رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





yousefgholipour

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    103
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

2 دنبال کننده

درباره yousefgholipour

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد 30 بهمن 1374

Converted

  • Location
    Array

Converted

  • نرم افزار من
    Array

Converted

  • نام مستعار
    Array

Converted

  • پخش پروژه های شما به صورت آنلاین
    Array

Converted

  • نام پروژه ی خود را وارد کنید
    Array

Converted

  • سبک
    Array
  1. نه اینو من نساختم.اصلا بازی کلا دستخوش تغییرات عمده شده.این تریلر قدیمیه.یه جورایی بازسازی شده بازی.یه مرحله هم داره یکم محیطاش شبیه ارباب حلقه هاست.الان دارم رو اون کار میکنم.
  2. نه من چون به برلین عادت کردم بر حسب عادت برلین استفاده کردم.از اون یکی به خاطر این استفاده کردم که برلین فلاژوله نداره.مجبور شدم برم سراغ cine .ولی در کل برلین صدای کاملی نداره چون ترکیب استرینگش اینه:10-8-6-4 .ولی خب cine ترکیبش 16-14-12-10 و صدا پخته تره و برای این موزیک بیشتر به درد میخوره.تو مرحله نهایی برای تکمیل جزییات موزیک احتمالا به جای برلین ساین استرینگز رو بزارم. تو چیدمان هم همون عکسی که گذاشتید استرینگ من همونه.ویولا ها وسط و یکم راست،چلو ها هم وسط و یکم چپ.حالا خواستی عکسش رو میفرستم. بله تعداد ساز های زهی کم تر از ارکستر هست.صدا نازک تره من اینو قبول دارم. برای مکس و هواگیری باید بگم این موزیک قرار نیست اجرا بشه مهم نیست اون.ولی خب کاری که میتونم بکنم اینه که بعضی قسمت ها رو با دو تا استکاتوی متوالی یا مارکاتو نفس گیری بزارم . ببینید من یکم دست و بالم بستست.این رکورد اصلیه.صحنه های تریلر دچار تغییر های لحظه ای میشن و من مجبورم تغییر بدم.تا موزیک و تصویر بی ربط نشن.ولی خب همین تغییر ها هم میتونن بهتر باشن من قبول دارم.موزیک خیلی نقص داره و جای کار زیاد داره.ولی خب بازم میگم من خیلی جای مجبورم یهو اوج بدم یهو آروم کنم.این موزیک برای گوش دادن خالی نیست.برای بازیه. بحث دیگه ایم که مطرح کردید در مورد (Choir) باید بگم که خیلی جاها نیاز نیست بیش از اندازه شلوغ بشه موزیک.یعنی مثلا گاهی یه آکورد از هورن کافیه.حتما نیاز نیست همه ساز ها همیشه بزنن.مهم اینه که اون صحنه توصیف بشه.من خودمم قبلا همیشه سعی میکردم که تا حد امکان موزیک رو پر کنم.بعدا که موزیک ها ارباب حلقه ها رو به دقت گوش کردم دیدم خیلی اکثر جاها خیلی خلوته موزیک و از یک یا دو یا سه ساز مختلف استفاده کرده و مفهوم رو هم رسونده.حتی تو تغییر ناگهانی ملودی و فراز و نشیب هاشم دیدم بدون هیچ مشکلی ناگهان تغییر های شدید داده تو موزیک .برای همین یکم خیالم راحت شد و هر جا دیدم اضافه کردن ساز دیگه بیهودست دست کشیدم. نکته دیگه ام اینه که خب باید دید متنی که داره براش موزیک نوشته میشه چیه ؟ آیا نیاز داره فلان ساز بیاد ؟ برای چی استفاده کنم ؟ آیا این ساز به رسوندن منظور کمک میکنه یا حتی بحثو پرت میکنه ؟ خب من اینا رو مد نظر گرفتم همه رو . در کل بازم ممنونم ازت دوست من که وقت گذاشتی.لذت بردم از بحثمون.:flower::flower:
  3. سلام دوست من.خیلی سوال خوب و جالبی کردید.بله من چیدمان ارکسترم تقریبا به این شکله با اندکی تفاوت.اولین تفاوتش اینه که چلو ها نزدیک ترن به وسط.درواقع وسطن چلو ها.و تفاوت دیگش هم تو هورن و ترمبون و ترومپت هست که اگر موزیک رو به دقت گوش کنید کاملا جای این ساز ها مشخصه.هورن ها سمت چپ،ترومپت و ترومبون و باس ترومبون و توبا راست.علت این چیدمانم هم مشخصه و اونم اینه که اولا قدرت مانور بادی برنجیا بیشتر میشه.دوما فضای بهتری برای گروه کر پدید میاد.سوما ویولن دو از ویولن یک مستقل میشه و خودش قدرت مانور بیشتر داره و گاهی میتونه به طور مستقل از سمت راست ارکستر رو ساپورت کنه تو هارمونی. در مورد بخش آخر حرفاتون هم باید بگم بخشیش عمدیه و بخشیش به خاطر اینه که هنوز موزیک هیچ میکیس و مستری به خودش ندیده و خب طبیعتا خیلی جاها صداها خوب تفکیک نشدن و... ولی خب بخشیشون هم عمدیه.البته من متوجه نازک بودن نشدم.منطورتون چیه؟
  4. سلام ممنون بابت نظرتون.خیر این برای گرشاسب نیست این برای یه بازیه که مسئولیت موسیقی متنش گردن منه و بازی در دست ساخته.
  5. یه جاهایی که منطبق بر تریلر و خط داستانی اون میگیره که خب لازمه اون دست من نیست داستان اینطور روایت میکنه باید اوج گرفت.ولی خب یه جاهاییش نقص فنی داره که وقتی موزیک کامل شد شروع میکنم اون ریزه کاریاشو درست مبکنم چون فعلا درگیر خود موزیک هستم اخر کار میرم سراغ جزییاتش.خیلی ممنون از نظرتون دوست گلل من :flower:
  6. نه این harp نیاز نداره اینجاهاش چون من طبق یه خط داستانی ساختم موزیک رو سعیمم بر این بوده که حس القا شه.حالا جلو تر نسبت به صحنه مناسبش تکنیک های دیگه رو هم اجرا کردم. ممنون بابت نظرت دوست گل من خیلی لطف کردی.اسم بازی هم هارمونی مرگ هست هنو شش ماه مونده منتشر شه :flower:
  7. سلام دوستان.این موزیکی که براتون میزارم موسیقی متن یک بازی ایرانی هست.موسیقی آغازین بازی هست که راوی داستان رو نقل میکنه و این موزیک هم پخش میشه.بازی سبکش تو سبک فیلم ارباب حلقه هاست.گوش کنید اگر نظر یا انتقاد یا پیشنهادی هستید در خوشحال میشم بشنوم.جا داره یاداوری هم بکنم که این موزیک هنوز کامل نیست.هم از نظر بحث میکس و مسائل تکمیلی هم خط ملودیش و ... ولی قابل گوش دادنه.جا داره بگم که این موزیک رو من تمامن با وی اس تی ساز های زنده ساختم و هیچ گونه افکت الکتریکی وجود نداره.تمامن یک قطعه ارکستراله.وی اس تی ها هم اینها هستند : berlin strings-hz percussion-cine strings-cine brass http://up.cubase.ir/up/0605.mp3
  8. من برای کار کسی نظر نداده بودم.ولی باید بگم باریکلا.تاثیر گذار بود.یه سری ایراد کوچولو داره که من مطمئنم گوش توانای موزیسین به راحتی از پسشون بر میاد . براتئن آرزوی موفقیت میکنم احسنت :flower:
  9. سلام.دوستان من سیستمی رو به تازگی خریداری کردم که بسیار قدرتمنده.مدل سی پی یو این هست : corei7 5960x اما اف ال استودیو نمیتونه از توانایی این سی پی یو استفاده کنه.من نسخه 64 بیتی رو استفاده میکنم ولی وقتی چندین vsti با هم لود میشن صدا .. .. میکنه و تو خود اف ال بالای صحه هم میزنه که سی پی یو 80 درصدش داره کار میکنه.اما خود کورنومتر ویدندوز سون میزنه که سی پی یو فقط 8 درصدش داره کار میکنه.نسخه 12 رو هم استفاده میکنم.خواهشا اگر کسی میتونه کمک کنه چون من هزینه زیادی دادم برای سیستم اما اصلا نمیتونم از کاراییش استفاده کنم.
  10. دوست من ممنونم از نظراتون و لطف كرديد واقعا ولي بحثم اينجاست كه گاهي اصلا نيازي به شلوغ كاري نيست تو موزيك.اصلا قرار بر اين نيست كه ما هرچي دم دستمون بود بچپونيم تو موزيك.بايد موزيسين بر اساس صلاح ديدش و تا جايي كه لازمه فضاسازي كنه.نه بيشتر و نه كمتر. مطلب بعدي هم در مورد ساخت اين موزيك ها اينه كه اصلا اين حرف رو قبول ندارم،كاري كه با سمپل اماده صورت ميگيره اصلا ارزشي نداره.ولي هنر اينه كه با استفاده از چيدمان ساز ها يه اثري خلق شه.حالا نوع موزيك اركسترال هم باشه كه ديگه خيلي پيچيده ميشه كار.من اصلا جسارت اينو نميخوام بكنم كه بگم من هنر دارم يا اينكه كارم درسته.نه اين حرف مفته.ولي فقط قصدم اين بود كه بگم ساخت اين نوع موزيك ها از جمله سخت ترين كار ها توي دنياي موسيقيه و واقعا نميشه با چيدمان چند سمپل يك محيط رو و يك داستان رو شرح بديم. بازم ممنونم از نظرتون واقعا سازنده بود :flower:
  11. اووووه من این پیامو دو ماه پیش داده بودم به شما :)

    نفرمایید آقای قلی پور

    شما ثابت شده هستید از لحاظ موزیک

    آخه اونشب چند ساعت بود تو تاپیک ِ نوازندگی گیتار الکتریک ِ من آنلاین بودین ولی چیزی نمی گفتین :)

    اتفاقن سبک اصلی من هم اینسترامنتال هستش

    ولی خب بخاطر امرار معاش باید برای خواننده های پاپ هم موزیک با کلام بســازم

  12. خب باید قطعه به صحنه بخوره و ریتم داستانی رو بیان کنه.اون صحنه ای که من براش این موزیک رو دارم میسازم در ابتدای موزیک (که همین دمو هست)نباید زیاد شلوغ پلوغ باشه.یعنی من میتونستم بیشتر پر کنم فضا رو ولی به صلاح دید خودم این کارو نگردم تا سازنده ها راضی باشن. ممنونم از نظرتون دوست من سازنده بود :8:
  13. والا دوستان انقدر کارشون خوبه که من خودمو قابل به نظر دادن نمیدونم مهرزاد جان.سبک کارمم بی کلامه اصلا نمیدونم باید چی بگم

  14. سلام دوستان.این موزیکی که براتون میزارم یکی از موزیک های متن بازی ای هست که دارم میسازم موزیکشو.حماسیه بازی و من هم موزیک رو حماس ساختم.یه دموی کوتاه هم گذاشتم براتون تا نظراتتون رو بگید و من هم پیشرفت کنم.هرچند موزیک کامل نیست و میکس و مسترینگ هم نشده ولی خب قابل گوش دادنه :4: ممنونم از همه :8: http://up.cubase.ir/up/main-menu_74416.mp3
×
×
  • اضافه کردن...