رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





saeedmastring

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید


فعالیت های امتیازی

  1. Like
    saeedmastring به Violinist امتیاز داد در ششمین دوره مسابقه صدای برتر ( آذر و دی 1394 )   
    درود به کاربران عزیز
     
    در خدمتتان هستیم با ششمین دوره مسابقه صدای برتر
     
    در این دوره هم همچون دوره پنجم سه قطعه را برای این مسابقه انتخاب کردیم تا شرکت کنندگان با توجه به جنس و وسعت صدایشان انتخاب مناسب تری داشته باشند برای شرکت در مسابقه
     
     
    قطعات انتخابی به شرح زیر میباشد :
     
    آهنگ شماره یک
    " احساس دل بستن "
    با صدای نیما مسیحا

    لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.  
     
    موفق باشید :flower:


  2. Like
    saeedmastring از hosseinvn یک واکنش گرفت در شفاف شدن بتدریج موزیک   
    سلام دوست عزیز باید تکنیک automation رو انجام بدی
  3. Like
    saeedmastring از hosseinvn یک واکنش گرفت در نظر خواهی در مورد میکس و مستر(do_re_mi)   
    سلام دوست عزیزم
    اول بریم سراغ میکست :کیک و اسنیرت جون نداشت -لول کرش هم بالا بود
    از لحاظ مسترینگ هم کیفیت کمی داشت و بالانس فرکانسی رو نداشت
    امیدوارم موفق باشی
  4. Like
    saeedmastring به arasharsa امتیاز داد در آموزش گام به گام تصویری کیو بیس توسط آرش قاسمی   
    فیلم 25 تکنیک بسیار بسیار زیبای .....ینگ filtering واقعا چقدر پسند میزنید :22::39:

    لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.
  5. Like
    saeedmastring از shahryar.sepehri یک واکنش گرفت در موارد موثر در میکروفون ها   
    1.پاسخ فرکانسی
    2.پاسخ گذرا یا transient response:سرعت واکنش میکروفون یا دیافراگم به صداهای زودگذر
    در کندانسرها سریعتر-ودر ریبون وداینامیک کندتر
    3.self noise=در کندانسرها از همه کمتر ودر داینامیک وریبون به ترتیب همینطور
    4.over load=در داینامیک ها مقاوم تر ودر ریبون وکندانسرها ضعیف تر
    5.امپدانس میکروفون:Z=در نویزپزیری میکروفون تاثیر میگذارد نه در جنس صدا{هرچه امپدانس کمتر باشه نسبت به جذب نویز الکترو مغناطیس حساس تر میشه
    هرچه امپدانس بیشتر باشه نسبت به جذب نویز الکترو استاتیک حساستر میشه
    هرنوع ترانس باعث ایجاد نویز الکترو استاتیک میشود
    {میکروفون های داینامیک بیشترین امپدانس را دارد از 500اهم تا 3کیلو اهم}
    {کندانسرها کمترین امپدانس رو دارد 50-100-150-200-250 اهم}
    {ریبون هم بین داینامیک و کندانسرها متغیر است}
    200اهم امپدانس بهینه است در کندانسرها
    6.sencivity=حساسیت میکروفون=مقدار تقویت لازم برای رسیدن به سطح لاین.
    در کندانسرها از همه بالاتره بعد ریبون بعد داینامیک
    7.pollor patternیا directional response=پاسخ جهتی
    a.کاردیوود cardiod
    b.فیگور 8=از روبه رو و پشت صدارو هم اندازه دریافت میکند
    c.اومنی=omni =از تمامی جهات صدارا یکسان دریافت میکند
    d.سوپر کاردیود
    e.هایپر کاردیود
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    انواع میکروفون ها از نظر شکل:
    1.میکروفون های دیافراگم بزرگ=برای ظبط وکال=پترن اومنی و فیگور 8
    2.میکروفون های دیافراگم کوچک=میکروفون های قلمی=پترن کاردیود-سوپر وهایپر کاردیود
    3.دیافراگم مینیاتوری=یقه ای پترن بسته داره=کاردیود و سوپر کاردیود
    4.میکروفون های سطحی surface:در اجراهای زنده-تیاتر-امبیانس استیج که پترنش omniهستش
    5.شاتگان=پترنش سوپر وهایپر کاردیود کاربرد در فیلم هاکه کندانسر میباشد
     
    سعیداکبری
    لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.
    موفق و موید باشید
    :flower:
  6. Like
    saeedmastring از nargesmirfeizi یک واکنش گرفت در ترانه "بلیتت رو بردار" / نرگس میرفیضی   
    بله حتما
  7. Like
    saeedmastring از arenger یک واکنش گرفت در پنجمین دوره مسابقه صدای برتر / بهمن و اسفند 93 / Cubase.ir   
    سلام اینم صدای امیدوارم خوشتون بیاد
    اهنگ نه نرو
  8. Like
    saeedmastring از MafiaD یک واکنش گرفت در اولین دکلمه از خودم به نام منت با حجم 1 مگ   
    سلام جنس صدات خوب بود حتما جدی تر دنبالش کن
  9. Like
    saeedmastring از nargesmirfeizi یک واکنش گرفت در ترانه "بلیتت رو بردار" / نرگس میرفیضی   
    سلام عالی بود بهتون تبریک میگم همینکه شعرو خوندم ملودیو برداشت کردم
    میخوام این ترانه با اجازتون بخونم البته نام شمارو ذکر خواهم کرد موفق و پیروز باشین
  10. Like
    saeedmastring از M.hossein یک واکنش گرفت در موارد موثر در میکروفون ها   
    1.پاسخ فرکانسی
    2.پاسخ گذرا یا transient response:سرعت واکنش میکروفون یا دیافراگم به صداهای زودگذر
    در کندانسرها سریعتر-ودر ریبون وداینامیک کندتر
    3.self noise=در کندانسرها از همه کمتر ودر داینامیک وریبون به ترتیب همینطور
    4.over load=در داینامیک ها مقاوم تر ودر ریبون وکندانسرها ضعیف تر
    5.امپدانس میکروفون:Z=در نویزپزیری میکروفون تاثیر میگذارد نه در جنس صدا{هرچه امپدانس کمتر باشه نسبت به جذب نویز الکترو مغناطیس حساس تر میشه
    هرچه امپدانس بیشتر باشه نسبت به جذب نویز الکترو استاتیک حساستر میشه
    هرنوع ترانس باعث ایجاد نویز الکترو استاتیک میشود
    {میکروفون های داینامیک بیشترین امپدانس را دارد از 500اهم تا 3کیلو اهم}
    {کندانسرها کمترین امپدانس رو دارد 50-100-150-200-250 اهم}
    {ریبون هم بین داینامیک و کندانسرها متغیر است}
    200اهم امپدانس بهینه است در کندانسرها
    6.sencivity=حساسیت میکروفون=مقدار تقویت لازم برای رسیدن به سطح لاین.
    در کندانسرها از همه بالاتره بعد ریبون بعد داینامیک
    7.pollor patternیا directional response=پاسخ جهتی
    a.کاردیوود cardiod
    b.فیگور 8=از روبه رو و پشت صدارو هم اندازه دریافت میکند
    c.اومنی=omni =از تمامی جهات صدارا یکسان دریافت میکند
    d.سوپر کاردیود
    e.هایپر کاردیود
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    انواع میکروفون ها از نظر شکل:
    1.میکروفون های دیافراگم بزرگ=برای ظبط وکال=پترن اومنی و فیگور 8
    2.میکروفون های دیافراگم کوچک=میکروفون های قلمی=پترن کاردیود-سوپر وهایپر کاردیود
    3.دیافراگم مینیاتوری=یقه ای پترن بسته داره=کاردیود و سوپر کاردیود
    4.میکروفون های سطحی surface:در اجراهای زنده-تیاتر-امبیانس استیج که پترنش omniهستش
    5.شاتگان=پترنش سوپر وهایپر کاردیود کاربرد در فیلم هاکه کندانسر میباشد
     
    سعیداکبری
    لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.
    موفق و موید باشید
    :flower:
  11. Like
    saeedmastring از ihiphop یک واکنش گرفت در میکس و مستر حرفه ای رپ میخوام(با هزینه)   
    سلام من با اقای پاکزاد در ارتباطم میتونم کمکتون کنم
  12. Like
    saeedmastring از aliehsas یک واکنش گرفت در پنجمین دوره مسابقه صدای برتر / بهمن و اسفند 93 / Cubase.ir   
    سلام اینم صدای امیدوارم خوشتون بیاد
    اهنگ نه نرو
  13. Like
    saeedmastring از shab1 یک واکنش گرفت در پنجمین دوره مسابقه صدای برتر / بهمن و اسفند 93 / Cubase.ir   
    سلام اینم صدای امیدوارم خوشتون بیاد
    اهنگ نه نرو
  14. Like
    saeedmastring به متکو امتیاز داد در ترانه "بلیتت رو بردار" / نرگس میرفیضی   
    کلیات :
     
    + وزن "مفاعیل مستفعلن فاعلن" ، اینکه یک هجای کوتاه در انتهای رکن اول داریم جالب بود
    - 11 بیت 11 هجایی ، که تقریبا میشه جزو کارای بلند به حساب آورد ، هم در طول هم در عرض ، چون شاعره ی این کار اعلام داشته اند این یک ترانه است پس هرچه به حدالقل ها نزدیکتر و کوتاه تر باشد دلچسب تر است ؛ مانند دامن ...
    - در عرض وسیع ابیات انتظار خودنمایی بیشتری از مولف میره برای ارائه ی مفاهیم عمیق تر و ارایه های متعدد ، چون دست شاعر برای ارائه ی کلمات بازه و محدودیت هجا ندارد که با ترکیب سازی مناسب میشد به این هدف رسید، در جزئیات برسی خواهیم کرد.
    + عینی نگری یکی از شاخصه های این کار هست که باعث ته نشین شدن احساس در دل میشود مثلا همگی گرمای دست در جیب رو تجربه کردیم و نیاز به تلاش برای درک مفاهیم پیچیده ی ذهنی نداریم ، همون طور که قبلا گفتم مردم امروزه علاقه بیشتری نسبت کارای عینی نشون داده و ترجیح میدن عرفان را در تجربه های کوچک درک کنند تا ابر و ماه و خورشید و فلک را به ذهن بکشند...
    + ارتباط مقدمه و پایان بندی هم جزو مولفه های تاپ این اثر است که مخاطب را سردرگم نمی گذارد و با ترکیب کلمات ساده راحت الحلقومی را برای بلعیدن آماده کرده اند
    + تعدد تصاویر و روایات باعث شده ما بجای این که با یک ترانه رو برو شویم با یک فیلم نامه مواجه باشیم ، احسنت
     
     
    جزئیات :
     
    بیت اول ---------------------------------------------------------
    بلیتت رو بردار وقتش شده ، ....ت رو کامل بکش روی گوش
    هوا سردتر می شه تو شهر ما ، لباسای گرم زیادی بپوش
     
    + هرچه در شعر اشارات غیر مستقیم تر باشند زیباتراند ، در اینجا به سردی و غرور سوم شخص اشاره نشده ولی غیر مستقیم گفته شده اگه اینجا بیای شهر سرد تر میشه ، احسنت
    ـ یکی از خودنمایی هایی که مولف میتوانست بکار ببندد ایهام نشنیدن است اما استفاده نکرده ، حیفه گوش که فقط در ایده ی محیا شدن برای سفر در سرما استفاده بشه در صورتی که .... رو کامل بکشیم روی گوش صدا ها هم کمتر شنیده میشه ...
    ـ برای دستور در آینده واژه بپوش مناسب نیست چون هنوز نرسیده ( طفلکی تا برسه پخته میشه ) کما اینکه خود مولف در بیت بعد اشاره داشته لباس گرم بیار
    - در محاوره " رو " یا همون را مفعولی بعد از هجای های کشیده میاد و استفاده ی بعد از ساکن پسندیده نیست " بلیتت رو"
    + تضاد سرد و گرم زیبا بود
     
    بیت دوم ---------------------------------------------------------
    رسیدی بگو تا نگاهت کنم ، فقط دست رو نقطه ضعفم نذار
    سکوتم یخه من که گفتم بهت ، لباسای گرم زیادی بیار
     
    + در مصرع اول ایده ی تو نگاه نکن تا من بتونم نگاهت کنم ایده ی جالبی بود ولی بنظر من کمی رسانا نبود پیشنهاد میدم روش کمی تغییرات اجاد کنید ؛ ( نگاتُ بدزد تا نگاهت کنم ، خودت دست رو نقطه ضعفم نذار)
    + کشف نقطه ضعف عالی بود
    - اتفاق رسیدن هنوز روی نداده و سکوت فقط قابل پیش بینی ست پس مصرع دوم اشکال زمانی دارد
    - از اینجا به بعد تغییر زمان داریم و سرایش در حال صورت گرفته
     
    بیت سوم ---------------------------------------------------------
    ببخش ام اگه شکل تو نیستم، اگه پیرتر نیستم از جلو
    اگه فکر کردی شلخته م ولی پیشت اومدم با لباسای نو!
     
    - از جلو ؟؟؟؟ متوجه نمیشم ( ولع قافیه )
    ـ مولف خواسته در این بیت گذشت زمان رو به رخ بکشه که تاثیر بیشتری داشته بر سوم شخص و تاثیر کمتری داشته بر ایشان اما باز بنظر بنده ننوانسته این مطلب را برساند ، همچننین کشف " لباسای نو" شعف کاذبی رو ایجاد کرده واسه سرایش این بیت نسبتا صطح پایین ، بنده پیشنهاد میدم این بیت حذف شود تا هم به اندازه های ترانه نزدیکتر شویم هم حذف این بیت به کلیت کار صدمه ای نمیزنه
     
    بیت چهارم ------------------------------------------------------
    ببخش ام اگه سرد و مغرورم و مث بقیه* عاشقت نیستم!
    بلد نیستم فیلم بازی کنم ، دوسِت دارم اما... یـه ذره، یه کم!
     
    - "بقیه" جایگزین مناسبی برای "دخترا" نیست چون از وزن خارجه من پیشنهاد میدم از واژه ی "دیگرون" استفاده کنید یا در شکل کلی این مصرع تجدید نظر کنید
    - در مصرع دوم هدف مولف صادق بودن در بی میلی و عدم تظاهر است که در نیم مصرع دوم برای رسیدن به این هدف از جابجایی ارکان و شکستن وزن استفاده و باعث صدمه زدن به این بیت شده ، فقط و فقط به علت کمبود قافیه ی "نیستم" بنده پشنهاد میدم کمی تغییرات ایجاد کنید ماننده ؛ ( خودت خواستی مثله آئینه شم ) ... به دین گونه هم ایرادات گرفته میشه هم علت این بی علاقه گی به گردن سوم شخص می افته چون آیینه دروغ نمیگه ...
    + کشف فیلم بازی کردن بسیار زیبا بود
     
    بیت پنجم -------------------------------------------------------
    چشامُ ببخش و به روشون نیار اگه جای تو، کوچه رو زل زدن
    اگه قول دادن نگاهت کنن ولی پشتِ عینک، سیاه اومدن
     
    - کشف "پشت عینک" بسیار زیبا بود ولی عینک سیاه نداریم بلکه عینک دودی یا آفتابی داریم
    - معمولا به جایی زل می زنن ولی جایی رو زل نمیزنن ، بنظر بنده شاعره دانسته از این مطلب گذشته و به خاطر بی حوصلگی و پر کردن وزن عمدا دست به عامیانه برده اند که با یک ترکیب انتزاعی میشد از این دست برد پیش گیری کرد؛
    تو هم زل زدی مثل کوچه ولی چشام زیر قول نگاشون زدن
    تو رفتی ولی کوچه موند با چشام که با کوچه راحت کنار اومدن
    *شجاعت یه شاعر جایی ست که کشف زیبایی مثل عینک رو کنار بذاره و به صلاح شعر از شیرینی اش چشم پوشی کند البته این یک پیشنهاده که میتونه غلط باشه
     
    بیت ششم ---------------------------------------------------
    یه عمره مسیرُ غلط اومدیم ولی بازم از عشق دم می زنیم
    کمی "اشتباهی" کنارم بمون فقط چند ساعت قدم می زنیم...
     
    + این بیت کاملا روان سرایش شده و نقد خاصی متوجه آن نیست ، احسنت
    - درسته "کمی" از یکم روان تر تلفظ میشه ولی یکم عامیانه تر ست
    - از خالی بودن ادبیات در این بیت یکم شاکی ام ولی در قسمت روایت شعر زیاد قابل دید نیست اما باید توجه داشت که در مقدمه و پایان بندی ، ابیات باید حرفی برای گفتن داشته باشند
     
    بیت هفتم ------------------------------------------------------
    بیا گوشه ی سرد اون کافه و به لبخند سردی که دارم، بخند
    بیا چند ساعت تظاهر کنیم مثِ عشقِ سالای هشتاد و چند...
     
    + از کشف هشتاد و چند بسار مشعوف شدم ، آفرین
    - از تکرار "بیا" ناراضی ام پیشنهاد میدم جای مصرع ها رو عوض کرده و برای اتصال بیای دوم به بریم تبدیل شود ؛
    بیا چند ساعت تظاهر کنیم مثِ عشقِ سالای هشتاد و چند...
    بریم گوشه ی سرد اون کافه و به لبخند سردی که دارم، بخند
    به این صورت تضاد بیا و بریم هم بوجود میاد و بیت کم آرایه نمی ماند
    + شاید ناخواسته بوده ولی مراعات و نظیر "ساعت"و "سال" بسیار دلچسب بود
     
    بیت هشتم --------------------------------------------------------------------
    فقط نکته ها رو رعایت کن و دو تا صندلی اون طرف تر بشین
    نگام کن...ولی لا به لای نگات، کمی هم چشاتُ ببر رو زمین
     
    + از کشف نامحرمیت لذت بردم ولی میشد جور دیگه بیان کرد که رساتر باشه
    - پیشنهاد میدم جای مصرع ها رو عوض کنیم تا کشف صندلی کوبنده تر باشه البته این یه پیشنهاده و میتونه غلط باشه ؛
    نگام کن...ولی لا به لای نگات، کمی هم چشاتُ ببر رو زمین
    که نزدیکی بین ما دیگه نیس دو تا صندلی اون طرف تر بشین
     
    بیت نهم --------------------------------------------------------------------
    نمی خواد بهم قهوه تعارف کنی فقط شعرُ بردار از روی میز
    دَسام سرده ، اما تو زحمت نکش لباسای من "جیب" دارن عزیز!
     
    + از این بیت بسیار لذت بردم بخاطر عینی نگریی که داشتند در استفاده ابزاری از جیب بعنوان برتری نسبت به سوم شخص ...
    ـ اجبار استفاده ی "عزیز" برای جفت و جور کردن قافیه تصویر خوبی نداشت برام
     
    بیت دهم -----------------------------------------------------------------
    منُ کنجِ آغوش ، دعوت نکن لباسای گرمم برام کافیه
    بفهم اینُ ! من مال تو نیستم نمون پای من! عشق، اَلّافیه !
     
    - عشق در نزد صاحب عشق مقدسه حتی نرسیدن ... ولی از نظر معشوق ممکنه الافی باشه که عملا شما به عشق خود توهین کردید واین درست نیست
    - حذف این بیت صدمه ای به کلیت این کار نمیزنه و به ابعاد ترانه نزدیک تر خواهیم شد البته فقط پیشنهاده
     
    بیت آخر ---------------------------------------------------------------------
    بلیتت رو بردار!وقتش شده خداحافظی:با اشاراتِ سر...
    واسه زنده موندن توی عصر یخ،لباسای گرمِ زیادی ببر...
     
    + حسن مطلع و حسن ختام از شاخصه های بارز این کار بود الالخصوص اینکه این دو در ارتباط با هم بودند و نتیجه گیری مناسبی داشت برای بخاطر سپردن یه کار زیبا ، حسن مطلع به مخاطب ولع خاصی میده برای خواندن کامل و موشکافانه و حسن ختام مناسب حکاکی ست بر لوح خاطر مخاطب ...
    ـ خدافظی با اشارات سر چگونه ست؟ من تا بحال تجربه نکرده ام معمولا بای بای با دسته ...
    ببخشید سرتون رو بدرد اووردم
    موفق و پیروز باشید
    Matco
    93/12/1
  15. Like
    saeedmastring به nargesmirfeizi امتیاز داد در ترانه "بلیتت رو بردار" / نرگس میرفیضی   
    سلام. شاید خودخواهانه باشه که یه ترانه سرا بگه فلان ترانه ی خودش رو خیلی دوست داره، اما صادقانه باید بگم که عاشق این ترانه م هستم، با همه ی پستی ها و بلندی هاش، و اتفاقات مصوّرش...
    نظراتتون رو ذوست تر خواهیم داشت...
    لطفاً دریغ نفرمایید.
     
    بلیتت رو بردار! وقتش شده!
    کلا هت رو کامل بکش روی گوش
    هوا سردتر می شه تو شهر ما،
    لباسای گرم زیادی بپوش!
     

     
    رسیدی بگو تا نگاهت کنم
    فقط دست، رو نقطه ضعفم نذار!
    سکوتم یخه! من که گفتم بهت
    لباسای گرم زیادی بیار . . .
     
    ببخش ام اگه شکل تو نیستم،
    اگه پیرتر نیستم از جلو
    اگه فکر کردی شلخته م، ولی
    پیشت اومدم با لباسای نو!
     
    ببخش ام اگه سرد و مغرورم و
    مث بقیه* عاشقت نیستم!
    بلد نیستم فیلم بازی کنم
    دوسِت دارم، اما... یـه ذره، یه کم!
     
    چشام ُ ببخش و به روشون نیار
    اگه جای تو، کوچه رو زل زدن
    اگه قول دادن نگاهت کنن
    ولی پشت ِ عینک، سیاه اومدن!
     
    یه عمره مسیر ُ غلط اومدیم
    ولی بازم از عشق دم می زنیم
    کمی "اشتباهی" کنارم بمون!
    فقط چند ساعت قدم می زنیم...
     
    بیا گوشه ی سرد اون کافه و
    به لبخند سردی که دارم، بخند
    بیا چند ساعت تظاهر کنیم
    مث ِ عشق ِ سالای هشتاد و چند...
     
    فقط نکته ها رو رعایت کن و
    دو تا صندلی اون طرف تر بشین!
    نگام کن...ولی لا به لای نگات،
    کمی هم چشات ُ ببر رو زمین
     
    نمی خواد بهم قهوه تعارف کنی [تارُف]
    فقط شعر ُ بردار از روی میز
    دَسام سرده ، اما تو زحمت نکش!
    لباسای من "جیب" دارن عزیز!
     
    من ُ کنج ِ آغوش ، دعوت نکن
    لباسای گرمم برام کافیه
    بفهم این ُ ! من مال تو نیستم!
    نمون پای من! عشق، اَلّافیه !
     
    بلیتت رو بردار!وقتش شده!
    خداحافظی:
    با اشارات ِ سر...
    واسه زنده موندن توی عصر یخ،
    لباسای گرم ِ زیادی ببر...
     
    نرگس میرفیضی / پازستان ِ نود و سه / گرگان
    منتشر شده در مجموعه ترانه های برگزیده ی گلستان
     
    *بقیه : در متن اصلی ترانه "دخترا" اومده. (مث دخترا عاشقت نیستم)
     
    منتظر نظراتتون هستم/.
  16. Like
    saeedmastring از مهدی 123 یک واکنش گرفت در پنجمین دوره مسابقه صدای برتر / بهمن و اسفند 93 / Cubase.ir   
    سلام اینم صدای امیدوارم خوشتون بیاد
    اهنگ نه نرو
  17. Like
    saeedmastring به SJ امتیاز داد در سورس دیدار آخر یوسف زمانی / soroush jahani   
    Yousef Zamani - Didar Akhar
    (Half)
    Daw : Fl Studio
    Vst & Vsti : Full Fl Studio
    Mix & Master : No
    Project : لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.


    Your browser does not support the HTML5 audio tag.
    Enjoy !
  18. Like
    saeedmastring به FaTiMa_ امتیاز داد در دکلـمـه بـهش بگـین بـا صـدای فــاطیــمـا   
    سلام دوستان ...
     
    یکی از دکلمه هام ک در طی یکسال پیش بصورت تمرینی خونده بودم رو گذاشتم تا از نظرات ارزشمندتون مطلع شم...
     
    و یه مقایسه ای با دکلمه های جدیدترم ک تو انجمن موجود هست داشته باشیم....
     

    Your browser does not support the HTML5 audio tag.
     

     
    :flower:
  19. Like
    saeedmastring به MafiaD امتیاز داد در اولین دکلمه از خودم به نام منت با حجم 1 مگ   
    سلام
    خسته نباشین
    این اولین دکلمه من هستش که سال پیش ظبط کردم و متنشم که تو درس ادبیات سال سوم دبیرستان هست ، اونو برداشتم .
    ممنون میشم گوش بدینو نظر بدین ، حجمشم کمه ، 1مگه .
    ممنون .

    Your browser does not support the HTML5 audio tag.
  20. Like
    saeedmastring از H2O.MBG یک واکنش گرفت در موارد موثر در میکروفون ها   
    1.پاسخ فرکانسی
    2.پاسخ گذرا یا transient response:سرعت واکنش میکروفون یا دیافراگم به صداهای زودگذر
    در کندانسرها سریعتر-ودر ریبون وداینامیک کندتر
    3.self noise=در کندانسرها از همه کمتر ودر داینامیک وریبون به ترتیب همینطور
    4.over load=در داینامیک ها مقاوم تر ودر ریبون وکندانسرها ضعیف تر
    5.امپدانس میکروفون:Z=در نویزپزیری میکروفون تاثیر میگذارد نه در جنس صدا{هرچه امپدانس کمتر باشه نسبت به جذب نویز الکترو مغناطیس حساس تر میشه
    هرچه امپدانس بیشتر باشه نسبت به جذب نویز الکترو استاتیک حساستر میشه
    هرنوع ترانس باعث ایجاد نویز الکترو استاتیک میشود
    {میکروفون های داینامیک بیشترین امپدانس را دارد از 500اهم تا 3کیلو اهم}
    {کندانسرها کمترین امپدانس رو دارد 50-100-150-200-250 اهم}
    {ریبون هم بین داینامیک و کندانسرها متغیر است}
    200اهم امپدانس بهینه است در کندانسرها
    6.sencivity=حساسیت میکروفون=مقدار تقویت لازم برای رسیدن به سطح لاین.
    در کندانسرها از همه بالاتره بعد ریبون بعد داینامیک
    7.pollor patternیا directional response=پاسخ جهتی
    a.کاردیوود cardiod
    b.فیگور 8=از روبه رو و پشت صدارو هم اندازه دریافت میکند
    c.اومنی=omni =از تمامی جهات صدارا یکسان دریافت میکند
    d.سوپر کاردیود
    e.هایپر کاردیود
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    انواع میکروفون ها از نظر شکل:
    1.میکروفون های دیافراگم بزرگ=برای ظبط وکال=پترن اومنی و فیگور 8
    2.میکروفون های دیافراگم کوچک=میکروفون های قلمی=پترن کاردیود-سوپر وهایپر کاردیود
    3.دیافراگم مینیاتوری=یقه ای پترن بسته داره=کاردیود و سوپر کاردیود
    4.میکروفون های سطحی surface:در اجراهای زنده-تیاتر-امبیانس استیج که پترنش omniهستش
    5.شاتگان=پترنش سوپر وهایپر کاردیود کاربرد در فیلم هاکه کندانسر میباشد
     
    سعیداکبری
    لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.
    موفق و موید باشید
    :flower:
  21. Like
    saeedmastring از ali* یک واکنش گرفت در موارد موثر در میکروفون ها   
    1.پاسخ فرکانسی
    2.پاسخ گذرا یا transient response:سرعت واکنش میکروفون یا دیافراگم به صداهای زودگذر
    در کندانسرها سریعتر-ودر ریبون وداینامیک کندتر
    3.self noise=در کندانسرها از همه کمتر ودر داینامیک وریبون به ترتیب همینطور
    4.over load=در داینامیک ها مقاوم تر ودر ریبون وکندانسرها ضعیف تر
    5.امپدانس میکروفون:Z=در نویزپزیری میکروفون تاثیر میگذارد نه در جنس صدا{هرچه امپدانس کمتر باشه نسبت به جذب نویز الکترو مغناطیس حساس تر میشه
    هرچه امپدانس بیشتر باشه نسبت به جذب نویز الکترو استاتیک حساستر میشه
    هرنوع ترانس باعث ایجاد نویز الکترو استاتیک میشود
    {میکروفون های داینامیک بیشترین امپدانس را دارد از 500اهم تا 3کیلو اهم}
    {کندانسرها کمترین امپدانس رو دارد 50-100-150-200-250 اهم}
    {ریبون هم بین داینامیک و کندانسرها متغیر است}
    200اهم امپدانس بهینه است در کندانسرها
    6.sencivity=حساسیت میکروفون=مقدار تقویت لازم برای رسیدن به سطح لاین.
    در کندانسرها از همه بالاتره بعد ریبون بعد داینامیک
    7.pollor patternیا directional response=پاسخ جهتی
    a.کاردیوود cardiod
    b.فیگور 8=از روبه رو و پشت صدارو هم اندازه دریافت میکند
    c.اومنی=omni =از تمامی جهات صدارا یکسان دریافت میکند
    d.سوپر کاردیود
    e.هایپر کاردیود
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    انواع میکروفون ها از نظر شکل:
    1.میکروفون های دیافراگم بزرگ=برای ظبط وکال=پترن اومنی و فیگور 8
    2.میکروفون های دیافراگم کوچک=میکروفون های قلمی=پترن کاردیود-سوپر وهایپر کاردیود
    3.دیافراگم مینیاتوری=یقه ای پترن بسته داره=کاردیود و سوپر کاردیود
    4.میکروفون های سطحی surface:در اجراهای زنده-تیاتر-امبیانس استیج که پترنش omniهستش
    5.شاتگان=پترنش سوپر وهایپر کاردیود کاربرد در فیلم هاکه کندانسر میباشد
     
    سعیداکبری
    لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.
    موفق و موید باشید
    :flower:
  22. Like
    saeedmastring از aamin0111 یک واکنش گرفت در موارد موثر در میکروفون ها   
    1.پاسخ فرکانسی
    2.پاسخ گذرا یا transient response:سرعت واکنش میکروفون یا دیافراگم به صداهای زودگذر
    در کندانسرها سریعتر-ودر ریبون وداینامیک کندتر
    3.self noise=در کندانسرها از همه کمتر ودر داینامیک وریبون به ترتیب همینطور
    4.over load=در داینامیک ها مقاوم تر ودر ریبون وکندانسرها ضعیف تر
    5.امپدانس میکروفون:Z=در نویزپزیری میکروفون تاثیر میگذارد نه در جنس صدا{هرچه امپدانس کمتر باشه نسبت به جذب نویز الکترو مغناطیس حساس تر میشه
    هرچه امپدانس بیشتر باشه نسبت به جذب نویز الکترو استاتیک حساستر میشه
    هرنوع ترانس باعث ایجاد نویز الکترو استاتیک میشود
    {میکروفون های داینامیک بیشترین امپدانس را دارد از 500اهم تا 3کیلو اهم}
    {کندانسرها کمترین امپدانس رو دارد 50-100-150-200-250 اهم}
    {ریبون هم بین داینامیک و کندانسرها متغیر است}
    200اهم امپدانس بهینه است در کندانسرها
    6.sencivity=حساسیت میکروفون=مقدار تقویت لازم برای رسیدن به سطح لاین.
    در کندانسرها از همه بالاتره بعد ریبون بعد داینامیک
    7.pollor patternیا directional response=پاسخ جهتی
    a.کاردیوود cardiod
    b.فیگور 8=از روبه رو و پشت صدارو هم اندازه دریافت میکند
    c.اومنی=omni =از تمامی جهات صدارا یکسان دریافت میکند
    d.سوپر کاردیود
    e.هایپر کاردیود
    -----------------------------------------------------------------------------------------
    انواع میکروفون ها از نظر شکل:
    1.میکروفون های دیافراگم بزرگ=برای ظبط وکال=پترن اومنی و فیگور 8
    2.میکروفون های دیافراگم کوچک=میکروفون های قلمی=پترن کاردیود-سوپر وهایپر کاردیود
    3.دیافراگم مینیاتوری=یقه ای پترن بسته داره=کاردیود و سوپر کاردیود
    4.میکروفون های سطحی surface:در اجراهای زنده-تیاتر-امبیانس استیج که پترنش omniهستش
    5.شاتگان=پترنش سوپر وهایپر کاردیود کاربرد در فیلم هاکه کندانسر میباشد
     
    سعیداکبری
    لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.
    موفق و موید باشید
    :flower:
  23. Like
    saeedmastring از do_re_mi یک واکنش گرفت در نظر خواهی در مورد میکس و مستر(do_re_mi)   
    سلام دوست عزیزم
    اول بریم سراغ میکست :کیک و اسنیرت جون نداشت -لول کرش هم بالا بود
    از لحاظ مسترینگ هم کیفیت کمی داشت و بالانس فرکانسی رو نداشت
    امیدوارم موفق باشی
  24. Like
    saeedmastring از Ebi O2 یک واکنش گرفت در پنجمین دوره مسابقه صدای برتر / بهمن و اسفند 93 / Cubase.ir   
    سلام اینم صدای امیدوارم خوشتون بیاد
    اهنگ نه نرو
  25. Like
    saeedmastring از mohsen3 یک واکنش گرفت در پنجمین دوره مسابقه صدای برتر / بهمن و اسفند 93 / Cubase.ir   
    سلام اینم صدای امیدوارم خوشتون بیاد
    اهنگ نه نرو
×
×
  • اضافه کردن...