رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





پست های پیشنهاد شده

Roshan.J    43,884

عضو جدید انجمن

عرض ِ ادب و احترام

در بررسی ِ ساختاری ما می توانیم موارد ِ بی شماری را در نظر بگیریم . . .

 

اول از همه به یک ایده ی مشخص

بعد به یک ذهن ِ تعلیم دیده برای انتقال ِ ایده به پارتیتور یا نرم افزار .

حال وارد ِ موضوع ِ اصلی می شویم

بسط و گسترش ِ ایده ای که در ذهن داری . .

سبک یا نوع ِ موسیقی ای که می خواهی برای اش آن ایده را تنظیم کنی ( به هر سبکی که می خواهد باشد )

فرم و ساختار ِ آن قطعه . . . دو بخشی بودن و یا سه بخشی بودن و یا هر فرم ِ دیگری اعم از کلاسیک یا مدرن .

نحوه ی قرار دادن ِ بخش ها و صدا های مختلف

هارمونی گذاری بر روی ایده ها و تم ها . . .

صدا سازی های دیجیتال و یا ساز بندی ِ ارکسترال . . .

رعایت ِ قوانین ِ مربوط به آن ها ( هم صدا ها و هم هارمونی ها )

نحوه ی بیان و لحن ِ ایده ها و تم ها و هارمونی ها . . .

رعایت ِ حق ِ تقدم در این ارائه و هم چنین شروع و پایانی منطقی بر قطعه .

به غیر از این ها . . .

فرا گیری ِ علوم ِ موسیقی از جهت استفاده ی آن ها در بیان ِ ان ایده ای که در ذهن دارید .

به خصوص تئوری ِ موسیقی / سلفژ / هارمونی / کنترپوان / و صد البته ساز شناسی و ارکستراسیون

این ها حداقل و واجب هستند . ( شرط ِ لازم برای رسیدن به مطلوب )

در صورت ِ فرا گیری ِ این ها باقی ِ موارد با تجربه و هم چنین عمیق شدن در مطلب به دست می آیند .

 

همواره شاد و آرام باشید .

ارادتمند .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
malek2020    192

کاربر سایت

عرض ِ ادب و احترام

در بررسی ِ ساختاری ما می توانیم موارد ِ بی شماری را در نظر بگیریم . . .

 

اول از همه به یک ایده ی مشخص

بعد به یک ذهن ِ تعلیم دیده برای انتقال ِ ایده به پارتیتور یا نرم افزار .

حال وارد ِ موضوع ِ اصلی می شویم

بسط و گسترش ِ ایده ای که در ذهن داری . .

سبک یا نوع ِ موسیقی ای که می خواهی برای اش آن ایده را تنظیم کنی ( به هر سبکی که می خواهد باشد )

فرم و ساختار ِ آن قطعه . . . دو بخشی بودن و یا سه بخشی بودن و یا هر فرم ِ دیگری اعم از کلاسیک یا مدرن .

نحوه ی قرار دادن ِ بخش ها و صدا های مختلف

هارمونی گذاری بر روی ایده ها و تم ها . . .

صدا سازی های دیجیتال و یا ساز بندی ِ ارکسترال . . .

رعایت ِ قوانین ِ مربوط به آن ها ( هم صدا ها و هم هارمونی ها )

نحوه ی بیان و لحن ِ ایده ها و تم ها و هارمونی ها . . .

رعایت ِ حق ِ تقدم در این ارائه و هم چنین شروع و پایانی منطقی بر قطعه .

به غیر از این ها . . .

فرا گیری ِ علوم ِ موسیقی از جهت استفاده ی آن ها در بیان ِ ان ایده ای که در ذهن دارید .

به خصوص تئوری ِ موسیقی / سلفژ / هارمونی / کنترپوان / و صد البته ساز شناسی و ارکستراسیون

این ها حداقل و واجب هستند . ( شرط ِ لازم برای رسیدن به مطلوب )

در صورت ِ فرا گیری ِ این ها باقی ِ موارد با تجربه و هم چنین عمیق شدن در مطلب به دست می آیند .

 

همواره شاد و آرام باشید .

ارادتمند .

دوست عزیز میتونی منابعی رو معرفی کنی برای یاد گیری سلفژ / هارمونی / کنترپوان / و صد البته ساز شناسی و ارکستراسیون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...