رفتن به مطلب
برای استفاده از انجمن و عضـویت کلیک کنید.
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...

سایت و انجمن رسمی کیوبیس ایران

مرجع تخصصی آهنگسازان خوانندگان و نوازندگان سایت کیوبیس ایران

  • با 10 سال قدمت
  • بیش از 145 هزار کاربر
  • بیش از 450 هزار پست





پست های پیشنهاد شده

soroushtgh    1,156

عضو جدید انجمن

سلام خدمت شما عزیزان!

اخیرا نمونه کاری رو در سبک حماسی تهیه کردم و خواستم نظر شما بزرگواران رو هم درموردش بدونم.

کار نتیجه یک بداهه نوازی کوتاه هست و ملودی نقش کمرنگی رو ایفا خواهد کرد. سعی میکنم از ارائه توضیحات بیشتر صرف نظر کنم و واگذار کنم به شما دوستان عزیز! :flower:

 

 


 

 

DAW: Cubase

 

 

:VSTs

Spitfire One

HZ Percussion

NI Brass Ensemble

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
anonymous123    5,164

عضـو ویــژه

سلام خدمت شما عزیزان!

اخیرا نمونه کاری رو در سبک حماسی تهیه کردم و خواستم نظر شما بزرگواران رو هم درموردش بدونم.

کار نتیجه یک بداهه نوازی کوتاه هست و ملودی نقش کمرنگی رو ایفا خواهد کرد. سعی میکنم از ارائه توضیحات بیشتر صرف نظر کنم و واگذار کنم به شما دوستان عزیز! :flower:

 

HZ Percussion

NI Brass Ensemble[/center]

 

ابتدا یک ویولن بزرگ یا ویولن سل یک ملودی رو مینوازد و سپس همون ملودی رو ویولون مینوازد همراه ساز قبلی ؛ این متد خیلی وقتا جواب میده و کار قشنگ میشه مثل اثر Requiem -Motzart

 

اون ساز های برنجی که اضافه کردین شبیه موسیقی های wild western شده ؛ کمی Vibrato در انتهای روبه پایان اون Horn که آخر کار پخش میشه میگذاشتین محشر میشد همینطور با اتومیشن ولوم کار برای

 

"هر نوت " یک لگاتو یا پیوستگی طبیعی بوجود بیارین

 

همچنین اون ویولن یا ویولن سل که از ابتدای کار تا انتهای کار Spiccato هست که صحیح نیست ؛ spiccato برای قسمت های خلوت باید استفاده بشه حتما هم نوع اش رو تغییر بدید به Staccato هم آرپژ کاملا یکنواخت

 

هست ؛ همون صدا رو قسمت آخر Theme ملودی اتون نوع آرپژ رو عوض کنید .

 

و موسیقی خیلی کوتاهه اوج و فرود های بیشتری میخواد :/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Ashkan.B    38,311

کاربر سایت

سلام خدمت شما عزیزان!

اخیرا نمونه کاری رو در سبک حماسی تهیه کردم و خواستم نظر شما بزرگواران رو هم درموردش بدونم.

کار نتیجه یک بداهه نوازی کوتاه هست و ملودی نقش کمرنگی رو ایفا خواهد کرد. سعی میکنم از ارائه توضیحات بیشتر صرف نظر کنم و واگذار کنم به شما دوستان عزیز! :flower:

 

 


 

 

DAW: Cubase

 

 

:VSTs

Spitfire One

HZ Percussion

NI Brass Ensemble

 

درود...

واقعا کار زیبایی بود و بسیار لذت بردم!! خیلی خوب کار کردید. خوشحالم پروژه غیر پترن اف الی و با کیفیتی رو میشنوم توی سایت.

اگر لطف کنید نحوه ساخت رو بیشتر بگید چون نظرم رو جلب کرده. اول بداهه نوازی کردید و برای ساز های دیگه نت نوشتید یا کلا از اول تا آخر رو لایه لایه هر ساز رو نواختید؟

 

به امید موفقیت و شنیدن کار های بعدی شما هنرمند عزیز :8:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
EMIA    9,304

عضو جدید انجمن

سلام خدمت شما عزیزان!

اخیرا نمونه کاری رو در سبک حماسی تهیه کردم و خواستم نظر شما بزرگواران رو هم درموردش بدونم.

کار نتیجه یک بداهه نوازی کوتاه هست و ملودی نقش کمرنگی رو ایفا خواهد کرد. سعی میکنم از ارائه توضیحات بیشتر صرف نظر کنم و واگذار کنم به شما دوستان عزیز! :flower:

 

 


 

 

DAW: Cubase

 

 

:VSTs

Spitfire One

HZ Percussion

NI Brass Ensemble

 

چقدر اینکار زیبا بود و چقدر از پلاگینهای خوب استفاده کردین ، من واقعا لذت بردم

من آدم بی تعارفی ام ، هیچ وقت از یه کار بد یا حتی متوسط تعریف نکردم ، بی تعارف بی تعارف میگم خسته نباشی ، واقعا کارت عالی بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
blacky    55,347

مـعاونت کل

سلام خدمت شما عزیزان!

اخیرا نمونه کاری رو در سبک حماسی تهیه کردم و خواستم نظر شما بزرگواران رو هم درموردش بدونم.

کار نتیجه یک بداهه نوازی کوتاه هست و ملودی نقش کمرنگی رو ایفا خواهد کرد. سعی میکنم از ارائه توضیحات بیشتر صرف نظر کنم و واگذار کنم به شما دوستان عزیز! :flower:

 

 


 

 

DAW: Cubase

 

 

:VSTs

Spitfire One

HZ Percussion

NI Brass Ensemble

 

درود به هنرمند عزیز سایت کیوبیس

نمی خوام وارد مسائل فنی کا ربشم

توانایی شما بارها به اثبات رسیده

کار بسیار خوبی بود با این که میشه گفت از تمام انرژیتون استفاده نکردید

ولی کارای شما خیلی خوب و خاص هستند

روند صحیحی در تهیج شنوده داشتید خصوصا نسبت به سبک

سازای زهی و بادی همه در جای خودش هستند

درامز هم به مو قع و درست روند حماسی گونه ی خودش رو سرعت بخشید

پروژتون جزو پروژه های منتخب و خاص قرار گرفت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Amin Jafari♪    1,403

کاربر سایت

سلام

کار زیبا و خاصی هست ، و با خیلی از استانداردها مطابقت داره .

بسیار لذت بردم و فکر میکنم با توجه به ذائقه و سلیقه ای که در Epic Music دارید ، حرفه موسیقی فیلم را هم اگر دنبال کنید قطعا به موفقیتهای خوبی دست پیدا میکنید .

 

موفق باشید

یاعلی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Violinist    159,020

مدیر بـازنشسته

باریکلا

سر ذوق میام از شنیدنِ موزیک های تنظیم شده با ارکسترهای عظیم و سمفونیک

یاد تیتراژ پایانی فیلم Season of the witch با بازیِ نیکلاس کیج و آهنگسازیِ آهنگساز ایسلندی Atli Örvarsson افتادم ، که خیلی دوس دارم این موزیک فیلم رو

 

به پاس هنری که دارید درجه هنرمند انجمن تقدیم میشه به شما

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
soroushtgh    1,156

عضو جدید انجمن

ابتدا یک ویولن بزرگ یا ویولن سل یک ملودی رو مینوازد و سپس همون ملودی رو ویولون مینوازد همراه ساز قبلی ؛ این متد خیلی وقتا جواب میده و کار قشنگ میشه مثل اثر Requiem -Motzart

 

اون ساز های برنجی که اضافه کردین شبیه موسیقی های wild western شده ؛ کمی Vibrato در انتهای روبه پایان اون Horn که آخر کار پخش میشه میگذاشتین محشر میشد همینطور با اتومیشن ولوم کار برای

 

"هر نوت " یک لگاتو یا پیوستگی طبیعی بوجود بیارین

 

همچنین اون ویولن یا ویولن سل که از ابتدای کار تا انتهای کار Spiccato هست که صحیح نیست ؛ spiccato برای قسمت های خلوت باید استفاده بشه حتما هم نوع اش رو تغییر بدید به Staccato هم آرپژ کاملا یکنواخت

 

هست ؛ همون صدا رو قسمت آخر Theme ملودی اتون نوع آرپژ رو عوض کنید .

 

و موسیقی خیلی کوتاهه اوج و فرود های بیشتری میخواد :/

 

درود بر شما دوست عزیز!

خیلی ممنون از نکات مفید و ارزنده تون.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
soroushtgh    1,156

عضو جدید انجمن

چقدر اینکار زیبا بود و چقدر از پلاگینهای خوب استفاده کردین ، من واقعا لذت بردم

من آدم بی تعارفی ام ، هیچ وقت از یه کار بد یا حتی متوسط تعریف نکردم ، بی تعارف بی تعارف میگم خسته نباشی ، واقعا کارت عالی بود

 

درود بر شما بزرگوار!

خیلی ممنونم از حسن نظر جنابعالی

موفق و سربلند باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
soroushtgh    1,156

عضو جدید انجمن

درود به هنرمند عزیز سایت کیوبیس

نمی خوام وارد مسائل فنی کا ربشم

توانایی شما بارها به اثبات رسیده

کار بسیار خوبی بود با این که میشه گفت از تمام انرژیتون استفاده نکردید

ولی کارای شما خیلی خوب و خاص هستند

روند صحیحی در تهیج شنوده داشتید خصوصا نسبت به سبک

سازای زهی و بادی همه در جای خودش هستند

درامز هم به مو قع و درست روند حماسی گونه ی خودش رو سرعت بخشید

پروژتون جزو پروژه های منتخب و خاص قرار گرفت

 

سلام و درود خدمت جنابعالی

از نکات مفید شما مثل همیشه نهایت استفاده رو بردیم و می بریم.

ممنون از لطف شما

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
soroushtgh    1,156

عضو جدید انجمن

سلام

کار زیبا و خاصی هست ، و با خیلی از استانداردها مطابقت داره .

بسیار لذت بردم و فکر میکنم با توجه به ذائقه و سلیقه ای که در Epic Music دارید ، حرفه موسیقی فیلم را هم اگر دنبال کنید قطعا به موفقیتهای خوبی دست پیدا میکنید .

 

موفق باشید

یاعلی

 

درود بر شما

خیلی ممنون از پیشنهاد و نظر سازنده تون :8:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
soroushtgh    1,156

عضو جدید انجمن

باریکلا

سر ذوق میام از شنیدنِ موزیک های تنظیم شده با ارکسترهای عظیم و سمفونیک

یاد تیتراژ پایانی فیلم Season of the witch با بازیِ نیکلاس کیج و آهنگسازیِ آهنگساز ایسلندی Atli Örvarsson افتادم ، که خیلی دوس دارم این موزیک فیلم رو

 

به پاس هنری که دارید درجه هنرمند انجمن تقدیم میشه به شما

 

درود بر شما بزرگوار؛

خیلی ممنونم از لطف بی همتای جنابعالی

در پناه حق استوار باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
soroushtgh    1,156

عضو جدید انجمن

باریکلا

سر ذوق میام از شنیدنِ موزیک های تنظیم شده با ارکسترهای عظیم و سمفونیک

یاد تیتراژ پایانی فیلم Season of the witch با بازیِ نیکلاس کیج و آهنگسازیِ آهنگساز ایسلندی Atli Örvarsson افتادم ، که خیلی دوس دارم این موزیک فیلم رو

 

به پاس هنری که دارید درجه هنرمند انجمن تقدیم میشه به شما

 

درود بر شما بزرگوار؛

خیلی ممنونم از لطف بی همتای جنابعالی

در پناه حق استوار باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Violinist    159,020

مدیر بـازنشسته

درود بر شما بزرگوار؛

خیلی ممنونم از لطف بی همتای جنابعالی

در پناه حق استوار باشید

 

خواهش میکنم

درجه ی هنرمند انجمن حقِ امثالِ شماست

و در دادنش به کاربران سختگیریِ زیادی صورت میگیره

و به هرکسی داده نمیشه

از blacky هم ممنونم که شما رو معرفی کرد به من برای ارتقا به این درجه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Violinist    159,020

مدیر بـازنشسته

 

همچنین اون ویولن یا ویولن سل که از ابتدای کار تا انتهای کار Spiccato هست که صحیح نیست

spiccato برای قسمت های خلوت باید استفاده بشه حتما

هم نوع اش رو تغییر بدید به Staccato

هم آرپژ کاملا یکنواخت هست

:/

 

درود برادر عزیز

این کلماتی که با فونت درشت از شما کپی کردم رو توضیح بدید برای روشن کردنِ اذهان عمومی !

چرا استفاده از تکنیک " اِس پی کاتو "، از اول تا آخر ، در این قطعه که هنوز یک تم و ایده هست صحیح نیست ؟؟

در کجای قوائدِ ارکستراسیون گفته شده که برای قسمت های خلوتِ موزیک باید و حتمن از تکنیکِ اس پی کاتو بجای " اِس تِ کاتو " در ویلنسل استفاده بشود ؟؟

برای نُـت.های آرپژ از چه ارزش زمانی در هر میزان استفاده کنند تا دیگر کاملن یکنواخت نشود؟؟

 

ببین عزیزم !

من الان نه قصد دارم شما رو ضــایع کنم

و نه تخریب !

فقط فکر کن من الان یک آماتور هستم و تازه دارم تنظیم و ارکستراسیون رو میآموزم !

جواب سوال های مرا بده

جواب ها رو هم ازتو گوگل نخون

فقط با توجه به چیزی که خودت میدونی توضیح بده

 

پانویس : ایراد گرفتن هیچ کاری نداره !

یه موزیک بساز و برای من بگذار و من هم فقط بگم :

" اینجاش خوب نیست !

فلان جاش اشتباهه !

نباید این بخش رو اینجوری میزدی ! "

خب آخرش که چی ؟!

من الان چه کمکی کردم برای بهتر شدنِ موزیک ؟؟

بنابراین ،

اولن با دلیل و مدرک ایراد بگیریم

بعنوان مثال ،

ایراد : نباید در ملودی نویسی بینِ هیچکدام از نت ها پرشِ بیشتر از فاصله ی ششم داشته باشیم !

دلیل : چون فاصله زیادی بین اون دو نت ایجاد میشه و ملودی خالی صدا میده و از هم گسیخته میشه و ÷یوستگی بین نت های ملودی از بین میره

ایراد : نباید برای سازهای بَــم و بیس مثلِ کنترباس و ترمبون نت هی سریع و خیلی تند بنویسیم

دلیل : زیرا نت های بم تنبل هستند و از لحاظ فیزیکی قابلیت خیلی تند اجرا شدن رو ندارند

 

باید علاوه بر ایراد گرفتن و انتقاد کردن ،

دلیل هم بیاریم

و همچنین باید راهکار هم بدیم برای بهتر شدن

نه اینکه فقط انتقاد کنیم ، بدون اینکه دلیلش رو بگیم و پیشنهاد درست برای بهتر شدن بدیم !

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
anonymous123    5,164

عضـو ویــژه

درود برادر عزیز

این کلماتی که با فونت درشت از شما کپی کردم رو توضیح بدید برای روشن کردنِ اذهان عمومی !

چرا استفاده از تکنیک " اِس پی کاتو "، از اول تا آخر ، در این قطعه که هنوز یک تم و ایده هست صحیح نیست ؟؟

در کجای قوائدِ ارکستراسیون گفته شده که برای قسمت های خلوتِ موزیک باید و حتمن از تکنیکِ اس پی کاتو بجای " اِس تِ کاتو " در ویلنسل استفاده بشود ؟؟

برای نُـت.های آرپژ از چه ارزش زمانی در هر میزان استفاده کنند تا دیگر کاملن یکنواخت نشود؟؟

 

ببین عزیزم !

من الان نه قصد دارم شما رو ضــایع کنم

و نه تخریب !

فقط فکر کن من الان یک آماتور هستم و تازه دارم تنظیم و ارکستراسیون رو میآموزم !

جواب سوال های مرا بده

جواب ها رو هم ازتو گوگل نخون

فقط با توجه به چیزی که خودت میدونی توضیح بده

 

پانویس : ایراد گرفتن هیچ کاری نداره !

یه موزیک بساز و برای من بگذار و من هم فقط بگم :

" اینجاش خوب نیست !

فلان جاش اشتباهه !

نباید این بخش رو اینجوری میزدی ! "

خب آخرش که چی ؟!

من الان چه کمکی کردم برای بهتر شدنِ موزیک ؟؟

بنابراین ،

اولن با دلیل و مدرک ایراد بگیریم

بعنوان مثال ،

ایراد : نباید در ملودی نویسی بینِ هیچکدام از نت ها پرشِ بیشتر از فاصله ی ششم داشته باشیم !

دلیل : چون فاصله زیادی بین اون دو نت ایجاد میشه و ملودی خالی صدا میده و از هم گسیخته میشه و ÷یوستگی بین نت های ملودی از بین میره

ایراد : نباید برای سازهای بَــم و بیس مثلِ کنترباس و ترمبون نت هی سریع و خیلی تند بنویسیم

دلیل : زیرا نت های بم تنبل هستند و از لحاظ فیزیکی قابلیت خیلی تند اجرا شدن رو ندارند

 

باید علاوه بر ایراد گرفتن و انتقاد کردن ،

دلیل هم بیاریم

و همچنین باید راهکار هم بدیم برای بهتر شدن

نه اینکه فقط انتقاد کنیم ، بدون اینکه دلیلش رو بگیم و پیشنهاد درست برای بهتر شدن بدیم !

 

 

1- آرپژ : مهرزاد جان داداش ببین اگر دقت کنی آرپژ داره از اول کار تا آخرش یه چیز میخوره (اس پی ک تو) و فقط بعدش ویولن هم به ویولن بزرگ یا ویلون سل اضافه میشه(البته شاید از اکتاو استفاده کردن)

 

2-استکتو : داداش تو این یه زمینه شما ویولونیستی ؛ من زیاد نمیخوام وارد تخصص شما بشم ؛ ولی ! "اس پی ک تو" اون طول" اس ت ک تو" رو نداره چون عملا فشاری روی سیم ها ی ویولون سل نمیاره

 

3-داداش من میگم این الان " اس پی ک تو " هست و الان باید بشه "اس ت کتو" ؛ شما الان اونجای قرمز رو دقیقا برعکس گفتین :22:

 

4- ارزش زمانی در کار نیست بنده ، بنده میگم با همون فواصل ؛ میزان آخر "Theme " ملودی شون یه تغییر کوچیکی بکنه نه این فقط همون نت رو بزنه ؛ اتفاقا بنده هم چون خودشون گفته بودند هنوز پروژه تمرینی

 

هست گفتم که اینها تغییر کنه ، فواصل و دیوریشن ها درستهه اصلا مشکلی نداره ، مگرنه میومدم میگفتم پروژه خوبه و میرفتم ...

 

5- و مهم تر از همه : 4 تا نکته بود که من دقیقا گفتم چی کار کنن شما اون قسمت سبز میگین که من ایراد گرفتم ؛ همینجوری الکی ! اونموقع متن کامنت اول بنده رو بخونین دقیقا نوشتم عوض بشه چی بشه چطوری بشه

 

و اونهمه تو جزئیات موسیقی فرو رفتم و گفتم ،نصف بچه هایی که اینجا میان الکی یا لایک میدن ؛ یا یه خوبه مینویسن ساک ساک میکنن تو تاپیک میرن ، حالا ما اومدیم دوتا پیشنهاد دادیم شد غلط :39:(سبز)

 

6-در ضمن بنده در ارتباط با اتومیشن ولوم برای هر نت هم نوشتم کهه اصلا ندیدم تو این سایت کسی ازش صحبتی کنه ؛ تا یک لگاتو یا پیوستگی طبیعی ایجاد کنه (دیگه تا این حد راهنماییی !؟)

 

7-البته من میدونم که شما هم میدونی که ! ؛ تو موسیقی اجبار نیست ! من یکی بیارم نشون بدم با 4 تا قابلمهه درام دث کور میزنه ؟ که ماها با درام کیت 10 ملیونی نمیتونیم ؟ منظورم اینه که خب میشه تو موزیک سلیقه

 

هم خرج "نکرد" و هیچ جای موسیقی نیومده اجباره سلیقه به خرج بدین ! یه نت رو بزنین اول تا آخر هم درسته ! منتها من چون واسه "پیشرفت کار" دوستمون احساس وظیفه کردم اونایی که به ذهنم میومد رو گفتم تا

 

سلیقه تو کارشون بیشتر موج بزنه ! (Vibrato در ساز برنجی هم گفته بودم !شما فقط ساز زهی ها رو گفتی :4:)

 

(چرا من میام جواب شما رو بدم همش ده صفحه طولانی میشه :4:):flower::flower::flower::50:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
1900    2,219

کاربر سایت

من که خیلی لذت بردم عاشق موسیقی ارکست و حماسی هستم دمت گرم کارت خیلی زیبا بودش

 

ایشالله همیشه موفق باشین:8:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
soroushtgh    1,156

عضو جدید انجمن

من که خیلی لذت بردم عاشق موسیقی ارکست و حماسی هستم دمت گرم کارت خیلی زیبا بودش

 

ایشالله همیشه موفق باشین:8:

 

خیلی از لطف شما ممنونم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Dj Unknown    82

کاربر سایت

سلام و درود خدمت شما .

من متوجه نشدم که منظورتون درباره ی این کار بداهه نوازی بود یا این که یه کاری رو دوباره شما بازسازی کردید ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Violinist    159,020

مدیر بـازنشسته

1- آرپژ : مهرزاد جان داداش ببین اگر دقت کنی آرپژ داره از اول کار تا آخرش یه چیز میخوره (اس پی ک تو) و فقط بعدش ویولن هم به ویولن بزرگ یا ویلون سل اضافه میشه(البته شاید از اکتاو استفاده کردن)

 

2-استکتو : داداش تو این یه زمینه شما ویولونیستی ؛ من زیاد نمیخوام وارد تخصص شما بشم ؛ ولی ! "اس پی ک تو" اون طول" اس ت ک تو" رو نداره چون عملا فشاری روی سیم ها ی ویولون سل نمیاره

 

3-داداش من میگم این الان " اس پی ک تو " هست و الان باید بشه "اس ت کتو" ؛ شما الان اونجای قرمز رو دقیقا برعکس گفتین :22:

 

4- ارزش زمانی در کار نیست بنده ، بنده میگم با همون فواصل ؛ میزان آخر "Theme " ملودی شون یه تغییر کوچیکی بکنه نه این فقط همون نت رو بزنه ؛ اتفاقا بنده هم چون خودشون گفته بودند هنوز پروژه تمرینی

 

هست گفتم که اینها تغییر کنه ، فواصل و دیوریشن ها درستهه اصلا مشکلی نداره ، مگرنه میومدم میگفتم پروژه خوبه و میرفتم ...

 

5- و مهم تر از همه : 4 تا نکته بود که من دقیقا گفتم چی کار کنن شما اون قسمت سبز میگین که من ایراد گرفتم ؛ همینجوری الکی ! اونموقع متن کامنت اول بنده رو بخونین دقیقا نوشتم عوض بشه چی بشه چطوری بشه

 

و اونهمه تو جزئیات موسیقی فرو رفتم و گفتم ،نصف بچه هایی که اینجا میان الکی یا لایک میدن ؛ یا یه خوبه مینویسن ساک ساک میکنن تو تاپیک میرن ، حالا ما اومدیم دوتا پیشنهاد دادیم شد غلط :39:(سبز)

 

6-در ضمن بنده در ارتباط با اتومیشن ولوم برای هر نت هم نوشتم کهه اصلا ندیدم تو این سایت کسی ازش صحبتی کنه ؛ تا یک لگاتو یا پیوستگی طبیعی ایجاد کنه (دیگه تا این حد راهنماییی !؟)

 

7-البته من میدونم که شما هم میدونی که ! ؛ تو موسیقی اجبار نیست ! من یکی بیارم نشون بدم با 4 تا قابلمهه درام دث کور میزنه ؟ که ماها با درام کیت 10 ملیونی نمیتونیم ؟ منظورم اینه که خب میشه تو موزیک سلیقه

 

هم خرج "نکرد" و هیچ جای موسیقی نیومده اجباره سلیقه به خرج بدین ! یه نت رو بزنین اول تا آخر هم درسته ! منتها من چون واسه "پیشرفت کار" دوستمون احساس وظیفه کردم اونایی که به ذهنم میومد رو گفتم تا

 

سلیقه تو کارشون بیشتر موج بزنه ! (Vibrato در ساز برنجی هم گفته بودم !شما فقط ساز زهی ها رو گفتی :4:)

 

(چرا من میام جواب شما رو بدم همش ده صفحه طولانی میشه :4:):flower::flower::flower::50:

 

حالا کاری به این نداشته باش که من جای استکاتو و اسپیکاتو رو بر عکس نوشتم

مهم اینه که متوجه منظورم شدی درباره ی استکاتو و اسپیکاتو !

هیچکدوم از اینهایی که عرض کردی جواب سوال من نبود !

من گفتم دلیلش چیه که : " ویولن یا ویولن سل که از ابتدای کار تا انتهای کار Spiccato هست که صحیح نیست " ؟؟

و همچنین چرا : " spiccato برای قسمت های خلوت باید استفاده بشه حتما " ؟

فقط به این دلیل که : " "اس پی ک تو" اون طول" اس ت ک تو" رو نداره " ؟؟؟

خب چه اشکالی داره یه تنظیم کننده برای چلو بجای استکاتو از اسپیکاتو استفاده کنه ؟؟

کی گفته که این کار اشتباس ؟

و همچنین :

آرپژ کاملا یکنواخت هست

اولن ، چه ایرادی داره که آرپژ یکنواخت باشه ؟ ( مثلن فقط نت های چنگ بزنه )

دومن ، اگر هم این حرکت اشتباس ، چه آرپژی بزنه که از یکنواختی در بیاد ؟!

سومن ، شاید اصلن این یک قسمتی از یک موزیک کامل و طولانی هستش که پارتیتور نویسی شده ، اما فقط این بخش اش نواخته شده و ایشون هنوز وقت نکرده کل پارتیتور رو به مرحله اجرا و شنیدن برسونه

شاید فقط در این بخشی که ایشون قرار دادن آرپژ تکراری هستش !

شاید در بخش ها و موومان های دیگه خبری از این آرپژ تکراری نیست !

از کجا اینقدر مطمئنی که آهنگساز قراره مثلن در تایم 10 دقیقه ایِ موزیکش از ابتدا تا انتها از این آرپژ یکنواخت استفاده کنه ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
soroushtgh    1,156

عضو جدید انجمن

سلام و درود خدمت شما .

من متوجه نشدم که منظورتون درباره ی این کار بداهه نوازی بود یا این که یه کاری رو دوباره شما بازسازی کردید ؟

 

درود بر شما

کار حاصل بداهه نوازی ای هست که چند وقتی ملکه ذهن من شده بود و مصمم شدم روی یک ارکستر کامل پیاده اش کنم.

قصد بنده بازسازی قطعه خاصی نبود.

امیدوارم به خوبی منظورم رو رسونده باشم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Dj Unknown    82

کاربر سایت

درود بر شما

کار حاصل بداهه نوازی ای هست که چند وقتی ملکه ذهن من شده بود و مصمم شدم روی یک ارکستر کامل پیاده اش کنم.

قصد بنده بازسازی قطعه خاصی نبود.

امیدوارم به خوبی منظورم رو رسونده باشم.

این سوال به این دلیل در ذهنم ایجاد شد که کار از ثانیه ی 1 تا نزدیکای ثانیه ی 1:15 بسیار بسیار برام آشناست . مخصوصا اون لحظه ای که هورن شروع میکنه ملودی رو نواختن . همچنین خط اسپیکاتو و کنتراباس که پایین تر و نرم تر همراهیشون میکنه .

واسه همین فکر کردم منظورتون از بداهه شاید بازسازی بوده .

به هر حال کار خوبی شده و این که خوب هم اجرا شده . ولی تنها نقطه ی منفی اثر همین بود که خدمتتون عرض کردم .

بیشتر روی عمق دهی به موسیقی هاتون کار کنید . فضای ریتمیک و اکشن و حماسی به طور یکنواخت باشه بعضی اوقات خسته کننده هست . بیشتر روی داینامیک قطعه هاتون کار کنید . موفق باشید :41:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
soroushtgh    1,156

عضو جدید انجمن

این سوال به این دلیل در ذهنم ایجاد شد که کار از ثانیه ی 1 تا نزدیکای ثانیه ی 1:15 بسیار بسیار برام آشناست . مخصوصا اون لحظه ای که هورن شروع میکنه ملودی رو نواختن . همچنین خط اسپیکاتو و کنتراباس که پایین تر و نرم تر همراهیشون میکنه .

واسه همین فکر کردم منظورتون از بداهه شاید بازسازی بوده .

به هر حال کار خوبی شده و این که خوب هم اجرا شده . ولی تنها نقطه ی منفی اثر همین بود که خدمتتون عرض کردم .

بیشتر روی عمق دهی به موسیقی هاتون کار کنید . فضای ریتمیک و اکشن و حماسی به طور یکنواخت باشه بعضی اوقات خسته کننده هست . بیشتر روی داینامیک قطعه هاتون کار کنید . موفق باشید :41:

 

درود بر شما

البته من همیشه در آهنگسازیم سعی کردم قطعات تقلیدانه نباشه و در قالب یک اثر تماما جدید به گوش شنونده برسه.

اگر هم احیانا شما یا دوستان تشابهی بین این اثر و دیگر قطعات یافتید، به حساب بی اطلاعی ما بزارید :8:

خیلی هم متشکرم از نظرتون

ارادتمند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Dj Unknown    82

کاربر سایت

درود بر شما

البته من همیشه در آهنگسازیم سعی کردم قطعات تقلیدانه نباشه و در قالب یک اثر تماما جدید به گوش شنونده برسه.

اگر هم احیانا شما یا دوستان تشابهی بین این اثر و دیگر قطعات یافتید، به حساب بی اطلاعی ما بزارید :8:

خیلی هم متشکرم از نظرتون

ارادتمند

اصلا و ابدا قصد بنده این نبود که اینجا بخوام ثابت کنم این کار تقلیده . همونطور که از اسم پروژه هم معلومه این کار تمرینی هست و این که من بخوام ثابت بکنم این کار تقلیده نه سودی به حال من داره نه شما . من فقط به دلیل این که این ملودی و تم رو میشناختم این سوال تو ذهنم به وجود اومد که منظور شما بازسازی بوده همین !

به هر حال کسی که داره این سبک کار میکنه مطمئنن کسی هست که قطعات زیادی رو در طول روز گوش میده در این سبک و مطمئنم شما هم جزو کسانی هستید که موسیقی زیاد گوش میکنید . من خودم هم بسیار موسیقی گوش میدم در این سبک به خاطر همین اکثر مواقع شروع کار جدید همیشه این مشکلات رو دارم خودم .

پیشنهاد من به شما اینه قبل از این که بخواید قطعه ای رو شروع کنید چندین روز به ذهنتون استراحت بدید و موسیقی گوش نکنید . این جوری ذهنتون موقع شروع قطعات جدید امادگی بیشتری برای خلق تم های جدید داره .

به هر حال امیدوارم بتونید روز به روز کارای محکم تری بسازید .

منتظر کارای جدیدتون هستم .

موفق باشی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...