رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





1900

همكاري اساتيد و كار بلدان ميكس با پلاگين ها، براي ساخت كتاب بزرگ و كامل

پست های پیشنهاد شده

1900    2,219

کاربر سایت

هدف از گذاشتن اين تابپيك صرفاً جهت آموزش، احساس كردم واقعا اساتيد بزرگي اينجا داره بايد ازشون استفاده كنيم

و آخر اين تايپيك همه كساني كه تو اين بخش فعاليت داشتن و نظرات و آموزش هاس كه دادن به اسم خودشون اين كتاب رو Pdf ميكنيم و به صورت عام در اختيار همه آهنگسازهاي سايت قرار ميديم

 

انشالله اساتيد و هنرمندان استقبال كنن هدف كلا آموزش هستش نه چيز ديگه اي

 

پيش فرض آموزشي پلاگينها اف ال استديو و پلاگين Wave

------------------------------------------------------------------------

دوستان سوالات خودتون رو مطرح كنين ما هم از اساتيد خواهش ميكنيم براي آموزش افرادي مثل ما به كمك بيان كه ياد گيري خوبي داشته باشيم

-------------------------------------------------------------------------

1- - اول از همه چي سوال من اين هستش كه پلاگينهاي زيادي شركت Wave ارائه داده كه همه اينا آياواقعا ميشه استفاده كرد براي ميكس و مستر بدون نياز به پلاگينها ديگيه اي

2- - كمپرس كردن و اكولايز كردن و ليميت كردن و اناليز كردن كلا يعني چي

3- - آيا هر سبكي تو موسيقي قانون ميكس خودش رو داره

 

قبلا يه آموزش با پلاگينWave به صوت فارسي از اقاي ميلاد موسي پور كه در 13 صفحه گردآوري شده بود با سر فصلهاي

 

>>>>>

 

PAZ- Analyzer Stereo صفحه اناليز فركانسها

 

LinEQ Broadband Stereo حذف فركانسها اضافي

 

C1 comp Mono كمپرس كردن كيك

 

C6 Stereo كمپرس كردن ديگر صداها

 

Q8 Mono اكولايزر

 

S1 Imager Stereo عريض كردن صدا

 

L3-LL Multi Mono ليميت كردن پروژه

 

سوال آيا كل ميكس در همين چند بخش خلاصه ميشه يا گستردگي بيشتري داره:1:

 

هر كسي سوالي داشت بپرسه سعي ميكنم اساتيد رو دعوت به اين موضوع كنم تا استقبال بشهchoir

 

ممنون:8:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ایمان احمدزاده    5,120

کاربر سایت

1- - اول از همه چي سوال من اين هستش كه پلاگينهاي زيادي شركت Wave ارائه داده كه همه اينا آياواقعا ميشه استفاده كرد براي ميكس و مستر بدون نياز به پلاگينها ديگيه اي

هر دسته از پلاگینها کاربرد خودشون رو دارن

کامپرسورها، اکولایزر ها، De'esserها، لیمیترها، پیچ شیفترها، ریورب ها، دیلی ها، ...

 

پلاگین های هر کدوم از این دسته ها با هم تفاوت دارن، مثلاً توی یه پک مثل Waves شاید چندین نوع اکولایزر باشه ولی جنس صدایی که از هرکدوم از اونها به دست میاد با هم متفاوت هست، امکانات هر کدوم با دیگری فرق میکنه و و و و

 

هر کدوم از اونها بسته به انتخاب شماست که استفاده میشن و به سلیقه و نظر شما بستگی داره که کدوم براتون بهتر نتیجه بده

2- - كمپرس كردن و اكولايز كردن و ليميت كردن و اناليز كردن كلا يعني چي

این مبحث خودش یه کتاب جداگونه است، ولی در حدی که متوجه بشید چی هست توی سایت بارها درباره اش صحبت شده

3- - آيا هر سبكي تو موسيقي قانون ميكس خودش رو داره

قانون خیر، ولی از لحاظ شنیداری هر سبکی معمولاً یه جور شنیده میشه، مثلاً صدای کیک توی Progessive House متفاوت با کیک توی Rock هست، اینها بسته به سلیقه ی شماست که اعمال میشه وگرنه قانون نیست

سوال آيا كل ميكس در همين چند بخش خلاصه ميشه يا گستردگي بيشتري داره1.gif

هر میکس معمولاً یه چالش خاص خودش رو داره، نمیشه یه متد و روال رو برای همه ی میکسها و همه ی صداها در نظر گرفت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ایمان احمدزاده    5,120

کاربر سایت

سوال من اینه:آیا داشتن کارت صدای خوب تو کیفیت انجام میکس و مستر تاثیر داره؟؟؟

کارت صدایی با کانورت دیجیتال به آنالوگ خوب مصلماً توی شنیدن بهتر شما تاثیر داره

اصلی ترین مورد بعد از دانش میکس و مسترینگ داشتن مانیتورینگ خوب و قابل اطمینانه

 

بلندگوی مانیتورینگ هم از کارت صدا ورودی میگیره، پس دقت توی کانورت دیجیتال به آنالوگ یعنی صدای بهتری وارد مانیتورها بشه و داشتن مانیتور خوب هم یعنی صدا به خوبی به گوش ما برسه

همین

 

اختلاف بین کانورت کارت صدهای مختلف انقدر ریز هست که گوش یه شنونده ی معمولی شاید قادر به تشخیصش نباشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
laminor    15,648

کاربر سایت

هدف از گذاشتن اين تابپيك صرفاً جهت آموزش، احساس كردم واقعا اساتيد بزرگي اينجا داره بايد ازشون استفاده كنيم

و آخر اين تايپيك همه كساني كه تو اين بخش فعاليت داشتن و نظرات و آموزش هاس كه دادن به اسم خودشون اين كتاب رو Pdf ميكنيم و به صورت عام در اختيار همه آهنگسازهاي سايت قرار ميديم

 

انشالله اساتيد و هنرمندان استقبال كنن هدف كلا آموزش هستش نه چيز ديگه اي

 

پيش فرض آموزشي پلاگينها اف ال استديو و پلاگين Wave

------------------------------------------------------------------------

دوستان سوالات خودتون رو مطرح كنين ما هم از اساتيد خواهش ميكنيم براي آموزش افرادي مثل ما به كمك بيان كه ياد گيري خوبي داشته باشيم

-------------------------------------------------------------------------

1- - اول از همه چي سوال من اين هستش كه پلاگينهاي زيادي شركت Wave ارائه داده كه همه اينا آياواقعا ميشه استفاده كرد براي ميكس و مستر بدون نياز به پلاگينها ديگيه اي

2- - كمپرس كردن و اكولايز كردن و ليميت كردن و اناليز كردن كلا يعني چي

3- - آيا هر سبكي تو موسيقي قانون ميكس خودش رو داره

 

قبلا يه آموزش با پلاگينWave به صوت فارسي از اقاي ميلاد موسي پور كه در 13 صفحه گردآوري شده بود با سر فصلهاي

 

>>>>>

 

PAZ- Analyzer Stereo صفحه اناليز فركانسها

 

LinEQ Broadband Stereo حذف فركانسها اضافي

 

C1 comp Mono كمپرس كردن كيك

 

C6 Stereo كمپرس كردن ديگر صداها

 

Q8 Mono اكولايزر

 

S1 Imager Stereo عريض كردن صدا

 

L3-LL Multi Mono ليميت كردن پروژه

 

سوال آيا كل ميكس در همين چند بخش خلاصه ميشه يا گستردگي بيشتري داره:1:

 

هر كسي سوالي داشت بپرسه سعي ميكنم اساتيد رو دعوت به اين موضوع كنم تا استقبال بشهchoir

 

ممنون:8:

1-همینطور که دوستان گفتند الگوریتم نوشته شده واسه هر پلاگین متفاوته

2-اکولایز برای تغییر هارمونی هر ساز(کیک. بیس .سینت وکال و........) کاهش یا افزایش فرکانس..../ کمپرسور داینامیک صدا تحت تاثیر قرار میده یعنی پیک صدا فشرده میکنه(حذف نمیکنه) / لیمیتر هم داینامیک تحت تاثیر قرار میده با تفاوت اینکه پیک صدا قطع میکنه / استفاده از کمپرسور و لیمیتر کاملا از هم جداست

3-میکس قانون خودشو داره و یه سری باید داره....سبک مورد نظر میکس خودش داره و مطمعنا میکس مربوط به خودشو داره( از لحاظ فضاسازی برای موزیک) به غیر از این مسایل میکس سلیقست ولی میکس هر سبک مطلوبی داره که مد نظر قرار میگیره....اینکه یکی بیاد میکس خوب انجام نده بگه سلیقست کاملا اشتباه....مطمعنا میکس منهای حرفه ای فرق میکس خوب سلیقه میدون

لیستی هم گفتید میتونه کوچکترین لیست از بحث میکس و مسترینگ موسیقی باشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
1900    2,219

کاربر سایت

دوستان اينم يه آموزش از استاد ايمان احمد زاده هستش كه تو اين بخش هم با ما همكاري كردن ولي تابپيك ما كلا جداست سوالها و مشكلات خودتون رو بپورسين تا بتونيم يه ميكس خوبي از كارمون به دست بياريمorchestercubase

لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

 

cubase1cubase1cubase1cubase1cubase1

 

سوال تا جايي كه من ميدونم اين يه نمودار ميتونه باشه كه صدا رو چه محوري هستش x ,y, z ولي من بعد از اين كه كار خودم رو با ين پلاگين ميبينم پهناي باند كمتري داره ميخوام صداي رو افزايش بدم اما هيچ اتفاقي تو اين اناليز نميشه

 

13725171391.jpg

13725171402.jpg

 

 

بحث اكولايز و كمپرس شايد مهمترين بخش ميكس باشه دقيقا اين اكولايزرها خيلي با هم متفاوتن يعني اكولايزر اف ال با اكولايزر پلاگين Wave صداهاي خروجي متفاوتي ميدن يه مشكلي كه من هميشه برام اتفاق ميفته تداخل فركانسي هستش اين تداخل فركانس رو چطور كنترل كنم روش فهم اين داخل رو چگونه حل كنم شايد اكوردهاي من از 3 پترن باشه صداي بيس و دارم من كار رو اصولا شلوغ ميكنه تنها چيزي كه من انجام ميدن فركانس كردن همه صداها به ليميت 0 هستش يعني صدا خش خش نكنه كارم ضايع بشه ولي در اصل انجام اين كار باعث ميشه كار من همش رو يه محدوده فركانسي كه اصلا نميشه بگي داخل مكعب ميكس و مستر هستش

اكولايزر كردن پد

اكولايز كردن بيس

و صداهاي دارم

و خيلي مهمتر ملودي كه لايه بالايي من باشه چطور انجام بشه اگه مرحله به مرحله توضيح بدين چارچوب يادگيري بهري ميگيره

 

 

و سوال آخر چطور از كمپرس c6 استفاده ميشه صداها رو چطور بايد كنترل كرد يه توضيح مختصر ميتونم خطشو بخونم تا آخر

13725182301.jpg

فكر كنم 6 سينوس موج داره كه چرا اون سينوس موجها هستن و موج اصلي بالايي يه توضيحي بدين بد نيستم choir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ایمان احمدزاده    5,120

کاربر سایت

سوال تا جايي كه من ميدونم اين يه نمودار ميتونه باشه كه صدا رو چه محوري هستش x ,y, z ولي من بعد از اين كه كار خودم رو با ين پلاگين ميبينم پهناي باند كمتري داره ميخوام صداي رو افزايش بدم اما هيچ اتفاقي تو اين اناليز نميشه

 

توی آنالایزر نشون میده که این صدا مونو هست و برای اینکه واید بشه باید یه کپی از اون بگیرید و یه مقدار تاخیر قرار بدید و هر کدوم از لاین ها رو به یک طرف پن کنید

اونوقت میبینید که توی آنالایزر صدا استریو نمایشداده میشه و شما هم صدا رو واید میشنوید

 

يه مشكلي كه من هميشه برام اتفاق ميفته تداخل فركانسي هستش اين تداخل فركانس رو چطور كنترل كنم روش فهم اين داخل رو چگونه حل كنم شايد اكوردهاي من از 3 پترن باشه صداي بيس و دارم من كار رو اصولا شلوغ ميكنه تنها چيزي كه من انجام ميدن فركانس كردن همه صداها به ليميت 0 هستش يعني صدا خش خش نكنه كارم ضايع بشه ولي در اصل انجام اين كار باعث ميشه كار من همش رو يه محدوده فركانسي كه اصلا نميشه بگي داخل مكعب ميكس و مستر هستش

 

1- تمام پیچ ها در حالت صفر قرار دارن: در این حالت هیچ تغییری بر روی فرکانسها انجام نشده و هیچ اکولایزی انجام نشده!

2- گوش کردن به صدا: هیچ وقت قبل از گوش دادن به صدا پیچ های اکولایزر رو حرکت ندید، چون بدون شنیدن نمیدونید که دقیقاً چی کار میخواید بکنید، خیلی از جزئیات ظریف صدا ممکنه با این کار از بین برن پس قبل از هر کاری اون صدا رو به دقت گوش کنید! سه قدم اصلی تو این مرحله که باید بررسی بشن اینها هستن که آیا صدا تیره است یا خیر؟ دارای فرکانسهای آزار دهنده و گوش خراش (این فرکانسها در قسمت Midrange هستن) هست یا خیر؟ و اینکه آیا صدا به اندازه کافی شفاف هست یا نه!!!

خوب بعد از بررسی این مراحل باید ایرادات موجود رو از بین ببریم!

 

A- کم کردن تیرگی صدا (محدوده فرکانسی 100 تا 800 Hz)

تیرگی صدا معمولاً تو فرکانسهای 300Hz اتفاق میفته که میتونید اون رو مقداری کاهش بدید فقط به این موضوع توجه داشته باشید که کم کردن زیاد این محدوده باعث میشه تا ساز مورد نظر شما کم حجم تر و به اصطلاح لاغرتر صدا میده! (همیشه مطمئن بشید که وجود اصل صدا رو از دست ندید) کم کردن این محدوده رو میتونید با تقویت فرکانسهای پائین (محدوده 40 تا 60 هرتز) جبران کنید.

معمولاً سازهایی مثل: تام تام ها، گیتار بیس، پیانو گیتار آکوستیک، هارپ و به خصوص کیک نیاز به کاهش این تیرگی ها دارن.

B- حذف فرکانسهای آزار دهنده و گوش خراش (محدوده فرکانسی 1000 تا 5000 Hz)

برای پیدا کردن فرکانسهای آزار دهنده کل صدا رو خیلی بلند کنید، اگر گوش شما یا مابقی کسایی که اطراف شما هستن اذیت شد از یه صدا، بدونید که اون صدا نیاز به کاهش فرکانسهای Midrange داره.

برای این کار این محدوده و فرکانسهای گوش خراش رو کم کنید!

صدای خواننده، گیتار الکتریک و Cymbal ها و Hihat اکثراً به این کاهش نیاز دارن!

برای جبران این کاهش میتونید محدوده 5000 تا 8000 رو تقویت کنید!

 

C- افزایش فرکانسهای بالا و شفافتر کردن صدا(5000 تا 8000 Hz)

دقت کنید سازهایی که صدای تیره دارن توی سبکهای مختلف احتیاج به خشک بودن دارن و نیاز به تقویت زیاد تو این محدوده ندارن!!! مثل صدای Snare تو سبکهای R&B, Folk, Country و ...

 

3- تنظیم پهنای باند: برای اکولایز دقیق و کم کردن تیرگی ها یا حذف فرکانسهای آزار دهنده بدلیل جلوگیری از فنا شدن و از بین رفتن فرکانسهای اصلی از پهنای باند عریض استفاده نکنید و برای افزایش فرکانسهای بالا از پهنای باند متوسط استفاده کنید، این کار باعث میشه تا صدای مورد نظر طبیعی جلوه کنه. (همچنین میتونید با افزایش پهنای باند به صورت تدریجی ببینید که آیا صدا به ایده آل شما میرسه یا خیر) با این کار از فرکانس مورد نظر شروع میکنید و کم کم روی فرکانسهای اطراف اون تاثیر میزارید!

 

پهنای باند روی اکولایزر ها معمولاً با حرف Q نشون داده میشه و با تمرین و کار کردن میتونید تاثیرگذاری اون رو براحتی درک کنید!

 

4- پیدا کردن فرکانسی که باید تقویت و یا تضعیف بشه: وقتی که میخواید بخشی از فرکانسی رو تقویت و یا تضعیف کنید اول باید اون فرکانس رو پیدا کنید.

 

A- قبل از هر چیز ولوم محدوده ای که فکر میکنید مشکل اونجاست رو تا آخر زیاد کنید. بهتر است قبل از شروع ولوم را تا آخر زیاد کنید! (البته مواظب باشید که افزایش ولوم در محدوده باس ممکنه به بلنگدوها و افزایش فرکانسهای محدوده Midrange ممکنه به گوش شما آسیب برسونه) این کار بهتون کمک میکنه تا جای فرکانسی که می خواید کم یا زیاد کنید رو پیدا کنید!

 

B- وقتی که دکمه فرکانس رو جابجا میکنید دنبال فرکانسی هستید که از همه بدتر صدا میده؛ یعنی تیره ترین، تیزترین و آزاردهنده ترین فرکانسها! همچنین هنگامی که ولوم فرکانس رو تغییر میدید دنبال جایی هستید که در اونجا بهترین صدا رو میده!

 

5- برگردوندن دکمه ولوم به حالت صفر: با زیاد کردن ولوم تا آخر شما صدا رو از حالت طبیعی خارج کردید و صدای واقعی رو از دست دادید! دکمه ولوم رو تا صفر برگردونید تا دیدگاه کلی رو که قبل از اکولایز کردن رو صدای اصلی داشتید دویاره بدست بیارید!

 

6- افزایش یا کاهش آزمایشی ولوم: برای اینکه از شر یه فرکانس خاص رها بشید ولوم اون رو کم کم تا جایی که فکر میکنید نیازه کم کنید برای افزایش دادن یه فرکانس خاص هم همین کارو بکنید و تا جایی که فکر میکنید نیاز به افزایش داره با دکمه ولوم ان تغییرات رو انجام بدید.

 

7- بررسی کلی: بعد از انجام کل مراحل اکولایزر رو خاموش روشن کنید و صدای قبل از اکولایز شدن و بعد از اونو کامل گوش کنید و ببینید که آیا این تغییرات رو می پسندید یا نه! این کار معمولاً زمانی که بیشتر از یک تغییر روی اکولایزر انجام شده باشه، خیلی بهتون کمک میکنه! همچنین زمانی که تغییرات بیشتر از یکی باشه مبتونید هر کدوم از پارامترهاییی که تغییر دادید رو به صفر برگردونید و به صورت دونه دونه و قدم به قدم اونها رو گوش کنید!

و سوال آخر چطور از كمپرس c6 استفاده ميشه صداها رو چطور بايد كنترل كرد يه توضيح مختصر ميتونم خطشو بخونم تا آخر

 

Multivand Compressor روش کار مردنش مثل کامپرسور هست با این تفاوت که شما توی اون میتونید قسمتهای مختلف صدا و بازه های فرکانسی مختلف رو جداگونه کامپرس کنید

روش کار هرکدوم از باندها دقیقاً مثل یه کامپرسور ساده هست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
1900    2,219

کاربر سایت

آقا ايمان چه پلاگين هاي توصيه ميكنين استفاده كنيم(پلاگين هاي اف ال و پلاگين Wave) و مراحل رو چگونه به ترتيب انجام بديم تا بتونيم مثل آهنگسازي كار ميكس رو به راحتي انجام بديم من خيلي كسايي تو موسيقي ديدم مثل آب خوردن ميكس ميكنن بدون اينكه وقتي ازشون تلف بشه اين روش به نظر من همش تمرين و حفظ كردن برخي از موارد هستش كه رعايت ميكنن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ایمان احمدزاده    5,120

کاربر سایت

آقا ايمان چه پلاگين هاي توصيه ميكنين استفاده كنيم(پلاگين هاي اف ال و پلاگين Wave) و مراحل رو چگونه به ترتيب انجام بديم تا بتونيم مثل آهنگسازي كار ميكس رو به راحتي انجام بديم من خيلي كسايي تو موسيقي ديدم مثل آب خوردن ميكس ميكنن بدون اينكه وقتي ازشون تلف بشه اين روش به نظر من همش تمرين و حفظ كردن برخي از موارد هستش كه رعايت ميكنن

پلاگینهای خود نرم افاری که باهاش کار میکنید

EQ 2 خود اف ال و آنالایزر اون واقعاً عالیه

پلاگینهای سری REQ و Q مجموعه ی Waves هم خوبه

من شخصاً FabFilter Pro Q رو برای اکولایزر ترجیح میدم

 

شما وقتی چند تا پروژه ی مختلف رو میکس کنید و گوشتون به صداها و تغییرات اونها آشنا بشه بدون مشکل و صرف وقت زیاد میتونید میکس کنید

به قول معروف کار نیکو کردن از پر کردن است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
1900    2,219

کاربر سایت

آقاي لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link. ميتونيم يه آهنگ ميدي رو جهت آموزش ميكس كنيم تا برخي از مسائل شفاف تر بشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
farzinfaraji    1,768

مدیر بـازنشسته

دوست عزیز فایل میدی رو نمیشه میکس و مستر کرد چون تقریبا تمام فرکانس ها در یه محدوده شامل میشن و تغییر فرکانسی کمتره . برایه میکس حتما با پروژهای با سمپل ریت 24 -48 کار کنید و یا 44-16

. ضمنا میکس و مسترینگ قاءده خاص و منطقی و درستی نداره. در هر تنظیم و هر سبکی باید شما تصمیم بگیری که الان مثلا در میکس از چه پلاگینی و کمپرسوری استفاده کنید بهتر جواب میده . بنده شخصا برایه اکولایز دادن به صداهایه تنظیمم ابتدا از اکولایزر کیوبیس یا سونار x2 استفاده میکنم برایه لو کات و های کات و سپس از اکولایزر FabFilter Pro Q استفاده میکنم چون میتونم نمودار آنلایز فرکانس ها رو ببینم .و کمپرسور بحث گستردهای داره . کمپرسور خود کیوبیس یا لیمیتره اف ال استودیو عالیه. فقط طرز کار باهاشون مهمه . و همینطور لیمیت کردن هر صدا و پن کردن و داشتن یک نمودار تداخل فرکانسی در پایان کار میتونه یک مدیریت دقیق تا حدودی در یک لاین رو بهتون نشون بده . ضمنا : مانیتورینگ مینیتورینگ و مانیتورینگ مهمترین مسئله میکس شماست . که حداقل مانیتوری که در بازار تایید میکنم hs80 yamaha هست و همینطور داشتن یک هدفون بیر داینامیک dt880 برایه شنیدن میکس و پانورما در صداهاتون. ضمنا آگوستیک صدا هم در این مسله تاثیر بسیار داره . تمامه مراحلی که از بالا تا اینجا عرض کردم باعث میشه شما یک میکس درست رو بشنوید .البته مراحل میکس و مستر تخصصی تر از این صحبت هاست ولی خاصتم مراحل رو به طور کلی متوجه شید. . موفق و پیروز باشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
1900    2,219

کاربر سایت

از فرزين فرجي بابت كمكي كه تو تايپيك كردن كمال سپاس رو دارم ولي من از فايل ميدي منظورم اين نبود حالا اگه شم همكاري كنين چه بهتر يه فايل ميدي كه پد و پيانو و استرينگ داشه باشه و صدا روشون قرار بديم و روي ميكسرهاي (اين قسمتها) توضيح هاتي داده بشه نميدونم منظورمو درست گفتم يا نه!

 

اينم فايل FLP جهت ميكس و مستر شدن لطفا كسايي كه ميخوان آموزش بدن ازپلاگين هاي اف ال يا محصولات Wave ممنون ميشم دوستان همكاري كننن

 

ميدي آهنگ معروف Alexander Ryabk - Song From A Secret Garden هستش كه با Vst Nexus زده شده

لینک لطفا جهت مشاهده لینک وارد شوید یا ثبت نام کنید link.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
MehrdadShevaa    4,128

کاربر سایت

دوستان من هر جا پرسیدم و دنبال رفتم نشد بفهمم که کجا و چطور میشه فرکانس زیر 300 رو مونو کرد!

اصلا چرا باید این کارو کرد؟

چطور بفهمیم که لازمه؟

 

حالا طریقش چطوریه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
MehrdadShevaa    4,128

کاربر سایت

دوست عزیز فایل میدی رو نمیشه میکس و مستر کرد چون تقریبا تمام فرکانس ها در یه محدوده شامل میشن و تغییر فرکانسی کمتره . برایه میکس حتما با پروژهای با سمپل ریت 24 -48 کار کنید و یا 44-16

QUOTE]

 

آره ولی واسه آموزش صرفا ما میخوایم

نمیخوایم که کار دیگه ای کنیم که ..

 

موفق و سربلند باشید:1:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
MehrdadShevaa    4,128

کاربر سایت

دوستان من هر جا پرسیدم و دنبال رفتم نشد بفهمم که کجا و چطور میشه فرکانس زیر 300 رو مونو کرد!

اصلا چرا باید این کارو کرد؟

چطور بفهمیم که لازمه؟

 

 

حالا طریقش چطوریه؟

با

izotope imaging این کارو میشه کرد!

با پایین آوردن رول فرکانس مورد نظر

 

صدا رو گوش بده میفهمی

اگه نفهمیدی از چشمت استفاده کن55.gif9.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...