رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





M.Hosseini

سورســـ جدید آموزشی پیانو / کاری از محمد رضا حسینی

پست های پیشنهاد شده

M.Hosseini    113,831

مدیـر ارشـد سایت

سلام و عرض ادب

با سورس آموزشی دیگری در خدمت شما هستم

این موزیک قسمتی از سورس یکی از قطعات بنده است

به نام " گل ِ آبی" موزیک اصلی زمانش 4 دقیقست

من این قسمت رو جدا کردم

امیدوارم مفید واقع بشه

موفق و پیروز باشید

DAW:FL STUDIO 11

VST:ALICIAS piano(in mp3)and FL KEYS(in source)a

موفق و پیروز باشید


به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ali 2013    3,782

کاربر سایت

با سلام و درود.:8:

 

آفرین،کار زیبایی شده دوست عزیز،من از کارهای پیانو و تکنیک هاش،و باید و نبایدهاش زیاد سر درنمیارم،اما قطعه ی زیبایی شده،تاچ های نرمی توش بکار رفته و صدای دلنشینی داره،فقط یذره حس کردم که صدای پیانو افکت یا حالا مثلا ریورب خاصی که خودشو نشون بده نداره،نمیدونم.نمیگم بد بودا،اصلا،شاید خواستی به طبیعی تر جلوه دادن و زنده بودن،نزدیکتر باشه،شاید هم من علمشو ندارم!اما بنظر من خیلی خوب یود.مرسی از دعوتت.

 

پیروز:flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
M.Hosseini    113,831

مدیـر ارشـد سایت

با سلام و درود.:8:

 

آفرین،کار زیبایی شده دوست عزیز،من از کارهای پیانو و تکنیک هاش،و باید و نبایدهاش زیاد سر درنمیارم،اما قطعه ی زیبایی شده،تاچ های نرمی توش بکار رفته و صدای دلنشینی داره،فقط یذره حس کردم که صدای پیانو افکت یا حالا مثلا ریورب خاصی که خودشو نشون بده نداره،نمیدونم.نمیگم بد بودا،اصلا،شاید خواستی به طبیعی تر جلوه دادن و زنده بودن،نزدیکتر باشه،شاید هم من علمشو ندارم!اما بنظر من خیلی خوب یود.مرسی از دعوتت.

 

پیروز:flower:

 

سلام عرض ادب

ممنونم

از آنجا که سورس آموزشی است فقط به تکنیک های پیانو پرداختم

و میکس آنچنانی انجام ندادم

موفق باشی:flower:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Violinist    159,020

مدیر بـازنشسته

سلام محمدرضا .

موزيك ِ زيبايي شده .

يك كار تو سبك ِ پاپ البته از نوع ِ تقريبا مدرنش .

اما دقت كن كه از لحاظ ِ نوع ِ هارمونی و كشش ِ نت ها داری به يك خودتكراری ميرسی .

( آكوردهای سه صدايی كه نتها همزمان اجرا ميشن با ارزش زمانی ِ يك ضرب . )

و اما آكوردهای سه صدايی ( ماژور و مينور ) :

استفاده ی صرف از آكوردهای سه صدايی آهنگساز رو ناخودآگاه محدود ميكنه و باعث ميشه كه قطعاتش شبيه به هم دربياد .

و يا باعث ميشه آهنگساز ناخودآگاه اكثر ِ قطعاتش صرفا فقط از درجات اول ، سوم و پنجم ِ گام شروع كنه .

البته استارت ِ موزيك از اين درجات اصلا چيزه بدی نيست و يك رفتار معمول در آهنگسازیه .

ولی باعث تكرار در آثار ِ يك آهنگساز ميشه .

باعث ميشه شنونده حركت هاي بعدی ِ آهنگساز رو قبل از اينكه بشنوه پيش بيني كنه .

اگه به آثار ِ آهنگسازان ِ بزرگ دقت كني ميبيني كه اصلا نميشه رفتارهاي بعديشون رو پيش بيني كرد و هر دفعه شنونده رو گول ميزنن و به اين راحتي ها خودشون رو لو نميدن .

 

و اما استفاده از اكوردهای چهارصدايی و ديسونانسی باعث ميشه كه آهنگساز و شنونده شديدا به چالش كشيده بشه .

اين اكوردها دنياي از احساس و تفكر رو به آهنگساز و شنونده منتقل ميكنن .

ديگه خبری از ريپيت سِلف نيست و دست ِ آهنگساز كاملا بازه برای اينكه هرچه تو ذهنش جريان داره رو پياده كنه .

ديگه آهنگساز براحتي ميتونه از هر درجه كه دلش خواست قطعه اش رو شروع كنه .

يكي از كاربرا چند وقت پيش به من گفت : " من نميتونم از آكوردهاي ديسونانس تو موزيكم كه سبكش پاپ هست استفاده كنم ، چون فضای كارم رو خراب ميكنه !! "

منم بهش گفتم : " اولا ، اگه تسلط كافي به تيوري موسقي و علم ِهارموني داشته باشي براحتي ميتوني از اين اكوردها در يك قطعه ی پاپ استفاده كني . دوما ، چه كسي شمارو اجبار كرده كه حتما بايد موزيك در سبك پاپ بسازي ؟ چرا سعي نميكني يكبار هم سبك كلاسيك رو تجربه كني ؟! موزيك كه فقط آكوردهای " حالت ِ پايگی " نيست ! "

 

محمد جان بازم ميگم كه من از اين موزيك واقعا لذت بردم و حرفاهای بالا چيزي از ارزشهاي كارت رو كم نميكنه .

منظورم اين بود كه سعي كن تو هر قطعه متفاوت از قبل باشي .

من ميدونم كه تو به تيوري و آكوردشناسي تسلط داري و بارها هم بخت گفتم كه چقدر كارت رو قبول دارم و آهنگساز ِ موفق و با ذوقي هستي .

ولی دوس دارم هر كارت نسبت به كارای ديگه ات متفاوت باشه .

 

راستي يه انتقاد كوچيك راجب سورس هات دارم :

هيچوقت سازهای ديفالت ِ اف ال رو حذف نميكني و وسط ِ كيك و اسنير يه لاين پيانو باز ميكنيو يا علی !! :4:

و همچنين هيچوقت هم نديدم قطعه ای كه زدی رو تو پلی ليست قرار بدی !! :)

آخه من خودم به نظم تو پروژه هايی كه ميسازم خيلی اهميت ميدم .

برای هر صدا يك پترن ِ اختصاصی انتخاب ميكنم و تمامه صداها و پترنهای اضافه رو حذف ميكنم .

اينجوری شنونده خيلی بهتر ميتونه سورس رو تجزيه تحليل كنه .

 

موفق باشی رفيق ِ مهربانم

:8:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
M.Hosseini    113,831

مدیـر ارشـد سایت

سلام محمدرضا .

موزيك ِ زيبايي شده .

يك كار تو سبك ِ پاپ البته از نوع ِ تقريبا مدرنش .

اما دقت كن كه از لحاظ ِ نوع ِ هارمونی و كشش ِ نت ها داری به يك خودتكراری ميرسی .

( آكوردهای سه صدايی كه نتها همزمان اجرا ميشن با ارزش زمانی ِ يك ضرب . )

و اما آكوردهای سه صدايی ( ماژور و مينور ) :

استفاده ی صرف از آكوردهای سه صدايی آهنگساز رو ناخودآگاه محدود ميكنه و باعث ميشه كه قطعاتش شبيه به هم دربياد .

و يا باعث ميشه آهنگساز ناخودآگاه اكثر ِ قطعاتش صرفا فقط از درجات اول ، سوم و پنجم ِ گام شروع كنه .

البته استارت ِ موزيك از اين درجات اصلا چيزه بدی نيست و يك رفتار معمول در آهنگسازیه .

ولی باعث تكرار در آثار ِ يك آهنگساز ميشه .

باعث ميشه شنونده حركت هاي بعدی ِ آهنگساز رو قبل از اينكه بشنوه پيش بيني كنه .

اگه به آثار ِ آهنگسازان ِ بزرگ دقت كني ميبيني كه اصلا نميشه رفتارهاي بعديشون رو پيش بيني كرد و هر دفعه شنونده رو گول ميزنن و به اين راحتي ها خودشون رو لو نميدن .

 

و اما استفاده از اكوردهای چهارصدايی و ديسونانسی باعث ميشه كه آهنگساز و شنونده شديدا به چالش كشيده بشه .

اين اكوردها دنياي از احساس و تفكر رو به آهنگساز و شنونده منتقل ميكنن .

ديگه خبری از ريپيت سِلف نيست و دست ِ آهنگساز كاملا بازه برای اينكه هرچه تو ذهنش جريان داره رو پياده كنه .

ديگه آهنگساز براحتي ميتونه از هر درجه كه دلش خواست قطعه اش رو شروع كنه .

يكي از كاربرا چند وقت پيش به من گفت : " من نميتونم از آكوردهاي ديسونانس تو موزيكم كه سبكش پاپ هست استفاده كنم ، چون فضای كارم رو خراب ميكنه !! "

منم بهش گفتم : " اولا ، اگه تسلط كافي به تيوري موسقي و علم ِهارموني داشته باشي براحتي ميتوني از اين اكوردها در يك قطعه ی پاپ استفاده كني . دوما ، چه كسي شمارو اجبار كرده كه حتما بايد موزيك در سبك پاپ بسازي ؟ چرا سعي نميكني يكبار هم سبك كلاسيك رو تجربه كني ؟! موزيك كه فقط آكوردهای " حالت ِ پايگی " نيست ! "

 

محمد جان بازم ميگم كه من از اين موزيك واقعا لذت بردم و حرفاهای بالا چيزي از ارزشهاي كارت رو كم نميكنه .

منظورم اين بود كه سعي كن تو هر قطعه متفاوت از قبل باشي .

من ميدونم كه تو به تيوري و آكوردشناسي تسلط داري و بارها هم بخت گفتم كه چقدر كارت رو قبول دارم و آهنگساز ِ موفق و با ذوقي هستي .

ولی دوس دارم هر كارت نسبت به كارای ديگه ات متفاوت باشه .

 

راستي يه انتقاد كوچيك راجب سورس هات دارم :

هيچوقت سازهای ديفالت ِ اف ال رو حذف نميكني و وسط ِ كيك و اسنير يه لاين پيانو باز ميكنيو يا علی !! :4:

و همچنين هيچوقت هم نديدم قطعه ای كه زدی رو تو پلی ليست قرار بدی !! :)

آخه من خودم به نظم تو پروژه هايی كه ميسازم خيلی اهميت ميدم .

برای هر صدا يك پترن ِ اختصاصی انتخاب ميكنم و تمامه صداها و پترنهای اضافه رو حذف ميكنم .

اينجوری شنونده خيلی بهتر ميتونه سورس رو تجزيه تحليل كنه .

 

موفق باشی رفيق ِ مهربانم

:8:

 

سلام و عرض ادب

مهززاد برادر عزیزم انقدری که تو به من لطف داشتی و موزیکمو نقد کردی حفی بری زدن نذاشتی

ممنونم از تو...

حتما نکاتی که عرض کردی رو به یاد خواهم داشت:8:

در باره ی سورس هم عرض کنم چون زنده زدم و بعد کمی ادیت کردم درگر بقیه را فراموش کردم:21:

باز هم ممنونم از تو:8::8:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...