رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





Playerno.03

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره Playerno.03

  • تاریخ تولد 12 تیر 1367

Converted

  • نرم افزار من
    Array
  1. مطمئنا نياز به تمرين كه داره. اما شما بايد قبل اينكه به تمرين موضوعى بپردازيد ، اهداف و نتيجه اى كه ميخوايد ازش بدست بياريد هم خوب بدونيد و آناليزش كنيد. ببينيد فلو خوندن روى بيت رپ تو اكثر مواقع قشنگ تر و بهترهستش. حالا چه موقع اين حالت صورت ميگيره ؟ وقتى كه كلمه ها و صامت و مصوت هاى تكستون روى بيت سوار باشه و يه تركيب خيلى خوب هم با هم داشته باشن. به عبارت ديگه تكست شكسته شكسته نباشه و كلمات درعين خوب و واضح بيان شدن ، به هم يه اتصال منظم هم داشته باشن. البته هميشه هم فلو خوندن خوب نيست. يه جاهايي حتى همين حالت شكسته شكسته خوندن باعث قشگى هم ميشه ولى خوب فلو خوندن بيشتر لازمه و كار حرفه اى تريه. اينم ناگفته نمونه كه يه مكمل خوب هم بعد از رعايت اين نكته ها ، استفاده از صداهايي هست كه خود اون صداها حالتى فلو و معلق داشته باشن كه يه تضاد قشنگى هم با درام كيت شما پيدا ميكنه كه باعث بيشتر نمايان شدن فلو خوندن شما بشه. اميدوارم با تمرين به چيزى كه ميخواين برسين
  2. برای شرکت در مسابقه خوانندگی کلیک کنید:

     

    http://cubase.ir/thread23672/%D9%85%...AF-1392-a.html

  3. ببين دوست عزيز يك استايل خوب و خاص امكان داره طوري نباشه كه راحت با شنيدنش متوجه شد كه اين استايل به خاطر اين و ان و ... است. اين استايل خوب و ايدال كه هم قراره براي گوشهاي قوي توي هيب هاپ تكراري نباشه و هم حداكثر شباهت به گفتار روزانه رو داشته باشه (عاميانه) ، از تركيب چند نكته به وجود مياد و چيز ديگه يي نيست. استفاده از قافيه هاي خيلي خوب و عا ميانه ، تنوع توي ضرب و ضد ضرب خوندن و غيره .... . يه نكته ي خيلي مهم ديگه اينِ كه كسي كه قراره تو رپ حرفه اي بشه و بتونه حتي استايل هاي مختلف بخونه ، حتما و حتما بايد هم خيلي موزيكهِ رپ گوش داده باشه ( به جز پرشين رب) و هم با استايل و طرز فكر بهترين هاي دنيا آشنا باشه تا بتونه با تمرين زياد و گذاشتن وقت مضاعف مخصوصا روي قافيه ها ، به مرور زمان به اون چيزي كه ميخواد نزديك و نزديكتر بشه.
  4. اگر ساختار يه اهنگ رو به يه ساختمان مثال بزنيم ،ميبينيم كه اولاً همه چيز با توجه به كاربرد ساختمان طراحي ميشه و اجراي اون هم از يه سري اصول و قوانين پيروى ميكنه. پس ما هم قبل از هر چيزى بايد بدونيم كه اگه مي خوايم با ايده ها و تزهايى كه تو فكرمون داريم بيت بسازيم ، خيلى مهم هستش كه مثل همون ساختمان كاربردش رو بدونيم. تو اين شرايطِ كه شما مى تونيد تازه از اون ملودى ها و ضرب هايي كه تو سرتون داريد به طور صحيح و به موقع استفاده كنيد. شايد تو ذهنِ خيلى ها بيت يه چيزِ ساده بياد و اصلاً اون رو موسيقى به شمار نيارن اما اين طور نيست و اگر مواردِ بالارو بهش دقت كنيم ميتونيم از بيتى كه بوسيله ى يكى دوتا ملودىِ ساده و يه درامِ درست كرديم ، طى يه سرى مراحل يه آهنگ خوب و حرفه اى ايجاد كنيم. ...٩٠ ٪ ساختمان ها تو مرحله ى تيرريزى يا همون اسكلت شبيه هم هستند و شايد يكنواخت به چشم بيان ، اما شما بايد با ايجادِ فضاهاى هم نوع ولى متمايز اين يكنواختى رو از بين ببريد. اگر منبع خوبى پيدا كردم حتماً معرفى ميكنم. اگر هم خواستين مباحث جزئى ترم بيان كنيد.
  5. اگر ساختار يه اهنگ رو به يه ساختمان مثال بزنيم ،ميبينيم كه اولاً همه چيز با توجه به كاربرد ساختمان طراحي ميشه و اجراي اون هم از يه سري اصول و قوانين پيروى ميكنه. پس ما هم قبل از هر چيزى بايد بدونيم كه اگه مي خوايم با ايده ها و تزهايى كه تو فكرمون داريم بيت بسازيم ، خيلى مهم هستش كه مثل همون ساختمان كاربردش رو بدونيم. تو اين شرايطِ كه شما مى تونيد تازه از اون ملودى ها و ضرب هايي كه تو سرتون داريد به طور صحيح و به موقع استفاده كنيد. شايد تو ذهنِ خيلى ها بيت يه چيزِ ساده بياد و اصلاً اون رو موسيقى به شمار نيارن اما اين طور نيست و اگر مواردِ بالارو بهش دقت كنيم ميتونيم از بيتى كه بوسيله ى يكى دوتا ملودىِ ساده و يه درامِ درست كرديم ، طى يه سرى مراحل يه آهنگ خوب و حرفه اى ايجاد كنيم. ...٩٠ ٪ ساختمان ها تو مرحله ى تيرريزى يا همون اسكلت شبيه هم هستند و شايد يكنواخت به چشم بيان ، اما شما بايد با ايجادِ فضاهاى هم نوع ولى متمايز اين يكنواختى رو از بين ببريد. اگر منبع خوبى پيدا كردم حتماً معرفى ميكنم. اگر هم خواستين مباحث جزئى ترم بيان كنيد.
  6. از شروع نوشتن و ساخت موزيك رپ تا انتهاي كار اشكال يا ابهامي داريد بيان كنيد . در خدمتيم دوستان
  7. Playerno.03

    فضا سازی ؟؟

    براي مثال شما توي يه موزيك رپ يا هيپ هاپ اگر ورسي داريد كه از ١٢ بيت تشكيل شده باشه و اون ورس و نحوه بيان اون تا حد مورد قبول خوب باشه و كسل كننده نباشه ، مطمئناً از حالتها و استايل هاي چندي استفاده شده كه مثلاً توي يه ورس ١٢ بيتي ميتونه به ٣ قسمت ٤ بيتي يا ١ ٤ تايي و ١ ٨ تايي تقسيم شده باشه. ....حالا شما بايد براي اين قسمتهاي مختلف فضاسازي كنيد كه باز براي مثال مي تونيد قسمت اول رو تو حالت عادي نگه داريد و قسمتهاي بعدي رو با توجه به تكستشون و حالت بيانشون ، از راههايي مثل قطع كردن كلوز هت و اُپن هت و نگه داشتن فقط وفقط كيك و اسنير يا كلپ از درام كيت و اضافه كردن يه پد يا يه استرينگ يا حتي يه ملودي تغيير بدين. من فكر مي كنم اون فضا سازيي كه شما مد نظرتون بود ، غير از اين نباشه
×
×
  • اضافه کردن...