رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





nargesmirfeizi

ترانه "جمعه ها" از نرگس میرفیضی، با صدای مهرداد امینی

پست های پیشنهاد شده

nargesmirfeizi    5,066

عضو جدید انجمن

با سلام. این ترانه رو به سفارش آقای امینی، روی ملودی نوشتم. خیلی سعی کردم ملودی ِ آماده ، در نگارش ترانه و بازی های شاعرانه محدودیت ایجاد نکنه... قضاوتِ این که چقدر موفق بوده ام، با شما.

همه ی شما عزیزان رو به شنیدن این ترانه دعوت می کنم.

منتظر نظراتتون هستم.

Mehrdad%20Amini%20-%20Jome%20Ha.jpg

نام ترانه : جمعه ها

خواننده : مهرداد امینی

ترانه سرا: نرگس میرفیضی

آهنگسازی و تنظیم: آتا قویدل

میکس و مستر: پوریا شیرنژاد

 


با حجم 2.9 مگابایت و کیفیت128

(کلیک کنید)

 

==============================================

متن ترانه:

 

دوباره زیر بارون کوچه گردم

یه عمره جمعه ها رو دوره کردم

تموم شـهرو بـا پـای پـیـاده

به عشقت می رم و هی برمی گردم

 

نمی بینم تو رو ، اما تو هستی!

داری از دور می بینی نگامو

با لبخندت بهم امّید می دی

در ِ گوش ِ خدا ، می گی دعامــو...

 

می دونم زیر ِ سقف ِ آسمونی ،

ولی مرزی برای بودنت نیس

می دونم عطر نرگس خوبه ، اما

مث "عطری که داره پیرهنت" ، نیس!

 

یه عمره اسم تو رمز دعامه

یه عمره توی قلبم خونه کردی

یه روز می بینمت، می بینمت من

یه روزی برمی گردی برمی گردی

 

یه روز حس می کنم عمق نگاتو

یه روزی می شنوم لحن صداتو

دارم حس می کنم نزدیک می شی

دارم حس می کنم رد پاهاتو

 

یه جور آرامش بی وقفه دارم*

برای اضطراب و ترس، دیره

تموم ِ شهر، زیر سایه ی تو

داره آروم به خواب ناز می ره

* این مصرع به درخواست خواننده در متن اجرایی تغییر کرده و طولانی تر شده، مصرع بعدی هم به این مصرع تغییر کرده: "تو باشی، دلهره از دست می ره"

ویرایش شده توسط Roshan.J

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
arasharsa    25,150

عضو جدید انجمن

سلام خیلی زیبا بود همترانه هم تنظیم هم صدای خواننده تبریکک میگم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
MehrdadShevaa    4,128

کاربر سایت

زیبا بود .هم ترانه هم صدا هم تنظیم

 

یاد مریم حیدرزاده و فرشید اوجی توی آهنگ لالایی افتادم:flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Roshan.J    43,885

عضو جدید انجمن

عرض ِ ادب و احترام خانم ِ میرفیضی .

اصولن کم پیش می آید بنده ی حقیر را برای شنیدن و آنالیز ِ کار ِ پاپ دعوت کنند !

حالا چرا ؟! دقیق نمی دانم . . . !

 

در ابتدا ذکر کنم که با اجازه تاپیک را ویرایش کردم و لینک ِ پخش ِ آنلاین ِ موسیقی را در آن قرار دادم

تا دوستانی که توان ِ دانلود ندارند به شکل ِ آنلاین بشنوند .

 

هم چنین با اجازه تر می خواهم کار را از چند جهت بررسی کنم .

اول فقط شعر .

دوم شعر و موسیقی و ارتباط ِ آن ها با یک دیگر .

سوم فقط موسیقی .

 

بخش ِ اول . . .

 

چهار مصرع های اول و دوم و سوم طبیعی هستند و کاملن قابل ِ درک . بسیار ساده و به دور از ابهام .

از چهار مصرع ِ چهارم ، مصرع های سوم و چهارم . . . تکرار ِ کلمات راه ِ خوبی برای فرار از نداشتن ِ ایده و کلمه نیست .

به خصوص اگر دو بار و پشت ِ سر ِ هم باشد . . . می بینیمت من . . . خیلی خوب است . . . اما تکرار ِ بر می گردی هر دو را معمولی جلوه داده است .

همیشه هم تکرار خوب نیست . .. به خصوص وقتی بخواهی به زور جای خالی را پر کنی . . .

از چهار مصرع ِ پنجم ، مصرع های سوم و چهارم یک تناقض دارند . . .

مصرع ِ سوم می گوید : داری نزدیک میشی

مصرع ِ چهارم می گوید : حس می کنم رد پاهاتو . . . .

خب اصولن رد ِ پا از رفتن می ماند نه از ماندن یا آمدن . . به خصوص در شعر . . .

نمی توانم حکم ِ نهایی را صادر کنم مایل ام در این زمینه توضیحات ِ خود اتان را بخوانم .

از چهار مصرع ِ آخر فقط آن کلمه ی بی وقفه در مصرع ِ اول کمی نا هم آهنگ است .

در جنس ِ کلمه و بار ِ معنایی اش منظور ام است .

به شکل ِ کلی ترانه ، ریتم ِ قدرتمند و توانایی ِ خلق ِ ملودی در خود اش را به شکل ِ خوبی داراست .

که این از کجا سر چشمه می گیرد ؟

در بخش ِ بعد عرض خواهم کرد !

 

بخش دوم ، شعر و موسیقی و ارتباط ِ آن ها با یک دیگر . . .

 

فرموده اید اول موسیقی خلق شده بعد ترانه و تلاش کرده اید که در بند ِ موسیقی محدود نشوید . . .

خب متاسفانه موفق نشده اید ! چرا ؟!

شما دقیقن . . .دقیقن . . .و دقیقن . . . ریتم و ملودی را در ترانه تحمیل کرده اید !

بیایید اول از منظر ِ ریتم بررسی اش کنیم . . .

ریتم ِ شش و هشت به خودی ِ خود آن قدر قدرتمند هست که خود اش را به شعر و خواننده تحمیل کند

وای به روزی که ترانه سرا عمدن بخواهد آن را نیز رعایت کند .

نمونه اش می شود تکرار ِ می بینمت و بر می گردی در چهار مصرع ِ چهارم .

می دانید ؟ شما تجربه ی کار در موسیقی ِ کرال را دارا هستید و می دانید که تضاد و پارادوکس بین ِ گروه ِ آوازی و موسیقی

یکی از زیبا ترین و لذت بخش ترین کار هاست . . .

و این تضاد در قدم ِ اول بین ِ ریتم و ملودی ایجاد می شود به هر شکل اش . . . حتی شده با سکوت های ریتمیک .

به قدری ریتم ِ موسیقی را در ترانه وارد کرده اید که نمی شود با ریتمی جز این خواند .

چهار الگوی سه ضربی که آخرین ضرب یا از قبل کشش پیدا می کند یا سکوت می شود .

ببینید !

وقتی آهنگساز پیش دستی می کند و شما را مجبور به سرودن از روی موسیقی می کند ، باید خلاقیت به خرج بدهید و

در خلق ِ ریتم و ملودی با او مخالفت کنید با موسیقی ِ او .

مثلن در نظر بگیرید وقتی شعر یا ترانه ای باشد آهنگساز دقیقن همه ی بار ِ ریتمیک و عاطفی ِ کلمات را در موسیقی اش نشان می دهد ؟

قطعن خیر . تضاد و پارادوکس حتمن باید باشد تا مخاطب را جذب کند . اصولن خوش آیندی در بلند مدت باعث ِ بی تفاوتی و یک نواختی می شود .

یعنی مخاطب به ندرت پیش می آید بیش از چند بار بشنود کار هایی که

در آن ترانه و موسیقی ، دست و پای هم دیگر را بسته اند . چون عنصر ِ ( دیسونانس ) در آن وجود ندارد .

این از جهت ِ ریتمیک ِ کار بود .

اما ملودی ِ موسیقی با فضای ترانه . . . .

دقت کنید که فرموده اید موسیقی اول خلق شده بعد ترانه .

خود اتان توجه کرده اید که نقاط ِ اوج ِ موسیقی با نقاط ِ اوج ِ ترانه از لحاظ ِ بار ِ معنایی یکی هستند ؟

فکر می کنید خوب است ؟ اگر همین را می خواسته اید خب پس در آن موفق شده اید .

اگر هم چنان دنبال ِ تنوع و دگر دیسی های تماتیک بین ِ موسیقی و ترانه هستید خب عملن موفق نشده اید .

می دانید ؟! شاید وقتی می خواهید بر روی یک موسیقی شعر یا ترانه ای بنویسید

عنصر ِ موسیقی در ذات ِ شما قدرتمند تر از عنصر ِ شعر و ترانه می شود .

یعنی خود اتان آن را به خود تحمیل می کنید . دو حالت دارد

یا از علاقه ی ذاتی و تجربه ی موسیقایی ِ شما سر چشمه می گیرد

یا از محافظه کاری و ترس ِ شما از در هم ریختن ِ روند های ثابت .

 

به یاد دارم از شما یک ترانه ی به شدت آ ریتمیک را که دل ام را برده بود . . .

پس احتمال ِ دوم منفی ست .

این همه دلیل وجود دارد که شما باور کنید احتمال ِ اول را .

یعنی نا کار آمد شدن ِ ابزار و اختیارات ِ شما در ترانه سرایی بر روی موسیقی ِ از قبل آماده شده .

اگر بخواهم از دید ِ ترانه سرا وضعیت اش را توصیف کنم باید بگویم متاسفانه !

و از دید ِ آهنگساز بخواهم آن را وصف کنم باید بگویم خوشبختانه !

عنصر ِ موسیقی و روند های ریتمیک و ملودیک به خوبی خود اش را به شما تحمیل کرده است و شما نا خود آگاه

همه ی آن را در ترانه رعایت کرده اید .

خود اتان دوباره شرایط را بررسی کنید . شاید همه ی حرف های بنده ی حقیر اشتباه باشد . . .

 

اما قسمت ِ سوم و فقط خود ِ موسیقی .

 

خب به هر حال مجموعه ی آکورد های خوش آیند و مطبوع در کنار ِ ملودی ِ به شدت رمانتیک

این کار را خوش آیند نشان می دهد . عدم ِ استفاده از فضا های دیسونانس یا نا خوش آیند ، عملن نشان می دهد

آهنگساز طیف ِ گسترده ی مردم و مخاطبان را در نظر گرفته تا کار ( قابل ِ شنیدن ) تر برای همه باشد .

عملن زیبایی ِ تکنیکی و آکادمیک را فدای خوش آیندی و بیش تر شدن ِمخاطب اش کرده است .

در واقع کاملن پاپ !

نمی شود خرده گرفت . هیچ ایرادی نیست . این هم تفکری ست به هر حال . . .

در رابطه با خواننده هم باید عرض کنم خواننده های بسیاری در جهان هستند که صدای خوب و زیبایی ندارند

اما درست خواندن را می دانند . . . ایشان می توانند در این زمینه بسیار تلاش کنند و موفق شوند .

 

همواره شاد و آرام باشید .

ارادتمند .

 

پی نوشت :

نه به آن که در ترانه ای مخاطب خاص تبدیل به عنصری معمولی هم چون عزیز می شود

نه به این که عطر ِ نرگس بالاخره در ترانه حس می شود. . . خیلی جالب است خیلی . . .!

ویرایش شده توسط Roshan.J

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
deramer    3,812

کاربر سایت

سلام اهنگ رو گرفتم ولی هنوز گوش ندادم...تا نظر بدم ولی فعلا بخطر همین که شعرتون ساخته شد تبریک.....به امید کارهای بعدی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
nargesmirfeizi    5,066

عضو جدید انجمن

....

عرض سلام آقای روشن...

خب دلیل این که شما رو کمتر برای آنالیز پاپ دعوت می کنن شاید این باشه که گاهاً ترجیح می دن چند تا لایک بگیرن و کامنت "تبریک" بخونن فقط ، اما دلیل این که بنده شما رو با کمال میل دعوت کردم (و از این به بعد هم ایشالا در کارهای بعدی دعوت خواهم کرد) این بود که دوست داشتم ترانه م کاملاً در معرض نقد قرار بگیره، خصوصاً در تجربه های این چنین تلفیقی که مطمئناً همون طور که خودتون گفتید افسار کار از دست آدم در می ره...

چقدر ذوق می کنم وقتی می بینم این قدر با انرژی وقت می ذارید روی نقد یه اثر. تشکر و زدن دکمه ی سپاس کفایت نمی کنه...

فرمایشتون رو درباره غرق شدنم در موسیقی کاملن ن ن تأیید می کنم، بسیار درست تشخیص دادید. اصلاً علت کشیده شدن من به سمت ترانه بی ارتباط به شیفتگی م به موسیقی نبوده (حالا این که چرا تا الان وقت گیرم نیومده یه ساز یاد بگیرم، برای خودمم سواله!!) ، این شیفتگی به اندازه ایه که اکثر مواقع بعد از نوشتن ترانه هام، خودم یه اتود آهنگین روشون می زنم و اون ها رو می خونم!! الان گوشی من پر از فایل های رکورد شده ی آواز ترانه هامه! ... این ها رو گفتم که دقیقاً نشون بدم وقتی یه موسیقی بهم می دن تا روش بنویسم، نمی تونم حتی "خودمو" ازش تفکیک کنم، چه برسه به ترانه م...

شاید راه حل این مشکل این باشه که من کمتر قبول کنم روی ملودی بنویسم! چن می دونم مبارزه با این حس درونی بسیار برام دشواره!

====

درباره تکرار کلمات ، کاملاً بهتون حق می دم، اما واقعاً احساس کردم اون تکرار در اون بخش ترانه دلنشین می شه، خوب شاید موفق نبودم.

درباره بیت های "یه روز حس می کنم عمق نگاتو /یه روزی می شنوم لحن صداتو / دارم حس می کنم نزدیک می شی /دارم حس می کنم رد پاهاتو" فقط می تونم اینو بگم که کل این بند یک لاشه ی باقی مونده از ده دوازده بار تغییره! متاسفانه من کاغذی که ترانه ی اولیه رو روش نوشته بودم گم کردم، وقتی هم می خواستم ترانه رو اینجا بذارم، هرقدر به مغزم فشار آوردم تا بیت قبلی یادم بیاد فایده ای نداشت! در واقع این بخشی از معایب اجرا شدن یه ترانه ست...

کلمه ی "بی وقفه" هم در متن اجرا شده عوض شد، که شاید تنها تغییر مثبت کار بود.

به هر حال نا خودآگاه وقتی آدم می خواد یک کار گروهی رو انجام بده، برای رضایت همه، مجبوره تن به چیزهایی بده که خوشایندش نیست، مثل همین تغییراتی که اکثراً آهنگسازان و خواننده ها به ترانه سراها تحمیل می کنن، کاری ش هم نمی شه کرد، چون قدرت اجرایی در دست همین هاست...

====

پی نوشت(1): درباره بیت "می دونم عطر نرگس خوبه، اما / مث عطری که داره پیرهنت نیس" ، اگر چندان خوشایندتون نیست ،می تونم اونو به "می دونم عطر عزیز خوبه اما.." تغییر بدم :-))))

پی نوشت (2) : برای اضافه کردن پخش آنلاین بسیار ممنونم:flower:

باز هم سپاس از حضورتون. روزهاتون شکلاتی، البته نه از نوع تلخ

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Solo    52,314

مدیر فنی سایت

ممنون از دعوت

خوندم

به نظرم ترانه ی شما بهتر از ملودی هست

در واقع من ترانه رو اسیر یکنواختی ملودی میبینم

فکر میکنم اگه همین ترانه با یک ملودی وسیعتر و جدید دیگه ای اجرا بشه بهتر حس بشه و خودش رو نشون بده

هنرمند و موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
M.Hosseini    113,835

مدیـر ارشـد سایت

خانوم من که کلا توی کارای شما ترانه رو بیشتر توجه میکنم

بسیار زیبا بودند

موفقیت های بزرگی کسب خواهید کرد.:flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
M.Hosseini    113,835

مدیـر ارشـد سایت

خانوم من که کلا توی کارای شما ترانه رو بیشتر توجه میکنم

بسیار زیبا بودند

موفقیت های بزرگی کسب خواهید کرد.:flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
hamid_noroze    758

کاربر سایت

جالب بود شروع و پایان منطقی داشت

پایان دادن سخت ترین کار در ترانست که در این ترانه به شکل خوبی اجرا شده

من نمیدونم شما چطور خواننده پیدا میکنین من ترانه نوشتم محشر اهنگسازیم کردم 20اما خواننده پیدا نمیکنم که بدم بخونه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
nargesmirfeizi    5,066

عضو جدید انجمن

جالب بود شروع و پایان منطقی داشت

پایان دادن سخت ترین کار در ترانست که در این ترانه به شکل خوبی اجرا شده

من نمیدونم شما چطور خواننده پیدا میکنین من ترانه نوشتم محشر اهنگسازیم کردم 20اما خواننده پیدا نمیکنم که بدم بخونه

نظر لطفتونه دوست من. . . بزرگترین رمز موفقیت اینه که شما دنبال چیزی ندوید، بلکه به کار خودتون ایمان داشته باشید و معتقد باشید دیگران باید دنبال شما بدوند! کمی خودخواهانه به نظر می رسه، اما جواب می ده :3:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
hamid_noroze    758

کاربر سایت

نظر لطفتونه دوست من. . . بزرگترین رمز موفقیت اینه که شما دنبال چیزی ندوید، بلکه به کار خودتون ایمان داشته باشید و معتقد باشید دیگران باید دنبال شما بدوند! کمی خودخواهانه به نظر می رسه، اما جواب می ده :3:

من تو شهرستانم به خاطر همین مجبورم دنبال کسی بدوام

تاحالا چند جا بردم گفتن این یه کار محشره حیفه ببر تهران!!

یعنی از بس کارام خوبه کسی جرات نمیکنه اینجا اجراش کنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
nargesmirfeizi    5,066

عضو جدید انجمن

من هم شهرستان هستم... کسی نگفته موفقیت فقط در تهرانه... باز هم می گم : به خودتون ایمان داشته باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
*PEYMAN*    26,994

کاربر سایت

ببخشید که یکم دیر شده واسه نظر .. البته ناگفته نماند که خیلی وقته که کارو گوش کردم ولی متاسفانه فرصت نشده نظر ناچیزمو بگم ..

کار رو بسیار بسیار دوست داشتم .. شعرش که بدون شک از نظر بنده بهترینه .. ولی دوس داشتم یکم تنظیمش متفاوت تر بود .. البته قصد بی احترامی به تنظیم کننده ی عزیزمون نباشه

به نظرم اگر تنظیم یکم ریتمیک تر میشد بهتر می بود

صدای خواننده هم قابل قبول بود ..

ملودی هم خوب ...

در کل کار خوبی بود .. بسیار لذت بردم ...

امیدوارم بازم کارهایی خوبی همچون این کار انجام بدید ..

به خانوم میر فیضی یه خسته نباشید مفصل میگم بابت شعر زیباشون ..

موفق باشید ...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
nargesmirfeizi    5,066

عضو جدید انجمن

ببخشید که یکم دیر شده واسه نظر .. البته ناگفته نماند که خیلی وقته که کارو گوش کردم ولی متاسفانه فرصت نشده نظر ناچیزمو بگم ..

کار رو بسیار بسیار دوست داشتم .. شعرش که بدون شک از نظر بنده بهترینه .. ولی دوس داشتم یکم تنظیمش متفاوت تر بود .. البته قصد بی احترامی به تنظیم کننده ی عزیزمون نباشه

به نظرم اگر تنظیم یکم ریتمیک تر میشد بهتر می بود

صدای خواننده هم قابل قبول بود ..

ملودی هم خوب ...

در کل کار خوبی بود .. بسیار لذت بردم ...

امیدوارم بازم کارهایی خوبی همچون این کار انجام بدید ..

به خانوم میر فیضی یه خسته نباشید مفصل میگم بابت شعر زیباشون ..

موفق باشید ...

 

سلام دوست عزیز، سپاس از توجهی که داشتید.بسیار خوشحالم از این که کار رو پسندیدید، ضعف ها رو هم به بزرگواری خودتون ببخشید، باز هم سپاس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
shahryar.sepehri    13,782

کاربر سایت

با سلام. این ترانه رو به سفارش آقای امینی، روی ملودی نوشتم. خیلی سعی کردم ملودی ِ آماده ، در نگارش ترانه و بازی های شاعرانه محدودیت ایجاد نکنه... قضاوتِ این که چقدر موفق بوده ام، با شما.

همه ی شما عزیزان رو به شنیدن این ترانه دعوت می کنم.

منتظر نظراتتون هستم.

Mehrdad%20Amini%20-%20Jome%20Ha.jpg

نام ترانه : جمعه ها

خواننده : مهرداد امینی

ترانه سرا: نرگس میرفیضی

آهنگسازی و تنظیم: آتا قویدل

میکس و مستر: پوریا شیرنژاد

 


با حجم 2.9 مگابایت و کیفیت128

(کلیک کنید)

 

==============================================

متن ترانه:

 

دوباره زیر بارون کوچه گردم

یه عمره جمعه ها رو دوره کردم

تموم شـهرو بـا پـای پـیـاده

به عشقت می رم و هی برمی گردم

 

نمی بینم تو رو ، اما تو هستی!

داری از دور می بینی نگامو

با لبخندت بهم امّید می دی

در ِ گوش ِ خدا ، می گی دعامــو...

 

می دونم زیر ِ سقف ِ آسمونی ،

ولی مرزی برای بودنت نیس

می دونم عطر نرگس خوبه ، اما

مث "عطری که داره پیرهنت" ، نیس!

 

یه عمره اسم تو رمز دعامه

یه عمره توی قلبم خونه کردی

یه روز می بینمت، می بینمت من

یه روزی برمی گردی برمی گردی

 

یه روز حس می کنم عمق نگاتو

یه روزی می شنوم لحن صداتو

دارم حس می کنم نزدیک می شی

دارم حس می کنم رد پاهاتو

 

یه جور آرامش بی وقفه دارم*

برای اضطراب و ترس، دیره

تموم ِ شهر، زیر سایه ی تو

داره آروم به خواب ناز می ره

* این مصرع به درخواست خواننده در متن اجرایی تغییر کرده و طولانی تر شده، مصرع بعدی هم به این مصرع تغییر کرده: "تو باشی، دلهره از دست می ره"

سلام دوست عزيز.يه سوال.چطوري صداي اول دكلمه صداتون گرم شده؟مثل الكس شده....از چه وي اس...استفاده گردين؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
u-r    30

کاربر سایت

سلام

شعر بسيار عالي بود و فقط بنظر من، جسارتا اگر مصراع هاي انتهايي يه ويرايش كوچيك ميشد فوق العاده ميشد اما در كل واقعا شعر و شاعر محترم حرف براي گفتن دارن..

سركار خانم ميرفيضي، بهتون تبريك ميگم و براتون آرزوي موفقيت ميكنم

قطعا در آينده پيشرفت هاي بزرگتري در انتظار شماست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
mohsen_f_206    23,813

کاربر سایت

سلام خانم میرفیضی

ترانه زیبایی بود، تبریک میگم به این احساس زیباتون

آهنگ هم خوب شده، منم با نظر یکی از دوستان موافقم اگه کار ریتمیک بود گیراتر میشد

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...