و بیستو دو فیلم آموزشی با کیفیت عالی از شرکت VTC وارد بازار شده است. از قسمت اول که با شروع آموزش ، محیط خالی کیوبیس جلوی شماست و تا قسمت آخر که یک موزیک به مرحله میکس و مسترینگ با کیوبیس میرسد. این آموزش را به شما علاقمندان و و و فراگیران موزیک توصیه می نماییم. عنوان هر سرفصل از Cubase 5 Masterclass! Recording and Mastering و توضیحات مربوط به آن به تفکیک درج شده است. Project Preparation بخش اول نحوه علامت گذاری ترک به وسیله marker track استفاده از loop browser استفاده از groove agent استفاده از tempo track نحوه آماده سازی برای صبط صدای گیتار واقعی و شبیه سازی شده، افکت گذاری و پردازش صدا را فرا میگیریم. بخش اول: آماده سازی پروژه قسمت اول بخش اول: آماده سازی پروژه قسمت دوم بخش اول: آماده سازی پروژه قسمت سوم بخش اول: آماده سازی پروژه قسمت چهارم بخش اول: آماده سازی پروژه قسمت پنجم بخش اول: آماده سازی پروژه قسمت ششم بخش اول: آماده سازی پروژه قسمت هشتم(آخر) Audio Files بخش دوم کار با پلاگین Variaudio نحوه Pitch Correct و کار با بیس های سینت را فرا میگیریم. بخش دوم: فایل های صوتی قسمت اول بخش دوم: فایل های صوتی قسمت دوم بخش دوم: فایل های صوتی قسمت سوم Recording Vocals بخش سوم نحوه ضبط صدای خواننده، مخلوط کردن قسمت های مختلف و تکنیک های کاربردی برای گرفتن بهترین نتیجه را فرا میگیریم بخش سوم: ضبط صدای خواننده قسمت اول بخش سوم: ضبط صدای خواننده قسمت دوم بخش سوم: ضبط صدای خواننده قسمت سوم The Combination Of Vocals بخش چهارم نحوه ضبط صدای خواننده، مخلوط کردن قسمت های مختلف و تکنیک های کاربردی برای گرفتن بهترین نتیجه را فرا میگیریم بخش چهارم: ترکیب صدای خواننده قسمت اول بخش چهارم: ترکیب صدای خواننده قسمت دوم Mixing Techniques بخش پنجم نحوه میکس، کامپرس کردن و تکنیک های کاربردی آن را فرا میگیریم بخش پنجم: تکنیک های میکس قسمت اول بخش پنجم: تکنیک های میکس قسمت دوم بخش پنجم: تکنیک های میکس قسمت سوم بخش پنجم: تکنیک های میکس قسمت چهارم بخش پنجم: تکنیک های میکس قسمت پنجم Final Mixing & Mastering بخش ششم میکس نهایی و نحوه مسترینگ پروژه را فرا میگیریم. بخش ششم: میکس نهایی و مسترینگ قسمت اول بخش ششم: میکس نهایی و مسترینگ قسمت دوم "لینک دانلود" حجم: 130 مگابایت نویسنده :Hossein Golbazkhani منبع : ریوالز رمز : www.rivals.ir
  14. 1 امتیاز
    Team R2R | April 2015 | 1.15 GB توضیحات: Featuring 64-bit support, faster scanning, faster loading, and faster processing, Wаves Version 9 opens up new dimensions of high performance plugin power. From essentials like reverb, compression, noise reduction, and EQ to modeled analog hardware, surround and post production tools, artist signature collections and beyond, Wаves Bundles feature the best of Wаves GRAMMY award-winning plugins. Changes H-Reverb Hybrid Reverb لینک دانلود 60 روزه برای ویندوز: دانلود فایل Waves.Complete.v9r27.Incl.Patch.and.Keygen-R2R.part2 دانلود فایل Waves.Complete.v9r27.Incl.Patch.and.Keygen-R2R.part1 لینک دانلود 60 روزه برای مک: دانلود فایل Waves.Complete.v9r27.MacOSX.Incl.Patch.and.Keygen-R2R.part3 دانلود فایل Waves.Complete.v9r27.MacOSX.Incl.Patch.and.Keygen-R2R.part2 دانلود فایل Waves.Complete.v9r27.MacOSX.Incl.Patch.and.Keygen-R2R.part1 آموزش کرک کردن ِ این نسخه : مهم آموزش کرک پکیج Waves ورژن 9 ریلیز 27 بهروز باشید :flower:
  15. 1 امتیاز
    Sabad

    آزاد سُرایی 53 ( sabad )

    . . . تار به تار سیاه می شود روزگارم ... با رنگ شب و اکسیدان فکر تو *** پ.ن : بزودی چاپ اشعار کوتاهم :)
  16. 1 امتیاز
    عرض ادب و احترام ترانه ی زیبایی به لحاظ احساس خوندم ولی حیف که میتونست بهترم در بیاد... کسانی که مثل شما میتونن در حد حرفه ای ترانه سرایی کنن حیفه که بصورت تئوری فوت و فنشو یاد نگیرن بزرگترین اشکالی که دیدم مشکل وزن بود... هر چند توی ترانه و هنگام خوندن ملودی میتونه خلا وزن رو تا حدودی پر کنه ولی استفاده ی درست از وزن به تاثیر گذاری کار خیلی کمک میکنه... صرفا جهت یه درمان سرپایی توصیه میکنم مصرع هارو بخش بخش کنید مثال: سال ها دل طَ لَ بِ جا مِ جم از ما می کرد 13 بخش وان چه خود داشت ز بی گا نه تَ مَ نا می کرد 13 بخش با این شیوه مشکل وزنی هنگام خوندن تاحدودی رفع میشه...:flower:
  17. 1 امتیاز
    سلام پوریا جان - تا حالا به سورسهای باز خود اف ال توجه کردی؟ کی میتونه ادعا کنه که قدرتش در ابداع روش تنظیمات ، از اف ال بالاتره؟ اف ال جواب شما را با باز نهادن سورسهایش که متبهرترین اساتید اف ال دنیا آنها را ساخته اند داده است - اگر فکر میکنید میخواهید فرداروز این کارتان را به نام خودتان بیرون دهید و کسی نتواند از آن با نام خودش استفاده کند که شما دارید راه را اشتباه میرید زیرا اینجا همانجایی است که شما میتوانید با قراردادن سورس خود شناسنامه آنرا برای همیشه به نام خود بزنید!!- اگر یک نفر الان خدایی ناکرده این کار شما را بدزدد ، فقط کافی هست آنرا سریع در این مسابقه اعلام و ارسال کند ، آنموقع چکار میکنید؟ چه جوری ثابت میکنید آنرا شما ندزدیده اید؟ - فقط میماند استفاده از تجربه و روش ابداعات شما در تنظیمات _ که این تازه باید از افتخارات شما باشد که شما را استاد بخوانند - {"زیرا بهترین تجربه ها، فقط نزد استادان است"} . و {"انسان زمانی استاد میشود ، که تجربه اش را در اختیار دیگران بگذارد"} !! {"و این هدف این مسابقه است"} !!:41:
  18. 1 امتیاز
    سلام از نوع کلماتتون نه من خیلی ها خوششون نمیاد اینا برای ترانه خوب نیست داریم رو ادبیات کار میکنیم پس باید چیزی به عنوان یه سری ادب هم میونش باشه لطف کنید کلماتتون رو درست و به جا استفاده کنید
  19. 1 امتیاز
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . daw: logic mix o mastering: yes pro by: amir http://up.cubase.ir/up/sg1_fdf4a.mp3 . . . . . . . . . . . . . . . . . studio in shiraz: SGM RECORD sgmrecord1@gmail.com
  20. 1 امتیاز
    ببخشید فک میکردم واضحه چون تقریبا توی اکثر سینتها این تنظیم وجود داره... به کشش یکواخت از نت مثلا دو تا می جوری ک مثل سازهای مثلا زهی تقریبا فک میکنم گلیساندو هم باشه... توی مثلا نکسوز و خیلی های دیگه این تنظیم هست ولی بعضی از سینتها وی اس تی ها ندارن میخوام ببینم میشه با خود کیوبیس انجام داد روی صدا؟
  21. 1 امتیاز
    ممنون..ردیف 4 و 5 درسته..ولی بقیشو بیشتر کار میکنم
  22. 1 امتیاز
    دوست عزیز کارو گوش دادم مشکلات اهنگ: 1.مشخص نیس که تو چ سبکیه 2.انتخاب صدا خوب نبود 3.ملودی بی معنی و بی هدف 4.بیس نداره اهنگ 5.میکس و مستر اصلا نشده ............ امیدوارم از نظرم ناراحت نشده باشید اهنگتون ضعف های زیادی داره بهتره بگم حرفی واسه گفتن نداره.... امیدوارم موفق باشید.:flower:
  23. 1 امتیاز
    سلام به همه:flower::flower: ببخشید من از وقتی اف ال 12 رو نصب کردم بعضی سمپل ها رو اف ال نمیتونه صداشونو بیاره مثلا پلاگین FPC من اصلا صدایی ازش بیرون نمیاد یا مثلا بعضی سمپلهای درام دیفالت اف ال اصلا صدا ندارن. مثلا من اینجا یه کیک دیفالت خود اف ال رو که باز کردم اینطوریه ممنون میشم راهنماییم کنید:
  24. 1 امتیاز
    همونطور که توی قوانین ذکر شده درصورتی که حجم فایل از حجم مجاز بیشتر نشود مانعی ندارد:flower:
  25. 1 امتیاز
    سلام همونطور که قول داده بودم یه سورس حرفه ای دیگه هم براتون درست کردم و گذاشتم بنام ماه سرگردان از داریوش رفیعی که بصورت سبک هاوس درش آوردم تنها کاری که لازمه انجام بدین یه سری تغییرات توش میدین و میخونین همین با اف ال 11 ساخته شده، وی اس تی های بکار رفته هم نکسوز و پلاگین بکار رفته هم Camel Space هست که همراه با پروژه توی فایل زیپ گذاشتمش و شما دوستان عزیز هم میتونید بعد از استکرکت اونو توی مسیر زیر کپی کنید.... C:\Program Files (x86)\Image-Line\FL Studio 11\Plugins\VST
  26. 1 امتیاز
    هر پلاگینی یه الگو و الگوریتمی داره !لیمیتر ایبلتون رو هیچوقت نمیشه با فاب ..... و کمپرسش رو با H-comp waves مقایسه کرد !ولی تغییرات روی سیگنال رو یه حرفه ای فقط میتونه درک کنه نه کسی که یکی دوسال اونم به صورت کاملا تجربی داره کار میکنه اوج کارایی ایبلتون در استفاده از پلاگین های max 4 live هست
  27. 1 امتیاز
    ایبلتون نرم افزار اصلیه منه، من آهنگام رو با ایبلتون میسازم اما از تو بعضی از کارهام از fl و bitwig هم استفاده میکنم و در مبحث پلاگین ها، هم از پلاگین ها و افکت های خود ایبلتون هم از پلاگین های خارجی(کلن هر پلاگینی)، فقط و فقط از ایبل تون استفاده نمیکنم ، بهتر اینه که(جهت آشنایی) از همه استفاده کرد و از اونایی که بهترین نتیجه رو میدن رو به عنوان مثلا پلاگین انتخاب کرد
  28. 1 امتیاز
    درود به شما دوست عزیز(Arash MB) درست می گن درسته این سایت در کل انجمن خوانندگی و نوازندگی و ترانه سرایی و ... هستش ولی این انجمن "پروزه ها" برای اهنگ و تنظیم کاربران هستش کما اینکه انجمن رپ و ترانه سرایی انجمن جداییه چون تکست شما همرا با اهنگه می تونید اینجا تاپیک بزنید ارادتمند:flower:
  29. 1 امتیاز
    آموزش تخصصی میکس و مسترینگ به زبان پارسی نوشته شده توسط استادان: علیرضا وحیدی ، ایمان احمد زاده Mix & Mastering ************************** http://dl.cubase.ir/upload/uploads/mastering-Mix.rar
  30. 1 امتیاز
    6elvin

    بیت رپ از 6elvin

    سلام بر عزیزان کیوبیسی :flower: دوستان اینو حدود دو ماه پیش ساختم بخاطر کنکورم زیاد این دوروبر نمیام نظری چیزی داشتین خوش حال میشم بهم بگین daw :Fl11 Vsti:HyperSonic http://up.cubase.ir/up/Farar.mp3
  31. 1 امتیاز
    و هم اینکه قسمت هایی رو که خواننده بلند و با ولوم بیشتری اجرا میکنه رو تضعیف میکنه.
  32. 1 امتیاز
    اگه ممکنه راهنمایی کنید که ملودی اول هنگ معروف شادمهر با چه سینتی و صدایی ساخته شده.ممنون پیشاپیش:5:
  33. 1 امتیاز
    یک مجموعه ریتم گیتار بسیار خوب به صورت میدی حتما دانلود کنید خیلی زیباست http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://hmdkro.persiangig.com/document/MIDI%20guitar%20Package.rar
  34. 1 امتیاز
    سلام. . . بخوانید چهارپاره ی غمگینم را. . . سال ها در تو زندگی کردم تا کمی زندگی کنم شاید مثل یک سکته ای ناقص که با عصای تو راه می آید پر گرفتم به سمت آزادی جیغ یک نسل،پشت آوازم در خیابان سقوط کردم و بعد، پیر شد آرزوی پروازم یک نفر مرده ی مرا بلعید یک نفر زنده بودنم را مرد نیمه جان بود شعرهایم که او مرا سمت خانه ی خود برد جمله ها: خسته جان و پاره نفس، بال ها: بال جوجه ای نارس! دست هایم دراز بود و. . .نشد! مثل بغض کلید،پشت قفس خسته از شب گرفتگی دلم ایستادم، به هر وسیله شده. . . ایستادم، ولی فقط دیدم: سایه ی نور،میله میله شده آسمانم چهار خانه شد و یک نفر ماشه را نشانم داد بال ها را گره زدند از پشت فکر پرواز از سرم افتاد . . . . . . . من که مشغول زندگی بودم! میوه ی تو هوایی ام کرد و از بهشتی که هیچ می ارزید، صد هزاران دلیل آورد و عاقبت در غروب یک جمعه پاره شد بند نازک طاقت رسم تقدیر این نبود،اما نسخه ی ما گذشت از قسمت! مثل ویروس لاعلاجی که بی هوا بین عکس هات افتاد، هر چه از روزهای آزادی > مانده بودند، داده ای بر باد زندگی سخت عادتت داده به همان چیزهای تکراری به فراموش کردن هر چه که صمیمانه دوستش داری می رود سال های تنهایی می رسد روزهای آن هفته: قفسی نیست دورمان، اما رسم پرواز یادمان رفته نرگس میرفیضی/ اسفند 93
  35. 1 امتیاز
    با عرض سلام خدمت بازدید کنندگان تاپیک این مجموعه شامل آرپژ های زیبای گیتار هستش که در سبک هایی مثل راک ..پاپ .. فلامنکو .و.... پوشه بندی شده اند http://up.cubase.ir/up/7701.rar (اینا رو از وی اس تی strum acoustic گرفتم )
  36. 1 امتیاز
    سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی دوستان عزیزم... سورس آهنگ به دادم برس که بسیار خودم در عین سادگی دوستش دارم رو براتون در این پست گذاشتم:8::8::8::8: امیدوارم مفید واقع بشه....:flower::flower::flower::flower: Host : Cubase VST : Cubase VSTi دانلود: http://upir.ir/files/Be-dadam-beres.mp3 پلیر آنلاین: سورس کیوبیس:
  37. 1 امتیاز
    سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز و گرامی....:8: چون از سورس قبل استقبال شد... یک سورس دیگه از آهنگ love story براتون توی کیوبیس تنظیم کردم... امیدوارم سودمند واقع بشه....:flower: VST : Cubase VSTs دانلود: http://upir.ir/files/Love-story_4f600.mp3 پلیر آنلاین: پروژه کیوبیس:
  38. 1 امتیاز
    با سلام. این ترانه رو به سفارش آقای امینی، روی ملودی نوشتم. خیلی سعی کردم ملودی ِ آماده ، در نگارش ترانه و بازی های شاعرانه محدودیت ایجاد نکنه... قضاوتِ این که چقدر موفق بوده ام، با شما. همه ی شما عزیزان رو به شنیدن این ترانه دعوت می کنم. منتظر نظراتتون هستم. نام ترانه : جمعه ها خواننده : مهرداد امینی ترانه سرا: نرگس میرفیضی آهنگسازی و تنظیم: آتا قویدل میکس و مستر: پوریا شیرنژاد لینک مستقیم دانلود ترانه با حجم 2.9 مگابایت و کیفیت128 (کلیک کنید) ============================================== متن ترانه: دوباره زیر بارون کوچه گردم یه عمره جمعه ها رو دوره کردم تموم شـهرو بـا پـای پـیـاده به عشقت می رم و هی برمی گردم نمی بینم تو رو ، اما تو هستی! داری از دور می بینی نگامو با لبخندت بهم امّید می دی در ِ گوش ِ خدا ، می گی دعامــو... می دونم زیر ِ سقف ِ آسمونی ، ولی مرزی برای بودنت نیس می دونم عطر نرگس خوبه ، اما مث "عطری که داره پیرهنت" ، نیس! یه عمره اسم تو رمز دعامه یه عمره توی قلبم خونه کردی یه روز می بینمت، می بینمت من یه روزی برمی گردی برمی گردی یه روز حس می کنم عمق نگاتو یه روزی می شنوم لحن صداتو دارم حس می کنم نزدیک می شی دارم حس می کنم رد پاهاتو یه جور آرامش بی وقفه دارم* برای اضطراب و ترس، دیره تموم ِ شهر، زیر سایه ی تو داره آروم به خواب ناز می ره * این مصرع به درخواست خواننده در متن اجرایی تغییر کرده و طولانی تر شده، مصرع بعدی هم به این مصرع تغییر کرده: "تو باشی، دلهره از دست می ره"
  39. 1 امتیاز
    سلام دوستان هنرمند خودم. مدت ها بود ترانه اجتماعی ننوشته بودم، واسه همین سری به آرشیو ترانه های قبلیم انداختم و این کار رو پیدا کردم. بعد از کمی ویرایش، تقدیمش می کنم به نگاه های زیباتون... نقد و نظر ، بسیار مورد استقباله :-) خسته می شی دوباره از "دوباره" ها باز به همون کافه ی رو به رو می ری دوباره از بُـریدنَـم می بُری و دوباره توی صندلیت فرو می ری به فکر حرفای سیاسی می رسی تازه می فهمی که چقد بی طرفی به بودن ِ مزخرف ِ نبودنت به نقد حرفای عجیب و فلسفی! به درد ِ میخ ِ صندلی فِکـ{ر} می کنی به اینکه کی داره صداتو می بُره؟ فِک می کنی درد تو از سکوتته؟ یا درد میخاس که تنت رو می خوره؟ شکر می ریزی توی لیوان خودت شکر می ریزی که تموم شه تلخیات این آخرین باور شیرین ِ توه این آخرین چیزیه که مونده برات هر چی که تلخه، آخرش سهم توه گلوی بی گناهو بیشتر می گیره عین ِ سیگارایی که تو نمی کشی، اما تموم دووود ، توو چِشِـت می ره خسته تر از اونی که از خودت بگی بگی هنوز نگفته هات چقد پُرَن دوباره توی صندلیت فرو می ری میخا هنوز توی تنت وول می خورن نرگس میرفیضی - نسخه اول: سال 89 / ویرایش: تابستان 92 روزاتون شکلاتی، البته نه از نوع تلخش
  40. 1 امتیاز
    با اجازه از اساتید و دوستان اطلاعات ابتدایی برای دوستانی که علاقه به ساخت موزیک ترنس دارن رو مینویسم و امیدوارم که به کمک همدیگه تکمیلش بکنیم و اطلاعات و تجربیات همدیگر رو با هم به اشتراک بزاریم . ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ یه سری قواعد کلی که باید توی یک آهنگ ترنس رعایت بشه. آهنگ ترنس به چند قسمت تقسیم میشه که به اونها می پردازیم: ۱-Intro این مرحله شروع آهنگ هست که با کیک درام و باس لاین شروع میشه. بعد هت و اسنیر و یا کلپ بهش اضافه میشه. ۲-Breakdown این مرحله درام و باس لاین به یکباره قطع میشه و ملودی شروع میشه که به نظر من کل هنر آهنگ به این قسمت هست که اگه این قسمت رو به خوبی در بیاریم قسمت بعدی که اوج آهنگ هست هر شنونده ای رو دیوانه و مجذوب آهنگ شما میکنه. داشتم میگفتم که ملودی شروع میشه و پد هم اونو همراهی میکنه. ۳-Release این قسمت اوج آهنگ محسوب میشه ، چون کل چیزهایی که شما توی آهنگ به کار بردین اینجا همگی با هم به صورت هوشمندانه به اجرا در میان و با هم مخلوط میشن. (یعنی کیک درام با باس لاین و هت و اسنیر و ملودی و پد و... با هم ترکیب میشن) ۴.Outro قسمت پایانی کار هست که همانند قسمت اول (Intro) هست اما با یکسری تغییرات خیلی جزیی ، یعنی باید طوری باشه که وقتی یک DJ می خواد آهنگ شما رو توی رادیو شویش بزاره بتونه با آهنگ بعدی میکس کنه. *نکته: توی آهنگ ترنس برای پاس کاری هر قسمت و همچنین اضافه و کم شدن سازها با یکسری مقدمات شروع میشه مثلا وقتی میخوایم از قسمت Breakdoen به قسمت Release بریم چون می خوایم کیک و باس و ... رو به ملودی و پداضافه کنیم باید یکسری مقدمه چینی کنیم تا آهنگ قاطی و بی ربط نشه ، که این شامل افکت هایی مثل Whoosh و Snare Roll و ... هستن. اینها یه سری نکات و قواعدی بود که فعلا به صورت کلی و گذرا بیان شد و برای تکمیل کردنش حتما توی بحث شرکت کنید تا بتونیم به کمک هم درک کاملی از ساخت موزیک ترنس رو داشته باشیم.
  41. 1 امتیاز
    سبک psychedelic trance کاملا متمایز از ترنس هست و زیر شاخه ترنس محسوب نمیشه و دارای شاخه و زیر شاخه هایی از جمله goa/nitzhonot/psydub/psychedelic/psybient/psychill/psystep/psytrance/darkpsy/psycore/soumipsy/full on /twilight که هر باز زیر شاخه ای برا خودشون دارن بیس لاین ها کاملا متفاوت از ترنس هست ریتم بسیار قوی هست سینت و اف ایکس وملودی های کاملا متفاوت و بی پی ام از 80 چه بسا پایین تر تا 160 وبسی بالاتر رو ساپورت میکنه و کلا ایشالله اگه بخش جدایی براش ایجاد شه من در خدمتم تا این سبک رو کامل بشناسونم
  42. 1 امتیاز
    سلام دوستان. یه ترانه دارم که البته کامل نیست. خوشحال می شم نظرتونو بدونم.ممنون لبم از تموم دعاها پره دلم از امیدم بهش خالیه داره توو مسیرم قدم می زنه همینم برای خودش عالیه سکوتش داره روحمو می خوره چه جوری سر صحبتو وا کنم؟ چه جوری بگم چند لحظه بمون؟ چه جوری رگ خوابو پیدا کنم؟ چه جوری بخوام تا یه فرصت بده که حرفی که اون دفعه ها زد، نگه؟ که پیش چشای همه عابرا با داد و هوارش بهم بد نگه؟ چرا هر چی بیشتر پَسَم می زنی / دلم بیشتر می گه مال منی؟ اگه پیش تو پست و نالایقم / چرا پس هنوز اینقَده عاشقم؟ .... ...
  43. 1 امتیاز
    سلام با ترانه جدیدی ، منتظر نگاه مهربونتون هستم. روزهاتون شکلاتی چشمای تو، چادر ِ مشکی ِ شب ه عزیزم ستاره هاش سهم توه ، بذار به پات بریزم سایه ی ابروت توی اِیوون ِ نگات می افته هیچکی یه شعر خوب برای خوبیات نگفته تموم ِ رفتار ِ چشات، سوژه ی عکس نابه توو فکر داشتنت دلم همش توو اضطرابه چشات، دلیل ِ عاشقی ِ شاعرای شَهره نگات پر از محبته ، اما با مَردا قَهره وقتی بازن وقتی بسته ن وقتی خوبن وقتی خسته ن چشمات دنیا دنیا رازه آهنگ عشقو می سازه * * دو مصرع آخر باید تقطیع شده خونده بشن تا توی وزن بشینن. (آهنگ عشــــ/قو) با احترام نرگس میرفیضی
  44. 1 امتیاز
    اینم یه سورس برای پخش خشک و بی روح نرم افزار کیوبیس برای یادگیری وابل بیس download
  45. 1 امتیاز
    خسته نباشید:flower: برای گذاشتن سورس هام( که بعضی هاش کاور بود وبعضی هاش ساخته خودم) مجبور شدم صداهایو بسازم تصمیم گرفتم تمام این صداهارو در یک فایل rar براتون جمعو جور کنم که تو سبک پاپ میتونین استفاده کنید.موفق باشین http://dl.cubase.ir/upload/uploads/Sytrus-Presets-By-Mohsen-Soofiyani-.rar
  46. 1 امتیاز
    سلام دوستان من امکان پیغام خصوصی نداشتم واسه همین این تاپیک رو ایجاد کردم ممنون میشم راهنمایی م کنید من توی سایت گشتم ولی آلبومی توی این سبک پیدا نکردم dub step/trance/hause میشه سایتی معرفی کنید یا لینکی خودتون بدین که بهترین آلبوم های توی این ۳ سبک رو بتونم دانلود کنم؟ ممنون میشم واقعا : (
  47. 1 امتیاز
    من خودم از یه سایت دیگه یه فیلم آموزشیه خوب پیدا کردم که میذارم اینجا دوستان استفاده کنن سلام خدمت همه ی دوستان عزیز . نکته ی قابل ذکر اینه که بخاطر اینکه زمان آماده سازی این آموزش طولانی نشه ترجیح دادم نمونه ی صدا و فیلم آموزشی ملوداین رو از منابع دیگه برای دوستان تهیه کنم . البته نرم افزار برای ساخت فیلم آموزشی نداشتم و خواهشم اینه که دوستان معرفی کنند تا از این به بعد فیلمهارو مخصوص به سایت تهیه کنیم .به هر حال امیدوارم بتونه کمکتون کنه .( لینک دانلود صدا ها و فیلم آموزشی در آخر مطلب هست ) دوستان نرم افزار ملوداین در واقع کاربردها و کارایی های زیادی داره که من اینجا بر حسب درخواست دوستان به چند موردش میپردازم . اول بهتون پیشنهاد میکنم این صداهارو(1و2و3و4 که لینک دانلودشون آخر مطلبه) که نمونه ی وکال هست گوش کنید به ترتیب تا تفاوتهاشو متوجه بشید به این ترتیب که صدای 1 مقداری فالشی داره که در صدای 2 فالش گیری شده . در صدای 3 مقداری صدا به اصطلاح لیزری شده و در صدای 4 فاصله ی دوم اضافه شده (در قسمت آخر)که همرو توضیح میدم. قسمت 1 (صدای 2و1) :در این قسمت توضیح میدم که چجوری فالشی صدا گرفته شده . این صدا در گام bm خونده شده (قدم اول اینکه شما باید گامی که در اون خونده شدرو تشخیص بدید )که در واقع قسمتهایی از اون فالش هست (صدای 1). از اونجایی میفهمیم که در قسمت ادیت منو اگر دقت کنید متوجه میشید یه تیکه هایی از وکال مقابل کلید نتها قرار نداره . ما اون تیکه هارو انتخاب میکنیم و بعدش با زدن pitch محل قرار گیری نت ها بصورت کمرنگ مشخص میشه ( در گام مورد نظر که در اینجا bm هست) . حالا رو یکی از قسمتهای قرمز رنگ کلیک کنید تا تیکه های وکال برن سر جای درستشون ! . اینجوری فالشی هارو گرفتیم(صدای 2)(همش تو فیلم هست ) . (گام همون scale هست ) قسمت 2 (لیزری کردن صدا )(صدای3) : در این قسمت صدای 2 رو که فالشی هاش گرفته شده رو می خوایم یکم حالت لیزری بدیم بهش . واسه این کار از قسمت modulasionکه زیر مجموعه ی قسمت pitch هست و عدد اون رو به -100 تغییر میدیم و در نتیجه می بینید که صدا لیزری میشه (صدای 3). قسمت 3 ( درست کردن صدای زیر وکال) (قسمت آخر صدای 4 ) : تو این قسمت در واقع می خوایم همون صدای زیر وکال رو درست کنیم . واسه این کار ابتدا اون قسمتهایی رو که میخواید برای صدا دوم تکرار بشه انتخاب میکنیدو با نگه داشتن کلید (الت+شیفت)با موس بسمت بالا حرکت میدیدو در سطر پنجم یعنی 4 خانه بالاتر رها میکنیدمی بینید که یک کپی از اون صدا ها در این فاصله کپی میشه حالا اگر پلی کنید صدا دوم موازی با صدای اصلی شنیده میشه . نکته:تغییرات بدون در نظر گرفتن scale بود اگر بخواهید حرکات شما دقیقا موازی با گام باشه قبلش باید گزینه scale snapرو فعال کنید و دیگه اینکه برای فواصل بم حرکت موس باید رو به پایین باشه..تشکر می کنم از دوستان دیگه که تو سایتهای دیگه هم زحمت میکشند . اگر نکته ی خاصی به نظر دوستان و استادان عزیز رسید حتما بگن تا من و دوستان دیگه استفاده کنیم . ........ دانلود ویدئو آموزشی .... دانلود صدای 1 .... دانلود صدای 2 ... دانلود صدای 3 ..... دانلود صدای 4 منبع: http://............../forum.php
  48. 1 امتیاز
    حمید جان کدوم آهنگش منظورت هست؟مثلاً آهنگ Sail میشه گفت حالت Dream Trance & Uplifting هست.سبکی که اشاره کردی تمپوی بالاتری داره معمولا 135 الی 140 و حالت سبک کمی جدیتر نسبت به شاخه های دیگر ترنس هست.برای اینکه با حالت سبک Uplifting بیشتر آشنا بشی این آهنگ هارو گوش کن: JP Bates - Impressions 7 Skies & Kiholm - Lost & Found (Dan Stone Remix) Daniel Kandi & Phillip Alpha - If It Ain't Broke (Original mix) Daniel Kandi feat. Phillip Alpha - Sticks & Stones (Original Mix) Anhken & Adrian - Intuition (Sunny Lax Remix) Cymatics - Awake N&R Project - Before Daybreak (Original Mix) Meridian - Shifter (Stonevalley Remix) این ها رو حتماً گوش کن تا با فضای این سبک خوب آشنا بشی.:1:
  49. 1 امتیاز
    من فقط یه سوال دارم؟ این چهار بخش اصلی ،البته به جز دو بخش ابتدا و انتها خیلی دست خوش تغییرات ترنس کارهای حرفه ای شده فکر نمیکنم چه از لحاظ تایم چه از لحاظ قاعده این دو بخش رعایت شه چون با اضافه شدن وکال و بعضی موقعها جو دادن بیشتر در کلاب ها، این زمانها و جایگذاری ها دستخوش تغییرات زیاد میشه در کل میخواستم بگم فکر نمیکنید این دو بخش خیلی سلیقه ای هست؟ حتی در مورد شروع ها هم همیشه یکسان عمل نمیشه بنده حقیر رو عفو بفرمایید
  50. 1 امتیاز
    بله دقیقا همینه . اگه این چهار قسمت خوب درک بشه و بتونین جاش رو بفهمین تقریبا ۳۰-۴۰ درصد راه رو رفتین. حتما ادامه خواهد داشت. فقط چون الان مشکل سربازی دارم امکان داره هر ۲-۳ روز یه بار کلا آپدیت کنم.
×
×
  • اضافه کردن...